Nie będzie nowej marki prepaid w Plusie

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 130

Jarosław Pachowski, prezes Polkomtela poinformował, że jego firma w II kw. br. w porównaniu z analogicznym okresem 2003 roku poprawił wyniki na poziomie przychodów ze sprzedaży, EBITDA oraz zysku netto. 

Prezes poinformował także, że Polkomtel nie jest zainteresowany utworzeniem nowej marki, tak jak zrobiła to PTC. "Naszą odpowiedzią jest ciągła modyfikacja Simplusa oraz wprowadzenie planu taryfowego Mix" - powiedział. "Nasz model biznesu jest oparty na poszukiwaniu lojalnych, dobrze zidentyfikowanych klientów. Jego założenia spełnia właśnie Mix" - dodał prezes. 

Prezes Polkomtela poinformował, że w spółce trwają prace nad uruchomieniem sieci UMTS. "W czerwcu rozpoczęliśmy rozmowy z konsorcjami bankowymi współfinansującymi dotychczasową działalność spółki w celu ustalenia warunków finansowania projektu UMTS" - powiedział prezes. Spółka będzie wdrażać tę technologię stopniowo w kolejnych dzielnicach miast mających powyżej 200.000 mieszkańców.

Opinie:

Opinie archiwalne (130):

Komentuj

Komentarze / 130

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OLO pisze: 2004-07-07 13:06
    Chyba to jest kapitulacja i odpuszczenie tego segmentu, ale czy jest się co dziwić są daleko w tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-07-07 13:07
    Jak to jest z tym UMTS sieci muszą wprowadzić bo taka jest umowa czy nie? (coś się pogubiłem).
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-07-07 13:10
    A ja uważam że z kapitulacją to nie ma nic wspólnego. Można grzebać skutecznie w Simplusie tak jak skutecznie można było zmienić coś w POPie. Trzeba tylko chcieć. Skoro chcą tak dobrze identyfikować klientów to chyba będą zadowoleni jak będzie ich coraz mniej- wtedy o identyfikację będzie dużo łatwiej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 13:12
    Czyli po wakacjach pewno dadza 1/1 w SIm+
    0
  • Users Avatars Mini
    tokage pisze: 2004-07-07 13:15
    po co w ogóle się na ten temat wypowiadał? wygląda to na typową zmyłkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 13:15
    ... nio i czekamy na zmiany w abo/naliczanie 1s/1s przynajmniej o 50% i rozmowy tak z 30 %/
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-07-07 13:15
    PLus zawsze byl siecia do "wyzszych" celow. W sumie trudno sie dziwic, jezeli ktos ma simplusa od paru lat to z reguly nie koniecznie chce go zmienic na ... nowa marke PTC ;-), dla menedzerow polkomtela niezbyt oplacalne pewnie byloby wydanie milionow na kampanie reklamowa tylko po to zeby wprowadzic marke dla uzytkownikow - co tu sie bedziemy oszukiwac - ktorzy (w duzej czesci - prosze mnie tu nie bluzgac ;-)) potrzebuja telefonu zeby lezal i zeby raz na dzien poslac z niego smsa... :-) Poza tym H. jest (przynajmniej w moich okolicach) uzywany przez ludzi ktorych "praca" wymaga anonimowosci na najwyzszym poziomie (bo inaczej konczy sie w 99% interwencja panow w niebieskim :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    tokage pisze: 2004-07-07 13:19
    ***Brandyman - gra jest warta świeczki, tylko trzeba dobrze ulokować cel - heyah -ludzie młodzi, chcący anhonimowości. plus (?) - ludzie biedniejsi, jeszcze bez telefonu komórkowego - typu wsie, małe miasteczka. takich ludzi jest baaardzo dużo
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-07 13:22
    no to na serio plus jest w tyle chyba niedlugo nikt nie bedzie nosil plusa z tego co slysze to kazdy rezygnuje z simplusa i przechodzi albo do heyah albo do nowego popa . Ale dobrze ze jest konkurencja dzieki temu jest taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    tokage pisze: 2004-07-07 13:24
    rany... przecież dlatego mówiłem, że to zwykła zmyłka... plus cos szykuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-07-07 13:28
    ***tokage - Nie pisze ze sie nie oplaca bo nie mam za bardzo podstaw do tego, a chodzilo mi o to ze Plusik nigdy nie mial nosa do inwestycji, wezmy chociazby ten HSCSD oczywiscie jako jedyny operator w polsce... tylko pozostaje pytanie, czy ktos z tego wogule korzysta?? czy kiedykolwiek korzystal?? przeciez w kilka miesiecy pozniej byl juz GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-07-07 13:37
    Jupi UMTS we Wrocku ;PPP Simplus za drogi jak na moj gust, natomiast co do jakości nie wypowiadam sie bo nie znam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 13:43
    tokage - i dlatego nich kupują Heyah - nie potzrba przecież im nic więcej niż pogadać i czasem, po wielu próbach i naukach, wysłać esemesa (nie ubliżając nikomu :-)). No, chyba, że nie chcą setek złotych na telefon wydawać, wtedy kupują MIX-a w Plusie :-) kamil200222 - nie mów "kazdy", bo ja ze "swoimi" 5 simplusami nie mam zamiaru zmieniać numerów :-) Brendyman - ja korzystam - dość często :-) GPRS się nie sprawdza - HSCSD jest lepszy - uwierz mi :-) Widać Ty nie korzystasz, albo przepłacasz, a to z kolei oznacza, że prostej analizy nie potrafisz zrobić :-) Policz to np. na przykładzie tzrech ploków po powiedzmy 700 kB wysyłanych (max 28,8 kbps) lub odbieranych (max 43,2 kbps).
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-07 13:51
    w sumie po co Plus miałby robic nową? Niech się zajmie na poważnie obecną!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-07 13:51
    **tristan: a te plakaty "Nie jedźcie nad morze" itd, to Heyah czy Era?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 13:56
    tristan - a po co sprzedają ciuchy z Heyah? Zaraz coś się musi dziać? No ma się dziać - mają ludzie kupować zdrapki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-07-07 14:00
    Ojojoj, to widzę, że już Plus zaczął jak Idea, najpierw szumne zapowiedzi a potem wycofywanie się raczkiem?? Czyżby komunikacja w firmie zawiodła?? A może Plus juz ogólnie rezygnuje z nowości i swoich klientów?? Najważniejsze to szybko sprzedać firmę, zarobić i mieć juz wakacje do końca życia?
    0
  • Users Avatars Mini
    tokage pisze: 2004-07-07 14:04
    wlo - heyah nie kupią, bo nic o niej nie wiedzą, to jest wieś, tam z reguły nie ma internetu, a tych reklam heyah pięciosekundówek z telewizji, to oni nic nie zrozumieją i wcale im się nie dziwię. mixa tez nie kupią, bo nie chcą się wiązać abonamentem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 14:06
    *mppt* - mam nadzieje ze cos jest w tym prawdy co piszesz ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2004-07-07 14:07
    ta kampania to heyah a beda rozdawac na dworcach wodah :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-07-07 14:11
    ***wlo - milo mi, wlasnie poznalem pierwsza osobe korzystajaca z HSCSD :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:34
    Ja jestem drugą korzystającą z HSCSD w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:36
    tokage - MIX to nie abonament - to umowa na określoną minimalną ilość doładowań :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:36
    Co to znaczy "dobrze zidentyfikowanych klientów" ??? Czy można postawić znak równości pomiędzy tym stwierdzeniem a "odpowiednio nadzianych klientów" ? ;-) Dzisiejszą sensacją dnia , jest jednak kampania reklamowa Heyah ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-07-07 14:37
    no to juz dwoch :-) ... ktos jeszcze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:40
    ***Wlo - ta reklama Mixa ze strony Plusa jest zwykłym oszustwem. To jest normalny abonament. Czy użytkownik nie jest zmuszony , do płacenia raz w miesiącu minimalnej kwoty ? To nie abonament ? Taki sam chwyt poniżej pasa jak promocja "Zero abonamentu". Co , może tam też nie ma abonamentu ? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-07-07 14:40
    Hmmm studenci sie nie sprawdzili przy projektowaniu nowego brandu Plusa? hihi Ale na powaznie, mysle ze to nie jest takie zle posuniecie. Ogranicza koszty wprowadzenia nowej marki. Jednak nie zmienia to ani o jote sytuacji w jakiej obecnie jest Simplus. Wciaz potrzebuje jeszcze kilku zmian i chyba takze odswierzenia wizerunku. Skoro Plus sprawdza na lojalnych i okreslonych klientow, to Simplus chyba tez powinien stac sie bardziej "dorosly" a przynajmniej byc kierowany do roznych grup odbiorcow, a nie tylko to dzieciakow ganiajacych sie wozkami i skatow na deskach.... No a z ta lojalnoscia w Simplusie to jest tak srednio. Brak jest przeciez jakiegokolwiek programu lojalnosciowego (bo 10zl raz na rok na urodziny ciezko tym nazwac) no i nawet jasno zdefiniowany klient umie liczyc i widzi, ze konkurencja nie spi. Simplus jak by czasami o tym zapominal.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:42
    ***Brendymen - przyznam szczerze , że NIKOGO poza mną i ***wlo nie znam , jeśli chodzi o korzystanie z HSCSD. Mnie można przemnożyć przez dwa , bo jeszcze dochodzi od wielkiego dzwonu , CSD w Idei :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:46
    Z tym HSCSD to jest tak jak np. z Heyah... Miliony mają a ja mam tylko numer issy w telefonie (pajorro już wyrzucił ponoć, gdzieś pisał). Podobnie z HSCSD - naprawdę sporo ludzi korzysta - w określonych sytuacjach - nawet na potzreby ściągnięcia poczty, jesto atrakcyjniejsza oferta. W cztery minuty można ściągnąć (z mojej praktyki to wynika) co najmniej 1 MB danych. Niedużo ilościowo ale za to dużo taniej niż przez GPRS - 4x45 gr w stosunku do 10x50 gr nie licząc przynajmniej jednego pakietu danych odebranych (ceny netto) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:48
    issa - podobnie jak reklamy innych produktów. Fakt - przy minimalizacji kosztów wymaga to comiesięcznego zasialnia kartą 30 zł. Ale jeśli ktoś więcej korzysta (a znam wiele osób które płacą za Simplusa więcej niż ja za abonament), w ciągu pół roku umowa wygasa. No i nie trzeba co miesiąc zasilać, jeśli zasilisz kilka razy częściej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:48
    Jeśli byś ***wlo , użył argumentu , że niekoniecznie raz w miesiącu , bo można spłacić szybciej, ja C powiem na to , jak czytałeś być może wczoraj , że spłaciłem moje dwa telefony do końca umowy , wpłatą całości sumy z góry. Czy to znaczy , że nie jest to oferta abonamentowa , bo już nie będę płacił co miesiąc ? Nie można. Mixa od reszty abonamentu różni TYLKO to , że zapłacenie określonej kwoty zwalnia cię z umowy. Lecz to zwykły abonament poza tym , nie mam wątpliwości interpretacyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    mobi4 pisze: 2004-07-07 14:49
    ***issa jesli masz umowę na 2 lata to bez wzgledu na placony abonament palcisz go 2 lata w mixie masz 24 lu 30 rat, im wczesniej zasilasz tym szybciej kończysz kontrakt
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:50
    A propos atwiania na lojalnych... Pewnie nie wiecie, że możecie dostawać 3 punkty 5 Plus za każdą złotówkę na fakturze?
    0
  • Users Avatars Mini
    mobi4 pisze: 2004-07-07 14:50
    ja tez korzystam z HSCSD i często.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:52
    issa - zgoda - też uważam, że zero abonamentu to chwyt reklamowy... jedak jakby nie mówić jest to zero abonamentu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:52
    spadam do klienta... jak mi się chce!!!!!!!!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:54
    No to ***wlo wpisaliśmy się jednocześnie :-) Tak czy owak , w "ściemnianiu" reklamowym przoduje jednak Plus , bo Idee stać było w reklamówce Mixa na podkreślenie połączenia pre-paid i post-paid. Użycie słów "telefon na kartę za 1zł, bez rachunku , bez abonamentu" jest mocnym nadużyciem. Bo wykorzystuję mocno zakorzeniony stereotyp "telefonu na kartę" właśnie , co do którego jest pełny luz w użyciu (zasilaniu). W Plusie minuta rozmowy "1 grosz". Ja rozumiem , że w kilkunastosekundowej reklamie , nie można zwrzeć całego regulaminu promocji , ale Idee stać na powiedzenie , że 1/1 i rabat 50% na abo w najnowszej promocji będzie przez 12 miesięcy. No , ale fakt , że każdemu operatorowi zdarzają się , delikatnie ujmując "przemilczenia".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 14:56
    ***mobi4 - już napisałem o 12.48 , że jednak tak nie jest :-) Wykorzystanie abonamentu rozkłada mi się na dwa lata , co najwyżej. To tyle z różnic z Mixem. Mix to abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 14:57
    Może jeszcze jedno... Dlaczego nie mogę dostać się do Galerii w 6230 przez Nokia Phone Browsera ani przez nic innego? W żadnym systemie, z żadnej wersji PC Suite'a? Po raz pierwszy zauważyłem, że nie można nic zrobić z obrazkami/dzwonkami/muzyką z "prawami autorskimi" - nawet piszą o tym w instrukcji. Rozumiem, ale żeby do karty pamięci z poziomu eksplorera nie było? Na wszystkich innych Nokiach nie ma z tym problemu (tych, które mam w domu). Mogę wysyłać pliki do telefonu (dzwonki i tapety tylko do domyślnych niestety, nie sprawdzałem jeszcze muzyki - nie mam czasu i nie potzrebuję tego właściwie) a eksplorować nie mogę... Zapytałem dzisiaj rano Nokia Careline... Ale może ktoś z Was wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-07-07 14:58
    **Wlo, nie wiemy, może podasz więcj szczegółów o tych punktach?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-07 15:01
    ***wlo - masz racje, generalnie w Plus GSM GPRS oplaca sie w przypadku 'dlugiej sesji z malym transferem... jesli chcemy 'szybko' sciagna poczte to HSCSD wydaje sie byc tanszy (teoretycznie w 1 min mozna pobrac ok. 300KB danych, czyli w S+ za 48gr mamy 300KB po HSCDS / 300KB via GPRS to 1,83zl - rachunek jest prosty). Niestety nie wszystkie sluchawki obsluguja HSCSD :(
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-07-07 15:04
    **wlo - to promocyjne naliczanie punktów w 5plus opłaca się osobom,które płacą większe rachunki za telefon,bo żeby skorzystać z tej promocji trzeba najpierw wydać 2000pkt,a przy niskich rachunkach ledwo się zwrócą punkty po tych 6 miesiącach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 15:08
    windu - tak, ale przecież sporo ludzi tylko dla dodatkowych usług zbiera punkty - dla nich jest więc to zysk. Mimo, ze w tym okresie minimalnie niższe rachunki będą mież z tytułu wykorzystania jakiegoś pakietu za punkty a nie płatnego przy fakturze. Jeśli ktoś zbiera punkty tylko dla innych nagród, mniej się to opłaca - podaję tylko informację :-) WIcherek - na witrynie 5 Plus (w Mieście Plusa już jest) w promocjach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-07-07 15:08
    **Wlo, właśnie doczytałem... Nie dziękuję, postoję!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 15:11
    Wicherek - przeanalizuj... :-) Jeśli "kupujesz" za punkty usługi, to i tak kiedyś te 2 tys. wydasz, a przy okazji dozbierasz 1 pkt od złotówki więcej przez te pół roku. Czysty zysk w takim układzie :-) Ale jeśli zbierasz na telefon... Masz rację - nie ma sensu. Kurczę wychodzę... Czekają na mnie już :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2004-07-07 15:17
    Nie wiem o co chodzi, ale mam wrażenie że PLUS zlewa sobie simplusowców i zwykłych abonamentowców. Nastawiają się tylko na klientów biznesowych. Może to i dobrze, ale co się dzieje jak rezygnuje z ich usłuch firma mająca pareset telefonów (mam na myśli Ergo Hestię)? Wtedy przecież są strasznie w plecy. Może jednak warto zrobić coś dla zwykłego Kowalskiego. Hmmm, naprawdę nie rozummem ich strategii, no chyba że w biznesie nie tylko chodzi o zarabianie kasy???
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-07-07 15:19
    **Wlo - za punkty w 5 Plus wziąłem raz bony i za nie kupiłem zestaw simplusa z Sagem'em My-X-5m. Włożyłem kartę z abo. i bez "lojalki" mam aparacik za darmo. Ostatnio wziąłem sobie plecak samsonite'a-bardzo się teraz przydaje. Nie ma teraz sensu trzymanie punktów na aparaty. Usługi za punkty też mnie nie bawią, ale z pewnością są tacy, którzy skorzystają z tej promocji. Ja jednak podziekuję i nie skorzystam.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-07 15:19
    A teraz news sezonu : w TT i Abo BĘDZIE naliczanie 1/1 s od poczatku rozmowy-taką informacje uzyskałem w Infolinii Ery (0 801 202 602) bardzo miła niewiasta powiedziała mi,że w ciagu kilku tygodni ma być wieć TakTakowcy: apel do was: wstrzymajcie się na te kilka tygodni z wyrzucaniem TakTaków do szuflady (albo co gorsza do klopa) :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-07 15:20
    ale nie jest pewna czy za 2 tygodnie,czy z 4...:-(((( niemniej jednak wierzę jej:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-07 15:28
    bOb *** - Plusa nie traktuj w tej chwili poważnie - oni mają coraz lepsze wyniki finansowe (np. II kwartał tego roku), ale kosztem wizerunku i utraty klientów potencjalnych jak i mniej opłacalnych. A i to nie do końca, bo Plus nie jest żadną rewelacyjną firmą dla biznesu. Na dłuższą metę to zabójcze dla tej irmy, ale robią to z wyrachowaniem, bo szykują się do sprzedaży firmy. Oceniam, że gdzieś z pół roku, może trochę dłużej, będą tak postępować. Ale to właśnie mnie od nich odstraszyło, tym bardziej, że to się ciągnie już tak długo. No i co ważen - generalnie ciągnie się tak od czasu zmian władz po ostatnich wyborach parlamentarnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-07-07 15:28
    *olek_01 - to dobra wiadomość
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 15:32
    ***olek_01 - jeśli będzie nawet jak mówisz w abo , to jest to najściślej strzeżona tajemnica , i bardzo , ale to bardzo wątpię , by akurat Pani na Bok miała do niej dostęp. Ciekawe co powiedzą nabywcy aktywacji VIP w "Więcej i taniej" , gdzie 1/1 jest gratis. Zrobimy ich w trąbę ? To jest Era zrobi. Bo da 1/1 do najniższych abo?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 15:35
    Pewnie , że dobra , tyle , że równie pewnie nieprawdziwa. Chciałbym się mylić , bo to by wymusiło zmiany we wszystkich post-apid , ale nie sądzę. Można co najwyżej liczyć jak napisał Grzegorz_Z - na wysyp promocji typu 1/1 gratis. Ale nowych promocji , a nie dodawanie "starym".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 15:42
    Jakbym w Tik-taku zobaczył minutę i sms-a , oscylującą w analogicznych granicach jak w POP , 1/1 i do tego z takimi cenami za gprs jakie będą tam od 6 sierpnia , to chyba bym zawału dostał. A co do 1/1 w abo , to słowa ***Grzegorz_Z stały się faktem. Idea nie poszła na 1/1 dla wszystkich , nawet choćby na obniżenie opłaty ! Przecież nie trzeba zaraz mieć 1/1 gratis , zniżka do 10 netto lub 5 netto byłaby już świetnym posunięcie. No chyba , że ktoś (czytaj PTC) przymusi Idee do tego. Bo Plus zdaje się być zupełnie odporny na wszelkie sugestie i zmiany. Plus stawia na jakość , i na końcu zostanie mu jeden klient , który będzie mu dawał odpowiednie zyski. ;-P To takia pogardliwa praktyka i równie pogardliwe wypowiedzi w stylu powyżej , w wolnym tłumaczenia , "Mniej zamożni , won z Plusa" , albo "Wynocha żebracy , cieszcie się z tego co macie , lub spadajcie" Tak to dla mnie wygląda. Tylko , że Plusie powinieneś chyba działać na amerykańskim rynku pełnym krezusów , a nie na polskim.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 15:45
    Ponieważ Plusie wszystko działa w obie strony , a ja mam wpływ na co najmniej kilkanaście osób z aktywacjami w Plusie , ze względu na to ,iż w miarę się orientuje w obecnych telekomunikacyjnych realiach , w opdowiednim momencie usłyszysz od nas to samo , w równie grzecznej formie. Z takim samym skutkiem. Wtedy się zaczną telefony "Prosimy nie rezygnować z usług Plusa" itd. Co wtedy powiesz Plusie ? Bo chyba wiesz co usłyszysz...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-07 15:58
    Już nie mam Heyah, zresztą jej nieużywałem. Co to wogóle jest? Nie ma jak Simplus ;-)) Dobrze, że nie zmieniają marki, oby tylko zmienili ofertę :-)) ***issa- a ty masz jeszcze Heyah 888012......??? Też już spadam, będę wieczorem
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-07 16:01
    ***issa,ale ta niewiasta mi powiedziała,że "góra" kazała tak mówić konsultantom że za kilka tygodni więc chyba coś w tym jest:-))) A z sekundówkami to fakt - mają być w niższych abonamentach tam, gdzie ich nie bylo ( tak się domyślam) :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-07-07 16:02
    A czy wiecie cos na temat 1/1 w abonamentach idei??? Kiedy to ma wejsc i na jakich zasadach??
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2004-07-07 16:08
    HSCSD np ja uzywam , wiele firm, karetki pogotowia do transmisji danych o EKG (duzo szybsze) , EDGE tez bardzo fajnie chodzi chociaz sluchanie radia i video streaming juz na poziomie gprs-a w Plusie realizowalem. Co do oferty simplusa to w obecnej tak naprawde brakuje tylko taktu 1/1 bo reszta naprawde dziala lepiej. Jesli mlodziez sie uczy to na cholere im tanie stawki o 12 w poludnie? a po poludniu i wieczorem lub w weekendy akurat sie nadaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    maq pisze: 2004-07-07 16:58
    **olek_01: no to masakra, TT jeszcze wszystkim złoi tyłeczki:) Ta wiadomość w połączeniu z tą wczorajszą o cenach GPRS-u w TT stawia TT w całkiem nowym, nie muszę chyba dodawać że duuuużp lepszym świetle. no i jedziemy do przodu!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 17:25
    maq - a w jakim świetle postawł nowy POP POP-a? Dajcie spokój z tymi nowymi światłami :-) Za moment znowu jakieś nowe światło zaświeci i co? Będziecie ściemniać, że to poprzednie ciemne było?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-07-07 17:48
    **wlo - a propos jeszcze 5Plus - po ile punktów teraz "chodzą" telefoniki przy przedłużeniu umowy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-07-07 17:58
    **Brendyman, Wlo, Issa - to jeszcze by się sporo ludzi znalazło jak sądzę :) Ja też korzystam z HSCDS :) Oczywiście jeżeli mam siedzieć na GG to wybieram GPRS:D Ale jak potrzebuję zciągnąć jakiś pliczek, który ma MB lub dwa to taniej wyjdzie mi HSCDS:) Pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-07 18:05
    hehe***Wlo,brawo dla Ciebie za ten tekst o nowym świetle , browar :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-07-07 18:14
    Na obecną chwilę w IDEI nie pijawią sie sekundówki. Obezna oferta ptomocyjna 15 nett i za prosek i 5 netto za sek została przedłużona do 13,12,2004
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-07-07 18:17
    sorki za literówki. pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-07-07 18:18
    a i do 31,12,2004 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 18:31
    windu - nie mam pojęcia - trzeba zajrzeć do katalogu... Ja dwa lata temu dostałem 6310i na umowę za 11 tys. a chyba z półtora roku temu 3510i za 34 tys. bez umowy... Zresztą mam gdzieś ostatni katalog... Nie nie ma w katalogu... Ale gdzieś kilka wybranych modeli było. Na pewno podadzą Ci na 2626 po ile są telefony :-) olek_01 - no tak... bo mnie już wkurzją takie tkesty, o złym oświetleniu czy łojeniu tyłka... Jak niby taki Centerlet POP-em złoił tyłek Polkomtelowi? Polkomtel zapowiada jeszcze wiesze zyski... Że ostatni w ilości klientów? Jakiś problem? Ja sam uważam, że lepiej mieć 10 porządnych klientów niż 20 byle jakich... Pieprzenie... A propos... Jeśli będziecie mieć problem z eksploracją Galerii w 6230 - wystarczy nazwać kartę i po wszystkim - dostałem odpowiedź z Careline Nokia - mają jakiś błąd w oprogramowaniu, ale wystarczy nazwać kartę jak mówię i jest OK - już sprawdziłem, działa wszystko (po restarcie telefonu!!).
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 18:56
    o matko, jacy tu specjalisci od plusa siedza...., tylko jakos nikt nie zwraca uwagi na dziwny fakt, ze niby taki ten plus zly i wszyscy z niego rezygnuja, a tym czasem po pierwsze ciagle ma lepsze wyniki finansowe, a liczba klientow nie spada tylko wzrasta (oczywiscie nie tak silnie jak w erze, ale mimo wszystko). wiec jakos wasze teorie mijaja sie z rzeczywistoscia. w moim pos robi sie obecnie ok 16 umow dziennie (nowi klienci), do tego kilka startowek, i srednio 3-4 lojalnosciowe (wymiana aparatu lub pakiety rabatowe) ilosc obslugiwanych klientow wzrosla tak, ze na odpalenie numeru czeka sie nawet 3-4 dni. Mnostwo osob zmienia taryfy, na Plus i Efekt. Wiele osob przychodzi z konkurencji. No i czesc rezygnuje, w 90% ci, ktorzy sa obrazeni ze placac rachunki po 50zl musza zaplacic za wymarzony aparat 200zl albo jak juz moze byc taniej to z umowa na 3 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 19:07
    a co do HSDCS, to np. uzywaja go przedstawiciele i kurierzy jednej z dwoch platform cyfrowych w Polsce. kurier ktory odbiera ze sklepu zdane przez klientow terminale dokonuje odczytu ich numerow seryjnych z kodow kreskowych, po czym podpina pod terminal telefon (nokia 6310i) i przesyla do centrali paczke z informacja, automatycznie otrzymuje zaktualizowane stany magazynowe danego punktu i robi wydruk. cala operacja trwa ok 1 minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 19:19
    ***issa: mozna by polemizowac w kwestii slowa "abonament", wedlug encyklopedii, abonament to oplata pobierana z gory, ze mozliwosc uzytkowania czegos. w wypadku mixa, promocji "zero abonamentu" czy inszych prepaidow kwota ktora sie placi jest w calosci do wykorzystania na uslugi. to, ze sama platnosc jest wymagana co jakis okres jest wynikiem wylacznie oferty promocyjnej zwiazanej z obnizona cena telefonu w zestawie. a w ogole to ty sobei z tego doskonale zdajesz sprawe tylko sie pewnie droczysz, a ja sie nie potrzebnie denerwuje :P
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 19:43
    *titg* a co z nami abonetami, czy beda jakies zmiany w +gsm ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2004-07-07 19:52
    *** issa: mixPlus to nie abonament i różni się w tym względzie od pozostałych "mixów". Nie musisz zasilać regularnie co miesiąc, możesz zasilić się z góry kilka razy, okres ważności konta przedłuży Ci się o tyle ile razy zasiliłeś x*30 dni (inaczej niż np w tradycyjnym SIM+). Tak więc jedyne co Cię wiąże to umowa że zasilisz się 25 lub 30 razy, to jest Twój "cyrograf"... :). W Idea Mix masz zupełnie inaczej, tam jest comiesięczny pseudo-abonament, w mixPlus nie ma czegoś takiego, no chyba że będziesz zasilał się bardzo rzadko - tylko 1 raz na miesiąc, wtedy faktycznie wyjdzie Ci jak abonament, bo skończy Ci się okres ważności po 30 dniach od aktywacji i Cię zwindykują... :).
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 20:14
    ICEWIND: nic mi niewiadomo o tym, na obnizki cen rozmow bym nie liczyl, plus obniza koszty rozmow oferujac np. dodatkowe minut, smsy lub rabat w umowach lojanosciowych na 12msc, w efekcie np. za 35zl niektorzy moi klienci maja po 3 latach 20sms i 65min, a to juz chyba niezle? albo pakiet kwotowy od 35x2 z rozmowami do plusa i stacjonarnych po 50gr
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 20:41
    **titq - ja widziałem jak kupowali w salonach T610 na jesień , i co z tego ? Wcale Cię nie denerwuję , jeśli nie widzisz tam abonamentu , to chyba dlatego , że nie chcesz go tam zobaczyć. A reklamy Mixa jest kłamstwem , daj spokój.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 20:47
    A **titq - gdyby tu się wypowiadał ktoś z salonu Idei , czy Ery , to powiedziałby Ci dokładnie to samo co Ty o 16.56 , tylko zmieniłby odpowiednio Plusa na Idee , lub Erę. ***kain - dziękuję za wyjaśnienia, wiedziałem to wszystko :-) Gdzie w IdeaMix jest "pseudo-abonament" ? To normalny abonament z możliwością doładowania. Abyście mnie dobrze zrozumieli. Albo ten gość gada cały czas to samo , albo redaktorzy Gol-u wyrywają zdania z kontekstu i wpisują właśnie cały czas to samo. Cytuję "Nasz model biznesu jest oparty na poszukiwaniu lojalnych, dobrze zidentyfikowanych klientów. Jego założenia spełnia właśnie Mix" - dodał prezes. cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 20:53
    Cd. Przeanalizujcie te słowa. Jak "lojalny" jest klient Mix ? To kosmiczna brednia choćby w świetle tego co napisał ***kain i co każdy tu doskonale wie. Jeśli spłacę Mix i jeden dzień to chodzi o lojalność czasową , czy lojalność "kasową" ? Następnie zasilenie z dwóch lat wygadam w miesiąc i wyrzucę kartę do kosza (bo mogę to zrobić). O jakiej lojalności mowa ??? Teraz ja zaczynam się denerwować z kolei i to prządnie. ***titq - ja nie zapominam tego co mówią ludzie , moja pamięc sięga daleko dalej niż możesz sobie wyobrazić... A Ty ująłeś mnie tym , że nigdy nie powiesz złego słowa na konkurencję :-) Ja nie pracuję u żadnego operatora i moje przemyślenia są obiektywne. Tak mi się przynajmniej zdaje... Wiesz dobrze ile warta jest oferta z DOPL , z tymi pomylonymi punktami zakazującymi zmiany taryfy , zakazu aktywacji 1/1 itd. To jest właśnie kupa śmieci , i coś co jest korzystne TYLKO DLA PLUSA. Wiesz już o czym mówię ?
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 20:55
    ***issa: doskonale sobie z tego zdaje sprawe, ze by tak samo powiedzial, bo w gruncie rzeczy oferty opow sa bardzo podobne, atrakcyjne w momencie trwania bonifikat promocyjnych, a pozniej przychodzi szara rzeczywistosc i albo ktos umie w jej ramach znalesc cos dla siebie, albo sie obraza i szuka innej sieci, a co do abonamentu to nadal sie upieram przy tym, ze mixPlus nim nie jest, poniewaz te 30zl sa kwota do wykorzystania, a abonament w swej istocie jest oplata za dostep do uslugi (za to ze slyszysz sygnal w sluchawce) a za rozmowy placisz oprocz niego. przy Twoim toku rozumowania trzeba by powiedziec ze TT i POP i Simplus to tez abonament, bo tam tez jest posredni wymog kupowania kart spowodowany faktem blokowania polaczen wychodzacych po wyczerpaniu kwoty zasilenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-07-07 21:02
    titq*i to jest wlasnie bledne kolo opow, zawsze licza na to ze ten nowy przyniesie im wiecej niz ten ktory przynosil im 50zl /mc wiec mu sie telefonu nie dalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:06
    ***issa: no ja sie nie podejmuje interpretacji slow prezesa, bo faktycznie jakimis pustymi frazesami rzuca, co do oferty lojalnosciowej ( i nie tylko, po zwyklych promocji tez) to z tymi taryfami masz racje, sam tego nie rozumiem, bo teoretycznie jesli klient sam deklaruje chec podwyzszenia taryfy, to znaczy ze chce wiecej korzystac, a co za tym idzie gwarantuje co najmniej o ten abonament wieksze rachunki. ale pomijajac te z naszego punktu widzenia nonsensy, ta oferta moglaby byc dla wielu klientow atrakcyjna, o ile ci klienci zastanowiliby sie dobrze, czy tak naprawde nie lepiej kupic sobie nowa baterie do starej komorki, wziac umowe na rok i placic mniejsze rachunki, niz miec nowy aparat z gadzetami ktore bawia przez pierwsze dni posiadania, 2-letnia umowe na karku oplaty po staremu.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:15
    znaczy sie, pomylilem troche, taryfe mozna zwiekszyc, ale traci sie bonusy ***markus: no sytuacja sie zmienila troche, bo ten z rachunkami po 50zl tez teraz dostanie telefon, ale z umowa na 3lata, ale co do zasady to masz racje. aczkolwiek z innej beczki gdyby nie konkurencja, to byloby jak w tpsie, nikt mi za uzywanie stacjonarnego nie daje dodatkowych minut za staz, ani nowego telefonu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:22
    *titg* hm tylko moj siemensC35i juz chyba nie wytrzyma kolejnych 12 miesiecy hehe i tak jestem stratny 4 miesiace przez BOK w Rzeszowie [aby otzrymac nowy aparat na wymiane trzeba bylo miec 3 ostatnie rachunki za kwote ponad 80 zł, tak zrobilem i qrwa w sierpniu sie zasady zmienily /aparat po 3 latach/ ze dowiedzialem sie o tym we wrzesniu placac ostatnia fakture ktora spelniala wczesniejsze normy] zobaczymy co wymysla teraz jeszcze 2 faktury ;-)) ps sieci i tak nie zmienie bo mam najtaniej ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:25
    *titg*.... a jak to jest teraz czy ja tez dostane ten zasrany telefon Taryfa PLUS 100 OBECNIE Z RABATEM 20 % ??? /rachunki od roku srednio 80 - 95 zł/
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 21:26
    ***titq - z całym szacunkiem , bo jak pisałem powyżej , jesteś osobą , którą dażę szacunkiem i przypadła mi do gustu. Pracownicy Salonów Plusa tak u mnie mają ;-) A więc...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:27
    ps a gdzie moge zobaczec wycene telefonów z programu 5PLUS z umowa i bez taka strona w necie chyba juz nie istnieje ;-)( ???
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:31
    ***ICEWIND: w moim nicku jest "Q" na koncu a nie "G", a poza tym, to jesli dobrze rozumiem masz taryfe plus100 i umowa 12 mies i rabatem 20%? jesli tak, to jak ci sie ta 12mies umowa skonczy, a warunki sie nie zmienia, to dostaniesz, poniewaz po 3 latach mozna wymienic telefon z konktraktem na 24 mies, bez wzgledu na wysokosc rachunkow, przy czym oczywiscie ceny sluchawek beda ustalone w zaleznosci od historii twojego konta, nie pytaj jakie sa zasady, bo to chyba wie tylko zarzad albo ci co pisali aplikacje do PWA:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 21:33
    Jeśli chodzi o Mixa i jego przynależność do grupy abonamentów. Normalny abonament zakłada osiągnięcie pewnej minimalnej sumy na przestrzeni pewnego czasu , i ten czas jest niezmienny , bo wynosi 12 lub 24 miesiące , więc jeśli przyjąć , że czas trwania umowy(zakładamy Mix) to stała a , więc a=24 lub 30 , a jeśli przyjąć , że kwota którą operator musi "wyciągnąć" z klienta na przestrzeni tego okresu to b , więc b= 24(30)*30 Jedyne co jak sam pewnie przyznasz odróżnia tradycyjny abonament od Mix , jest to , że a MOŻE BYĆ =24(30) lecz B MUSI BYĆ RÓWNE=24(30)*30 W PRE-PAID , NIE ISTNIEJE ANI WARUNEK PIERWSZY , ANI WARUNEK DRUGI. Tylko nie "idźcie w Rywina" , albo "nie idźcie w Beger" i kosmitów którzy przyszli do Agory , lub podpisywali się na listach :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:33
    aha, ja tez uzywam c35i, wlasnie sie szykuje do 2 zmiany akumulatorka, bo ten sie zachowuje dziwnie, w trakcie rozmowy telefon sie wylacza piszczac ze slaba bateria, a po wlaczeniu pokazuje full naladowania:), ot perpetum mobile czy cus...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 21:35
    Mała poprawka "a MOŻE BYĆ =24(30)" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:37
    ***ICEWIND: obawiam sie ze wartosci punktowe za poszczegolne sluchawki tez sa liczone na podstawie historii konta i sa indywidualne ***issa: tez cie lubie, wiec jak by co, to nie odbieraj moich niektorych tekstow jako zlosliwosci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 21:38
    Qrcze znów nie wpisałem , ostatnia poprawka "a MOŻE BYĆ =24(30)" Z wracam uwagę na "". Więc bardzo proszę już więcej nie "wciskać kitu" , że Mix to telefon na kartę czyli w domyśle sugerowanym przez reklamę pre-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:38
    *titq* sorrki za te "G" [nie punkt ;-)))] moze to przez ten upal ktory dzis byl u nas wczoraj 12 dzis 29 :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 21:40
    I tym optymistycznym akcentem , pozdrawiam wszystkich , a szczególnie ***titq i uciekam do domu. :-) No jeszcze spojrzę na news o Mega ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:41
    ale *issa* MIXPlus jest na karte bo jaki abonamet na 24 miesiace mozesz splacic w ciagu jednego dnia ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:42
    nio niewiem jest taki ???
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:43
    *issa: o mamo...., ale przeciez tu bardziej chodzi o to ze ciasteczko mozesz zjesc, a nie tylko je miec..., czyli ze te 30zl przegadujesz a nie tylko placisz po to zeby miec dostepna mozliwosc gadania,
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 21:47
    ***ICEWIND: spoko:) a co do upalu to nic nie mow, akurat mam urlop, siedzialem na lezaczku i cos mnie teraz dziwnie skora parzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-07 21:53
    moze zimny wiatr by Ci dał jaka ulge ;-][
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 21:57
    Boże ***Icewind , przecież uwzględniłem ten warunek , przeczytaj uważnie. **titq - no już nic nie rozumiem. A jak płacisz 30 zł np. abonamentu , to go nie przegadujesz w "darmowych minutach" ? Ja się poddaję , już prościej się nie da... :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 22:31
    ***issa: obecnie owszem, ale przypomnij sobie ze byl czas kiedy w abonamencie nie bylo darmowych minut, a mi ciagle chodzi o zasade
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-07 22:32
    ***ICEWIND: zimne wiatry moga sobie byc po 10 lipca, jak juz wroce do pracy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-07 22:42
    ***issa - wszystkie Twoje racje nie zmienią faktu, że Plus ma najciekawsza ofertę mix - przynajmniej się czymś różni od konkurencji. A co do punktów 5Plus - to najbardziej się opłaca wziąść usługi w postaci pakietu minut lub smsów, a jeśli komuś wystarcza to co ma w abo to zawsze można wykupić bony, za które dostaniemy zdrapki, które opchniemy na Allegro ;-). Nieźle wygląda też zamiana punktów 5Plus na punkty Vitay w Orlenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-07 22:50
    Jeszcze lepiej wygląda zmiana punktów z 5+ na Dom Dziecka w Kisielanach i inne charytatywne akcje. A jak dobrze wygląda sms POMOC na 7300 ;-) Nie mówiąc już , o codziennym klikaniu w brzuch pajacyka z PAH na www.pajacyk.pl Co do Mix , gdyby nie to , że stukam w klawiaturę , trzymałbym je wysoko w górze :-)))) Przypomina mi się wiersz z 20 lecia międzywojennego Tuwima bodajże "Daremne żale , próżnu trud..." ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-07 23:52
    ***JS1,jesteś pewny że Plus ma najlepszą oferte Mix ???? 1,80 do innych sieci to w/g ciebie jest korzystne ???? ( chyba,że mówisz o telefonie za złotówkę)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-08 01:21
    Dlaczego na Golu znika matematyczny znak "mniejsze" ? Trzy razy wpisywałem , a tego nie ma. Miało być . Jeśli znów usunie to dokłanie to , co nad przecinkiem na klawiaturze.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszW pisze: 2004-07-08 01:28
    Oferta Plusa jest w chwili obecnej najdrozsza w Polsce. Przypomne tylko tym, ktorzy zapomnieli lub nie chca pamietac, ze np. Plus w kilku taryfach abonametowych wola pieniadze za IDENTYFIKACJE NUMERU PRZYCHODZACEGO. Gdy ta "zabawna" historie opowiedzialem znajomym ktorzy od zawsze sa w erze lub idei mysleli ze to zart..... Mysle ze dla Plusa to ostatnia chwila na dokonanie zmian, szczegolnie w Simplusie (1s/1s).
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2004-07-08 01:32
    ***issa: gwoli wyjasnienia, jak dla mnie w IdeaMix jest pseudo-abonament, bo musisz płacić stałą opłatę co miesiąc tak jak abonament, ale możesz ją wykorzystać na połączenia, czyli nie jest to do końca czysty abonament bo możesz go "przegadać" i nie są to też darmowe minuty bo jak najbardziej Cię kosztują (w 100% zgadzam się z ***titq). ***olek_01: porównaj cenniki innych mixów np. w Idei jest 2,06PLN, to chyba trochę gorzej niż 1,80 w Plusie?...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2004-07-08 01:40
    ***LukaszW: tylko że akurat w SIM+ identyfikacja numeru jest za darmo od zawsze... :). Wystarczy też poczytać parę newsów z ostatnich miesięcy, żeby stwierdzić że sporo się zmienia w ofertach operatorów, także w SIM+ np. Team2 na Wakacje. Ogólnie śmieszne są te licytacje która sieć jest najdroższa... zapewne zawsze ta w której aktualnie jesteś, szczególnie w dniu płatności faktury albo kupna zdrapki... :).
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-08 01:58
    *LukaszW*.... a ten dalej z tym CLIP-em juz nie moge ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-07-08 02:02
    *titq* co ty robisz przed PC na urlopie ??? WYŁACZ TEGO ZŁODZIEJA CZASU SZKODA ZYCIA I TO JESZCZE NA GOL-U ;-)) ps czego sie jeszcze nie zalogowałec ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-08 02:04
    LukaszW - daj spokój... może wiesz co z billingiem w Erze? Już dają za darmo???
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-08 09:05
    Jakoś niekt nie bierze pod uwagę, że Clip w Plusie doliczony do najniższej taryfy - daje najniższy abo w wysokości 30zł netto, czyli dokładnie tyle samo co np Optima 15 w której Clip jest "za darmo". O tym, że w obu tych taryfach jest niemal jednakowa liczba usług do wydzwonienia - to już chyba nie muszę mówić. Natomiast Plus daje jednak bardziej atrakcyjne promo i przeważnie albo coś dokłada do wygadania, albo jeszcze na dodatek daje upust np 10zł. Więc suma sumarum i tak ma taniej - porównujcie ceny znając szczegóły a nie tylko hasłowo - bo to zawsze trochę dziwnie wychodzi. O tym, że Plus ma realnie najtańsze ceny słuchawek - też chyba wszystkim jest wiadomo. Na dodatek śmiem twierdzić, że jakość usług, czytelność f-ry, i najlepszy program lojalnościowy - to rzeczy o których konkurencja może (jak na razie) pomarzyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-08 09:08
    ***issa - chcąc wspomagać osoby tego potrzebujące - nie musisz koniecznie wymieniać Pkt 5Plus. Zapewne codziennie (jak mieszkasz w większym mieście) widzidz setki ludzi wyciągających kasę po datki. O instytucjach charytatywnych i 1% Twojego podatku - już nie wspomnę. Co do Twojego postu - to zwracam uwagę, że nawet w tym zakresie Plus jest jedyny. Punktów Profitu i śmiesznej Premii - nie wymienisz na tego typu akcje.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-08 09:08
    Pora do pracy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-08 10:12
    tak na koniec po przeczytaniu postów z licytacja która sieć jast najlepsza to muszę wam powiedziec, że najlepsza siecię dla taktakowców jest plusgsm bo ma miasto plusa. Kto jest domyślny to wie o co chodzi - a kto nie to niech płaci!- plus is the best! na razie maniaki gsmu w Polsce ide na plaże bo wreszcie zrobiła sie pogoda choc woda ma tylko 15 stopni! ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-08 11:06
    JS1 - zawsze to powtarzam... I jeszcze jakby dodać, że nawet w najniższym abonamencie można mieć rozmowy wewnątrzsieciowe albo po szczycie po 61 gr brutto, to już nie nadaje się do porównań - minuta w najniższym abonamencie kosztuje przecież 2 złote!! O taktowaniu standardowym w pierwszej minucie już nawet nie wspominam, bo przecież to żadna oszczędność mieć impuls co pół minuty :-) Co do akcji chrytatywnych... issa - jak zauważyłeś, bardzo fajnie, że jest możliwość wymiany punktów na datek na dom dziecka np. ale czy warto to wypominać ludziom, że wolą telefon? Ja nie przeleję punktów 5Plus na określony konkretny cel bo tych celów są tysiące. Wystarczy, że oddaję własne i zbierane po znajomych i biurach, jeśli gdzieś jestem i widzę zużyty kartridż do firmy regeneracyjnej a pieniądze za nie przekazywane są na Akcję Ochojskiej... To setki złotych rocznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-08 11:10
    Każdy liczy podatki - jest jeden program, gdzie autor prosi o datek na jedną z instytucji za skorzystanie z programu... Ja przelewam kilkadziesiąt złotych... Moja ulubiona fundacja - WOŚP - no comments. Natoiast wysyłanie esemesów "pomocowych" to ulubiona czynność moich synów :-) Możliwości i okazji, szczególnie w naszym kraju jest dużo (ostatnio żona wściekła wróciła do domu bo oddała swój ulubiony ser człowiekowi pod supermarketem a w okolicy nie mogła kupić takiego), ale pozwól, że nie wszystkie będę dofinansowywał. Nawet jeśli jest to dla mnie przyjemnością, to chciałbym też doświadczać nieco innego gatunku przyjemności :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-08 12:36
    *issa: ja i slownik onetu stoimy jednak po stronie *titq jesli chodzi o znaczenie abonamentu ;) "abonament (fr. abonnament) opłata z góry za użytkowanie miejsca, sprzętu lub terminowe otrzymywanie jakiegoś produktu" - i tak jak titq pisal: dobrze wiesz o co chodzi z abonamentem. a w promo zero aboanmentu" to byla minimalna kwota do zaplaty - bonusem za wieksza minimalna kwote byla nizsza cena jedostki, wot i w tom djelo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-08 15:08
    Szkoda , że trzeba Wam słowników , mi wystarczy elementarna uczciwość przy interpretowaniu danej oferty ;-) Widziałem wiele pięknych paragrafów , zwrotów , kodeksów i konstutucji.... ***JS1 - co do tych którzy wyciągają ręcę po pieniądze. Podstawowa zasada brzmi "Nie dawaj pieniędzy , dawaj tylko jedzenie". Nie muszę Ci tłumaczyć dlaczego tak jest. Pieniądze można dać TYLKO I WYŁĄCZNIE , jeśli jest 100% pewność na co one będą wydane (owa oczywiście o szlachetnym cemu) , a nie "kasie" na "fajki , flaszkę i narkotyki". Co do Plusa - o to właśnie mi chodziło :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-08 15:12
    "użytkowanie miejsca, SPRZĘTU lub terminowe otrzymywanie jakiegoś produktu (USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH" - witajmy w pre-paid ??? A jednak mimo iż ten opis pasuje i do post-paid i do pre-paid , wykazałem różnicę w dwóch punktach. Nie trzeba mi było słownika. ;-) Ale kończę już , bo dyskusja staje się już komiczna , a przecież nie chodzi o to by przekonać kogoś za wszelką cenę do swoich racji. Niech klient który kupuje dany produkt (w tym wypadku Mix) , będzie zadowolony z tego co kupił. To najważniejsze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-08 15:13
    "mowa oczywiście o szlachetnym celu" - 13.08 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lipny lipek pisze: 2004-07-10 12:02
    wiecie co .i sie wydaje ze plus chyba sie zaczyna zawijac z rynku.odpadaja i w simplusie i w abonamentach.ja korzystam z ich usług od 1997 roku,i jestem tam tylko bo mam wielu znajomych w plusie.aparaty kture daja w promocjach sa jakieś takie zabawkowe.a mix plus to tylko wyprzedasz starych aparatów.zadna rewelaja.cena w szczycie za minute 2.24zl to chyba przesada (plus20)pobieranie opłat za identyfikacje numeru w tych czasach to też przegięcie.18 zl za sekundowe naliczanie w epoce heyah i nowego popa to głupota.ja sie zastanawiam nad zmiana operatora tylko mi szkoda numeru.takie stawki i ceny to oni niech oferuja na białorusi.....pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-10 20:56
    lipny lipek - masz dużo znajomych w Plusie... taaa... jakbyś miał to w Plus 20 dzwoniłbyś do nich po 61 groszy ;-) Jeśli tyle lat jesteś abonentem Plusa, chociaż się nie ośmieszaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    Klerikal_Hell pisze: 2004-07-12 16:57
    Użytkownik zobowiązany jest do zasilania konta co najmniej raz na 30 dni od dnia zakupu Zestawu z kartą SIM w Promocji "mixPlus 30". więc nie możesz zasilić powiedzmy przy opcji 24 konta 17 razy w ciągu (np 2 dni) i masz konto przedłużone o 30 x 17 dni .Tylko o taką ilośc dni liczoną od daty ostatniego doładowania .Więc musi doładować znowu po 30 dniach od daty ostniego doladowania .I nie kłóccie się ze mną bo żygne jeśli jeszcze raz ktś zaprzeczy bom ja stworzył to promocje hahahah
    0
  • Users Avatars Mini
    Klerikal_Hell pisze: 2004-07-12 17:02
    titq -Pwa to goście którzy czym mniej dadzą klientowi czytaj drożej sprzedadzą komode tym mają więcej dla siebie proste to nie aplikacja ani skrypt tylko czysta chęć zysku.Im mniej dasz innym tym więcej będziesz miał dla sie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-12 18:01
    To identycznie jak w Ideii, tam też tylko modyfikują POPa, ale trzeba przyznać, że z lepszym skutkiem im to wychodzi, bo wprowadzili już naliczanie sekundowe, którego Simplus puki co nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-07-13 17:01
    PO WAKACJACH TO W PLUSIE ZOSTANĄ TYLKO PRACOWNICY I TO TYLKO BO TAK "WYPADA" TAK TAK PODAŁ NOWE CENY I TRZEBA BYĆ NIEROZGARNIĘTYM LENIEM ZAKOCHANYM WE WŁASNYM NR. ŻEBY SIEDZIEĆ W TYM BAGNIE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-07-15 17:04
    Śmieszę mnie sfrustrowane komentarze w stylu mego poprzednika :-) Simplus odbiega na niekorzyść pod względem taktowania w pierwszej minucie, zyskuje jesli chodzi o ceny. Opłaty rzędu 90/60/40 gr pomniejszone o 20% (150/180) to wartości lepsze nie tylko od heyah ale i od wielu innych prepaidów. Tylko to taktowanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-16 14:52
    plus ma jak narazie najwysze ceny a ja nie rozumiem ludzi którzy dalej są w tym badziewiu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-17 11:42
    Mi w Plusie podobają mi się pakiety kwotowe i pakiety które można dokupić . Poza tym darmowa skrzynka pocztowa w Plusnet z powiadamianiem na komorke , Miasto Plusa . Mowie to jako klient Ery ktory ma 3 numerki Sim+ ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: