Eurolines Polska stosuje mobilny marketing

Newsy
Żródło: EL2 Sp. z o.o.
Opinie: 6

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 w ramach dalszej współpracy z Eurolines Polska, przygotowała konkurs SMS-owy. Zabawa rozpocznie się 1 kwietnia 2005 r. i potrwa do końca miesiąca br.

Konkurs ma na celu promocję programu „Karta Stałego Klienta Eurolines-Kumulacja zniżek” prowadzonego przez Eurolines Polska, związanie klienta z marką poprzez darmowe przekazanie kart stałego klienta osobom zainteresowanych promocją, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku europejskiego przewoźnika na rynku polskim. Ponadto dzięki zastosowaniu mobile marketingu istnieje możliwość precyzyjnego zmierzenia wyników kampanii prowadzonej na zewnętrznych nośnikach reklamowych.

Warunkiem udziału w konkursie jest wysłanie SMS-a aktywującego na numer 7216, o treści KARTA. Po zarejestrowaniu, każdy z uczestników otrzyma SMS powitalny zawierający potwierdzenie rejestracji, skrócone zasady konkursu oraz pytanie konkursowe. Pytanie będzie zawierało kilka odpowiedzi, z których tylko jedna będzie poprawna. Zwycięzcami zostaną osoby, które udzielą poprawnych odpowiedzi, w jak najkrótszym czasie. Każdego dnia 60 osób, zostanie nagrodzonych kartą stałego klienta Eurolines. Nagroda uprawnia do zniżki przy zakupie biletu na przejazdy międzynarodowe, rozpoczynające się w Polsce w ramach wybranych połączeń z oferty Eurolines Polska.

Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone, na citylightach na terenie całego kraju. Ponadto, dla wszystkich zainteresowanych zostanie uruchomiona strona internetowa, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat konkursu.

Eurolines skupia niezależne firmy przewozowe z 25 państw tworząc największą w Europie sieć połączeń autokarowych. Firma gwarantuje nowoczesne autokary wyposażone w klimatyzację, system audio-video oraz barek, które stwarzają warunki do miłej i wygodnej podróży. Eurolines Polska dysponuje 93 licencjonowanymi liniami, obsługuje przystanki w 177 miastach Polski. Przewozi pasażerów do 23 państw. Autobusy Eurolines Polska docierają do ponad 229 miast Europy. Eurolines Polska sprzedaje rocznie ponad 300.000 biletów, a przewoźnicy zrzeszeni pod znakiem Eurolines Polska wraz z zagranicznymi partnerami liniowymi przewożą rocznie ponad pół miliona pasażerów.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: