Nokia City Event - 30 tys. uczestników

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 10

21 maja br. ok. 30 tysięcy warszawiaków wzięło udział w całodniowej imprezie Nokia City Event. Otoczenie Pałacu Młodzieży - od strony ul. Świętokrzyskiej zamieniło się w centrum gier, sportów miejskich i rozrywki. Wspólną zabawę zakończył występ Sistars i Sidneya Polaka oraz pokaz sztucznych ogni ok. godz. 22:00.

Dużą popularnością wśród odwiedzających Nokia City Event cieszyła się prezentacja najnowszych i popularnych wśród młodzieży sportów miejskich – dirt, half-pipe, skateboard, trial, kula sferyczna, ściany wspinaczkowe itp., wraz z towarzyszącą im kulturą muzyczną.

Imprezę odwiedziło ponad 30 tysięcy osób, w tym ok. 8 tys. członków Club Nokia. Wszyscy mogli obejrzeć występy mistrzów Polski w break dance – „Crazy Squad”, pokazy bardzo widowiskowej capoeiry, jak również uczestniczyć w koncercie jednej z najpopularniejszych grup raperskich – Zipera oraz grupy Łąki Łan. Całodzienną oprawę muzyczną i wizualną zapewni 6 DJ-ów i 2 VJ-ów, grających muzykę non-stop.

W zawodach rozegranych na torach Halfpipe, Dirt oraz na ściance wspinaczkowej najlepsi zawodnicy: Piotr Combrzyński (Halfpipe), Janusz Pietruczuk (Dirt), Edyta Ropek (Speed Climbing, Panie) oraz Tomek Oleksy (Speed Climbing, Panowie) otrzymali na grody pieniężne oraz telefony Nokia 3230.

Przez cały czas prowadzona była MMS-owa relacja z imprezy na www.city.moblog.pl . Zdjęcia przesyłane były przez uczestników imprezy, hostessy oraz kamery obserwacyjne Nokia rozmieszczone na terenie imprezy. W sumie przesłano ponad 800 zdjęć a strona mobloga odwiedzana była ponad 2000 razy.

W strefie „Club Nokia Zone” członkowie Club Nokia brali udział w konkursach z nagrodami, sprawdzali swoje umiejętności w walkach galaktycznych wojowników oraz na siłomierzu. Dzieci Klubowiczów bawiły się w specjalnie dla nich przeznaczonym Zamku Samuraja. Pierwszych 2000 gości otrzymało koszulkę Club Nokia.

Kulminacją wieczoru były koncerty zespołów Sistars oraz Sidneya Polaka, które spotkały się z dużym aplauzem zgromadzonej publiczności. Wieczór zakończył 8 minutowy pokaz sztucznych ogni.

Sponsorem głównym imprezy była Idea POP, a patronami medialnymi: MTV, Radiostacja, SURF IT! oraz Grafwizje.pl.

Kampania promująca imprezę objęła telewizję (MTV), bilboard (metro), prasę (Activist, DosDedos, SURF IT!, Fluid), plakaty (słupy Warexpo), toalety w pubach, Internet (tlen.pl).

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: