W T-Mobile konsultant zamiast bota

Newsy
Opinie: 0
W T-Mobile konsultant zamiast bota

Od dziś T-Mobile rozpoczął kampanię skierowaną do klientów z sektora MŚP.

W ramach kampanii operator zapewnia, że klienci biznesowi, zamiast rozmowy z automatycznym botem, mogą bezpośrednio kontaktować się ze specjalistami na infolinii.

Kampania promuje:

  • Pakiet Magenta Biznes: Internet Światłowodowy oraz abonament w cenie 50 zł + VAT miesięcznie przez 12 miesięcy.
  • Samsung Galaxy S25 w ofercie bez opłaty na start, z ratami 70 zł + VAT miesięcznie.

Kampania obejmuje dwa spoty reklamowe – 30-sekundowy film przedstawiający historie klientów oraz 15-sekundowy spot prezentujący aktualną promocję. Reklama jest emitowana w telewizji, radiu, na nośnikach OOH i DOOH, w internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży operatora.

Za realizację kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile we współpracy z agencją VML (działania w internecie) oraz ARC (materiały BTL). Zakup i planowanie mediów realizuje dom mediowy Mindshare.

 

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: