T-Mobile - szybko rośnie zasięg LTE - przełom w przyszłym roku

Newsy
Opinie: 67
Thomas Lips CZŁONEK ZARZĄDU / DYREKTOR DS. TECHNOLOGII I INNOWACJI

T-Mobile podał dziś aktualne dane dotyczące swojej sieci komórkowej.

Zasięgi sieci:

  • GSM 900/1800 - 99,7% populacja oraz 98.6% terytorium
  • 3G 900/2100 - 99.5% populacja oraz 97.6% terytorium
  • LTE 1800 - 77.3% populacja oraz 41% terytorium

W I kw. 2016 r. zasięg LTE 1800 wzrośnie do 83% populacji i 51% terytorium. W 2016 r. zasięg LTE 800 ma pozwolić na pokrycie technologią 4G prawie całej Polski. T-Mobile zamierza także dostawić w najbliższych latach około 1000 stacji bazowych. Będą one stawiane przy nowych drogach, nowych osiedlach, w centrach biznesowych i ośrodkach turystycznych.

T-Mobile cały czas pracuje także nad optymalizacją obecnej sieci - stale wzrastają średnie prędkości mobilnego internetu do jakich mają dostęp klienci tego operatora. Zmniejsza się także ilość przerwanych połączeń głosowych.

Od 2016 r. T-Mobile zacznie na wybranych obszarach stosować technologię carrier aggregation, która pozwoli na osiąganie jeszcze większych przepustowości.

Prezentacja:

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    domo pisze: 2015-12-10 18:41
    No to zapowiada się wyścig technologiczny w 2016 :), a jeszcze niedawno wydawało się, że kabla nic nie zastąpi. A to LTE to cudowny wynalazek, miodzio. szczerze się cieszę i życzę powodzenia, oby za rok dwa pokrycie było na poziomie poparcia dla Łukaszenki czyli 99% ;)
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-12-10 19:00
    jeszcze nie odpalono żadnej stacji LTE800 ale mapki zasięgu już są, a jakże... już cały w kraj w zasięgu. Gratuluję fantazji i odwagi jednocześnie.
    9
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2015-12-10 19:31
    Za oferty tez niech się wezmą, bo na razie to konkurencja kradnie im klientów. Lada chwila znowu zobaczymy podsumowanie ostatniego kwartału 2015 i dziwnym trafem tmobile znowu na końcu... :-)
    8
  • Users Avatars Mini
    Bodzio pisze: 2015-12-10 20:01
    Max -masz racje. To co przedstawiają teraz tyłka nie urywa. Konkurencja duże lepsze oferty ma i smartfony tańsze . .
    8
  • Users Avatars Mini
    cyb pisze: 2015-12-10 20:08
    3 slajd od konca - blad w angielskim - powinno byc 'GIVE US'
    1
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 20:09
    Typowa selekcja koledzy. Nie stać Cię, nie używasz. Nie masz kasy na Aston Martina, jeździsz Fiatem Punto. TM nigdy nie było tanią siecią i nigdy nie będzie. To nie pseudo operator P4 czy wydmuszka Virgin. Musicie to w końcu zrozumieć.
    -16
  • Users Avatars Mini
    cyb pisze: 2015-12-10 20:16
    @Obiektywny - ubawiles mnie setnie. TM faktycznie nigdy nie byla tania siecia a jezdzi jak Fiat Punto. A jak chcesz podyskutowac o internecie w T-Mobile/Play to zapraszam do Gdyni. Testuj do woli...
    16
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 20:21
    Tak? Mieszkam w Gdyni :-) Sorry mistrzu ale Tm lepiej na 3G chodzi niż Play na LTE bo ma zasięg którego Playowi brak. Play testuje średnio co 2 miesiące i przy każdej zbliżającej się umówię jeszcze dokładniej. Więc proszę zatem nie pisać mi rzeczy o której akurat nie wiem. Zapraszam dla przykładu na Witomino Sokolke czy Osiedle Morskie. Na ostatnim to Play nawet zasięgu nie ma. Na Horyzontach brakuje zasięgu P4 i ludzie muszą wymuszac roaming. Na Obluzu w co drugim budynku wpadasz w roaming itd Jeszcze mam pisać?
    -16
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 20:24
    Dla przykładu w moim bloku na 3G w TM mam większe prędkości jak Play na LTE. Ale Play i tak lepiej chodzi od zapchanego Plusa
    -13
  • Users Avatars Mini
    Pitek pisze: 2015-12-10 20:38
    Typowa propaganda ale jak sie nie na nic to pozostaje tylko to...Do połowy przyszłego roku to przeniosę od nich numer ...
    -2
  • Users Avatars Mini
    virginius pisze: 2015-12-10 20:52
    @Obiektywny, skąd ty żeś wytrzasnął tego Aston Martina? Ludzie to mają humor. Przyjmij wreszcie do wiadomości, że strona www na smartfonie otwiera się tak samo na 6, 30 i 60 Mbit-ach. Nikt normalny poza fanatykami speedtestów nie zauważy różnicy ułamka sekundy. T-Mobile z Playem w roamingu to raczej auto-laweta a nie wyszukana limuzyna.
    11
  • Users Avatars Mini
    cyb pisze: 2015-12-10 21:00
    @Obiektywny - ja nawet nie znam takich miejsc jak Osiedle Morskie czy Horyzonty. A Sokolka to wypizdowo a nie Gdynia. Ja mieszkam od prawie 50 lat w centrum, na Kamiennej Gorze - LTE Playa mam minimum 30/20. Co ciekawe 100 metrow ode mnie jest nadajnik tmobile ale nie mam z niego zasiegu bo jest ustawiony w kierunku morza... Wiec precyzujac, w centrum Gdyni Play dziala swietnie a jak ktos mieszka na polu za miastem to faktycznie musi miec Aston Martina. Ups... tmobajla.
    12
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 21:25
    Bzdury piszesz virginius. Prędkość otwierania strony również zależy od telefonu, Im szybszy procesor i więcej ramu tym szybciej chodzą strony. Jasne, że nie ma dużej różnicy w prędkości na oko. Tylko tyle, że aby obejrzeć coś jakości HD np na YT potrzebujesz stabilne 10 Mb. O jakim TMobile z Playem w roamingu piszesz. Ja mówię o całym szkielecie i technologii w TM. N! ma pojemność, ciągle się rozwijają. I masz podobną jakość praktycznie w całej Polsce (oczywiście wiadomo, że 100% pokrycia żadna sieć nie ma)
    -13
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 21:31
    @Cyb. Nie masz w ogóle zasięgu :)? Weź podaj ulicę i jak będę w okolicy to się przejadę. Sam zobaczę. Numer nie jest dla mnie ważny bo mi nie potrzebny Horyzonty - osiedle na Grabówku. Osiedle Morskie - osiedle na Pogórzu Górnym. Kamienna to nie centrum tak na marginesie :P Centrum to Świętojańska Władka i 10 lutego ;) Jasne, w mieście działa Play dobrze - tfu w miarę dobrze. Jak sama nazwa wskazuje, telefonie komórkowa to telefonia mobilna. Ja dziękuję za sieć, która działa w jednym miejscu - w miejscu zamieszkania. Sieć ma działać mobilnie, na terenie całej Polski. I Play nie działa świetnie w centrum, bo na Świętojańskiej u mojej kumpeli w mieszkaniu - Playa brak. Na Władka w mieszkaniu przy Pogotowiu - Play tylko przy oknie. Itd. Play działa w miastach w miarę ok ale nadal ma dziury. Co do prędkości LTE - Play może mieć większe prędkości ale nie zawsze od N!, bo sam ma 10MHz na LTE, gdzie N! ma wspólne 15Mhz. Ale N! ratuje ilość nadajników, czyli pojemność sieci.
    -16
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 21:33
    Play to sieć tania i taka miała być. Dlatego mówię, że Punto. Od punktu A do punktu B zajedziesz. TM to inna klasa. Ogólnie jako całość dalej najlepsze są Plus i TM, ze wskazaniem na TM. A potem Orange i Play. To również widać w klientach i w promocjach. Play i Orange się biją między sobą a TM i Plus miedzy sobą.
    -16
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 21:39
    A najśmieszniejsze jest to, że napiszesz coś o Play, co się klakierom tej sieci nie widzi i psuje ich marketing to zaraz minusują. Dziecinada straszna.
    -19
  • Users Avatars Mini
    Wiedzący pisze: 2015-12-10 23:46
    @Obiektywny. Trudno jest porównywać sieci, które nawet jeżeli mają podobną ilość klientów to w jednej z nich dzięki lepszym ofertom klienci przetransferowują ponad dwa razy więcej danych. I co z tego, że Punto jak jeździ nim komplet pasażerów a ten Aston Martin to jedynie powietrze wozi.
    13
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-11 00:25
    Hehehe.@Wiedzacy dobrze powiedzial - super mi się podoba :) idealnie obrazuje polityke Niemcow. Hehe, ja nie dawno tez przeszedlem podobna batalie/dyskusje w innym topic'u z Userami klocac się o aspektach sieci Plus vs. T-Mobile. Generalnie ciezko cokolwiek wytlumaczyc. Kazdy ma swoje racje i swoje lokalne poletko. Ale Wasza rozmowe i Wasze przekomarzania (dobrze ze nie moje) milo się czyta :-D. P.S IMHO nie ma niczego prestizowego w T-Mobile. Ja tam nie dostrzegam zadnej klasy. Po prostu zwykla siec technologicznie na czasie ale z problemem zarzadu i kierownictwa gdzie dominuja charaktery typu "sknera" i "centus" oraz ukochanym slowem Rady Nadzorczej - optymalizacja. Amen.
    6
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-11 01:42
    @Wiedzący - po pierwsze, to w Polsce nic nadzwyczajnego. Lepszym ofertom? To pojęcie względne. Kiedy w Polsce ludzie zrozumieją, że cena to nie wszystko?! Mają taniej to więcej ludzi tam siedzi. Norma. Kiedyś tak było z Orange, dzisiaj jest tak z Play. Głownie młodsi siedzą w P4, bo dzisiaj bez neta nie potrafią żyć. A w Play jest taniej. A co do Punto i Astona Martina. Jest taka ważna rzecz, którą zwykły szarak nie rozumie. To się nazywa radość z jazdy. Tego w Punto nie doświadczysz. I kolejna rzecz- sieć mobilna to nie tylko dane. To również Voice. A co do jeszcze kolegi z Gdyni - z Kamiennej Góry.... Mieszka w Gdyni, jest co najmniej 10 operatorów neta łącznie z kablowymi w centrum a się pierniczy z LTE. Co do reszty - nie wchodzę w dalszą polemikę. Wystarczy mi na co dzień przekonywanie klientów, że warto dopłacić parę groszy aby mieć lepiej. A oni tylko cena cena cena.....
    -17
  • Users Avatars Mini
    virginius pisze: 2015-12-11 02:16
    @Obiektywny.To już jest czepialstwo - procesor, ram... daj spokój. Strony otwierają się porównywalnie na necie 6Mbps w górę. Mniejsza o sprzęt. Wszystko praktycznie dziś ma 4 rdzrnie. YT również chodzi na tych 6 Mbps w górę. Tak wiem, ollaboga... nie w fhd. Bo na 5 calach konieczne jest oglądanie w fhd. :) Różnice w jakości są coraz mniejsze, a ceny różnią się znacznie. Mnie po prostu śmieszy twoje porównanie. Jak sam zauważyłeś TMobili i Orange sami tną koszty i współpracują. Podobnie robi to P4, tylko na większą skalę. TMobile to sieć bardziej dla firm i do udostępniania szkieletu partnerowi roamingowemu. Dobra sieć z kiepską ofertą. I tyle. Biorą kasę od P4 za roaming to nie mają takiego parcia na dobre oferty. Nie ma tu żadnego prestiżu i żadnego Aston Martina. Jest po prostu zwykły biznes. Szkoda tylko, że w całej swej obiektywności przemilczałeś brzydkie praktyki sieci TMobile - od 4 groszy zaczynając, przez granie na czekanie, prenumeraty,podwyżkę abonamentów o 5zł. I jeszcze kilka by się znalazło. Na przykład godzinne oczekiwanie na Bok. Zrób z tego Aston Martina dobrą Toyotę, to ja już się zgodzę na to Punto. ;) No chyba, że znów pisze bzdury - to z pewnością mi przypomnisz. ;)
    16
  • Users Avatars Mini
    wwer pisze: 2015-12-11 08:09
    strony się otwierają wolno bo wszyscy korzystacie z googlowskiego dnsu (wszyscy na androidach) brak możliwości zmiany na inne ...bez SU . Testowałem na starszej nokii e52 dnsy od atmana i jest Ping spadł do 50 ms a był około 120ms . Druga sprawa dny google 8.8.8.8 was rejestruję dlatego w wojsku od porucznika jest ograniczone korzystanie prywatne z tego sprzętu
    0
  • Users Avatars Mini
    Jan89 pisze: 2015-12-11 09:03
    Co do polemiki pomiędzy Obiektywnym, a resztą, uważam, że Obiektywny ma sporo racji, mimo dość homeryckich porównań. Przede wszystkim podaje argumenty na poparcie swoich tez, a nie zniża się do używania skutecznych, ale tanich chwytów erystycznych, jak np. virginius wywlekający jak dziesiątki tysięcy internetowych krytyków tm sprawę 4 gr itd. w temacie, w którym zupełnie nie o tym mowa. Co do LTE fakt jest taki, że po tej aukcji częstotliwości, Orange i TM stoją na wygranej pozycji i P4, Polkomtel czy jakikolwiek mvno nie ma do nich teraz startu, jeśli chodzi o możliwości zbudowania zasięgu i rozwój prędkości, więc w perspektywie kolejnych lat nie ma bata, żeby Networks nie zostawiło innych w tyle.
    -10
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-11 09:17
    @Virginius - odpal na laptopie na 6Mb filmik na YT lepszej jakości - np 720p. Życzę powodzenia :) A o tym mówię. Nie musi by szybki net ale powinien być stabilny z prędkością ok 10 Mb/s a najlepiej z zapasem do ok 15 Mb/s I to starczy do wszystkiego. Biorą kasę od P4 ale to są śmieszne pieniądze. W dobie ich inwestycji wg nieoficjalnych informacji Play płaci im tylko 100mln złotych a to jest kropla w morzu do tego ile TM czy O jako N! zainwestowali w N!. Na koniec - co ma 4 grosze, granie na czekanie itp do jakości sieci?!? Ludzie to dwie pary kaloszy. Dzisiaj każda sieć z automatu włącza granie na czekanie tak nawiasem mówiąc. TM nie jest idealny bo BOK ich jest chyba obecnie najgorszy ze wszystkich sieci. Ale nie mówimy o BOK, tylko o aspektach technicznych. Co mi do tego, że Play daje mi np HDVoice LTE i jest tani, jak ja poruszając się np pociągiem czy autokarem nie mogę z tej sieci komfortowo korzystać. Dlatego ja piszę o aspektach technicznych a nie o ofercie operatora.
    -34
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2015-12-11 09:19
    Odnośnie mapki z zasięgiem LTE1800 i LTE800/1800 (po prawej) - zdaje się, że dołożyli tylko LTE800? Zasięg LTE1800 na obu mapkach chyba jest bez zmian? A ma niby przybyć stacji LTE1800 tak by pokrycie wzrosło do 51% pow. Polski?
    1
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-11 09:22
    @Jan89 Dzięki ale tracisz czas i męczysz niepotrzebnie palce na klawiaturze. Ich nie przekonasz, bo TMobile jest po prostu dla nich ZA DROGI. Gdyby był na poziomie cenowym Play to by szczali po kątach ze szczęścia. Ale nigdy taki nie będzie. Sieć, rozwój, rozbudowa itd też kosztuje. Dlatego dla takich ludzi, gdzie najważniejsza jest CENA a potem reszta albo tylko CENA, to TM czy Plus to nie ich target. A potem będą przekonywać sami siebie a potem Ciebie, że Play jest najlepszy we wszystkim, bo jest TANI. I takie właśnie mamy społeczeństwo. Byle jak byle tanio
    -26
  • Users Avatars Mini
    yeti pisze: 2015-12-11 09:30
    Ale co wam się nie podoba, że zasięg ma być większy, czy internet szybszy? Jak będziecie mieszkali w mniejszej miejscowość, to zrozumiecie jaki to problem mieć niski transfer czy nawet brak zasięgu. I jeśli ktoś traktuje rozwój sieci jako priorytet to tylko klaskać a nie pluć jadem.
    1
  • Users Avatars Mini
    yeti pisze: 2015-12-11 09:36
    Ps. drugi komentarz najlepszy "jeszcze nie uruchomili stacji a mapkę już pokazują" Toż to przecież ZAPOWIEDŹ, a nie podsumowanie. Gratuluje też operatorowi "fantazji i odwagi" Robisz zarzut z tego, że ktoś ma odwagę i wizję?? Daj spokój, oby każdy je miał.
    1
  • Users Avatars Mini
    scyzor pisze: 2015-12-11 09:54
    Ja bym bardzo prosił i normalny zasięg GSM na mojej wsi. O 3G czy LTE to nawet nie wspomnę :) A tak na marginesie to ta "wieś" leży przy trasie S7, gdzie na odcinku 5 km jest dziura w zasięgu każdej sieci. Spowodowane to jest ukształtowaniem terenu, bo górki wokół a na wsi mieszka 1300 osób. Pisałem do UKE, operatorów i nic. Takie się ma problemy, że nawet Punto nie pojedzie :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Romek pisze: 2015-12-11 10:54
    Ale z was palanci "obiektywni" i jemu podobni. Mam Virgin i tanio korzystam z sieci T-Mobile. Po co mam drogo korzystać z tej samej sieci?
    4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-11 10:54
    Tak przypatruję się komentarzom, padają wzniosłe słowa, nawet porównania do Aston Martina, a ja mam pytanie do znawców, po co mi prędkości rzędu kilkudziesięciu, czy nawet kilkuset kb/s. Kiedy w najdroższej ofercie T-Mobile za 129 zł jest tylko 7 GB internetu? Piszecie tu o oglądaniu filmów w formacie fhd, 1920x1080, czy wy wiecie jaki transfer jest do tego potrzebny? To kilka godzin oglądania filmów. A reszta miesiąca? Kilka kilometrów od stolicy Virgin na lte Rozpędza się do ponad 30 kB/s. Jest to zupełnie wystarczające do obsługi internetu w telefonie, absolutnie nic się nie tnie, to w imię czego mam przepłacać? Rozmawiam około 300, 400 minut w miesiącu, i nie pamiętam żeby mi kiedyś zerwało połączenie. A jeśli ktoś miałby na musli internet mobilny do komputera czy laptopa to w T-Mobile hest zaledwie 25 GB, nawet nie starczy żeby porządną grę pobrać, czy w ogóle coś robić online, no chyba że tylko pogodę i wiadomości na Onecie poczytać, ale do tego nie jest potrzebny szybki internet. Więc to jest taki Aston Martin który w miesiącu może tylko kilka kilometrów przejechać, po co mi takie auto? Które 1 dzień jeździ a 29 dni w miesiącu stoi bezużyteczne, i do tego jeszcze muszę za to płacić chore pieniądze, przecież to jest całkowity brak logiki. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Abonentów T-Mobile :)
    17
  • Users Avatars Mini
    kondzio pisze: 2015-12-11 11:06
    Wy się martwcie (sprzedawcy innych opów) my robimy swoje !! Nasi klienci mają mieć najlepiej !!!!! O czym wy możecie tylko pomarzyć. Tak to ja sprzedawca TM i za mną stoi moi zadowoleni klienci !!!!
    -17
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-11 11:18
    Kondzio, zadowoleni klienci, mówisz? to ty chyba nie zaglądałeś na Facebooku na fan page T-Mobile,na 1 osobę która ma jakieś pytania, to jest 6 które psy wieszają na T - Mobile. I cały czas jedna odpowiedź "przepraszamy za zaistniałą sytuację." No takiej rzeźni jak tam to nie ma nigdzie, a jest przepraszam to samo się dzieją na fan page Heyah.
    16
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-12-11 11:40
    @yeti do tego wystarczy zwyczajna zapowiedz, komunikat pisemno-slowny a nie tworzenie pokazowki i PR-u w postaci fikcyjnych map zasiegu. Taka lub podobna mapke to także i ja mogę Ci stworzyc w kilkadziesiat minut w Paintcie. Liczy się prawda a nie fikcja! Szczegolnie jak ktos tu slusznie zauwazyl - nie rozni się mapka od LTE1800 tylko pokolorowali wiecej przestrzeni i zmodyfikowali "legenge". Niemieckie osly. Maja jak zwykle Polaczkow za durni. Polska dla Polakow!
    6
  • Users Avatars Mini
    Playus Mobilus pisze: 2015-12-11 11:46
    T-Mobile jako Aston Martin?! Ha ha ha - dobre sobie. Toz to przeciez zwykly przecietny Volkswagen jest tyle ze z klimatyzacja ale siedzenia ciagle welurowe :) o czym wy tu ludzie pierniczycie. Zgadzam się ze wszystkim co napisal tu #Virginius . Tak wlasnie jest! :)
    14
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-11 12:14
    Małe sprostowanie, chodziło mi oczywiście o Mb/s. Uroki t9.
    8
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-11 13:35
    @troip. Piszesz kocopoły. Nie mówimy o fhd ale o HD, np 720p. Druga sprawa - net mobilny na razie Ci nie zastąpi neta kablowego W Play jest net nielimitowany do 10GB danych a potem 1 MB/s. Duża różnica do TM do 7GB? Nie. W TM 25GB? Są wieksze pakiety internetu mobilnego. Zawsze możesz sobie wziąć Heyah, gdzie za około 70zł z wszystkim no limit masz no limit internetu bez ograniczeń (poza robieniem z telefonu modemu czy hotspotu). Ma to Play? Itd. Przeliczacie wszystko na złotówki a nie patrzycie na potrzeby. Ktoś tu napisał o Virgin :) To przyjedź do Gdyni i zobacz sobie ile ludzi ma problem z ustawieniem na sztywno na TM. Niby jesteś w zasięgu a nikt się do Ciebie dodzwonić nie może. Virgin w takim przypadku jest podwójnie w roamingu, raz Play a potem Play_TM. Na samym Play w roamingu w wielu miejscach też jesteś w sytuacji gdzie się do Ciebie nie można dodzwonić, bo punkt styku w Play nie wyrabia. Nie wszędzie, nie w każdym miejscu w Polsce ale się zdarza i to dość często. A najśmieszniejsze jest to, że mój wpis ma ponad 30 minusów :D Dzieciaki, którzy nie potrafią rozmawiać na argumenty, których nie mają. Tak, jazda Aston Martinem kosztuje. A Polak i tak pewnie by na gaz przerobił. To jest właśnie myślenie.
    -9
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-11 14:03
    Obiektywny, po pierwsze, sam nie należę do zwolenników play, za ich politykę, która bardzo się zmieniła na niekorzyść klienta, ale tam i tak jest jest sporo taniej, za 80 zł masz no limit i 10 GB, później lejek. A nie za 130. 7 GB to jest istotna różnica, w Virgin 10 GB jest za 49 PLN. A co do prędkości to już pisałem, że, u mnie Virgin rozpędza się do 36 Mbps. Jeśli chodzi o Heyah to już jakiś czas temu zrezygnowali z usługi no limit, mają 10 GB za 50 zł. Więc twoje info jest o kilka miesięcy nieaktualne.
    16
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-11 14:23
    Obiektywny, w Virgin Mobile za 49 zł no limit i 10 GB,potem lejek. W play za 80 zł no limit i 10 GB, potem lejek. W T-Mobile za 130 zł 7 GB i no limit. Dziwisz się, że masz sporo minusów, ale tak jest jak się na siłę chce udowodnić, że księżyc jest jaśniejszy od słońca.
    10
  • Users Avatars Mini
    Matrix pisze: 2015-12-11 14:29
    Ja czytam opinie że T-Mobile jest drogi a konkurencja kradnie ich klientów bo ich oferta nie jest atrakcyjna to tak się zastanawiam o co chodzi. Rozumiem że są czasy kiedy chcemy jak najwięcej za jak najmniejszą cenę ale niestety niższa cena zwykle idzie w parze z jakością. Moim zdaniem oferta T-M jest atrakcyjna, szczególnie jeżeli weźmie się pod uwagę wysoki poziom usług.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Abrafix pisze: 2015-12-11 14:42
    @Matrix, a wymień jakie to usługi masz na mysli?
    4
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-12-11 14:58
    Chciałbym się dowiedzieć jakas to jakość prestiżu. Konkretnie na argumentach.
    4
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-11 15:34
    Hahahah Ja nie udowadniam na nowo praw fizyki. Macie coś z myśleniem. Piszę cały czas, że TMobile nie jest tani ale jest technicznie bardzo dobry. Ja o technice i jakości a wy o cenach Jak zwykle. Typowe dla Polaków. Co mnie Virgin interesuje jak głównym opem dla nich jest słaby Play? Nie mam telefon w Heyah ale regulamin o nielimitowanym internecie dalej jest na ich stronie. Więc chyba istnieje. Z wami się rozmawia jak dziećmi. TMobile swoje za uszami ma jak każda sieć. Nie jest idealny bo ma słaby bok i jest drogi. Ale cena odzwierciedla ich jakość techniczną. Coś za coś. Jak Wy podstawowych rzeczy nie rozumiecie to o czym mamy rozmawiać. Dlatego kończę tą rozmowę bo mam ciekawsze zajęcia niż rozmawiania z ludźmi którzy poza ceną na inne rzeczy są albo ślepi albo ignorantami
    -35
  • Users Avatars Mini
    kmnjiu pisze: 2015-12-11 19:19
    jakość t-mobile. mieszkam sobie na obrzeżach pewnego miasta prezydenckiego. optymalizacja t-mobile działa tak, że telefon przełacza mi z baz w mieście (LTE) na oddaloną o 20 km stację ze zwykłym 3G. dzieki t-mobile za waszą zafajdaną optymalizację. aston martin z silnikiem od 126 p.
    6
  • Users Avatars Mini
    chris99 pisze: 2015-12-12 19:51
    Dookoła mojej miejscowości wg ich mapy jest zasięg LTE - ale to kompletna bzdura. Wcale nie ma zasięgu LTE nawet w okolicy kilku km. ..i w drugą stronę: reklamowałem kiedyś działanie 3G ich sieci w mojej miejscowości. Zasięg miałem full (bo mieszkam blisko BTSu) ale jak zaczęli robić sieć z Networks, to zaczęło łapać mi zasięg nadajnika oddalonego od mojej miejscowości o 15-20km - przez co nie mogłem korzystać z Internetu, nawet telefonować bo zasięg był prawie zerowy (co chwile przerywało, traciłem zasięg itp). Co ciekawe wcześniej ich mapa wskazywała że w mojej miejscowości nie działa zasięg 3G - a w rzeczywistości był bardzo dobry. Po długiej batalii i wielu reklamacjach w końcu przekonfigurowali sieć, i zaczęło normalnie łapać zasięg z odpowiedniego (najbliższego) nadajnika.
    3
  • Users Avatars Mini
    toffi pisze: 2015-12-13 16:10
    Dalej kłamią jak się da by zabłysnąć kłamstwo nawet zasięgu gsm nie macie na przejściu granicznym w Budomierzu nie mówiąc o internecie KŁAMCY KŁAMCY I JESZCZE RAZ KŁAMCY
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-14 00:07
    ...bo ściana wschodnia leży. W tym szczególnie Podkarpacie. W gm. Krępna (pow. jasielski) przy granicy ze Słowacją też T-Mobile nie ma zasięgu. O dziwo Orange ma! Orange nie współdzieli tej stacji w ramach NetWorkS! O taki o... myk.
    -2
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-14 09:48
    Orange ty nie gadaj takich rzeczy bo będziesz musiał nick zmienić :)
    3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-14 11:27
    Nie o dziwo tylko Orange ma bardzo dobry zasięg, zwłaszcza 2G, nawet na zadupiach typu podrzeszowskie ziemianki.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-14 17:26
    @up no akurat poza wyjątkiem jak w/w to zazwyczaj jak tak samo z 2G, czyli też kiepskawo.
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-12-14 20:28
    T-Mobile nie gwarantuje zasięgu wewnątrz budynków. Słyszeliście takie rzeczy. Bo ja się właśnie tak dowiedziałem od konsultanta.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-15 13:14
    @troip Mowę konsultantów to mozna traktować w kategoriach zabijemy cię śmiechem:-D Ale takie czasy były.... Miałem służbowo Motorolę która obsługiwała tylko GSM 900MHz i po wejściu do budynku zasięg znikał.... ale to było przed 2000r. Obecnie czasem wymuszam na telefonie pracę tylko w GSM i w Orange (nju) wali bardzo silny sygnał, ostatnio nawet na modemie wewnątrz budynku miałem -43dBm w LTE:-) w Networksowym kompleksie:-D
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-15 15:01
    @troip, potwierdzam. Ja także to slyszalem. To samo odpowiadaja pisemnie w e-mail'ach na wszelkiego rodzaju zgloszenia. To tez jest jeden z powodow dlaczego jestem z T-Mobile niezadowolony, jeden z kilku powodow.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-17 17:58
    @asf a ja Ci pokaże test-pomiar z przed chwili. O tak działa LTE T-Mobile w Lublinie, w centrum miasta. Zastanawiam się : JAK TO JEST MOŻLIWIE ? ==> http://www.speedtest.net/my-result/4923754277
    -3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-19 14:49
    @up Napisz do Orange, oleją cię jak zawsze i słusznie.
    3
  • Users Avatars Mini
    Zenek pisze: 2015-12-22 20:09
    Jeszcze długo długo czasu upłynie, zanim ktoś przebije Polkomtel zasięgiem. Kapitalnie to lte zbudowali, byli pierwsi i od kilku lat zbijają na tym kapitał, bo sieć zrobili dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Collin pisze: 2015-12-23 07:24
    Plus ma już chyba około 95% zasięgu, bo ostatnio odpalili ze swoimi firmami kooperującymi kilkaset nowych nadajników. Tak więc T Mobile musi się bardzo mocno sprężyć, aby nie zostać z tyłu podobnie jak z ofertami na telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2015-12-23 08:11
    @Zenek, Collin - co Wy porównujecie? LTE1800 z N! (T-Mobile) vs LTE1800 +LTE800 w sieci "Plusa"? Zaczekajcie, aż N! odpali LTE800 - wówczas będziecie porównywać cyferki. Teraz to nie ma najmniejszego sensu (Plus podaje zasięg łączny w obu pasmach - niech poda ile ma tego LTE tylko paśmie 1800, wówczas będzie to można odnieść do cyferek podanych przez T-Mobile).
    0
  • Users Avatars Mini
    kardek pisze: 2015-12-23 13:08
    Dobrze, że się biorą do roboty bo sporo im brakuje do czołówki. Plus teraz najlepiej stoi z zasięgiem i ma coś koło 95%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:17
    do troip aja w T Mobile za 70 brutto mam nielimitowane 2g, 3g, i lte. bez żadnego lejka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:18
    jest to promocja nielimitowany internet biurowy LTe wcześniej był dla firm teraz wszystkim daja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:19
    klientpłaci 80 zł brytto i ma wszystko free ja ze jestem ich klientem jeszcze zniżkę dostałem
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:19
    Wiec obiektywnie T mobile ma najlepsza oferte internetu. A nie tylko LTE bez limitu. trzeba tylko znależć oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:20
    na ich strnaCH JEST TEZ INFO ZE ZA 55 ZŁ DLA PRZENASZĄCYCH NUMER I STARYCH JEST 3G I LTE BEZ LIMITU I LEJKA SPRAWDZCIE A NIE NARZEKACIE
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:21
    NIE PISZCZIE ZE tM MA ZŁE OFERTRY KTO MA WSZYSTKO BEZ LIMITU?
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:21
    POSZUKAJCIE TYLKO DOBRZE
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-12-27 17:22
    kORZYSTAŁEM Z lte pLUSA W oPATOWIE I t MOBILE 3G LKEPIEJ CHODZI
    -1
  • Users Avatars Mini
    mpq pisze: 2016-02-27 05:21
    Stary wątek, któremu brak podsumowania w postaci obiektywnego rozwiązania. Wielu uczestników "dyskusji" nazywało się nawzajem dzieciakami, gimbami, itd. Argumenty natomiast opierały się głównie na czynnikach związanych z obsługą serwisu Youtube, obecną infrastrukturą, jak i planami rozbudowy poszczególnych sieci, co myślę jest w stanie odzwierciedlić wiek, znajomość tematu, czy też dojrzałość uczestników. Zbyt często wszystko rozpatrywane w kategorii "mi". Pierwsza sprawa - stosunek zagranicznych podmiotów do złotówki, waluty co prawda stabilnej, lecz niewiele wartej w relacji z tymi mającymi znaczenie na świecie. Tak więc wiele się w kwestii jakości usług szybko nie zmieni. Druga sprawa - każdy ma inne potrzeby, więc zamiast porównywać różne produkty w odniesieniu do różnych osób (wyjaśnię, że nie ma to żadnego logicznego celu), proponuję kupić jeden starter pre-paid sieci korzystającej z danej infrastruktury i przetestowanie każdej z nich przez tydzień, czy inny okres czasu który ewentualnie lepiej odzwierciedli rezultaty względem oczekiwań. Następnie wybranie najkorzystniejszej dla siebie oferty cenowej i zadbanie o wyłączenie usług dodatkowych mogących wygenerować nieoczekiwane koszta. Badanie (trzeba zapłacić żeby później stale nie przepłacać), dopasowanie do oczekiwań finansowych, rozwiązane. Pozdrawiam zarówno chcących podjąć właściwą decyzję, jak i myślących prostoliniowo awanturników :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: