T-Mobile rozpoczął promowanie zestawu Lenovo MIIX 300 2w1 z modemem lub routerem za złotówkę na start oraz Internetem LTE bez limitu.
Taka cena jest dostępna przy wyborze najdroższej taryfy MAX. Umowa jest zawierana na 24 miesiące.
Wakacyjną ofertę wspiera dedykowana kampania marketingowa, utrzymana w konwencji Hitu od T-Mobile. W telewizyjnym tagu produktowym będzie można zobaczyć Tomasza Kota, którego żadna przeszkoda nie powstrzyma w biegu po Lenovo MIIX 300 2w1 w najnowszej ofercie T-Mobile.
Dodatkowe działania obejmują reklamę wielkoformatową, ekrany cyfrowe w warszawskim metrze oraz materiały BTL w salonach operatora. Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Za kreacje w Internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7.
Oferta internetowa skierowana jest zarówno do nowych, zmieniających numer jak i obecnych klientów T-Mobile.
Taryfy dostępne w ofercie ze sprzętem:
COMFORT | RELAX | MAX |
---|---|---|
39,99 zł | 59,99 zł | 69,99 zł |
Pakiet danych | Pakiet danych | Pakiet danych |
30 GB | 50GB | 50 GB - INTERNET LTE BEZ LIMITU |
Internet LTE bez limitu+30zł | Internet LTE bez limitu+10zł | Internet LTE bez limitu0zł |