Nagrodzono nową identyfikację wizualną Netii

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 0

Nowy identyfikacja wizualna Netii otrzymał nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie „Red dot award: communication design”.

Nagrodzona konkursie nowa koncepcja Corporate Identity Netii opiera się na oddziaływaniu nie jednym, stałym logiem ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które układają się w setki kombinacji i znaków. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii. Jego miejsce zastępuje niezliczona ilość wzorów, z których każdy może symbolizować coś innego.

Za stworzenie nowego CI Netii odpowiedzialna była agencja brandingowa – White Cat Studio.

Projekt Netii został wyróżniony spośród blisko 6500 zgłoszeń z 40 krajów. Międzynarodowe jury, grupa uznanych ekspertów z dziedziny designu, oceniała projekty w 24 kategoriach. Netia zwyciężyła w kategorii ‘Corporate Design’.

Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się 7 października podczas uroczystej gali w Konzerthaus w Berlinie.

Red dot design award, którego pierwsza edycja odbyła się w 1955 roku, jest największym i najbardziej znanym na świecie konkursem dla designerów i projektantów. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach – ‘red dot award: product design’, ‘red dot award: communication design’ oraz ‘red dot award: design concept’. Ponadto, jury przyznaje nagrodę ‘red dot: best of the best’, ‘red dot: grand prix’, ‘red dot: junior prize’ (nagroda dla studentów) oraz ‘red dot: agency of the year’.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: