Warunki Oferty Promocyjnej „Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych Abonentów sieci Era” w sieci Era
Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. skierowane są do obecnych Abonentów sieci Era, określają zasady i zakres oferty zwanej dalej „Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych Abonentów sieci Era” w okresie od 28.01.2005 r. do odwołania.
1. Oferta „Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych Abonentów sieci Era” umożliwia dotychczasowym Abonentom zmianę aktualnie posiadanej taryfy na jedną z taryf Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes na warunkach określonych poniżej (nie dotyczy zmian taryf w obrębie Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes), o których informacja podana jest w załącznikach cenowych.
2. Każdy Abonent, który w okresie obowiązywania oferty promocyjnej zmieni taryfę, z której obecnie korzysta, na jedną z taryf Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes w ramach niniejszej oferty, akceptuje postanowienia niniejszych warunków.
3. Z chwilą złożenia przez Abonenta dyspozycji zmiany taryfy na warunkach niniejszej promocji, Abonent przyjmuje, iż nie jest możliwe jej cofnięcie, ani powrót do poprzedniej taryfy w chwili, gdy dyspozycja zostanie zrealizowana.
4. Z chwilą realizacji dyspozycji oferty, o której mowa w pkt. 3, usługi telekomunikacyjne będą świadczone wg warunków określonych w załącznikach cenowych dla taryf Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes.
5. PTC zastrzega sobie prawo do realizacji dyspozycji w terminie do 8 tygodni dni licząc od daty zgłoszenia dyspozycji zmiany przez Abonenta.
6. Zmiana na taryfę Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes powoduje anulowanie wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych – Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia).
7. PTC może zmienić, zawiesić lub zakończyć niniejszą ofertę promocyjną w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiana, zawieszenie lub zakończenie oferty nie może naruszać prawa do korzystania z oferty na promocyjnych warunkach przez Abonentów, którzy nabyli to prawo przed jej zmianą zawieszeniem lub zakończeniem.
8. W przypadku sprzeczności tej oferty z innymi, z których Abonent skorzystał w przeszłości, nadrzędność przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty.
9. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają odpowiednie przepisy Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.
10. Zmiana aktualnie posiadanej taryfy na jedną z puli Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes może nastąpić, o ile nie ograniczają tego warunki oferty, z których obecnie danych Abonent korzysta i może się odbyć wg poniższych zasad określonych przez Operatora w pkt. 11 i 12.
11. Warunki dla Abonentów wybierających taryfy Era Classic lub Era Komfort 80:
11.1. zmiana taryfy w trakcie umowy terminowej:
11.1.1. możliwa jest wyłącznie zmiana na taryfę o takiej samej lub wyższej opłacie za abonament brutto (kwota abonamentu brana bez upustów, w przypadku taryfy Era Komfort 80 jako abonament przyjmuje się sumę opłat za liczbę pakietów) od obecnie posiadanej (wyjątkiem jest taryfa Moja 40 Medium, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 z minimum dwoma pakietami oraz taryfa Biznes 240 VIP, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 z pięcioma pakietami);
11.1.2. jeśli dyspozycja zmiany taryfy nastąpi w trakcie obowiązywania umowy terminowej, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
11.1.3. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 11.1.2, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub aneks do Umowy;
11.1.4. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 11.1., Abonent przyjmuje jednocześnie zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 mcy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 11.1.2. o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 m-cy, o którym mowa powyżej;
11.2. zmiana taryfy po zakończeniu umowy terminowej możliwa jest na dowolną taryfę wybraną przez Abonenta z puli Era Classic lub Era Komfort 80. Opłata za zmianę wynosi 20zł netto (24,40zł z VAT).
12. Warunki dla Abonentów wybierających taryfy Era Komfort Biznes*
12.1. zmiana taryfy w trakcie umowy terminowej:
12.1.1. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o takiej samej lub wyższej opłacie za abonament brutto (kwota abonamentu brana bez upustów) związana jest z przyjęciem przez Abonenta zobowiązania do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
12.1.1.1. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.1.1, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub aneks do Umowy;
12.1.1.2. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 12.1.1., Abonent przyjmuje zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 m-cy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 12.1.1. o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 m-cy, o którym mowa powyżej;
12.1.2. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o niższej opłacie abonamentowej brutto związana jest z opłatą 149zł netto (181,78zł z VAT) oraz z przyjęciem przez Abonenta zobowiązania do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 12 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej,
12.1.2.1. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.1.2, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 480 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub aneks do Umowy;
12.1.2.2. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 12.1.2., Abonent przyjmuje zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 m-cy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 12.1.2. o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 m-cy, o którym mowa powyżej;
12.2. zmiana taryfy po zakończeniu umowy terminowej
12.2.1. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o takiej samej lub wyższej opłacie abonamentowej brutto związana jest z opłatą 20zł netto (24,40zł z VAT);
12.2.2. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o niższej opłacie abonamentowej brutto związana jest z opłatą 50zł netto (61 zł z VAT)
13. Kara umowna wynikająca z promocyjnej zmiany taryfy będzie pomniejszana proporcjonalnie w stosunku miesięcznym, w zależności od czasu, w którym Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa powyżej.
14. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
14.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania, 14.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
14.3. utracenia przez Abonenta karty SIM.
15. Operator zastrzega sobie prawo określenia wyjątków od zasad określonych w punkcie 11 i 12.
* Przy wyborze taryfy Komfort Biznes wymagane jest posiadanie numeru identyfikacyjnego REGON. Osoba fizyczna może wybrać taryfę Era Komfort Biznes, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą