Nokia sprzedała kolejną plaformę MMS

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 6

Filipiński operator telefonii komórkowej Smart Communications Inc. i Nokia podpisali umowę na dostawę rozwiązań do świadczenia usług MMS i usług lokalizacyjnych. Po upływie okresu intensywnych testów obie te usługi są już dostępne dla abonentów firmy Smart.

W ramach umowy Nokia dostarczyła MMS Center, Nokia Multimedia Terminal Gateway umożliwiający odbiór wiadomości MMS przez telefony poprzedniej generacji, a także Nokia WAP Gateway. Nokia dostarczyła również kompletne rozwiązanie m-Position do usług lokalizacyjnych.

Usługi przesyłania wiadomości multimedialnych umożliwiają posiadaczom telefonów obsługujących technologię MMS wysyłanie animowanych elektronicznych kartek pocztowych, polifonicznych dzwonków do telefonów, komiksów i filmów, a także różnego rodzaju wiadomości zawierających zdjęcia.
Usługi lokalizacyjne świadczone przez Smart obejmują Smart zed Establishment Finder (poszukiwanie firm), Person Finder (do lokalizacji przyjaciół i bliskich) oraz Safe Taxi (bazująca na lokalizacji usługa zwiększająca bezpieczeństwo osób korzystających z taksówek).

"Po tym jak udało nam się stworzyć być może najsilniejszy na świecie rynek usług bazujących na SMS, jesteśmy bardzo zadowoleni, mogąc obecnie zaoferować najbardziej zaawansowane usługi multimedialne i lokalizacyjne na Filipinach," - powiedział Napoleon Nazareno, prezes i CEO firmy Smart. "To krok w kierunku świadczenia w przyszłości jeszcze bardziej fascynujących usług, łącznie z usługami bazującymi na Javie."

"Dla Nokia jest to wyraźne potwierdzenie sukcesu naszej długotrwałej współpracy z firmą Smart i wsparcia, jakiego im udzielaliśmy w ich wysiłkach zmierzających do wprowadzenia nowych i kreatywnych usług na filipińskim rynku telefonii komórkowej," - powiedział Markku Nieminen, Account Director odpowiedzialny za współpracę z firmą Smart. "Nokia jest dostawcą urządzeń dla sieci GSM/GPRS firmy Smart od listopada 1998 roku. Ta transakcja zacieśnia naszą współpracę z tak wartościowym klientem, jakim jest Smart."

Nokia posiada obecnie niemal 40 klientów swojej platformy MMS.  Ponadto, rozwiązanie m-Position zostało komercyjnie wdrożone przez 12 operatorów w siedmiu krajach.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-10-22 12:53
    Finowie podbijają Azję ... Indonezja padła, teraz Filipiny ... kto wie może szturmem wezmą Jaw(v)ę ? Jak im się uda to chcą tam stworzyć bazę fascynujących usług ;-) Tak to jest za sprzymierzeńca mają samego Napoleona ... wszystko możliwe. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-22 12:56
    Nokia zawsze wiedziała jak zdobywać pieniądze na nowe inwestycje. Nikia posiada 40 klientów MMS i pewnie wkrótce ta liczba wzrośnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-22 16:54
    Tylko po co u diabła ta informacja w Polsce? Chyba, że dla inwestorów (ale to nie tutaj).
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-22 18:15
    12 operatorów w siedmiu krajach - toż to dopiero mała ryska na wielkim gsmowym torcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-23 09:55
    graffi chodzi o to, zeby polacy wiedzieli gdzie moga na roamingu wysylas mms-y do kraju! ;-0
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-24 00:55
    No dobrze ze inwestuja moze zarobia na tym kase jako jedni z niwielu!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: