Marka T-Mobile na polskim rynku - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 3

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile. Nowa marka zastąpi dotychczasową od dnia 5 czerwca 2011 roku. Proces jej wprowadzenia potrwa kilka miesięcy. Firma PTC będzie kontynuowała działalność na polskim rynku pod swoją dotychczasową nazwą z wykorzystaniem strategii i wartości marki T-Mobile należącej do Grupy Deutsche Telekom, współzałożyciela i jedynego właściciela PTC.

Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska również nowe logo - „T” oraz hasło przewodnie „Chwile, które łączą”, polską wersję hasła DT „Life is for sharing”. Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1000 salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie. Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas. Sukcesywnemu dostosowaniu do nowej marki ulegną też wszystkie materiały reklamowe i promocyjne.

"Jesteśmy dumni, że PTC staje się pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i czołowym polskim pracodawcą", powiedział Roland Mahler, Chief Regional Officer Europe w Deutsche Telekom. "Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu - jest przecież największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija”.

„Wraz z nową na polskim rynku, międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości: prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników” – podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, zarówno w systemie abonamentowymi, jak i przedpłaconym, dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Dlatego klienci PTC korzystający obecnie z usług sieci Era będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile.

Wprowadzenie sieci T-Mobile nie będzie niosło żadnych utrudnień dla klientów sieci i z ich punktu widzenia będzie całkowicie nieodczuwalne. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone płynnie, bez przerw w świadczeniu usług i bez konieczności podejmowania przez nich jakichkolwiek działań i zostaną udostępnione dla wszystkich automatycznie. Nie zmienią się numery telefonów, ani sposób ich wybierania. Wszystkie produkty Ery dostępne dotychczas w punktach sprzedaży pozostają aktywne i zostanie na nich umieszczona specjalna naklejka potwierdzająca ten fakt. Stopniowo na rynku będą się pojawiały nowe produkty o niezmienionych funkcjonalnościach oznakowane T-Mobile.

Nowa globalna marka T-Mobile na polskim rynku to nie tylko zmiana nazwy i wizualizacji jednej z największych polskich sieci komórkowych. To również unikalna oferta możliwa dzięki globalnemu zasięgowi nowej marki. Po raz pierwszy klienci za stałą opłatę uzyskają możliwość nielimitowanych połączeń do wszystkich w globalnej sieci na świecie i w Polsce. Start międzynarodowej marki T-Mobile oznacza również nową jakość w ofertach dostępu do Internetu, które będą umożliwiały korzystanie z pakietów transmisji danych poza granicami kraju bez dodatkowych kosztów po ich wyczerpaniu.

Przygotowana specjalnie dla polskich klientów z okazji inauguracji T-Mobile oferta składa się z 3 głównych filarów, a jej podstawą jest międzynarodowy i globalny zasięg sieci T-Mobile. Po raz pierwszy w historii - i jako pierwsi w Grupie Deutsche Telekom - klienci T-Mobile w Polsce w ramach opłaty abonamentowej otrzymają możliwość nielimitowanych połączeń zarówno na krajowe numery T-Mobile, jak i numery T-Mobile na całym świecie. Drugim elementem nowej oferty są usługi roamingowe i międzynarodowe - tak tanie,jak usługi krajowe – pod nazwą „Wszędzie rozmawiaj”. Transmisja danych w roamingu to trzeci filar propozycji T-Mobile skierowanej do polskich klientów. Jako pierwszy w Polsce T-Mobile uruchamia najtańszą transmisję danych w roamingu w całej Unii Europejskiej, umożliwiającą pełną kontrolę kosztów. W ramach oferty dostępne są pakiety transmisji danych, dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów zarówno z laptopem, jak i z telefonem. Dzięki przynależności do globalnej Grupy Deutsche Telekom klienci PTC będą mogli również skorzystać ze specjalnej oferty nowoczesnych smartfonów oraz tabletów.

PTC, będąc częścią globalnego koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, może w pełni korzystać z międzynarodowych doświadczeń jednej z największych grup telekomunikacyjnych na świecie. Dzięki temu ma pełen dostęp do najnowocześniejszych technologii oraz rozwiązań, które umożliwiają świadczenie klientom w Polsce unikalnych produktów i usług oraz dostarczanie korzystnych ofert obejmujących niskie stawki za połączenia głosowe i transmisję danych zarówno w kraju, jak i za granicą. PTC uczestniczy w realizacji globalnej strategii Grupy Deutsche Telekom, która oparta jest na trzech podstawowych zasadach: usprawnienie (FIX), przekształcenie (TRANSFORM), innowacja (INNOVATE). Podstawą działania Grupy Deutsche Telekom jest wizja: globalny lider w zakresie zintegrowanych usług komunikacyjnych dla klientów prywatnych i instytucjonalnych oraz aspiracja: być najbardziej cenioną firmą usługową w branży telekomunikacyjnej.

Międzynarodowa marka T-Mobile oparta jest na trzech podstawowych wartościach:

  • Innowacja - wyznaczamy nowe standardy, rozwijamy komunikację grupową;

  • Kompetencje - sieć, usługi, produkty i relacje z klientami są u podstaw wszystkiego, co robimy;

  • Prostota - nasze rozwiązania są proste, po to żeby klienci mogli się skupiać na tym, co dla nich najważniejsze.

Przynależność PTC do Grupy Deutsche Telekom przynosi również wymierne korzyści pracownikom firmy. Rozszerzająca się współpraca to szereg nowych możliwości związanych ze zdobywaniem doświadczenia poprzez międzynarodowe staże i wymianę pracowników, a także obejmowanie stanowisk we wszystkich firmach Grupy na całym świecie.

Spółka Polska Telefonia Cyfrowa została współzałożona w 1995 roku przez Deutsche Telekom, jeden z największych koncernów telekomunikacyjnych na świecie. Wprowadzenie do Polski marki T-Mobile jest możliwe dzięki pełnej integracji PTC z Grupą Deutsche Telekom na początku bieżącego roku. Grupa Deutsche Telekom jest jedną z wiodących światowych korporacji telekomunikacyjnych, która obsługuje około 128 milionów klientów usług mobilnych, 36 milionów linii stacjonarnych i w przybliżeniu 17 milionów linii szerokopasmowych (dane na 31 marca 2011). Grupa świadczy usługi i produkty dla sieci stacjonarnych, telefonii komórkowej, Internetu oraz IPTV, a także oferuje rozwiązania ICT dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Deutsche Telekom jest obecny w ponad 50 krajach i zatrudnia około 244 tysięcy pracowników na całym świecie. Grupa wypracowała w roku finansowym 2010 przychody w wysokości 62,4 miliarda euro; ponad połowa z nich pochodziła spoza Niemiec (dane na 31 grudnia 2010). PTC jest obecnie drugą co do wielkości w Grupie Deutsche Telekom firmą świadczącą usługi telefonii mobilnej, a Polska jednym z najważniejszych dla koncernu rynków.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    timobil pisze: 2011-05-19 15:17
    ■Prostota - nasze rozwiązania są proste, po to żeby klienci mogli się skupiać na tym, co dla nich najważniejsze. Proponuję konkurs Czy zostałeś milonerem???
    0
  • Users Avatars Mini
    Jatzek pisze: 2011-05-19 22:50
    Chyba to w związku ze zmianą marki - ostatnio obsługa w salonach i BOA stała się żenująca i olewacka. Cytat z otrzymanej od nich korespondencji - reklamacji: "Kończąc, uprzejmie informuję, że dalsza korespondencja podnosząca te same kwestie pozostanie bez odpowiedzi."
    0
  • Users Avatars Mini
    baku pisze: 2011-05-27 18:50
    Czekam na odsłonę oferty wewnątrzsieciowej, bo może oferta połączeń do T Mobile na świecie będzie tańsza, niż obecna oferta połączeń międzynarodowych w Heyah.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: