Klienci Idei blokują skradzione telefony

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 42

1.018 klientów sieci Idea zablokowało w maju br. numery IMEI w skradzionych im telefonach. W ciągu pierwszych 5 miesięcy br. blisko 6 tys. klientów sieci  Idea skorzystało z nieodpłatnej usługi blokowania telefonów.

  • w styczniu br. skorzystało z niej 1.360 klientów sieci Idea

  • w lutym br. 1.211 klientów Idei zablokowało numery IMEI skradzionych telefonów,

  • w marcu br. uczyniło tak 1.270 użytkowników sieci Idea

  • w kwietniu br. 1.115 klientów sieci Idea zablokowało numery IMEI w skradzionych im telefonach

  • w maju br. 1.018 abonentów sieci Idea zablokowało numery IMEI w skradzionych im telefonach

Średnio z darmowej usługi blokady IMEI korzysta w sieci Idea ok. 50 osób dziennie.

Opinie:

Opinie archiwalne (42):

Komentuj

Komentarze / 42

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-01 16:22
    O widać, że liczba kradzieży maleje, chyba blokady przynoszą efekt, no bo po co złodziejowi zablokowana komórka?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-01 16:23
    Ani jej sprzedać, ani poużywać hehe... ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-06-01 16:26
    też bym to uczynił...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-06-01 16:28
    to jest NEWS O IDEII !!! Jednoczenie przepraszamy, ale poziom ruchu na serwerach idea.pl i idea.net.pl nie pozwala chwilowo na obsłużenie kolejnych użytkowników. Prosimy spróbować ponownie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-06-01 16:31
    Bardzo dobrze ... hehe przemopk***: SDI im nie wyrabia :) nie czepiaj sie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2005-06-01 16:35
    Jedni klienci blokują, inni kradną ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-06-01 16:38
    A co? W Plusie i Erze nie blokuje nikt? A może nie kradną im ;-) Przechwalanki w stylu Tepsy...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-06-01 16:45
    a jaka to kochana jest ta sieć:"nieodpłatnej usługi blokowania telefonów i znowu: "z darmowej usługi blokady IMEI"
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-06-01 16:48
    a strona www.idea.pl dalej niedostępna....pewnie klienci blokują teraz stronę..też bezpłatnie
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-01 16:50
    "Średnio z darmowej usługi blokady IMEI korzysta w sieci Idea ok. 50 osób dziennie." To jakim cudem wyszło 1018 osób??? Maj ma przecież 31 dni :-) mi wychodzi, że albo 32-33 osoby dziennie albo 1530 przez cały miesiąc :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-01 16:55
    A może to się zmieni?? Może zaczną pobierać opłatę? I okaże się, że na skradzionym telefonie można legalnie zarobić ;-) Proponuję opłatę 5 PLN za miesiąc :-) trzeba by wówczas być baaardzo zawziętym, żeby IMEI blokować.... taaa blokować. Tylko po co? Przecież można mieć nowy IMEI ;-) ...może kiedyś heyah powinna zrobić akcję zmieniamy imei ;-) ciekawe czy "serwisy" ośmieliłyby się protestować??? A może wstydziliby się przyznać, że to dla nich konkurencja :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Siemensiak.pl pisze: 2005-06-01 16:55
    Co miesiac to samo...
    0
  • Users Avatars Mini
    bordo pisze: 2005-06-01 16:59
    no to jest informacja pierwsza klasa... takie duze liczby robia ogromne wrazenie na potencjalnych klientach idei :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-01 17:20
    Za 2 dyszki ściągają blokadę na stadionie więc z ta blokadą to za dużo nie zaszaleli...
    0
  • Users Avatars Mini
    Witcher pisze: 2005-06-01 17:27
    WNIOSEK: NIE BRAC TELEFONOW W IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2005-06-01 17:29
    Akurat miałem w ostatnim czasie (nie)przyjemność blokować skradziony telefon. Pochodził on z zagranicy, jednak miałem na niego fakture, papiery, etc. I co ? IDEA JEST DO D***. Pani stwierdziła że "blokujemy tylko telefony skradzione, zakupione u nas". Pytam się co ja w takim razie mam zrobic? usłyszałem że "takie są procedury". Telefony do BOKu nie dawały rezultatu, Idea nie blokuje telefonów z wolnej sprzedaży ani nie kupionyvch u nich. Na szczęście Era nie robi takich problemów, telefon zablokowali w 10 minut, pan w BOKu stwierdził że dla nich jest bez różnicy z jakiej sieci pochodzi telefon, byle by był dowód jego legalności. I tak powinno być. Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2005-06-01 17:33
    ***Żurek Na szczęście blokowałem nowszą Nokię a tam zmiana IMEI to już nie taka pprosta sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-01 17:53
    moze rozwiazaniem bylaby rezygnacja z kart sim ... i programowanie aparatow na dany numer a robilby to tylko operator...
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-01 18:10
    było by to bez sensu - po zakończeniu umowy aparat do kosza?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-01 18:48
    Normalnie akcja Idei przynosi efekty - coraz mniej blokad, znaczy coraz mniej kradzieży!!
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-06-01 18:53
    Gorzej tylko jak ktoś kupi nieświadomie kradziony telefon i mu nagle zablokują, a tak często jest, złodziej kradnie i jak najszybciej sprzedaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-01 19:31
    carlo - to uważasz, że co? przecież ktoś kto kupuje telefon bez "papierów" - pudełka chociażby, łądowarki oryginalnej itd., to nie wie jakie jest źródło zaopatrzenia sprzedawcy? paserstwo zwykłe to jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-06-01 20:05
    Oj wlo coś drogo musi kosztować SDI razem z abonamentem ? ile razem z abo placisz na miesiąc ???
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-01 21:57
    ja blokuje średnio 1 tel tygodniowo...wiekszość telefonów jest gubiona i nie ma podstaw do zablokowania, na 10 zgłoszeń to 7 jest zgubionych...dziciaki mówią rodzicom że je okradli ale jak trzeba iść na policje po zaświadczenie to wtedy wychodzi że telefon jednak został zgubiony
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-06-01 22:13
    Tylko najgorsze jest to, że takie zablokowanie to raczej marna satysfakcja i tak telefonu już się nie odzyska:( Najlepiej to po prostu pilnować swój sprzęt:)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-01 22:24
    i tu Carlo masz racje bo złodziej jak nie skorzysta to i tak nie odda tylko wywali w krzaki albo rozłoży na części
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-02 00:42
    statystki maleja . Co tu dużo walić...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-02 01:51
    ojcze .dyrektorze - trzeba odliczyć niedziele i święta ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 09:07
    A przepraszam w dni robocze tylko można blokować? A może w dni wolne nie kradnie sie telefonów?
    0
  • Users Avatars Mini
    qurczak pisze: 2005-06-02 11:24
    to chyba juz ddawno mozna byl;o nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-02 13:13
    ojcze - a można blokować w niedziele przy zamkniętym salonie?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 14:56
    A przez BOK sie nie da?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 14:59
    OKI ***mardall - się nie da przez BOK bo trzeba pokazać dokumenty. Ale, żeby nie było, że to Ty masz rację napiszę, że przecież salony firmowe i Centrum idea są czynne w niedzielę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-02 15:46
    ojciec - niech będzie ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2005-06-02 16:01
    piszecie ze nie wiadomo co zrobić z kradzionymi telefonami. z wiekszosci nie tak szybko zmienia sie imei to jedno ale Polak potrafi:-) wywozi sie za granice przecież tam nie działaja "nasze" blokady idzie sie na giełde np. we Wrocławiu a tam jest pełno "chandlazy" z Czech i Ukrainy i im sie sprzedaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-06-02 17:44
    mario : taki zablokowany telefon za granicą też nie działa, staje się bezużyteczny.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-06-02 17:51
    kto ci takich bzdur nagadał:-) blokade nakłada operator i reszta operatorów dzieki wspólnej umowie a telefon bedzie działał ale u innego niz polski operator.Przecież tak jest z czescia telefonów przywiezionych z Anglii
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2005-06-02 17:52
    sory użyłem nie swojego nicka miało być carlo**** :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-06-02 18:26
    Chyba jednak miało być mario :P No i niestety nie masz racji, zablokowany telefon nie będzie już działał! "Przecież tak jest z czescia telefonów przywiezionych z Anglii" Co? o jakich telefonach mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2005-06-02 18:35
    znajomy pracował w Anglii w barze i skupował "rózne" telefony czesc była juz tam zablokowana przez operatorów i tam nie dzialała ale po przyjezdzie do polski wszystkie sprzedał bez problemu i każdy z nich działał u nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-06-02 18:51
    No jeżeli rzeczywiście tak jest jak mówisz no to te blokady to lipa jest i tyle. Wystarczy na bazarku ruskim sprzedać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Panterus pisze: 2011-09-02 12:33
    JEŻELI CHODZI O SKRADZIONE KOMÓRKI, APARATY FOTO, KAMERY, ROWERY ITP.,TO POLECAM STRONĘ KRAJOWEGO REJESTRU RZECZY SKRADZIONYCH,GDZIE MOŻNA DODAĆ PRZEDMIOTY,KTÓRE NAM SKRADZIONO,WSZELAKIE LOMBARDY,KOMISY ITP. WIEDZĄ O ISTNIENIU TEJ STRONY I NA BIEŻĄCO SPRAWDZAJĄ TOWAR,KTÓRY IM LUDZISKA PRZYNOSZĄ. www.krrs.com.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: