Motorola w Cannes - "historyczny" komunikat prasowy

Newsy
Opinie: 0
Opinie: 0

Kongres 3GSM w Cannes potwierdził przodującą pozycję Motoroli na rynku bezprzewodowego dostępu do Internetu. Motorola zaprezentowała pięć telefonów GPRS,  aplikacje handlu bezprzewodowego (m-commerce) oraz gier. Motorola jest wiodącą firmą, która dostarcza kompleksowe rozwiązania GPRS oraz trzeciej generacji 3G.

Telefony Motorola GPRS

Motorola jest obecnie jedynym dostawcą aparatów GPRS. Motorola rozpoczyna sprzedaż kilku aparatów GPRS we wszystkich segmentach konsumenckich i różnych przedziałach cenowych. Będzie to druga generacja aparatów GPRS Motoroli   – o zwiększonej funkcjonalności i łatwości obsługi.

Trójzakresowy Timeport 260: umożliwia przełączanie pomiędzy trybem przesyłania danych i połączeniami głosowymi, a oprogramowanie TrueSync* zapewnia synchronizację danych pomiędzy telefonem, komputerem osobistym, asystentem cyfrowym i innymi urządzeniami. Nowe menu.

Telefon Accompli 008 - wszystko w jednym: duży ekran dotykowy gwarantuje łatwą obsługę; funkcja rozpoznawania pisma odręcznego pozwala użytkownikom na łatwe komunikowanie się w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim, włoskim, szwedzkim, portugalskim, a nawet chińskim.

Motorola V66: najmniejszy trójzakresowy telefon GPRS.

Talkabout 192: wyjątkowo przyjazny dla użytkownika, z animowanymi wygaszaczami ekranu, ikonami oraz z iTAP, czyli funkcją przewidywania słowa, które użytkownik zamierza wpisać.

Aplikacje Motoroli

Rozrywka

Mobilne społeczeństwo przyszłości będzie się koncentrowało przede wszystkim na treści i aplikacjach. Motorola aktywnie współpracuje w gromadzeniu frapujących treści, które będą dostarczane przez operatorów sieci bezprzewodowych oraz portale, przy współpracy z partnerami i producentami aplikacji. Motorola zapewnia użytkownikom dobrą zabawę oraz ekscytującą rozrywkę bezprzewodową.

Wraz z CodeOnline, fińską firmą zajmującą się rozrywką bezprzewodową, Motorola oferuje dwie najbardziej popularne gry na świecie: Trivial Pursuit oraz Who Wants To Be A Millionaire (Milionerzy).

Pierwszą ofertą, będącą rezultatem sojuszu Motoroli z Creature Labs, jest wirtualna maskotka Sea-Monkey (oparta na znanej marce Sea-MonkeyÒ). Osoba grająca staje przed zadaniem przeprowadzenia jej przez kolejne etapy życia, poczynając od narodzin.

W „Virtual Pet” Motoroli i T-motion klienci T-Mobil wybierają wirtualnego psa (mają do wyboru trzy rodzaje), który reaguje na polecenia wydawane po niemiecku, angielsku lub węgiersku. Za pomocą telefonu Timeport 260 GPRS Motoroli można opiekować się wirtualną maskotką, podając jej wirtualny pokarm, napoje, a także stosując tresurę, przestrzegając pory snu. Jeżeli piesek zachoruje należy mu podawać wirtualne leki.

Te przyjazne gry nie są adresowane do tradycyjnych graczy. Dla operatorów sieci bezprzewodowych są one nową, obiecującą formą generowania przychodów. Inne aplikacje obejmują Mobile Sportsnet oraz usługi lokalne.

Handel bezprzewodowy

Motorola opracowała we współpracy z Trintech bezprzewodowy portfel (m-Wallet)  - rozwiązanie umożliwiające klientom dokonywanie płatności za zakupy internetowe     za pomocą urządzeń bezprzewodowych. 96% wszystkich zakupów online dokonywanych jest przy użyciu kart kredytowych lub innego rodzaju kart płatniczych. Rozwiązanie      m-Wallet Motoroli zapewni konsumentom dogodną i bezpieczną formę zakupu towarów, dzięki wykorzystaniu technologii WAP lub GPRS.

Biuro

Bezprzewodowe rozwiązanie biurowe Motoroli przekształca telefon komórkowy         w wyrafinowane urządzenie, gwarantujące użytkownikom dostęp do wszystkich usług internetowych za pomocą telefonu z protokołem WAP.

Przetargi wygrane przez Motorolę

Przetargi wygrane przez Motorolę potwierdzają jej pozycję jako jednego z wiodących dostawców kompletnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla technologii 2.5 i 3G          na całym świecie. Od października 2000 r. Motorola wygrała 9 przetargów na budowę infrastruktury. Innowacyjny wkład w opracowywanie treści i budowanie aplikacji wskazuje na to, że firma odegra kluczową rolę we wprowadzaniu bezprzewodowego dostępu do Internetu, rozszerzając swoją ofertę poza aparaty i infrastrukturę.

Motorola prezentuje „tu i teraz” łączności bezprzewodowej

Podczas światowego kongresu 3GSM Motorola przedstawiła funkcjonowanie osobistych sieci we wszystkich obszarach codziennego życia użytkowników telefonów komórkowych. W stoiskach Motoroli można było zapoznać się z aplikacjami „Work”, „Community”, „Go”, „Trade”, „Fun” oraz „3G Life”.

Goście kongresu mieli okazję zobaczyć, jak dokonuje się płatności za pomocą aparatu telefonicznego Dual Slot oraz jak „online” na rynku nieruchomości można znaleźć dom. Dzięki Motorola Messenger przyjaciele i znajomi mogą pogawędzić „online”, a potem sprawdzić repertuar kin lub adres nowej restauracji. Technologia Motoroli jest niezwykle przydatna także podczas podróży służbowych –umożliwia ona synchronizację urządzeń bezprzewodowych z tymi, które pozostają w biurze.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: