Geolokalizacja w 94 91

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 10

Każdy dzwoniący na numer informacji miejskiej tp - 94 91 - może teraz dowiedzieć się gdzie znajdzie najbliższy bankomat, sklep, aptekę, kino czy posterunek policji. Doradca poda także trasę, którą można najszybciej dojść lub dojechać pod wybrany adres. Umożliwia to geolokalizacja, nowa funkcjonalność informacji miejskiej tp. Pozwala ona m.in. wyszukiwać placówki, o które pyta klient, leżące najbliżej miejsca które wskaże. Usługa ta dostępna jest na terenie całego kraju, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Dzięki informacji miejskiej tp klient może szybko uzyskać informację, której potrzebuje - numery telefonów oraz adresy służb alarmowych i pogotowia, dyżurujących aptek i szpitali, banków, hoteli i pensjonatów, pubów i restauracji oraz instytucji użyteczności publicznej. Otrzyma także informacje o repertuarach kin i teatrów, wynikach gier liczbowych, kursach walut, kodach pocztowych oraz numerach kierunkowych międzymiastowych i międzynarodowych.

Już wkrótce klient za pośrednictwem numeru 94 91 będzie mógł zamówić i zapłacić za bilety do teatrów, na koncerty czy inne wydarzenia  kulturalne. Planowane jest także udostępnianie informacji o pracy urzędów w największych polskich miastach - co, gdzie, kiedy i w jakich godzinach można załatwić.

W dalszej przyszłości możliwe będzie zamawianie przez informację miejską tp międzynarodowych biletów na połączenia autobusowe, rezerwacja biletów lotniczych, miejsc hotelowych oraz możliwość
realizacji płatności kartą kredytową przez telefon.

Minuta połączenia z numerem 94 91 kosztuje 1, 05 zł (z VAT 1,28 zł).

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-04 14:30
    Taka troszkę droższa Plusmega znaczy się.
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-04 14:33
    " Planowane jest także udostępnianie informacji o pracy urzędów w największych polskich miastach - co, gdzie, kiedy i w jakich godzinach można załatwić. " -to zbyt dalekoidące plany, poprostu nie da się określić naszych urzędów w żaden sposób. Zapowiada się ciężka praca.Powodzenia syzyfie. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-04 14:45
    brzmi ładnie ale jeśli bedzie działać jak BL - a myślę że tak będzie - to kiszka...
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-05-04 15:20
    a kto mi powie gdzie jest najbliższa budka telefoniczna :) a pozatym to drogo ( pewno będą 10 min tłumaczyć jak gdzieś dojść). Wszyscy operatorzy kom. już chyba umożliwiają wysłanie mapy mms-em (przynajmniej Era) i to jest zdecydowanie lepsze
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-04 15:47
    Ciekawe jak bystrych i jak wyposażonych w mapy i bazy danych konsultantów tam mają?
    0
  • Users Avatars Mini
    zedit pisze: 2005-05-04 16:25
    już to widzę jak to działa - lipa -!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-04 16:30
    Jak będą to realizować "łapani na ulicy wręcz " konsultanci a la Błękitna za 6.50 na godzinę to wielkie dzięki za tę usługę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-04 16:52
    wczoraj znajoma dzownila na BL i co sie okazalo (tak a'propos rozgarniecia lub jego braku u konsultantow)? otoz mila pani w ciagu 15 sekund dwa razy zapytala sie czy telefon jest na osobe prywatna czy firme.. poza tym dialog: "czy zechce Pani chwile poczekac na informacje?" odp: "tak, zaczekam", a pani na to "dziekuje, ze zechciala pani zaczekac".. no kurde, skoro dzwonie to chyba licze sie z tym, ze bede musial choc chwile zaczekac na uzyskanie informacji! w koncu to w moim interesie.. no coz, po takim czyms odechciewa sie testowania tej, jakze milej", uslugi "geolokalizacji" (co to w ogole znaczy?) za jedyne 1.28 z informacjami, ktore w miare latwo mozna znalezc w internecie / gazecie lokalnej.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-05-04 17:03
    a zanim znajdą informację to minie 5 minut i kasa leci
    0
  • Users Avatars Mini
    *matthias* pisze: 2005-05-04 22:19
    Usługa jak najbardziej fajna, ale zastanawia mnie dlaczego TP nie ma jednej, wspólnej linii informacyjnej (WhitePages+YellowPages), tak jak ma jedną BłękitnąLinię.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: