Gorąco w TP na Śląsku

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 43

W placówkach Telekomunikacji Polskiej w woj. śląskim odbywają się referenda strajkowe organizowane przez wszystkie związki zawodowe działające w tej spółce. Również w innych regionach kraju pracownicy decydują, czy chcą przystąpić do akcji strajkowej, by w ten sposób sprzeciwić się kolejnym zwolnieniom w firmie.

Zdaniem Danuty Malich, przewodniczącej Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ "Solidarność" zrzeszającej pracowników TP z Katowic i Bielska Białej, sytuacja w TP jest dramatyczna. "W lutym ubiegłego roku przestał obowiązywać pakiet socjalny, a nieustanne zwolnienia grupowe doprowadziły do sytuacji, w której w TP nie ma kto pracować. Pracownicy, by sprostać obowiązkom, zmuszeni są zostawać po godzinach, za co nie otrzymują żadnych dodatków. Mają również problemy z uzyskaniem dnia wolnego" - powiedziała Malich.

Do głosowania w referendum w regionie uprawnionych jest ok. 2 tys. pracowników. Wyniki referendum ogłoszone zostaną w piątek, jednak w siedzibie TP w Katowicach przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie gotowość przystąpienia do akcji strajkowej zadeklarowała w już zakończonym referendum cała załoga.

Niezależnie od udziału w referendum strajkowym, związkowcy z TP protestują też przeciwko organizacji pracy przy obsłudze tzw. błękitnej linii. Ich zdaniem, praktyki kierownictwa firmy noszą znamiona mobbingu.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (43):

Komentuj

Komentarze / 43

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jaro2004 pisze: 2005-02-24 08:53
    teraz jak zostali sami ukladowcyt w telekomunie to oni nagle strajkuja!Dlaczego nie strajkowali dwa lata temu jak zwalniano normalnych pracownikow?Wtedy jakos nikomu do glowy to nie przyszlo!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro2004 pisze: 2005-02-24 08:57
    a ze tak bylo znam to z wlasnego doswiadczenia wiec wiem jak to bylo nie liczyla sie wiedza tylko znajomosci kto ich nie mial ten lecial a teraz juz zostali sami ci co maja uklady i juz nie ma kogo zwalniac wiec robia sobie strajki
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-02-24 09:10
    ***jaro2004 ma racje na 100% - w tpsa zostali sami kumotrzy i znajomi królika a ci nieliczni co robili musza za nich zapier..... a teraz okazało się że znajomi królika i kumotrzy sami muszą cos robic juz nie wystarczy jazda słuzbowym wozem z napisem telekomunikacja, a to po zakupy a to po dziecko do przedszkola - trzeba cos robić -tak jest u nas. No i to sie nie podoba - rozwiązania sa dwa: albo zacisnac zęby i wziąć się do roboty bo przecież płacy minimalnej nie zarabiaja i pewnie niejeden zwolniony chciałby tyle brac co oni, albo sie zwolnic. A tak poza tematem to od 2 miesięcy za telefon w tpsa przychodzi mi opłata za sam abonament 42 z groszem i chyba podziekuje im za usługi w najblizszym czasie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-24 09:16
    tja, do mnie ciagle wydzwaniają z pytaniami czy aby nie chcę zmienić taryfy lub jakieć rozmowy z rabatem..... kretyni. Żeby nie neo+ też bym z nich zrezygnował juz dawno, tyle że net mi potrzebny a unnej możliwości nie mam.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-24 09:33
    to dla TVN uwaga, gregmar*** ja z nich zrezygnowalem a po rozwiazaniu umowy dzwoni pancia i proponuje mi neo....
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-02-24 09:39
    ja jak sie pozbywalem telekomuny to pan koniecznie chcial mi wcisnac nizszy plan, a jak zapytalem ile tam jest minut w abo to sie troszke zaklopotal i powiedzial ze minut nie ma za to cena za impuls jest dwa razy wieksza:)
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2005-02-24 09:48
    jaro2004 - zgadza się teraz w TP to w 90% zostali sami związkowcy "działacze" Dyrektorzy i kierownicy i inni znajomi krolika i pajace z pLecami. Większość fachowców zostało z tej firmy zwolnionych (albo zmuszonych do odejścia) przez ostatnie 4 lata. Teraz krzyki są lekko smieszne - szkoda że nic nie robiono jak FT zwalniało 40.000 Polaków, a teraz wielkie halo z powodu 4000 działaczy i związkowców. No ale zostało te 10% normalnych ludzi i to pewnie oni teraz polecą. A niedługo infrastrukturę będzie musiał obsługiwać sam zarząd i dyrektorzy regionów bo pracowników pozwalniali. w terenie (tzn. pomniejszych ośrodkach) nie ma kto pracować bo ludzi nie ma (siedzą na zasiłkach) ale w dyrekcjach regionów i dyrekcji spółki masa dziwnych etatów. Wystarczy prześledzić strukturę zatrudnienia to się człowiek lekko zdziwi - zamiast pozwalniać tych na górze i zmniejszyć biurokrację to pozwalniali tych na dole dzięki którym to wszystko jakoś funkcjonowało.
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-02-24 10:30
    TO PRZEZ ZŁE ZARZĄDZANIE !!!! FIRMA Z TAKIM POTENCJAŁEM MOŻE NA RYNKU WSZYSTKO...ALE CO TAM LEPIEJ WYDAWAĆ KASE NA G...REKLAMY NIŻ DAĆ KILKA MINUT W ABONAMENCIE,NO I LUDZIE UCIEKAJĄ , A TPSA MUSI ZWALNIAĆ...TO BYŁO NIEUCHRONNE.
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2005-02-24 11:06
    do masowych zwolnien prędzej czy później musiało dojść, niestety takie są warunki na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-24 11:19
    Na Ślasku jest zimno, mglisto i śnieżnie...a nie gorąco. I taka sama sytuacja panuje w TPSA. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-02-24 12:08
    A JAK BĘDĄ STRAJKOWAĆ ??? WYŁĄCZĄ TPSE ??? TO FAJNO !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-24 12:15
    TP SA zamierza od 1 kwiatnia br. podnieść abonament za ISDN. Jednak do tej pory nie podano żadnej informacji na stronach internetowych operatora Cena przed podwyżką to 42,70 zł natomiast po aż 59,78 zł. To wzrost o 40 procent ---z www.mobility.com.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    majkel pisze: 2005-02-24 12:28
    PRACOWNICY TP BEDA STAJKOWAC ALE SPOKOJNA GŁOWA PRACOWNICY OUTSORCTIGU BEDA PRACOWAC NA BLEKITNEJ LINI ,WIEM BO JESTEM TAKIM PRACOWNIKIEM ,DOSTAJEMY 7 ZŁ BRUTTO NA GODZINE A I TAK ROBIMY DUZO WIECEJ ON PAN ZATRUDNIONYCH PRZEZ TP NA UMOWE O PRACE ,GDZIE PANI KRYSIA NIE UMIE ,NIE WIE DOSLOWNIE NIC A JAK PRZYSZLA DO PRACY 1 PYTANIE JAKIE MI ZADAŁA '' KLIKNAC TO ZNACZY NACISNAC'' WIEC MAM NADZIEJ ZE TP ZWOLINI MIEDZY INNYMY TE OSOBY KTORE NIE MOGA SIE DOSTOSOWAC DO NOWEJ SYTUACJI W FIRMIE , I TRZEBA ZACZAC COS ROBIC A NIE TYLKO PRZYCHODZIC DO PRACY TAK JAK KILKA LAT TEMU ,WIEC TP ZWALNIAJ JAK NAJWIECEJ !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-24 12:31
    Mnie debile nie przyslali zadnej pisemnej informacji o podwyzce ceny za neo+. Tez jestem zdany na ich monopol i praktycznie nie mam innej mozliwosci. Oddajac sprawiedliwosc, musze jednak stwierdzic, ze neo+ dziala dobrze, choc przeraza mnie ich niekonczacy sie administracyjny burdel. Zgadzam sie z komentarzami powyzej, ze sprzedaz FT akcji to bylo nieporozumienie. FT jest zadluzony i podobnie we Francji uwazany za zdzierce. Wina jednak obarczam naszych popierzonych politykow. 10 lat temu trzeba bylo uwalniac rynek i zwalniac, kiedy nie bylo tak ogromnego bezrobocia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeuek pisze: 2005-02-24 16:15
    **gregmar - sam jestes kretyn, to nie ludzie do Ciebie wydzwaniaja z propozycjami ale sama TPSA, wiem bo sam pracuje od 2dni w CKT - komputerek wyswietla mi numer i co mam kolesiowi zaproponowac, gotowy tekst do przeczytania, tzw. skrypty, jak pacjent jest chetny to klikasz na TAK i czytasz mu inne bzdury... skonczysz - dzwonisz do nastepnego - i tak przez 7h dziennie. a szkolenie do CKT trwa tylko 4 dni, wiec co ci biedni ludzie na infolinii moga potrafic. Kiedys sam najezdzalem na ich niewiedze [w tematyce telefoni jestem od 3 lat na biezaco] a teraz wiem jak ciezko pracuja za 4,33PLN za godzine netto. Szacunek dla prawdziwych pracownikow TPSA ktorzy ciezko haruja dla tego, zeby prezesi mieli dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-02-24 16:21
    ale TP jest sobie sama winna. w mojej miejscowości niema neo mimo dzwonienia proszenia błagania!! Wykorzystał to jeden gostek założył radiówke i z tego co wiem ma już około 50 osób a przecież TP mogła tych ludzi mieć
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-02-24 16:23
    Szczupak007""" jak by glodowe to moze cos
    0
  • Users Avatars Mini
    jazzoo pisze: 2005-02-24 17:01
    ***orzeuek - jeśli jesteś takim specjalistą od telefoni to poszukaj pracy gdzie indziej. Nikt ci przecież nie kazał zatrudniać się w TP. Powinieneś się szanować i nie pracować za takie psie pieniądze. Wiem co mówię, bo też u niech pracowałem. Zaczęła się pogarszać sytuacja, to im podziękowałem. Jest jeszcze Plus, Era... Jeśli jesteś starym GOLowiczem to na temat GSM wiesz 10x więcej niż pracujący w salonach. Wystarczy próbować, a uwierz, że się opłaca. W TP wyżywają się na tobie klijenci, przełożeni mają cię w d... a ty dostajac wypłatę nie wiesz czy się śmiać czy płakać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-24 17:27
    niech mi podwyższa abo za isdn-a to ich wyśmieje i podzekuje.... Tego by jescze brakowalo. Niech podwyższają wszytko... Ludzie napewno przedą do konkurencji i się nie dziwe. J do dialoga przejde i będzie ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    aaannoonnimm pisze: 2005-02-24 17:35
    majkel *** tak, niech zwalniaja jak najwiecej, tak jak w obecnej chwili- zwalniaja pracownikow zwiazanych z dzialami ksiegowo- finansowymi w regionach i robia centralizacje- tyle ze nie przyjma nowych pracownikow, ale bedzie np 30 pracownikoe rozliczac cala Polske!! Jednym slowem niech zwalniaja, odczujesz to jak nie dostaniesz swojej wyplaty w terminie ( co czesto sie teraz zdaza, wlasnie na slasku i nie tylko w TPSA ale takze w Emitelu ) wiec daj se siana czlowieku, bo idioctwa opowiadasz i osmieszasz sie wszem i wobec.....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2005-02-24 17:42
    **majkel a co ty wiesz o telekomunikacji? widziałeś chociaż kiedyś centralę? może z wycieczką szkolną byłeś? posadziłbym Cię na miesiąc na Hoście 5ESS, kazał przeprogramować routing, testować płyty abonenckie, lokalizować i naprawiać uszkodzenia, reagować na alarmy. to może po jakimś czasie coś byś wiedział o telekomunikacji. Bo na razie to wiesz tyle co Twoja koleżanka z BL (ta na tepsowym angażu) czyli g... wiesz i umiesz. Obłędna Linia czy Biuro Obsługi klienta to nie cała telekomunikacja wręcz odwrotnie to najmniej istotna część tego zagadnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-02-24 17:53
    ciekawe jak byś majkel ustawił półki z sdi ? :) W kacie czy przy ścianie i jakbys to podłączył?
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2005-02-24 17:58
    **Lennox - nistety we FRNACJI FT nie może zwalniać swoich pracowników bo to firma państwowa i pracownicy tam mają status urzędnika państwowego (mianowanego). A druga sprawa ceny? jeżeli ktoś myśli że znacząco spadną u nas ceny na stacjonarne usługi telekomunikacyjne to jest poprostu marzycielem. zwolniono ponad 40.000 Polaków - spadły wam ceny? NIE Prędzej możecie spodziewać się podwyżek abonamentu a dlaczego? prosty przykład Deutshe telekom (niemcy) NAJNIŻSZY abonament na linie analogową to 15,66 euro (62,64zł) czyli ponad 45% drożej jak w Tepsie (abo standardowe TP). Natomiast najtańszy abonament ISDN w DT to 23,60 Euro czyli ok 95zł. I tak jest podobnie w reszcie zachodniej Europy. U nas te ceny są sporo niższe i niestety będą wzrastać i będą wyrównywane z poziomem europejskim tak samo jak w każdej innej dziedzinie życia. Poza oczywiście pensjami bo tych jeszcze przez wiele wiele lat nie zrównamy ze standardem UE.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2005-02-24 18:15
    TPSA była firmą przynoszącą duże zyski do budżetu państwa (a z tego krzystali wszyscy Polacy) i jednocześnie dawała zatrudnienie wielu tysiącom Polaków a Ci znów te zarobione pieniądze wydawali w Polsce wydawali, teraz zyski plyną na spłatę francuskich olbrzymich długów a ponad 40.000 Polaków straciło pracę wielu z nich żyje teraz na zasiłkach/garnuszku państwa czyli podatników. na ich miejsce zatrudniono kilkunastu \"konsultantów\" z FT którzy zarabiają po 10.000zł dziennie i tym prostym sposobem kasa transferowana jest do francji. Jakość usług spadła, a ceny jakoś nie chcą spaść wręcz przeciwnie. Albo sprawa przymusowego zakupu loga FT przez TP - i kolejna kasa dla francuzów. Czy teraz sprawa wypuszczenia przez tepsę obligacji celem uzyskania kasy na wykup akcji centertela którego za chwilę francuziki przemianują na Orange i wcielą w swoje struktury komórkowe - a wszystko to za kasę TPSA...
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2005-02-24 18:18
    ...Inwestycje w TP spadają z roku na rok, France telekom nie wywiązał się z żadnych obietnic inwestycyjnych, tylko wysysa kasę z TPSA i zwalnia POLAKÓW a żałosny naród tylko się cieszy ze ludzie tracą pracę bo grunt to żeby sąsiadowi żyło się gorzej. I to jest prywatyzacja po polsku (tym razem w wykonaniu AWSu) sprzedać za bezcen kurę znoszącą złote jajka i zapewnić sobie 40 tys. nowych bezrobotnych Polaków. Ważne że paru osobom, które o tym decydowały wpłynęło parę $ na konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-02-24 18:28
    **maras ale francuzi jeszcze chyba nie maja pakietu większościowego? więc nie wszystko stracone! czy jestem w błędzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-24 19:02
    Misiek - tylko oficialnie nie mają. Akcje Kulczyka tez tak naprawdę są ich bo Kulczyk kupił je za pieniądze od francuzów. Zresztą ostatnio kulczyk szprzedał im cześć swoich udziałów. (ale takie UMOWY były już uwzględnione na samym początku). Skarb państWa ma już tylko 3,87% akcji TP. Francuzi razem z kulczykiem za swoją kasę zakupili tylko 35% akcji TP, potem jak już kupowali akcje TP to robili to defacto za kasę wyciągniętą z TP. razem FT i kulczyk OFICIALNIE mają ok 48%. Bank of New York ma ok 10% reszta jest rozsiana po drobnych akcjonariuszach. a rządzi i decyzje podejmuje FT - a podejmuje takie decyzje że jeszcze rok czy dwa a wyciągnie z TP dużo wiecej niż włożyła w zakup ich akcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-02-24 19:20
    Maras dzięki!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-02-24 19:47
    kulczyk kupił akcje za pozyczone pieniadze od francuzów pod zastaw tych papierów więc nie odda im kasy a oni przejma akcje z tym, ze to nie bardzo im sie olaciło bo akcje poszły w dół więc teoretycznie razem z kulczykiem maja wiekszość nie wiem kiedy mija termin spłaty tej pozyczki ale pewnie juz niedługo sam kulczy powiedział na ten temat ze stracił na tych akcjach troche hajcu :) ale tak juz to jest raz sie zarobi a raz nie
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-24 22:52
    hansen dokładnie to było tak że kulczyk na te akcje wziął pożyczkę, a gwarantem (żyrantem) była France Telecom - czyli właściwie to FT kupiło te akcje, kulczyk nic nie ryzykował i nie mógł na tym stracić. Zresztą też od razu między sobą podpisali stosowną umowę kiedy i za ile kulczyk "odda" akcje francuzom. -więc nie wierz w to że pan K na tym stracił. Pan K w tym uczestniczył tylko dla tego że był nakaz aby był polski inwestor inaczej nie było by sprzedaży. A Kulczyk zarobił na tym że załatwił tą prywatyzację dla francuzów a kopa w tyłek dostało niemieckie DT które też było zainteresowane zakupem tepsy. tak była rola kulczyka w tej "prywatyzacji" miał załatwić interes francuzom i załatwił i za to dostał kasę. Gdy DT kupiło chorwackiego operatora to ludzie tam stosunkowo szybko dostali spore podwyżki. Gdy FT kupiło Tepsę to w kilka lat 50% załogi poleciało na bezrobocie. ot mała różnica.
    0
  • Users Avatars Mini
    majkel pisze: 2005-02-24 23:05
    aannnonimm i maras--- nie pracuje w dziale techniczny wiec o tym wiem gówno i nie bede opowidał bajek ,pracuje na 9393 wiec.... Poza tym wy osoby postrone które nie pracujecie w tp ,nie wypowiadajcie sie na tematy których nie znacie , servery widze codziennie i tylko widze . ja nie zajmuje sie podpinaniem kabelków , tymi rzeczami zajmuje sie inny dział . a tak wogóle ciekawe czy wiecie o nowej ( zaskakujacej decyzji) ze strony tp , niech martwia sie osoby korzystajace z planów typu DWiW oraz DW .POZOSTAŁO WAM 2 DNI
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeuek pisze: 2005-02-24 23:31
    @jazzoo: niestety musze pracowac w TPSA bo jest to jedyna praca tymczasowa jaka moge miec jako student "na szybkiego". Jeden z operatorow zaproponowal mi prace z 2,5x wieksza pensja niz Tepsa ale musialbym przejsc ze studiow dziennych na zaoczne a nie moge sobie na to pozwolic. A inne dobrze platne zajecia wymagaja pracy stalej na minimum rok, przy studiach dziennych tak sie nie da bez znajomosci :[ Zostaje TP dorywczo, jedyny plus to ze majac kilka fuch na czarno skarbowka sie do mnie nie dowali jak mam wpisane prace u tepsowego monopolisty ;) zawsze to jakas wiarygodnosc :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-24 23:53
    **majkel jeżeli nie wiesz z kim rozmawiasz to nie pisz \"osoby postrone\" bo właśnie strzeliłeś kulą w płot. fakt ja jak i wielu innych fachowców, inżynierów i specjalistów (także wypowiadających się na GOLu) już nie pracujejemy w TP. Ja akurat nie pracuję od 2003r, ale spędziłem w tej firmie parę ładnych lat na odpowiedzialnych stanowiskach technicznych w Pionie Sieci, w działach komutacji i transmisji. Ale znudziło mi się bycie niewolnikiem i patrzenie jak pseudo menadżeży z cocacoli, chipsów czy innych wynalazków rozwalają tą firmę. teraz mam pracę mniej stresująca, mniej czasochłonną, a zarabiam sporo więcej....cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-24 23:54
    cd....A o tym Co się dzieje w TP jestem cały czas na bieżącą (pewnie z powodu sentymentów). Mogę spokojnie napisać i z racji wykształcenia i z racji doświadczenia zawodowego, że jestem specjalistą w tej dziedzinie i nie ma sensu abym na te tematy dyskutował z kimś kto nie na bladego pojęcia o telekomunikacji (np ze studentem psychologi czy filologi zatrudnionym na umowę zlecenie na BL i myślącym że wie coś o telekomunikacji) na BL. Nie ma sensu abyś kontynuował tą dyskusję bo w moich oczach poprostu się kompromitujesz. Pozdrawiam i życzę sukcesów na BL
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-25 00:17
    **orzeuek - przykro mi że masz problemy ze znalezieniem pracy (cóż takie czasy) ale zatrudnianie takich jak Ty studentów na pracę tymczasową jest jednym z większych błędów TP.(koncepcja BL w wielu aspektach jest ok, ale wykonanie fatalne). Zresztą tak napradę chodziło o cięcie kosztów, zwolnienia ludzi w lokalnych bokach (etatowych pracowników) i pozatrudnianie za grosze studentów na pracę tymczasową. m.in. przez to jest taki bałagan na BL bo ludzie tacy nie identyfikują się z firmą w której pracują, mają gdzieś jakość pracy i zadowolenie klientów bo jeden jest nowy i dopiero się wdraża, a innych właśnie ma plany odejść (bo przecież wszyscy cały czas szukają lepszej posady, przecież telemarketer u znienawidzonego monopolisty to obciach a nie kariera)....
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-25 00:18
    ...I tak co miesiąc jedni przychodza inni odchodzą - jeden wielki cyrk. a potem nie ma co się dziwić że abonent dzwonił 10 razy, a jego sprawa, reklamacja, zlecenie do tej pory nie znalazło się nawet w systemie, bo student poprostu olał sprawę. bo co mu zrobią? zwolnią go? i tak ma TP w głębokim poważaniu, (pracuje za grosze i tylko tymczasowo). Dlatego lepiej żeby tacy ludzie dorabiali sobie roznoszac ulotki, przynajmniej 10 milonów abonentów nie będzie sobie szargać nerwów z konsultantem który ma to tak naprawdę w d.... a tak jest jak jest czego potwierdzeniem są opinie klientów o Błękintej lini.
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-02-25 11:08
    Maras: mówisz tylko część prawdy. Fakt faktem że studenci olewali sprawę na 9393, ale przyznaj że Pion Sieci w kulki strasznie leciał, tak samo jak błędy na fakturach... A to już nie wina 9393. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    michał pisze: 2005-02-25 13:13
    polecam www.gsmmania.pl - tp likwiduje plan standardowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-25 14:35
    ***Maras masz racjie chłopiemam znajomego który pracuje w tpsa w pki. Teraz to ma owiele gorzej. Po za tym co do błęitnej lini to ja nei mam nerw do niej..... ! moją sprawe załatwiano ponad 2 miesiące. Teraz z tpsa sie sadzę o straty. A wedugł prawa telekomunikacyjnego.... mają przerąbane. Więc zobaczymy czy będzie ugoda. Otóż ludzie z tpsa sobie olewają wszystko chodzi mi głównie o bl. Monterzy są spoko i znają się na rzeczy w przeciwieństwie od żałosnych pracownikow na bl którzy musz sie wszyekiego dopytać i olewają wiele razy sprawy i mają wszystich w d****e, rozłanczaja sie itp. Najlepsi są experci do isdna.... LOL odzwwaniają często po 10 minutach. Znajac odpowiedź na PYTANIE. Ładny mi expert. LOL. Ja się więcej od nich znam na tp i ich usługach. Poi 2 kilka razy s.łyszałem że na isdn można założyć dsla LOL. wogóle pracownicy 9393 to ludzie którzy nie znjaą sie na teleomunikacji ( w większości).
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-25 14:40
    Aha a zapomniał bym teraz monterzy to podwyonawcy sa inna firma a nie tpsa... LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-02-25 21:36
    Adrez bo na BL głównie własnie parcują studenci (czyli to co pisałem wyżej) a co do monterów. to przeważnie Ci sami ludzie co kiedyś tylko swego czasu dostali propozycję nie do odrzucenia albo przejdą do zewnętrznej firmy (czesto nalezącej do jakiegoś byłego dyrektorka z TP) albo idą na bezrobocie. wyboru zbytniego nie mieli. Tylko że potem się okazało że zarobki im obcieli o 40%. TP nie ma na tym oszczędności bo firmie takiej płaci tyle samo co ją kiedyś kosztowało utrzymanie monterów, tylko że większośc kasy zostaje w kieszeni właściciela tej firmy a monterzy dostają ochłapy. A monterzy cóż mają masę bezpłatnych nadgodzin do odebrania w formie wolnych dni - tylko kiedy je odbiorą ? jak większość z nich od dwóch lat nie wykorzystała należnego urlopu wypoczynkowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2005-03-02 22:04
    Jak to pięknie wszystko wygląda w naszej TP. Eghh! :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-03-31 05:17
    BI tak juz tego nie czyta a ja zrobie tu mały eksperyment:) /b
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: