Leroy Merlin Polska, Orange, Sony - wdrożenie platformy dla sprzedawców na 9500 smartfonów

Newsy
Opinie: 15

W marcu 2017 roku wszyscy pracownicy sieci handlowej Leroy Merlin Polska zostaną wyposażeni w smartfony Sony ze specjalnym oprogramowaniem wspomagającym sprzedaż i komunikację wewnątrz firmy. Za wdrożenie odpowiada Orange oraz dział IT Leroy Merlin w Polsce.

Projekt Mobility to mobilna platforma dedykowana obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami. Po zakończeniu programu pilotażowego w pierwszym kwartale 2017 wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy.

Prace nad platformą Mobility trwały od 2015 roku.

Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska. Infrastruktura to m.in. wirtualne centralki dla sklepów i telefony dla wszystkich jej pracowników wraz z systemem umożliwiającym zarządzanie aplikacjami klienta i zapewniającym najwyższy poziom bezpieczeństwa teleinformatycznego. Orange sprzedał także usługi głosowe oraz transmisję danych.

Wszyscy pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostali wyposażeni w smartfony z dostępem do Internetu i aplikacjami (10) wspierającymi sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, intranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami).

Sony dostarczyło do Leroy 9500 smartfonów Sony Xperia XA oraz M5 (ten model wykorzystywano w pilotażu).

Cały proces wdrożenia platformy mobilnej „Mobility” zakończy się w marcu 2017 roku.

Wyposażając naszych pracowników w smartfony, zapewniamy Klientom szybszą obsługę, wygodniejszy model zakupu na terenie sklepu stacjonarnego, a ponadto możliwość kontaktu z wybranym sprzedawcą także poza sklepem, wzmacniając tym samym obsługę posprzedażową – mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    grzegorz pisze: 2017-02-07 15:49
    super.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2017-02-07 16:02
    Bosko, będe na pewno robił teraz wiecej zakupów w tej sieci, baaa ,w obu sieciach
    3
  • Users Avatars Mini
    Uju pisze: 2017-02-07 17:53
    Były pan dyrektor z Orange daje zarobić kolegom ;-)
    3
  • Users Avatars Mini
    ass pisze: 2017-02-07 18:29
    smartfon do wykorzystania prywatnego po godzinach pracy - super tekst. Ktoś się jeszcze na to nabiera? Te "łańcuchy" w korpo są tylko w jednym celu i dobrze to wiedzą wszyscy pracownicy. Ciekawe czy usługi lokalizacyjne są też włączone dla pracodawcy...przecież chodzi tu też wyłącznie o dobro pracownika :)
    2
  • Users Avatars Mini
    drgxv pisze: 2017-02-07 20:30
    totalna bzdura
    1
  • Users Avatars Mini
    nazca pisze: 2017-02-07 22:47
    Chyba to nie był najlepszy pomysł z telefonami Sony. U nas w firmie służbówki dali M4 Aqua. Większość po roku wymienionych przez Sony na XA, bo M4 się psuły. XA też już zaczynają wymieniać. Aktualnie nowe telefony to Huawei P9 lite, które jak na razie działają, oraz Samusngi J5 - niestety słabsza specyfikacja niż u poprzedników
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2017-02-08 01:29
    Kontakt klienta ze sprzedawcą po jego godzinach pracy? Oto właśnie patologia zagranicznych koncernów, okupowany kraj, a pracownik to niewolnik. We Francji uregulowano ustawowo prawo do spokoju po godzinach, może by i u nas się przydało.
    1
  • Users Avatars Mini
    Pixel pisze: 2017-02-08 09:08
    @Marek, czytaj ze zrozumieniem. "Prywatne wykorzystanie po godzinach pracy" - gdzie tu jest mowa o kontakcie z klientem? Poza tym nikt klientom nie będzie udostępniał numerów. @ass - po cholerę pracodawcy lokalizacja pracownika po pracy, lol. Z drugiej strony Orange opchnęło Leroy stare modele telefonów. Niezły deal.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Pogromca_specjalistów_z_Onetu pisze: 2017-02-08 09:31
    @ass, @Marek Tak, tak... Smoleńsk!
    2
  • Users Avatars Mini
    X. pisze: 2017-02-08 13:31
    @ Pixel. Najpierw sam dokładnie zapoznaj się z artykułem, a potem zwracaj innym uwagę. "Wyposażając naszych pracowników w smartfony, zapewniamy Klientom szybszą obsługę, wygodniejszy model zakupu na terenie sklepu stacjonarnego, a ponadto możliwość kontaktu z wybranym sprzedawcą także poza sklepem, wzmacniając tym samym obsługę posprzedażową"
    1
  • Users Avatars Mini
    Pixel pisze: 2017-02-08 14:18
    @X " ...a ponadto możliwość kontaktu z wybranym sprzedawcą także poza sklepem" nie oznacza, że poza godzinami pracy w czasie prywatnym.
    -1
  • Users Avatars Mini
    X. pisze: 2017-02-08 15:06
    @Pixel. I tu się mylisz. Sprzedawca w LM po pierwsze zawsze jest na sklepie w trakcie swojej zmiany, a gdy np ma cześć swojego działu obok sklepu (np ogród) to w tym przypadku jest dostępny pod działowym telefonem stacjonarnym.
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2017-02-08 23:54
    Pracuję w LM zarabiam 2400 brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    ass pisze: 2017-02-10 19:35
    @Pogromca_specjalistów_z_Onetu O czym Ty piszesz? Pracuję w korpo w IT więc chcesz się ze mną kłócić?
    1
  • Users Avatars Mini
    JEZUS pisze: 2017-08-19 17:11
    jebać kordula i PZPN i telefony
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: