„Kto tam?” - usługa dla osób niekorzystających z poczty głosowej Ery

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 102

Sieć Era wprowadziła nową usługę „Kto tam?”.  Polega ono na informowaniu klienta o połączeniach przychodzących w momencie, gdy miał on wyłączony telefon, był poza zasięgiem sieci lub gdy miał zajętą linię. Dotychczas osoby niekorzystające z poczty głosowej nie otrzymywały wiadomości o tym, że ktoś próbował do nich dzwonić. Dzięki nowej usłudze informacje o takich połączeniach są dostarczane klientowi w formie bezpłatnego SMSa. Zawiera on numer telefonu osoby dzwoniącej oraz datę i godzinę połączenia.

„Kto tam?” to usługa bezpłatna i aktywowana automatycznie wszystkim abonentom sieci Era i użytkownikom Era Tak Tak. Nie wymaga konfigurowania telefonu ani samodzielnej aktywacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (102):

Komentuj

Komentarze / 102

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ramadan pisze: 2005-05-04 16:19
    bez sensu... przcież taka usługa już była, sms był konkretny i krótki a teraz jest to samo, pod inną nazwą a numery w smssie są jakoś tak podane, że czasami mój s65 ich nie identyfikuje w tymi wsanymi do ksiązki.. ehh, zamienił stryjek...
    0
  • Users Avatars Mini
    krzys.p pisze: 2005-05-04 16:21
    Na stronach Ery informacja o "Kto tam" była już jakiś czas temu. Usługa jest stopniowo wprowadzana, u mnie nie działa jeszcze na abonamencie aktywowanym ponad 4 lata temu. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzys.p pisze: 2005-05-04 16:25
    ramadan*** Była podobna usługa - powiadomienie o połączeniu z pocztą głosową i niepozostawieniu wiadomości głosowej. Osobą która dzwoniła była obciążana kosztem połączenia z pocztą. Usługa "Kto tam" jest skierowana do tych, którzy pocztę mają wyłączoną. Dzwoniąca osoba słyszy "Abonent czasowo niedostępny", nic za to nie płaci a Ty dostajesz sms'a z informacją o numerze i godzinie połączenia. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-05-04 16:25
    A czy osoba dzwoniaca do nas płaci za połączenie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2005-05-04 16:28
    A Simplusik bedzie miał coś takiego ?? Czekamy ......czekamy.....czekamy pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    krzys.p pisze: 2005-05-04 16:29
    matts*** Nie płaci. Usługa "Kto tam" jest całkowicie bezpłatna. Operator i tak na niej skorzysta. Dowiadując się o próbie połączenie prawdopodobnie oddzwonisz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2005-05-04 16:30
    nie ! osoba dzwoniąca nie płaci za połączenie i to właśnie jest nowość :) do tej pory sieci informowały sms-em tylko o płatnych połączeniach na poczte głosową , a teraz to sie zmieniło ... 10 pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-05-04 16:31
    Kolega ma to wlaczone... fajny bajer...
    0
  • Users Avatars Mini
    dd pisze: 2005-05-04 16:33
    a od kiedy to będzie działac ????
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-05-04 16:35
    bo mi taki sms przyszedł z miesiac temu, i zrobilem wielkie oczy ( mam tak taka) ze mam poczte aktywowaną, a tu taka niespodzianka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-04 16:40
    Coż... lekkie uszczęśliwianie na siłę . Ciekawe jak zadziała jak dzwoniący ma clira i czy można wyłączyć tę usługę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-05-04 16:48
    ...i bardzo dobrze - pożyteczna usługa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-05-04 16:55
    Było, było - ale jak mieliśmy aktywną pocztę. Tak przynajmniej jest w Idei. Usługa jak najbardziej mi się podoba. Nie korzystam z poczty głosowej, i liczę na coś takiego w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-04 16:55
    No nawet fajne,ale na np mam zawsze tel ON i aktywne polaczenia oczekujące,wiec nie za bardzo mi sie przyda.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-05-04 16:58
    Ciekawa usługa, ale dziala tylko jak ktos dzwini z ERY...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-05-04 16:58
    to się udało ERZE - byle więcej dobrych pomysłów
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-04 17:01
    Fajna rzecz. Może i coś takiego było, ale jak aktywna była poczta głosowa. Ja bym się ucieszył jakby Plus takie wprowadził bo nie używam poczty.
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-04 17:02
    fajna usluga tylko era chce zarobic ze jak nie odbiore bo cos tam to pozniej dostane smsa i dzwonie do tej osoby czyli zarobia a osoba dzwoniaca nie musi byc z ery a ja oddzwonie z ery przypomina mi to tpse oni mieli platna kiedys poczte glosowa teraz daja za free bo dzwoni kowalski to juz kasa idzie i pozniej ja oddzwaniam do niego czyli nawet 2 rozmowy impulsy
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-05-04 17:06
    No mi tez sie podoba:) Juz w nocy nie trzeba bedzie miec wlaczonego koma, zeby wiedziec kto strzalke puscil :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PAWEL pisze: 2005-05-04 17:07
    Spodobala mi się ta usługa bo nie korzystam z poczty głosowej a teraz wiem czy ktoś do mnie próbował zadzwonić gdy rozladowała mi się komórka :-)) Z Erą mogę więcej! Przykładowy SMS jest taki: Od: Kto tam? "Nieodebrane polaczenia: +48602123456 03/01/2005 14:15; +48221234567 03/01/2005 06:13; +48501234567 02/01/2005 04:12;" Informacja o usłudze jest również dostępna pod bezplatnym w Erze i Tak Tak-u numerem 6089295
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-05-04 17:10
    Fajnie wszystko ale powiedzcie mi czemu u mnie nie dziala. Wylaczylem przed sekunda tel i puscilem sobie strzalke ze stacjonarnego. Wlanczam tel i zaden sms nie dochodzi. Co jest 5? Moze ktos mi wytlumaczyc?
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2005-05-04 17:13
    No wreszcie, takie cos juz jest od dawna w niemieckim D-1. Az dziw bierze ze u nas tego niebylo. Bardzo fajna usluga. Nie placi sie nic dzwoniac do kogos o ile nie wlaczy sie poczta glosowa. Jesli uslyszymy "abonent poza zasiegiem siei" albo cos podobnego mamy pweniosc ze nasz numer zostanie przekazany w formie smsa osobie do ktorej dzwonilismy
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-05-04 17:16
    wcześniej była informacja ,że ktoś próbował połączyć się z nami i nie pozostawił wiadomości w poczcie głosowej - ale z tego korzystali tylko użytkownicy poczty głosowej a teraz kazdy otrzyma info ze ktoś tam próbował się z nami skontaktować itp. oferta ta jest z korzyścią dla obu stron bo po 1 to abonent Ery wie kto i kiedy próbował się z nim połączyć a po 2 to Era przy okazji zarobi na dodatkowych połączeniach - lecz to na pewno nie jest istotą oferty :) Era - jest super i ma jedną z ciekawszych ofert (choć cenowo pewnie PLUS wypada lepiej) ale jeżeli nie będziemy jedynie porównywać ceny połączeń to Era oferuje najwięcej swoim użytkownikom .
    0
  • Users Avatars Mini
    PAWEL pisze: 2005-05-04 17:18
    cstach --- jeszcze nie wszystkim ta usluga działa np. mój ojciec nadal tego nie ma i kolega w abo też... Mam nadzieję że wszystkim szybko włączą Kto tam? ______________ Era przedłużyła promocję DARMOWYCH SMSów z jednym numerem w Era Tak Tak do 15 czerwca tak więc kto jeszcze z tego nie skorzystał to ma szansę na aktywację :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    piti pisze: 2005-05-04 17:25
    Mi działą to juz od miesiąca, zarówno jak ktoś dzwoni z ERY, Z TPSA, plusa i IDEA, ja nie używam poczty i baaardzo mi sie ta usługa podoba WIELKIE BRAWO dla ERA!! (pierwszy raz ich tak pochwalam ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-04 17:26
    Mam nadzieję, że Idea (Orange) niedługo to wprowadzi, bo taka usługa jest bardzo dobra, a z poczty głosowej nie korzystam i kropka :D
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-05-04 17:30
    Moze do nich zadzwonic i spytac "potulnie" kiedy cos takiego zawita na moj numer?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-04 17:34
    po co coś takiego tutaj dawają era mnie nie obczodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2005-05-04 17:34
    Fajne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkruczk pisze: 2005-05-04 17:36
    ...prosze o takie cos w sieci IDEA ;) marzyciel
    0
  • Users Avatars Mini
    somebody pisze: 2005-05-04 17:41
    Fajne jak ktos malo korzysta z telefonu... u mojego ojca w ciagu dnia przychodzi kilkadziesiat sms'ow... troche irytujace...
    0
  • Users Avatars Mini
    geno pisze: 2005-05-04 17:42
    Wiem jak to działa! Jeśli chcecie to mieć ustawcie sobie przekierowania dla "zajęty" i "poza zasięgiem" na numer +48602953000. Całość jest na stuwe za free! Pozdrawiam!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek... pisze: 2005-05-04 17:49
    czytam ten news i powoli zaczynam sie zastanawiać co ja robie w IDEI. Muszę stwierdzić, że ERA przebija moją Idee. Może nie są to jakieś duże pieniądze ale moim zdaniem era jest jakoś bardziej przyjazna dla klienta niż Idea-wszystkiego rodzaju pakiety kwotowe, ktore można sprawdzać SMS-em, czy nawet dzisiejsza usługa. Jedyne co mnie trzyma to numer telefonu ktory mam od kilkunastu lat. Mam nadzieje ze rownież w POP-ie jak i JINK dojdzie do jakiś zmian.I to nie jakis kosmetycznych. Bardzo na ręke było by mi obniżenie stawek na połaczenia w sieci (np 25 gr) i np. jeden zupełnie darmowy numer do jednej osoby w sieci. Wydaje mi sie że nie dłuzej niż za 1-2 lata wszystkie SMS-y do sieci u wszystkich operatorow beda całkowicie DARMOWE(chociaż łapie sie na tym że chęć pisania SMS spada proporcjonalnie do mojego wieku)
    0
  • Users Avatars Mini
    test pisze: 2005-05-04 17:50
    ponoć oferta "Kto tam?" ma być oferowana w ramach opcji , a nie obowiązku ... jeśli ltoś nie będzie chciał tej usługi , to ja wyłączy i tyle...tak mi kumpel powiedział... na razie nie znam więcej szczegulów...
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-05-04 17:53
    ciekawa propozycja
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-04 18:03
    wydaje sie to bardzo ciekawe, zwlaszcza jak np. komus rozladuje sie telefon czy wylacza go na noc.. :-) przydaloby sie jeszcze takie cos, ze jak sie wyjezdza poza granice i ktos sie chce dodzwonic to przy bezwarunkowym odrzuceniu do dzwoniacego przychodzi sms np. z trescia "w tej chwili jestem za granica i nie odbieram. jak chcesz sie ze mna skontaktowac to zadzwon lub wyslij smsa pod nr. XYZ".. oczywiscie tekst bylby dowolnie formatowany przez uzytkownika, np. przez e-bok czy co tam operator ma.. to by byla dopiero furora! :-) a usluge nalezy pochwalic -- kiedy inne sieci? no i powinna byc mozliwosc wlaczenia / wylaczenia, to musowo.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-05-04 18:07
    usluga praktyczna- bo nawet w czasach sek naliczania poczty glosowej raczej malo osob uzywa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2005-05-04 18:20
    nowość to ot chyba nie jest... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wakacyjna pisze: 2005-05-04 18:29
    Miałam tę usługę, ale kazałam ją wyłączyć. Denerwował mnie komunikat podczas wybierania numeru "Uwaga włączone przekazy"
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-04 18:53
    Warte uwagi, długo na to czekałem 10pkt. To nie zmienia faktu, że era zdziera :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-05-04 18:54
    hmm,,,dobre, teraz IDEA kombinuj!
    0
  • Users Avatars Mini
    tarak pisze: 2005-05-04 19:23
    dla mnie bomba. 10.
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-05-04 19:44
    to jest super mam to od poczatku kwietnia :) BomBa :) Nikt za nic nie płaci a jak gadam to mi sms przychodzi ze ktos sie probowal dodzwonic a jak oddzwaniam to sie dziwią ze wiem ze ktos dzwonił. Bardzo praktyczne i przydatne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-04 20:21
    Poza zasięgiem sieci nie bywam praktycznie , jak mam rozmowę na linii , to dzięki "Oczekującym" przełączam się spokojnie pomiędzy rozmowami , więc każdy sie do mnie zawsze dodzwoni , przydałoby się kiedy wyłączony , bo czasem siada bateria;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    asd pisze: 2005-05-04 20:30
    jakos u mnie to nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    sebog pisze: 2005-05-04 20:35
    eh , nie ma sensu pisac jeszcze raz komentarz ktory juz jest - patrz 1 komentarz
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-04 20:46
    nasz gol znow podal informacje kilka dni pozniej niz byla ona na konkurencyjnych portalach moze to jest ich nowy sposob bo jak pamietaja zapewne niektore osoby gol sie pospieszyl z kilkoma informacjami a pozniej bylo malo przyjemnie ....
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-05-04 21:29
    tomek... : bardzo interesujące że masz kilkanaście lat numer w Idei skoro idea ma dopiero o ile się nie mylę 7 lat. Eh... zawsze znajdą się narzekacze. P.S. Nie jestem abonentem Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-05-04 21:35
    Nie mam tego po co o tym mówią jak tlyko niektózy to mają. A era jest taka ze nawet mmsy często nei dochodzą mi, pisze odbieranie wiadomosci a potem nic nie ma i wogóle mms znika, kto mi wytłumaczy co jest nie tak, w inych sieciach mozan go odczytać na stronie operatora albo wysyłają go za kilka godizn do skutku.......:/
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-05-04 21:37
    Bardzo dobry pomysł.10 puktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-04 21:57
    Teraz jak jest już naliczanie sekundowe, to poczta niegroźna :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-04 22:04
    Bardzo ciekawe rozwiązanie. Na pewno przydatne dla tych których poczta głosowa nie interesuje. Oczywiście będe z tej usługi korzystać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-04 22:04
    No to teraz już wiem,dlaczego czasem dostaję SMSa od abonenta "kto tam? " :) a ja sie zastanawiałem,co to za zwierz ten kto tam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-04 22:04
    oczywiście 10 pkt;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2005-05-04 22:10
    uważam że to bardzo dobry pomysł,przecież nie każdy nagrywa sie na poczte,a niektórzy ją po prostu wyłączają,BRAWO dla Ery!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-05-04 22:18
    niezla sprawa jeszcze czegos takiego nie było
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2005-05-04 22:30
    super ciekawe kiedy u mnie bo jeszcze nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-05-04 23:29
    Czy w Jednej IDEI jest usluga typu " nieskonczony kapital minut " ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-05-05 00:18
    xxx nie ma takiej uslugi w jednej idei,ale peniadze przechodza korzystniej niz u ery,ale mniej korzystnie niz u plusa. wyglada to tak ze w idei najpierw wykorzystujesz stare "minuty" (kwote deklarowana) pozniej nowe,wiec raczej ci nie przepadna.w erze jest beznadziejnie, bo najpierw musisz nowe wykorzystac zeby do starych sie dokopac,co oznacza ze przejda tylko na jeden miesiac np. w masz 180 minut i w jednym miesiacu wydzwaniasz tylko 120, a w nastepnym 160, to te 120 ci przepada, a przechodzi ci tylko te 20 ktorych nie wygadalas w tym miesiacu. w idei jako ze pierwsze ida stare minuty, nic by ci przy takich zalozeniach nie przepadlo, najlepiej jest w plusie bo chodza minutki przez 3 miesiace.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-05-05 00:23
    co do uslugi ery....fajna sprawa, tylko zeby nie okazalo sie jak w 02,ze za ta przyjemnosc ten co dzwoni placi,jak to jest w niemczech....jeszcze w polsce to male piwo bo mamy 1/1 w standardzie...ale w niemczech to ci za tekst ze jestes poza zasiegiem to i 75 centow zezre....biedne niemiaszki maja takt w standardzie 60/30, 60/1, wszystko inne extra platne....co najlepsze taryfy z minutami to np vodafone czy t-mobile czy tez 02 dopiero niedawno wprowadzily....lekko za murzynami sa....hehehe, oczywiscie porownujac ich place i nasz i biorac pod uwage ze ze stacjonarnymi od 3 centow rozmowy kosztuje to juz tak pogardliwie patrzec nie mozna....pakiety kwotowe to mieli dawno temu (mindestumsatz)
    0
  • Users Avatars Mini
    lrog pisze: 2005-05-05 01:30
    ja po to wyłączyłem pocztę aby nie oddzwaniać do natrętów, a ERA mnie teraż na siłę uszczęśliwia tymi głupimi SMSami. Czy można wyłączyć otrzymywanie tego spamu SMSowego ERY?
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-05-05 01:41
    tak, mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-05-05 01:42
    ***marcin nie siej paniki, w erze tak jest, ale w starych taryfach, teraz w nowych najpierw sa stare minuty, a potem dopiero nowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-05-05 03:39
    Usluga dobra, pod warunkiem, ze nie jest przymusowa i ze mozna ja wylaczyc. Inaczej co poniektorzy (np. wciaz nieuchwytni biznesmeni) zbyt duzo smsow by dostawali i na pewno lekko by ich to denerwowalo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jupin2 pisze: 2005-05-05 11:27
    Pomysł z tą usługą bardzo mi sie podoba ciekawe tylko czy era udostempni tą usługe w HEYAH. POzdro ALL
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-05 11:48
    Mnie to chyba testowo włączyli, albo sam sobie coś zapodałem wciskając jakieś opcje w SIMextra, sam nie wiem. W każdym razie mogę śmiało powiedzieć, że tę opcję przetestowałem na własnej skórze :DDD Jest rzeczywiście przydatna, jeśli ktoś nie używa poczty głosowej. Ja używam więc dwie rzeczy na raz raczej nie są mi potrzebne, ale na pewno część osób skorzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-05 12:02
    pozytywna ciekawostka...
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2005-05-05 12:14
    Usluga dziala dokladnie od 23-04-2005! Sam z niej korzystam od kilkunastu dni i jest ok. A co szczegolow to jest to zwykle przekierowanie pod dany numer lecz osoba dzwoniaca tego nie zauwaza. #wakacyjna: Hehe, tak to jest w NOKIJACH!:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2005-05-05 12:24
    Mam to, naprawdę fajdę fajna sprawa. Daję 10.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-05 12:44
    A dzwoniący buli za połączenie? Tak, czy inaczej - JEZELI WYŁąCZYŁEM POCZTę, to NIE PO TO, ZEBY MI "DLA DOBRA KLIENTA" Ją CWANIAKI NA SIŁę WŁąCZALI. CZY TE PALANTY NIE ROZUMIEJą, ZE JAK WYŁąCZAM TELEFON, TO WŁASNIE DLATEGO, ZEBY NIKT SIę ZE MNIą NIE KONTAKTOWAŁ. Takie uszczęśliwianie na siłę w stylu faszystowskim.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-05 13:10
    Po raz kolejny Polkomtel wprowadził coś jako pierwszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2005-05-05 13:21
    Jaki Polkomtel? - PTC!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-05 14:49
    Aktywacja usługi Kto tam? oznacza dodanie domyślnych przekierowań na numer +48602953000 w przypadkach: - niedostępny, poza zasięgiem - zajęty. Tak więc mozna to zrobić samemu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-05-05 16:35
    i bardzo fajnie, komus sie przyda napewno
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-05-05 16:35
    *** nieważne - to nie działa jak poczta głosowa bo nikt za to nie płaci. To poprostu informuje cie ze ktoś sie chiał do Ciebie dodzwonić. Jak masz wyłączony telefon to poprostu on ma info ze jestes po za zasiegiem a jak gadzasz to jest poprostu zajete.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-05 18:04
    Kwestia polega na tym, że część ludzi myśli i rozumuje. Do tego część z nich samemu posiada telefony z Ery. Jeżeli więc specjalnie wyłączam telefon, to przeważnie po to, żeby mieć SPOKóJ. Ale oni wiedzą lepiej. Dbają o mnie. Zeby "nie ominęła mnie żadna ważna wiadomość". Więc nawet jak się SPECJALNIE wyłączę to: 1. jestem narażony na otrzymywanie później SMSów, że znowu teściowa 19 razy próbowała się dodzwonić 2. jeżeli teściowa (to tylko przykład) wie jak to działa, to znów pretensje, że nie oddzwoniłem, że nie odebrałem, że chyba nie szanuję.... itp. bzdury. JESZCZE RAZ MóWIę: NIE PO TO WYŁąCZAM TELEFON, ZEBY SIę KTOKOLWIEK ZE MNą KONTAKTOWAŁ!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrek pisze: 2005-05-05 19:04
    to pomyslowa rzecz, przyda się.
    0
  • Users Avatars Mini
    leoxx pisze: 2005-05-05 19:54
    a mi i tak to nie działa... narazie mam spokój ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-05-05 20:54
    Ale masz problem **nieważne! Możesz sobie to wyłączyć i o co tyle hałasu? Ja osobiście bym się cieszył gdyby Plus wprowadził coś takiego. Myślę, że byłaby to przyjemna niespodzianka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2005-05-06 00:59
    Mam to uruchomione i jest super. A jak kogoś to nie interesuje, to w każdej chwili może to wyłączyć. Tylko nie działa to wtedy gdy ktoś ma zastrzeżony numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-06 02:01
    Fazi - no to normalne jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2005-05-06 12:04
    fajna usluga zwlaszca do obob takich jak ja ktore nie lubia poczty
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2005-05-06 23:48
    Usługa ciekawa ale.... Gdy ktoś do mnie dzwoni i ja świadomie odrzucam połączenie, to za kilka sekund dostaje sms z info o próbie połączenia !!!!! Czy wiidzicie tu logikę? Powinni to badziej dopracować "myśliciele inaczej z Ery". Jak to wyłączyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    marex pisze: 2005-05-07 12:51
    Usługa ciekawa, oczywiście dla tych którzy mają ochotę z niej korzystać, bo nie każdy ma taką potrzebę. Na szczęście można ją wyłączyć. Istnieje jednak poważne, moim zdaniem niedociągnięcie. Otóz kiedy mam wyłączony telefon lub jestem poza zasięgiem, osoba dzwoniąca do mnie nie usłysz już tak jak kiedyś komunikatu: "abonent jest czasowo niedostępny, proszę zadzwonić później", usłysz natomiast... sygnał zajętości. Przecież to idiotyzm i brak logiki. Ja osobiście kiedy słyszę sygnał zajętości, to za chwilę próbuję dodzwonić się ponownie, bo skąd mam niby wiedzieć czy ktoś ma wyłączony telefon czy może prowadzi akurat inną rozmowę. I ten fakt dyskfalikuję tą usługę, przynajmniej dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianes pisze: 2005-05-07 15:03
    marex: Osoba dzwoniaca do Ciebie w podanych wyżej przypadkach, usłyszy normalny komunikat: "Abonent jest czasowo niedostępny, proszę zadzwonić później", dokladnie taki sam jak przed dokonaniem aktywacji uslugi "Kto tam?" Pozdrawiam i życzę miłego dnia:P
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-05-07 15:09
    *** Damianes - "życze miłego dnia" lol2 co ty w idei pracujesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bogs pisze: 2005-05-07 15:53
    Dobra usługa, ale u mnie w MC60 zawsze po połaczeniu jeszcze się pokazuje na kilka sekund, że przekazywanie połączeń aktywne i to mnie denerwuje, a chyba nie można wyłączyć tego komunikatu :(
    0
  • Users Avatars Mini
    marex pisze: 2005-05-07 17:54
    Damianes, nie uslyszy... od momentu uaktywnienia tej uslugi, kiedy mam wylaczony telefon i ktos do mnie dzwoni, slyszy sygnal zajetosci, sam to sprawdzalem i nie wyssalem sobie tego z palca. W BOA powiedzieli mi, ze tak wlasnie dziala ta usluga, no sorry... skoro tak mi powiedzieli to Ty wiesz lepiej? Chyba, ze Ty tez jestes z BOA ale jestes bardziej obeznany w temacie:) W kazdym razie na chwile obecna jest dokladnie tak jak mowie...
    0
  • Users Avatars Mini
    koszmar pisze: 2005-05-07 22:07
    A mi juz aktywowali ( 4 lata w Era) i działa zajefajne..wiem kiedy m.in kobieta do mnie dzwoniła, a jest w sieci PLUS GSM. Teraz nikt mi kitu nie wciśnie że dzwonił jak miałem wylączony fonik :) ERA & SE T630 RULEZZZZZZZZZZZ
    0
  • Users Avatars Mini
    igor(K) pisze: 2005-05-07 23:54
    Usługa wczesniej była w takiej czy innej formie - nieważne !!!!!!!! jak wprowadzili \"Kto tam?\" nawet sie ucieszyłem. Radość trwała jednak bardzo krótko, gdyż już nie pamiętam kiedy ostatnio dostałem kilkadziesiąt sms-ów. Porażka. I wszystkie z nagłówkiem \"KTO TAM?\"Jak jest możliwa deaktywacja usługi robię to jak najszybciej. Wolę stare poczciwe powiadamianie o nieodebranym połączeniu, a jeśli dzwoni ktoś podczas gdy ja rozmawiam , no cóż - co mnie to obchodzi, niech próbuje, a nóż trafi tak,że będę wolny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hotman pisze: 2005-05-08 00:49
    *Marex: nie wiem jak sobie to aktywowałeś ale u mnie normalnie słychać "abonent jest chwilowo niedostępny" i po włączeniu telefonu przychodzi sms... Nie mam pojęcia czemu u Ciebie jest tak dziwnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-05-08 11:37
    *** igor(K): niestety męczyłem się wyłączając przekazy, wszystko na nic, i bez konsultanta nie poradzisz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-05-08 21:06
    koszmar : z tym T630 to przegiąłeś!!
    0
  • Users Avatars Mini
    George pisze: 2005-05-10 20:26
    cze a u mnie ta usluge uruchomili dopiero kiedy napisalem do BOA i... niestety nie dziala do konca prawidlowo... Jezeli ktos do mnie dzwoni z ery heyah lub plusa to jest ok ale jezeli z tpsa stacjonarnego to po pierwsze zamiast komunikatu "abonent tymczasowo niedostepny" mam komunikat "nie ma takiego numeru" (bzdura!) a po wlaczeniu telelfony nie dostaje zadnego smsa. W momencie jak ktos dzwoni z ideii to mam komunikat "nie ma takiego numeru lub abonent jest niedostepny" ale po wlaczeniu telefonu tez NIE ma zadnego smsa z informacja o nieudanym polaczeniu Tak wiec ta usluga dziala jak chce i u kazdego inaczej:-) Chyba jednak bede musial z Kto tam zrezygnowac a szkoda bo fajna w sumie sprawa pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-05-16 17:19
    Grzechotnik: popieram :| Greoge: moze masz cos zle z telefonem :P Obsługa ogólnie fajna dla tych co wyłaczaja telefon na noc i nie tylko :P szkoda ze PTC nie dało tego dla Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    George pisze: 2005-05-16 20:41
    Czepek, dzis ta usluge wylaczylem... mam raczje wszyskto dobrze sutawione, szczegolnie ze prowadzilem korespondencje z BOA i niby wszystko mialem tak jak trzeba, z reszta jak juz pisalem dzwoniac z plusa czy ery wszystko bylo ok, szkoda ze z tpsa i ideii nie dzialalo, ale to nie tylko u mnie (na grupach spotkalem podobne watki)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-18 08:41
    Usługa działa bardzo dobrze chociaż gdy np. nie chce odbierać jakiegoś połączenia - wybieram odrzuć połączenie to pojawia się przekierowanie na numer Kto Tam :) Niby taka niedogodność ale działa. Bardzo dobrze że pojawiają się tego typu opcje ułatwiające życie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lotus79 pisze: 2005-06-16 19:57
    ***George u mnie jest tak samo!!!!!! Z ERY, Heyah, plusa chodzi normalnie ale z idei i TP SA po wyłączeniu telefonu jest komunikat "Nie ma takiego numeru" Porażka... :|
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz pisze: 2006-04-20 19:07
    dobra usługa
    0
  • Users Avatars Mini
    madzia pisze: 2006-11-06 23:15
    jestem w sieci era juz dluuuugo i nie mam tej usługi "kto tam ?" dlaczego ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    madziucha pisze: 2006-12-04 21:26
    witam chciałam się dowiedzieć jak wyłończyć pocztę głosową w erze pisać na gg 7962321 lub na e-maila madzia2019@vp.pl pilne
    0
  • Users Avatars Mini
    Agatka pisze: 2008-02-16 18:25
    Ja mam telefon w era fan ponad rok i jeszcze mi się nie uaktywniła funkcja "kto tam" :(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: