"Komórkowy Menadżer Piłkarski" w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 22

21 sierpnia br. w sieci Idea uruchomiono nową sportową grę "Komórkowy Menadżer Piłkarski", polegającą na zarządzaniu drużyną piłkarską za pośrednictwem telefonu komórkowego, a także Internetu. Jej celem jest zdobycie maksymalnej ilości punktów przez utworzoną przez abonenta (menadżera) wirtualną drużynę piłkarską. 

Gra opiera się o realia polskiej piłki nożnej, wykorzystuje prawdziwe nazwiska zawodników, nazwy klubów a punkty przyznawane lub odbierane graczom są przyznawane na podstawie tego, co prawdziwi zawodnicy robią w rzeczywistym świecie. Tak więc zakupienie zawodnika, który w autentycznym świcie popisze się bramką, zwiększa ilość punktów, które otrzyma za niego menedżer (abonent) w wyniku gry. Uczestnicy gry biorą udział w konkursach na menedżera tygodnia, miesiąca oraz sezonu, których wyniki publikowane będą na łamach tygodników "Piłka Nożna", i "Dzień Dobry" oraz ich serwisów internetowych. Osoba, która chce uruchomić usługę wysyła SMS o treści START pod numer 7211. Koszt SMS 2 PLN netto. Wszystkie działania w grze wymagają wysyłania wiadomości z komendami na numer 7211.

LISTA KOMEND

 

Polecenia, które obowiązują w grze: START, STOP, ZAWODNIK, DRUZYNA, OFERTA, SPRZEDAJ, AKCEPTUJ, BUDUJ, SPONSOR, ZAMIEN, ANULUJ, INFO, NEGOCJUJ, GRAJ, WYZWANIE 

 

Witaj w MFM! Nie jestes jeszcze zarejestrowanym uzytkownikiem gry. Wyslij {0} START by stworzyc nowe konto uzytkownika 

Twoje haslo: {1} Zmien je wysylajac START (nowe hasło). By nie otrzymywac wiecej wiadomosci i by zakonczyć rozgrywanie tej gry, wyslij STOP 

Twoje nowe haslo to {0} 

Haslo jakie napisałes jest za dlugie. Twoje nowe haslo to {0} 


KOMENDA

ZNACZENIE

WIADOMOŚCI ZWROTNE - Bezpośrednie oraz pośrednio związane z komendą wysłane po otrzymaniu poprawnej lub błędnej komendy


START

Wysyła na telefon hasło wymaganej przy logowaniu w internecie jako nowy lub zarejestrowany już użytkownik 
Witaj w grze MFM! Stworzono dla ciebie nowe konto uzytkownika. Odwiedz liga.pixzell.pl po wiecej info. Twoje hasło to ... By wyjsc z gry wyslij {0} STOP 

STOP 
Deaktywuje użytkownika i kończy grę 
Masz teraz nieaktywny status i nie będziesz otrzymywać wiadomości ani wydarzeń z gry. Aby aktywowac gre ponownie - wyślij {0} START 


DRUZYNA 
Wymienia wszystkich aktualnie posiadanych graczy w ich numerami koszulek, statusem (kontuzje, itp.) i nazwiskami 
Twoja drużyna to: ... 

Ustawienie wyjsciowe drużyny {0} do kolejki {1}: {2} 

Po więcej informacji o zawodniku wyślij INFO (nr koszulki) Aby zmienić zawodników, wyślij ZMIANA (nr koszulki) (nr koszulki) 

INFO 
Po tej komendzie należy wpisać numer koszulki gracza z własnej drużyny, np. INFO 12 wyświetla szczegóły dotyczące gracza z koszulką numer 12 
Numer koszulki ... : .... P-kty za ostatnie 5 kolejek ... Wyślij ZAMIEN ...(koszulka) by zamienić ... na innego zawodnika np. ZAMIEN ... 15 

Twoi zawodnicy: {0} Podaj nr koszulki spomiędzy wymienionych np.: INFO {1} 

Musisz podać numer koszulki zawodnika Np.: INFO {0} Twoi zawodnicy: {1} 


ZAMIEN 
Zamienia ustawienie dwóch graczy na boisku, np. zamiana numerów koszulek 3 i 29 wygląda tak: ZAMIEN 3 19 
Trener: Nie mogę zastąpić {0}, {1} z {2}, {3}. Wyślij DRUZYNA aby zobaczyć Twoich zawodników 

Musisz podać dwa numery koszulek. Np.: ZMIANA 2 15 Twoi zawodnicy: {2} 

Twoi zawodnicy: {0} Numery koszulek powinny byc wsrod wymienionych np: ZMIANA 13 6 

Drugi numer koszulki powinien być pomiędzy 1 i 100 

Trener: Nie mogę powołać {0}, {1} do gry jako {2}. Wyślij DRUZYNA aby zobaczyć Twoich zawodników 

Numer koszulki {0}: {1}, {2}. Nie rozegrał rund. Wyślij ZAMIEN {0} (koszulka) aby zamienić {4} na innego zawodnika. Np.: ZAMIEN {0} 15 

Twoi zawodnicy: {0} Wybierz nr koszulki z podanych np: INFO {1} 

Musisz podać numery koszulek Twoich zawodników. Np.: INFO {0} Twoi zawodnicy to: {1} 


SPONSOR 
Po otrzymaniu oferty od sponsora na telefon, akceptuje się ją wysyłając tę komendę 
Ksiegowy: Zawarlismy porozumienie o sponsoringu z {2}. Sponsoring na kwote {4} potrwa {3} dni. Gotowke przeslano na nasze konto 

Księgowy: oferta sponsora {0} została wycofana 

Księgowy: Podpisałem {0} na sponsoring stadionu na {1} dni za {2}. Znalezne wynosi {3}; Twoja drużyna otrzyma {4} 


SPONSOR 
Po otrzymaniu oferty od sponsora na telefon, akceptuje się ją wysyłając tę komendę 
Księgowy: Dobre wiadomości! {0} oferuje sponsoring naszego stadionu na {1} dni za {2}. Wyślij SPONSOR by zakceptować 

Księgowy: Nie masz ofert sponsorów w tej chwili. Twoja ostatnia oferta wygasła 

Księgowy: Na naszym stadionie nie ma więcej miejsca dla dalszych sponsorów. Może zbudujemy większy stadion? 


BUDUJ 
Rozpoczyna proces rozbudowy stadionu. Prace budowlane trwają zwykle 7 dni. 
Księgowy: Ok, zgadzamy się na rozpoczęcie budowy nowego stadionu. Koszty wyniosą {0}, a potrwa to około {1} dni do skończenia. 

Księgowy: Nasz nowy stadion jest już ukończony. Może chcesz sam dokonać jego inspekcji? 

Księgowy: Niestety, nie mamy potrzebnej ilości gotówki na wybudowanie nowego stadionu. Cena wynosi {0}, a my mamy tylko {1} 

Księgowy: Nie posiadamy w tej chwili ofert na budowę nowego stadionu. 

Księgowy: Budujemy już teraz nowy stadion. Spodziewany termin jego ukończenia - w ciągu {0} dni 

Księgowy: Możemy budować nowy stadion ze wsparciem sponsora! Nasz udział: {0}. Szacowany czas budowy: {1} dni. Wyślij BUDUJ by rozpocząć działania 


NEGOCJUJ 
Jeżeli menadżer poprosił agenta o informacje dotyczące specjalnych ofert na zakup zawodników odpowiedź na nie udziela się komendą NEGOCJUJ jeżeli oferta spełnia oczekiwania. 
Nie jesteś abonentem tej usługi i nie możesz akceptować tygodniowej transakcji okazyjnej 

Nie ma okazyjnej transakcji oczekującej na Ciebie w tej chwili 


OFERTA 
Aby złożyć ofertę na zakup zawodnika należy wysłać wiadomość OFERTA identyfikator_
zawodnika i proponowaną kwotę np. OFERTA 292 3000000 
Agent: Umowa jest zawarta! {0} został zakupiony za {1} Teraz jest on już w Twojej drużynie. 

Agent: Nie posiadamy gotówki żeby zaoferować {0} za {1} 

Agent: Nie posiadamy odpowiedniej ilości gotówki by zamieścić ofertę na {0} za {1} 

Agent: {0} jest już w składzie Twojej drużyny z numerem koszulki {1}. Nie możesz zamieszczać oferty na zawodnika, którego już posiadasz 

Agent: Nie mozesz zamieszczać teraz oferty - jest limit ilości zawodników w drużynie. Sprzedaj kogoś, zanim spróbujesz kogoś kupić. 

Agent: {0} jest przeniesiony do Twojej drużyny za sumę {1}. Wyślij DRUŻYNA aby obejrzeć Twoje ustawienie 

Musisz podać identyfikator ID oraz wartość. Np.: OFERTA 93 1000000 

Nie ma zawodników z identyfikatorem ID {0} 

Agent: Zamieściłem ofertę na {0} za {1}. Skontaktuję się z Tobą gdy tylko dowiem się czegoś o tej sprawie 

Oferta musi być liczbą pomiedzy 1 a 99999999. Ty napisałes: {0} Spróbuj ponownie 

Identyfikator ID zawodnika musi być liczbą pomiędzy 1 a 9999. Ty napisałeś: {0} Spróbuj ponownie 

Agent: Twoja oferta za {0}, ({1}), została odrzucona. Musimy podniesc stawke zeby kupic tego zawodnika. 

Agent: Niestety, nie posiadamy potrzebnej ilosci gotowki dla utrzymania naszej oferty, {1}, za {0} :( 

Agent: Oferta {1} którą zamieściliśmy za {0} zostala zaakceptowana, ale mamy juz 22 zawodników w druzynie. 


ZAWODNIK 
Po wysłaniu tej komendy i ID / nazwiska zawodnika menadżer otrzyma szczegółowe dane na jego temat np. ZAWODNIK 292 lub ZAWODNIK OLISADEBE 
Musisz poodac identyfikator ID zawodnika, o którym chcesz uzyskać informacje. Przykład: ZAWODNIK 234 

Nie mozna znalezc zawodnika z identyfikatorem ID {0} Spróbuj ponownie. 

{1}, {2}, {3}, wartość rynkowa {4}. Punkty za ostatnie trzy {5}. Aby zlozyc oferte wyslij OFERTA {0} (Twoja oferta) 

{1}, {2}, {3}, wartość rynkowa {4}. Rozegranych rund: brak. Zloz oferte wysylajac OFERTA {0} (Twoja oferta) 

Identyfikator ID zawodnika musi być liczbą od 1 do 9999. Wyślij: {0} Proszę spróbować ponownie 


SPRZEDAJ 
By wystawić zawodnika na listę transferową, wyślij komendę SPRZEDAJ nr koszulki, np. SPRZEDAJ 12 
Trener: Mam teraz na liście transferowej {0}. Oferty powinny pojawic się do jutra. Jeżeli zmienisz zdanie, wyślij ANULUJ {1} 

Trener: {0} jest sprzedany za {1}. Sprawdz ustawienie i upewnij sie ze nie brakuje ci obrońców. Wyślij DRUŻYNA by zobaczyć swoj sklad 

Trener: {0} jest sprzedany za {1}. Sprawdz ustawienie i upewnij sie ze nie brakuje ci obrońców. Wyślij DRUŻYNA by zobaczyc swój sklad 

Trener: {0} jest sprzedany za {1}. Sprawdz ustawienie i upewnij sie ze nie brakuje ci pomocników. Wyślij DRUŻYNA by zobaczyć swój sklad 

Trener: {0} jest sprzedany za {1}. Sprawdz ustawienie i upewnij sie ze nie brakuje ci pomocników. Wyślij DRUŻYNA by zobaczyć swój sklad 

Powinienes podać numer koszulki zawodnika, którego chcesz sprzedać. Np: SPRZEDAJ {0} - zawodnicy z aktywnymi ofertami to: {1} 

Trener: {0} jest sprzedany za {1}. Gotówka jest przekazana na nasze konto. 

