Gameleons przygotował grę na telefony komórkowe Orlen Team Dakkar 2007, wykonaną we współpracy z Next, departmentem mediów interaktywnych grupy domów mediowych Starcom MediaVest dla PKN Orlen.
|  |  | 
Gra oferuje trzy różne tryby rozgrywki, w tym wyścig, odcinki na czas i przede wszystkim mistrzostwa. Gracz może wybrać jeden z czterech różnych samochodów, które może dowolny sposób tuningować. Do dyspozycji użytkowników jest 27 tras w trzech malowniczych sceneriach. Dodatkowo gra oferuje tryb MultiYou, umożliwiający prowadzenie rozgrywki przez Bluetooth na wybranych modelach telefonów.
|  |  | 
„Pracując z agencją Next udało nam się stworzyć doskonały produkt reklamowy,  będący przede wszystkim pełnowartościową grą” – mówi Tomasz Witt,  Wiceprezes Zarządu Gameleons – „Gra jest dostępna dla użytkowników w zaskakująco  niskiej cenie 1,22 zł, właśnie dzięki zaangażowaniu reklamowym PKN Orlen” –  dodaje.
 
 Gra do pobrania na stronie  www.orlenteam.pl
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	
 
		
	 
           
           
           
           
           
          