Samsung przyznaje, że są problemy z baterią w Note 7

Newsy
Opinie: 8

Samsung przygotował oficjalne oświadczenie w sprawie Note 7. Oto jego pełna treść:

Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.

Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.

Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.

Inne informacje na temat smartfonu Samsung Galaxy Note7:

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2016-09-02 16:55
    Trochę słabo im to wyszło...dać kilka tysiaków za telefon, a później czekać kilka tygodni na weryfikację, czy komuś on nie wybuchnie...kiepska sprawa.
    5
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-09-02 17:19
    oni produkują mln telefonów...niestety w każdej branży zdarzają się błędy...chyba najwięcej w motoryzacyjnej...
    1
  • Users Avatars Mini
    słabo? pisze: 2016-09-02 19:26
    wazne ze sie przyznali ty bys sie cieszyl jak po 2 miechac dostałbys nowke
    0
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-09-02 22:04
    Wyścig szczurów. Chory globalistyczny kapitalizm. Lepiej gdyby nowy model wychodził co dwa lata a dopracowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rob pisze: 2016-09-02 22:29
    Z tym się zgodze że w motoryzacji to są takie przekręty że jak bym nie pracował przy produkcji samochodów to bym nie wierzył,ale zdarzyło mi się kupić tel z wadliwa bateria ale też mi go wymienili na inny w przypadku auta nie ma takiej opcji niestety....
    1
  • Users Avatars Mini
    Piechocki pisze: 2016-09-03 12:21
    Ja mam S6 EDGE to jest mistrzostwo świata kutwa.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Thec pisze: 2016-09-03 18:13
    Ciekawe czy wszystkie baterie produkowal samsung czy zlecal firmie zewnetrznej... i jak tak to czy z roznych zrodel wada poszla czy tylko od jednego dostawcy. I ciekawe czy uzytkownicy nie mieli zawilgoconych portow usb i podlaczyli do ladowarki... chociaz 35 sztuk to chyba duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    irek pisze: 2016-09-04 13:26
    słabiutkooo, bo czaiłem się na ten tel, żeby go wziac przy przedłużaniu umowy na uproszczony abonament w TM, a tu taka lipa ;/
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: