LG reklamuje się na SMARTach

Newsy
Żródło: LG Electronics
Opinie: 3

LG Electronics rozpoczęła w maju kampanię reklamową nowych telefonów LG z serii Butterfly. W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania reklamowa telefonów komórkowych pod hasłem „Uskrzydlą Cię...”. Celem kampanii jest poinformowanie i przedstawienie nowych, niezwykle lekkich i stylowych telefonach komórkowych LG KG220 i KG225 z serii Butterfly.

Grupą docelową, do której kampania jest kierowana są młodzi ludzie w wieku 18-30 lat (kobietymężczyźni), którzy poszukują ciekawego, eleganckiego i niedrogiego telefonu komórkowego.

Kampania „Uskrzydlą Cię...” jest obecna w prasie (dzienniki, tygodniki, dwutygodniki). W komunikacji są wykorzystywane także nośniki wielkoformatowe i reklama mobilna
– obrandowane samochody marki Smart. Smarty-Motyle poruszają się po ulicach największych miast Polski (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, okręg katowicki).

Bardzo ważną rolę w kampanii odgrywają działania online. Na jej potrzeby została stworzona specjalna strona internetowa, na której można obejrzeć telefony, ale także wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody (www.motyLG.pl). Strona i konkurs dla internautów są przedstawiane na jednym z największych polskich portali.

„Zdecydowaliśmy się położyć duży nacisk na działania online i zaproponować użytkownikom formę interaktywnej zabawy. Ze strony www.motyLG.pl można wysłać sympatycznego „Motyla” – czyli uskrzydlony i fantazyjnie pomalowany telefon LG i zachęcić znajomych do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody” – powiedział Dariusz Marnic, Specjalista ds. Marketingu GSM z firmy LG Electronics.

Kampania potrwa do końca czerwca. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Arc Worldwide – współpracująca z LG na zasadach projektowych. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: