mPunkt przeznacza 3-6 mln PLN na kampanię wizerunkową

Newsy
Żródło: mPunkt
Opinie: 15

Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu – autoryzowanego przedstawiciela Plus GSM  -
w mediach elektronicznych. Głównym celem kampanii wizerunkowej będzie wprowadzenie marki mPunkt na rynek i zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów. W konkursie biorą udział oferty agencji: AHA, Mediafocus, A1 i EuroRSCG.

Głównym kryterium, które zadecyduje o wyborze agencji ma być niekonwencjonalność i nietypowość propozycji wejścia marki mPunt na rynek. Aby zwyciężyć, uczestnicy rywalizacji o budżet reklamowy mPunktu będą musieli przekonać przedstawicieli firmy nie tylko o atrakcyjności kreatywnej swej oferty, ale również o skuteczności proponowanych rozwiązań.

mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów. Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN.

Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić około 7 października 2003 r. Termin rozpoczęcia działań reklamowych będzie znany dopiero po przedstawieniu przez zwycięską agencję strategii mediowej i zaakceptowaniu jej przez mPunkt.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    _mario_ pisze: 2003-10-01 18:54
    po co taka informacja
    0
  • Users Avatars Mini
    kds pisze: 2003-10-01 20:48
    no cóż muszą wydać tyle pieniędzy, zwalniają mnustwo ludzi i muszą dobrze się starać by klienci byli zadowoleni i by zbudować nowy wizerunek
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2003-10-01 22:45
    Jeśli mPunkt w Polsce spzedaje co 5 aktywację całego Plusa to jest z czego robić taką kampanie ( kasa ) i jest poco umacniać swoją pozycję na rynku, a także przedstawić ludziom, ,że w mPunkcie nie tylko można kupić samą aktywację Plusa ale i telefon stacjonarny i aparat cyfrowy i kamerę cyfrową i naprawić telefon ( serwis ).Jest to najlepszy APH z Plusa.Mi mPunkt bardzo się podoba!!!!Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-01 23:32
    Co oni rozumieją przez media elektroniczne?? "mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów. Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN". Biorąc pod uwagę, że elektroniczne media to wszystko oprócz prasy, to budżet jest - delikatnie mówiąc - niewielki.
    0
  • Users Avatars Mini
    biorca licencji pisze: 2003-10-02 00:28
    to pewnie zaraz podniosą cenę opłaty licencyjnej bo niby inwestują w reklamę. Przecież to inwestują ajęci przepraszam powinno być - franchisobiorcy. Przecież Mpunk nie ma nawet 20 własnych punktów. Mpunkt to firma/sieć firm franchisingowa. Pozostałe punkt, których jest pewnie już ponad 150 to biorcy licencji którzy na samym początku muszą wywalić 50 tys złotych, za licencję itd. Potem co miesiąc procent od obrotów i składka na reklamę itd. to samo germanos, telehit.
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj pisze: 2003-10-02 12:18
    albo chodzi o co innego - kampania wizerunkowa może stanowic wstęp do świadczenia przez mPunkt usług MVNO - maja pozwolenie....i maja dobre ukłądy w +, a + chce wspomóc działania na rzecz pozyskania nowych klientów bez zwiększania nakładów.... to mamsens
    0
  • Users Avatars Mini
    Sceptyk pisze: 2003-10-02 17:56
    M-Punkt po uwolnieniu (grudzień 2004) rynku bedzie łączył się z Germanosem. Cała filozofia i wizualizacja obu sieci jest bardzo podobna, rózni się szczegółami. To sieć nastawiona na zysk za wszelką cenę, kosztem wszystkich, nawet pracowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:31
    biorca licencji: ale bzdury wypisujesz, skąd masz takie idiotyczne informacje??? jakie 50 tys. na wstepie??? jaka składka na reklamę. Owszem mają górke od prowizji którą wypłacają frankom ale na tym ten biznes polega, przecież są Spółką Prawa Handlowego a nie jakąś fundacją nastawiają sie na zysk jak wszyscy Przedsiębiorcy. Sceptyk: takie chodzą plotki też coś mi się o ucho obiło. Osobiście wolałbym żebysmy nie zostali przejęci przez G, ale... pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:33
    Sceptyk: co rozumiesz przez:"kosztem wszystkich nawet pracowników"? kds: skąd ty się urwałeś, a do szkoły to chyba nie chodziłeś
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:35
    Gonzales: mało? Ciekawe która sieć tyle przeznacza???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-02 21:30
    ***Marcin - nie wiem, która sieć tyle przeznacza; wiem, że to trochę za mało jak na porządną kampanię wizerunkową, tym bardziej, że ma objąć prawie wszystkie media.
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2003-10-02 22:46
    zadne przejecie przez G.... przeciez M-punkt ma wiecej punktow wiekszy kapital zakladowy etc. etc...-
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-03 11:18
    plusfan: nie mów hop, kapitał zakładowy nie jest wyznacznikiem wielkości firmy, punktów rzeczywiście G ma mniej ale to też o niczym nie świadczy. 8 października jest spotkanie wszystkich Franków więc będę mądrzejszy i ...mam nadzieję że spokojniejszy, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2003-10-13 01:26
    :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-13 01:42
    plusfan: widze że też jesteś na GOLU w niedzielny wieczór, ja niestety z przymusu, miałem dzisiaj włam do mojego salonu i muszę kimać w punkcie, więc z nudów..., pozdr
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: