Nowa oferta UPC

Promocje
Opinie: 9
Nowa oferta UPC

UPC rusza dziś z nową ofertą. Zmianie ulega zarówno oferta na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety.

W przypadku pojedynczej usługi internetu dostępne są trzy warianty:

  • do 30 Mb/s za 49 zł,
  • do 120 Mb/s za 59 zł,
  • do 250 Mb/s za 89 zł.

Oznacza to podniesienie prędkości w podstawowej ofercie internetu z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s. Do tego klient otrzyma bezpłatnie Pakiet Bezpieczeństwa na trzy dowolne urządzenia (komputer, smartfon, tablet).

Cena pojedynczej usługi telewizyjnej zaczyna się od 29 zł. Już za 60 zł klient może cieszyć się pakietem Select (102 kanały, w tym 35 w jakości HD) z dekoderem Horizon, a od 80 zł pakietem Max – także z Horizonem (138 kanałów, w tym 46 HD). Oczywiście klient może wybrać ofertę telewizji z innym dekoderem. Dodatkowo do pakietów z Horizonem UPC dodaje – bez dodatkowych opłat – dostęp do biblioteki filmów i seriali MyPrime.

W nowej ofercie klient może też wybrać dodatkowo usługę telefonu domowego z opcją rozmów bez limitu w ramach sieci UPC bez dodatkowych opłat oraz – za 10 zł – bez limitu na telefony stacjonarne, albo za 20 zł na stacjonarne i komórkowe.

W nowej ofercie pakietów klient może wybrać dowolną kombinację dwóch lub trzech usług, w tym internet o szybkościach do 30 Mb/s, do 120 Mb/s i do 250 Mb/s z telewizją Select lub Max i dekoderem Horizon. Klienci wybierający więcej niż jedną usługę premiowani są dodatkowymi benefitami: usługą Horizon Go oraz dostępem do biblioteki MyPrime. Nowa oferta przewiduje też usługi dodatkowe, jak multiroom w promocyjnej cenie 10 zł miesięcznie.

UPC przygotowało też oferty dla osób zainteresowanych telefonem stacjonarnym z internetem oraz telefonem stacjonarnym i telewizją. Ponadto na klientów czekają promocje, których szczegóły będą dostępne u sprzedawców.

Nową ofertę wspiera kampania reklamowa, która startuje również dzisiaj.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.

Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. We wrześniu rozpocznie się też kampania outdoorowa. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Ciekawsky pisze: 2015-08-27 08:47
    Czy podane ceny uwzględniają rabat marketingowy (pojawił się niedawno w ofercie studenckiej i zapewne UPC rozszerzy go na pozostałe oferty)?
    2
  • Users Avatars Mini
    Ciekawsky pisze: 2015-08-27 08:49
    Drugie pytanie - powyższe ceny dotyczą umowy na 24, 12 miesięcy czy bez zobowiązań?
    0
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-08-27 08:59
    Umowy sa zapewne na 2 lata
    0
  • Users Avatars Mini
    Mika pisze: 2015-08-27 09:20
    Tv Select kosztuje 20 zł, internet 250 zł kosztuje 44,99 zł , Telefon bez limitu kosztuje 24,99 zł dzwonić można w Polsce i zagranicą, lecz to są standardowe ceny dla przedłużających , dlatego te nowe ceny nic specjalnego.
    -1
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2015-08-27 10:52
    Podane ceny są z umową na 24 miesiące. Po więcej szczegółów zapraszam do załączonych regulaminów promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mika pisze: 2015-08-27 10:55
    Panie Mariuszu cena za 250 do wczoraj na 12,24 m to 90 zł , to gdzie tu jest jakaś promocja?
    0
  • Users Avatars Mini
    MMM pisze: 2015-08-27 15:33
    Dlaczego jeszcze nie oferują 100000MB/sek?! Nie potrafią zapewnić stabilności łącza 120Mbit/sek, więc co z tego, że zaoferują więcej, skoro jak sami mówią "łącze wymaga procesu inwestycyjnego", czyli zwyczajnie jest zapchane. Szukają problemu po stronie klienta, wysyłają technika za technikiem, który wyraźnie mówi, że problem leży poza budynkiem, ale informacje od technika najwyraźniej nie docierają do centrali. Dodatkowo nie ma żadnego prawa, które nakazuje im np. obniżenie ceny jeśli nie wywiązują się z umowy. Tylko gdyby usługa nie działała całkowicie,w przeciwnym razie klient musi wykazać, że poniósł straty, a to w przypadku osoby nie będącej firmą jest trudne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2015-08-28 08:31
    PO 7 latach mówię UPC do widzenia. Oferta utrzymaniowa żenująca, słabsza niż to co na stronie dla nowych abonentów. Na szczęście jest sensowna konkurencja i nie muszę się z nimi dalej użerać...
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-08-28 15:31
    Mnóstwo osób się skarży na telefoniczne Call Center UPC.
    -1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: