Jak widać Huawei nie zamierza na razie walczyć ceną i chce kusić klientów innymi bonusami. Telefony mają mieć darmowy serwis door to door, a klienci będą mieli dostęp do większej liczby dedykowanych konsultantów w usłudzie HiCare.
Aby klientom nie brakowało ich ulubionych aplikacji i sklepu Google Play, w nowych modelach będą bezpośrednie skróty do instalacji około 70 programów.
Te najpopularniejsze klienci będą instalowali sobie bezpośrednio ze stron deweloperów (tak da się podobno zainstalować mobilnego Facebooka).
Huawei zaleca także przegrywanie aplikacji ze starego telefonu programem Phone Clone.
Huawei w marcu planuje uruchomić w Polsce usługę Huawei Video, która będzie hubem z treściami wideo (płatnymi i bezpłatnymi).
Za projekt usług Huawei w Polsce odpowiada już kilkadziesiąt osób, w tym Justyna Jaworska i Witold Walczak, którzy byli dziś obecni na prezentacji nowej strategii polskiego oddziału.
Huawei nie zdradził, jaką popularnością cieszy się model Mate 30 Pro, dostępny już w kilku większych sklepach internetowych.
Slajdy: