Idea podsumowała III kw.

Newsy
Opinie: 111

Jeszcze do końca roku Idea uruchomi w ofercie Idea POP możliwość wysyłania MMS-ów oraz korzystania z transmisji GPRS. Takiej informacji udzielił dziś wiceprezes zarządu Centertela, Jean Marc Vignolles. Obecnie w sieci Idea działa w sumie 350 tys. terminali pozwalających na obsługę wiadomości multimedialnych. Vignolles potwierdził także, że w przyszłym roku Idea pozwoli swoim użytkownikom prepaid na przechodzenie do oferty postpaid z zachowaniem numeru. Opóźnienie we wprowadzeniu tej usługi wynika najprawdopodobniej z kłopotów Idei przy wdrażaniu platformy IN firmy Lucent.

Prezes PTK Centertel Sławomir Skrodzki poinformował, że jego sieć przygląda się europejskim wdrożeniom technologii EDGE, ale w Idei żadne decyzje w tej sprawie w tym roku nie zostaną podjęte. Prezes sceptycznie ocenił potencjalne zainteresowanie rynku szybszą transmisją danych oraz podkreślił, że nadal oferta terminali EDGE jest bardzo uboga. Idea nie będzie się też spieszyć we wdrażaniu UMTS-u. Skrodzki stanowczo zaprzeczył jakimkolwiek obecnie poważnym planom cyfryzacji sieci NMT, czyli wdrożeniu technologii CDMA450.

Do końca bieżącego roku Idea zamierza przekroczyć liczbę 5.5 mln abonentów. Mają oni przynieść Centertelowi w tym roku około 4.4 mld zł przychodów. Wiceprezes Jacek Murawski podtrzymał deklarację dodatniego wyniku finansowego na koniec roku (zysk netto). Zmienić to mogą jedynie duże wahania kursów walut. Według zarządu PTK, w przyszłym roku na pewno spadnie dynamika wzrostu przychodów, która w bieżącym roku osiągnie około 25%.

Sławomir Skrodzki podkreślał również duży sukces nowej oferty Idea MIX (zaliczanej w Idei do ofert postpaid). Z usług Idea Mix korzysta już ponad 100 tys. klientów operatora.

Opinie:

Opinie archiwalne (111):

Komentuj

Komentarze / 111

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-21 01:14
    A jednak gprs do końca roku,nareszcie.Czy będzie gprs maniak w Mix?.100 tyś abonentów Mix w 2 miesiące i 20 dni-to chyba ładnie..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-21 01:16
    Panie X -nie mówiłem ,że jednak Lucent?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-21 01:26
    Tez sie ciesze.Nareszcie!Jak juz wprowadza przechodzenie z zachowaniem numeru,to prawdopodobnie skusze sie i przeniose swojego POPa do Idea Mix.Tylko szkoda,ze tak malo telefonow jest w tej ofercie.
    0
  • Users Avatars Mini
    PiotrCz pisze: 2003-11-21 01:47
    Dzisiaj po południu na moim POPowym telefoniku pojawilo sie znaczek GPRS, ale na razie nie udalo mi sie z GPRSu skorzysac (probowalem ustawienia Ideowe). Moze juz cos testuja? Jestem ze Szczecina.
    0
  • Users Avatars Mini
    Abi pisze: 2003-11-21 08:03
    Dlaczego Idea zawsze najpierw mowi a dopiero pozniej to wprowadza(zwykle jeszcze z klopotami)?Podobnie bylo chociazby z strona idea.pl....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-21 08:28
    Ja mam już nawet kaślo reklamowe tak dla żartu: "Idea Pop łączy z ludźmi - przez GPRS" i pewnie z kłopotami-zgadzam się z ***ABI...Ale ostatnio robią co mogą by wszystko działało O.K.Nięśmietelny serwis Idei i jego uruchamianie (koniec zeszłego roku) przejdą jednak faktycznie do histori.Pamiętam jak leciałem rano do matki (bardzo wcześnie) by wszystko obejrzeć w dniu "uruchomienia" jako użytkownik starego jeszcze Idea.Net-nawet były sms-y z dokładną datą.A potem sms-y ,że niestety się odwlecze.Jedan na serio myślę ,że skoro jest tu ,że do końca roku to do lutego na bank.Sprawdzaliśmy z ***diamantezem liczbę aktywapcji po IP muszę spojrzeć o ile się pomyliliśmy.Pozdrowienia dla ***windu i ***diamanteza :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-21 08:29
    "haslo" a nie kaślo-przpraszam za błedy ,to od niewyspania..
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2003-11-21 08:33
    Mam IdeaMix, który działa podobnie jak pop.. i czekam na GPRS i na MMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-11-21 09:04
    Jestem bardzo ciekawy jak będzie działał GPRS w POPie, bo jak na razie nowa usługa doładowania pół na pół to częściej jest niedostępna...Dziwi mnie dlaczego IDEA wprowadza niedopracowane usługi :P No ale może z GPRSem w POPie będzie inaczej, poczekamy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    bzyk77 pisze: 2003-11-21 09:05
    kurcze ciekawe którego roku chyba 2005??? Przeciez oni mieli juz uruchomic prawie rok temu te uslugi dla prepaida.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-11-21 09:07
    GPRS w Popie i Mixie zaczął sie pojawiać i znikać co znaczy ze Idea zaczęła go już testować - a jak bedzie działał ? :))) to pokaze czas ... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-11-21 09:45
    ***bzyk77: Jakoś sobie nie przypominam takiego newasa o wprowadzeniu tych uslug prawie rok temu, rok temu to nawet ERA i PLUS nie mowily o wprowadzeniu GPRS, więc nie pisz takich bzdur. Co do IN firmy LUCENT, coś się z tą firmą dzieje, najpierw "walnięte" routery w TPsie (Neostrada) a teraz probelmy z wdrożeniem. Przecież wiadomo, że jak się kupuje jakąś platformę to się samemu jej nie wdraża tylko przyejżdżają spece od sprzedawcy i to wdrażają i coś cienko im to idzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-21 10:29
    "Prezes sceptycznie ocenił potencjalne zainteresowanie rynku szybszą transmisją danych oraz podkreślił, że nadal oferta terminali EDGE jest bardzo uboga". To należy liczyć, że Centertel zostawi w polu konkurencję i zaskoczy nas UMTS-em - przecież terminali jest zatrzęsienie... a do przetargu pierwsi skrzynki z ofertą przynieśli :-) bzyk77 - kokoszka już Ci powiedział - Plus od czerwca tego roku (jako pierwszy) wprowadził GPRS do prepaida. Może słyszałeś przechwałki Idei rok temu - to możliwe, lubią to :-) Ale w tym wszystkim nie chodzi o to "co możemy" albo "jeszcze pokażemy konkurencji" (bo to może każdy operator - przecież to ta sama technologia i nie mają co pokazywać bo konkurencja palcem robionych specjalistów nie ma), tylko kiedy to będzie działać!?
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-11-21 11:22
    jak zwykle dużo gadania, a wszystkie te obietnice cały czas przedstawiają, ale narazie tylko przedstawiają i nic nie robią chyba tylko po to aby pocieszć klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-11-21 11:30
    Ja przepraszam ale Idea miala wprowadzic jakies wyjatkowe telefony do promocji a jak na razie to wprowadzila tylko 3100 przy okazji promocji swiatecznej. Idea znowu nic nie robi w tym kierunku. Jakis czas temu dala 7250i T610 V200 i co na tym koniec. Mamy juz za pasem koniec listopada a tu anii widu ani slychu. Co jest z ta siecia? Pewnie wprowadza 24 grudnia jak ludzie beda juz jesc karpia. A wlasnie nie moge sie doczkac juz tej rybki:-)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-11-21 11:34
    jarus cos tam wspominal o nowych aparatach ale jak na razie to jego przepowiednie sie nie spelniaja. Jezeli Idea nie chce lub nie moze wprowadzic nowych phonow to moze obnizy ceny starych np V200:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-21 11:46
    young* W grudniu pojawia sie nowe sluchawki,w Opitimie i Mixie.Podobno bedzie tez Nokia 3100 w POPie.Takze badz cierpliwy,grudzien juz niedaleko :-) issa* rozwiez pozdrawiam,oczywiscie tak jak wszystkich obecnych tutaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    light pisze: 2003-11-21 12:06
    No wreszcie coś ciekawego a nie jakieś tam roamingi czy serwisy sms - co prawda GPRS na razie w fazie testów, ale trzymam kciuki!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-21 12:23
    Popatrzcie na to zdjecie,ale w powiekszeniu.Pan Jacek Morawski ,Dyrektor Finansowy, moim zdaniem wyglada na wystraszonego konsekwencji jakie wynikna z jego slow,ktore za chwile bedzie musial wyglosic :"Musimy zalatac niespodziewany deficyt w Budzecie PTK Centertel,potrzebujemy kolejnych zastrzykow finansowych od TP.SA i France Telekom..."
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-11-21 12:29
    Idea jak zwykle zachowawcza i ostatnia wprowadza nowe usługi. I zawsze z problemami. A potem z trudem goni konkurencję. Właściwie juz sie wszycy przyzwyczaili ze to taka kulawa owca. Na pewno nie zaskoczy nas czymś nowym i niezawodnym.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-11-21 12:33
    Mam wrażenie, że albo Idea jest cichym sponsorem GOL-a, albo ma nsjbardziej sprawne biuro prasowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-21 12:46
    Pożywka dla zwolenników teorii spiskowej: POPATRZCIE NA LOGO GSMONLINE.PL ZAMIESZCZONE W LEWYM GÓRNYM ROGU!!! CZY NIE ZA BARDZO POMARAŃCZOWE? ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    voytk pisze: 2003-11-21 13:15
    Mam pytanie odnośnie przechodzenia z POPa do MIXa. CZy ktoś wie na jakich zasadach to ma się odbywać, bo jakoś nie wierze ze będą dawali telefony, choć nie mam nic naprzeciwko :P. Więc jeżeli ktoś może przybliżyć ten temat to byłbym bardzo wdzięczny. POZDRO
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2003-11-21 13:41
    Witam.Mi telefon juz od miesiaca pokazuje ze gprs jest dostepny- a mieszkam w Katowicach,i przemieszczalem sie do Nowego Sacza na przyklad.... tam tesh jest dostepny ;-) ale przy probie poloczenia WAP-bledny APN :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2003-11-21 13:43
    Witam.Mi telefon juz od miesiaca pokazuje ze gprs jest dostepny- a mieszkam w Katowicach,i przemieszczalem sie do Nowego Sacza na przyklad.... tam tesh jest dostepny ;-) ale przy probie poloczenia WAP-bledny APN :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2003-11-21 13:43
    Witam.Mi telefon juz od miesiaca pokazuje ze gprs jest dostepny- a mieszkam w Katowicach,i przemieszczalem sie do Nowego Sacza na przyklad.... tam tesh jest dostepny ;-) ale przy probie polaczenia WAP-bledny APN :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-11-21 15:38
    MMS-y i gprs miały być wprowadzone już dawno temu! No ale gratuluję 100 000 tys. abonentów idei mix!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cccccccccc pisze: 2003-11-21 16:40
    JESLI MOZNA Z POPA NA ABONAMENT DO I Z ABO NA POP POWINNO BYC!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cccccccccc pisze: 2003-11-21 16:41
    ABO PLACZE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-11-21 18:02
    IDEA rządzi po prostu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-11-21 18:52
    Co dziwne nie ma tyle przechwalek co zwykle. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    szk8 pisze: 2003-11-21 20:10
    Ciekawe kiedy wprowadza jakas nowe taryfe konkurencyjna dla EraLove?? Bo jak narazie dla era ma lepsza oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-11-21 20:59
    idea raczej wprowadzi nowe serwisy sms, przecież w tym jest najlepsza, szkoda, że na tym spotkaniu nie zapowiedzienli wprowadzenia kolejnych 100 serwisów i 20 roamingów
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2003-11-22 01:34
    Niech apierdalaja
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-11-22 03:03
    ***stefan: Twój komentarz oddaje w pełni stan i poziom Twojej inteligencji. Nic dodać nic ująć.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-11-22 06:45
    Ktoś w Idei powinien przestać wygłaszać publicznie iż czegoś nie zrobią bo się nie opłaca lub małe zainteresowanie. Ostatnio takie stwierdzenie padło w sprawie MMS-ów i to było równie kategoryczne zaprzeczenie jak teraz EDGE, po kilku miesiącach co się stało wszyscy wiemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    stefl pisze: 2003-11-22 10:49
    windu: gprs to może w bólach urodzą (oby nie było to dziecko niedorobione ;-)). Natomiast wątpie żeby szybko w Popie pojawiła się3100. Tymbardziej, że teraz mają 3410 za "jedyne" 523zł. To 3100 ile będzie kosztowała? 1200zł? Już widzęjak rebiata się rzuci do salonów. Te kolejki jak za komuny. He he he..
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2003-11-22 11:47
    A kiedy Idea oficjalnie poda ze laczy sie z Orange ?? Ciekawe ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-22 12:05
    python - połączyć to pewnie nigdy się nie połączy, nie ma takiej możliwości. Jeśli już coś zrobi to za namową mniejszościowego udziałowca spółka zmieni na będącą własnością tegoż mniejszościowego udziałowca markę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-22 12:13
    PS. Chociaż gdyby dodać udziały w Centertelu poprzez TP to chyba już decydujący głos w Centertelu ma FT, a z Kulczykiem (też poprzez TP) to na bank rządzą w Idei :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2003-11-22 16:27
    No tak.Ruszyło tylko z małym opóźnieniem.Normalne w Idei...niestety!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-11-22 17:20
    ***wlo: Do końca tego roku lub na początku 2004 ma zostać podjęta decyzja ( jeżeli już nie została podjęta ) o zmianie nazwy z PTK Centertel, na Orange, ale to będzie zmiana nazwy podmiotu gospodarczego a nie zmiana nazwy sieci z IDEA na ORANGE, nie opłaca się to ponieważ marka IDEA, ma już swoją okresloną wartość ( może wg niektórych mało wartą ), ale zawsze rozpoznawalną wśród użytkowników telefonii gsm. Bedzie to wejście do grupy ORANGE, pewnie daltego nastąpiła zmiana kolorystyki na bardziej zbliżoną do pomarańczowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2003-11-22 17:47
    Najpierw judea niech odłączy martwe POPy to zobaczymy ile faktycznie zostanie z tych 5,5 miliona. Obawiam się, że 1/3 odpadnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2003-11-22 17:51
    Niech era będzie uczciwa i zrobi to samo z nie-nie. Wtedy można porównywać faktyczną liczbę użytkowników i średni przychód z 1 klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 18:03
    Liczba użytkowników opadła by znacznie,nie ma wątpliwości.ARPU by wzrosło siłą rzeczy.Czasami jak kupuję coś na Allegro o osoba ma numer zaczynający się na 50* to pytam się jak się sprawuje Idea itd.Ostatnio mi napisał jeden sprzedawca ,że ma Pop-a i nie ładował go już od dwóch lat,i że ma tani telefon...Tak więc to norma,pewnie w innych sieciach też tak jest,a ostatnio jeden użytkownik pisał ,że ma "dinozaura" simplusa i że powinien już dostać jakąś nagrodę od Plusa.Ale jak na razie jeden Plus miał odwagę zrobić coś prosto z mostu, a w zapewnienia Idei i Ery nie wierzę jakoś za bardzo,że deaktywują na bieżąco-Patrz wyżej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 18:09
    Jeszcze o tym Gprs-jeśli Idea traktuje użytkowników Mix jako post-paid(w końcu to normalne bo płacą z góry ściśle określony abonament),to MUSI dać tak Gprs Maniak bo innaczej już nic nie będę z tego rozumiał i to bez "łaski"-ja wim ,że to moja "Idea fix "ale musi być i koniec.Faktem jest ,że mogę korzystać z tego za minimalną opłatą w Start Optimie,ale wygodniej by mi było mieć super tanie połączenia do Idei i tanie do innych sieci(Mix) i Gprs (super tani) na jednej karcie po prostu.Teraz sobie nowo kupiony(2.września) Mix używam z Motorolą t192,a Kupionego z aktywacją T300 tylko do Gprs i Mms.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 18:26
    A z tym EDGE i UMTS-to już sam niewiem-była o tym ciekawa dyskusja przy newsie o odroczeniu termminów rozpoczęcia budowy sieci UMTS przez operatorów- zdania były podzielone.Jakby Idea zabrała się teraz za budowę sieci Umts to zysk wykaże chyba za 100 lat...
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-11-22 18:40
    ***miliard; ***issa: W POPie w przeciągu 14 dni od zakończenia się okresu Y ( możliwość tylko odbierania połączeń i jednocześnie ważność numeru ) masz możliwość powrócenia na numer, ale trzeba doładowac konto, w trakcie rozmowy z konsultantem przynajmniej na 50 PLN. Wiem bo sam tak zrobiłem. Po 14 dniach nie ma możliwości już powrotu do numeru. Kumpel mój tak miał, że zadzwonił do BOK-u 15 dnia i niestety już nic się nie dało zrobić, bo numer został wykasowany z HLR i wtedy już sie po POPie. Jeżeli karta SIM jest wykasowana z HLR a dane o ilości abonentów są robione na podstawie danych z poszczególnych HLRów to stan może być bardzo zbliżony do faktycznego.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 18:47
    ***kokoszka-pewnie wyjątek potwierdza regułę,tylko co jest wyjątkiem a co regułą? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 18:52
    No i trzeba po prostu doładowywać ,a nie potem mieć pretensje lub czekać niewiadomo na co.A tym co nie doładowują to -po prostu dziękujemy, zgodnie z umową o świadczenie usług.To fakt.Powinni wykasować choćby "bolało" .Tak mi się wydaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 18:58
    prosiłem by ktoś podał IP z faktury najlepiej z listopada-wiedzielibyśmy przynajmniej czy słowa Pana Skrodzkiego są wiarygodne co do liczyby aktywacji w Mix.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 19:00
    Aha,no i oczywiście słowa z 17.52 -nie chciałem Was urazić.Tak ogólnie napisałem...Pozdrawiam serdecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-22 20:14
    kokoszka - nie sądzę by PTK Centertel zmieniła nazwę - Idea - to owszem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-22 20:16
    To o czym mówisz jest zupełnie bez sensu - zmieniać firmę a nie markę... O ile PTK wejdzie do grupy Orange, to właśnie ze zmienioną marką - nazwą sieci. Wątpię by zmieniali firmę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 20:57
    A taki host będziecie mieli jak będziecie się "wdzwaniać" przez Plusa.Nara i przełączam się na Idee,test zrobiony...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 20:59
    kosztowało mnie to 1.8 zl...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-22 21:25
    Co to za jakiś ISSA wdzwaniał się z Plusa?!Jest tylko jeden prawdziwy ISSA!.... Żarty jednak na bok.Na poważnie Panowie ,PTK Centertel jest operatorem sieci Idea.Co więc się zmieni ,bo nie pojmuję już z Waszych wypowiedzi z 16.42 oraz z 19.16? PTK Centertel opreator sieci Orange, cz też Orange operator sieci Idea.Być może moje pytanie jest śmieszne ale już nie rozumiem.Orange czy też PTK Centertel-to nazwa podmiotu gospodarczego jak pisał ***kokoszka,zgadza się? Idea to nazwa sieci.Więc Idea nie zniknie.Dla mnie to raczej ta druga wersja, tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-22 22:49
    issa* nikt Ci nie odpowiada,bo juz sie sami pewnie pogubili ;-) Mi sie wydaje,PTK Centertel operator sieci Orange,czyli zmiana nazwy marki a nie firmy.Zauwazcie,ze innych krajach lokalne sieci po przejeciu,zmienily nazwy marek na Orange,a nazwy firm zostaly te same.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-23 00:44
    oczywiście windu - zmiana nazwy sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-11-23 15:45
    No to super ze w POPie bedzie GPRS, Wlo Plus niestety nie byl pierwszy :)Era juz w Boze Narodzenie 2002 wprowadzila GPRS do Tak Taka. No IDEA widac bedzie miala tylko rok opoznienia ;-)Co jeszcze ciekawego, ze od jakiegos czasu w POPie mozna nabyc komorki z GPRSem (pisza ze jest GPRS na ulotkach, pudelkach). Ja z GPRS w Simplusie dosc duzo korzystam, zarowno do WAP (sprawdzanie poczty) i internetu (Gadu-Gadu :-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-23 18:39
    pajorro - komercyjnie do cennika? Bo o ile dobrze pamiętam (sprawdzać mi się nie chce) Simplus jako pierwszy miał GPRS jako oficjalną komercyjną usługę. Ja zawsze od tego momentu liczę dostępność jakiejś usługi... Z testami i dostępem do usług w okresie testowania wiesz jak jest... jak teraz w POP-ie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-23 19:02
    A więc jednak Orange...I tak mamy(będziemy mieli) Orange Pop,"Orendż" dla Ciebie,"Orendż" dla Firm, i na deser "Orendż" Mix...
    0
  • Users Avatars Mini
    Novac pisze: 2003-11-23 21:35
    Ja wlasnie czekam na jakas fajna promo w Idei Mix z T610...boje sie ze sie jednak nie doczekam i bede musial go wziasc w Pluse do ktorego jednak nie jestem przekonany. Moze ktos jednak ma jakies info na temat T610 w Mixie na swieta?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-23 22:18
    A taki host będziecie mieli jak się będziecie łączyć przez gprs w Plusie.Sprawdzałem tą legendarną jakość gprs w Plusie(teraz) no w Idei (notorycznie).Jedyna różnica to ,że mniej "trzęsie" stronami w Plusie,kto się łączył ten wie.Otwiera się tak samo szybko ale to zrozumiałe,nie ma problemów ogólnie ,konfiguracja bajecznie prosta,wystarczy tylko włożyć płytkę,spojrzeć wcześniej na CID ,zapytać się o podstawowy i zapasowy DNS,hasło i login(plusgsm) i wszystko działa IDEAlnie.Tak więc polecam gprs w Plusie i w Idei i z niecierpliwością czekam aż Plus przebije Idee w cenie za gprs.GPRS MANIAK PLUS to by było coś...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-23 22:25
    ***Nowac-myślę ,że są minimalne szanse na T610 w Mix,choć jest tak i Nokia 6610 o ile się nie mylę za bajecznie wysoką sumę,więc może dla zamożniejszych klientów dadzą w podobnej.Ale na ten czas w NIO 15 jest ona po ok.900zł więc nawet wolę nie myśleć po ile byłaby ona w Mix,bo jeśli chodzi o ceny telefonów i ich wybór jest Mix traktowany troszkę po "macoszemu".Łączę się teraz przez gprs w Plusie i T610 właśnie ,tak dla testów.Nie będziesz narzekał na ten telefon czy to w Idei czy to w Plusie rzecz jasna bo jest fantastyczny o czym już pisałem (przynajmniej dla mnie).Trzeba przyznać także ,że obecna promo Plusa z tym tel. jest także extra tj."Zero abonamentu" tym bardziej ,że i Sami Swoi i Stref Plus schodzą z pakietu.Ale jeśli masz większość rodziny w Idei to lepiej poczekać.Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-23 22:33
    Ciekawe jaki host będę miał po zmianie nazwy z Idea na Orange? gprs1.orange.pl? A po wykupieniu Plusa gprs5.vodafone.pl? Myślałem ,że przy tańszym "wdzwanianiu" przez Strefę Plus będzie jakiś inny host-z symbolem strefy.Tyle ,że to bez znaczenia...Ale na zakończenie przyznaję ,że mniej "trzęsie" na gprs Plusa,jest tanio (ale to tak jak w Idei prawie)-jak na razie 19 minut i 100kB wych. oraz niecałe 50kB przych. więc w 200kB się zmieszczę.Na pocztę przez Outlook to piękna sprawa.Polecam i narazie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-23 23:31
    Co do tej Noki w Mix to nie jestem pewny czy jest to 6610.Może 6100 ale ta czy inna nie zmienia to faktu ,że BARDZO drogie i ,że po przystępnej cenie jest tylko 3510i oraz 3410.Tak więc z tej klasy telefonem co T610 będzie podobnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Novac pisze: 2003-11-23 23:48
    issa: no wlasnie widze ze w Idei jak zwykle dobre telefony wchadza pozno do dobrych promocji. Mam popa a z tego co pisza to od przyszlego roku bedzie przechodzenie z POPa na Mixaa ja wlasnie mam popa i to bym mi pasowalo bo tego samego nr. w popie uzywam juz dluzszy czas a jak narazie Idea mi pasuje tyle ze potrzebuje dobrego tel czym predzej a T610 wystarczylby mi na dluzszy czas. Z drugiej strony nie chcialbym przeposcic dobrej promo w plusie bo nastepna juz nie musi byc lepsza na swieta chociaz kto wie co swieta przyniasa...jedno co wiem to to ze nie wezme Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-24 00:15
    issa* w mixie byla N6610 za 850 zl,ale juz jej nie ma.Idea wycofala ten telefon z tej oferty,podobno ze wzgledu na cene wlasnie.(czemu nie obnizyli ceny?) Novac* tez czekam na jakas ciekawa promocje w Idei,teraz uzywam POPa a moj telefonik prosi sie juz o wymiane.Obserwuje jeszce plusa,co tam ciekawego zaproponuje na swieta.W Ideii tez ma byc jeszcze jakas promocja przed swietami.Bardziej by mi odpowiadala Idea wlasnie,bo wiekszosc znajomiych i rodzina maja telefony w tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2003-11-24 10:20
    Taaaaaaaaa. moim skromnym zdaniem Ida musiala uruchomic MMSyw POPie bo jakby nie bylo POPaki to spora czesc uzytkownikow idy-wezcie sobie policzcie np 2 zl X (kilka milionow popow) przy zalozeniu ze ktos wysle w zyciu choc jednego:)Tylko mam nadziej ze : TYM BARANOM SIE COS NIE POPIEPSZY ZNOWU BO JAK WPROWADZILI ROAMING TO PRZEZ 2 TYGONIE NIE DZIALALO ROZLICZANIE ZA ROMOWY I SMSY. Wiec zycze Idzie powodzenia we wprowadzaniu nowych uslug:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-24 12:54
    Poza tym jeśli chodzi o tego T610 to nawet jeśli się pojawi w Idei w końcu-JAREMA CZEK ANA NIEGO JUŻ BARDZO DŁUGO-to i tak dadzą go najpierw do IdF i NIO,bo bardzo wileu ludzi czeka tam na niego.Myślę ,że Mix będzie na szarym końcu,ale tak jak powiedziałem nie rozumiem strategii Idei i nieustannego udowadniania ,że abonenci Mix są gorsi od tych z Nio czy IdF.Plus wprowadził promocję z pakietami ,praktycznie analogiczną do Mix z małą różnicą ,że usługi oparte na gprs czy też wap nie schodzą z pakietu, i dał do tej promocji sztandarowy telefon t610 i masę innych bardzo dobrej klasy,bez wmawiania ,że "jesteście" gorsi.Przynajmniej ja tak to odczuwam.A ***WINDU ma rację -czemu nie obnizą cen?!Ostatnio ***windu jest też dobrze poinformowany i pisze nam tu z wyprzedzeniem o niespodziankach Idei od jakiegoś informatora,więc kto wie czym nas jeszcze Idea zaskoczy przed świętami...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-24 13:05
    Nie chciałbym także być niekonsekwentny bo sam wielokrotnie pisałem ,że o wiele ważniejsze od extra telefonu są tanie usługi i o to nie można mieć do Idei ani trochę pretensji,bo ceny jak dla mnie są SUPER!Oby tak dalej Ideo,jednak powtarzając się powinnaś zrównać ceny telefonów w Mix 61 przynajmniej do cen telefonów z NIO 15.No tak tylko kto by wtedy wziął NIO 15-wykazałem ,że ta taryfa jest całkowicie nieopłacalna a i w pewnych wypadkach gdy przeważają połączenia do sieci Idea lub po godzinach szczytu NIO30 DO NIO120 także ,są mniej korzystne od Mix...
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-24 13:58
    ***ISSA MASZ RACJĘ CZEKAM JUŻ TAK DŁUGO ŻE MOJE MAMUTY MINIATURKI W TERRARIUM JUŻ ZDECHŁY ZE STAROŚCI!!!:) ***NOVAC PLIZ ZEJDŹ NA ZIEMIĘ! T610 W MIXIE!!!??? CZŁOWIEKU ONI NIE MUSZĄ OBNIŻAĆ JEGO CENY ANI DAWAĆ GO W MIXIE! ROZMAWIAŁEM W SALONIE W SZCZECINIE TO GOŚCIE Z OBSŁUGI MAJĄ JUŻ DOSYĆ TŁUMACZENIA ŻE NIE MAJĄ TEGO APARATU, BO CO DRUGA OSOBA WCHODZĄCA DO SALONU FIRMOWEGO PYTA O TEN FON!!! Z MOJEGO ROZEZNANIA WYNIKA ŻE JEST OGÓLNIE PROBLEM ZAOPATRZENIOWY W IDEII Z FONAMI MARKI SE!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-24 14:02
    SWOJĄ DROGĄ JEDNA Z NIELICZNYCH MOICH ZALET -CIERPLIWOŚĆ ZOSTAJE WYSTAWIONA NA STRASZNĄ PRÓBĘ ZWŁASZCZA ŻE UŻYWANY AKTUALNIE PRZEZE MNIE FON SŁABNIE W OCZACH I ROBI PSIKUSY!!!:((( ISSA ZORGANIZUJ MI GRUPĘ WSPARCIA ALBO DAJ JAKIŚ NUMER DO PSYCHOANALITYKA!!! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    simonn pisze: 2003-11-24 15:02
    nie przestaną gadać o nowych serwisach sms'owych lub roaming'u tylko przygotują jakąś ciekawą ofertę, a nie będą wciskać bełkot
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-24 19:18
    ***JAREMA-my Cię wspieramy tu na gol-u i życzymy Ci byś jak najszybciej dostał swój wymarzony telefon.Jako psychoanalityka polecam żony-moja prześwietla mnie i moje intencje oraz pragnienia i problemy jednym spojrzeniem :-).Jeśli chodzi o T610...BYĆ MOŻE JEDNAK TO NIE WINA IDEI!Otóż przypomniał mi się artykuł z GW oraz zawarte tam treści na temat spółki SE.Po jedenj stronie było dlaczego ma się jej powieść,po drugie w punktach dlaczego może się jednak nie udać.I pamiętam także zdanie ,że to SE NAWALAŁ Z DOSTAWAMI I ,ŻE TAK BYŁO W POCZĄTKOWEJ FAZIE Z SE T68i !!!Zobaczcie ile tego wykupił Plus,jak dzwoniłem to salonu(przez Bok-nieprawdopodobne a jednak prawdziwe,bo tam nikt nie odbierał) to była informacja-"mamy tego pod dostatkiem" a i ***wlo- pisał ,że u Niego w Sieradzu też tego pełno...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-24 19:27
    ....Tak więc jeśli wszyscy operatorzy wyciągają błagalnie ręce do SE i odchodzą z niczym(w Erze i Idei go nie uświadczysz-przynajmniej u nas) to musi to o czymś świadczyć.Jeśli przychodzą klienci do producenta(nie pośrednika , bo on może nie mieć!) i odchodzą z kwitkiem to sprawa jest oczywista,nie wierzę już ,że to Idea nawala.Zresztą nie wiemy jaki jest popyt na ten telefon w skali światowej,ale sądząc po Polsce to hit!Pamiętam jak rok temu ponad w siepniu mój brat kupował SE t68i po ponad 1200z i też miał problemy z nabyciem,daję słowol!A teraz kosztuje on w naiższej taryfie w Plusie ok.300(być może się troszkę mylę ,ja kupowałem za 244zł).Jest spora różnica.A jak po pół roku u operatorów pojawi się T630 to ten będzie bardzo tani ,nawet w Mix.No może w Mix to nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-24 19:33
    Zapłaciłem 242,78,właśnie spojrzałem.Tanio i to bardzo,jak na możliwości tego tel. i możliwości które daje ta promocja.Oby się nie sprawdziły słowa ***nowaca,że następna nie musi być lepsza.A z tym ,że w salonach już się denerwują na dźwięk słowa SE to się nie dziwię.Pozdrawiam Cię Jarema-trzymaj się! i wszystkich bez wyjątku i specjalnie Laurę za jej słodki komentarz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-24 19:34
    Na dzien dzisiejszy wiem tylko tyle.o czym juz pisalem,ze cos sie szykuje na swieta w Idei.Jak bede cos wiedzial wiecej to sie z Wami podziele informacja,bo wiem,ze czekacie z niecierpliwoscia (tak jak ja).Na razie wiem tyle,ze 3100 bedzie w popie,ale nie wiadomo kiedy i za ile.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-11-24 21:07
    Hmm nowe promocje a moze nowe taryfy;).. Pozyjemy zobaczymy;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-24 21:51
    Właśnie sobie obejrzałem reklamnę SE T610 w jedynce po dzienniku... Czy Wy nie widzicie który operator reklamuje ten telefon? Przecież to byłoby nielogiczne, gdyby reklamowali telefon - bo nie jest to reklama (ta z tą panienką w bikini a później bez) sieci czy usług sieci - dla konkurencji... Zatem dopóki nie skończy się umowa Plus-Sony Ericsson na promocję tego modelu, dopóty nie będzie go powszechnie w Idei i Erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-24 22:05
    wlo* w takim razie po co Idea mialaby zamieszcac na swojej stronie,w spisie telefonow,ze telefon jest juz dostepny?Nawet ceny podaja dla poszczegolnych taryf.*Tyski Boss tez mam cicha nadzieje na nowe taryfy,ale chyba jestesmy zbytnimi optymistami.Chociaz nigdy nic nie wiadomo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-11-24 22:36
    *Windu* zgodze sie z Toba nowe taryfy pewnie pojawia sie jak i pojawi sie Orange wiec jeszcze przyjdzie nam poczekac dlugo.....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-24 22:54
    windu - bo to bardzo dobry telefon i pewnie trochę egzemplarzy dostali od producenta - przecież całkowicie nie mogą zablokować sprzedaży - byłoby to bez sensu. Jednak jak inaczej wytumaczysz brak tych telefonów w Idei i zalegające półki w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-24 22:56
    Bo co do reklamy i wniosków z tego płynących to chyba musisz się ze mną zgodzić?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-24 23:38
    *wlo faktycznie w Erze go nie ma,w Idei tez.Tylko w Plusie jest,tak jak piszesz, cos musi byc z ta umowa Plus - SonyEricsson.*Tyski,mimo wszystko jestem chyba wiekszym optymista od Ciebie :-) bo ja mam nadzieje,ze nowe taryfy pojawia sie wczesniej niz przed zmana Idei na Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:00
    ***wlo-nie do końca się zgadzam.Podtrzymuję tezę ,że SE nie nadąża z dostawami.Plus nie ma na wyłączność tego telefonu,jest on oficjalnie w cenniku Ery i Plusa jak pisał windu.Przypuszczam po prostu ,że Plus w odpowiednim momencie kupił odpowiednie ilości tego telefonu.Nie wiem czy pamiętasz jak wszedł SE T68i i też reklamowała go najbardziej Era ale był dostępny w Plusie bo kupił go tam mój brat jak pisałem wyżej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:04
    Następnie kiedy była umowa Ery z Motorolą dotycząca Motoroli t720 to faktycznie nie było jej nigdzie w oficjalnych cennikach Idei i Plusa,a SE T610 jest,był dostępny w salonach ale schodził natychmiast , tak powiedział mi ***jarus1981 w telefonicznej rozomowie.Bo czy możliwe jest ,że SE sprzedał go wszystkim naszym operatorom(był u wszystkich) a potem nagle podpisał umowę z Plusem na wyłączność?Maló prawdopodobne,ale faktem jest ,że patrzę na pudełko i nigdy się z czymś takim nie spotkałem by logo operatora i producenta było raze, na pudełku.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:08
    A teraz cytat z jednego e-maila który odtrzymałem od osoby z Idei(mam nadzieję ,że się nie obrazi bo to nie tajne),nie ważne od kogo który być może też coś wniesie do sprawy-"A więc w odpowiedzi moge ci tylko powiedzieć że idea wprowadzi coś dobrego.A dlaczego ? powiem to tak że niestey nie moge ci powiedzieć co ale powiemże na święta wszystkie salony będą miały podwyższone plany sprzedażowe o prawie 80 % a swiadczy to tylko o jednym. Chyba już ciu nie musze tłumaczyć.A co do oferty to będę coś mógł więcej powiedzieć więcej za klika dni. A co do sony eryka t610 to nie wiem dlaczego go nie znalazłeś w żadnym salonie. U mnie na salonie bazowym był kilka razy ale odrazu już był klient na niego....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:11
    ...Podejrzewam że idea poprostu nie zaryzykowała i zakupiła tego telefonu w większych ilościach. Przecież kiedyś soniak t68i był podobno taki fajny i dobry(sam go miałem przez rok i nie narzekałem) ale jednak idea też dostała partię fabrycznie uszkodzonych aparatów tego własnie modelu. Ale to sa tylko moje przypuszczenia."
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:18
    Trzeci raz dziś zerwało mi sesję,co się jeszcze nigdy nie zdarzyło.DNS ERROR i pa,pa...Wracając do sprawy.Nie wiem na jakiej zasadzie kupuje się telefony u operatora,ale czy np. operatorzy zagraniczni nie dają po prostu więcej za dany model aparatu i przez to są bardziej uprzywilejowani?Czy operatorzy Polscy płacą tyle samo u producenta?Nie wiem jak to jest,ale cóż to jest dla Vodafone czy Orange kupić gigantyczną partię telefonu na gigantyczny ogólno europejski rynek,a dla naszych mikrusów jest to chyba co innego.Poza tym np.w niemczech jest 80 milonów ludzi i załóżmy 40 milonów potencjalnych odbiorców,a wPolsce 20 milonów-"mała" różnica.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:25
    Sumując.Nie wiem czy coś jest nie tak z tymi telefonami,na razie moja żona nic niepokojącego w t610 nie zauważyła.Mój t300 wyłączył się kilka razy,kilka razy zresetował podczas sesji gprs(zresetował,nie zerwał sesję) i to już mnie troszkę martwi.Raz po wymianie karty ,mimo iż była w środku,pokazał "Inset card",no i na dodatek swego czasu ***crazy iwan napisał w poścoe o wprowadzeniu t310 do s+ o tym ,że telefon ten notorycznie trafia do serwisu i ,że go nawet nie naprawiają lecz od razu wymieniają na nowy,a doświadczenia odmówić mu nie można bo pracuje w salonie Idei.No i na koniec nie wiem już co jest z tym T610 u pozostałych operatorów.Zadziwiające,biorąc pod uwagę ,że Ere trudno jest posądzić o gapiostwo lub o słabe telefony w ofercie bo zawsze w tym przodowała.A tymczasem trwa ERA T610... i wielu,wielu jest IDEA by go kupić.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-25 00:29
    issa - ja powtórze... obejrzyj ulotki informacyjne tego telefonu i reklamy relewizyjne... Nie wydaje się szmalcu na reklamę telefonu, żeby konkurencji robić dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:33
    Jednak wyłączność to wyłącznosć.Mi się to nie podoba w interesach,ale wiem ,że jest to na prządku dziennym choćby i u nas.Tu nie może być chyba na 100% o tym mowy.Poza tym ***wlo,pamiętasz reklamy bodaj "Jesień z Plusem"?Nokia za nokią taśmowo, a to chłopczyk rozmawia z tatą przez Nokię(nie ma wątpliwości) a to młodzieniec z dziwczynami w kawiarni? ogląda fotki na 7650 a to dziewczyna na plaży pisze sms-a z Noki 5510,lecz te telefony były dostępne także u innych operatorów na 100% mimo tej reklamy.Przysięgam ,że czytałem w w/w artykule o przyszłości spółi SE i decydującym dla nie roku 2003 info. o tym ,że NAWALAI z dostawami.Jak jest (będzie) nie wiem?Lepsz T610 w IdF za 344zl niż kolejne serwisy sms to fakt...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-25 00:37
    "partia fabrycznie uszkodzonych aparatów" - dobre ;-) co do reklamy telefonów - ja już nie raz widziałem loh na ulotkach czy pudełkach... Jeśli operator jest bystry i się dogada z producentem (a SE mocno musi się starać bo cienko przędą chłopaki - już samsunng ich wyprzedził nawet...) to ma w ofercie niezły telefon po dobrej cenie (po ile jest w Idei i Erze???) i ma klientów :-) Nadal upieram się, że to kwestia wspólnej promocji spowodowała, że telefon jest dostępny praktycznie tylko w Plusie. Tak - wszyscy płacą tyle samo, tyle, że w Polsce najbardziej się dotuje telefony :-) Oczywście nie ma co porównywać potentatów do naszych operatorów z nieco ponad 5 milionów aktywacji, ale jednak ceny są takie same - liczone w € ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:38
    ***wlo-widzę ,że nie śpisz.Jeden Bóg wie ,prezes SE oraz operatorzy o co tu chodzi.Na pudełku jest logo Plusa i SE i raz jeszcze napiszę, choć nie kupuję nowiutkich telefonów taśmowo,że jest to dziwne i raczej niespotykane.Pozdrawiam. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:45
    Jutro ,tak ciekawości zadzwonię do salonów Ery w Jeleniej i spytam się kiedy ostatnio mieli u siebie T610.Co do uszkodzenia fabrycznego lub "wady wrodzonej"..Coś w tym musie jednak być bo pisałi i jeden o T68i i ***crazyiwan o T310-bądź co bądź pracują oni jednak u operatorów....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 00:53
    Dodam także, że ponad rok temu kupiłem Nokie 5510 w Tak-taku(bardzo krótka przygoda na szcęcie z Erą ,i tylko dlatego bo nie było w s+ mimo reklam, a się nałaziłem po salonach Plusa) i szwankowała od samego początku (wyłączała się sama , miała spore opóźnienie przy poruszaniu się po Menu).Trafiła do seriwsu po 40 kilku dniach i się okazało ,że "padł" prcesor-tak mi napisano z RR Serwisu.No ale faktem jest ,że jedna to nie partia i może to była " kulawa czarna owca" jak pisała Laura o Idei.Ten komentarz jest naprawdę fajny....
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-25 00:54
    Ja nie wykluczam,ze Plus mial taka wylacznosc na T610 przez jakis czas,teraz jednak termin juz sie konczy i dlatego idea umiescila go w oficjalnym cenniku.Tyle,ze okazuje sie,ze jakes male ilosci T610 w idei byly,wiec co to jakas probna partia?Ale to co pisal issa wczesniej,ze SE nienadazyl z dostawa,tez wydaje sie logiczne i tak jak issa pisze wyzej,tylko jeden Pan Bog wie i prezes Polkomtela oraz SE o co tak naprawde chodzi.Co do wspolnych napisow na pudelku czy ulotkach ,to faktycznie tez sie z tym spotkalem,ale to nie znaczy,ze jak producent i operator wsplnie umieszczaja znaki firmowe,to ten pierwszy daje temu drugiemu wylacznaosc na sprzedaz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 01:37
    Właśnie miałem "małą" przerwę ,bo żona zasiadła do czytania.Dziś ok.18.30 z wrodzonym wdziękiem oderwała mnie od komputera ,wyłączając bezpieczniki w domowej instalacji i marsz do teściowej....A wracając do tematu ***windu i ***wlo ,Wy widzieliście takie hybrydy operatora i producenta na pudełku , już po wielokroć a ja dopiero pierwszy raz ,choć parę telefonów z pudełkami miałem w rękach.To co napisałem to tylko jedna teoria ,która być może jest nieprawdziwa.Tak czy owak, umowa czy nie,dobrze by było dla wielu osób, by pojawił się on w końcu po przystępnej cenie u wszystkich polskich operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-25 08:15
    ***ISSA, ***WLO MOŻE PO PROSTU SIĘ DOGADALI Z PLUSEM A ERZE I IDEII ŚCIEMNIAJĄ ŻE NIE NADĄŻAJĄ Z PRODUKCJĄ? ALE RACZEJ TEORIA WLO JEST BARDZIEJ PRAWDOPODOBNA. POTWIERDZAM ŻE DOSTAJĄ W IDEII POJEDYŃCZE SZTUKI NP.2 SZT NA SALON FIRMOWY W 400 TYS. MIEŚCIE! :))) WYRWAĆ TAKĄ JEDNĄ Z DWÓCH SZTUK TO JEST MIEĆ SZCZĘŚCIE LUB OPOWE ZNAJOMOŚCI! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-25 08:16
    ***WINDU T610 JEST W CENNIKU IDEII CAŁY CZAS OD DŁUŻSZEGO CZASU!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-11-25 08:49
    Panowie, diwe sprawy. ***wlo - partie fabrycznie uszkodzonych telefonów zdarzały się - swego czasu jeden z operatorów brytyjskich odesłał wielką partię wadliwych Nokii 7110. ***Issa - z tą wyłącznością to coś nie tak, ponieważ przy okazji wyłączności sieci w reklamach podkreślają, że telefon jest tylko u nich. Skoro tak nie jest, to prawdopodobnie mają wyłączność czasową - czyli - przykładowo - do końca roku u nas, potem wszędzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 10:28
    ***gonzales-masz rację.Pamiętam i Wy chyba także reklamę w/w Motoroli T720I w Erze-"Do nabycia tylko w sieci Era".Jak pojawi się naraz (w rzeczywistości) w salonach Ery i Idei to będziemy wiedzieć na 100%.A może te dwa czynniki tj.dostawy i czasowa wyłączność na raz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 10:34
    Jeszcze o obietnicy ,jaką złożył pracownik Idei o świętach.Jedna połowa mówi mi ,że coś będzie extra,a druga jak napisałw jakimś komentarzu jeden z użytkowników ,że na święta jest "Czas dla Ciebie"+ w miarę fajne telefony tj.Siemens s55 oraz Motorola e365(te dwa telefony najczęściej przewijają się w gazetowych reklamach Idei).
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-25 11:20
    Jarema* co masz na mysli piszac,ze T610 jest od dluzszego czasu w Ideii?W cenniku pojawil sie okolo 2 tygodni temu.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-25 12:22
    ***WINDU MAM NA MYŚLI CENNIKI IdF W KTÓRYCH JEST JUŻ DOŚĆ DŁUGO, NA 100% W CENNIKU Z 21.10.03 JUŻ JEST BO MAM GO PRZED SOBĄ A PAMIĘTAM ŻE BYŁ JUŻ WE WCZEŚNIEJSZYM CENNIKU IdF. :)) PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-25 12:48
    W takim razie nie zrozumielismy sie :-),bo ja pisalem o cenniku IdC,w ktorym pojawil sie od niedawna.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-25 13:00
    ***ISSA JAK SIĘ SPRAWUJE TE ETUII SATYNOWE DO T610 SUPER, PRZYZWOITE CZY MOŻE TYLKO PRZECIĘTNE??? ***WINDU RZECZYWIŚCIE W IdC JEST OD NIEDAWNA. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-25 19:17
    ***jarema-odpowiedziałem Ci w newsie o nowych sersisach sms w Idei i nie tylko.Pozdrawiam! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-03 11:05
    Lepiej późno niż wcale! :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: