Kampania reklamowa "Wspólne chwile zaczynają się od ASTER"

Newsy
Żródło: ASTER
Opinie: 1
Opinie: 1

Change Integrated przygotowała nową kampanię reklamową dla ASTER "Wspólne chwile zaczynają się od ASTER". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku dostawcy potrójnej usługi: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii jako firmy nowoczesnej i bliskiej rodzinie.

Kampania dzieli się na dwa etapy. Pierwszy, rozpoczęty 5 maja, wykorzystuje reklamę telewizyjną. Drugi etap wystartuje 26 maja i obejmie telewizję wspartą outdoorem, reklamą radiową i przekazem internetowym.

Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, osób dynamicznych, otwartych na świat i jego możliwości. Przekaz kampanii najkrócej można streścić w zdaniu: ASTER, inspirując rodzinę do ciekawego spędzania czasu, stwarza okazje, by budować relacje z bliskimi osobami.

Pierwszy spot, zatytułowany "Deska", przedstawia młodego mężczyznę, który surfując w internecie, znajduje prezentację samodzielnej budowy deski windsurfingowej. Zainspirowany, z zapałem bierze się do roboty. Efekt jego pracy w domowym "warsztacie stolarskim" jest nieco zaskakujący. Estetyczna, choć niewielka deska, jaką przygotował, znakomicie nadaje się do tego, aby... podać na niej śniadanie do łóżka ukochanej kobiecie.

Film drugi, "Karmienie kaczek", rozpoczyna się sceną, w której ojciec i syn oglądają w telewizji pokaz pieczenia ciasta. Scena druga pokazuje "dwa pokolenia w kuchni". Zabawa w pieczenie to wiele radości - również dzięki temu, że gotowy efekt finalny dostarczy powodu do wyjścia całą rodziną - już z żoną i mamą - do parku. Z kuchennych zabaw ojca i syna radość mają też... kaczki, karmione niezbyt udanym ciastem.

Drugą odsłonę kampanii poprzedzą eventy w pięciu warszawskich parkach. Wydarzenia te, komunikujące, że "wszystko zaczyna się od ASTER", odbędą się w najbliższą niedzielę, 25 maja br. (w godz. 10.00 - 16.00), w kilku miejscach: na Polu Mokotowskim, w parku Szczęśliwickim, w Ogrodzie Saskim, parku Skaryszewskim oraz na Agrykoli. Promotorzy i promotorki będą zachęcać spacerujących do karmienia kaczek kawałkami ciasta, podarowanymi przez hostessy. Oprócz ciasta hostessy będą wręczać sygnowane przez ASTER ulotki z przepisem na ciasto drożdżowe.

Agencja Change Integrated znalazła sposób na połączenie emocji z racjonalnym przekazem produktowym. Dzięki ASTER rodzina ma więcej okazji, by spędzać wspólnie czas, a inspiracją do nowych odkryć są nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne oferowane przez ASTER klientom.

Filmy reklamowe emitowane są m.in.: w TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, Discovery Channel, Science i World, Animal Planete oraz Movies 24, Ale Kino, Comedy Central, Kuchnia TV, VIVA i Kino Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-05-27 16:13
    Ja jednak wybieram MM lub UPC nie przepadam za aster w zadnej postaci słaba telewizja słaby internet o telefonie nie wspominajac odcinaja internet np. gdy z ich sieci załapie sie wirusy i komputer jest zawirusowany....żenada za poźno zabrali sie za poprawe wizerunku...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: