iPhone w Erze, czy w Orange - co wybrać?

Newsy
Opinie: 65
Opinie: 65

Porównanie ofert abonamentowych dedykowanych dla iPhone 3G w sieciach Era i Orange:

Orange (ceny brutto) Era  (ceny brutto)
Abonament 150 zł 250 zł 95 zł 195 zł 345 zł
Okres umowy - miesiące 24 30 36 24 30 36 24 36 24 36 24 36
Cena iPhone 8GB w salonie / w sklepie internetowym 399 zł / 249 zł 249 zł / 49 zł 49 zł / 1 zł 1 zł / 1 zł 1 zł / 1 zł 1 zł / 1 zł 719 zł / - 269 zł / - 1 zł / - 1 zł / - 1 zł / - 1 zł / -
Cena iPhone 16GB w salonie / w sklepie internetowym 649 zł / 499 zł 499 zł / 349 zł 349 zł / 199 zł 149 zł / 1 zł 1 zł / 1 zł 1 zł / 1 zł 999 zł / - 579 zł / - 299 zł / - 1 zł / - 89 zł / - 1 zł / -
minut/SMS w ramach
abonamentu do wszystkich sieci oprócz Play
200 minut wymiennych na wszystkie usługi telekomunikacyjne do wszystkich sieci 400 minut wymiennych na wszystkie usługi telekomunikacyjne do wszystkich sieci 150 minut wymiennych na 450 SMSów do wszystkich sieci 350 minut wymiennych na 1050 SMSów do wszystkich sieci 800 minut wymiennych na 2400 SMSów do wszystkich sieci
minut/SMS do Play w ramach
abonamentu
135 minut wymiennych na SMSy 270 minut wymiennych na SMSy - - -
Pakiet danych w ramach
abonamentu
1 GB 500 MB 2 GB 5 GB
HotSpot Bezpłatny, nielimitowany Bezpłatny, nielimitowany
koszt minut poza abonamentem do wszystkich sieci oprócz Play 0,50 zł 0,59 zł 0,49 zł 0,49 zł
koszt minut poza abonamentem do Play 0,75 zł - - -
koszt SMS poza abonamentem 0,20 zł 0,20 zł 0,20 zł 0,20 zł
koszt MMS poza abonamentem 0,40 zł - - -
koszt przesyłania danych poza abonamentem 0,25 zł za 50 kB lub 1 minutę - - -
dodatki 4 prezenty na zawsze do wyboru:
- Wybrany Numer - 180 minut na rozmowy z 1 wybranym numerem Orange lub stacjonarnym
- Weekendy - 180 minut na rozmowy w Orange i ze stacjonarnymi w weekendy
- Pakiet SMS – 400 SMS-ów do Orange
- Kapitał Złotówek - niewykorzystane złotówki z abonamentu przechodzą na kolejne 2 miesiące
- Korzystniej w abonamencie – tańsze rozmowy w Orange w ramach abonamentu – 40 gr za minutę

Bonusy w sklepie internetowym:
- dodatkowe 100 minut do wszystkich sieci
- o 1 prezent więcej na zawsze

Bonusy dla obecnych klientów:
- o 1 prezent więcej na zawsze
- najniższe stawki na rozmowy do wszystkich oraz
- zwiększony limit transferu danych w ramach usługi Orange Free Standard - o 1GB przy wyborze opcji abonament 150 oraz 2GB przy wyborze opcji abonament 250

-
inne możliwość migracji między ofertami promocyjnymi bez utraty korzyści płynących z promocji brak możliwości migracji przez cały czas trwania umowy

Opinie:

Opinie archiwalne (65):

Komentuj

Komentarze / 65

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gigi pisze: 2008-08-19 12:43
    w orange nie ma abonamentów 150/250 chyba, że doliczacie usługe orange freedom która jest opcjinalna i nie trzeba jej uruchamiać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaloon pisze: 2008-08-19 12:57
    poczekać aż będzie w Plusie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Druid pisze: 2008-08-19 12:58
    ja tam czekam az bedzie w playu. dam sobie reke uciać ze bedzie tańszy
    0
  • Users Avatars Mini
    o pisze: 2008-08-19 13:38
    gigi - jakbys czytal portal dokladnie to bys wiedzial ze abo 150/250 w orange bedzie wprowadzone przy prem. iphona
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2008-08-19 13:46
    chyba ktos zapomnial powiedzieć o kaucji 500zł w Erze
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2008-08-19 13:56
    jednak mi bardziej pasuje Era, jest tańszy abo, a w droższych więcej internetu. przecież 1gb za 250 pln w Orange to bardzo słabo. z tych wszytskich taryf brałbym Era abo 195 - IP za 1pln, 2 gb transmisji, 350 min - poziom oferty Orange za 250pln...
    0
  • Users Avatars Mini
    opti pisze: 2008-08-19 14:47
    co wybrać? Nokie n95 8gb oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    rdir pisze: 2008-08-19 14:59
    Ostatnio Orange pochwalił się ogromnym zainteresowaniem, oby takie pozostało po dzisiejszych informacjach o cenach iphone 3g w tej sieci, abonamentach i porównaniu z ofertą Ery, ja liczę na jeszcze niższe ceny za parę tygodni lub miesięcy u obu operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    steveo pisze: 2008-08-19 15:04
    Zeby nie było, jestem za postepem technologicznym ale czy sie tak ludzie podniecaja? wszedzie widze tylko plakaty iphone!!! kupicie, pobawicie sie 2 tygodnie a pozniej i tak bedzie sluzyl tylko do dzwonienia i wysylania smsow. taka prawda....
    0
  • Users Avatars Mini
    Veti pisze: 2008-08-19 15:23
    steveo, nie znasz się ;) tu nie chodzi o funkcjonalność, tylko o szpan i lansowanie. ktoś ma ipone'a ty nie masz. jaki wniosek ? kto nie ma jest frajerem . ot cała filozofia marketingu apple'a ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Druid pisze: 2008-08-19 15:50
    co prawda to prawda, marketing to oni maja najlepszy. strach pomyśleć co by było gdyby microsoft taki miał:D
    0
  • Users Avatars Mini
    ryba pisze: 2008-08-19 16:04
    Natalia Kukulska ma iPhona. Więc sami widzicie, jeśli chcecie mieć jakiś poziom to musicie zakupić ten telefon. Inaczej będziecie na dnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    RaV-2 pisze: 2008-08-19 16:18
    W życiu żadnego iPhone'a - na razie najlepszy telefon Nokia E66.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boss pisze: 2008-08-19 16:54
    No i widać, że jak zwykle Orange ma lepszą ofertę i narazie nie jest w stanie jej pobić żaden z operatorów. Plus nawet nie startował a dla Playa to są za duże koszty.
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2008-08-19 17:19
    lepszą? a w czym? droższy abonament, mniej transmisji za 250 pln, w pre-paidzie 100 pln tańszy niż w erze bez simlocka, mniej minut de facto, bo droższe abonamenty, ja nie widzę przewagi orange
    0
  • Users Avatars Mini
    Chudy pisze: 2008-08-19 17:51
    ZABAWKA... a panuje wszem i wobec podnieta jakby mieli za darmo AUDI rozdawac... dla dzieci, jeszcze raz to podkreślam... poważny businessman nie wybierze tej dotykowej zabawki bo go wyśmieją... :-D Wspólnicy lub współpracownicy... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Chudy pisze: 2008-08-19 17:52
    A Wy się kłóccie co i jak... gdzie tanio a gdzie nie... kto szybszy... gdzie się opłaca itd. Żenada... to sprzęt dla dzieci i tyle... :-D Marketingowy sukces ale jednak zabawka... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Prene pisze: 2008-08-19 17:59
    Podliczając koszty Orange ma dużo lepszą ofertę, pomijając nawet fakt że w Erze trzeba wpłacić 499 zł kaucji - porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2008-08-19 18:10
    do x ślepyś ? Po za tym to jest pakiet wymienny na wszystkie usługi a w Erze masz tylko albo minuty albo sms-y.Czyli jak bedziesz chcial wysłać MMS-a (chociaż z iPhona i tak sie nie da ;oD ) to bulisz dodatkowo.Po za tym zerknij w tabelce w pozycje DODATKI to wszystko jest w Orangutanie za free i jak policzysz wszystkie minuty i sms-y które bedziesz posiadał to nie gadaj że w Erze jest więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2008-08-19 18:22
    juz mnie to wkurza ciągle tylko ten iphone i iphone czy juz nie ma lepszych telefonów na ryn ku czym sie tu tak podniecać mój LG viewty jest duzo lepszy od tego czegos bo według mnie sie to nie powinno nazywac telefonem a wszyscy robią taka sensacje z tego że to szok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wilku pisze: 2008-08-19 18:30
    ludzie czy żeście oszaleli na punkcie tego telefonu, nie orange nie era robią szum ale wy .
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2008-08-19 20:24
    orange nie daje wiekszego limitu na internet w czym era juz tak, do tego drugi abo bo 150zl w orange zas w erze 95 takze przy 24m-c biorac pod uwage koszta telefonu wychodzi taniej w erze zas porownojac abonamenty 195 zl w erze i 250zl w orange tak samo era wygrywa, takze ja wybral bym oferte ery bo pozwala zaoszczedzic od 500zl do nawet 1000zl takze to juz niezla kasa oszczednosci
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2008-08-19 21:40
    Telefon jest rewelacyjny dlatego ludzie chcą go mieć. Nazywanie go telefonem dla dzieci tylko dlatego, że się go łatwo obsługuje jest niedorzeczne. To co, im trudniej się coś obsługuje tym jest lepsze? Ile osób które go krytykują dotykały go chociaż?
    0
  • Users Avatars Mini
    narzuta pisze: 2008-08-19 22:13
    hm...jak zwykle co lepsze co gorsze, jak ktos patrzy na cene abo i telefonu to pewnie stwierdzi ze era jest lepsza ale jak porowna sobie ilosc minut w ramach abo i ewentualnie dodatki wystepujace w orange to twierdze ze orange wypada lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    redi pisze: 2008-08-19 22:27
    Taryfy chyba stworzone dla iphona. Ogolnie iphona by nie chcial. Wole Diamonda...
    0
  • Users Avatars Mini
    Simplusowiec pisze: 2008-08-19 22:29
    To ja przedstawie taką kalkulację :kupuję kod do Simplusa za 120zł na allegro, to mi daje 180zł doładowania na konto. Za 180zł mam w pakietach internetowych 900MB transmisji danych (jedynie należy aktywowac kolejny pakiet 50MB po wykorzystaniu poprzedniego)-całóść konta (180zł) przeznaczam na internet:) Kupuję kolejne doładowanie za 120zł które daje do wykorzystania 180zł i mam za to licząc w 100% połączeń do sieci stacjonarnych i innych komórkowych (Orange, Era, Play) -450 minut do wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    iP pisze: 2008-08-19 22:29
    Oferta Ery jest lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    Simplusowiec pisze: 2008-08-19 22:37
    Sumując: kupuję doładowania za 240zł które dają mi na konto 360zł w miesiącu.Mam z tego 900 MB transmisji danych oraz 450 minut połączeń do wszystkich sieci, jeśli skorzystam z pakietu 250 minut do Plusa ,a pozostałe złotówki przeznaczę na połączenia z innymi sieciami, to mogę mieć 250 minut do Plusa i 275 minut do innych sieci. Mały błąd w poprzednim poście - za 120zł dające 180zł na konto mogę mieć w Simplusie 300 minut a nie 450 minut do wszystkich sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2008-08-19 22:47
    pewnie ze ery oferta jest lepsza, trudno darmo zeby zaplacic wiecej 1000zl w ciagu 24miesiecy zeby miec 50minut wiecej i limitu wiecej, zas w abo ktorym napsialem wyzej czyli tym 250 i 195 to juz w ogole pokazuje ze orange daje tylko tak samo 50minut wiecej ale juz mniejszy abo i to o polowy zas era nie dosc ze placi sie mniej to i 2gb transferu, a to juz jest roznica:):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    pelko pisze: 2008-08-19 23:46
    Dla mnie lepsza oferta jest w ORANGE....zwlaszcza ze korzystajac z oferty PROPOZYCJA - dostaje w abo 150PLN : 1) iPhone 16GB - za 1zl 2) umowa na 24 miesiace ( mozliwosc zmian w ofercie) 3) dodatkowe 100 min do kazdej sieci ( 200 z abo + 100 bonus) 4) 4 prezenty + 1 (wiadomo o co chodzi) 5) dodatkowy 1 GB ( w sumie 2 GB na iPhone to akurat) Na plus w ORANGE jest to ze jest mozliwosc jakichs zmian w abo - w ERA niestety tego brak.....
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2008-08-20 03:23
    hehe, dokładnie nokia n95 8gb. mam ją i płaciłem 2500 zł - cóż drogo, ale było to jakieś 9 miesięcy temu. ma wszystko co iphone poza ekranem dotykowym, poza tym leci na symbianie a nie jakimś badziewiu applea, który nie ma do tej pory dobrej nawigacji gps.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2008-08-20 12:34
    @ pelko - no nie wiem co to za opcj PROPOZYCJA,ale patrząc na umowę z zewnątrz, to tez Erę bym brał. jak to napisał "kotq", na ofercie Ery oszczędza się do 1000 pln przez 2 lata. jest mniej minut, ale nawet gdyby wygadac te minuty poza abo, to będzie taniej ogólnie niż w Orange. no i 95 pln to jeszcze, a żeby miec 150 miesięcznie to słabo
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2008-08-20 12:36
    Obie oferty Ery i Orange mają swoje zalety i minusy, wybór powinien odzwierciedlać rzeczywiste potrzeby a nie tylko cenę iphonea czy max. ilość gb przy ściąganiu danych. Ważna jest kwestia wysokości co miesięcznego rachunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2008-08-20 12:49
    Co tu porównywać - w krańcowo różnych sytuacjach u różnych użytkowników opłacalny będzie inny wariant i w ten sposób zarówno Centertel jak i PTC sporo na Was zarobią ;D (gdy wydajesz więcej masz więcej i tak jest w Orange i to ta sieć zwiększy przychody i zyski o większy %).
    0
  • Users Avatars Mini
    manga pisze: 2008-08-20 14:42
    szał na iPhona jest skądinąd ciekawy i nie ma się mu co dziwic, ale fajnie widzieć, że sieć dba o starych klientów - chociażby większy transfer danych w abonamencie. milo zobaczyć jak się coś zmienia na rynku na korzyść klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    Druid pisze: 2008-08-20 15:10
    ja tu widze dobre rozeznanie rynku prze opów. wiedzą jakie jest zainteresowanie iphonem i dają go w wysokich abonamentach. a klient płacący duży abo jest bardzo lubiany prze opa:) a jak jeszcze płaci przez 36m-cy to hulaj dusza, piekła nie ma:D gdyby nie było takiego szaleństwa wokół tego telefonu to by go rzucili już w abo za ok 50zł w cenie koło 500zł. no ale cóż. to przecież iphone jest. musi być drogi i wdrogim abo..
    0
  • Users Avatars Mini
    manga pisze: 2008-08-20 16:04
    szał na iPhona jest skądinąd ciekawy i nie ma się mu co dziwic, ale fajnie widzieć, że sieć dba o starych klientów - chociażby większy transfer danych w abonamencie. milo zobaczyć jak się coś zmienia na rynku na korzyść klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    fiksum pisze: 2008-08-20 22:48
    co się zmienia na rynku? gdzie to widzicie? play trochę rynek postraszył, ale tylko trochę..poza tym stagnacja i ceny wysokie. obcokrajowcy się śmieją, że cóż z tego, że u nas dziwny szał panuje na temat wszystkomających telefonów w kosmicznych cenach, cenach wyższych niż za granicą, że kazdy marzy o taki iphonie czy n95 8Gb, a mało osób stać na dzwonienie z tych telefonów i korzystanie z ich wielofunkcyjności znam takich, którzy mają fon z umts ale z videorozmów nie korzystają bo ich nie stać
    0
  • Users Avatars Mini
    fiksum pisze: 2008-08-20 22:54
    cd. no ale jak sprzęt oni mają, ho ho. wypas na maksa jak się wyciąga z kieszeni coś takiego. a z drugiej strony liczy się minuty i ich przechodzenie na następny miesiąc. po drugie jest na rynku, w wolnej sprzedaży mnostwo ciekawych smartfonów o super możliwościach i normalnych cenach. nowości toshiby, asusa od zaplecza zdobywają rynek. a i ceny normalne i umts jest, i gps, i mp3 i foto 2-3mpix i ekran dotykowy. zwykły człowiek jednak potrzebuje telefonu tylko do telefonowania a nie szpanu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mcbooker pisze: 2008-08-20 22:58
    jestem uzytkownikiem apple. mam juz drugiego mcbooka w zyciu. na pewno kupię iPhonea bo jest przyjazny, daje spore mozliwosci. poza tym chcę go mieć tak jak się ma dekory paloma picasso a nie 1000 razy wiecej ale wyrobów z tesco. to też czyni zasadniczą różnicę. co do porównania obu ofert - no cóż, jestem w orange więc wybiorę orange, większej różnicy chyba nie ma. chociaż na plus pomarańczowej przemawiają bonusy i prezenty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lena pisze: 2008-08-21 00:50
    A propo KAUCJI 499zł w Erze........ sprostowanie. Kaucja owszem jest ale nie wymagana dla każdego, wystarczy że klient przedstawi przy podpisaniu umowy kartę kredyotową wtedy jest zwolniony z powyższej opłaty... Nawet jesli kaucja jest wymagana należy zaznaczyć, że jest zwracana w całości po 6-ciu miesiącach. P.S. Era bynajmniej pomyślała o swoich klientach wprowadzając ofertę przedsprzedażową, umowę można było podpisać już 8sierpnia a iphona odebrać 22 sierpnia. Zdecydowanie wybieram ERĘ...
    0
  • Users Avatars Mini
    mazooor pisze: 2008-08-21 01:13
    Skad zainteresowanie: jest duzo smartow, ale np. dla mnie, jako uzytkownika maca nie wiele pracuje tak, jak powinno (synchro net itd). Surfowanie po necie na iphonie to czysta przyjemnosc, ktorej nie zapewnia ani WM, ani Symbian. Kwestia gustu. A co do zastosowan biznesowych... z tego, co widze, wlasnie elity menadzerskie zaopatruja sie w ten sprzet najchetniej. Co do ceny: jesli nie stac Cie na abonament za 150PLN to po co Ci iPhone - i tak nie wykorzystasz jego mozliwosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    burlingame pisze: 2008-08-21 11:42
    Prostota jest podstawową zaletą iphone'a. Ja również korzystam z maca i typowo macowska prostota obsługi jest nieporównywalna z symbianem czy, a może nawet szczególnie z windowsem. A natywna synchronizacja z applem nie do osiągnięcia na urządzeniach z windowsem. Do nawigacji używam palmtopa Mio z windowsem i nie ukrywam że czasem to urządzenie, a szczególnie system mnie załamują. Dlatego też chętnie kupię iphona, ale może warto poczekać kilka miesięcy aż szał opadnie i ceny razem z nim. kk
    0
  • Users Avatars Mini
    Tas pisze: 2008-08-21 16:04
    Wielkie Szacunek dla ludzi, którzy robią takie tabelki... a kto dziś wygra? Hm ja będę na obydwu impreazach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2008-08-21 16:53
    @dino, x, koteq & iP: Ta tabelka wprowadza w błąd! W Erze jest tylko pakiet 500 MB po którym zaczyna się naliczanie opłat za każde 100 kB. Orange ma w standardzie Free / Everywhere czyli nielimitowany dostęp do internetu z możliwością zmniejszenia transferu po przekroczeniu 1 GB.
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2008-08-21 18:58
    A ja poczekam na Xperie X1 a nie badziewie z Appla ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Raul pisze: 2008-08-22 02:09
    Mam dylemat. Era za 95zl czy Orange za 150zl. Orange ma wiecej opcji w tym abo. Zalezy mi - nie ukrywam na korzystnych polaczeniach z 1 numerem co w ofercie Orange jest. Czy w Erze tez mozna wybrac polaczenia za grosz w ofercie z iPhonem? Dodatkowo czeka mnie przejscie z Plusa do Ery lub Orange z zachowaniem numeru jak juz sie zdecyduje na nowego opa. Nie podoba mi sie, z Plus nie bedzie mial tego telefonu!!! pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    reraul pisze: 2008-08-22 19:04
    w Orange dają lepsze pakiety na interent, a to bardzo przydatna rzecz w takim telefonie jak iPhone. jasne ze stosunkowo mało osob na razie korzytsa z internetu bezprzewodowego i nie kazdemu potrzebne np drugie łącze, ale w przypadku tego telefonu nie ma to takiego znaczenia. internet trzeba miec.
    0
  • Users Avatars Mini
    eri pisze: 2008-08-23 00:38
    tabelka nie wprowadza blad. to jest specialna oferta stwoirzona dla iphone. nie znasz sie - nie wypowiadaj sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Raul pisze: 2008-08-23 22:22
    Witam! Moze jednak iPhone bedzie w Plusie? Moze warto troche zaczekac? Abo w Orange wydaje mi sie troche za duzy. Jestem w kropce! :) W sierpniu konczy mi sie umowa z Plusem... pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyga pisze: 2008-08-24 21:33
    Ja już mam ten telefon z Orange, zobaczę po 1 rachunku :) co i jak i napiszę? Ktoś ma jeszcze dylemat?
    0
  • Users Avatars Mini
    gargamel pisze: 2008-08-24 23:55
    mysle ze juz zaden operator nie bedzie wprowadzal iphone`a na rynek. era miala fajny pomysl z prowadzenie iphone`a do wszystkich taryf, nie ograniczajac sie tylko do 2 nowych jak orange. daje to wieksza swobode wyboru. ja jutro zamierzam isc do salonu ery podpisac umowe na to cacko:)
    0
  • Users Avatars Mini
    MaTi pisze: 2008-08-24 23:56
    iPhone zabawka nie telefon z tym się zgodzę, jest na niego popyt bo wiele osób się postarało aby wokół tego telefonu zrobić szum, ale tylko i wyłącznie korzysta na Tym Steve Jobs i opy, bo jak ktoś chce to musi wziąć "cudowny ślub z erą bądź orange" specjalna taryfa dla telefonu to jest śmiech, złodzieje i tyle. Ja i tak wole nokie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    MaTi pisze: 2008-08-25 01:43
    iPhone zabawka nie telefon z tym się zgodzę, jest na niego popyt bo wiele osób się postarało aby wokół tego telefonu zrobić szum, ale tylko i wyłącznie korzysta na Tym Steve Jobs i opy, bo jak ktoś chce to musi wziąć "cudowny ślub z erą bądź orange" specjalna taryfa dla telefonu to jest śmiech, złodzieje i tyle. Ja i tak wole nokie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kompodajnia pisze: 2008-08-25 13:35
    NAJTANIEJ I NAJBEZPIECZNIEJ BRAC TEN TELEFON W KOMPODAJNI !! sprawdz sam ceny = kompodajnia. pl !
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2008-08-25 22:12
    jedyny sobie tylko Orange obciachu narobil, nie potrafili wprowadzic tak zajefany telefonik - dla innych to bulka z maslem, jezeli dobrze sie orientuje to tylko era wprowadzila, tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    Paul pisze: 2008-08-26 13:50
    Era: 95/150=0.63zl /min Orange 150/200=0.75zl/min Nie wydaje Wam sie, ze Orange przesadzila z cena za minute w abonamencie? Czy pakiet 500MB/m-c danych w Erze jest wystarczajacy dla przecietnego uzytkownika, ktory sprawdza poczte i bedzie buszowal po sieci? Czy lepiej wziac Orange? Doradzcie, prosze! Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2008-08-26 22:21
    no to fakt, ale juz nie chodzi o cennik tylko cala umowe, zdeczka to jest przegiete zeby dac oferte zaraz zawieszac oferte itd, to naprawde nie powazne :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Raul pisze: 2008-08-27 11:55
    kotq: kto zawiesza oferte po jej wystawieniu??? gdzies to wyczytal?
    0
  • Users Avatars Mini
    Carolyn pisze: 2008-08-27 13:22
    do Paula: ja wzięłabym Erę(mam u nich 2 telefony - obydwa ponad 2 lata i do tej pory żadnych problemów - ani z obsługą klienta ani z fakturami).500 MB mi spokojnie wystarcza - nawet nie udaje mi się wykorzystać wszystkiego ale to Twój wybór :).Pozdrawiam i powodzenia życzę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    makoban pisze: 2008-09-01 13:45
    W ofercie dla Polski czy to w Erze czy to w Orange iPhone = kupa kasy za nic, jesli chodzi o pakiety to wiadomo ze moze przez 2-3 miechy sie je wyczerpie a pozniej nadchodzi gorzka prawda i telefon zaczyna sie uzywac do dzwonienia i eskow czy mmskow. Ja mieszka w UK i mam E90 w O2, za £35 czyli ok 130zl, mam 600 min polaczen glos lub video, 500 sms lub 125mms (1sms = 4sms), nielimitowany net (zastrzegaja ze nie mozna uzuywac do VOIP ale ja i tak uzywam Fring'a do Skype mobile) c.d.n
    0
  • Users Avatars Mini
    makoban pisze: 2008-09-01 13:54
    c.d Na iPhone jest tez taka sama oferta tylko ceny sa lepsze niz na E90. W taryfie £30 (75min+125sms+nielim. intrnet, 18 miesiecy 8GB = £99 a 16GB = £159, taryfa £35 (600min, 500sms+nielimit. int.18 mies. 8GB = £99, 16GB = £159, taryfa £45 (1200min+500sms~+nielim. inter. 18mies) 8GB = £0(zero), 16GB=£59 a w taryfie £75(ok. 300zl) 8GB i 16GB wersja sa za DARMO (£0) ZERO w taryfie 3000minut 500 sms, za £7.50 (30zl) mozna dokupic, nielimitowane rozmowy na stacke, do 02, nielimit.sms 7.50 kazdy
    0
  • Users Avatars Mini
    Paul pisze: 2008-09-03 02:41
    Chyba wezme ajfona w erze ale w taryfie nowa era 80. Jest wiecej minut w abo, bardzo atrakcyjne 2000 minut z 5 numerami. Po co brac pakiet 500mb skoro mam wifi w domu a i na miescie sie znajdzie :) Dobrze mysle?
    0
  • Users Avatars Mini
    sonas pisze: 2009-03-09 03:16
    Orange zdziera strasznie. Place abonament okolo 150PLN, w czym mam 200min do Orange wmienne na 150 do wszystkich. Przesrane uczucie, jak co miesiac martwie sie czy nie przekrocze tej kwoty i prawie nie dzwonie ":)powaznie. Odwiedzilem salon Play i tam jest oferta za 39groszy do wszystkich, a ja w tej chwili place 60groszy, przy tej samej ilosci darmowych minut :) Nawet nie wiedzialem, ale zona pofatygowala sie to sprawdzic:) Jestem klientem Orange od 2001r. i mam serdecznie dosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    sonas pisze: 2009-03-09 03:23
    cd. Nie wiem, czy wybiore Ere, czy Play, na pewno nie Plusa, ale nie podoba mi sie polityka firmy Pomarancza i nie mam zamiaru wspierac takiego traktowania klienta. Mam nadzieje, ze cos sie zmieni na polskim rynku komunikacji, bo 60groszy za rozmowe to sporo i nie chodzi tu nawet o porownywanie ofert. Juz mi sie na szczescie konczy umowa i zmykam, polecam wszystkim niezadowolonym ze swoich operatorow. Migrujcie jak was nie traktuja jak klientow biznesowych:) To my im robimy dochod. Pzdr
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: