Promocja nju mobile z Orlenem

Promocje
Opinie: 22

W nowej promocji nju mobile klient zawierający umowę z ofertą nju z rachunkiem będzie mógł zatankować paliwo za 60 zł na stacjach Orlen.

Promocja „nju mobile z Orlen” trwa od 13.03.2014r. do 26.03.2014r.

Uczestnikiem promocji może być osoba, która w okresie trwania promocji spełni łącznie poniższe warunki:

  • złoży zamówienie na stronie www.njumobile.pl, a następnie zawrze umowę na czas nieoznaczony z ofertą nju z rachunkiem.
  • zarejestruje numer złożonego zamówienia na stronie www.njumobile.pl/oferta/vitay.
  • jest już uczestnikiem programu lojalnościowego VITAY bądź przystąpi do programu.

Każdy uczestnik, który spełni warunki promocji określone powyżej otrzyma kod, który będzie uprawniał uczestnika do naliczenia na jego konto w Programie VITAY 13 600 punktów VITAY. Naliczone punkty uczestnik może wykorzystać na odbiór rabatu paliwowego w wysokości 60 zł brutto. Rabat zostanie przyznany wyłącznie w przypadku jednoczesnego dokonania zakupu paliwa o wartości 120 zł brutto. Jeden uczestnik może otrzymać maksymalnie dwa kody (po jednym na każdą umowę zawartą w ofercie nju z rachunkiem).

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (22):

Komentuj

Komentarze / 22

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Misiek pisze: 2014-03-19 11:43
    Przestrzegam wszystkich przed ofertą Nju. Niestety w razie problemów (a błędy w naliczaniu opłat w tej ofercie stają się standardem - potwierdzają to też wpisy na forach dyskusyjnych) proces reklamacyjny jest udręką. Problemów z Nju nie można rozwiązać w salonach Orange (choć to marka Orange), połączenia z konsultantem są wycenione po zbójeckich stawkach, a reklamacja złożona poprzez formularz na stronie nju rozpatrywane są poprzez udzielenie odpowiedzi drogą mailową przy czym próba podjęcia dyskusji poprzez odpowiedź na przesłanego maila kończy się zawsze porażką. W ten sposób Orange ściąga sobie z klientów te kwoty które udało im się "zaoszczędzić" poprzez korzystanie z "atrakcyjnej" taryfy. Takie są moje wnioski z 4 miesięcznego korzystania z nju.
    -6
  • Users Avatars Mini
    reddd pisze: 2014-03-19 12:01
    mam całkiem inne doświadczenia, bez limitu za 19 zeta co tutaj można źle naliczać i podaj te fora chętnie poczytam
    9
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2014-03-19 12:59
    Z wyjątkiem opóźnienia w przeniesieniu numeru nie mam do nich zastrzeżeń.Można Nju polecić innym.
    2
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-03-19 13:02
    Mr Misiek. "Błędy w naliczaniu opłat w tej ofercie stają się standardem". Skoro o standardach mowa to może jakiś przykład, bo inaczej oświadczenie "Przestrzegam...itd." jest standardowo .... warte.
    2
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2014-03-19 13:25
    @Misiek Podpisuje się pod prośbą kolegów redd i toczek. Proszę bądź tak uprzejmy i napisz o jakich błędach w naliczaniu piszesz. Kończy mi się umowa i moim wyborem numer jeden jest właśnie NJU. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to, że policzyli Ci więcej niż 19PLN za rozmowy lub naliczyli usługi, których nie używasz (SMS, INET). O ile w pierwszą opcję absolutnie nie wierzę, to druga już prędzej. Sam miałem podobny case z T-Mobile i Internetem. Ja twierdziłem, że nie używałem a oni, że wszystko jest OK z rachunkiem. Rachunek zapłaciłem ale nasze drogi się rozeszły mimo prób zatrzymania w sieci, bo szczęśliwie byłem już na umowie bezterminowej. Sama promocja z Orlenem myślę, że bardzo ciekawa. Jak by nie patrzyć to 3 miesiące rozmów gratis. Przynajmniej ja tak czy inaczej tankować muszę a wymóg 120PLN to nawet nie jest pełen bak. Trzeba powiedzieć, że marketing Orange nareszcie bierze się do pracy, choćby porównując z ostatnią ofertą "Specjalną" z P4. To chyba jedyna sieć, która coś faktycznie robi a nie maskuje ruchy,
    1
  • Users Avatars Mini
    nju mobile pisze: 2014-03-19 14:03
    @Misiek Nju mobile jest oddzielną marką, dlatego Salony Orange jej nie obsługują. Wszystkie formalności są możliwe do załatwienia poprzez naszą stronę internetową. Do dyspozycji dajemy również forum http://www.njumobile.pl/obsluga/forum oraz nasz profil na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile. Zawsze chętnie odpowiemy na pytania. W niektórych sytuacjach konieczne jest wysłanie zgłoszenia wraz z danymi. Takie zgłoszenie można nam przekazać nie tylko poprzez infolinię, ale również (i do tego zachęcamy) przez inne (bezpłatne) kanały takie jak: formularz na stronie njumobile.pl oraz zakładkę „Obsługa” na naszym profilu na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Każde takie zgłoszenie szczegółowo weryfikujemy i odpowiadamy możliwe jak najszybciej. Jeśli jakaś sprawa nie została wyjaśniona lub chcesz przekazać sugestie dotyczące usług możesz do nas napisać https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.
    4
  • Users Avatars Mini
    reddd pisze: 2014-03-19 14:21
    kartofelku spoko jest to zwykły maruda i narzekacz jakich wielu
    1
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-03-19 15:07
    @Misiek. Zobacz. Przyszła pomoc z samej kwatery głównej żółtego ziemniaka. Jak coś się nie zgadza trzeba cierpliwie szukać pomocy lub zgłaszać reklamację. Wszystko da się wyjaśnić.
    1
  • Users Avatars Mini
    PS pisze: 2014-03-19 16:23
    @Misiek. Miałem problem z błędnym naliczeniem jednej z faktur. Złożyłem reklamację poprzez formularz, rozpatrzono ją bardzo szybko i dostałem korektę do faktury przed upływem terminu płatności. Poza tym nie mam żadnych powodów do narzekania na najbardziej atrakcyjną (z mojego punktu widzenia) ofertę na abonament.
    1
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:00
    Dla szanownych przedmówców, krytykantów i pracowników Orange podaję treść otrzymanej odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne: Witam, Niniejsze pismo stanowi odpowiedź na zgłoszenie dotyczące nieprawidłowego naliczenia opłat. W odpowiedzi informujemy, iż przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości po stronie sieci nju mobile. Z analizy połączeń w dniach 03-03-2014r. do dnia 17-03-2014r. wynika, iż poza przekazanym przez Pana zestawieniem połączeń odnotowaliśmy również połączenia z internetem na kwotę pozostałych środków. W celu uzyskania odpowiedzi pisemnej na zgłoszenie, prosimy o uzupełnienie w ciągu 7 dni danych: imie, nazwisko, adres zamieszkania. Liczę, iż przedstawione informacje okażą się pomocne. Pozdrawiam, Piotr Makles Doradca nju mobile Dodaję że zgłoszenie dotyczy oferty nju na kartę gdzie "teoretycznie" opłaty dzienne za usługi nie powinny wynieść więcej niż 2 zł. 3 marca doładowałem konto kwotą 50 zł i 17.03 stan konta wynosił 0 zł. Ciekawe jest też to, że zestawienie opłat przy zaznaczonych wszystkich możliwych polach wyboru nie pokazało mi opłat z tytułu transferu danych. Dopiero wybór z odznaczonymi wszystkimi opcjami za wyjątkiem transferu pokazał pozycje gdzie np. obciążenie kwotą kilkunastu złotych nastąpiło gdy transfer 15.03 wyniósł w jednej pozycji 88201.00 kB. Pozostałe 4 wcześniejsze pozycje tego odnotowane tego dnia miały wielkość poniżej 20 kB (wynikały prawdopodobnie z aktualizacji danych dokonywanej co 6h przez widget pogodowy). Jakby nie patrzeć jest to mniej niż 100Mb oferowane przez Nju.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:11
    Wszystkim zadowolonym z oferty nju winszuję szczęścia ale ja z nju definitywnie się pożegnałem, choć sam dalej jestem klientem Orange w taryfie Orange Free na którą to taryfę nie mogę powiedzieć jednego złego słowa przez wszystkie 3 lata użytkowania. Potrzebuję ofertę dla nastolatka, która pozwoli zapanować nad kosztami w realny sposób. Wydaje mi się że jedna z konkurencyjnych firm, ma w tej sferze lepszą ofertę, która od 3 dni podlega testom. Żeby nie narazić się znów na podejrzenia, że jestem pracownikiem konkurencyjnej firmy nie będe podawał nazwy. Wspomnę tylko że transfer oferowany tam jest dużo niższy ale nie sposób naciąć się na dodatkowe koszty ze względy na istniejący "lejek" (tzw. bezpieczny internet) no i sama obsługa konta i kontrola stanu może odbywać się poprzez aplikację, którą można pobrać na telefon a nie jak w nju poprzez - bądź to płatną rozmowę z konsultantem bądź to poprzez "starodawny" system komend wydawanych poprzez klawiaturę telefonu w odpowiedzi na pytania "automatycznej sekretarki".
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:14
    W porównaniu z tym co oferuje Orange w kwestii obsługi konta w standardowych taryfach (obsługa konta poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację na smartfona) co co jest w Nju to krok wstech o jakieś 5 lat.
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-03-19 23:17
    No cóż, prosiłem o przykład i został podany. Nie widzę żadnych podstaw, by negować informacje miśka. Ciekawe jak to skomentuje nju mobile, skoro już zabrało głos w tej dyskusji. Piłeczka po waszej stronie nju mobile.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:25
    Co do odpowiedzi konsultanta którą zacytowałem we wcześniejszym poście to powiem tylko, że nie takiej bym się spodziewał od profesjonalnej firmy. Od konsultanta w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne chciałbym dowiedzieć się jeszcze jaki jest mechanizm takiego naliczenia opłaty za transfer danych (ni chu chu nie mogę dopatrzyć się tego na stronie internetowej nju (pewnie jest ukryta głęboko w regulaminie) bo z durnego przesuwania suwaków ni jak nie można tego wywnioskować) i jaki był sumaryczny transfer danych danego dnia kiedy zostały pobrane opłaty (dwukrotnie). Tego oczywiście w odpowiedzi brak. Co do transferu to cóż wkradł się błąd chodzi o 8820,10 kb. Tak czy owak brak "lejka" w transferze danych dyskwalifikuje tę ofertę jako przydatną dla nastolatka ze smartfonem.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:28
    Tak więc z moich doświadczeń wynika że Orange jest ok, ale nie jego oferta nju. Takie jest moje stanowisko w sprawie Szanowni adwersarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:41
    @reddd A co do prostoty oferty i powszechnego zadowolenia z tego faktu proponuję lekturę przykładowo: http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2013/04/30/pierwsze-rozczarowania-i-haczyki-w-ofercie-nju-mobile/
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2014-03-19 23:42
    lub tu: http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,125292,14040941,18_zamiast_2_zl_w_nju_mobile_na_karte__Przez_blad.html
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-03-20 00:40
    @misiek. W standardowej ofercie NJU na kartę widnieje stawka 0,19 zł z 1 MB http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-03-20 00:49
    Z cennika oferty wynika jasno, że naliczanie opłat za transmisję danych odbywa się w paczkach po 100KB łącznie za dane wychodzące i pobierane, czyli 0,019 zł za paczkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-03-20 01:03
    Haczyk, a w zasadzie HAK znajduje się w pozycji przesyłanie danych CSD (nie znam nikogo, kto by z tego typu połączeń korzystał w dzisiejszych czasach) bo tam jest 0,25 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia! ale większość współczesnych smartfonów nie ma nawet modemów do obsługi tej transmisji.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2014-03-20 06:00
    błędy sie zdarzają. ja mam dwa numery z rachunkiem i ok jest od roku chyba
    0
  • Users Avatars Mini
    siecko pisze: 2014-08-10 03:36
    gadżety nju mobile dla każdego! Trzeba tylko zamówić nju mobile na abonament na czas nieokreślony z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci komórkowych za 19 zł!! Co trzeba zrobić -> wejść na stronę njumobile.pl i kupić abonament Żeby wziąć udział w promocji należy po złożeniu zamówienia zarejestrować kupon i nr zamówienia na stronie http://oferty.nju.pl/promocjadlaprzyjaciol/ każdy kto złoży zamówienie otrzyma maskotkę, zakładkę do książki i magnes nju mobile. łącznie do wykorzystania 15 kodów promocyjnych ważnych do 18 sierpnia:) żeby otrzymać kod napiszcie do rafal.sieczkowski@wp.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: