Beata Chądzyńska, PR Manager z polskiego Huawei Consumer Business Group, podała nam dodatkowe informacje dotyczące wzrostów sprzedaży smartfonów tej marki w najbardziej lukratywnym pod względem zysków segmencie >600 euro.
W styczniu udział ilościowy polskiego Huawei w segmencie telefonów kosztujących od 600 euro wynosił zaledwie 4.8%. W lutym i w marcu udziały nadal były niewielkie - odpowiednio 6.7 oraz 7.2%.
W kwietniu udział ten zwiększył się aż do 22.9%. To wówczas rozpoczęła się sprzedaż nowej serii P i modelu P20 Pro.
Od kwietnia udział Huawei w tym segmencie utrzymuje się na poziomie powyżej 20%: maj - 23.3% oraz czerwiec - 20.8%.
Dane pochodzą z firmy GfK Polonia.
#Huawei drugim największym dostawcą smartfonów na świecie, a co trzeci sprzedany smartfon w Polsce ma logo Huawei! Odnotowaliśmy rekordowy wzrost sprzedaży aż o 54% w drugim kwartale 2018 roku. #MakeItPossible -> https://t.co/CRHGGkZ9ZG pic.twitter.com/ZHSq2M6UOl
— Huawei Mobile Poland (@huaweimobilepl) August 2, 2018