Multimedia Polska w swojej najnowszej ofercie wprowadziła możliwość negocjowania stawek za internet. Spółka dała możliwość wynegocjowania ceny niższej niż u konkurencji. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy. To pierwsza taka oferta na rynku.
- Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za internet, niż płacą u obecnego dostawcy. Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60 a nawet 120 Mb/s – mówi Piotr Styczek, Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów Multimedia Polska. Ile możemy wynegocjować? To zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką klient będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji internetu, tym większego rabatu możemy się spodziewać.
Oferta umów negocjowanych skierowana jest do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.
Szczegółowe regulaminy promocji znajdują się w załącznikach poniżej.