M-commerce bez przyszłości

Newsy
Żródło: Prawo i Gospodarka
Opinie: 1
Opinie: 1

Według opublikowanego w lipcu br. raportu firmy konsultingowej A.T. Kearney  m-commerce cieszy się coraz mniejszym zainteresowaniem. Zaledwie 12% użytkowników komórek, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym w sześciu krajach Europy oraz w USA i Japonii, chce kupować w ten sposób. To wynik o 20 punktów procentowych gorszy niż w zeszłym roku.

Największy spadek zainteresowania odnotowano w USA, gdzie zmniejszyło się ono z 34 % w czerwcu 2000 r. do zaledwie 3 % w roku bieżącym. W Europie odnotowano spadek z 29 % do 14 %, natomiast w Japonii – z 42 % do 17 % Brak jakiegokolwiek zainteresowania kupowaniem przy użyciu telefonu komórkowego wykazało aż 26 % ankietowanych. Wielu respondentów uznało ten sposób nabywania dóbr za mało komfortowy i zbyt skomplikowany. Obawa o bezpieczeństwo transakcji i swoich danych też wywołuje niechęć do tej formy zakupów.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-07-26 14:46
    czy ten sondaż to "gwóźdź do trumny" UMTSu? To oznacza, ze oferowanie jakichkolwiek usług świadzcących o przewadze UMTS nad GSM 2,5 dla klientów indywidualnych staje się problematyczne.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: