Podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 maja w Auli  Głównej Politechniki Warszawskiej, Nokia odebrała Złote Godło  przyznane jej w kategorii „Telefon Komórkowy” w polskiej edycji  European Trusted Brands 2007. W sondażu tym wyłaniane są marki, które cieszą  się największym zaufaniem Europejczyków. 
 
 Firma Nokia otrzymała nagrodę w kategorii „Telefon Komórkowy” we wszystkich 15  krajach, w których odbywało się badanie European Trusted Brands 2007.
 
 Sondaż odbył się w tym roku po raz siódmy, a firma Nokia wygrywa w nim  niezmiennie od 7 lat. 
 
 W sondażu European Trusted Brands 2007 wzięło udział ponad 24 tysiące  respondentów z 14 europejskich państw (m.in. z Czech, Francji, Hiszpanii,  Niemiec, Polski i Wielkiej Brytanii) i z Rosji. Zostali oni wybrani w taki  sposób, by próba odzwierciedlała zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów. W  badaniu uczestniczyło 1239 Polaków.
 
 European Trusted Brands to największy w Europie sondaż konsumencki, organizowany  przez miesięcznik „Reader’s Digest”. Jest to jedyne europejskie badanie, które  bierze pod uwagę nie tylko tematykę marketingową, ale również nastroje  społeczne. 
 
 Złote Godło European Trusted Brands 2007 nie jest jedyną nagrodą, którą  otrzymała w tym roku marka Nokia. Wyróżniono ją także (po raz drugi) tytułem  Superbrands przyznawanym najsilniejszym markom na polskim rynku.
 
		
	 
           
           
           
           
           
          