I-BOA dla klientów 1051

Newsy
Żródło: DRSA
Opinie: 7

DRSA, operator telekomunikacyjnych oferujący w całym kraju połączenia przez prefiks 1051, zaoferował swoim klientom możliwość stałego dostępu online do bilingu i szczegółowych danych o wykonanych połączenia. Usługa I-BOA (Internetowe Biuro Obsługi Abonenta) dostępna jest dla autoryzowanych użytkowników poprzez serwis internetowy DRSA.

Dzięki usłudze I-BOA klienci DRSA mogą na bieżąco sprawdzać szczegółowy billing telefoniczny, generować przydatne raporty i statystyki połączeń.

USŁUGA I-BOA umożliwia m.in.:

  • grupowanie swoich numerów i generowanie raportów dla odpowiednich grup numerów

  • przeglądanie billingu połączeń telefonicznych

  • generowanie przydatnych statystyk – tj. najczęściej wybierane kierunki i numery, najdroższe i najdłuższe połączenia

  • przeglądanie listy i szczegółów wystawionych faktur

  • przeglądanie danych ewidencyjnych i wprowadzania zmian na swoim koncie

W ramach oferty promocyjnej DRSA proponuje wszystkim swoim klientom biznesowym możliwość bezpłatnego korzystania z usługi I-BOA przez okres pierwszych 30 dni korzystania z usługi BIZNES. Po tym terminie opłata miesięczna za korzystanie z I-BOA wynosi 15 zł netto.

Firma DRSA została założona w 2002 roku. Jej przychód (ze spółkami zależnymi) w 2004 roku wyniósł 25 mln PLN. W spółkę zaangażowany jest fundusz Nordkapp Equity and Advisors Ltd. będący jej strategicznym akcjonariuszem oraz firma Kronellvik A.B. (szwedzki funduszowi private equity).

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: