Charlie Smith, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Loewe, dołącza do Nothing jako Dyrektor ds. Marki (Chief Brand Officer).
Obejmie stanowisko w styczniu i będzie bezpośrednio podlegał współzałożycielowi i CEO firmy, Carlowi Pei. Wejdzie również w skład zarządu Nothing, przejmując odpowiedzialność za globalną strategię marki, komunikację, marketing oraz kierunek rozwoju wizerunku i projektowania sklepów.
Smith jest związany z Loewe od 2018 roku. W tym czasie odpowiadał za działania, które zbiegły się z dynamicznym wzrostem rozpoznawalności marki wśród młodszych odbiorców na całym świecie. Pod jego kierownictwem Loewe zostało kilkukrotnie wyróżnione w rankingach platformy Lyst jako jedna z najpopularniejszych marek – w drugim kwartale 2023 i 2024 roku oraz w pierwszym kwartale 2025 roku.
Był również zaangażowany w liczne współprace i projekty wizerunkowe, m.in. ze Studio Ghibli, On Running czy japońskim duetem ceramicznym Suna Fujita. Nadzorował strategię obecności Loewe na TikToku, która przyczyniła się do znacznego wzrostu zainteresowania marką w mediach społecznościowych. Brał udział w organizacji głośnych partnerstw, takich jak stylizacje Rihanny podczas występu na Super Bowl czy Beyoncé w trakcie światowej trasy koncertowej, a także kampanii z udziałem m.in. Maggie Smith, Anthony’ego Hopkinsa i Daniela Craiga. W 2025 roku znalazł się na liście najbardziej przedsiębiorczych i wpływowych dyrektorów marketingu na świecie według magazynu „Forbes”.
W Nothing Smith ma wykorzystać doświadczenie zdobyte w branży dóbr luksusowych do dalszego budowania rozpoznawalności marki technologicznej, która stawia na mocne powiązania z kulturą i designem. Firma liczy, że jego dotychczasowa praca na styku mody, kreatywności i nowych technologii pomoże wzmocnić pozycję Nothing na globalnym rynku urządzeń konsumenckich. Charlie Smith rozpocznie pracę w nowej roli na początku stycznia.