"Naciśnij i mów" - regulamin promocji

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 38

Regulamin Promocji "Naciśnij i mów"

1. Promocja "Naciśnij i mów" ( "Promocja"), jest organizowana przez POLKOMTEL S.A. z siedzibą w Warszawie.
2. W ramach Promocji oferowana jest usługa "Naciśnij i mów" (ang. "push to talk"), czyli usługa głosowej komunikacji grupowej z wykorzystaniem pakietowej transmisji danych przez APN "ptt.plusgsm.pl", świadczona między kompatybilnymi aparatami telefonicznymi wspierającymi ten rodzaj przekazu ("Usługa").
3. Promocja obejmuje osoby fizyczne, osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, będące Abonentami w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, korzystające w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z Polkomtel S.A. z dowolnej taryfy ("Klienci"), które posiadają aparat telefoniczny umożliwiający korzystanie z Usługi1 i w trakcie trwania Promocji skorzystają z Usługi.
4. Polecenie aktywacji / deaktywacji Usługi Klient może złożyć:
A. poprzez wysłanie SMS na numer 2601, w przypadku aktywacji Usługi, o treści:

  • "NIM1" dla Usługi na 1 dzień,

  • "NIM3" dla Usługi na 3 dni,

  • "NIM7" dla Usługi na 1 tydzień,

  • „NIM” dla Usługi „na stałe”2

lub
B. na stronie elektronicznego Biura Obsługi Abonenta pod adresem http://www.plusgsm.pl > e-bok lub
C. poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Abonenta lub
D. w Salonach Firmowych sieci Plus GSM.
5. Aby przeprowadzić rozmowę indywidualną ("jeden do jednego") lub grupową ("jeden do wielu") w ramach Usługi, wszystkie strony muszą posiadać odpowiednio skonfigurowane aparaty telefoniczne1 wspierające ten rodzaj przekazu oraz aktywną Usługę.
6. Promocja trwa od 01 kwietnia 2006 r. do 31 grudnia 2006 r.
7. Klientom, którzy aktywują Usługę poprzez wysłanie SMS o treści „NIM” na numer 2601 w okresie od 01 kwietnia 2006 r. do 30 czerwca 2006 r.3 nie będzie naliczana opłata za Usługę. Po upływie okresu, o którym mowa wyżej Klient automatycznie będzie obciążany należną opłatą za Usługę (w wysokości 29 zł netto/okres rozliczeniowy).
8. Z zastrzeżeniem treści punktu 7 wysokość opłaty za Usługę w czasie trwania Promocji uzależniona jest od okresu na jaki zostanie ona aktywowana, zgodnie z tabelą.

Okres aktywacji Usługi 4 Opłata za Usługę
1 dzień 1,00 zł netto
(1,22 zł z VAT)
3 dni 3,00 zł netto
(3,66 zł z VAT)
1 tydzień 5 7,00 zł netto
(8,54 zł z VAT)
„na stałe” 6,7 29 zł netto/okres rozliczeniowy
(35,38 zł z VAT)

9. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, poza wymienionymi w pkt 8 Regulaminu, za korzystanie z Usługi w kraju. W przypadku korzystania z Usługi za granicą do opłaty za Usługę, o której mowa w pkt 8 Regulaminu, doliczana będzie dodatkowa opłata za ruch GPRS w sieci operatora zagranicznego (Usługa dostępna jest w sieciach partnerów roamingowych, u których dostępny jest roaming GPRS), w wysokości 1,25 zł (1,53 zł z VAT) za 50 KB danych (naliczanie opłat rozłączne dla danych wysłanych i odebranych).
10. W przypadku, gdy Klient nie posiada aktywnej Usługi, może ją aktywować od określonej daty na okres wskazany w pkt 8 Regulaminu.
11. Klient może dokonać ponownej aktywacji Usługi, na okres wskazany w pkt 8 Regulaminu, liczony od momentu zakończenia bieżącego okresu aktywacji (przedłużenie okresu aktywacji Usługi) lub od określonej daty po zakończeniu bieżącego okresu aktywacji.
12. Aktywacja Usługi oznacza akceptację warunków określonych w niniejszym Regulaminie Promocji.
13. Po zakończeniu Promocji wysokość opłaty za Usługę odpowiadać będzie stawce określonej w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A.
14. POLKOMTEL S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z opóźnień, jakości, zakresu i nieścisłości komunikatów przesyłanych za pośrednictwem Usługi w zakresie szerszym niż to wynika z Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Abonentów.
15. POLKOMTEL S.A. zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych/informacji spowodowaną awarią systemu z przyczyn niezależnych od POLKOMTEL S.A.
16. POLKOMTEL S.A. zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za treść i zawartość przesyłanych danych/informacji przez Klientów w ramach Usługi.
17. POLKOMTEL S.A. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn. Informacje o zmianie Regulaminu Promocji podane będą do wiadomości na stronie internetowej www.plusgsm.pl.
18. Polkomtel S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu Promocji, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji.
19. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Abonentów.

1. Szczegółowe informacje dotyczące telefonów umożliwiających korzystanie z Usługi znajdują się na stronie internetowej www.plusgsm.pl
2. Klient ma możliwość uruchomienia Usługi „na stałe” poprzez wysłanie SMS o treści „NIM” na numer 2601 wyłącznie w okresie od 01 kwietnia 2006 r. do 30 czerwca 2006 r. Od dnia 01 lipca 2006 r. do końca trwania Promocji Abonent ma możliwość aktywacji Usługi „na stałe” za pomocą każdego sposobu wskazanego w pkt. 4 za wyjątkiem aktywacji poprzez wysłanie SMS na numer 2601.
3. Opłata za Usługę wliczona jest w opłatę stałą.
4. Usługa deaktywowana jest na koniec ostatniego dnia okresu aktywacyjnego.
5. Aktywacja na okres 7 dni.
6. Usługa aktywna do momentu zgłoszenia przez Abonenta wniosku o deaktywację.
7. Jeśli aktywacja Usługi nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata miesięczna za Usługę będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-31 20:26
    Fajnie będzie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-31 20:41
    fajnie będzie... jak systenm wytrzyma ;-) ta sieć to padalec przecież ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-31 20:42
    naciśniesz i padnie jeszcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    dejmo pisze: 2006-03-31 21:51
    może byc fajnie jak nie padnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2006-03-31 22:05
    dobra oferta na pewno pozwoli obnizyc koszty utrzymania telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-31 22:12
    Naciśnij i Padnij ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-03-31 22:22
    no wiecie co ? ja wiem ze system nie wyrabia bilingowo w prepaidzie ale to nie oznacza ze ma mala przepustowosc - jesli chodzi o transmisje danych 2G i 3G naprawde nie ma sobie rownych - tak samo jesli chodzi o mozliwosc porozmawiania glosowego w porach najwiekszego obciazenia sieci + videorozmowy w cenie zwyklej rozmowy i to jakos dziala - nie narzekajcie bo orange naprawde pomysli ze jest najlepsza siecia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-03-31 22:43
    Nie ma co narzekac na szczescie wszystko korzysta z osobnego systemu bilingowego prepaid i postpaid.Jakby na postpaid takze tak wszystko siadalo dopieroby posypaly sie reklamacje ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-31 23:36
    padnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2006-03-31 23:36
    Szkoda tylko że na trzy miechy. Usługa powinna być bezpłatna w standardzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-31 23:47
    *wlo: no nie bądź taki, jak wiesz coś więcej (kiedy i gdzie padnie) to mógłbyś podać. To byłoby piękne, przychodzę do pracy, idę do człowieka z Plusem i mówię, dziś ci padnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sasasasasasa pisze: 2006-04-01 00:01
    1 kwietnia...... :p Ale ciołki z Was :p
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-01 00:03
    sasa... - niedowiarku przekonasz się...
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-01 00:06
    zeby byc obiektywnym to rzeczywisie prepaid sie sypie - ostatnio kupilem simplusa zeby pogadac-video z simplusa zakupilem pakiet easy gadka -przyszly 2 potwierdzenia w tym jedno o polnocy ;) - brat dzwoni do mnie na plusa a ten nadal odlicza pieniadze - za to postpaid dziala piknie - no coz nie ma rozy bez ognia
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-04-01 00:08
    moze padnie moze nie padnie. ale pkt 15 regulaminu jest ciekawy. potem bedzie: "awaria systemu z przyczyn niezależnych od POLKOMTEL S.A." uzytkownicy za duzo naciskali. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-01 00:15
    ano kazdy wie ze kontraktu przez push to talk sie nie podpisuje ani zlecen biuru maklerskiemu nie zglasza - monza tylko umowic sie na browca w barze pod rura - jak sie nie uda bedzie najwyzej skandalik towarzyski ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 00:34
    sasasasasasa - ciołek to Ty jesteś... że dałeś się nabrać na coś co jest całkiem poważną ofertą ;-) głupiutki sasasasasasa... zajrzyj na stronę z dow****mi Plusa: www.plusgsm.pl/promocje/ promocje_uslug/nacisnij_i_mow ;-D lucas__ - a nie mówiłem - wiedzą, że padnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 00:35
    dobre... ci_pę nawet wyczuje... dobre ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-01 00:40
    ale ciekawa promocja;))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 00:44
    zwróciliście uwagę na to, że czujnik (matryca) aparatu cyfrowego widzi (!!!) promieniowanie podczerwone z adapreta IrDA? włączył mi się w 6230i aparat i kątem oka obaczyłem... sprawdziłęm na olympusie - to samo... ciekawa sprawa - muszę z promiennikiem podczerwieni poćwiczyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 00:48
    Hmmm... Chociaż to nie jest w sumie nic nadzwyczajnego, jak sobie teraz moją wiedzę fotograficzną przypominam. Ćwiczenia z "oświetlaniem" fotografowanego modela żelazkami (!!!) przy fotografowaniu metodą klasyczną - na materiałach srebrowych - robiłem...
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-04-01 03:05
    W zaden sposob nie promuja dluzszego okresu aktywacji uslugi. Jesli nie kozysta sie codzinnie to lepiej aktywowac tylko wtedy gdy potrzebujesz, wyjdzie taniej. Nawet jakby sie okazalo ze codzinnie sie kozysta to w plecy tylko 1 zl lub 2 zl +VAT :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-04-01 03:07
    wlo** zrobiles zdjecie podczerwieni?? Niezle :D:D Teraz pora na bluetooth :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2006-04-01 03:48
    zamiast NiM powinno być Padnij i Mów (to tak na wszelki wypadek żeby pad (systemu) był mniej bolesny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-04-01 09:41
    Wysłałem NIM na 2601, ale narazie nic. Ani raport nie przyszedł, ani żadna wiadomość zwrotna...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-04-01 10:03
    Narazie mam Błąd realizacji usługi czy jakoś tak... jeszcze nie działa a już padło ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-01 11:05
    DZIKI - odezwij się na maila, mam "to" uruchomione możemy testować
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 15:19
    bcs - no tego się już nie da... to już chyba poza wszelkimi możliwościami zobaczenia przez jakikolwiek czujnik jest długość fali... Zdjęcie podczerwieni? Raczej zdjęcie oświetlonego tym światłem przedmiotu, zdjęcia światłu raczej nie zrobisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 15:20
    bodopl - nie da się tak - jak padnie to jedynie pomarzyć o mówieniu możesz ;-) A nie mówiłem pajorro?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-04-01 16:01
    wlo- ale tata aktywował sobie... a ja nie mogę
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-01 16:22
    ale co ja Ci pomogę? Może na numerze Twojego ojca można a na Twoim już nie?? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KaEL pisze: 2006-04-01 16:57
    Heh... Zdjecie podczeriwni... jeszcze nie probowalem zrobic fotki ale jezeli tylko macie jaka kolwiek kamere to spojrzycie sobie przez wizjer na jakis nadajacy port podczeriwni zobaczycie ze swieci :D:D:D to taki maly bajer :D... A jesli chodzi o "push to talk" to czy przypadkiem nie ma dodatkowych oplat za GPRS'a osobno?
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2006-04-02 18:21
    Nic nie padnie. Zastanówcie się ile osób ma telefon z funkcją PTT? A ile osób będzie chciało uruchomić sobie usługę i zrobi to? Nie jest to tak wielka ilość użytkowników, która spowoduje padnięcie sieci. Co najwyżej w niektórych miejscach w większych miastach przez zagęszczenie użytkowników PTT spadnie prędkość internetu iPlus.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-04-02 21:21
    No ja np. dalej włączyć nie mogę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-02 23:26
    pajorro - nie poddawaj się!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2006-04-03 02:27
    to sie nazywa dobra oferta! nareszcie! ciekawe tylko jak sięć poradzi sobie z tymi połączeniami??
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-04 22:38
    ktoś czyte te regulaminy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Malcolm pisze: 2006-06-21 15:24
    Sorka ale mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak sie uruchamia te usługe i na jakiej zasadzie ona dział z góry dziękuję prosze pomuszcie
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: