Branża marketingowa ocenia w VI edycji konkursu Golden Arrow najbardziej innowacyjne i nowatorskie strategie zrealizowane w minionym roku. W kategorii „Marketing mobilny” jednym z nominowanych projektów jest kampania „Telepizza - najlepsze promocje masz w kieszeni”. Kampanię przygotowała firma Vooch. Gala konkursu Golden Arrow 2011 i ogłoszenie wyników odbędzie się 17 czerwca 2011 roku.
Vooch to dostępna pod adresem http://m.vooch.pl bezpłatna aplikacja, oferująca konsumentom dostęp do szerokiej gamy promocji i zakupów grupowych w formie kuponu mobilnego. System wykorzystuje geolokalizację, dzięki której określane jest miejsce przebywania konsumenta. Po zlokalizowaniu, konsument niezwłocznie otrzymuje informację o realizowanych w bezpośrednim otoczeniu promocjach handlowych. Vooch cechuje duża funkcjonalność: konsument płaci za realizację kuponu rabatowego w momencie zakupu, w danym sklepie czy lokalu. System dostępny jest dla użytkowników platform mobilnych: Android, Apple, Blackberry, Java, Symbian, Windows Mobile. To pierwsza tego typu mobilna aplikacja na polskim rynku. Oferta Vooch skierowana jest do takich sektorów, jak: FMCG, HoReCa, Auto-Moto, SPA, lokale rozrywkowe, jednostki edukacyjne.