Komórki Polsatu tylko dla klientów Cyfrowego Polsatu - cięcie kosztów marketingu

Newsy
Żródło: Cyfrowy Polsat
Opinie: 3

Cyfrowy Polsat na koniec 2008 r. miał  39 tys. klientów telefonii komórkowej, z czego 36 tys. to klienci usługi pre-paid. "W związku ze zmianą strategii i oferowaniu telefonii komórkowej tylko abonentom Cyfrowego Polsatu, a co za tym idzie zmniejszeniu kosztów marketingiu i sprzedaży, nie zakładamy, że w tym roku pozyskamy 1 mln abonentów" - powiedział prezes.

Pełen zakres usług telekomunikacyjnych dostępny jest w Cyfrowym Polsacie od 8 września 2008 r. (post-paid i pre-paid). CP ogłosił wczoraj zmianę strategii dotyczącej sprzedaży usług telekomunikacyjnych – ma to być tylko sprzedaż usług telekomunikacyjnych do prawie 9 mln Polaków korzystających z usług DTH, bez reklamy w mediach masowych – ograniczone koszty marketingu spowodują wolniejszy przyrost klientów.

CP zanotował ujemną wartość EBITDA projektu MVNO w wysokości 19 mln zł w IV kw. 2008 oraz 38 mln zł w całym 2008 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: