UPC rusza dziś z nową ofertą. Zmianie ulega zarówno oferta na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety.
W przypadku pojedynczej usługi internetu dostępne są trzy warianty:
Oznacza to podniesienie prędkości w podstawowej ofercie internetu z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s. Do tego klient otrzyma bezpłatnie Pakiet Bezpieczeństwa na trzy dowolne urządzenia (komputer, smartfon, tablet).
Cena pojedynczej usługi telewizyjnej zaczyna się od 29 zł. Już za 60 zł klient może cieszyć się pakietem Select (102 kanały, w tym 35 w jakości HD) z dekoderem Horizon, a od 80 zł pakietem Max – także z Horizonem (138 kanałów, w tym 46 HD). Oczywiście klient może wybrać ofertę telewizji z innym dekoderem. Dodatkowo do pakietów z Horizonem UPC dodaje – bez dodatkowych opłat – dostęp do biblioteki filmów i seriali MyPrime.
W nowej ofercie klient może też wybrać dodatkowo usługę telefonu domowego z opcją rozmów bez limitu w ramach sieci UPC bez dodatkowych opłat oraz – za 10 zł – bez limitu na telefony stacjonarne, albo za 20 zł na stacjonarne i komórkowe.
W nowej ofercie pakietów klient może wybrać dowolną kombinację dwóch lub trzech usług, w tym internet o szybkościach do 30 Mb/s, do 120 Mb/s i do 250 Mb/s z telewizją Select lub Max i dekoderem Horizon. Klienci wybierający więcej niż jedną usługę premiowani są dodatkowymi benefitami: usługą Horizon Go oraz dostępem do biblioteki MyPrime. Nowa oferta przewiduje też usługi dodatkowe, jak multiroom w promocyjnej cenie 10 zł miesięcznie.
UPC przygotowało też oferty dla osób zainteresowanych telefonem stacjonarnym z internetem oraz telefonem stacjonarnym i telewizją. Ponadto na klientów czekają promocje, których szczegóły będą dostępne u sprzedawców.
Nową ofertę wspiera kampania reklamowa, która startuje również dzisiaj.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. We wrześniu rozpocznie się też kampania outdoorowa. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.