Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych abonentów sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 185

Warunki Oferty Promocyjnej „Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych Abonentów sieci Era” w sieci Era

Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. skierowane są do obecnych Abonentów sieci Era, określają zasady i zakres oferty zwanej dalej „Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych Abonentów sieci Era” w okresie od 28.01.2005 r. do odwołania.

1. Oferta „Migracja na taryfy Era Komfort 80, Era Classic, Era Komfort Biznes dla obecnych Abonentów sieci Era” umożliwia dotychczasowym Abonentom zmianę aktualnie posiadanej taryfy na jedną z taryf Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes na warunkach określonych poniżej (nie dotyczy zmian taryf w obrębie Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes), o których informacja podana jest w załącznikach cenowych.

2. Każdy Abonent, który w okresie obowiązywania oferty promocyjnej zmieni taryfę, z której obecnie korzysta, na jedną z taryf Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes w ramach niniejszej oferty, akceptuje postanowienia niniejszych warunków.

3. Z chwilą złożenia przez Abonenta dyspozycji zmiany taryfy na warunkach niniejszej promocji, Abonent przyjmuje, iż nie jest możliwe jej cofnięcie, ani powrót do poprzedniej taryfy w chwili, gdy dyspozycja zostanie zrealizowana.

4. Z chwilą realizacji dyspozycji oferty, o której mowa w pkt. 3, usługi telekomunikacyjne będą świadczone wg warunków określonych w załącznikach cenowych dla taryf Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes.

5. PTC zastrzega sobie prawo do realizacji dyspozycji w terminie do 8 tygodni dni licząc od daty zgłoszenia dyspozycji zmiany przez Abonenta.

6. Zmiana na taryfę Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes powoduje anulowanie wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych – Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia).

7. PTC może zmienić, zawiesić lub zakończyć niniejszą ofertę promocyjną w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiana, zawieszenie lub zakończenie oferty nie może naruszać prawa do korzystania z oferty na promocyjnych warunkach przez Abonentów, którzy nabyli to prawo przed jej zmianą zawieszeniem lub zakończeniem.

8. W przypadku sprzeczności tej oferty z innymi, z których Abonent skorzystał w przeszłości, nadrzędność przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty.

9. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają odpowiednie przepisy Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

10. Zmiana aktualnie posiadanej taryfy na jedną z puli Era Classic, Era Komfort 80, Era Komfort Biznes może nastąpić, o ile nie ograniczają tego warunki oferty, z których obecnie danych Abonent korzysta i może się odbyć wg poniższych zasad określonych przez Operatora w pkt. 11 i 12.

11. Warunki dla Abonentów wybierających taryfy Era Classic lub Era Komfort 80:
11.1. zmiana taryfy w trakcie umowy terminowej:
11.1.1. możliwa jest wyłącznie zmiana na taryfę o takiej samej lub wyższej opłacie za abonament brutto (kwota abonamentu brana bez upustów, w przypadku taryfy Era Komfort 80 jako abonament przyjmuje się sumę opłat za liczbę pakietów) od obecnie posiadanej (wyjątkiem jest taryfa Moja 40 Medium, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 z minimum dwoma pakietami oraz taryfa Biznes 240 VIP, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 z pięcioma pakietami);
11.1.2. jeśli dyspozycja zmiany taryfy nastąpi w trakcie obowiązywania umowy terminowej, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
11.1.3. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 11.1.2, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub aneks do Umowy;
11.1.4. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 11.1., Abonent przyjmuje jednocześnie zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 mcy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 11.1.2. o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 m-cy, o którym mowa powyżej;
11.2. zmiana taryfy po zakończeniu umowy terminowej możliwa jest na dowolną taryfę wybraną przez Abonenta z puli Era Classic lub Era Komfort 80. Opłata za zmianę wynosi 20zł netto (24,40zł z VAT).

12. Warunki dla Abonentów wybierających taryfy Era Komfort Biznes*
12.1. zmiana taryfy w trakcie umowy terminowej:
12.1.1. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o takiej samej lub wyższej opłacie za abonament brutto (kwota abonamentu brana bez upustów) związana jest z przyjęciem przez Abonenta zobowiązania do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
12.1.1.1. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.1.1, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub aneks do Umowy;
12.1.1.2. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 12.1.1., Abonent przyjmuje zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 m-cy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 12.1.1. o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 m-cy, o którym mowa powyżej;
12.1.2. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o niższej opłacie abonamentowej brutto związana jest z opłatą 149zł netto (181,78zł z VAT) oraz z przyjęciem przez Abonenta zobowiązania do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 12 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej,
12.1.2.1. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.1.2, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 480 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub aneks do Umowy;
12.1.2.2. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 12.1.2., Abonent przyjmuje zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 m-cy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 12.1.2. o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 m-cy, o którym mowa powyżej;
12.2. zmiana taryfy po zakończeniu umowy terminowej
12.2.1. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o takiej samej lub wyższej opłacie abonamentowej brutto związana jest z opłatą 20zł netto (24,40zł z VAT);
12.2.2. zmiana taryfy z obecnie posiadanej na taryfę z puli Era Komfort Biznes o niższej opłacie abonamentowej brutto związana jest z opłatą 50zł netto (61 zł z VAT)

13. Kara umowna wynikająca z promocyjnej zmiany taryfy będzie pomniejszana proporcjonalnie w stosunku miesięcznym, w zależności od czasu, w którym Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa powyżej.

14. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
14.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania, 14.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
14.3. utracenia przez Abonenta karty SIM.

15. Operator zastrzega sobie prawo określenia wyjątków od zasad określonych w punkcie 11 i 12.

* Przy wyborze taryfy Komfort Biznes wymagane jest posiadanie numeru identyfikacyjnego REGON. Osoba fizyczna może wybrać taryfę Era Komfort Biznes, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą

Opinie:

Opinie archiwalne (185):

Komentuj

Komentarze / 185

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tarmac pisze: 2005-01-29 22:03
    Nie warto, te nowe taryfy to bardzo marna oferta, lepiej przejść do konkurencji, choćby oferta Max Profit w Plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 22:05
    Mam gdzieś ich nowe oferty!Wiecie może ile musze zapłacić za zerwanie umowy?Zostało mi jeszcze 10 miesięcy umowy.Podobno pobieraja 25 zł za kazdy miesiąc, czyli zapłaciłbym bym 250zł.Prawda to??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gustaff pisze: 2005-01-29 22:06
    Widze ze Tarmac broni interesow Plusa i chyba musial ktos Ci zaplacic ;P A tak powaznie: nie jest to fair ze trzeba doplacac za zmiane taryfy i przedluzyc cyro o 6/12 mies. Era nie jest miła dla swoich klientów. Warto sie wstrzymac i poczekac do nowych ofert Idei i Plusa - ten ostatni op moze je wprowadzi kolo pazdziernika 2005... Bo im jeszcze bardziej zalezy na klientach niz Erze..
    0
  • Users Avatars Mini
    qanto pisze: 2005-01-29 22:12
    te taryfy nowe ery to niezła ściema....
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2005-01-29 22:13
    Co za złodziejska "promocja" !!! Kolesiom z Ery już się we łbach poprzewracało. Nie dość że nowe taryfy to knot, to jeszcze takie warunki migracji. Już widzę tłumy chętnych do przejścia na nie. Przepowiem teraz przyszłość: Ludzie pozmieniają taryfy na najniższe z możliwych, kupią prepaida, a abonamentowe karty odłożą do szuflady. Ci którym będzie zależało na numerze poczekają na number portability i wyniosą się z tej sieci. Czemu jestem taki pewien że coś takiego nastąpi... bo ja tak zrobię :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bysio pisze: 2005-01-29 22:15
    Zgadzam sie z przdmowca. Chociaz mi zaproponowali w ostatnie dni (jak juz przeszadlem z 2 telefonami do Idei)telefon w promocyjnej cenie , 50% rabatu przez 12 miesiecy, numer 99%, ale w starej taryfie biznesowej..... Czeam na oferte Idei, za przejsie mam 10 miesiecy rabat 30%. Juz przeszedlem z 2 telefonami. Place za 200 minut 78 pln. A Era nich sie w....i.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przykry pisze: 2005-01-29 22:25
    "taryfa Moja 40 Medium, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 z minimum dwoma pakietami " Chyba ich pogięło z takimi warunkami, i jeszcze przedłużenie umowy o 6 miesięcy - w przypadku trwania poprzedniej umowy. Zamienił stryjek sieierkę na kijek. Jak ktoś teraz płaci coś w okolicy samego abonamentu w Moja 40 to już widzę jak biegnie płacić 120zł w nowej taryfie. Pouciekają ludzie do konkurencji (jeśli im zależy na telefonach) lub do Tak Taka. Jak widać Era po raz kolejny pokazała że ma swoich zbonentów (tych płacących miesięcznie poniżej 100 zł) głęboko gdzieś i próbuje ich podstępnie zmusić do płacenia minimum 120zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-29 22:34
    ****Przykry niestety sama prawda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2005-01-29 22:40
    to jest chore! Mam aktualnie 70 minut (Medium 40 +30) ale nie kalkuluje mi sie przekraczac abo, bo wtedy minuta 1,6 zł. zastanawiam sie, czy kiedy za 3 miesiące skończy mi sie upust na abonament nie przeskoczyć na Moja 25 iprzeczekać okres rozliczeniowy i wskoczyć albo w Classic albo w komfort ale bez dodatkowego pakietu...?
    0
  • Users Avatars Mini
    michu pisze: 2005-01-29 22:44
    a ja przeszedlem (a raczej przejde, bo moze to nastapic w ciagu nawet 8 tygodni!!!) na taryfe komfort80, bo nie widze sensu placic im 42,69zl za 25 (darmowych!!!) minut. juz wole placic 60,00zl i miec 80 (oczywiscie tez darmowych, heheh) minut. a cena nastepnych (juz platnych) minut jest w \"dyskomforcie80\" nizsza o ladnych kilkadziesiat procent niz w starych MOICH. a ze te cholerne 6 miesiecy?? coz, lepsze to niz placic im 2 zl za minute. jakos wytrzymam ten rok. nie mam innego wyjscia. a tak szczerze mowiac warunki migracji sa beznadziejne. starych abonentow maja w d.... (ale to zadna nowosc w Erze).
    0
  • Users Avatars Mini
    Keraj pisze: 2005-01-29 22:45
    Jestem z Era od 1999 roku i maja to w d.... Mam taryfe biznes 240 VIP i biznes 60 PRO Rachunki to 400-1200 PLN zalezne od miesiąca. I co? Nie moge wybrać czego chce, bo lepszy jest nowy klient niż ten który jest z siecią od 5-6 lat. Zawsze chwaliłem Ere, ale chyba zmieniam operatora :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 22:49
    **michu: zdaje sie ze masz podobna sytuacje jak ja, tylko ze ja wyliczyłem że najlepiej opłaca sie zerwać umowe( przynajmniej w mojej sytuacji, no i jeśli prawda jest ze opłata za zerwanie = liczba pozostałych miesiecy * 25zł)A jeśli zmieniać to nie lepiej na CLassic 70??Za 50 zł abo?
    0
  • Users Avatars Mini
    michu pisze: 2005-01-29 22:55
    **JA: mi sie nie oplaca. musialbym zaplacic im za friko ponad 3 stowki "oplaty za przedterminowe rozwiazanie umowy" (tak to oni to nazywaja). a tak to sobie pogadam za te kase przez conajmniej pol roku. a co do Classica70... jak sie rozgadam ponad "bezplatne" do sieci, to za kazda nastepna minute zaplace 39gr a nie 70gr. a wiec wole "dyskomfort" zamiast klasycznej. a za zerwanie nie odliczaja juz miesiecznie lecz co pare miesiecy od 100% kary do 60% kary (kiedys odliczali miesiecznie, ale to stare dzieje).
    0
  • Users Avatars Mini
    Keraj pisze: 2005-01-29 23:01
    Ja chciałem zmienić z VIP 240 na komfort 80 z dwoma lub trzema pakietami, a z biznes 60 na komfort 80 z jednym pakietem. Daje mi to oszczędności !!! Płacąc podstawowy obecnie rachunek na poziomie 440 pln płaciłbym za to samo ok. 180 - 240 pln. Ale niestety nie chcą utrzymać klientów. Rozmawiałem z operatorem BOK i zaproponowano mi zmiane taryf na najmniejsze (STARE) przed końcem okresu rozliczeniowego i jeden dzień po zmienić na nowe komfort. Wszystko zgodnie z prawem. Pytanie DLACZEGO? Czy w Erze nie ma już tych ludzi dzięki którym ta firma zyskała pod koniec lat dziewiędziesiątych miano KRÓLOWEJ PROMOCJI?
    0
  • Users Avatars Mini
    michu pisze: 2005-01-29 23:05
    **Keraj: ja zmienilem m-c temu taryfe z 140 na 25, bo przeczuwalem ze Era bedzie utrudniac migracje. tym bardziej ze tylko do grudnia 2004 mialem spory upust na abo. a wiec chyba nie wyszedlem na tym najgorzej. a ze zarobia na mnie 36.60 za zmiane abo i dodatkowe 6 m-cy malzenstwa. trudno sie mowi. lepsze to niz ciagnac dalej 140-stke.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2005-01-29 23:06
    Mam nadzieję, że Era sie jednak opamięta i pod wpływem konkurencji (odpływający abonenci) zmieni te durne zasady przechodzenia na nowe taryfy
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:14
    JA*** to jaka masz taryfe, ze tylko 25 zl, mi wyliczyli 42 zl (moja 25) za kazdy miesiac a i pamietaj, ze musisz to zrobic (jesli sie zdecydujesz) w ostatni dzien cyklu rozliczeniowego bo inaczej dolicza ci jeszcze miesiac. i warunek jesli umowe zawarles w srodku cyklu rozliczeniowego to i tak liczyc trzeba do konica cyklu
    0
  • Users Avatars Mini
    sokool pisze: 2005-01-29 23:14
    Wcale się nie zdziwię, jeśli np. w połowie lutego zobacze na golu newsa: "promocyjna oferta migracji dla obecnych abonentów" lub coś w tym stylu. Zawsze miałem dość dobre zdanie o erze, ale to co teraz pokazali to kompletna porażka. I po ponad czterech latach w erze chyba szykuje się u mnie zmiana opa. Przypuszczam zresztą, że nie tylko u mnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    katar pisze: 2005-01-29 23:14
    skandal
    0
  • Users Avatars Mini
    katar pisze: 2005-01-29 23:16
    żegnaj ero.oferta przedłużeniowa to kpina.byle do marca
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 23:17
    AQQ** tez mam moja 25,ale dokładnie nie wiem ile mi wylicza - dopiero jutro ktos z Boa ma sie skontaktowac ze mna.A ze 25zl to tak mi podpowiedzieli gdzies:)Czy prawda to zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:18
    co do newsa, czyli co nowy aneks na 24 m-ce plus 6 m-cy, czy tylko do pozostalej ilosci miesiecy w umowie dodatkowo 6 m-cy, trzeba wykrecic do konsultanta
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:20
    JA*** bralem tel za 49 netto bodaj T300 z kam. lub T68i nie pamietam i od poczatku umowy ciagle taryfa moja 25
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 23:22
    AQQ***dokładnie cos podobnego jak u mnie.Ciekawe czy ta opłata zależna jest od rachunków miesięcznych?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:23
    chcialem zerwac bo zostala mi umowa do marca wiec niby by sie kalkulowalo, ale w trakcie pisania wypowiedzenia cos powaznie zmienili w ofercie promocyjnej i pani prosila bym poczekal bo i tak kara rowna abonamentowi cos, ze dodatkowe min 30 rabat 50% na abo i bodaj bedzie fon, ale im to sie nie oplaca przeciez (rach na poziomie abonamentu nic ponad)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:24
    JA*** nie, nie zalezy ona od rachunkow tylko od aktualnej promocji, musisz odszukac regulamin i umowe w ktorej brales telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 23:26
    AQQ***No zobaczymy.Ja jutro bede wieedział dokładnie.Zostało mi 10 miesiecy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:36
    Grzegorz Z.i walsnie chyba lepiej przejde na C70 bo to zawsze 10 wiecej abo a bezpieczniej jak sie przekroczy, niz w gola moja 25 prawie 2 zł min., bo jesli wezme z dodatkami i tym 1.1 za 1zł to i tak prawie 2 zl po minutach z abo
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:39
    a plus z 1,22 do innych niech sie chowa a idea jakis czas temu depla mi na odcisk i do dzis boli (a to chodzilo tylko o glupia karte sim, stracili 1500 zl m-c w m-c a minelo juz ze 3 lata)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-29 23:57
    Grzegorz Z. chcialbym by era ruszyla PIN2 i wprowadzila mozliwosc ustawienia sobie optimum minut to wydzwonienia/zamiennie z mozliwoscia ustawienia kwoty (ale wiadomo im to sie nie oplaca, odp. prosze sobie kupic np. TT)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-01-30 00:20
    Era jest bezczelną siecią dając taka ofertę. W idei każdy bez problemów może za 30zł zmienić taryfę a za 120zł na niższą i dla idei to nie problem a dla ery taka migracja jest nie do pomyślenia. Nóż mi się w kieszeni otwiera jak słyszę słowo , słowa Era !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 00:36
    Szalony*** na nizsza dwa razy wiecej niz w erze to bezczelnosc
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 00:38
    choc powinienes raczej porownac do plusa (host)
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-01-30 00:43
    6 lat bronienia tej sieci, namawiania znajomych na aktywacje i co za to dostaje ? To ze musze czekac do 8 tygodni na nowa taryfe, to ze z 57 PLN nie moge przejsc na 60 PLN (bo to wg KUŁAKOWSKIEGO nie jest wieksza opalata) tylko na 120 PLN. Jakze sie ciesze ze 03 lipca wygasa umowa. W WAKACJE ZEGNAJ ERO !
    0
  • Users Avatars Mini
    Keraj pisze: 2005-01-30 01:02
    Może ktoś z Ery czyta te posty? Jak tak to niech podeśle link do kogoś rozumnego - jeśli jeszcze ktoś taki pozostał :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    frajer pisze: 2005-01-30 01:10
    ERA DLA FRAJERA
    0
  • Users Avatars Mini
    snow pisze: 2005-01-30 02:00
    mam pytanko do znawcow tematu ERY mianowicie czy posiadajac aktualnie aktywny numer bez cyrografu - taryfa moja 100 ekstra na kombatanta 50% znizki - moge przejsc na era classik ? Czy znizka kombatancka zostanie zachowana ? Co z poprzednimi dodatkowymi minutami za staz ? Bede wdzieczny za info bo to wszystko to jakies pogmatwane
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 02:05
    Jestem rozgoryczony tym jak Era potraktowala starych abonentow. Jesli nic sie nie zmieni to przechodze do Ideii na ktora tyle psioczylem. Trudno sie bedzie pogodzic z odejsciem ale gdy klient traktowany jest jak petent trzeba cos robic. Mam nadzieje ze wszyscy abonenci ktorych Era ma gleboko w d*** nie beda zaochowywac sie pasywnie ale przejda na TT albo do Ideii bez pozdrowien dla specow z PTC
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 02:29
    No i zawiodłem się ponownie . Dzwonie już po raz n-ty do BOA. Chciałem przejść na Moja 25 (36 bruto) aby móc emigrować do Komfort 80. Oczywście okazało się że nie mogę bo w umowie jest napisane że przez okres 24 miesięcy nie można przechodzić do niższej taryfy. Z Medium 40 mogę przejść do Komfort 80 z minimum dwoma pakietami. Kobitka w BOA powiedziała mi również, że nie mogę przejść na Classic 70 (nigdy) tylko minimum do Classic 130 z rachunkiem 90 zł. (nie wspominam o przedłużeniu umowy z Erą o 6 miesięcy gratis)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 02:31
    *** Celeronik a pytales moze o koszt zerwania umowy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 03:27
    W Ideii przy umowie bez tel mozna wziac abonament na czas nieokreslony i wynosi tylko 10 ( wszystko mozna wykorzystac na rozmowy, smsy czy mmsy) Jak dla mnie bomba .
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 03:46
    Erazmus *** nie nie pytałem. Zastanawiam się nad zmianą na classic 130. i chyba jednak zamienię.
    0
  • Users Avatars Mini
    mikelcom pisze: 2005-01-30 03:56
    Zegnaj ero!!Zasady migracji to jest bezczelna kpina a tekst \"wyjątkiem jest taryfa Moja 40 Medium, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 ...\" to szydercze naplucie w twarz klientom z sektora srednich rachunkow z podtekstem \"zeby wam nasze frajerskie dojne krowy czasem do bani nie przyszlo porywac sie na nowe taryfy...\"!Czy wie ktos ile kosztuje wypowiedzenie umowy rok przed czasem?Tym sposobem spece od ofert i marketingu PTC dorobili kolejnego klienta konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Technic pisze: 2005-01-30 04:04
    @#$%^&%# - tyle mogę powiedzieć, A wierzyłem w tą sieć, jak wielu wielu wiernych abonentów zapewne,a Era na nas leje z góry. Ale teraz nawet nie chce mi się komentować tej oferty, bo nic nowego nie napiszę niż widoczne tu posty o gównianej propozycji Ery! Ocena nawet nie zasługuje na 1, szkoda że nie ma punktów ujemnych :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek pisze: 2005-01-30 09:01
    Tak mi przynajmniej w bok-u powiedzieli: Jeżeli ktos chce przejść ze starej niskiej taryfy ery (taka jak ty S) na komfort lub clasik, to aby odbyło się to bez jakiś dziwnych hocków-klocków związanych z przechodzeniem na wyższe stare taryfy, trzeba poczekać jeszcze przynajmniej z miesiąc. Wtedy będzie możliwość migracji bezpośrednio na Komfort80 lub Clasik70 (bez słuchawki). Ponad 6 lat jestem w sieci i jestem już niżle wkurfiony. Chcę im nawet więcej płacić za abonament, a oni dalej traktują mnie jak gorszego klienta, niż gdybym podpisał dopiero nową umowę. Kpina
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-01-30 09:40
    Jestem zniesmaczony maxymalnie warunkami przejscia. Dowiedzial sie juz moze ktos jakie sa koszta zerwania umowy przed czasem ?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 09:57
    Erazmus*** a wchodzisz ty czasem na strone ery ? ##Erazmus 30-01-2005 01:34 w3cache.dialog.net.pl Wszyscy sie...##
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 10:31
    ***AQQ O co ci chodzi ?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 10:47
    Grzegorz Z. jestem i sprawdze choc to aktualne polaczenie nie jest ze szczecina
    0
  • Users Avatars Mini
    hta pisze: 2005-01-30 10:52
    Chciałem przejś z 40 Medium na Clacik, ale czytając warunki przejście, widzę, że era traktuje mnie jak durnia. Co za "geniusz" to opracował i dlaczego? Nie wspominam już, że warunki przejścia są napisane marną polszczyzną.
    0
  • Users Avatars Mini
    ouled pisze: 2005-01-30 11:15
    Bardzo sie cieszylem ze od 7 lat mam ERE. Teraz jednak jestem porazony ich bezczelnoscia, pazernoscia i krotkowzrocznoscia. Zeby miec taniej, musze placic drozej (wyzszy abo), n ie mam swobody wyboru itd. Masakra. Na noic juz nie czekam tylko wygasilem taryfe do najnizszej i ucieklem do Idei. Tam naprawde wszystko jest proste i komfortowe. Ero- wal sie!
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-01-30 11:26
    ja zawsze wiedzialem ze era to siec frajera, ludzie ktorzy maja tam abonamenty sa niemyslacy trzezwo! jestem w idei od 5lat i nie narezekam, teraz gdy mam jedna idee i jeden numer za free + pakiety to nic innego nie jest lepszego od idei, a za zmniane taryfy zaplacilem 24,40 to moze nie malo tak naprawde, ale napewno duzo taniej niz w walonej erze, gnijcie ludzie dalej u ery jesli macie zle w glowach,mam nadzieje ze skalkulujecie to wszystko i od razu wyjdzie wam ze przejscie na nowa taryfe era jest nieoplacalne, wrecz musisz doplacac do tego shitu jeszcze!MAsakra co sie dzieje w ogole w tej erze! pozdrawiam trzezwo myslach ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    ohock pisze: 2005-01-30 11:54
    Bez komentarza... Tylko tyle można powiedzieć w tej kwestii :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-01-30 12:10
    Witam wszystkich!! Prawde mowiac ja tez sie zawiodlem. Kupilem telefo nw ich urodzinowej promocji. (Moja 40 Nowa czy jakos tak) Teraz troche tego zaluje. Moglem troche poczekac i wziasc Jedyna. Te taryfy sa kpina. Czytam jakos z niedowierzaniem to co pisza, bo myslalem ze przejde sobie na classika tego za 50zl a tu lipa. 90zl to ja im placic nie bede. Mam nadzieje ze cos sie zmieni do wrzsnia, wtedy mi sie skonczy 50% za abonament i 1/1 za friiko i cos sie zmieni. Zawiodlem sie ero!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bonzki pisze: 2005-01-30 12:11
    masakra z tymi nowymi taryfami - mam biznes pro60 na 2 fonach i teraz jak chce na 1 z nich wymienic aparat to potem moge przejsc tylko na komfort + 1 pakiet czyli 120 złoty - po cholere mi to ! :( Nie wiem jeszcze co zrobie ale spytam co byscie mi doradzili jezeli chdzoi o wybor aparatu : SX 1 , LG 7050 , E398 ??
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-01-30 12:12
    Aha zapomnialem dodac ze nie rozumie polityki opow. Zawsze mi sie zdawalo ze nabiaja im kase ludzie ktorzy maja abonamenty. Widac nie, bo sieci inwestuja w prepardy. Jak dla mnie nie porozumienie, zeby oni mnieli lepsze oferty od stalych bywalcow. Pozdrawiam wszytkich
    0
  • Users Avatars Mini
    vivid pisze: 2005-01-30 12:31
    No i wyszło trzeba było kupic sobie heyah albo tak tak bo wszyscy uzytkownicy post-paid sa olani przez ere i to tak konkretnie mam nadzieje ze ten spaslaczek kułakowski juz sie tak nie napcha jak zadawnych starych lat hehehehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    JAFO pisze: 2005-01-30 12:40
    No coz. Od 5 lat jestem klientem Ery (4,5 roku TT) a od pol roku abo. Zawsze bylem jej wierny, namawialem zanjomych; z sama siecia nie bylo NIDGY problemow, zadnych zwisow, niekontrolowancyh kosztow itd. To co pokazala teraz ta siec z przejsciem na nowe oferty to plucie w twarz osobom, ktore daja chleb ich procwonikom! O ile w pelni rozumiem zasade ze nie wolno zmienic abo na nizszy (bo ktos sobie kalkulowal kiedy zworic sie fon itd) ale tego ze nie mozna przejsc z medimu 40 za 57zl brutto na komfort za 60 brutto (to nie jest tanszy abo!) nie moge pojac! Do tego umowa na 6mcy! KTO TO WYMYSLIL? Siec stracila u mnie wiej niz mogla! NIGDY WIECEJ ABO W ERZE!!! Za jakie grzechy KLIENT Z ULICY jest LEPSZY od tego co placi terminowo??!! WSTYDZ SIE ERO!
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-30 12:47
    A do mnie mial sie dzis odezwac pan z BoA i wyjsnic mi koszty zwiazane z zerwaniem umowy.Ale jakos nie dzwoni,moze sie wystraszyli bo za duzo ludzi chce zerwac umowy:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    JAFO pisze: 2005-01-30 12:51
    Wlasnie smaruje stosownego e-miala z prosba o wyjasnienie tego co sie dzieje. Oczywscie z proszba o kalkulacje kosztow zerwania umowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-30 12:54
    Mi tam bardziej opłaca się jechać na starych taryfach, niż zrywać umowę, tak szczerze. Koszty zerwania macie napisane w regulaminie promocji (przynajmniej ja tak mam) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 12:56
    mialem uciec na 2 m-ce przed koncem ale zrezygnowalem z ucieczki nie lubie placic za darmo na darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    bonus pisze: 2005-01-30 12:57
    niby kiepska oferta ale przeciez mozna przejsc na classic (najfajniej maja ci co moga zejsc z 40 na MOJA 25) ale chyba szczegoly classic beda dopiero po 3 lutym, no chyba ze ktos juz cos wie od BOA, a ci co musza siedziec w 40 to era fatalnie zagrala
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-30 12:58
    Doradzcie co zrobic z ta cholerna era! Mam moja 25, do konca umowy został rok.Zeby zerwac umowe musze zaplacic jakies 700zł(nie kalkuluje sie zupełnie), przejsc na Classica 70 (możliwe być może dopiero za 8 tygodni i dodatkowe cyro na 6 miechów!) rzucic karte do szuflady i jechac na TT (problem z numerem). Co zrobic???
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 12:59
    JAFO*** masz regulamin przechodzenia i albo go akceptujesz (bo nie ma przymusu przechodzenia na te taryfy) albo zostajesz na starej taryfie a z ta twoja rezygnacja no coz powodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 13:02
    JA*** smialo przejdz na najnizszego "klasika" byle w ostatni dzien cyklu rozliczeniowego
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-30 13:03
    ***bonus ja mam moją 49 medium i nie mogę przejść na 25, mogę tylko na classic 130 za 90zł, co mi się po prostu nie opłaca jak teraz płace 57.33 miesięcznie. Poza tym nie zamierzam wiązać się z tą siecią na dodatkowe pół roku. Czekam tylko na koniec cyrografu i telefon od pani konsultantki z propozycją przedłuzenia umowy 0 24 miechy. Wtedy im wygarnę co o nich tam myślę,a umowy na pewno nie przedłuże choćby nie wiem co mi proponowali. Ździercy!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-30 13:03
    AQQ** dzieki za porade, sam tez tak myslalem ale musial mnie ktos upewnic:)a tak w ogole to chyba sie zaleguje na GOlu:))
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-30 13:06
    ***JA czekaj na tym abonamencie do końca umowy,potem zrezygnuj. Spróbuj nie wychodzić poza bezpłatne minuty (ja przykładowo nie wychodze i płace co miesiąc 57.33) Pisałem Ci juz że zerwanie umowy ze ździerą kosztuje gdzieś koło 700 zł, niestety:( - przynajmniej z oferty mojej promocji tak wynika....
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-30 13:08
    To moge przejść na Classic za 60 zł? Myślałem,że musze brać dwa te pakiety, czyli conajmniej 120 zł?
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 13:11
    *** lokop to teraz JA, tylko pod oficjalnym loginem:)tak ale masz pewnie moja 40, a moje rachunki miesieczne i tak wynosza sredni 50 zeta/miesiac (przynajmniej na tej karcei:)) wiec moze jednak ten cholerny classic byłby lepszy??Musze to gleboko przemyslec:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 13:13
    Jak napisałem wyżej. Także z Moja 40 musze przejść na Classic 130 (tylko tam) i myśle że 30 zł za 3 krotne powiększenie puli bezpłatnych minut to nie dużo. Nie przesadzajcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-30 13:16
    ***karolg No jasne że Classic za 60 zeta byłby lepszy, też bym z chęcią wziął, trezba tylko zadzwonićdo BOA i spytać się czy można na takiego z jednym pakietem przejść, ale znając zachłanność naszej sieci nie chce mi się w to wierzyć;)
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 13:16
    ***Celeronik moze i nie duzo,ale niektórym bardziej by pasowało może 60 zł za 80 min.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2005-01-30 13:18
    witam a co ja mam powiedziec. mam taryfe - Nowa Moja 80 Medium 81,99netto - 100,03 brutto - nie moge przejsc na classic 70 i 130 ?? chyba dolacze sie i po 6 latach wspierania marki ERA odejde :( pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 13:19
    Zgadza się, ale jeśli nie można to nie można i myśle, że taki manewr ze strony Ery nie powinien doprowadzić do zrywania umowy z Erą. Sory ale w tym wypadku będę bronił tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-30 13:20
    nie podoba mi sie to :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 13:20
    Chociaz, tez sie wkurzam ... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 13:24
    Niestety w moim przypadku zerwanie jest malo oplacalne. Kara umowna wynosi 900 zl , po 13 miesiacach jest 80 % kwory a po 19 miesiacach 60 %. Zjechalem na najnizszy mozliwy dla mnie abonament Moja 40 , na 2 aktywacji urodzinowej podnioslem abonament na Moja 140 ( rabat 50 % + 50 % wiecej minut do Ery ) w sumie mam 210 min za 79.29 . Po prosru trzeba pilnowac sie zeby nie wychodzic poza minuty i czekac na wygasniecie umowy . Mi zostalo jeszcze 11 miesiecy. Wszystkich niezadowolonych abonentow Ery zachecam do akcji mailowej . Piszcie na boa@era.pl co myslicie o "uczciwych" zasadach przechodzenia na nowe taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 13:25
    Ja raczej zmienie na Classica,ale chyba troche sie wstrzymam.Jakos mam nadzieje ze cos zmienia,przeciez to co jest teraz to kpina i sadzac po komentarzach to mnostwo ludzi trabi erze teraz o zerwaniu umowy albo wypomina im te glupoty co wyprawiaja.Chyba wiec maja rozum zeby cos zmienic??Czy sie myle??Moze jest tu ktos z ery:) to sie wypowie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 13:31
    Wlasnie chyba stworze jakiegos mail-a do boa:)Ja akurat jetem jeszcze w niezlej sytuacji,ale i tak mnie era wkurza tymi taryfami.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 13:33
    *** karolg "wyjątkiem jest taryfa Moja 40 Medium, dla której możliwa jest zmiana na taryfę Era Komfort 80 z minimum dwoma pakietami" z tego co jest tu napisane można przejść na Classic, ale tylko z dwoma pakietami po 60 zł,czyli dla mnie za drogo, zostaje przy mojej 40 medium:(
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 13:34
    Sorry miało być komfort z dwoma pakietammi;)
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-01-30 13:43
    ERA SIEĆ FRAJERA ZUPELNIE POTWIERDZAJA SIE TE SLOWA, LUDZIE SPADAJCIE Z TEJ ERY JAK SZYBKO SIE DA! TA SIEC NIE SZANUJE KLIENTA ZERO,PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 13:45
    Ja bym już dawno odszedł ale cyro mnie do listopada wiąże:(
    0
  • Users Avatars Mini
    gaultier pisze: 2005-01-30 13:45
    Żenada, to co przez ostatnich kilka dni pokazuje PTC to jedna wielka kpina…Brak szacunku do klientów, nie ważne czy stary czy nowy, wszystkich maja gdzies. Generalnie jest drogo, duzo za drogo, co z tego że minuta kosztuje niewiele, kiedy tak naprawde liczy się to ile co miesiąc kosztuje nas korzystanie z telefonu, a tu wychodzi na to ze zamiast być taniej jest coraz drożej – skandal. A warunki migracji, slow brakuje… miałem podpisac ten nędzny aneks na 30 min i polowe abo, ale po tym co zobaczyłem, mam PTC i ich nedzna oferte gleboko gdzies… nie będę robil interesow z kims kto mnie nie szanuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 13:46
    Jak sobie pomyśle ile to jest czasu, to mnie normalnie.......
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-30 13:47
    chcialem napisac ze wspolczuje erowcom, ale co prawda to prawda - plus nie ma jeszcze dostepnych nowych taryf dla kogokolwiek w trakcie umowy. mysle jednak ze bedzie w plusie lepiej. po prostu jak zwykle pewnie 50zl netto za zmiane, chyba ze na wyzsza taryfe to 25zl, no i po jakims czasie prmocje na to /odp. 25 i 0zl/. a w erze tez sie pewnie skapuja i zrobia jakas promocje na zmiane. oby - tego Wam zycze !
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 13:48
    Era powoli chyba się przekonuje, że strata pozycji lidear jest już kwestią czasu tylko;)
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 13:53
    lokop1 ** pociesze Cie, ja mam cyro do stycznia:))
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 13:57
    I podpisałeś umowę pewnie ze zniżką na abonament przez jakiś okres czasu czy się mylę ... ja też:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 14:01
    *** karolg tak jak mówiłem, dzwoniłem do BOA przy umowie terminowej mogę przejść tylko na komfort 80 z dwoma pakietami - cwaniaki - ja się chyba do tego listopada zapłaczę:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 14:02
    Ci ktorzy maja dzialalnosc gospodarcza moga przejsc na dowolna taryfe Komfort Biznes. Zamiast czekac 11 miesiecy na wygasniecie umowy przejde na Standard 160 i zamiast placic 120 zl bede placil 73,20. Ale to co robi Era naprawde jest zenujace ...
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek2 pisze: 2005-01-30 14:02
    padaka :( jestem od 6 lat w era a tu taka lipa, wszyscy czekali prawie 4 miesiace na nowe taryfy ktore byly dawno zapowiadane a tu taka porazka :( szkoda rezygnacji z "kombatanta" ale chyba nie bede dluzej siedziec w tej przedpotopowej erze :[
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 14:04
    lokop1**ale mnie ratuje Classic 70, wtej chwili mam moja25
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-30 14:04
    *** qbek2 W Ideii tez byll "kombatant" i mysle ze go nie zlikwidowali ale glowy nie dam.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 14:06
    ***Erazmus zlikwidowali niestety ***karolg zazdroszcze, czyli wynika z tego,że to ja mam przechlapane:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 14:07
    Zlikwidowali ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Keraj pisze: 2005-01-30 14:11
    Nie tylko Era ma klientów w GŁĘBOKIM POWAŻANIU.br Zadzwoniłem do Plusa i zapytalem czy mogę zostać ich abonentem, ale chciałbym konkretny numer telefonu-nikt nie potrafił mi powiedzieć czy mam taką możliwoćś i ile ewentualnie zapłacę. Wysłałem maila do BOK i taka sama reakcja - BRAK REAKCJI - ta firma chyba nie odbiera poczty e-mail !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 14:15
    lokop1**no w Twoim przypadku to rzeczywiscie siasc i plakac:)Niestety Era sie nie popisała,ale moze zrobia jaks promocje na przechodzenie do nowych taryf?
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-30 14:15
    Widze ze Idea w najblizszych kilku - kilkunastu miesiacach bedzie miala duzy przyplyw kientow. Ludzie pamietaja jak ich sie traktowalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 14:17
    ***karolg może, ale znając ich pazerność, to jakoś w to wątpie, miałem siedzieć na tym swoim popku;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2005-01-30 14:17
    powiem tak - niech sie Era poki co buja z taka oferta. jestem w Erze piaty rok. mam umowe do listopada, wiec pewnie we wrzesniu jak nie wczesniej bede mial mozliwosc podpisac aneks. zobaczymy - jak do tej pory nic sie nie zmieni, a oferta idei (ktora ma byc zaprezentowana jutro) bedzie duzo ciekawsza to zmieniam opa i tyle. zeby chociaz mozna bylo podpisujac aneks bez telefonu wybrac Komfort 120, to jeszcze bym sie zastanawial. ale jak bedzie mozna tylko na Komfort 80 to do widzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 14:21
    ***Poke tu sie akurat zgodze, fanem idei specjalnym nie jestem bo to jednak corka matki telekomuny:) ale to co piszesz to swieta prawda
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 14:24
    ***Solos na wyższy raczej na pewno pozwolą zmienić, ale pewien nie jestem.
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 14:26
    Tylko ciekawe jaka oferte by przedstawila idea, gdyby nie wspomniana telekomuna??Moze rzeczywiscie jest tak ze maja ogromne wsparcie ze strony telekomunikacji i winduja ceny w dół na co inne opy nie moga sobie pozwolic?Zobaczymy co Plus pokaze, wtedy chyba sie znajddzie odpowiedz na to pytanie.A moze po prostu tonący brzytwy sie chwyta?Jedna idea nie sprzedala sie tak zachwycajaco jak planowal zarzad. Musicie przyznac ze troszke jest w tym sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 14:29
    Przeciez oferta ery jaka jest,kazdy widzi.Czy znakiem tego idea misiala od razu odpowiadac obnizkami?No chyba ze za jakis miesiac era cos zmieni i my jako abonenci tego jeszcze nie wiemy, a moze wie to ktos inny i po prostu sie cyka...
    0
  • Users Avatars Mini
    Boomer pisze: 2005-01-30 14:30
    Kombatatnt został zlikwidowany we wszytkich sieciach ale tylko dla nowych abonentow!!! Ja mam w erze 50% znizki na abo + 30zł netto na rozmowy co miesiąc a w idei tylko znizke na abo-w jedynej ani w komfocie znizek juz nie ma :(
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-01-30 14:31
    Gustaff * o co wy sie rzucacie, Era liczyla wasze warunki po stawkach za telefony uslugi itd.. z przed 1-1,5 roku. Jesli teraz wprowadzila duzo tansze taryfy to biznes im sie po prostu nie spina, wiec zeby to jakos domnknac przedluzaja umowy albo wprowadzaja oplaty za zmiany. A jak sie nie podoba , to przeciez pozostaja jeszcze golebie pocztowe , i poczta dymna. Operator komorkowy nie jest organizacja charytatywna, Jak widac juz Era stwierdzila ze im sie drobnica placaca ponizej 60pln nie oplaca z abonamentem bo koszt obslugi (faktury, bilingi,BOK) przekracza zyski z takiego klienta. Za chwile pewnie bedzie tak ze beda super tanie uslugi np voice i sms (taka heyah bis) ale zadnej wartosci dodanej,gprs/edge , zadnego konsultanta , obsluga tylko przez internet, a jak ktos bedzie mial abonament to bedzie go mogl uzywac jak poreczenia w banku jako solidny klient ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-30 14:32
    Ten regulamin migracji jest identyczny jak zwykle - różnica jest taka że GOL go publikuje. Nie ma co przesadzać - jeśli ktoś terwz płaci za sekundowe 18 złotych miesięcznie, mam minutę po 1,20 czy 1,40 to naprawdę nie wiedzę dlaczego miałby nie zmigrować do tańszych taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-30 14:32
    *Keraj: podejdz do najblizszego salonu i zapytaj. w plusie w kazdym slaonie mozesz wybrac nr z calej bazy dostepnych w danym momencie. a na dziendobry zadzwon pod nr na ktorym Ci zalezy i zobacz czy ktos go nie uzywa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-01-30 14:33
    Keraj *w tej chwili w Plus wiekszosc kart jest "gola" mozna sobie numer dobrac w momencie aktywacji, ale prefix raczej na poziomie 663....
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 14:42
    ***markus fajnie, że jestem drobnicą bo im 57.33 płacę, abyły czasy gdy rachunki po 24.40 brutto miałem, ani grosza więcej!!!Ale musieli się na mnie wkurzać;)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-30 14:46
    11.2. zmiana taryfy po zakończeniu umowy terminowej możliwa jest na dowolną taryfę wybraną przez Abonenta z puli Era Classic lub Era Komfort 80. Opłata za zmianę wynosi 20zł netto (24,40zł z VAT). - czy to znzcy, że moge cokolwiek sobie wziąć jak mi się skończyła już umowa ?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 14:47
    ***neoplus dokładnie, w sumie chętnie bym się z Tobą zamienił;)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-30 14:54
    ***lokop1 - serio? nawet niiższy ? i w ogóle dowolnie? no to jestem lekko mówiąc "wniobowzięty" nagle ! :))) nie mogę uwierzyć i zaraz do BOA zadzwonię to sprawdzić. Jeśli to prawda to po prostu będzie bosko! Jeśli to prawda to ERA dla mnie WYMIATA :))
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 15:02
    z przejsciem z MM40 na komfort 80 to jest patent --- oplata 60 zl plus 6 miesiecy, czym jest ta oplata 60 zl, koniecznoscia wykupienia 1 pakietu za 60 zal na min. jeden okres rozliczeniowy fajne :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 15:03
    dodatkowego 1 pakietu o tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-30 15:05
    Zadzwoniłęm. Konsul był bardzo hmm. "dziewczęcy" ale powiedział wszystko co chciałem wiedzieć. Jest rzeczywiście tak, że można sobie wybrać któą się chce tearyfę :) Kosztuje to tylko 24 zeta :) Bosko. Albo można skorzystac z utrzymaniowej i zmigrować skorzystawszy - trzeba przemyśleć co się bardziej opłaca, bo chyba można na tym jeszcze że tak powiem "zarobić". Te fakty stawiają ofertę Ery w nowym, znacznie znacznie korzystniejszym świetle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-30 15:07
    *markus: jak sie uprzesz to dostaniesz i 601.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-01-30 15:12
    neoplus *** napisz wszystko jeszcze raz wyraźniej ...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-30 15:21
    neoplus : to , ze po wygasnieciu umowy moge sobie wybrac dowolna taryfe to dal mnie zadna rewelacja . Przeciez skoro juz nie jestem zwiazany kontraktem , to moge zrobic co tylko zechce ........... , np zmienic opa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Technic pisze: 2005-01-30 15:22
    No tak "cfaniaki" z Ery dbają tylko o tych którym się umowa skończyła, żeby im nie abonenci nie pouciekali do konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-01-30 15:38
    klops* masz racje tylko ze kolega chyba chcial jakis konkretny numer a tylko 66x sa na tyle luzne ze mozna probowac dobierac te z 601 to juz musisz liczyc na pierwszy wolny ;-( lokop1* jak by ci to powiedziec , niestety z punktu widzenia operatora tak ;-). Zeby sie zalapac na zmiane phona po 24mc to musisz miec z 60-80PLN to ci pascie zaoferuja, a ostatnie taryfy Ery jeszcze to potwierdzaja ze jestes wg operatorow targetem dla prepaida. Pociesze cie ze ja na jednej ze swoich kart tez operuje na poziomie 50-80pln (w plusie) bo mam dobra taryfe, strefe plusa, takt 1 sek i gadam ile chce ;-) , tylko ze to jest taryfa biznesowa traktowana inaczej chociaz na dobry telefon tez nawet nie licze ale albo tanio gadam albo mam tanie telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 15:41
    Czyli z tego wychodzi,że nawet mi telefonika nie zaoferują? To ja jestem już pewien, że im podziękuje;) A telefonik sam sobie kupie, trudno, oni nie chcą mnie, to ja ich, pa......!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 15:44
    ***markus tak szczerze najwyższy mój rachunek w erze to 62.50, czy coś koło tego, może niie dostane telefonu,ale przynajmniej mam radoche,że im mało płace;)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-01-30 15:54
    lookop1* a kto powiedzial ze ciebie nie chca? Bardzo cie chca dlatego ci proponuja nawet 6mc extra zebys z nimi zostal. A jak sobie phona sam kupisz i im nie bedziesz d... zawracal to ci moze jakies minutki doloza.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 16:01
    Łeee tam ale na 24 miechy nie będę się wiązał, dziękuje
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-01-30 17:40
    eeeee tam
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-01-30 17:41
    A ja sobie zmienilem z moja 40 na moja 25 i za miesiac bede mogl przejsc na komfort 80 bez obowiazkowego drugiego pakietu :) A te dodatkowe 6 miechow abonamentu mi nie przeszkadza, bo i tak nie chce zmieniac numeru :) W ten sposob za 60 zeta (+ 30, czy ile to tam kosztuje za zmiane taryfy w dol) mam w sumie 130 minut (Komfort 80 + 40 z Minut Ekstra + 10 z Era Premia) i sekundowke za darmo. Wg. mnie ekstra :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-01-30 17:46
    ja to bede miał teraz dylemat, mam super nr na firme, wiec nie chce go stracic, znajomi prawie tylko Era wiec tez szkoda zmienic opa, umowa do maja, ale przedluzac na 2 lata jak sie nic nie zmieni troche szkoda, przejsc do prepaida sie nie opłaca, bo jesli dadza mozliwosc zmiany opa z zachowaniem nr do ja nie przejde, bo bedzie to dotyczyło tylko abonentów, nie robic nic też zal, bo nie wiadomo ile bedzie trzeba czekac na zmiany...I masz chłopie placek...A swoją drogą to chyba posypie sie sporo rezygnacji w Erze i zamiast zyskać klientów to sporo stracą, zapewne na korzysc tego, kto da w miare tani abonament + telefon, a jeszcze promocja za przejście z innego opa...I jeszcze jedno, współczuje konsultantom Ery, bo im zapewne zbierze się najbardziej, choc nie zawinili...klasyczne: "Pan zawinił, cygana powiesili..."
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2005-01-30 17:53
    Goodzina 17sta , a o IDEJI nic nie słychać ??? Szczelne kanały przebiegu informacji !!! toć to prawdziwa konspiracja !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    abonent pisze: 2005-01-30 18:13
    To co przedstawiła era swoim stałym abonentom jest ŻENUJĄCE. Jestem w sieci od 1999 roku. Jeszcze rok cyrografu i NIGDY WIĘCEJ!
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek2 pisze: 2005-01-30 18:39
    @neoplus jestem w takiej samej sytuacji jak Ty. PS. a kto powiedzial ze IDEA z jutrzejsza promocja bedzie lepsza??? widze ze opy nasze kochane przygladaja sie jeden na drugiego i czekaja co sie stanie ale nikt nie wyskoczy przed szereg z superpromocja
    0
  • Users Avatars Mini
    dfd pisze: 2005-01-30 18:43
    a
    0
  • Users Avatars Mini
    dfd pisze: 2005-01-30 18:47
    No ja juz wymowilem z nimi umowe. Dali mi taka super promocje ze podziekowalem. Macie mojego maila do nich\"zien dobry, jestem bardzo zdziwiony w jaki sposob firma ERA dba o swoich stalych abonentow, mianowicie konczy mi sie w niedlugim czasie umowa(20.03.05) , wiec zastanawialem sie nad podjeciem decyzji o przedluzeniu umowy na kolejne 24 miesiace(tzn. na 5 i 6 rok)Otrzymuje od Panstwa oferte taka jak: upust na abonament 50%, +25minut na kazdy cykl, sekundowe nalicznie za 1,22zl. Po zastanowieniu sie nad oferta spojrzalem na aktualna promocje dla nowych abonentow. Wynika z niej ze nowy abonent w taryfie JEDYNA ma :
    0
  • Users Avatars Mini
    dfd pisze: 2005-01-30 18:48
    70 minut i sekundowe naliczanie za 48,8zl miesiecznie oraz ma do wyboru telefon juz od 1zl. Przeliczmy teraz moja \"indywidualna\" oferte od Panstwa: upust na abonament50% (bedzie 28.99zl), sekundowe naliczanie(1.22zl)doliczyc brakujace 5minut do oferty nowego abonenta zeby bylo 70 minut (5x1.61zl=8.05zl), oplata za oplacenie faktury na poczcie(3.5zl+godzinna kolejka i zmarnowany czas). Podsumowujac 29.99+1.22+8.05+3.5 daje kwote 41.76 zlotego!!! czyli moj realny zysk po 4 latach bycia z Panstwem wyniesie 7,04zl!!! ,nie majac nowego aparatu. Przeciez to zakrawa o kpine. Prosze o ustosunkowanie sie do mojego listu.\" Odpowiedzieli ze nie da rady to im podziekowalem. Jeszcze do marca musze pognic:).Ps. zaznaczam ze maila pisalem na poczatku stycznia
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 18:50
    Jestem przekonany ze idea nic ciekawego nie pokaze.Przeciez nie musi, bo chyba jednak ich oferta i tak ciekawsza jest.Choc wcale nie przecze ze era jest az tak zła, wkurza tylko mnie ze starzy abonenci zawsze dostaja w dupe od ery a PINGWINY gadaja za 20gr za min i smsuja za 5 gr!!!Skandal
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-30 18:57
    podejrzewam ze nic nie bedzie slychac o idei - a jutro pojawi sie tylko zmieniona oferta dla firm i wtedy zaczna wszyscy jechac na idee ze miala przedstawic nowe plany a nic nie zrobila takiego
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 18:59
    **faza dokładnie tak bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-01-30 19:06
    W sumie to dfd ma rację, oferują źłodziejskie warunki przedłużenia abo, na pewno w to nie wejdę:(
    0
  • Users Avatars Mini
    dfd pisze: 2005-01-30 19:07
    Czytajcie jeszcze sobie ten artykul. kpina www.telep olis.pl/news.php?id=1426
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-30 19:13
    odnosnie idei jeszcze --- zmiany w jednej idei jesli beda to dopiero pod koniec tygodnia nie bedzie ich natomiast jutro --- jutro tylko dla firm zmiany zaprezentuja
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 19:19
    wlasnie dzwoniłem własnie do BOA z checia dowiedzenia sie czy bede mial mozliwosc zmiany moja 25start na classic70 i szacowny pan powiedzial mi ze w tej chwili nic nie wie (dopiero po 3 lutego)narazie zaproponował mi komfort 80 za 60 zł. Mam nadzieje ze nie wywiną jakiegoś numeru jak z wedium 40:))Jesli składam teraz chec zmiany taryfy to zmiana bedzie dokonana w CIAGU 8 tygodni (nie po 8), natomiast od 31 marca zmiana taryfy z dnia na dzien (dzis zmieniam jutro juz z niej korzystam).Jesli zmaina nastapi w połowie okresu rozliczeniowego to opłata jest naliczana tak: poł okresu w starej taryfie i pol w nowej, z przeliczeniem minut i abonamentu
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-30 19:21
    ja tu juz linkow nie podaje bo ostatnio az pan redaktor do mnie dzwonil i upominal zebym nie reklamowal konkurencji ....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-30 19:25
    GDZIE KUŹWA NOWA OFERTA IDEI ??? ILE MOŻNA CZEKAC NA ZMIANY W JEDNEJ IDEI ??? MIAŁA PRZEDSTAWIĆ NOWE PLANY , A NIE ZROBIŁA NIC TAKIEGO! GDZIE PRZECIEKI???
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 19:28
    z idea jak zawsze - jutro okaze sie wiadomosc z nowa ofertą zostanie przedstawiona 5 dni pozniej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-30 19:29
    ***keraj - jeśli nie zaczniesz od awantury wchodząc do Salonu , to wybierzesz sobie numer jaki tylko chcesz , jeśli tylko jest wolny. No może poza złotymi numerami ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-30 19:32
    ***issa ty masz max profit wiec po co ci nowa oferta idei :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-30 19:34
    ***fazafm.com - przecież to były tradycyjne żarty:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-30 19:35
    markus - nie prawda. Jest całkiemn sporo dostępnych numerów z prefiksem 601 - uwierz. I to ciekawe - "imienne" - żeby nie szukać daleko np. 601 DOROTA (strzelam, więc nie łap mnie za słówka, kiedy będzie zajęty). Moi znajomi już w ten sposób sobie właśnie dobierają numery - i wielu ma z prefilsem "dwuliterowym - 601-609 ;-) Sam numer 367682 nie jest jakiś nadzwyczajny, ale DOROTA już jest świetny ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-30 19:36
    issa - złotych nie ma w puli wolnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-30 19:42
    ***issa wiem wiem :) ale wczulem sie w sytuacjie
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-01-30 20:37
    Jutro lub we wt ide do Ery zobacze co mi zaproponuja,chce zmienic taryfe na nową-ciekawe czy sie oplaci.
    0
  • Users Avatars Mini
    ` pisze: 2005-01-30 21:08
    Kiedy będą nowe taryfy w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-30 21:54
    dfd*** ale smieszne ubaw po pachy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-01-30 22:30
    Czepiacie się migracji, w Plusie nadal mamy po 2 zł za minutę w standardowych taryfach..i co? Wszystko lepsze niż to.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-01-30 23:02
    WLO* zgadzam sie z toba ze MOZNA ZNALEZC kupe ciekawych wolnych , kolega tak ma numer ze swoim nazwiskiem ALE jesli masz numer 602ABCDEF i chcesz miec 601ABCDEF to latwiej ci taki odpowiednik znalesc w 661.. niz w 601.. , chyba ze akurat bierzesz pojedynczy a nie cala grupe numerow (co teraz zwlaszcza w biznesie w przejsciach z 602-6x1 zdarza sie notorycznie)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-01-30 23:14
    Aleksandrze...slusznie zauwazyles...od jakiegos czasu uzywam wylacznie simplusa...a numer abonentowy lezy na tapczanie...juz mnie od dawna serce nie przestaje bolec...jak musze pamietac o zaplaceniu za 10 minut i 10 smsow 30 zlotych i 50 groszy co miesiac...do wrzesnia jeszcze...i tylko jednego ciezkiego uporu z ich strony nie rozumiem...ze tez konsekwentnie chce im sie (Polkomtelowi) "zmuszac" mnie do nie korzystania z numeru abonentowego i nie generowania im przychodow w imie dobrze pojetej"umowy zobowiaazaniowej" na niegodziwych warunkach...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-01-30 23:18
    coz...chciwosc po prostu nie oplaca...ale czemu tu sie dziwic jak zadnemu z przyszlych cudotworcow marketingowych w Plusie nie chcialo sie czytac w szkole "LALKI" Prusa...gdzie wyraznie skierowana byla pierwsza w ich zyciu ekonomicznym maksyma, ze: "handel nie opiera sie na spodziewanych zyskach...tylko zyskach plynacych z rzeczywistego obrotu"...i co dziwne autor pisal o doswiadczeniach warszawskich...a oni co? maja jakies doswiadczenia lodzkie? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    magnum pisze: 2005-01-30 23:26
    Era jest straszna...Dobrze zrobilem przechodzac do sieci idea tam nie ma takich sciem...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-30 23:45
    *bach: ze tak powiem jako warszawiak z urodzenia ze w + pracuje sporo ludzi z doswiadczeniami lodzkimi i innymi ;-) a co do nowych taryf to mysle ze niedlugo beda. a nawet jak beda to i tak np. na nr uzywanym przez moja dziewczyne oplaca mi sie na razie zostawic taryfe plus20 bo dalej dziala promo +15zl/mies (raiffeisen) na wszytsko a ona glownie smsy teraz pisze. ja i jej mama mamy maxprofity!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek+* pisze: 2005-01-30 23:53
    Mam pytanko moze ktos wie ile kosztuje przejscie z taryfy wyzszej( moja40) na nizsza (moja25)
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwojtekkk pisze: 2005-01-31 00:01
    Moim zdaniem oferta ERY to istna porażka!! Za miesiąć kończy mi się cyro i przedłużając umowę nie mam możliwości wybranie np. Komfort80, istna kpina !!! @!#!! Pełne 24 miesiące płacenia za usługi ery i taka olewka. Kompletnie nie rozumie postępowania ery, chyba kolesie z działu rozowoju i planowania to utpoijni wizjonerzy, nie rozmumie tego. Jak dla mnie to sprawa jest już oczywista, pierd.... era, znacznie "więcej mogę" w Plusie. Biorę kumpla i wybieram MAxProfit 50, to jest najlepsza oferta na rynku za taką kasę. Oferta Ery to największe rozczarowanie tego roku... przynajmniej dla mnie. Pozdrawiam gsmonline.pl !
    0
  • Users Avatars Mini
    dfd pisze: 2005-01-31 00:18
    36,6 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-31 00:30
    Wyjdzie na to ze wiekszosc zmigruje do Ideii lub Plusa zamiast do nowych taryf ale skoro nie szanuje sie obecnych abonentow dzieki ktorym firma moze sie rozwijac to nie ma czemu sie dziwic ...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-31 00:36
    Erzamus - wiekszosc tylko tak gada gada gada ze zmienia operatora jak co do czego przyjdzie to i tak 90% z tych co gadaja ze juz wyrzuci ere i zmieni na plus a czy idee zostanie nadal erowcem ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwojtekkk pisze: 2005-01-31 00:45
    Całkowicie się zgadzam z tobą Erazmus. To że taryfy zaczynają się od 50 i 60zł mogę jeszcze zrozumieć, ale dlaczego tak komplikuje się życie obecnym abonetom ?!? Tego nie pojmuje, dziś koleś z Ery, powiedział mi że mogę wybrać na przedłużenie nową taryfę dopiero po 31 marca, a co się niby wtedy ma stać ?? Nie rozumię tego! Uprzejma pani w BOA powiedziała że może chcę przenieść numer na TT, i podpisać nową umowę. Tak, jest to rozwiązanie, ale jakie, liczyłem na choć minimalny przejaw zainteresowania moją osobą, że regularnie płaciłem rachunki, średnio po 80zł, może i nie dużo, ale moja mama w plusie z rachunkami za ok.30zł ma lepsze ofert na przedłużanie umowy niż Ja. Istna kpina. Czarno widzę losy Ery. Już niedługo zmieni się lider, ale oby wtedy i on nie miał takich szumnie zapowiadanych rewolucji w planie bo może znowu być lipa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-31 08:47
    Moze faktycznie Era chce ludzi generujacych rachunki ponizej 1000 zmusic do przejscia do TT . Ale czy im sie to oplaca ... Prepaidowiec jest malo lojalny - ja sam mam kilka kart prepaid i moge przechodzic z sieci wkladajac jedna lub druga karte.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-01-31 09:25
    GG: pieknie to zostalo napisane w tym artykule na telepolis ... po 6 latach przejzalem :-((( Bronilem ERY zaciekle i co dostalem w zamian ... jechalem zawsze na IDEE a teraz ma wg mnie najlepsza oferte :-( A najgorsze w tym wsyzstkim jest to ze nie moge zmienic numeru z takiego samego powdu jak WLO :-( Ale 03 lipca przechodze do TAK TAKa. Panie Kulakowski - ZASZALAŁ PAN !
    0
  • Users Avatars Mini
    nadam pisze: 2005-01-31 09:41
    W ch** granie na ekranie - mam tel. w erze chyba od 97 albo 98 roku. Pierwszy raz mnie wk**** kiedy przepadły mi punkty stokrotki. Teraz jest ten drugi raz. Trzeciego nie będzie///
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-01-31 10:37
    Nienawidzę Ery gdyż oszukali mnie na dwóch rachunkach i nie chą uwzględnić reklamacji. A chodziło o to, że przedłużając umowę na dwa kolejne lata miałem otrzymac usługę sekundowego naliczania. Po podpisaniu aneksu zadzwonilem aby aktywować tą usługę (o tym, że muszę aktywować ją samodzielnie, też dowiedziałem się przez przypdek). Aktywowałem też wszystkie inne możliwe usługi. Pani potwiedziła, że mam usługę aktywną, więc byłem zadowolony. Dopiero po dwóch miesiącach przyglądając się rachunkom zauważyłem, że coś jest nie tak. Okazało się, że nie mam usługi aktywnej! Pani, które przyjmowała zgłoszenie zapewne źle coś kliknęła. Może się zdarzyć. ale najgorsze jest to, że ERA nie chce się przyznać do błędu i wmawiają mi w każdym piśmie, że nie aktywowałem usługi w yznaczonym terminie! Co prawda nie są to duże pieniądze, ale chodzi mi o zasadę i będę dalej domagał sie korekty faktur. Nie popuszczę im tego. MÓJ STOSUNEK DO ERY I TO JAK TRAKTUJĄ SWOICH KLIENTÓW JEST MOCNO ANTY!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-31 10:45
    ***Tom wszystkie rozmowy w Erze powinny byc nagrywane wiec mozna spokojnie zadac aby odsluchali rozmowe i uwzglednili reklamacje .
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-01-31 10:48
    beznadzieja...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-31 11:09
    Ja postanowiłem na razie się wstrzymać z migracją. Po pierwsze to nie wiem, na co chcę zmigrować, po drugie, chyba jednak przeczekam pierwsze zamieszanie, konsultant powiedział mi w BOA, że w marcu będzie więcej możliwości i chyba ten miech jeszcze mnie nie zbawi. Najwyżej będę zły na siebie, że nie przemigrowałem, ale co nagle to po diable, chcę mieć wolne ruchy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-31 12:12
    ***Darek [30-01-2005 16:41] - żebyś sie nie zdziwił, +40 Minut Exta ci przepada przy migracji na nowe teryfy jeżeli to są minuty które były w umowie promocyjnej, pisze o tym w regulaminie migracji zostają tylko minuty z Era Premia ***dfd [30-01-2005 17:48] zawsze możesz wskoczyć na TT i potem wybrać dowolną promocję dla nowych klientów, ale to syf że żeby dotać to samo co nowi i nie stracić numeru to jeszcze trzeba kombinować :[ ***nadam [31-01-2005 08:41] mie też wnerwili ze stokrotką, całkiem od nich nie uciekłem bo do TT, ale za to teraz jestem Happy, bo sobie narąbałem 325 min rozmów bez limitu czasowego i 20 gr za min :) Podobno już zablokowali numer do zamawiania pakietów SMSy nie dochodzą, ktoś to moze potwierdzić?
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2005-01-31 12:21
    ****locco zły na siebie nie bedziesz skoro mozna od marca dopiero zmigrowac a teraz tylko zglosic chec (zeby pozniej nie dzwonic ponownie) a mysle ze musza cos zmienic bo choc uwazam (w przeciwienstwie do znacznej wiekszosci) ze abo sa spoko to jednak lipa jest z ta migracja straszna
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2005-01-31 12:52
    zmigrować można już teraz, tylko Era asekuracyjnie mówi że może to trwać do 8 tygodni (chyba sie sporego rzutu spodziewali ;))) Myśle poza tym że to chodzi o kwestie techniczne - nowe taryfy sa wdrazane i póki co nie ma jeszcze możliwości zmiany przez I-BOA. Będzie dopiero od marca. Poza tym jak ostatnio wprowadzane były nowe taryfy (czyli listopad 2002) to warunki migracji były takie same - na wyższa taryfę i przedłużka na 6 miesiecy.
    0
  • Users Avatars Mini
    gosciowa pisze: 2005-01-31 21:33
    mnie jeszcze zostaly 3 miesiace. i na tym sie skonczy moja znajomosc z era. a bylam u nich 5 lat... nowe taryfy to mega sciema i drozyzna. smutne ze nic wiecej nie maja do zaoferowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-02-01 02:34
    Kupilem 2 startery POP na okraglo i powoli bede sie wycofywal z Ery . Nigdy im nie zapomne jak potraktowali mnie po ponad 3 latach stazu. Mam pytania do popakow . Czy da sie zmigrowac do Jednej Ideii na karte nie tracac bonusow POPa na okraglo ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-02-01 02:36
    ***GregPepe ja aktywowalem siostrze 10 pakietow ale wczoraj zamowilem kolejne. POtwierdzenia smsow dostawalem wiec mysle ze bedzie miala 20 pakietow z minuta za 20 gr :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-01 03:09
    A w Plusie nadal nie można migrować :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-01 03:20
    w plusie podobno juz za moment, 5minut cierpliowsci jeszcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    MisiaczekM pisze: 2005-02-01 19:57
    A ja se kupuję Dual - Sim i se te 160 sms-ow z Moja 40 bede wykorzystywał przez ten rok. A już w tej chwili podpisałem umowę z Idea (bezterminową) kwota deklarowana 10 zł (ok. 13 min rozmowy, a nie jak do tej pory miałem 40 rozpoczetych rozmów w Erze) Moje rozmowy przez tel sa krótkie, także w 1 min przeprowadzę ich z 4x13 min mam 52 przeprowadzone rozmowy za 10 zł. a co do komfortu, darmowych rozmow i rozmow ma stacjonarne za 39 gr. to jestem cieekaw jak oni to przeliczą jak daja w abonamęcie min a nie złotówki? Też wielka ściema. Zabiorą darmową minutę za 1 min połączenia, a niestety ona tak naprawde kosztuje 75 gr (60zł/80min = 0,75gr)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-02 07:26
    klops: No właśnie, podobno dzisiaj mają być ogłoszone nowe warnki. Nie mogę się tego doczekać, bo Max Profit jest w tej chwili naatrakcyjnieszą ofertą na rynku i chciałbym przejść na tą taryfę
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: