Netia opublikowała swoje wyniki finansowe i operacyjne za II kw. 2011 r. Baza klientów usług szerokopasmowych wzrosła do 719.595 na dzień 30 czerwca 2011 r., co stanowiło wzrost o 2% z poziomu 704.082 na dzień 31 marca 2011 r. oraz o 15% z poziomu 623.579 na dzień 30 czerwca 2010 r. Netia szacuje, że jej łączny udział w rynku stacjonarnych usług szerokopasmowych wzrósł do 11,7% z 10,7% na dzień 30 czerwca 2010 r. W II kw. 2011 r. Netia odnotowała 15.513 przyłączeń netto stacjonarnych usług szerokopasmowych (9.916 nie uwzględniając akwizycji ethernetowych) w porównaniu do 13.835 przyłączeń netto w I kw. 2011 r. (13.168 nie uwzględniając akwizycji sieci ethernetowych) oraz 20.212 przyłączeń netto w II kw. 2010 r. (19.708 nie uwzględniając akwizycji sieci ethernetowych). Spadek liczby przyłączeń netto rok do roku odzwierciedla zauważalnie niższe tempo wzrostu rynku oraz zaostrzoną konkurencję cenową, która ograniczała poziom sprzedaży zwłaszcza w odniesieniu do niskomarżowych usług BSA.