Migracja Idea POP - Idea Dla Każdego uruchomiona

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 83

Od 09.02.2004r. użytkownicy mają możliwość zmiany:

  • oferty Idea POP (dotyczy planów taryfowych HIT, MAX, WEEKEND oraz Zrób To Sam) na ofertę Dla Każdego

  • oferty Dla Każdego wyłącznie na plan taryfowy Zrób To Sam w Idea POP.

Aby dokonać zmiany oferty:

  • Idea POP na ofertę Dla Każdego - użytkownik musi wysłać SMSa ze zgłoszeniem o zmianę oferty o treści: zmiana na Dla Kazdego pod numer 7595. Koszt wysłania SMSa wynosi 5 zł (6,10 zł z VAT).

  • Dla Każdego na ofertę Idea POP do planu Zrób To Sam - użytkownik musi wysłać SMSa ze zgłoszeniem o zmianę oferty o treści: zmiana na POP pod numer 7595. Koszt wysłania SMSa wynosi 5 zł (6,10 zł z VAT).

W ciągu kilku minut po wysłaniu SMSa ze zgłoszeniem o zmianę oferty użytkownik otrzyma w odpowiedzi SMSa potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia o treści: „Twoje zgloszenie do zmiany oferty zostało przyjete. Zmiana zostanie zrealizowana w przeciagu 5 godzin. Po zmianie otrzymasz potwierdzenie SMSem”.

Zmiana na nową ofertę rozpoczyna się w chwili, gdy klient otrzymuje potwierdzenie SMSem o przyjęciu zgłoszenia o zmianę i trwa około 5 godzin. Po zakończonej migracji Użytkownik otrzyma SMSa potwierdzającego zmianę oferty o treści: „Zostałes przeniesiony do nowej oferty. Szczegoly Twojej nowej oferty oraz koszty połaczen znajdziesz nawww.idea.ploraz w punktach sprzedazy”.

W wyniku migracji może nastąpić niewielkie opóźnienie (do 10 sek) w przesłaniu Użytkownikowi SMSa potwierdzającego zmianę oferty. W takim przypadku Użytkownik powinien sprawdzić, czy został przeniesiony do nowej oferty wykonując pierwsze dowolne połączenie w ramach sieci Idea. W trakcie lub po zakończeniu tej czynności Użytkownik otrzyma SMSa z potwierdzeniem zmiany oferty.

Opinie:

Opinie archiwalne (83):

Komentuj

Komentarze / 83

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-12 17:50
    6.10 za zmiane taryfy to naprawdę zdzierstwo . Niezly biznes chce Idealna ubic na popakach ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-12 17:52
    ja myślałęm ,że jak jest napisane w ulotkach 6,10zł już w styczniu w momencie pojawienia sie taryfy IDK to i or razu jest możliwość migracji.Więc tępo słąbe jak dopiero teraz uruchamiają pożliwość zmiany.Ale w Idei to normalne,żę się chwalą możliwośćiami,a um możliwośći nie zawsze sa dostępne od zaraz po wdrążeniu do szerokiej oferty Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-02-12 17:53
    zastanawiam sie gdzie jest haczyk zeby przejsc z MAX na Dla Kazdegobo taniej jest z pewnoscia tylko jakos nie chce mi sie wierzyc ze operator od tak sobie obniza ceny. Ktos wie moze cos wiecej ??
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2004-02-12 18:01
    Adus;Pawlitko*** znajac Idee to moze za jakis rok czy dwa, moze za 5 lat :-| tez na to czekam,ale sie chyba nie doczekam ...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkrecik pisze: 2004-02-12 18:02
    A GPRS jak nie bylo tak nie ma :((((((((( I teraz nie wiem przechodzic do IdK czy jeszcze poczekac ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    axell pisze: 2004-02-12 18:10
    Uwaga Przy zmianie z POP - IdK właczają domyślnie pocztę głosową.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-02-12 18:11
    Gr33nY*** Różnicę masz taką że w IdK nie masz roamingu, mmsów, gprsu (ale w popie akurat też :( ), możesz dzwonić tylko z Polski i TYLKO do Polski. Nie masz wybranych numerów itp. Krótko mówiąc dzwonisz 24h na dobę 7 dni w tygodniu wg stawki 1,00 w sieci 0,80 poza sieć i SMSy po 34gr. No i nie ma pół na pół itp. NIe oceniam dla jednych dobr dla innych nie... :) Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-02-12 18:14
    A co do tematu to fakt że "trochę" się poślizgneli, miało być od początku lutego, ale do tego się już przyzwyczailiśmy. Na mBox dłużej czekaliśmy. A migracja POP - abonament i pochodne obiecana jest w tym roku. Więc pewnie będzie w grugniu lub z "drobnym poślizgiem" w marcu 2005...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-02-12 18:18
    heh spo obawialem sie jakis takich niespodzianek jak skrocenie czasu przedluzenia kartami a poniewaz do tej pory uzywalem POP/MAX to zdecydowanie taniej bedzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-02-12 18:19
    6,10 zl moglo by byc taniej, ale takie rzeczy nie robi sie co kilka dni...
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-02-12 18:25
    Mam POPa, chcę przejść na IdK, czyli muszę wysłać SMS na numer 7595, a w treści piszę: zmiana na Dla Kazdego. Po 5 godzinach mam już IdK. Czy dobrze rozumiem???
    0
  • Users Avatars Mini
    lola pisze: 2004-02-12 18:25
    apropos m-boxa, chciałam sobie wczoraj założyć takie konto, ale w pewnym momencie mi się wyświetliło, że trzeba coś płacić i uciekłam stamtąd. Powinni dokładniej na stronach pisać, za co się płaci a za co nie! Popieram pytanie kiedy migracja z popa na mix??? Bo teraz w popie płacę za rozmowę z mamą jakbym do honolulu dzwoniłą!!! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkrucz pisze: 2004-02-12 18:30
    jesli nie wlacza GPRS w mix i POP do konca marca usiekam do plusa bo mam dosc obiecanek z ich storny :| mialo byc do konca 2002 a tu nic :| ehhh
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-12 18:38
    ***lUKASZKRUCZ słuchaj w Idei to standard.Pisałem wyżej w tym NEWSie.TO CÓRA TEPSY,a wiadomo jak jest z TPSA...więc i tu też tak jest.Ja sie już zawiodłem nie jeden raz na idei.A kiedyś ich chwaliłem za pędw jakim gonią Plusa i ERE
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-02-12 18:48
    LUDZIE UCIEKAJCIE DO ERY!!! LUB TAK TAKA Z Z ERA LOVE-bedzie taniej i lepiej!!! o to moja mowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-12 18:51
    Wyjątkowo drtogi interes.Zawsze zmiany taryfy kosztowały około 2,5zł a tu 6,1zł.Bardzo drogo...
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-12 19:19
    a to zdziercy nic dodac i nic ujac!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-12 19:46
    Ci co mowia ze to zdzierstwo maja cos z bania! oplta ta zwraca sie po 9 minutach poza siec! szkoda ze tym kosztem tylko odcieli roaming :( Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-12 19:50
    Dobra sorki zanim ktos przewrazliwiony zacznie mnie opiepszac to przepraszam za ta banie ale skoro jest okazja zaoszczedzisc naprawde spory szmal to chyba warto wydc te 6,10zl?
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-02-12 19:54
    Ludzie o czym wy mówicie????? Najpierw czekaliście marudziliscie ze nie ma jeszcze a jak jest to tez niedobrze???? zastanowcie sie troche! To jest przeciez bardzo dobra oferta!! Dobra ponioslo mnie troszke ale jak widze jak ktos nie wie sam czego chce to mnie szlag trafia!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-12 19:55
    kfysiek skoro w Sim+ place za zmiane taryfy 2.50 to czy to nie jest zdzierstwo judei ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-02-12 19:57
    Acha i jeszcze jedno: kiedys slyszalem cos w Idei ze ma byc mozliwosc zmiany z optimy na mixa ale to chyba raczej nie tak szybko! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-02-12 20:11
    Dlugo kazali czekac... wszyscy pracownicy beda mieli zmienione taryfy z POP MAX na IDK (nie mozna bylo zmienic numerow przez wzglad na stala Klientele). Z Roamingu nie korzystaja, MMS i GPRS nie jest im potrzebny (wiec zmiana OPA nie jest konieczna)... a bedzie zauwazalne obnizenie kosztow (w pre-paid ma sie pracownikow pod kontrola).
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-12 20:45
    Erazmus : To jest drogo ale stosunkowo Ale w sumie to i tak sie oplaca ta zmania planu taryfowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkrucz pisze: 2004-02-12 20:52
    Czy ktos moze ma informacje kiedy nasza kofana Idea zamierza uruchomic GRPS w MIX/POP ? slyszalem cos o przelomie luty/marzec, choc kiedys mowili "Do konca roku 2002" :) wiec jus sam nie wiem :P skoro MMS dziala i to nienajgorzej :) (brafo idea :P) to moze wreszcie GPRS uruchomia? brakuje tej uslugi... naprawde... Korzystam z MIX, mam tez gdzies aktywna sim z POP (uzywana sporadycznie) :P krotko i na temat.. brakuje tej uslugi i tyle :P jeszcze jakby do MIX czy nawet POP dali GPRS Maniak to by byla swietna rekompensata oczekiwania na usluge :) pewnie niektorzy sie ze mna zgodza :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2004-02-12 21:01
    A JAK TO JEST Z IDEA-PROFIT??? KTOS WIE?????
    0
  • Users Avatars Mini
    DrOzda pisze: 2004-02-12 21:08
    Idea profit też jest w IdK.W celu wyłączenia poczty ,jeśli ktoś nie chce płacić za połączenie z BOK (choć jest też numer stacjonarny w Warszawie), wystarczy wysłać email na adres bok@idea.pl w którym trzeba podać numer telefonu i PUK karty na której chcemy wyłączyć pocztę.W ciagu 24 godzin pocztę powinni odączyć bezpłatnie.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2004-02-12 21:13
    Hehehe!!! Od 15 minut staram sie wyslac smsa i pokazuje mi komunikat, ze nie ma takiego numeru!!! To sie nazywa solidna firma!!! Badziewie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-02-12 21:33
    Jeśli komuś udało się migrować z POPa do IdK, proszę o odpowedź, jak to wszystko przebiegało. Z góry - dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-02-12 21:35
    Czy w ogóle ktoś już próbował migrować???
    0
  • Users Avatars Mini
    batol pisze: 2004-02-12 22:16
    poszlo szybko i sprawnie, sms o zmianie taryfy przyszedl juz po 30 minutach,bawilem sie rano ok godz.9
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-12 22:40
    *** pawlok- jeszcze kilka newsów temu miałeś właśną firmę i Idea dla Firm , a teraz masz już POP ? Ciekawe. Czy może chcesz przejść z IdF do IdK ? Co usłyszymy za kilka dni ? Daj sobie spokój i odejdź do Ery lub do Plusa - tą ostatnią uważam całkiem napoważnie za najlepszą sieć w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-12 22:46
    Co do samego newsa , to jestem troszkę zdziwiony , bo poślizg "tylko" 9 (12?) dni , to jak na Idee praktycznie nic. Jak jest z pozostałymi obiecankami , każdy wie, więc widocznie rzeczywiście bardzo musiało im na tym zależeć. Ta taryfa to jest dobry, może nawet bardzo dobry pomysł, kto czytał dzisiejszą wyborczą i wypowiedź prezesa Skrodzkiego , ten wie , że powiedział o ok.2 mln "uśpionych" telefonów i pewnie na "obudzenie" przynajmniej ich części (jakiej nie wiem) liczy po cichu Idea. Prosta a może i przez to skuteczniejsza akcja reklamowa w radio i telewizji, typu "to co Goździkowa" z lekkim przymrużeniem oka ( młody cłopak rozmawiający zrzędliwym głosem z rodzicami) trafi do szerokiej grupy odbiorców. Sumując dobra taryfa, fajny pomysł i u mnie wśród najbliższych jest wielu , wielu chętnych, na to , którzy najmniejszego pojęcia nie mają co to jest np. wap.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-12 22:50
    Na marginesie chciałem powiedzieć , praktycznie to co wyżej , że uważam Simplusa za najlepszego pre-paida w Polsce, czyli chodzi o stosunek ceny , ilości oferowanych usług i choć nie lubię tego słowa i ciężko przechodzi mi przez gardło , także JAKOŚCI CAŁOŚCI. Idea a raczej pre-paid Idei mogłby się i powinien wiele nauczyć od Plusa ( Simplusa)
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2004-02-12 22:51
    A JA CZEKAM NA NOKIE 3200 W IDEA I SIE CHYBA NIE DOCZEKAM
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-12 23:30
    kfysiek powiadasz stosunkowo droga . Jak dla mnie to jest 2 razy drozej wiec zwykle zdzierstwo ale jak sie ma mateczke ktorej " To ludzka rzecz okradac " to nie ma czemu sie dziwic ;-) Issa zgadzam sie z Toba sim+ teraz dokopal konkurencji i pozorowane ruchy idealnej nic tu nie zmienia .
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej pisze: 2004-02-12 23:33
    wlasnie przenioslem sie z HIT do Idea dla kazdego.. sms przyszedl moment ze dokonalem zmiany.. wielkosc liter nie gra roli.... mysle ze to ok oferta... tak tanio to szok... w bezabonamenciu... po co oplacic abonament.. nie rozumiem.... skoro mam tu tak tanio a i karty mozna taniej kupic.... 150 co donawia o 180 kupuje za 138zl... nie podam gdzie ale to pewnie kazdy wie... super ta oferta.. dotychczas to dzwonielm tylko do 13.00 bo tanio... a teraz 24h :) extra... a te 6zl.. nie przesadzajcie... to nic.... 2 piwa.... a tyle krzyku ze droga zmiana.... a co do gprsu to tez mi brakuje i tu ma nie byc... eh ale w HIT czy MAX ciagle nie ma... a poza tym gprs to juz przezytek... pozdrawiam wszysatkich
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-02-12 23:48
    Ja juz zmieniłem i mam Dla Kazdego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-13 00:06
    Kolejny aparacik SE a ktos narzekal ostatnio ze maja malo modeli ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-13 00:12
    Ktoś tu celnie zauważył , że nie zmienia się taryfy często. Zgadzam się i to oczywiste , ze lepiej zaplacic 2.5 niz 6 zl, ale ceny są tak zabojczo niskie , że z pewnością się to zwróci BARDZO SZYBKO. Gdybym był jeszcze w POP , to zrobiłbym tak. Dwa telefony, jeden w POP - taniej poza szczytem, -weekendy , po pierwszej minucie i drugi numer+ telefon w IdK (super tanio do wszystkich w szczycie i jeszcze taniej do Idei) . I to byłby jak dla mnie zestaw nie do przebicia. Przy sobie miałbym telefon z IdK, a ten drugi do użytkowania na wieczory właśnie, kiedy się z reguły jest w domu , przynajmniej ja :-) Ale bez GPRS-u nie da się wytrzymać ;-))))) Ja nie sądzę by to była oferta niszowa jak pisał ***gonzales , myślę , że z tego skorzystają milony , z ponad trzech milonów POP-aków , tak sądzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-13 00:23
    SE T230 - nie slyszalem , nigdy o takim telefonie, ale ogolnie o SE i Ericssonach mam dobre lub bardzo dobre zdanie. Biorę !!! ;-)))) No , nie mam już E i SE, właśnie siedzę przez niego na GPRS :-). Ale co dziwne mBox mi działa , właśnie wysyłałem sms-y , aż mnie palce bolą ok. 2 tys liter. Cóż to się dzieje w Idei , wszystko działa ?! Ho, ho.... ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-13 00:25
    *** lola - żarty się Ciebie trzymają. To co napisałaś to nie może być na poważnie :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-13 01:08
    Czyli nie ma tak sobie, hop siup z taryfy, na dowolną taryfe, tylko sa jakieś ograniczenia. A myślałem, że będzie tak znakomicie, a tu rozczarowanie i jeszcze ta cena za zmiane taryfy 6,10zł - zdzierstwo! dla porównania w Simplusie taka sama zmiana kosztuje połowę taniej - 2,50zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-13 01:22
    *** gumek - połowa z 6.10 to 3.05zl ;-) Poza tym w POP zmiana taryfy , czy też w zasadzie zniżek , ale to praktycznie tworzy się nowa taryfa , także kosztuję 2.5zl, więc nie ma co narzekać. No i jeszcze do tego , nie ma przymusu zmiany na IdK bądź w drugą stronę , więc każdy sobie sam przekalkuluje, i jak pisałem jeśli się zdecyduje , to przy odpowiednim profilu dzwonienia zwróci mu się to szybciutko. 6.10 to dużo , może tak może nie, ale w ile kosztuje zmiana taryfy w abonamencie- znacznie więcej , zgadzasz się ?.....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-13 01:26
    ...I czy masz możliwość zmiany częstszej niż raz na okres rozliczeniowy ? Oczywiście , że nie , a w pre-paid jako , że nie ma okresu rozliczeniowego , tak. Myślę , że wielu abonamentowców , by się teraz pozbyło z chęcią i ulgą "przeklętych" kart sim a abo. za który tak czy owak trzeba płacić co miesiąc , którzy korzystają z zaciśniętymi zębami by tylko za dużo nie nadzwonić , i kupiło sobie pre-paida jak ten naprzykład. :-)))) A tu , niestety , trzeba , że tak nieładnie powiem "kiblować" dwa lata lub troszkę mniej w abo... Ale za to jaki szpan i prestiż, co fajny telefon to jednak fajny telefon ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    luke pisze: 2004-02-13 01:31
    a co powiecie na to : kupujemy zestaw supermany za 40zl ładujemy 6 razy konto (dostajemy po 10zl) i przechodzimy na IDK. jest to bardziej oplacalne niz kupowac zestaw startowyIDK, co wy na to??
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-13 01:36
    O **issa widze,ze jeszcze nie spisz?? :-) MMS-a dostałes? :) Był on jak najbardziej poważny,to prawda z tą postacią. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2004-02-13 08:43
    No, no, jak za 6 zł to oferta bardzo ciekawa. Ja na razie mam POPa ze Zrob To Sam ze zniznakmi poza szczytem, w weekendy i SMSy. Nie wiem czy zmiana wyjdzie na dobre, ale chyba sprobuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2004-02-13 09:06
    Ładnie drogo 6 zł chyba się urwali z choinki . Czekam na promocję migracja z POP np. do SIMPLUS 1-sekunda . heheheheheh
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-02-13 10:21
    ***windu: to **issa ma komorke z MMS w Plusie ??? ****issa: badz tak mily i pusc mi z niej sygnal na moj numer (gdzies tam go pewnie masz w kontaktach), to raz na jakis czas wysle Ci MMSa z plusnetu ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2004-02-13 11:31
    zmienilem popa MAX na IdK - wczoraj. zmiana poszla dosc gladko, chociaz byly problemy, kiedy chcialem zmienic 1 lutego. kase wzieli, nie zmienili. dopiero po rozmowie z konsultantem odeslali kase. mysle, ze ta zmiana sie oplaca - z wapu nigdy nie korzystalem, roaming mi niepotrzebny, najwazniejsze sa tanie polaczenia. idealem bylaby sztywna taryfa 80 gr za wszystkie polaczenia. ale i tak 1 zl za polaczenia poza siec to lepiej niz 1,75 - tyle bylo w MAX. a ze zmiana droga? coz, wiec lepiej przemyslec sprawe dokladnie, policzyc czy to sie oplaca i dopiero potem zdecydowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-13 12:38
    issa - to Ty??????? Połowa z 6,10 za tę zmianę to 2,50 netto (jak w Plusie). Masz złe dni ostatnio? ;-) Co do zmian taryfy w pre-paidzie - znam ludzi, którzy dość często zmieniają - nawet co kilka dni, w zależności po jakiej cenie chcą dzwonić... Przy cenie 2,50 za taką zmianę może się to opłacać nawet. Chociaż dla mnie to niezrozumiałe - jak się komuś chce tyle liczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2004-02-13 13:59
    Ja zminilem dzisiaj na IdK i jestem zadowolony. A czy 6 zeta to duzo ?? Nie wydaje mis się. Jak juz uzywac telefonu to uzywac za male pieniadze a nie chwalic sie ze sie ma komorke. IdK jest atrakcyjna. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-13 14:07
    niesamowicie szybko ;) ale i tak sobie popa nie kupie... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-13 15:06
    *** wlo - to ja. Połowę taniej , nie kosztuję , bo kosztuje taniej 3.60 ale z matematyki pewno jesteś dobry i bez trudu zrozumiałeś co miałem na myśli . Cena za zmianę taryfy w SIPLUS to 2.50 z vat(2.05 bez vat) a w POP (IdK) to 6.10 z vat (5 bez vat). Tak więc to nie ja się pomyliłem ;-) Raz jeszcze - W Plusie jest 2.05 a nie 2.5 netto jak napisałeś ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-13 15:38
    A tak na prawdę, to mam pytanko - czym różni się POP od DLA KAŻDEGO ??? Proszę o odpowiedz, bo chce wiedziec czy zmiana jest opłacalna...
    0
  • Users Avatars Mini
    lala pisze: 2004-02-13 15:49
    SZKODA ŻE PANI W BIURZE OBSŁUGI nie jest poinformowana o tym, że można się przenieść z POPa do Idk!!! Byłam dzisiaj w salonie w wawie na placu konst i pani mi powiedziała, że ta oferta jeszcze nie działa i nie można się przenieść z popa na idk:((( I gdybym nie przeczytała waszych odpowiedzi to dalej bym nie wiedziała czy to działa:(
    0
  • Users Avatars Mini
    lala pisze: 2004-02-13 15:51
    a na dodatek jak zwykle stałam w mega multi po maxie kolei żeby rachunek zapłacić za moją abonamentową. I pytam się, skąd moja mama (bo dla niej się dziś pytałam)miałaby wiedzieć jak się przenieść z popa do idk, skoro pani w biurze nic nie??!! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-13 17:35
    czy zmienic to juz sobie kazdy musi sam policzyc bo czy 6,10 to drogo czy tanio to juz inna sprawa
    0
  • Users Avatars Mini
    bru pisze: 2004-02-13 18:49
    co nalezy wpisac w tresci smsa na nr 7595 ?? ja wyslalem tresc zmiana_dlakazdego na ten numer i dostalem blad ze nie ma takiej operacji - oczywiiscie zjadlo mi 6 zyla .....fuckidea
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-02-13 19:36
    bru ***** musisz wysłać SMS na numer 7595, a w treści piszesz: zmiana na Dla Kazdego
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-13 21:45
    issa - 2,50 z VAT? no to przepraszam... byłem pewien, że bez VAT - zwracam honor... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzje pisze: 2004-02-13 23:05
    Juz zmeinilem na Dal kazdego ale UWAGA !!.. mialem wylaczonąpoczte a tu niepodzianka.. aktywowali poczte autoamtycznie.. zadzwonilem *22 I CO SIE OKAZUJE ??.. MAM 7 dni czekac az mi wylacza poczte glosową.. SKANDAL !!!.. oto nabijanie kasy nie do konca fair.... no coż poczekam 7 dni.. w koncu wylaczą to cudo... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-14 09:59
    z ta poczta to szczerze mowiac syf, zeby we wlasnej komorce nie moc sobie poczty wylaczyc... jak dobrze ze sie nie skusilem na mixa 2 miechy temu...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-14 15:19
    A u nas wszyscy "wieją" MASOWO do IdK.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-14 16:03
    ***Klops: Maciej Bębenek w Twojej Komórce to kiedyś tak podsumował: mój operator uważa, że jeżeli coś jest darmowe, to jest również obowiązkowe :).
    0
  • Users Avatars Mini
    ducato11 pisze: 2004-02-14 18:37
    dzwonilem dzis do idei i pani powiedziala ze w IdK sa MMs, roaming glosowy tzn takie same opcje jak w POPIE. Prosze sprawdzcie to.idea.net.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-02-14 20:01
    w sumie troche zbaczajac z tematu, ostatnio w Görlitz bylem i dobrze ze popa ze soba wzialem, moja era oczywiscie w t-mobile sie zalogowala, natomiast idea w calym görlitz smigala! to sie nazywa siec:-) plusa i ery natomiast nie bylo!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-14 20:40
    *** klops - pocztę głosową może wyłączyć w Idei przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta , podając PUK, lub drogą e-mailową także przez kontakt z BOK podając numer oraz PUK. Zaznaczam , że ten pierwszy wariant jest znacznie szybszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-14 20:49
    Tak więc Panowie - nieobowiązkowe ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej pisze: 2004-02-14 23:19
    nadal czekam na wylacznie poczty glosowej... ze tez tak nabijaja klientow w butelke... minelo juz 3 dni... zarobili sobie na mnie cwaniaczki...a takich jak ja miliony.. a ile nieswadomych ze poczta wlaczona... jak zdziwieni ci ktorzy dzwonia... poczty nie bylo a tu nagle jest i zalicza impuls... tak sie robi kase ale czy do konca uczciwie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-14 23:53
    Nie ma co ukrywać , że włączenie poczty , to delikatnie mówiąc nie w porządku. I nie ma co ukrywać , że rozpoczął się masowy przepływ , a to wiem na pewno. A co to będzie jak wieść o migracji się rozniesie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-15 00:07
    Zastanawiam się jeszcze skąd poszła ta info. , że wyłączenie poczty głosowej po zgłoszeniu trwa 7 dni. Coś tu jest nie tak. Może to jakaś Pani na BOK-u tak jak w przypadku ***ducato11 coś pokręciła ???? Z reguły trwa to masymalnie kilka godzin , ale nie 7 dni ! ***Andrzej - jak ktoś z Twoich bliskich ma sekundowe naliczanie to niech sprawdzi , będzie znikoma strata ewentualnie. 7 dni ? Nie , to niemożliwe , choć nie wiem tego z doświadczenia. Jutro sprawdzę u babci, dziś wieczór "wyemigrowała" :-) Już mam jej kod PUK i jutro jej wyłączę popo i sprawdzę....
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-02-15 00:11
    T-MOBILE EU ,to nie jest prawda ( a przynajmniej niepełna)-kolo rynku w Goerlitz Era jest na ok 2 kreskach,że zanika to fakt,ale na Karlskronie na ponad 400 metrach jest prawie pełny zasięg ,pozdrawiam:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-15 19:32
    A więc co do tej poczty gosowej fakty są takie. Konsultanci mieli aplikacje umożliwiającą włączenie / wyłączenie poczty głosowej dowolnemu abonentowi na jego życzenie, do momentu pojawienia się IdK. W tej to właśnie IdK jak na razie takiej możliwości nie mają , kierują więc sprawę (prośbę) do działu technicznego , króry ma na realizację od 48 godzin do 14 dni. Tak więc 7 dni jest jak najbardziej możliwe. Ponieważ jednak prośby te mają tak zwany wysoki priorytet , podobnie jak np. reklamacje pieniężne , powinny one zostać rozpatrzone (czytaj wyłączona poczta) w ciągu 48 godzin. Jak będzie w praktyce zobaczymy. Ponieważ dział techniczny nie pracuje w soboty i niedziele , powyższe prośby będą rozpatrywane od poniedziałku w kolejności ich zgłaszania oczywiście. I tak to jest , koniec tajemnicy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-15 19:33
    .. Ja sam zgłosiłem prośbę babci , dziś ok. południa i zobaczę , a później napiszę Wam , ile trwało to w praktyce. Migracja poszła gładko :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2004-02-16 00:07
    no faktycznie niezla lipa z tą pocztą, włącza się przy migracji, a wylaczenie trwa chyba w zaleznosci czy dodzwaniasz sie do popa czy np. do meritum, i od zakresu numerów. 508 i 509 chyba jakos dluzej idą.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-16 01:09
    Aplikacja , którą dysponują konsultanci pozwala im na aktywację/deaktywację poczty w ciągu 30 minut. Szkoda , że nie dla IdK... W Optimie można to zrobić samemu , bez kontaktu z Bok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-02-16 14:30
    Czyli mam rozumieć że oferta IdK to poprostu stary system bilingowy Pop? Jesli tak, to faktycznie uwstecznienie. Koszty wprowadzenia prawie zerowe - to i cena za minutke niska...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-02-16 14:33
    Dokładnie rok temu rozwiązałem umowe abo. z Ideą i wróciłem do Popa. Jesli dobrze pamietam, to musiałem wystapić z pisemna prośbą "o umożliwienie sterowania pocztą głosową z pozycji własnego aparatu" :-))) Czyżby nastąpił postęp?
    0
  • Users Avatars Mini
    kaska pisze: 2004-02-17 11:31
    Kupiłam synowi karte Idk i nie miałam zadnych problemów z usunieciem poczty po zadzwonieniu pani w ciagu 1 minuty to zrobiła( moze dlatego ze dzwoniłam z numeru meritum?) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tomigr pisze: 2004-02-17 12:02
    Ostatnio się poprawili w Ideii
    0
  • Users Avatars Mini
    Krecik pisze: 2004-02-19 01:57
    Z usunięciem poczty nie ma żadnych problemów wczoraj wysłałam maila i dziś już mam potwierdzenie o wyłączeniu poczty.Żeby tak szybko im szło z wprowadzeniem GPRS do POPa ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: