Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentowała raport dotyczący oglądalności programów i audycji telewizyjnych w listopadzie 2025 roku. Z danych wynika, że Polsat utrzymał pozycję najchętniej oglądanej stacji, a w segmencie kanałów informacyjnych najmocniej zyskała Telewizja Republika. Najpopularniejszym serwisem informacyjnym pozostały „Fakty” TVN.
W ogólnym zestawieniu stacji telewizyjnych najwyższą średnią minutową widownię (AMR) oraz udział w rynku (SHR) uzyskał Polsat – 383 694 widzów, co przełożyło się na 7,0 proc. udziału. Kolejne miejsca zajęły: TVP1 z wynikiem 356 928 widzów (6,5 proc.), TVN – 347 529 (6,3 proc.), TVP2 – 332 318 (6,1 proc.) oraz Telewizja Republika – 302 676 widzów (5,5 proc.).
W porównaniu z październikiem udział Polsatu w rynku nieznacznie spadł – o 0,6 punktu procentowego. Minimalne obniżki udziału zanotowały także TVN i Telewizja Republika – po 0,1 punktu procentowego. Jednocześnie kilka stacji poprawiło swoją średnią widownię minutową: TVP1 zyskała 25 094 widzów, TVP2 – 23 480, TVN – 17 868, a Telewizja Republika – 12 695.
W segmencie kanałów informacyjnych liderem została Telewizja Republika z wynikiem 302 676 widzów i 5,5 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu uplasował się TVN24 z widownią 257 196 osób (4,7 proc.), a na trzecim TVP Info – 91 239 widzów (1,7 proc.). Kolejne pozycje zajęły wPolsce24 – 85 382 widzów (1,6 proc.) oraz Polsat News – 69 062 widzów (1,3 proc.).
W rankingu poszczególnych audycji informacyjnych najwyższy wynik uzyskały „Fakty” TVN. Wydanie z 17 listopada przyciągnęło przed ekrany ponad 2,1 mln widzów, zapewniając stacji pierwsze miejsce w zestawieniu. Na kolejnych miejscach znalazły się „Teleexpress” TVP1 oraz „Wydarzenia” Polsatu. W grupie programów nadawanych na kanałach informacyjnych najwyższą widownię osiągnęło główne wydanie programu „Dzisiaj” Telewizji Republika.
Raport KRRiT opracowano na podstawie danych AGB Nielsen Media Research. Analiza obejmuje 20 programów o największej liczbie widzów, ranking kanałów informacyjnych oraz 20 najchętniej oglądanych audycji informacyjnych. W przypadku programów cyklicznych uwzględniono wydania o najwyższej oglądalności.