Zawodnicy, na których masz aktywne oferty: {1} Nr koszulki powinien być jednym z wymienionych np: SPRZEDAJ {0} 

Trener: Pozostało nam tylko 11 zawodników. Musisz kupić paru nowych zawodników zanim będziemy mogli sprzedać tych slabych. O tym decyduje Rada drużyny. 

Agent: Nie możesz mieć w drużynie wiecej niż {0} zawodników. Musisz sprzedać niektórych, zanim będziesz mógł zakupić nowych 


ANULUJ 
Ta komenda usuwa zawodnika z listy transferowej np. ANULUJ 12, lub przerywa budowanie stadionu - ANULUJ BUDUJ 
Trener: Wycofałem {0} z listy transferowej. Zawiadom mnie, czy jest jeszcze coś do zrobienia 

Trener: nie masz w tej chwili zawodników na liście transferowej 

Twoi zawodnicy na liście transferowej: {1} Numer koszulki powinien być pomiędzy tymi. Np.: ANULUJ {0} 

Musisz podać numer koszulki zawodnika na liści transferowej. Np.: ANULUJ {0} Twoi zawodnicy do sprzedania: {1} 

Co anulujesz? Sprzedaż zawodnika, Budowę nowego stadionu? Np.: ANULUJ SPRZEDAJ, ANULUJ BUDUJ 


AKCEPTUJ 
Komenda, której używa się do zaakceptowania oferty kupna zawodnika z listy transferowej, np. AKCEPTUJ 12 
Agent: Mamy kupca oferującego {0} za {1}. (wartość rynkowa: {2}). Wyślij AKCEPTUJ {3} aby zaakceptować tę ofertę 

Trener: Nie masz zadnych aktywnych ofert w tej chwili 


WYZWANIE 
Wyślij wyzwanie na pojedynek w trybie meczu wirtualnego do innego menadżera wysyłając wiadomość WYZWANIE NazwiskoMenadzera 
Wysłałeś wyzwanie do {3} z {4}. Zaproszenie jest ważne w ciągu {5} min. 

Gra skonczona! {1}, {2}, {3}, {4},Wynik gry to {5} - {6} 

Rozpoczal się mecz przeciwko {1} i jego drużynie ({2}) 

Gra skończona! {1}, {2}, {3}, {4}, Wynik gry {5} - {6} 

Rozpoczal się mecz przeciwko {3} i jego druzynie ({4}) 

Przepraszam, ale Twoje ustawienie jest niekompletne 

{1}, menadzer zespolu {2} wyzywa cie na mecz prywatny. Wyślij GRAJ {1} aby zaakceptowac. Zaproszenie jest ważne przez {5} min. 

Masz juz zaproszenie do {1} 

Nie mozesz grać sam ze soba!! 

Jestes obecnie w grze z {1} 

Niestety twoje ustawienie jest niekompletne 

Brakuje nazwiska menadżera 

Przeciwnika {1} nie znaleziono. 

Nie mozna znalezc zawodnika z nazwiskiem lub numerem telefonu {1}. 


GRAJ 
Wyślij komendę GRAJ NazwiskoMenadżera by zaakceptować zaproszenie do meczu prywatnego w trybie wirtualnym 
po wysłaniu GRAJ mechanizm gry symuluje przebieg meczu ktory mozna obserwować w internecie 

Nie ma waznego zaproszenia ze strony {1} Mozesz wyzwac ich na rozegranie meczu wysylajac WYZWANIE {1} 

Niestety Twoje ustawienie jest niekompletne 

Jestes już w grze z {1} 

Brakuje nazwiska menadzera 


Osoba chcąca deaktywować usługę wysyła SMS o treści STOP pod numer 7211. Koszt SMS 2 PLN netto. Szczegółowe informacje na stronie: www.liga.pixzell.pl. Reklamacje należy przesyłać pod adres: PIXZELL Sp. z o. o.; ul. Wałbrzyska 11/83b; 02-739 Warszawa.

Opinie:

Opinie archiwalne (22):

Komentuj

Komentarze / 22

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-08-29 15:14
    Jak ta idea nas zanudza swoja przebogata oferta smsowych gier i zabaw! Robi sie to juz dosc nudne. Co prawda korzytasc nie ma obowiazku, ale czytac trza (jak sie uwaznie studiuje GOL)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-08-29 15:25
    niezle 72xx. fani pilki beda zadowoleni
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-29 15:30
    taaa i t bardzo, jakis przewodnik po tym by sie przydal, maczkiem kilka stron:P ludzie to jest niezle scierwo
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-08-29 15:33
    suuuuuuuuuuper.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-29 15:48
    Do tego to trzeba byc prawdziwym maniakiem!
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-08-29 16:10
    Uuuuu co za śmietana .... SMSyyyyyyy Na marginesie: skoro Idea z uporem, godnym lepszej sprawy, "serwuje" tak skomplikowane "strategiczne" gry SMS'owe to chyba jest na to jakiś rynek i są chętni ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Chumber pisze: 2002-08-29 16:16
    kongo z lekka...
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2002-08-29 16:52
    Przeczytał to ktoś do końca?? :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-29 16:57
    PZ*** no bo tej tej gry nalezy wykupic pakiet 500 smsow no i juz wiadomo jak to wykorzystac:) ps. A co mozna wygrac? moze jakis samochod:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-29 17:25
    A niech sobie wprowadzają te gry, ale przy tych cenach i ilości sms, które trzeba wysłać, żeby w to pograć...
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-29 18:10
    " Księgowy: Nie posiadamy w tej chwili ofert na budowę nowego stadionu. .....Trener: {0} jest sprzedany za {1}. " to sa chyba jakie komendy z smsow zwrotnych czy jak? moze to trzeba tak slac? ciekawe swoja droga:D takze ciekawe ktory z boiskowych kiboli sie polapie:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-29 20:11
    Ciekawe,że podobne newsy tylko pod znakiem Plusa i MMS-ami wywołują euforię chętnych płacić duże pieniądze,i wychwalajacych je pod niebiosa,kto chce niech buli jego pieniądz i czas.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-29 21:30
    Słuszna uwaga, KAN, podnietka MMSami jest straszna a tak samo uzasadniona jak niechęć do serwisów idei, a prawda jest taka, że jak ktoś chce to droga wolna.
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-08-29 22:03
    Dokładnie. Jak ktoś chce wysyła i gra jak nie chce to nie. Nikt tu nikogo do niczego nie zmusza. Gra faktycznie skomplikowana, ale jak ktoś się w tym połapie to podejżewam, że może wciągnąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-08-29 22:35
    Gdyby tylko to mniej kosztowało...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-08-30 03:46
    Fajne ale czemu tak drogo????Idea ma najlepsze zdecydowanie najlepsze gry przez komorki!Podoba mi sie to ale ceny powinni obnizyc i to duzo!
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2002-08-30 09:45
    Nareszcie 40 milionów polskich trenerów będzie mogło sprawdzić swoje możliwości ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    iceman76 pisze: 2002-08-30 10:13
    zakrecony opis az sie czytac nie chce :((
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-08-30 11:21
    heheh JarekM*** ;))) hehehe ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    stian pisze: 2002-08-30 11:46
    a moze tak najpierw by usprawnili dzialanie (normalnych) smsow na POPie, bo od trzech dni dzieja sie bardzo dziwne rzeczy, nie wspominajac o uszczesliwianiu ludzi (darmowa) poczta glosowa czy chcesz czy nie... Coraz wiekszy syf sie robi. Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-08-31 11:46
    jezeli ta gra ma odwzorowywac realia polskiej pilki to gdzie sie podziala opcja awantur na stadionach i poza nimi, przeciez zamkniety stadion to strata dla klubu i juz mamy kolejna opcję ekonomiczną...
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-08-31 11:50
    jezeli chodzi o wysylanie smsów na idee to ja juz nie wierze nawet raportom, wyslalem, przyszedl raport ze nie udane, po czym po 2 minutach pewna laska dziekowala mi za mile zyczenia na urodziny....poddaje sie
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: