Heyah i Plus GSM walczą o LPP

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 82

Sieć Heyah ma problemy ze znalezieniem dystrybutora swoich ubrań. Sprzedaż ubrań miała ruszyć w połowie czerwca, jednak do tej pory nie sprzedano ani jednej sztuki odzieży. "Z wprowadzeniem naszej marki do dystrybucji w sklepach z odzieżą jesteśmy spóźnieni" - przyznaje Grzegorz Esz, szef projektu Heyah w PTC.

Heyah szukała partnera z branży odzieżowej i rozmawiała z różnymi firmami. Dość zaawansowane negocjacje prowadziła z gdańską spółką LPP (producent ubrań Cropp i Reserved). "Rozmawialiśmy z Heyah" - potwierdza Mariusz Kozak-Zagozda odpowiedzialny w LPP za marketing marki Cropp - "Ale rozmowy się zakończyły, bo mieliśmy różne poglądy na współpracę. Nam chodziło o to, żeby marki wspierały się na dłuższą metę. Tymczasem odnieśliśmy wrażenie, że Heyah myślała o swojej kolekcji jako o czymś incydentalnym". Właścicielowi Heyah zależało na współpracy z LPP przede wszystkim w zakresie dystrybucji. Sieć markowych sklepów Cropp liczy w Polsce około 20 punktów.

Według Gazety Wyborczej, jednym z powodów zerwania rozmów była konkurencyjna oferta Plus GSM. Cropp przyznaje, że rozmawia z Plus GSM, ale nie chce ujawnić, w jakim zakresie. "Chodzi o współpracę długofalową i wydaje się, że ten operator docenia nasz potencjał" - mówi Kozak-Zagozda.

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rogus pisze: 2004-07-26 01:18
    Plus nie rozmawia, tylko blokuje....jest różnica, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2004-07-26 01:20
    Polecam second-handy... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 01:24
    Rogus - dobrze się czujesz? Ile płacą za to "blokowanie"? Bo chyba za darmo nikt nie blokuje, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 01:31
    BTW - Plus ma całkiem sporą kolekcję ciuchów i ciuchopodobnych rzeczy - pewnie nawet nie wiesz o tym? I to porządnej jakości rzeczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-07-26 01:39
    Z tymi ciuchami heyah to chyba kiepski pomysł.Wolał bym zamiast tej zabawy z lumpami zobaczyć jakis większy wybór fonuf w ich e -sklepie.A co do ciuchuf plusa to pierwsze skojażenie jakie mi przychodzi do głowy to siatkówka plażowa kobiet hihi :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 02:03
    Kulboj - mi też się podobają te "szorty" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 02:15
    Heyah niech zacznie obniżać ceny. Bo zaczynają przebąkiwać, że wcale najtańsi być nie muszą, tylko muszą się wyróżniać. Ok. Zapomnieli chyba, że 3 opy też się wyróżniały, szczególnie w kwestii bardzo wysokich cen. Czyżby Heyah zaczęla myśleć podobnymi kategoriami?
    0
  • Users Avatars Mini
    pipka pisze: 2004-07-26 02:15
    sama kolorystyka firmowa plusa jest DO BANI- az smierdzi tandeta! i pomyslec ze utrzymuja szwadron marketingowcow! Era i Idea poprzez swoje barwy firmowe przynajmniej nie odstraszaja a plus... cos dla bezgustowego wiesniaka!!! odpustowe syfy!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-26 02:16
    O przepraszam , widzę , że pomyłka. Myślałem , że to strona www.gsmonline .pl , a nie strony o modzie , urodzie i ciuszkach ;-DDD Mi już wystarczają rady Cioci Jadzi ze strony simplusteam , za ubrania Heyah i Simplusa (SS?) uprzejmie dziękuję ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-26 02:20
    Może do startera SS też będą jakieś fajne gatki ? POP też mógłby pomyśleć ! ;-DDD Mi tam najbardziej pasują te trampki z Heyah , to mój styl , moja żona cały czas mi mówi , że jestem dresiarzem , ubrać dżinsy to dla mnie koszmar , a elegancko to tylko do pracy. I jeszcze te krótko obstrzyżone włosy... Koszmar i zgroza ! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-07-26 02:23
    Hmmm kurcze, ani Cropp, a juz tym bardziej Reserved nie pasuja mi do mojego wyobrazenia marki Heyah... Cropp owszem, luzne, dosc "odjechane" ciuchy z wyrazna nuta "skate", ale chyba jednak nie do konca Heyahowe hehe No a PlusGSM? Co oni chca tam sprzedawac? Bo ani bawry, ani logo nie jest specjalnie porywajce.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-26 02:25
    W sumie ten news mnie rozbawił. Czy u Was też ćmy chodzą po monitorze ? ;-) No dobra , tak na poważnie , to ku czemu zmierza to wszystko ? Bo już się gubię.... Poniedziałkowe wydanie Wyborczej , to zawsze rozszerzony dział Gospodarczy , coś będzie jutro o tym ciekawego , trzeba zajrzeć na gazeta.pl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-07-26 02:28
    Miki-w heyah cena tak szybko nie spadnie.Zobacz na innych opów jak długo zwlekali po wejściu heji.Nic nie dzieje się od razu.Pipka-kolorystyka to kwestia gustu-ile ludzi tyle zdań na ten temat.Mi osobiście te panie w kostiumach simplusa bardzo przypadły do gustu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pipka pisze: 2004-07-26 02:45
    kulobuj owszem gust gustem! panie s+ sa jak najbardziej OK. ale tak dobranych barw firmowych nie ma zadna szanujaca sie firma! nie jestem esteta ale czerwony z zielonym... a do tego niebieski???!!!! mozna zabe zrobic! logo jest OK tylko nad kolorami powinni popracowac. o cenach oferty juz nie wspomne :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-07-26 02:57
    A dla mnie wszystkie te "sieciowe ozdoby" są bez znaczenia.U mnie liczy się:1-jakość,2-cena.Reszta mnie mało obchodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-07-26 02:59
    issa-artykuł czytałem,też mi się podoba ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 03:03
    Artykuł w GW jest ciekawy, m.in. można się dwiedzieć, że Heyah nie musi być najtańsza. Ok. Ale ***kulboj, inne opy czekały, czekały, sporo straciły, w szczególności na wizerunku. Heyah wyszła z wysokiegi progu, bez ściemy itd. Coś takiego daje na wstępie dość spory kredyt zaufania, więc gadanie, że nie muszą być najtańsi, brak usług dodatkowych itd. to mi się widzi, że oni chyba powinni robić biznes w ciuchach a telekominikacyjny interes to dodatek do szmatek.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-07-26 03:13
    dobry gadżet nie jest zły ale ciuchy w tym stylu nie dla mnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-07-26 03:22
    Miki-fakt,heyah robi się powoli coraz droższa,ale są to groszowe różnice.Nie wydaje mi się żeby ludzie dla paru groszy zmieniali numer pare razy w roku.Heyah na pewno jeszcze coś wymyśli.Trochę cierpliwości.I tak od ciuchuf na operatoruf. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ser pisze: 2004-07-26 04:13
    Wymysli - dwie lapy na cycki :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    goolman pisze: 2004-07-26 04:22
    A ja wole abonament. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-07-26 07:57
    Cała Heyah ma charakter incydentalny, ale brzemienny w skutki. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2004-07-26 09:56
    A kto będzie kupował te szajsowate ciuchy Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-26 10:16
    PANIE GRZEGORZU ESZ JAKI MACIE PROBLEM???? PRZECIEŻ MACIE SWÓJ HEYAH E-SKLEP WIĘĆ NIE WIDZĘ PROBLEMU ZE SPRZEDAŻĄ:-)))) CO WY NA TO???? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-26 10:19
    ***AndSa,a na przykład ja. Nie znasz tego przysłowia - De Gustibus non disptandum est???? nawet fajnie byloby kupić np.koszulke z krótkim rękawem z czerwona łapką z przodu a z tyłu napisem heyah Plusie????? :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-07-26 10:20
    "- Nie musimy być najtańsi. Naszą siłą jest przekaz marketingowy i proste zasady - dodaje szef Heyah Grzegorz Esz." Hehe - teraz klopy sie zapelnia kolejnymi starterami :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-07-26 10:48
    zielony tshit s+ sprzedam za 29.9zł :):)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-07-26 11:20
    Nie miałem pojęcia że Plus ma jakieś ciuchy:)))) No to wesoło, chyba coś słabo je reklamują, no chyba że chodzi o to, o czym mówił Grzegorz Z czyli dodtaki z katalogu 5plus. Czyli coś takiego jak program premium na statoil? Oni też mają t-shirty i parasolki:))) Ale że wojna cenowa w komórkach przeniesie się na poziom tekstylny to bym się nie spodziewał no no...
    0
  • Users Avatars Mini
    maq pisze: 2004-07-26 11:32
    Czytałem ten artykuł w Wyborczej i szczerze mówiąc jeswtem coraz bardziej zniesmaczony jeśli chodzi o Plusa. Cały ten pomysł z Sami Swoi jest kopią Heyah maksymalną i jeszcze teraz ten pomysł z dodaniem ubran tak jak w Heyah, przepraszam ale skoro sami swoi ma być dla starszych to po co do tego ubrania?????? A jeśli mają to być ubrania do Simplusa to już totalna paranoja, już widzę te zielono-pomarańczowe kaftaniki... Niech Plus zrobi rewolucję w abonamentach!!!!!!!!!!! Będzie mieć wtedy swoją własną rewolucję a nie mierną kopię tego co było!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RELEASE[] pisze: 2004-07-26 11:34
    ale dno
    0
  • Users Avatars Mini
    smuggler pisze: 2004-07-26 11:45
    Kazdy uzytkownik PLUSA dostanie koszulke z napisem "Jestem plusiakiem, rzuc we mnie burakiem".
    0
  • Users Avatars Mini
    tomziu pisze: 2004-07-26 11:54
    No to chyba chca sprzedawac same swojskie rzeczy, typu słomiany kapelusz, wiklinowy koszyk, banki na mleko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 11:57
    loco - wiesz... w jedwabiach nie wszyscy chodzą... To nie jest tandeta w stylu plastikowych portfeli na Vitaj czy parasolej na Shell-u :-) Grzegorz_Z - nie tylko nagrody - można je kupić także w sklepie plisa - nie wszystko, ale te naprawdę porządne parasole i teczki tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 12:09
    ***wlo: ja nie mówię, że tandeta, zresztą to ze Statoil to też nie tandeta, ale już doczytałem w Wyborczej że niechodzi o te dodatki tylko całe kolekcje czyli Plus idzie w ślady Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 12:17
    locco - nie może iść w ślady Heyah bo już od lat Plus ma kolekcję Dynamic i Classic :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 12:17
    Jest raczej odwrotnie :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 12:23
    Grzegorz_Z - nie wiemy o co poszło, co Plus oferuje itp. Może faktycznie jest to coś lepszego? Bo na pewno solidniejszego - i jakościowo (prestiż) i długofalowo (pieniążki).
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 12:36
    ***Grzegorz_Z: z tego co zrozumiałem pan Esz nie powiedział, że obniżek nie będzie, tylko, że "nie muszą być najtańszą siecią" a to zupełnie co innego:) Ja tam licze na obniżki w Heyah, wiadomo, że nie teraz zaraz, dopiero przecież co weszli na rynek, ale za pół roku to kto wie? Przecież będą się starali klientów pozyskać i zatrzymać każdym możliwym sposobem, no nie? A jeszcze chciałem dodać, że nie spodziewałem sie ze Idea aż tak dostała po tyłku od Heyah... ZNaczy domyślałem się skoro wprowadzili Nowego POPa, ale nie myślałem, że aż tak....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 12:38
    ***Grzegorz_Z: masz racje z atutami Heyah. I masz rację że konkurencja nie śpi. Dlatego uważam, że nie ma bata, Heyah będzie musiała się rozwijać mimo że niekoniecznie będzie najtańsza, zawsze przecież ktoś coś może obniżyc, nie da się być zawsze najtańszym na rynku, klienci by zwariowali z powodu ciągłych zmian cen!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 12:41
    Zresztą co ja ci ***Grzegorz_Z tłumacze:)))) przecież Ty to wszystko wiesz lepiej ode mnie, w końcu w telefonach siedzisz nie od dziś, tylko chcesz jak zwykle trochę poprowokować, trochę popolemizowac i na dodatek trochę Heyah poobrażać, jak zwykle...
    0
  • Users Avatars Mini
    o nie pisze: 2004-07-26 12:46
    Nie możliwe , zilomale nie będą mogli kupować dresów z 4 paskami . Idę się pochlastać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 12:51
    Rany! Co za ton... Plus od lat nie należy do najtańszych - i na dodatek prezesi od lat mówią, że nie muszą być najtańsi - liczy się porządny klient (co niektórych chyba bardzo boli) - rozwija się całkiem nieźle, powiedziałbym, że ma największy potencjał teraz... Ale jest be. Heyah cacy, nie musi już teraz nadkaniać strat do konkurencji... O co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-07-26 13:00
    loco - przeciez to jest oczywiste. ja bym zaryzykowal stwierdzenie, ze sim+ nie traci tak duzo klientow skoro nie reaguja jakos mocniej (poza tymi niekonczącymi sie promocjami). Mysle, ze dopiero zaczaną odczuwać nowego POPa i TT... i wtedy pojawi sie odpowiedz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 13:09
    ***locco - może i za pół roku Heyah obniży ceny, czemu nie, ale wtedy wysiadają z konia, bo ich oferta za bardzo odstaje od konkurencij. I nie mam tu ma myśli Sami Swoich, która na razie powstała z myślą o przerobieniu go na wirtualnego opa po sprzedaży Plusa. Po prostu odstaje od starych - NTT-a i NPOP-a. A na jasieni będzie prawdopodobnie nowy Simplus. Wizerunek Heyah to przede wszystkim "bezkompromisowość", "bez ściemy" itd. a nie cranowah czy banan w czekoladzie, czy reklamy w każdej postaci. Przede wszystkim jasne zasady, a w takim razie trudno wytłumaczyć nastolatkom, że bez tego, co oferuje konkurencja, mają jeszcze na dodatek płacić wyższe ceny. Jeżeli Heyah zacznie oferować całą resztę usług jak reszta, po prostu będzie sie liczyć cena, ciuszki i banany u innych będą oferowane pod postacią smyczy dla psa plecaczka. Bez ściemy proszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-26 13:10
    Fajnie....zamiast modyfikacją abonamentowych cenników Plus zajął się ciuchami.... Kolejny wpływ Hayah...tylko ,że tym razem idiotyczny. Do tej pory owszem , w katalogu programu 5plus można było znaleźć jakieś ciuchy Plusa jak również można je było kupić w salonie firmowym np. w Katowicach... za dość kosmiczne ceny...I tu dla mnie kolejne kuriozum... Na tych chusteczkach czy fatałaszkach było logo Plus Gsm... więc powinno być to rozdawane za symboliczne ceny jako produkt reklamowy...Wszak nosząc szaliczek z logo operatora robię mu reklamę..Dość idiotyczne , niedługo osoba chcąca przyjąć reklamę na swój własny samochód będzie firmom za tę przyjemność dopłacała...Coż dążymy do coraz większego absurdu... marzenia o szpanowaniu majteczkami operatora na plaży muszą jeszcze poczekać ... bu ha ha ha ha ha :-))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 13:10
    **hihi: całkiem prawdopodobne. Bo chyba POP i Heyah to podobni odbiorcy, a Simplus (to się zmienia ostatnio) i TakTak to druga grupa. I tak się toczy wojna między nimi. Ja stawiam aktualnie na wygraną TT, zobaczymy co dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 13:13
    ***miki: nie zapominajmy o jednym. Większość osób nie siedzi w necie, nie śledzi nowych ofert, o wszystkim dowiadują się z duuuużym opóźnieniem, głównie z reklam. Więc to wszystko będzie trwało u każdego opa parę miesięcy, nie można zabijać własnej oferty następną własną ofertą. Zrobił to raz POP ale z poważnej konieczności, bo już tracił za dużo. ja jestem pełen optymizmu i jeśli chodzi o rozwój Heyah i jeśli chodzi o sukces TT. Co do Sami Swoi nie mam pojęcia, bardzo to skomplikowane moim zdaniem zadanie wprowadzi SS na rynek, zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-07-26 13:17
    no w tym ar5tykule przeczytac mozna tez ze idea bedzie sie koncentrowac na klientach placacych abonament...moze wreszcie 1/1 wprowadzi za darmo???ale mysle ze najpierw era obnizy stawke 1/1 do 0pln i wtedy dopiero idea zareaguje.....az strach pomyslec jakie cenby w idei by byly,gdyby nie era;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    benson pisze: 2004-07-26 13:21
    cale heyah jest budowane na wielu poziomqchi to chyba ciekawe ze tworzy swoj wizerunek dokladnie i staje sie wyraziste, pozostali gracze bledną, mi się ta cała ich akcja podoba a ciuchy mogą być i chętnie nabędę
    0
  • Users Avatars Mini
    mARTIN pisze: 2004-07-26 13:22
    Chłopaki heyowcy i tak takowcy nie martwcie się już niedługo obniżka cen hehe zdziwicie się o tak taku już wiecie ale po wprowadzeniu nowej oferty Plusa heja obniży ceny tak,że kopart opadną niektórym ubliżającym ludziom z Heyah i Ery,zobaczymy co powiecie wtedy-to do niektórych użytkowników którzy coś pobąkiwali ,a jeśli chodzi o ciuszki to zawsze fajnie mieć coś takiego dla odmiany a nie narzekać
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-07-26 13:24
    Operatorzy co raz mniej będą mogli %#$@$%#@% cenami. Właściwie doszli już do ściany. Wynika to z umów międzyoperatorskich. Czemu zawsze tańsze połączenia numery za grosze itp. są we własnej sieci lub na stacjonarne? Bo się dzielić nie trzeba z innym operatorem. Czemu tak modne są taryfy płaskie? Ano bo zarabiając wiecej na rozmowach do własnej sieci mogą mniej zarobić na rozmowach do inych gsm. Chyba sie nie spodziewacie że operator tak zejdzie z ceny, że będzie więcej płacił w interconnect'ie niż dostawał od klienta? Jedyne pole manewru do tej pory to naliczanie, smsy, tańsze numery, podział na strefy czasowe, na sieci. Te wszystkie opcje właściwie już są przerobione przez wszystkie sieci. Żeby iść dalej pewnie trzeba by zmienić umowy międzyoperatorskie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pezte pisze: 2004-07-26 13:26
    co to za info glupie ciuchy mnie nie interesuja ja czekam na info o gprs W POPie a nie o takich glupotach
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-07-26 13:28
    *locco - ja myślę, ze obnizki w PP troche sie wyczerpały. jeszcze jakies male korekty ofert i koniec. Sim+ w zasadzie juz ma nowa taryfę tylko brakuje 1/1. Obecnie nalezy sie spodziewac (raczej) nowych propozycji abonamentowych. A juz napewno zmian w abonamentach za 100zl i wiecej oraz GPRSu. Presja na obniżkę cen jest tak duża, ze bez tego nie sa w stanie utrzymac sprzedazy i zahamowac kanibalizacji. Duże znaczenie będzie miala tez polityka nowego właściciela.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 13:31
    miki - zgadzam się - to nie abonament, gdzie (pomijak kontrakty promocyjne) abonent jest bardziej lijalny - chociażby z racji tego, że już wybrał abonament, więc zależy mu na stałej solidnej usłudze, nie jak w pre-paidzie, gdzie nikt, a większość napewno, nie czuje się związany w żaden sposób. Alexander25 - wiesz... adidas też ma znaczek, więc za symboliczne ceny powinni rozdawać? mARTIN - i koło się zamyka...
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 13:32
    ***locco - co do czasu na odpowiedź konkurencji, podyktowane różnymi uwarunkowaniami, zgoda. Gdybyś jednak napisał, że w przeciągu 2 miesięcy, a nie za pół roku Heyah obniży ceny, to również nie byłoby różnicy zdań. Dlaczego? Bo nic nie wyjaśnia tak długiej odpowiedzi Heyah na ruchy konkurencji. Kiedy w marcu Heyah weszła na rynek, to poza naliczaniem sekundowym brak było poważnego atutu jej oferty. Minusy są powszechnie znane, ot choćby pojemność karty sim czy przede wszystkim brak możliwości uzyskania jej duplikatu. I tak jest do dzisiaj. A sekundowe naliczanie oznacza, że każdy nowy użytkownik ekonomiczniej niż dotychczas zacznie wykorzystywać swój telefon, bo w praktyce, a nie tylko w ogłupiających reklamach stanie się faktem, że będziesz mógł dzwonić a nie tylko nosić telefon. A w takim razie cena robi się zaczyna odgrywać jeszcze większą rolę niż dotychczas.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 13:32
    **hihi: mam nadzieję że będzie tak jak mówisz. Nie zrezygnowałem ze swojego abo w Erze i nie zrezygnuję więc chciałbym obniżki:) lecę do pracy, jednak mimo sezonu urlopowego jest to i owo do zrobienia!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-26 13:37
    **miki: ależ ja też sobie życzę obniżki w ciągu 2 miesięcy! :) Oczywiście. ale uważam że tt, simplus czy nawet pop mogą sobie pozwolić na takie zmiany co 2-3 miesiące a Heyah jest nowa i najpierw musi utrwalić to, co jest a potem obniżac. Ludzie i tak dopiero teraz się dowiadują o Heyah także ten proces jeszcze potrwa. Ale jak powiedział T-Mobile powyżej "strach pomyśleć jakie ceny Idea by miała gdyby nie Era (Heyah)" :) (I z tą pozytywną myślą opuszczam Was z żalem udając się do nie cierpiących zwłoki obowiązków:(
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 13:40
    ***RAFALS - co do umów międzyoperatorskich, to zgoda, z tym, że pole do obniżek cen, szczególnie w abonamentach jest i to całkiem spore. Na dodatek niedługo zejdą do ok. 63 groszy za minutę. Nie widzę natomiast przeszkód, żeby we własnej sieci ceny zeszłu do kilkunastu groszy. Ale czy opy dadzą nam pożyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-07-26 13:43
    W komentarzu z 11:24 napisałem słowo k o n k u r o w a ć. Czyjest to słowo obraźliwe dla kogoś? Chyba nie, więc po co zamieniać go na te dziwne znaczki....konkurować
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-07-26 13:46
    miki: tylko jak zejdą do kilkunastu groszy za połączenia do własnej sieci i do poziomu interconnectu do innych to na czym będą zarabiać? No chyba nie na tych ubrankach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 13:48
    miki - nie zgadzam się - nic nie uzasadnia? Uzasadnia, i to badzo! Względy ekonomiczne! Każde przedsięwzięcie ma jakieś ZTE. Jeśli one nie zostaną zrealizowane w toku realizacji bez większych odchyłek (w kierunku zwiększania kosztów szczególnie) to przedsięwzięcie leży. Nie sądzę by Heyah planowała na pół roku czy rok. Podejrzewam nawet, że tak jak się nie spodziewali rzeczywiście dużego boomu na karty, tak nie przewidzieli stosunkowo szybkiej reakcji (i to radykalnej) konkurencji. Więc albo ryzykują klapą, albo będziecie musieli poczekać na zmiany w cenniku Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 13:59
    ***wlo - naliczanie sekundowe w Heyah to była mała rewolucja i chyba im wierzę kiedy mówią, że konkurencja odpoweidziała dość późno - de facto 21 czerwca (oferta NPOP-a). Gdyby jednak oferty NPOP-a, SS-ich i NTT-a miały byc dla nich zaskoczeniem (udawanym czy nie), to dla mnie jest byłoby co najmniej dziwne, gdyby nie myśleli o odpowiedzi. Bo wlo jedno jest tutaj bardzi istotne - biznesplan to jedno, ale Heyah zaistniała i zaczęła się zadomawiać na rynku dość szybko dlatego, że bardzo mocno podkreślili swą bezkompromisowość. A to kosztuje (ale miało też i swoje zalety, bo dość tanim kosztem w ten sposób weszli na rynek) i byliby całkiem nieprofesjonalni, gdyby nie liczyli się z obniżkami i w dość krótkim czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-26 14:09
    ***RAFALS - dla TT-a i NPOP-a odpowiednio 77 i 80 groszy to granica, jeżeli chodzi rozmowy pomiedzy opami. TT i NPOP o ile pamiętam nie rozgranicząją na sieć własną obca - stwaka jest płaska. Czyli pole do obniżej jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-07-26 14:11
    *wlo - myślę, ze jest w tym dużo racji. Heyah - sprzedala duzo kart, które za chwile w duuuuużej części wyląduja zapewne na śmietniku (bo klop już pełen ;)) Myśle, ze tak samo nie spodziewali sie AŻ tak radykalnej obniżki cen. A koszty promocji maja zapewne spore. Teraz maja zapewne dylemat: heyah zostaje w Erze i obniżamy ceny, albo...
    0
  • Users Avatars Mini
    panna pisze: 2004-07-26 14:15
    A może Plus zrezygnowałby z ciuszków, nowych marek itp. a wprowadził jakieś zmiany w abonamentach dla prywatnych osób? Bo ojciec płaci rachunki wyższe niż Himalaye!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-26 14:37
    miki - nie zapominaj, że kto inny rozpoczął "rewolucję" sekundową... dwa miesiące przed Heyah - co prawda z taktem 60/1 ale z całkiem dobrą ceną zrobił to Simplus. panna - Plus? A Idea, Era? Mają super stawki abonamentowe?
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2004-07-26 14:51
    To już Plus nie ma co robić, tylko na rynku ubrań z Heyah sie o dystrybucję kłócić? :( Z wypowiedzi tego Croppa wynika, że Heyah jednorazową kolekcję stworzyła, a Plus na stale chce ciuchy robić, zamiast jednorazowej promocji? No to moje gratulacje dla Plusa... Chociaż jak znam życie to Plus po proostu więcej kasy na to chce wyłożyć i o to się wszystko rozchodzi. I po co? Przecież można za to Panie Plusie jakieś fajne promocje zrobić?
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-07-26 15:19
    Tak to już jest jak się ktoś uparcie pcha tam gdzie pchać się nie powinien.Heyah fajna sprawa,ale niech pozostaną w branży GSM,a ciuchy zostawią innym :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-07-26 15:55
    tytuł newsa jednak nie adekwatny bo hejka już odpadła z tej gry co wynika z wypowiedzi p. Mariusza K-Z
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-07-26 16:05
    Hmm... zastanawiam się kto chciałby się ubrać w ciuchy "Hejach" i wychodzi mi, że... nie wiem kto.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-07-26 17:23
    tak wszyscy narzekacie, czytacie i (srednio inteligentnie z reguly) komentujecie wszystko, co ma grosiki w tle, ale nikt z was nie zauwazyl, ze _podobno_ (wg news'ow podawanych np. przez *** haiper'a) pojutrze heyah ma zaprezentowac nowe stawki, prawdopodobnie wewnatrz sieci, duuuzo nizsze.. :P szkoda tylko, ze nie napisali od czego nizsze.. :P no dobra, ale ja sie wiecej nie udzielam.. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-26 19:05
    Ciekawe co jeszcze będą sprzedawać ;-) Ja chętnie kupiłbym rower marki Heyah czarny w czerwone łapki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-26 19:57
    ***Erazmus: a miałeś rower 10,5?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-26 20:43
    *** Gonzalez nigdy nie mialem ale kilka widzialem na miescie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-26 23:49
    Na początku dyskusji pipka napisał, że samo logo Plusa to tandeta. He he!! A widziałeś logo Heyah? To dopiero badziew na całego. A logo Plusa na tym ciemnym granatowym bądź zielonym tle jest bardzo ładne i miłe dla oka :-)) Widzę, że issa teraz nocki zarywa nad internetem. Pięknie pięknie...uważaj! Bo Cie żona z domu wywali ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT home pisze: 2004-07-27 01:04
    koszulka, polar, plecak, lubie dodatkowe gadzety operatora. Jak mawiał Laska w pewnym filmie: "nie bądzcie takimi materialistami"!
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT home pisze: 2004-07-27 01:05
    osobiscie uważam ze uśmiech plusa jest zajedwabisty, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT home pisze: 2004-07-27 01:08
    ***panna** pewnie Tatuś wybrał czasami 10, a córeczka ostro dzwoni w szczycie, proponuję udać się do jakiegoś punktu, najelepiej mPunktu, sprzedwca doradzi zmieni taryfę, i rachunki bedą używając porównań geograficznych co najwyżej jak wyżyna lubelska,pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-27 15:59
    To Plus miałby ciuchy teraz sprzedawać???
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-27 16:08
    wlo - nie myl pojęć - Adidas to właśnie firma której podstawą działalności są własnie ciuchy - nie reklamowała się na obudowach telefonów komórkowych każąc sobie za to na dodatek płacić.. zauważ te różnicę.Rozumiem sympatię do operatora , ale nie wywracaj każdej sytuacji do góry nogami tylko po to by pokazać Plusa jako naj... i w tym przypadku obalić absurd oczywisty jakim jest płacenie operatorowi za to ,że nosisz jego logo na czapeczce robiac mu reklamę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-27 22:32
    Alexander25 - może nie dokładnie ta sama sytuacja, ale dlaczego nie dość, że płacę adidarowi za buty, mam jeszcze reklamować firmę? Piłkarzom za to płacą - dlaczego mi nie mieliby płacić? Na upartego można też tak podchodzić do tematu? Nieprawda? Bo jakim prawem mam obnosić się ze znaczkiem operatora na telefonie? Niech mi za to płaci... Już nie wspominam o podkładkach reklamowych dilerów pod tablice rejestracyjne samochodów... Niby nie to samo a do tego samego się sprowadza - tylko o to mic hcodziło :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-28 13:07
    Operatorzy są od świadczenia usług telekomunikacyjnych a nie od sprzedawania szmat ;-) Nie dlugo dojdzie do takiej sytuacji w punktach Plusa jak w Misiu ;" Ja tu mieso mam" :P
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: