10 GB Internetu przechodzącego na kolejne miesiące oraz nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na numery stacjonarne, a także weryfikacja za pośrednictwem kuriera to oferta Mobile Vikings dla rejestrujących kartę pre-paid.
Dla wszystkich, którzy zarejestrują kartę pre-paid w Mobile Vikings, przewidziano bonus w postaci darmowych 10 GB Internetu oraz nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci i na numery stacjonarne na okres 31 dni. Użytkownik będzie mógł na swoim indywidualnym koncie samodzielnie zadecydować, kiedy chce skorzystać z promocji i tym samym – od kiedy ma być naliczany okres 31 dni. Jeżeli ważność środków zgromadzonych na koncie zostanie przedłużona (tzn. najpóźniej dzień przed upływem terminu ważności karta zostanie doładowana), po upływie 31 dni niewykorzystany Internet przejdzie na kolejne miesiące.
Osoby korzystające jedynie z oferty Internetu mobilnego otrzymają w prezencie 14GB Internetu na okres 60 dni. W tym przypadku promocja również zostanie uruchomiona w terminie wskazanym przez użytkownika i pod warunkiem doładowania konta kwotą minimum 20 PLN (w przypadku dotychczasowych użytkowników wymagane jest jedynie doładowanie w tej kwocie w historii konta.
Ponadto operator przygotował specjalną promocję dla wszystkich, którzy chcą przenieść numer do Mobile Vikings. Weryfikacja danych za pośrednictwem kuriera będzie bezpłatna.
Jak wygląda proces rejestracji karty w Mobile Vikings?
Proces rejestracji karty przedpłaconej składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest dostarczenie przez użytkownika wymaganych ustawą danych osobowych – imienia i nazwiska oraz numeru PESEL, a w przypadku osób nieposiadających numeru PESEL – nazwy, serii i numeru dokumentu potwierdzającego ich tożsamość. Użytkownicy, którzy dopiero zamawiają kartę lub przenoszą do Mobile Vikings swój numer, będą wpisywać wskazane dane w specjalnie dedykowanym, rozbudowanym formularzu elektronicznym na stronie internetowej operatora. Natomiast dotychczasowi członkowie społeczności Mobile Vikings mogą uzupełnić te dane na swoich indywidulanych kontach użytkownika bądź też podać je bezpośrednio podczas drugiego etapu procesu – czyli weryfikacji dostarczonych danych.
Weryfikacja dostarczonych danych osobowych może odbywać się w następujący sposób:
W każdym z wymienionych przypadków użytkownik musi przedstawić dokument potwierdzający tożsamość. Pracownik Mobile Vikings, kurier lub pracownik sieci Play sprawdzą, czy okazany dokument należy do użytkownika i czy dane z tego dokumentu są zgodne z dostarczonymi wcześniej w formularzu elektronicznym.