Test Nokia 6510

Recenzje
Opinie: 279

Przed Wielkanocą otrzymaliśmy do testów nowy telefon Nokii - model 6510. Choć jest to nowy produkt to wszystkie zastosowane w nim rozwiązania, poza wyglądem zewnętrznym, były już stosowane we wcześniejszych słuchawkach produkowanych przez fiński koncern. Ze względu na funkcje i układ menu telefon jest identyczny z modelem 6310, z tym, że nie jest wyposażony w technologię Bluetooth. Jeśli chodzi natomiast o gabaryty i wyposażenie w radio UKF to są to podobieństwa z modelem 8310. 

 

 


Wygląd
Zanim zacząłem pisać ten test zapoznałem się z wieloma komentarzami wysłanymi na polskie i zagraniczne grupy dyskusyjne dotyczącymi wyglądu Nokii 6510. Trzeba przyznać, że większości internautów nowa Nokia się podoba. Ja również zaliczam się do tego grona. Wydaje się, że stosując wnętrze telefonu dokładnie takie samo jak w poprzednich modelach, projektanci Nokii postawili na stworzenie atrakcyjnego wyglądu zewnętrznego. Wygląd w porównaniu do modelu 8310 stał się bardziej konserwatywny, ale też telefon skierowany jest do innego profilu użytkowników. Poza dużą ilością pochwał pod adresem wyglądu nowej słuchawki, pojawiało się wiele głosów dotyczących jakości wykonania obudów Nokii i zasadności stosowania w droższych telefonach wymiennych obudów. 
Telefon rzeczywiście ma wymienną obudowę typu Xpress-on, ale muszę stwierdzić, że po raz pierwszy chyba spotkałem się z tak dobrze dobraną plastikową obudową do telefonu. Tylny panel idealnie pasował, nic się nie ruszało i nie skrzypiało. Do tego rozwiązania nie można mieć żadnych zastrzeżeń.
Duże zainteresowanie wszystkich osób którym pokazywałem ten telefon budził podświetlany na niebiesko wyświetlacz. Użytkownikom Nokia kojarzy się nieustannie z zielonymi wyświetlaczami, a ta zmiana wprowadza nowy element do stylistyki fińskiego producenta.

 

 

Wyświetlacz jak na obecne standardy jest mały. Producent rekompensuje to duża rozdzielczością, dzięki której można na ekranie wyświetlić 4 linie tekstu. Można również włączyć tryb dużych liter, który przyda się szczególnie osobom o słabszym wzroku. Jednak oglądanie stron WAP na tak małym wyświetlaczu jest naprawdę mało przyjemne i wszystkim którzy przywykli do większych wyświetlaczy zapewne da się we znaki.
Klawiatura telefonu jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Klawisze wciskają się bardzo lekko, dużo lżej niż np. w używanym przeze mnie obecnie Ericssonie T68. Jedyny problem który związany jest z klawiaturą to ułożenie klawiszy funkcyjnych. Klawisze czerwonej i zielonej słuchawki oraz dwa klawisze funkcyjne położone są obok siebie i stykają się za sobą. Na początku testowania telefonu często zdarzało mi się wcisnąć nie ten klawisz co trzeba. Zaliczam się do osób o bardzo sprawnych palcach, więc dość szybko przyzwyczaiłem się do konieczności dokładnego wciskania klawiszy. Obawiam się jednak, że osoby o mniej wprawnych rękach, a szczególnie osoby starsze, mogą mieć z tym o wiele większy problem.

 


Ogólna ocena wyglądu nowej Nokii jest bardzo dobra. Telefon jest lekki i waży jedynie 84 gramy (wymiary 97 x 43 x 20 ), ma bardzo profesjonalny oraz przykuwający wzrok wygląd. Klawiaturę i cały przedni panel zaprojektowano z dużą troską o funkcjonalność tych elementów. Myślę, że właśnie ze względu na interesujący wygląd wiele osób zdecyduje się na zakup właśnie tego modelu.

 

 


Bateria
Telefon jest standardowo wyposażony w baterię Li-Ion o pojemności 750 mAh (symbol BLB-2). Po naładowaniu baterii telefon wytrzymywał bez ładowania średnio około 85 h (100 odebranych SMS/24h + 30 min rozmowy/24h). Te czasy uzyskano bez korzystania z wbudowanego radia FM. Radio przy pełnej baterii działa bez przerwy przez około 10-12 h.

Wyposażenie dodatkowe
Po analizie pierwszych cenników w których pojawiła się Nokia 6510, zauważyłem cos bardzo zastanawiającego. Otóż okazało się, że model 6510 jest nieznacznie tańszy od modelu 8310. Zacząłem analizować, jak to możliwe aby nowszy telefon był tańszy od swojego poprzednika. Czy nastąpiła zmiana polityki cenowej Nokii?
Odpowiedź znalazłem jednak dość szybko. Okazało się, że kluczem do rozwiązania tej zagadki jest wyposażenie dodatkowe telefonu. Warto wiedzieć, że wraz z Nokią 6510 nie jest dostarczany podwójny zestaw słuchawkowy. Wykorzystywany jest on do słuchania radia, a korzystanie z radia bez zestawu jest niemożliwe. To jeden z powodów niższej ceny nowego modelu.
Drugi to ładowarka. Model 8310 podobnie jak inne droższe telefony Nokii był wyposażony w ładowarkę podróżną typu ACP-8E. Model 6510 został natomiast wyposażony w ładowarkę ACP-7E w która dotychczas były wyposażane tańsze modele słuchawek fińskiego producenta. Czy różnią się te dwie ładowarki. Przede wszystkim czasem ładowania baterii telefonu: ładowarka podróżna ładuje ją przeciętnie dwa razy krócej. Obie różnią się także wagą i wymiarami, ładowarka podróżna jest bardzo lekka i mała, natomiast ACP-7E jest wielka i ciężka. Mogłoby się wydawać, że ładowarka to tylko mało ważny dodatek do telefonu, jednakże każdy kto często podróżuje, wie, jak wielkim skarbem jest mała i poręczna ładowarka. Dlatego wyposażenie 6510 w gorszą ładowarkę oceniam bardzo negatywnie, operacja ta przyniosła prawdopodobnie obniżenie ceny telefonu o kilkadziesiąt złotych natomiast znacznie obniżyła funkcjonalność całego zestawu.



Menu
Menu telefonu, to jak już wcześniej napisałem, dokładna kopia menu z wcześniejszych modeli Nokii. Dlatego opiszę tu tylko najważniejsze jego opcje, po szczegóły zapraszam do testów starszych telefonów.
Wielką zaletą tego telefonu jest duża książka telefoniczna pozwalająca na zapisanie do 500 pozycji zawierających po 3 numery telefonów i jedna notatkę tekstową np. adres pocztowy lub email. Każda pozycja z książki może być włączone do jednej z 5 grup kontaktów. Każda grupa kontaktów może mieć własny dzwonek nadejścia połączenia i własne logo.
Standardowo, jak w starszych telefonach Nokii, 6510 posiada własną pamięć na wiadomości SMS w której może ich zapisać aż 150. Telefon obsługuje tylko zwyczajne wiadomości SMS oraz loga i wiadomości graficzne w formacie Nokii, nie został wyposażony w obsługę EMS, a tym bardziej MMS.
Wiadomości SMS mogą być wprowadzane z wykorzystaniem polskiego słownika T9. Słownik jest naprawdę kompletny i bardzo trudno znaleźć powszechnie używane słowa których by nie zawierał. Jeśli takie jednak się znajdą, to można je do słownika dodać, tak, że będą w przyszłości przez niego wykorzystywane.
Na tym tle interesujący wydaje się być problem polskich liter w treści SMS-ów. Kiedy piszemy SMS z wykorzystaniem słownika T9 telefon wyświetla wyrazy wraz polskimi literami. Podczas wysyłania wiadomości tekst jest jednak konwertowany do formatu "bez ogonków". Telefon nie potrafi, jak Ericsson T68, wysyłać wiadomości z polskimi literami, umie je jednak prawidłowo odbierać i wyświetlać.
Do zarządzania czasem użytkownika Nokii służy Lista spraw (To-do list) oraz Kalendarz.

 

 

 

Na liście spraw można umieścić zadania do wykonania przydzielając im odpowiedni priorytet. Kalendarz natomiast pozwala na przypisywanie notatek konkretnym terminom. Mogą to być przypomnienia o spotkaniach, rocznicach, urodzinach, telefonach do wykonania. Każdą taką notatkę można zaopatrzyć w stosowny alarm.

Zarówno pozycje z książki telefonicznej jak i z kalendarza można przesyłać poprzez SMS i port podczerwieni do innych telefonów lub komputera.

Profile
Dla ustawienia sposobu informowania o nadchodzących połączeniach oraz innych zdarzeniach służą, podobnie jak w starszych Nokiach, Profile. Jest ich pięć - 4 profile użytkownika i profil ogólny. Wszystkie one mogą być edytowane, a w każdym z nich można ustawić inny dzwonek nadejścia połączenia, nadejścia wiadomości SMS, ich głośność oraz uruchomić sygnalizację wibracjami.
Profile mogą być zmieniane przez użytkownika w dowolnym momencie, mogą też być ustawiane na określony czas i później zmieniać się automatycznie.

Przesyłanie danych
Telefon może przesyłać dane zarówno poprzez HSCSD jak i GPRS. W przypadku GPRS telefon odbiera dane z prędkością 40,2 kbit/s natomiast wysyła 13,4 kbit/s. Dla HSCSD te wielkości wynoszą: 43,2 kbit/s i 14,4 kbit/s.
Połączenie telefonu z komputerem może nastąpić tylko poprzez port podczerwieni, producent nie umożliwia podłączenia telefonu z komputerem poprzez kabel.
Na dostarczanym z telefonem CD-ROM-ie znajduje się oprogramowanie do podłączenia telefonu z komputerem w postaci driverów dla odpowiednich modemów. Po ich zainstalowaniu telefon pracuje bez problemów. W naszym teście korzystaliśmy głównie z GPRSu, ponieważ szybka transmisja HSCSD oferowana jest w Polsce tylko przez sieć Plus GSM, i większości przypadków jest mniej ekonomiczna w zastosowaniach niż GPRS.
Telefon został wyposażony także w przeglądarkę WAP. Przeglądarka ta również może korzystać z obu wspomnianych wyżej technologii transmisji danych. Przeglądarka jest taka sama jak w modelu 6310, a podobieństwa występują aż do tego stopnia, że w przypadku 6510 w oprogramowaniu przeglądarki powielony jest błąd który wcześniej pojawiał się w testowanym przez nas modelu 6310. Chodzi o możliwość posiadania ciągle otwartej sesji GPRS. W ustawieniach przeglądarki dostępne są dwie konfiguracje. Albo przeglądarka za każdym swym uruchomieniem inicjuje nową sesje GPRS, którą kończy po wyjściu z przeglądarki, albo sesja nie jest przerywana, a telefon pozostaje "zawsze online". I właśnie ta druga funkcja, ku mojemu zmartwieniu, nie funkcjonuje. Bez względu na wybrana opcję telefon zawsze zakończy sesję wraz z wyjściem z GPRSu a przecież możliwość bycia "zawsze online" jest dokładnie opisana w instrukcji. Przerywanie sesji GPRS powoduje odczuwalny efekt finansowy dla użytkowników telefonu, w sytuacji gdy nasi operatorzy pobierają opłaty za rozpoczętą ilość przesłanych danych np. 10 kb. 
Telefon który otrzymaliśmy do testów miał oprogramowanie ze stycznia 2002 roku, z tego co nam jest wiadomo jest już dostępne oprogramowanie z marca br. czy jednak wyeliminowano w nim wskazaną usterkę, nie wiemy.

Dodatki
W menu dodatki znalazł się dyktafon pozwalający na zapis do 3 minut rozmowy lub notatek głosowych. W tym samym menu znajdują się funkcje związane z głosowym wyborem niektórych z funkcji menu. Telefon pozwala na wybór głosem do 5 funkcji z menu i 10 numerów telefonów z książki telefonicznej.

 


Kolejną dostępną funkcją jest Portfel. Jest to zaszyfrowana pamięć w której można przechowywać notatki, poufne kody oraz przede wszystkim numery naszych kart kredytowych. Zapisane numery można zastosować do płatności w mobilnym Internecie poprzez WAP. Pozwalają na to wszystkie serwisy korzystające z ECML (Electronic Commerce Modeling Language).
Niestety także do oprogramowania obsługującego portfel wkradł się błąd. Nie sposób bowiem otworzyć menu obsługi kart. Za każdym razem gdy je wybieramy telefon niestety się resetuje.

 


PC Suite
Wraz telefonem dostarczany jest także program Nokia PC Suite 4.5. Pozwala on, po połączeniu obu tych urządzeń poprzez IrDA, na edycje ustawień telefonu z poziomu komputera. Program umożliwia synchronizację kontaktów i kalendarza w telefonie z Microsoft Outlook, pozwala także na wgrywanie do telefonu logo, ikon i nowych dźwięków użytkownika. 
Instalacja oprogramowanie przebiega bez problemów. Program momentalnie wykrywa telefon i udostępnia swoje funkcje. 

Podsumowanie
Trzeba stwierdzić, że Nokia 6510 jest udanym rozwinięciem wcześniejszych modeli Nokii. Jej główne zalety to świetny wygląd zewnętrzny, bardzo dobre i sprawdzone we wcześniejszych modelach menu oraz wielość dostępnych funkcji.

 


Wady to brak w standardowym wyposażeniu zestawu słuchawkowego, co uniemożliwia korzystanie z radia oraz słaba ładowarka. Inne wady to usterki oprogramowania telefonu, które jednakże docelowo powinny zostać usunięte.
Telefon ten powinien zainteresować wszystkich którzy rozważali zakup modelu 6310 a nie jest im potrzebny moduł Bluetooth. Poza jego brakiem telefon ten jest dokładną kopią 6310, a do tego jest mniejszy, lżejszy i, jak sądzę, ładniejszy. W tym momencie telefon jest odrobinę droższy od 6310, wydaje się jednak, że wkrótce, kiedy przestanie już być nowością, jego cena spadnie i stanie się bardziej konkurencyjny.

Opinie:

Opinie archiwalne (279):

Komentuj

Komentarze / 279

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    XX pisze: 2002-04-08 18:57
    pierwszy. telefon jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2002-04-08 19:00
    Do tanich to on nie należy.
    0
  • Users Avatars Mini
    tYm pisze: 2002-04-08 19:02
    Piszecie, ze jak testowaliscie Nokie8310, to byla ona wyposazona w ladowarke podrozna (w standardzie). Nie wiem, od kogo dostaliscie taki egzemplarz....a pisze to dlatego, ze 2m-c temu kupilem w Plusie N8310....dostalem w standardzie ZWYKLA ladowarke...az sie troche zdziwilem, jak rozpakowalem pudelko - ale to prawda. (a zdziwilem sie dlatego, ze wczesneij kupowalem N6210 - a ta miala ladowarke podrozna w standardzie. A tak przy okazji - zdziwilem sie przy zakupie N8310 z innego tez powodu....brak bylo w standardzie oprogramowania na CD. Troche to smieszne, zeby taki wysoki i drogi model nie mial tego w opakowaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    K pisze: 2002-04-08 19:10
    bardzo fajny fon maly lekki ladny .ale czy jest warty swojej ceny nie jestem pewnien ale wydaje mi sie ze nie ,byc moze jak pobawie sie tym fonem zmienie zdanie.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2002-04-08 19:12
    Nie rozumiem dlaczego wszystkie NOKIE maja jakies bledy w sofcie? Inne telefony jakos dzialaja stabilnie. Co do wyswielacza i menu to przypomina mi Samsunga R200S ktory sie nie resetuje. Plus dla NOKII ze dni tygodnia w terminarzu zaczynaja sie od poniedzialku a nie od niedzieli jak w Samsungu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-04-08 19:18
    PeTeRx: No nie wiem czy niezawodnie. Moj Eryk T28s wieszal sie minimum raz dziennie. Mam teraz Nokie i jest z nia znacznie lepiej. Pomijajac kwestie szybkosci reakcji klawiszy, ktora w Eryku doprowadzala do szalu!
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-04-08 19:18
    Spodziewalbym sie conajmniej kolorowego wyswietlacza!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-04-08 19:26
    Moim zdaniem dziwne jest to, że produkują telefon który ma te same funkcje co drugi, a rozmiar co trzeci... W ten sposób możnaby namnożyć sporo różnych modeli nokii w zasadzie nic nie zmieniając. A brak wyposażenia aparatu z radiem w zestaw słuchawkowy to po prostu skandal... Ciekawe czy w końcu działa w Nokii autoblokada klawiatury i wyświetlanie czasu połączenia podczas trwania tegoż...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-04-08 19:31
    k@myk: nawet jeślinie jest wart swojej ceny to musi być chociaż odrobinę droższy od wcześniejszych modeli Nokii np. 6210 ale niedługo jego cena zleci na łeb na szyje. Pozdrawiam ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Panoramix_z pisze: 2002-04-08 19:50
    miałem w ręku tą N6510, wygląda fajnie, niebieski ekranik jest cool, radyjko i parę innych bajerów, lekki, mały, można by rzec super, ale ta obudowa jakaś taka tandentna mi wyglądała, jakby za moment się miała rozsypać, plastik wyglądał na marny...., ja w N8210, a może ja się czepiam? :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    tYm pisze: 2002-04-08 20:09
    moim zdaniem sie nie czepiasz. wg mnie wszystkie modele maja niedorobione obudowy. W 3210 luz na tylnej klapce, 6210 - 1mm luzu na baterii, w 7110 jeszcze gorzej, a w8310 obudowa jest delikatna jak papier i nie jest dopasowana do wnetrza, przez co czasem klikajac w jakis przycisk czuje, jak sie cala obudowa porusza skrzeczac przy tym :) ...wiec dlaczego w 6510 mialoby byc lepiej...
    0
  • Users Avatars Mini
    thinkpad pisze: 2002-04-08 20:13
    Moim zdaniem telefon jest OK, mam nadzieje że kiedyś trafi w moje ręce :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-04-08 20:21
    Zachorowalem na niego,ale mi odradzono...ze slebe wykonanie itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-04-08 20:23
    Wole (chyba jak wiekszosc) Eryka T68.
    0
  • Users Avatars Mini
    kakrysa pisze: 2002-04-08 20:32
    'Zaliczam się do osób o bardzo sprawnych palcach' - ciekawe co autor mial na mysli.. Zwirek i Muchomorek? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-04-08 20:45
    ma kilka ciekawych funkcji ale jesli chodzi o wyglad to 6210 i tak mi sie najlepiej podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2002-04-08 21:04
    smioeznie telefon bardzo drogi a ktos ma 6telefon na simplusika :D
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-08 21:43
    Nie przekonał mnie jakoś ten model, taki sobie...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-04-08 22:35
    nokia jak nokia, jak zwykle nic specjalnego i to za jaka cene!
    0
  • Users Avatars Mini
    Puchatek pisze: 2002-04-08 22:41
    Wygląda prawie jak nowa 3. „bardzo profesjonalny oraz przykuwający wzrok wygląd” co to znaczy profesjonalny wygląd? Jak dla mnie to ten przymiotnik tu nie pasuje. Poza tym jak na telefon z serii 6 mógłby mieć pojemniejszą baterie albo mniejszy apetyt na prąd.
    0
  • Users Avatars Mini
    Puchatek pisze: 2002-04-08 22:55
    i do tego jeszcze producent umożliwia podłączenia telefonu z komputerem poprzez kabel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Puchatek pisze: 2002-04-08 23:01
    sory i do tego jeszcze producent nie umożliwia podłączenia telefonu z komputerem poprzez kabel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-04-08 23:10
    To ejst po prostu nieco rozszerzona wersja Noki 8310 i nic więcej... Nie podoba mi się zbytnio z wyglądu... Chyba, że w takiej fajnej niebieskiej obudowie-w niej prezentuje się po prostu świetnie. najbardziej odpowiadają mi w nim funkcje i podświetlenie, natomiast reszta już mniej. Wolałbym Eryka T68s niż tą Nokie. Baldur.
    0
  • Users Avatars Mini
    paw pisze: 2002-04-08 23:44
    Nie czuje sie go w kieszeni i to jest plus. Wibra duzo lepsza jak w 6210. Jakosc dzwieku bez zarzutu. Ale ulozenie klawiszy funkcyjnych fatalne, wciska sie dwa jednoczesnie. Do wykonania mozna miec zastrzezenia, bo obudowa lekko trzeszczy a klapka przykrywajaca baterie ma luz. Ogolnie jednak jest to dobry telefon i przyciaga uwage wygladem. Powinni jednak szybko naprawic bledy w sofcie (klawiatu-ra zablokowana, wyslano wiado-mosc) bo sa kompromitujace. Rzeczywiscie mozna sie zastanawiac, czy w telefonie tej klasy jest sens wymiennych obudow. Uwazam ze cena i klasyczny wyglad kieruja go do segmentu klientow, ktorym nie zalezy na zmianie kolorow itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-04-09 01:46
    Nawet nie można tego fona podłaczyć do kompa kabelkiem KISZKA :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-04-09 03:17
    Ten telefonik nie ma juz 'tego czegos' w sobie... nie jest az tak wyjatkowy. Gdy pierwszy widziałem w życiu N6210 albo wczesniej 7110... to czułem że ten telefon to niezłe cacko... a po 6510 jakoś nie widac tej innowacji... szczególności. Poza tym, że się świeci na niebiesko, to nie dostrzegam w nich żadnych większych usprawnień.
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-04-09 03:20
    Chodzi mi o udoskonalenia, których wcześniej w Nokiach jeszcze nie było
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2002-04-09 04:26
    ale baterie ma slaba w porownaniu do starszych modeli
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-04-09 05:27
    Po okresie początkowego zachwytu telefon ten przestaje mi się powoli podobać. Nic specjalnego. Praktyczniejsza jest 6310, ładniejsza 8310 (moim zdaniem). Niby wyświetlacz o rozdzielczości 6210, ale to i tak mało.Powoli nadchodzi era telefonów z kolorowym wyświetlaczem... Nokia zaczyna powoli odstawać. Nowe technologie pokazują już inni producenci. Na rynku t68 z kolorowym wyświetlaczem jest już od paru miesięcy, poczas gdy Nokia nadal nie sprzedaje nic podobnego (dopiero prototyp 7210, a komunikator i 7650 to hybrydy poza zasięgiem szarego człowieka). Szkoda jednak, że żadna inna firma nie stworzyła tak intuicyjnego menu. Tutaj Nokia jest górą. Ale chyba tylko tutaj... Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-04-09 05:28
    Choć i tak 6510 jest ładniejsza od mojego t39m (tylko ładniejsza).
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarekbis pisze: 2002-04-09 12:13
    Wandik zgadzam się z Tobą w 100 %, wyświetlacz zdecydowanie za mały, 6310 o wiele praktyczniejsza. Ja czekam na 6310i, od dawna oczekiwałem na telefon NOKII obsługujący Jav'ę. Teraz kolej na karty MMC.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasek pisze: 2002-04-09 13:22
    cytuje: ''Model 6510 został natomiast wyposażony w ładowarkę ACP-7E w która dotychczas były wyposażane tańsze modele słuchawek fińskiego producenta.'' przeciez to skandal !!!! i znow bedzie sie ladowac akumulator po 4 godziny jak nie wiecej !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2002-04-09 14:00
    Żadna rewelacja! Kolejny niczym nie wyróznający sie fon. Niby konkurent dla T68, a jednak moim zdaniem daleko mu do Ericssona.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-09 15:19
    Tucoss, nawet bardzo daleko, bliżej już do r520...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-04-09 15:23
    graffi:no co ty zostaw mi tu r520 w spokoju : moze ma juz troche czasu ale napewno wybralbym jego a nie ta nokie. zreszta brakuje mi teraz takiego wiekszego ericssonka. r600 to w opinii kilku osob zabawka .
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-09 23:11
    Luk, przepraszam Ciebie i ericssona za porównanie, chodziło mi o zakres funkcji telefonu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maybach pisze: 2002-04-10 00:57
    potwierdzam opinie tucossa w 100% +1
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-04-10 14:10
    FAjny i normalnie wygląda w odróżnieniu od 8310
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-04-11 12:32
    Zdjecia do kitu, a telefon w simp[lusie to raczej nie jest wiec po co testuja go na takiej karcie!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-04-11 18:59
    calkiem sympatyczny telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    Kangur pisze: 2002-04-11 21:13
    Telefon super tylko, ze ta ladowarka........ahhhhhh to zrabali ! :| POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2002-04-13 06:13
    Dobrze, ze jest takie wyposazenie, a nie inne, bo bedzie na ten telefon stac wiecej osob. Za to ja bym stukrotnie wolal Ericssona T68i :P
    0
  • Users Avatars Mini
    code pisze: 2002-04-13 19:55
    T68i jest na razie debest IMHO of coz
    0
  • Users Avatars Mini
    sypol pisze: 2002-04-16 06:37
    Jaki jest naprawdę? ...przekonamy się za kilka miesięcy, kiedy rozpowszechni się na rynku i przejdzie tzw. testy długodystansowe. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-04-16 20:15
    Wyglada niekiepsko, ale ponoc ma jakies braki w sofcie - zaraz go wlaczam 8-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-04-17 18:08
    Luuuudzie - ale jazda z tym fonem. I do tego swieci na niebiansko ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jdepp pisze: 2002-04-18 02:52
    AAAA Ja chce taki. Kiedy można go bedzie kupic????
    0
  • Users Avatars Mini
    FAN pisze: 2002-04-19 17:05
    6310 po kuracji odchudzającej. BARDZO MI SIĘ PODOBA!
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-04-19 21:14
    Miałem przyjemność korzystac i jestem bardzo zawiedziony: źle rozmieszczone klawisze funkcyjne (zbyt blisok tych do odbierania rozmów) i niestety obudowa w moim egzemplarzu zostawiała bardzo duzo do życzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-04-19 21:15
    do jdepp: jest juz w promocji w+
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-04-22 03:56
    mialem go w lapie. Radio super, wyswietlacz normalny (mam samsunga r210s wiec niebieski dla mnie to standard) wkurzala mnie tylko badziewiasta obudowa. Nie jest swietnie dopasowana, bo skrzypiala jak zabawka z kiosku. Malo tez funkcji jak na tej klasy telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    glasz pisze: 2002-04-22 21:04
    Wszystko ladnie pieknie, tyle ze jest jedno ALE... w telefonie strasznie felernie jest wykonany sam display, przez co pozostawienie go nawet na krotka chwile w zbyt jasno oswietlonych miejscach, wyswietlacz traci swa ostrosc - niestety ten mankament dotyczy jeszcze kilku innych nowych modeli (przepraszam, nie pamietam jakich). W Niemczech co chwila zglaszane sa reklamacje od niezadowolonych uzytkownikow, ktorym Nokia zrobila niemila niespodzianke... mam nadzieje ze to byla tylko taka felerna partia telefonow, a nie ze cala linia jest do niczego
    0
  • Users Avatars Mini
    tsn pisze: 2002-04-23 02:08
    ja mam ten phone i sadze ze jest zabojczy, nigdy nic mi sie nie sypnelo, jest naprawde wygodny (po 1 dniu przyzwyczajania sie),wyglada cool, i po prostu RZADZI:)
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-04-23 15:59
    tsn: czyli zabawka do szpanu tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    DANKOL pisze: 2002-04-24 15:15
    jest kanciasty :(
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-04-27 23:41
    Dla mnie jest super,po t68m.NAprawde wole osobiscie 6510 niz 6310.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał K. pisze: 2002-04-29 02:23
    Niezła zabawka, ale droga tak, ze ho ho. Pewnie niezła dla alternatywa dla 6310 i bardziej bajerancka, mniej biznesowa, bardziej "dresiarska"
    0
  • Users Avatars Mini
    AmEno pisze: 2002-04-29 07:07
    Chyba każdy woli dołożyć trochę kasy aby kupić T68. Za droga, za droga i jeszcze raz za droga! I taka niestety pozostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hersi pisze: 2002-04-29 21:45
    Nie wazne ze ma braki w sofcie, nie wazne ze niewiele ma innowacji w sobie. To jest NOKIA panowie. I ten fakt sprawia ze jest jednym z najlepszych telefonow na swiecie. A cala reszta czyli Motorola, Ericsson i te inne koncerny to nic uzytecznego.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-05-01 01:23
    CZy ja wiem czy taka droga!?ZA T68 bez pols.menu trzeba dac 1200-to minimum!A za takie cus to mozna 1000z menu polskim!
    0
  • Users Avatars Mini
    thomas pisze: 2002-05-04 21:29
    Zdecydowanie za mała jak dla mnie, miałem przyjemność przez ostatnie pare dni ją poużywać. Dla kobiety może i jest OK, ale dla mężczyzny, który z definicji ma większe dłonie, to ten telefon po prostu jest niewygodny...a szkoda, bo możliwości i rozwiązania ma całkiem ciekawe.
    0
  • Users Avatars Mini
    NusSwer pisze: 2002-05-06 00:40
    Następna ciekawa propozycja z północy, zapowiada się nieżle, zobaczymy jak już zapuści korzenie na naszym rynku na ile ją stać. Narazie szalona cena a opini mało. Czas pokaże. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pscolka17 pisze: 2002-05-08 01:13
    a feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-08 21:39
    Bylem z nim w lasach w okolicach Darlowa dni kilka - luuuuudzie, to jest bardzo, bardzo miejska zabawka niestety - nawet slanie sms-ow marnie dzialalo. Reszta ok, moze poza tym ze otwory przy glosniku za wielkie i ekran sie syfi od spodu :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-05-11 22:30
    Ale jest mala,ma sporo funkcji i lux wyglad.To sa jej nie watpliwe zalety.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-05-12 02:51
    A moze ktos wie jakie ma gierki ta nokia?
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-05-17 22:10
    Jest ekstra tylko zeby byla tansza
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-05-17 22:40
    pawezi: Zeby byla tansza to by nie byla EXTRA.
    0
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-23 03:57
    Fajne polaczenie funkcji 6210 z rozmiarami 8210. Brawo dla NOKII. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-23 06:53
    za drogie i badziewny wyswietlacz - kolorek podswietlenia zerzneli z ericssona
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-05-23 14:32
    moim zdaniem świetny test, jeden z najlepszych. oczywiscie w scenerii zdjęć nie zabrakło smaków sezonu, czyli króliczków i święconek ;)) za to telefon niby spoko, ale jesli komus zalezy na pełnej wydajności telefonu, to powinien poswięcić te 30 gramów i wsiąść na 6310. a, czy w 6310 też jest taki błąd portfela? aaa, syfienie sie ekrany od spodu to faktycznie nokiowski prolem.ponoc kurzy sie nawet w wodoodpornej 6250...
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2002-05-26 02:07
    NOkie mi się już troche nudzą, ale i tak uważam, że trrzymaja dobry poziom
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-05-30 19:32
    Fajny telefon o sporych mozliwosciach. Podoba mi sie. I ten niebieski wyswietlacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-05-30 19:40
    a ponadto bardzo fajny test.
    0
  • Users Avatars Mini
    kammel pisze: 2002-05-31 07:50
    Ten telefon chce :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    501490791 pisze: 2002-05-31 17:49
    Ładny wygląd, ale czy jest wart kupienia ?
    0
  • Users Avatars Mini
    501490791 pisze: 2002-05-31 17:49
    ile kosztuje ?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-06-01 20:40
    Jakies 1100-1200 przynajmniej u mnie(w moim miescie)!
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2002-06-03 21:29
    zgrabniutki, malutki, a bluetooth nie potrzebuje;)
    0
  • Users Avatars Mini
    My.Kee pisze: 2002-06-03 21:34
    Skóra, Fura i...NOKIA (jako bonus gratis do spodni z trzema paskami)
    0
  • Users Avatars Mini
    FeNoMeNkA pisze: 2002-06-05 00:13
    Bardzo podoba mi się telefonik, wyświetlacz i ogólna jego sylwetka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2002-06-06 01:34
    Do 501490791, BOSSNOKIA: Mozna tez go dostac za 11k punktow w programie 5Plus. :+)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2002-06-06 01:36
    Czy ktos wie kiedy weszla lub wejdzie nowa wersja softu do tego phone'a i czy usunieto w nim wymienione w tescie usterki? Zastanawiam sie nad wymiana punktow z 5Plus na ten model.
    0
  • Users Avatars Mini
    raf pisze: 2002-06-07 03:55
    telefon tylko do uzytku miejskiego, parametry toru radiowego sa fatalne :( , kolejna zabawka Nokii....
    0
  • Users Avatars Mini
    mojżesz pisze: 2002-06-07 07:20
    nokia wszystkie telefony na jedno kopytko jak zmienią krztałty to może o jakiejś pomyślę a na razie ble:-(((((((((((((((((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-06-08 14:40
    FAjny ale drogi jak narazie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Forest pisze: 2002-06-09 16:27
    Jeśli już zamienie 6210 to raczej na 63 a nie 6510:(
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2002-06-10 12:25
    mojżesz: całkowicie się z Tobą zgadzam. A tak swoją drogą nigdy nie miałem jescze dresofonu i jestem z tego dumny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maul pisze: 2002-06-13 16:21
    Ja tez zamierzam zamienić N6210 na N6310. Ta 5510 jakoś mi za bardzo przypomina brzydką 8310 z wyglądu.
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2002-06-15 02:26
    Muszę przyznać rację Rafowi-parametry radiowe są do bani,kosztował sporo a mam problemy z jakością rozmowy,reszta ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 07:04
    Potwierdza się fakt co wypuści Nokia nowego to nowe problemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-06-18 22:05
    Ja tez chce zmienic 62,ale raczej na 6310i.
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-06-19 03:13
    BOSSNOKIA: ALE TO I TAK NIE ZMIENI FAKTU ŻE BEDZIESZ BIEGAL DO SERWISU A JESZCZE Z WERSJĄ i TO JUŻ NIC INNEGO ROBIĆ NIE BEDZIESZ : )))) JAK WOGÓLE NIE ODDASZ GO NA ZASADACH RĘKOJMI : )))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-06-19 03:13
    PRZECIEŻ TO TYLKO NOKIA ........ : )
    0
  • Users Avatars Mini
    arturiusz pisze: 2002-06-20 06:45
    nokia jaka jest kazdy widzi, drogo, ksztalty te same nuda - droga nuda
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-06-21 00:09
    TO JEST PRAWDA TO JEST PRAWDA !!!!! : )
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx.xxx.xxx pisze: 2002-06-24 09:13
    a mi się podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-06-28 14:01
    JA \k dla kogo...Dla mnie liczy sie tylko NOKIA od 6xxxx w gore no i ERyk T68i/m.
    0
  • Users Avatars Mini
    rednaskel pisze: 2002-07-11 15:53
    Nie mialem tego telefonu w lapie.. ale jak mi sie wydaje, jest szybszy od Erykow... Przy A2618s piszac smsa zasypia sie... N3210 czy nawet N6210 jest o 3 nieba lepsza... Jak ktos woli bajery.. to moze i Eryk lepszy... mi bardziej chodzi o funkcjonalnosc... POZDROOOFKAAA
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-07-21 01:12
    ale dlaczego reklamujcie plusa - logo na wyswietlaczu pownno byc zamazane
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-07-27 05:30
    ADMINEK: PRZECIEŻ NIE ZESKROBIĄ GO Z WYŚWIETLACZA ANI GRAFITTI NA TYLŻE WYŚWIETLACZU NIE WALNĄ : )))))
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-29 13:09
    no cóż... uważam że każdy nastepny aparat powinien mieć wszystkie funkcje poprzedniego, przy aparacie tej klasy nie rozumiem rezygnacji z Bluetooth. Podróżujący w InterCity biznesmen z laptopem nie będzie wyciągał telefonu z kieszeni! A powinien mieć taką możliwość
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-07-29 20:27
    dwx: zgadza się, ale aparatura do bluetooth jest jeszcze tak droga, że ja bym się nie odważył używać tego w żadnm pociągu ......................... ;) pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-30 10:33
    Z tego co wiem to tego telefonu nie można podłączyć do komputera przez kabel tylko albo przez podczerwień, albo przez bluetooth. Nie wiem czemu tak jest ale to dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-07-31 21:40
    Moim zdaniem jeden z najlepszych telefonów NOKI
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-08-05 17:42
    Podoba mi sie ale wole 8310 i narazie jestem na kupnie wlasnie tego telefoniku!Choc ten jest OK
    0
  • Users Avatars Mini
    FireBlade pisze: 2002-08-14 02:53
    cze. Kto wie ile trzyma bateria ???
    0
  • Users Avatars Mini
    sławomir32 pisze: 2002-08-17 00:03
    własnie nabyłem w erze to cudo. Wszystko ok menu chodzi jak burza, piękny widok i rozmiar, podczerwień chodzi. Mam jedno tylko zapytanie do użytkowników : czy radio jest stereo? Bo u mnie to ewidentnie sygnał mono z tego powodu bym juz opchnął .Dzięki za info.
    0
  • Users Avatars Mini
    agu pisze: 2002-08-23 10:40
    Faktycznie fajny telefon, dla kobiety suoer ale strasznie niszczy się obudowa. Naprawdę szkoda, w etiu nie prezentuje się tak atrakcyjnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-27 19:15
    sławomir32**: podobno tu jest mono a w 8310 jest stereo, ale byłoby to dość dziwne ........ agu** : nie tylko dla kobiet ...........
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-27 19:26
    FireBlade** : jakieś 3 dni, czasem 4 ........
    0
  • Users Avatars Mini
    owzik pisze: 2002-09-05 00:44
    Więc telefon ten kupiłem sobie wczoraj w IDEI (Zostańmy razem i te sprawy). Jak dla mnie jest fullwypas. Ma wszystko co mozna chciec no moe oprocz bluetooth (ale jakie urzadzenie dostepne w polsce to obsluguja??).A to ze nie ma sluchawek - w Siemensie SL42 tez ich nie ma a w moim miescie sa nie do dostanie. Kabla do PC nie bo po co. IRDA do pc to jakies 80 zł - nie ma problemu. Wracajac do samego tel. Zastrzezenia mam tylko do komunikatow wyswietlanych ktore czesto sa podzielone np. Wiado-mość wysłana. NIE WIEM CZEMU. Reasumując jest to jak dla mnie udany telefon, z którego wymagajacy od telefonu dobrych funckji a nie szpanerskiego wyglądu user bedzie zadowolony. W porównaniu z 7110 która miałem do wczoraj jest o niebo lepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    szmigi pisze: 2002-09-05 00:58
    moge miec ten telefon albo nokie 8310, pomozcie mi wybrac, sprawa bardzo pilna, thx
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba Qba pisze: 2002-09-12 23:00
    8310 ma wiesniacka obudoew i wogole wyglada jak zabawka, to juz bardziej przypomina tel w zyzszej polki cenowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    edo pisze: 2002-09-15 21:06
    czytam sobie ten test i błędy z niego wylażą: -radia da się słuchać na k a ż d y m zestawie słuchawkowym, -menu wcale nie jest takie samo jak w np. 6310 (na co powołuje się autor) -ładowarki w dostępnych u nas 8310 i 6510 to ACP-7e, -a różnice wyposażenia to słuchawki w 8310 i soft w 6510 Pozdrawiam (kompetentnego ) Autora!
    0
  • Users Avatars Mini
    kamel pisze: 2002-09-17 21:39
    Pytanko,czy ten telefon posiada w zestawie kabel do polaczenia z kompem??? Juz za kilka dni bedzie w moich raczkach ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    posiadaczka6510 pisze: 2002-09-18 10:13
    dla napaleńców zapraszam na www.allegro.pl aukcja=7331053
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej pisze: 2002-09-22 01:01
    Będe miał ten telofon za pare dni. Chciałbym się spytać czy jest dołączone do telefonu jakieś oproramowanie, i za ile moge kupić moduł podczerwieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    martinus pisze: 2002-10-01 16:03
    fonik zajebisty!!! zaraz idę do sklepu go kupić ale.......... kto mi pozyczy 1000zl ????? podaje numer komórki :503:397:555 dzięki !!! na razie !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    august_ pisze: 2002-10-12 15:13
    maciej: tak, soft jest na plycie. a podczerwien kupisz za 30-70zl, to zalezy jak wykonana.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafales pisze: 2002-10-26 16:28
    Używam Nokie 6510 o około pół roku i spisuję mi się znakomicie, nie zamienił był jej na nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarko19 pisze: 2002-11-07 00:32
    szczęściarz z Ciebie rafales mi by tam wystarczyła 6310i ale narazie nie bede jej mial, musi mi starczyć T29s :(
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin22 pisze: 2002-11-14 12:33
    A ja chyba ją kupię :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Showstoppa pisze: 2002-11-15 17:17
    Witam! mam pytanie. Czy do sluchania radia potrzeba zestawu sluchawkowego stereo (podwojnego), czy wystarczy zwykly, taki za max 30zl z jedna sluchawka. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2002-11-17 01:06
    Bardzo prosze o opinie osób które nabyły ten fonik w nowej ofercie idei (w dość atrakcyjnej cenie) Chodzi mi głównie o to czy wszystkie aparaty idea ma z jednego źródła (róznie bywało z erykiem T65) i czy nie zaczynają sie ujawniać (szablonowo) jakieś powazne usterki.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-11-18 15:48
    teraz za 49 zł w Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Madzia pisze: 2002-11-19 23:35
    Wlasnie kupilam ten teleon, a wlasciwie dostalam go na wymiane w ramach rekojmi za moja N8210. Mam maly problem, zupelnie nie slychac osoby z ktora sie rozmawia, nie wiem dlaczego. Glosnosc, ta regulowana z boku mam ustawiona na maxa, czy jest gdzies jeszcze jakas regulacja glosnoci o ktorej nie wiem?Z gory dziekuje za odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    flopik pisze: 2002-11-20 19:54
    Dziwna sluchawka - niby 8310 ale jakas taka okrojona. Dlaczego Nokia sie tak rozdrabnia ? Wiem , wiem - kasa....
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-11-20 20:11
    Ciekawe czy gdy przesiądę się na 6510 z T65 to będę zadowolony. Mam nadzieję.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-20 23:18
    Nie zgadzam sie z tymi ktorzy twierdza, ze 6510 wyglada "badziwnie"... Moim skromnym zdaniem w/w telefon ma styl klasyczny co dobrze swiadczy o finskiej firmie (koneserzy takie lubia), nie kazdy lubi kosmiczne wyglady... Jezeli zas chodzi o funkcje to jest ten telefon przeznoczony dla mlodych aktywnych ludzi a nie dla wyrofinowanych biznesmenow oczekujacych super twchnologie. To mi sie bardzo w tym telefonie podoba, wzor klasyczny oraz nowe rozwiazania transmisji danych. Ktos tu napisal, "czemu nie mzna przez kabele podlaczyc do pc, przeciez kazdy nie ma laptopa??" Jezeli kupujesz telefon to go wyciagasz i ogladasz a najlepiej to przed kupnem studiujesz parametry sluchawki, jak ci nie odpowiada to go nie bluzgaj, tylko kup sobie drozszy model.... mam 6510 juz ponad 3 miesiace i jestem wpelni zadowolony (GPRS RuleZ !!!)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-20 23:22
    showstopa : wystarczy mono za nawet 6 zl w hurtowni, jedyny mankament to to, ze nie pasuja sluchawki od 5510 (wtyczka pasuje, ale wyswietla sie komunikat, ze zestaw jest nie kopatybilny :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kola pisze: 2002-11-21 14:28
    Kupiłem ten tel. w promocji w Idei. Tel jest ok. ale ma jedną wadę wyświetlacz tak reklamowany zresztą. Na wyświetlaczu widać smugi porzeczne kiedy jest potrzebny kontrast tzn. jak jest dużo czarnego i kilka białych napisów to widać smugi po tych białych napisach. Spotkaliście się z tym?? Być może w moim modelu jest fabrycznie żle ustawiony kontrast, w drugim też było widać ale nie tak, trzecim..... Telefon jest ok. polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Magda pisze: 2002-11-22 16:04
    Czesc, malam ten telefon przez...1 dzien. Nastepnego powedrowal do serwisu a jeszcze nastepnego do ekspertyzy w Nokii. Probleme bylo to ze telefon byl gluchy - nie bylo slycahc rozmowcy ani tez sygnalu wywolania, czyli wtedy kiedy ja do kogos dzwonilam.Teraz czekam na ekspertyzei mam nadzieje ze w ramach rekojmi wymienia mi tenc telefon na nowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kudlaty pisze: 2002-11-24 00:49
    Mam ten fon od niedawna z judei :) i w sumie podoba mi sie ale obudowa (tylny panel) sie rusza troche no i lubi sie kurzyk dostawac pod szybke na wyswietlacz sprawia wrazenie bardzo delikatnego ale swietni elezy w kieszeni koszuli nie ciazy a wibra jest dobrze wyczuwalna moze dzownki mogly by byc glsniejsze .... a i mam pytanie czy wiaodmosci odbierane zachowuja sie na karcie sim czy odrazu w telefonie ?? i czy to normlane ze klawisz do wylaczania telefonu tak "lata" ??? i ta obudowa czy wam tesh tylny palen lekko sie rusza ??? pozdawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    cash pisze: 2002-11-24 13:15
    Nokia 8310 jest poprostu dobrym i funkcjonalnym telefonem. W opiniach napisane sa takie bzdury, ludzie nie mają się czego czepiać to wymyślają. A co wy chcielibyście komputer wielkości komórki???To jest tylko telefon i to Nokii, która sobie bardzo cenie. Uważam, że to naprawde dobry tel. Brakuje mi tu jedynie odtwarzacza mp3...:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2002-11-24 18:47
    Bardzo ciekwy telefon. Fajny ten niebieski wyswietlacz :)) no i funkcje tez w porzadku. Ale mam maly dylemat: czy brac Nokie 6510 czy Siemensa s45?? doradzcie prosze :))
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2002-11-24 18:48
    Bardzo ciekwy telefon. Fajny ten niebieski wyswietlacz :)) no i funkcje tez w porzadku.
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2002-11-26 11:28
    Hmmmmm czy ktos orpocz mnie mial jeszcze jakie problemy z tym telefonem?Cieszylam sie nim niecaly dzien, bo od tygodnia jest w serwisie:(
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2002-11-26 18:44
    Moj telefon N6510 wrocil wlasnie z serwisu i wiecei co?Moge go sobie wymienic na inny, okazalo sie ze mial wade. No i na co mam sobie go teraz wymienic?Nie wiem czy po raz kolejny zaufac nokii czy tez wybrac cos innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2002-11-27 15:04
    No i stalo sie, mam po raz kolejny Nokie, dokladnie ten sam model, czyli 6510.Mam nadzieje ze tym razem okaze sie szczesliwy
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2002-11-30 22:09
    Fajny ten telefon:)Czy ktos moze mi powiedziec ile trzyma bateria, tak w praktyce?
    0
  • Users Avatars Mini
    741904 pisze: 2002-12-02 17:35
    Nokia 6510 ma to do siebie ze po zapelnieniu kalendarza i notesu,wolniej sie loguje. Czekam na odpowiedz?
    0
  • Users Avatars Mini
    majer pisze: 2002-12-04 13:18
    nokia fajna sprawa ale mam jedno zapytanie,: czy ktos probowal si laczyc z kompem przez irda? ja probowalem i lipa, wgralem soft z cd na laptopa, wlaczylem irde w telefonie i lipa, nie wykrywal polaczenia, jak ktos cos wie na ten temat prosze o odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    konsia pisze: 2002-12-04 17:09
    za chwile chce kupic ten telefon...czy ktos jest mi w stanie napisac jak awaryjny jest ten telefon...slyszalam wiele dobrych i zlych rzeczy i nie wiem komu mam wierzyc....?
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-05 17:26
    a ile trzeba dac za stereo do niego?
    0
  • Users Avatars Mini
    Foggy pisze: 2002-12-05 17:51
    Dwie sprawy: 1. Co z książką? czy jest tak jak pisze autor (w zasadzie sprzeczność, czyli pytam, co jest prawdą) czy jest taka jak w 6310.. kilka nr i kilka notatek do kazdego kontaktu, soft mialbyc w zasadzie taki sam(jak pisze autor), czy tez tak jak napisal pozniej, 3 numery do kontaktu i jeden tekst? 2. Co z Radiem? Czy jest stereo? (wtyczka zestawu na 2 sluchawki ma chyba 4 wyjscia, czyli jak sądzę - przycisk, sluchawka, mikrofon, masa??, a więc mono??)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-12-06 00:40
    no w sumie przecietny, siemns C55 wyglada duzo lepiej!
    0
  • Users Avatars Mini
    Foggy pisze: 2002-12-07 01:02
    thinki: Właśnie kupiłem telefonik, i jak sie okazało jednak jest 5 numerów, 4 notatki :D, a co do radia to się jeszcze okaże, jak dorwe podwójną HF'kę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2002-12-08 12:44
    Radio na 100% jest stereo , podłanczałem oryginalny zestaw z 8310 grają identycznie! Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-11 00:06
    Nie wydaje sie Wam, ze wyswietlacz (oraz caly fonik)jest za maly?
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2002-12-11 22:08
    thinki: dzieki:)Moj tez mniej wiecej tyle trzyma. Dostaje sporo smsmow, rozmow troche mniej, ale sa:)Pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2002-12-11 22:13
    majer: ja sie juz bawilam irda w moim telefonie. Sciagnlam soft z netu i bylo dobrze, wykrylo polaczenie, wgralam logo, dodtalam kontakt, dzialalo dobrze. Z plyta jescze nie probowalam bo jak mialam okazje to ... zapomnialam jej zabrac;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Foggy pisze: 2002-12-15 18:47
    Bubasz... skoro obie słuchawki grają to samo - to znaczy że jest MONO! Stereo oznacza to, że w obu słuchawkach jest co innego przejścia muzyczne z jednego kanału na drugi.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2002-12-17 14:47
    Foogy: choziło mi o to że w 8310 i 6510 zestaw słuchawkowy z 8310 dzaiła identycznie . Czyli jakość dźwieku w 6510 i 8310 jest taki sam. Jak nie możesz tego zrozumieć to przenieś się na bardziej ilustrowana stronę dal de.... !
    0
  • Users Avatars Mini
    Foggy pisze: 2002-12-18 22:28
    Przepraszam, ale cytuje: "Radio na 100% jest stereo" jest dla mnie absolutnie jasne i jak napisałem, niezgodne z rzeczywistością. Także nie pisz, że nie zrozumiałem. Chodziło mi o pierwszą część wypowiedzi, identycznie to sie zgadza w obu przypadkach i to, że oba telefony grają tak samo, oba są mono.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-19 00:58
    Telefonik bardzo przyjemny choć troszke mały.
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2002-12-20 21:15
    WItam!!! ten telefonik jest poprostu cool. polecam calosc zrobiona przez irde tzn wpisane telefony grupy dzwiek loga i wszystko chodzi jak burza. baterie teraz laduje pierwszy raz ale wyglada dobrze biorac pod uwage ze dwa dni bawilem sie irda i radio gralo ...:) szkoda ze nia ma blootka ale spoko. nie dalo sie aktywowac netmonitora :( klawisze jak na taki maly telefon sa naprawde praktyczne, jesli komus przeszkadza skrzypienie ( ja nie odczulem) proponuje obudowe gumowa cala ...nic nie skrzypi :) wyswietlacz jak pisali niektorzy zerzniety z innych telefonow i dobrze dobre rozwiazania trzeba przejmowac. ale z tym razeniem w oczka ...cos w tym jest ..ale wyglada super. funkce naprawde super !!! wyglad tez!!! narazie sie nie zawiesli i nic z tych rzeczy. jesli ktos ma info o nowym sofcie do tego telefonu to nie ch mowi gdzie!!! pozdrawiam szczesliwych posiadaczy :) i tych nieszczesliwych tez :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2002-12-21 19:27
    Witam , mam pytanie , czy jak "lecicie" szybko po księzce tele. wydaje sie jakby napisy sie zamazywały czy coś takiego...?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-22 01:58
    Za maly, za maly ekran, zbyt delikatny- to wedlug mnie glowne wady.
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2002-12-22 12:17
    do buabaz3 : tak wystepuje cos takiego ale w bardzo znikomym stopniu. za maly ? tzn zalezy od potrzeb tylko i wylacznie a nokia 6310 troszke za duza, co do delikatnosci to malosc pozwala na zalozenie pokrowca jakiegos fajnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2002-12-22 12:57
    od czego zalezy rekomendacja przez gsmonline ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2002-12-22 19:09
    Jestem z niego bardzo zadowolony, jego zalety są dla mnie tym bardziej widoczne iż poprzednio używałem SL45i i sprawiał mi troche kłopotów(pozdrawiam wszystkich jego userów).
    0
  • Users Avatars Mini
    rozpierdalacz czatu pisze: 2002-12-22 23:52
    Sie ma ziomale!!! Napaliłem sie na ten phon nieziemsko mialem wczesniej badziewna nokie 3310 i nie narzekalem zbytnio ale musialem sprzedac bo siadla koncowka mocy co prawda zaliczala glebe dosyc czesto dlatego uwazam ze nokia jest nie do zajebania bo kolesiowi spadl tylko raz na glebe soniak J5 i poszedl sie walic glosniczek. Dla mnie Nokia 6510 wydaje sie byc zajebioza phonem z duza iloscia bajerow ale cena troche wyrabana w kosmos no nie???????
    0
  • Users Avatars Mini
    mychaa pisze: 2002-12-22 23:59
    od dwóch tygoidni mam ten tel i uważam, że jest naprawdę fajniutki tylko szkoda że nie ma jeszcze innych odjechanych obodow;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2002-12-25 18:40
    Telefon jest dla mnie za mały!! Wolę 6310i. Test spoko. Pozdrawiam dj_nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-12-25 20:14
    ma kiepska obsluge grup osob, dzwonkow i logosow, poza tym ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Marko pisze: 2002-12-25 21:21
    Mam bardzo konkretne pytanie dla wszystkich posiadaczy tego aparatu.Prosze podzielic sie ze mna informacja na temat bateri.Konkretnie chciałbym wiedziec czy sa jakies róznice między bateriami wegierska i czeska bo telefony z takimi bateriami widziałem w salonach idei.Byc moze sprzedawane sa jeszce z innymi bateriami ?. Jestem zainteresowany kupnem tego aparatu i czas czuwania i rozmów ma dla mnie bardzo istotne znaczenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2002-12-26 15:09
    Marko: Moj kolega ma baterię wegierska i trzyma mu około tygodnia przy dosc czestym korzystaniu z telefonu a moj wujek ma baterie czeska i trzyma mu podobnie a korzysta praktycznie z fonu tyle samo co moj kolega. Roznica w tych bateriach polega na innym miejscu ich wyprodukowania!! Mysle z enie ma innych baterii. Najlepiej proponuje zadzwonic do nokii. Pozdrawiam dj_nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2002-12-27 11:04
    chce sobie taki sprawić i mam kilka pytań 1) z przeczytanych informacji od unserów wynika że są(były) błędy w dzieleniu wyrazów i nie chodzi(ł) portfel , a jak jest z tymi egzemplarzami sprzedawanymi obecnie u operatorów ??? 2) Czy są jeszcze inne bugi (o których warto wspomnieć) ??? 3)Ile trzyma tak naprawde bateria??? Pozdrówka
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2002-12-27 19:51
    rob9: ja na nic nie odpowiem tylko powiem ci ze 6310i jest lepsza i ja ci polecam. Tam nic sie nie wiesza i bateria jest o wiele lepsza niz w 6510.!! Pozdrawiam dj_nokia
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2002-12-27 21:40
    Portfel mi działa, polecam, wygodny ,ładny i jak na taki mały to bateria całkiem,całkiem ok 4-5 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2002-12-28 15:09
    Bubaz3: to krótko ci bateryja trzyma hmmm.... pozdrawiam dj_nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Foggy pisze: 2002-12-29 01:15
    dj_nokia: krótko Bubaz3'owi? mi wlasnie trzyma piąty dzień (nie używałem radia) i jeszcze 2 kreski .. .. to tez mało? rozmawiam niewiele ~10 minut tygodniowo.. ale troche SMSow... kilka dziennie...moja bateria z Czech.
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2002-12-29 19:57
    Foggy: a mojego znajomego trzyma ponad 10 dni i uzywa radia ale bateryja z wegier ;)) Pozdrawiam dj_nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2002-12-30 09:29
    Foggy: W noki to czasem jest tak ż emasz 2 krechy a za moment aparat podaje że bateria rozładowana .Stan baterii to tak jak poziom sygnału według antenek i nie zawsze się to pokrywa z rzczywistością, z tego co wiem najwierniej na wyświetlaczu stan baterii przedstawiają \\\. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2002-12-30 09:30
    dj_nokia: Dzięki za radę i opinie ja sie jeszcze zastanowie co z tym fantem zrobie , bo akcja jest tego typu ze miałem go dostać wraz z przedłużeniem umowy w Erze po 22 miesięcach cyrografu , a tu kich okazuje isę że od nowego roku aby zmienić fon to trzba być po 23 miechach cyrografu.
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2002-12-30 22:00
    rob9: heh dziwna ta era ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Valerisse v. Aniołek pisze: 2003-01-02 17:26
    Mi się podoba. Jeszcze nie miałam okazji jej poużywać i nie spodziewam się rewelacji we wnętrzu, ale z wyglądu bardzo ładna. Tylko te klawisze funkcyjne... za wąskie i za bliko siebie ułożone. No i szkoda, że nie ma słuchawek w zestawie... powinni to zmienić :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-07 00:35
    wszystko ok poza przerywanym GPRS-em :(
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-01-08 00:13
    pawlo79: nie mialem problemow z gprsem podczas jej uzywania!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Koniec pisze: 2003-01-08 13:16
    miodas telefonik. nie wiem dlaczego niektórym się nie podoba. ten model jest najlepszy. brawa dla designerów nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-08 16:52
    dj_nokia: moze to akurat wada tego egzemplaza ktory ja uzywalem, czasami gprs siada bez winy aparatu :( ale i tak duzo daje szczegolnie za 10 netto w erze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-08 16:54
    dj_nokia: i raczej nie bedzie zbyt wczesnie znowu tak tanio za gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    Spyrowiec pisze: 2003-01-08 17:12
    Chce go kupic od 2 tygodni w Idei ,ale nie maja kart Sim .A ja juz choruje na niego! U was tez tak jest (Hrubieszow i Chełm) .Pozdrawiam Idee !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    magdku pisze: 2003-01-08 19:28
    Uzywam go mniej wiecej od miesiaca i jest super. Poza tym ze juz go raz wymienilam na nowy bo poprzedni mial wade fizyczna:)Za to ten jest bez zarzutu na razie:)Polecam.Batria trzyma okolo tygodnia, a dostaje duzo smsow.
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-01-09 12:41
    Telefonik bardzo fajny w IDEI za 49zł. bardzo sie opłaca go wziąć. Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy tego cacka.
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2003-01-10 00:05
    Jak Wam chodzi GPRS w Idei? Jakie są opłaty? Uprzejmie proszę o pomoc w podjęciu ostatecznego wyboru telefonu, może być na priva.
    0
  • Users Avatars Mini
    filthy504 pisze: 2003-01-16 01:53
    Dziala bez zarzutu.Obudowa nie skrzypi i nie chodzi,klawisze wygodne,jednak te funkcyjne troche za blisko leza i mimo tego ze jestem kobieta czasem sie myle.Fajnie ze ma pamiec na 150 smsow.Zawsze cos!Do kazdego nr w ksiazce tel mozna zapisac maila,adres,url(bardzo pomocne).Wytrzymaly-zaliczyl juz pare gleb na beton i tylko na chwile traci zasieg.Potem wraca do normy.Biorac pod uwage cene w idei polecam!
    0
  • Users Avatars Mini
    F pisze: 2003-01-19 19:58
    mam ten telefonik od miesiaca, praktycznie nie mam mu nic do zarzucenia; lekki, funkcjonalny, estetyczny wygląd, ciepły kolor wyświetlacza, nic dodać nic ująć, bateria w miarę długo trzyma, Pozdrawiam i polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2003-01-22 22:47
    Dzisiaj kupilem ten telefon. Ciekawe jak sie bedzie sprawowal. Jak narazie wszystko super :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WojTech pisze: 2003-01-27 03:39
    telefonik mam od 2 miesiecy. sprawuje sie super. bateria 3ma mniej wiecej 5 dni. radyjko wymiata. polecam wszystkim ten telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-31 00:17
    Super telefonik, jeszcze dlugo bedzie taki... (mam nadzieje... ;) )
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-01-31 23:06
    rulez: oj niestety w to wątpie!! Wchodzi dużo bardziej nowocześniejszych modeli ale mi i tak się ten fon podoba!! W końcu to NOKIA ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-01 15:02
    SUPER jest zajefajny tylko slabo wytrzymuje mojemu kuzynowi spadl na podloge 2 dni po zakupie i ma zonka bo nie dziala :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi86 pisze: 2003-02-01 15:54
    Mi juz pare razy spadl i jakos nadal dziala. Tylko ostatnio przy upadku na beton gdzies z 1,5 metra obudowa sie troche sie zarysowala. Ale poza tym dziala idealnie i bezproblemowo. Zastanawiam sie tylk ojaka jest najnowsza wersja softu do tego telefonu. Moze ktos wie....??
    0
  • Users Avatars Mini
    ALARMO pisze: 2003-02-01 16:33
    MAM TEN TELEFON OD PIWRWSZYCH DNI JAK WESZLA NA POLSKI RYNEK - I DOTEJ PORY WSZYSTO JEST OK CHODZI ZAJEBIOZA - A KOLOREK JEST BOSKI - KAZDA PANIENKA NA NIEGO LECI
    0
  • Users Avatars Mini
    Alladyn7 pisze: 2003-02-01 20:21
    Mam noikię 6510. Naprawdę jest OK! Nic mi się z nią nie dzieje. Zachwyca mie w tym telefonie obudowa. Kilka razy mi upadł na beton i jedynie się torochę zakurzył. To cudo ma fajne dla mnie funkcję takie jak rodio kalendaż z przypomnieniem czy słownik T9 polski. Po prostu uwielbiam telefony z niebieskim wyświetlaczem. Polecam go wrzystkim a tym bardziej że w idei kosztuje 49zł + vat. (narazie :-) )
    0
  • Users Avatars Mini
    wolny pisze: 2003-02-02 02:13
    nastepca wadliwej 8210 ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wolny pisze: 2003-02-02 02:16
    telefonik luzik, bardzo maly i niebieskawy wyswietlacz calkem calkiem, ludzie sie rzucuili do salonow ideii w promocji za 49 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiamobile pisze: 2003-02-02 21:10
    Moim zdaniem jest to telefon dla bab!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo21 pisze: 2003-02-02 23:16
    zajebisty telefonik i wcale nie dla bab !!!!!!!!!!!!!!!!! maly funkcjonalny - nokia sie postarala
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-02-02 23:37
    polifoniapowinna byc w koncu nie kosztuje malo!!!!! takie niedopatrzenie!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-03 16:41
    tribal: wtedy nigdzie nie bylo polifonii jak robili tego fona !!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSMistrz pisze: 2003-02-04 02:20
    Nokia zawsze była najlepsza. I zawsze najdroższa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-04 15:23
    GSMistrz: no jakie stwierdzenia ... grasz tylko o fon czy o głupote ??
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-04 18:48
    Zastanawiam sie wlasnie nad kupnem tego telefoniku :-) Chyba ze ktos ma inne, lepsze pomysly???
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-04 18:50
    Prosze o rade :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-04 20:52
    Nikt nic nie napisze? hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-05 15:11
    kwiatuszek_: only nokia 6310i !!
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-05 18:12
    dj_nokia: Dlaczego? Wydaje mi sie, ze jest troszke za duza!
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-07 00:55
    kwiatuszek_: a miales ja do korzystania na codzien ?? super fon i super funkcje ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-07 02:42
    dj_nokia: fakt, ze nie mialam, ale czasem nie chwalisz jej, dlatego, ze ja masz? :-) Nawet nie ma radia ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-07 15:04
    ale ma jave ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-07 20:43
    dj_nokia: ok, jak tam chcesz. Ja kupuje N6510 chyba ze jakims cudem bedzie tansza np.N6610 lub N7250
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-08 01:02
    W rzeczywistosci wyglada lepiej np z granatowa obudowa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 21:35
    nadal jest drogi w promocjach Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-10 23:02
    parys: to plus nie idea
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-10 23:22
    kwiatuszek_: dupki wola czerwona ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-11 01:33
    dj_nokia: dupki? :
    0
  • Users Avatars Mini
    argh007 pisze: 2003-02-11 16:02
    poczekam az stanieje to moze kupie bo wydaje sie byc interesujacy
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-12 00:23
    zauwazylem ze jak nokia cos miniaturyzuje to zawsze grube to cos jest ;-) 6510 lub np/ 8310...
    0
  • Users Avatars Mini
    wojt pisze: 2003-02-12 02:22
    nie kupujcie tego, używałem tego tydzień i już wszystko trzeszczy
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-02-15 00:06
    To jest poprostu męski odpowiednik 8310, ale laski go kupują (chociaż 6310i tak samo)
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-15 16:44
    Uwarzam ze komorka jest super-extra. Telefon jest bogaty we wszystkie najnowsze funkcje(WAP,GPRS,HSCSD,portfel elektroniczny).
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-17 19:00
    mi osobiscie nie pasuje klawiatura...
    0
  • Users Avatars Mini
    malutka pisze: 2003-02-20 22:46
    ja jestem zakochana w tym foniku, ale jak narazie brakuje mi gotówki i mama chce mi kupic N3310 ehhh... szkoda tylko ze nie ma wygaszacza i tego zestawu słuchawkowego... ale i tak o nim marze taki malutki kochany i ma fajne funkcje :) Pozdrówki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-28 16:25
    Zupelnie podobny do 8310!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Fryc pisze: 2003-02-28 22:46
    Byłem zwolennikiem N 8310, ale jak ją zobaczyłem "na żywo" to szybko przestawiłem się na N6510 i po dzisiejszym zakupie własnie tego drugiego modelu nie żałuję !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-10 23:57
    niesamowite podswietlenie.. i to radio, zawsze biore sobie od kolegi ten fon na lekcje informatyki.. heh, bo tam mzona zasnac, a program skopiuje sie od koelgi przez otoczenie sieciowe.. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-12 19:02
    jak by mial wieksze przyciski to był by git
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-16 21:54
    Podświetlenie w tym telefonie można używać jako dobrą latarkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-16 21:57
    Bardzo przydatna w tym telefonie jest dziurka na sznureczek. No i ta bateria - miodzio.
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia9110 pisze: 2003-03-16 22:36
    Bardzo dobry telefon chętnire bym go kupił ale nie wiem czy przyzwyczjiłbym sie do niego bo jest naprawde mały a w poprównaniu z moim klocem tooooooooo takiee maleństfo
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEK pisze: 2003-03-17 23:03
    Witam wszystkich ! Czy ktos moglby mi doradzic - bo za 2 tyg moge przedluzyc umowe z era i wymienic tela i wlasnie nie wiem co wziac - Nokia 6510, N6310i czy może SonyEricsson T68i (z aparatem). Pomozcie pls ! (wszystkie spelniaja jako tako moje wymagania co do funkcji, w eryku wqrza mnie ten joystick moj qmpel mial go 2 tyg i jush mu nie dziala)
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 12:05
    cena cena, ale telefonik prezentuje niezła klase
    0
  • Users Avatars Mini
    Kawa-84 pisze: 2003-03-23 19:52
    fajny ale się psuje dość mocno kolega w ciągu pół roku 3 razy latał z nim do serwisu
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:35
    telefon bardzo miprzypoadł do gustu wielu znajomych ma i chwalą sobie
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:36
    zaleta że mały lekki i funkcjionalny, radia, meny easy jak to u nokii, wymienne obudowy
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:37
    znajomuu tyloo narzeka że tylni aklapka sie rusza i nie wiadomo jak tobedzie z czasem - moze i odleci bo bardzo delikatna. pozatrym wyświetlacz za niebieskamy , fajne sa te klawisze z ostrym podświetleniem
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:38
    ładnie sie cena trzyma na allegro, tel zrobi duża furrore na rynku co widac,bo nokia tonokia wkońcu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkacz pisze: 2003-03-31 03:07
    Moim zdaniem telefonik spox. Mam go juz jakies pol roku i nadal sie nim ciesze. Znalalzlem tylko niewielkie wady: 1. ZA CICHY!!! Wczesniej mialem 3310 i to sie darlo jak wsiekla malpa ;), a malenstwa zdarza mi sie nie slyszec gdy siedzi w kieszeni. (moze jakis fabryczna usterke ze jest cichy... wie ktos jak to jest???) - leciec z tym do serwisu poki jest gwarancja? 2. Brak mozliwosci przypisnia dzwonkow do osob - mozna tylko do grupom. 3. Obudowa lekko trzeszczaca. 4. Nazwa miasta za cholere nie chce siedziec mi po srodku, tylko "justuje" sie do lewej krawedzi (ale to w sumie nie wada) 5. Brak dlugich smsow 6. wiecej nie znalalzem. - wapu nie uzywam wiec sie nie wypowiadam. - irdy jeszcze nie mama wiec patrz wyzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 21:48
    Ja używam tego telefonu od października i bardzo go sobie chwalę, bardzo... Nie mam mu poprostu nic do zarzucenia, dla mnie 10/10!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 21:49
    Ja używam tego telefonu od października i bardzo go sobie chwalę, bardzo... Nie mam mu poprostu nic do zarzucenia, dla mnie 10/10!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 21:50
    Ja używam tego telefonu od października i bardzo go sobie chwalę, bardzo... Nie mam mu poprostu nic do zarzucenia, dla mnie 10/10!
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-07 13:00
    Nierówno świecący wyświetlacz i trzeszcząca obudowa. Te dwie rzeczy kojarzą mi się z 6510.
    0
  • Users Avatars Mini
    koooopaaaa pisze: 2003-04-24 19:13
    kopakopa
    0
  • Users Avatars Mini
    JoRdAn21 pisze: 2003-04-24 19:17
    Moim zdaniem telefonik spox. Mam go juz jakies pol roku i nadal sie nim ciesze. Znalalzlem tylko niewielkie wady: 1. ZA CICHY!!! Wczesniej mialem 3310 i to sie darlo jak wsiekla malpa ;), a malenstwa zdarza mi sie nie slyszec gdy siedzi w kieszeni. (moze jakis fabryczna usterke ze jest cichy... wie ktos jak to jest???) - leciec z tym do serwisu poki jest gwarancja? 2. Brak mozliwosci przypisnia dzwonkow do osob - mozna tylko do grupom. 3. Obudowa lekko trzeszczaca. 4. Nazwa miasta za cholere nie chce siedziec mi po srodku, tylko "justuje" sie do lewej krawedzi (ale to w sumie nie wada) 5. Brak dlugich smsow 6. wiecej nie znalalzem. - wapu nie uzywam wiec sie nie wypowiadam. - irdy jeszcze nie mama wiec patrz wyzej.Mojej koleżanki mama ma taką i nienażeka!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek-turek pisze: 2003-05-17 20:50
    co ty poruwnujesz 33 do 65 zgubpiales 65 na deski kladzie 33
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-02 23:02
    tylko po pewnym czasie oprogramowanie spowalnie dzialanie aparatu
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-06-02 23:04
    ale da sie to zalatwic w serwisie nokii -
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinho pisze: 2003-06-03 01:16
    Koledze często ten telefonik wypada z ręki-taki malutki brzdąc!
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinho pisze: 2003-06-03 01:40
    Moim zdaniem jest to b.dobry telefon choć nie ma wokół niego wielkiego szumu
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 01:41
    Ja oprocz radyjka i niebieskiego podswietlenia nie widze nieczego godnego uwagi w tym aparacie
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo21 pisze: 2003-06-03 01:46
    mam ten apart i uwazam go za zajebistego maly funkcjonalny i ten niebieksi wyswetlacz the blue :)
    0
  • Users Avatars Mini
    joshec pisze: 2003-06-08 02:14
    zaje****y !!! miałem go...2 miechy... :-D teraz s55 i każda Nokia wymięka
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 16:49
    Taki sobie.moze bycc
    0
  • Users Avatars Mini
    febus pisze: 2003-06-17 11:31
    No cóż Nokia nas nie rozpieszcza. Bo reklama, że co miesiąc lub dwa klienci tego fińskiego producenta dostają nowy model telefonu jest dużą przesadą. Mnożenie prawie że identycznych telefonów różniących się wyłącznie wyglądem i grupą docelową nie jest przecież sukcesem inżynierów, lecz wyłącznie osób zajmujących się marketingiem tej firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    DarkOnly pisze: 2003-06-22 22:18
    Nie zabardzo wygląda, tandeta NOKII!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-06-27 15:21
    Wczoraj ten telefonik kupił sobie mój brat i muszę powiedzieć, że jest ok. Jest o dużo lepszy od mojego c55. Troche brakuje mu javy i polifoni, ale da sie bez tego przezyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-30 16:26
    maciek603*: jak dla mnie to jest on po prostu za maly. Brakuje mu jakichs bardziej zawansiwanych funkcji. Generalnie nie polecam :(
    0
  • Users Avatars Mini
    zimek15 pisze: 2003-07-01 21:09
    Kiedys ją chcialem miec. Jednak sie opanowałem i dobrze. Bo w sumie wolałbym miec 6310 niz ta. Ta jest dla mnie za mała i za lekka. Tylna klapka która odsłania abterie strasznie szybko sie luzuje i potem mozna ją sciagac bez zadego wysiłku. Telefon jest taki mały ze NOKIA zapomniala chyba o tym zeby go bardziej wzmocnic.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiekdz pisze: 2003-07-07 02:28
    Aparat przede wszystkim dla kobiet; :) rozmiar, waga itp POLECAM !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-10 22:25
    krzysiekdz:To prawda. Jest mały i do tego ma strasznie mały wyświetlacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-07-31 18:03
    fajny mały fon z radiem, niebieskie podświetlenie, może być jak dla mnie, to ze nie ma polifoni to minusy
    0
  • Users Avatars Mini
    kaliber44 pisze: 2003-09-16 19:09
    mam ta nokie i jest wypas
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-05 01:16
    Ładny i bardzo mały telefon dla kobiet :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2003-10-06 12:01
    Była to pierwsza i ostatnia Nokia,którą kupiłem!!!!!!!!!!!Nie ma to jak Simensy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-07 15:39
    Odezwał się prawdziwy przeciwnik Nokii i zarazem wielki wielbiciel marki Siemens. Pierwsze zdanie pochwalam, a drugie - niekoniecznie ;) Kwestia gustu.... w sumie mógłbym powiedzieć: Nie ma to jak Samsung! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2003-10-16 15:23
    Witam! Mam taką sprawę chcę sobie kupić ten telefonik (dotychczas 3210) wzaufanym komisie jest on za 540 zl.powiedzcie czy mi sie to opłaca i podajcie wasze doświadczenia z tym phonem Please!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-21 02:03
    Czy nie lepiej kupić nowy telefon w salonie? Telefon warty na rynku wtórnym ponad 500zł dostajesz za złotówkę, a resztę pieniędzy możesz przeznaczyć na opłatę abonamentu (w zależności od taryfy, min. 300zł rocznie). Czyli obiektywnie patrząc masz już pieniądze na dwa czas trwania umowy, czyli na dwa lata. Jeśli zamierzasz używać telefonu w Pre-Paid to do tej kwoty należy doliczyć jeszcze koszt zdrapek. Jedyne sensowne rozwiązanie moim zdaniem to zakup nowego telefonu. Wybór operatora i taryfy pozostawiam Tobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    swieczka pisze: 2004-01-10 21:31
    miałem w ręku tą N6510, wygląda fajnie, niebieski ekranik jest cool, radyjko i parę innych bajerów, lekki, mały, można by rzec super, ale ta obudowa jakaś taka tandentna mi wyglądała, jakby za moment się miała rozsypać, plastik wyglądał na marny...., ja w N8210, a może ja się czepiam? :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    tom73 pisze: 2004-05-24 20:33
    Użytkuje 6510 od 16 miesiecy i nie mogę narzekać. Spotkałem sie jednak z opiniami wśród znajomych że często wysiada oprogramowanie (podobno jakaś felerna seria). U mnie objawó takich nie zaobserwowałem. Polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-21 17:22
    6510 8210 8310 to bardzo pobne telefony choć najbardziej podobami się 6510 szkoda tylko że nie ma javy
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2004-11-30 10:15
    mam ten fon 2,5 roku zdecydowanie brakuje w nim dlugich SMSow ponadto szkoda ze nie mozna przypisac dzieku do konkretnego nr telefonu no i java by sie przydala :) ale 2,5 roku bez awarii to niezle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2004-11-30 10:17
    a co do przyciskow to mam spore paluchy i nigdy nie mialem problemu z wciskaniem przyciski sa dobrze wyprofilowane takze o to martwid sie nie trzeba
    0
  • Users Avatars Mini
    kilonek pisze: 2005-02-24 13:12
    nie mozna przypisac dzwonka do konkretnego nru telefonu, ale zawsze mozna przypisac go do grupy... brak dlugich smsow :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    duch(kacper) pisze: 2005-05-24 23:31
    to jest prawie to samo co 8310,polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-10 17:12
    Spoko fonik. mały i trwały, godny polecenia dla nie wymagających.
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2011-10-31 13:02
    witam ,poszukuje sprawnej działajacej noki 6510 moj tel to 794058064
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: