Nowa promocja Era Biznes

Newsy
Opinie: 42

Według nieoficjalnych informacji nowa promocja Ery dla małych i średnich przedsiębiorstw (segment SME), która miała rozpocząć się 12 listopada rozpocznie się dopiero 1 grudnia br. W promocji pojawi się kilka nowych aparatów (w tym kilka modeli z GPRS). Nieoficjalnie będą to m.in.: Ericsson T39, Ericsson T29, Motorola v66, Nokia 8310, Samsung SGH-R200, Siemens C45, Siemens ME45 oraz Siemens S45. W prasie pojawiły się już (przedwcześnie) reklamy podające cene Siemensa S45 w ofercie Ery Biznes w cenie od 299 zł netto.

Opinie:

Opinie archiwalne (42):

Komentuj

Komentarze / 42

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-13 03:01
    Super, super, super! Tylko jak się dobrać do tych promocji bez REGONu? :( I ciekawe, co Czarek powie - jeszcze musi poczekać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-13 03:34
    graffi: musisz po prostu założyć działalność gosp., ale nie wiem, czy musi być ona w Erze tak samo jak w Plusie od co najmniej 3 miesięcy. Inaczej (chyba, że jakiś znajomy Ci kupi), raczej się nie dobierzesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-11-13 09:04
    Nareszcie T39... przeciez ten telefon jest juz strasznie stary!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-13 09:59
    Wciagam odrazu SL45 (jezeli bedzie), v66, lub 8310! Zobaczymy jakie beda ceny, ale mysle, ze w miare rozsadne! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-13 10:00
    Mam nadzieje, ze zdjecie sim-lock-w nie bedzie stanoiwilo problemu, tak jak to bylo z v50 z softem 13! ale czas pokaze! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-11-13 10:16
    Ciekawe ile bedzie kosztować v66...?
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2001-11-13 10:34
    Dostałem po 2 latach od Ery 15 min. darmowych do abonamentu. Czy ktos wie czy w przypadku przejscia z Era Moja do Ery Biznes nie traci sie ich? Co do tego newsa szkoda że w dalszym ciagu nie ma R520 w promocji.....(ale żeby był choć o połowe tańszy niż na wolnym rynku czyli 900-1000zł)
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-13 10:41
    no no no! aparty fajne, i cos czuje ze ceny beda nie za wysokie, w erze biznes zawsze byly duzo tansze apartaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-13 10:42
    Jezeli wchodzisz na biznes to czy, az tak wzne sa dla ciebie te 15 minut, przeciez dla biznesmena nie sa wazne pieniadze! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2001-11-13 11:44
    Qba - te 15 min. jest dla mnie ważne bo rozmawiam niewiele akurat tyle co te 15 darmowych minut, w w Erez Biznes jest lepsza taryfikacja. Zas co do biznesmenów sadzę że dla nich pieniądze są bardzo ważne bo inaczej nie byliby biznesmenami....pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-13 12:19
    athlon no polowe chmmm ja moge miec r520 za 1400 i to wychiodzi mniej niz te twoje 900-100 a i tak troche za duzo :(. brrrrrrr a gdzie idea gdzie plus ?. co mi po t29 ?:( wrrrr. no ale oferta ery musi pociagnac za soba i inne
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-13 12:32
    Nieźle tylko któży z ludzi biznesu nie mają jeszcze komórki i napewno mają już jakieś dluższe cyro tu chodzi tylko oto aby podnęcać zwykłych klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-13 12:52
    piasek niektorzy zmienia opa inni wezma dodatkowa itp...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-11-13 13:10
    w koncu jakies nowe telefony:-))) Duzy plus dla Ery:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2001-11-13 13:10
    Tu nie chodzi o problem tego czy biznesmeni mają komórki czy nie Tylko o to ja mam nr REGON (wprawdzie nie prowadzę juz działalności) i chciałbym go wykorzystać i moje pytanie (chyba proste) czy moje minuty ekstra (15) przejdą mi do Era Biznes ?
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-11-13 13:18
    Fajnie że choć ERA wprowadza (co prawda stare) telefony do swojej oferty. Jak wiadomo znowu skorzystają z tego tylko "busiesmeni" a nie zwykli zjadacze chleba od których trzeba wyrwać jak najwięcej. Dla mnie głupotą jest to że lepiej się traktuje firmy niż ludzi prywatnych... A co do telefonów to uważam że jedyną rozsądną ofertą jest N8310 - reszta to kaszany...(a zwłaszacza Eryki)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-11-13 13:18
    PlaYMode: aby zakupic telefon w erze na dzialalnosc gospodarcza, mozna to zrobic od razu po otwarciu takiej dzialalnosci.. Nie trzeba czekac az mina 3 miesiace:-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-13 13:37
    A Mgiełka pewnie pracuje w Erze i kocha swoją firmę... No i dobra, ja tam się bym nie podniecał tym, że w Erze są nowe telefony, tylko tym, że Era robi cokolwiek. Mam nadzieję, że na dodatek będzie to coś sensownego. Bo to się Erze przytrafia dość rzadko. Choć może ja się mylę? Ja tam myślę, że Era, to powinna połączyć się np. z Polsatem. To są swie firmy na szeroko pojętym podobnym pozimie.
    0
  • Users Avatars Mini
    eme pisze: 2001-11-13 13:49
    Era i Polsat nie złe połączenie.Połączenie dwóch inteligentnych firm, ciekawe co by wymyslili może konkurs z takim bestselerem jak program "łysi i blondynki".A może Polsat zacząłby normalnie nazywać swoje programy.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-11-13 14:11
    rhat: to, ze pracuje w erze nie ma nic wspolnego z tym co powiedzialam. Jezeli idea, czy Twoj "kochany" Plus wprowadza cos nowego, czy ciekawego co jest godne uwagi.. rowniez to popieram. Jesli wiec czytalbys moje wypowiedzi, pewnie nie stwierdzilbys tego, ze "kocham swoją firmę" czy "podniecam sie tym, że w Erze są nowe telefony"!!! Poza tym jesli cos mi sie nie podoba rowniez o tym mowie, niezaleznie od sieci... Po to wlasnie jest ta strona i kazdy ma prawo wyrazic wlasne zdanie na temat danego newsa, a nie usera!!! Jeszcze jedno.. jesli czytalbys wszystkie wypowiedzi, zauwazylbys ze inni mysla podobnie, wiec jesli mozesz ODCZEP SIE i a jesli nie masz co robic, to pomysl czego jeszcze brakuje Plusowi... i z czym go mozna polaczyc! - tylko nie lacz Plusa tak jak ery z polsatem, bo te firmy raczej nie maja ze soba nic wspolnego!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-13 14:32
    Mgiełka7: popieram mimo, ze jest "zapiekłym" abo Plusa uważam, zwe każda dobra oferta powinna zostać na tych łamach zauważona. Dzieki temu, żę Era wprowadziła dobrą ofertę, może za chwilępoprawia swoje Idea i Plus... i niech tak to sie kręci Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-13 14:33
    jestem a nie "jest" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-13 14:43
    Nie dowierzam w tego /// T39, no ale pozyjemy - zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-13 14:53
    Mgiełko moja najukochańsza. Skąd u Ciebie tak duże zdenerwowanie? Moje uczucia, jakie żywię do firmy Polkomtel można nazwać różnie, ale chyba nie miłością. Ja nie stwierdziłem, że podniecasz się tym, że są telefony, choc może i miałaś prawo wysnuć taki wniosek. Już od dawien dawna myślę o tym czego brakuje Plusowi, a brakuje bardzo wiele, przyznaję. To tyle jeśli chodzi o nieporozumienie między nami. A teraz przejdźmy do dyskusji merytorycznej. To czy Era nie ma nic wspólnego z Polsatem jest raczej pewne, myślę że wiedziałbym o takim fakcie. Przynajmniej formalnie nie mają ze sobą nic wspólnego. Natomiat jeśli chodzi o wizerunek marki, oraz kreowanie owego wizerunku, a także np. odbiorcę produktów i usług Ery i Polsatu, to myślę, że można tu znaleźć dużo wspólnego. O wiele więcej niż między Polsatem i Polkomtelem. Jest to dla Ciebie tak samo oczywiste, jak dla mnie, czy może o tym sobie porozmawiamy? Hm? Mgiełeczko?:))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-13 15:59
    ciekawe czy juz cos wiadomo o innych/nowych warunkach tej promocji, mam tu na myśli np cos podobnego do promocji strefa 50% taniej czy abonament za 1 zł/miesiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-11-13 16:14
    brawooo , tyle miesiecy , jak zwykle polska jest zacofana
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-13 16:18
    rhat: PolSzmat jest przeznaczony dla Diskopolowców i innych dresiarzy serwując rozrywkę lekką łatwą i przyjemną. Choć dzięki im rynek TV w Polsce się zmienił. Era raczej do tego wizerunku nie pasuje raczej dresiarze zaopatrują się w Idei, bo nokia i sms są tańsze...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-13 16:37
    Amper, właściwie masz rację. Idea to jeszcze inna, zupełnie odrębna kategoria:) Marka już na samym początku spalona tym, że wprowadzona została prze spaloną markę. Chodzi mi po prostu o to, że Era skupiała się na nieco innej kategorii klientach. Popatrz ilu studentów posiada telefon w Erze? Zwłaszcza tych, którzy przyjechali z małego misteczka studiować do wielkich miast. Dlaczego? To była ta tzw. promocja dla studentów (nie trzeba było przedstawiać papierów świadczących o zatrudnieniu. A teraz otwórz sobie jakąkolwiek gazetę z ogłoszeniami firm. Jakie telefony przeważają? Rozmawiałem z jakimś typkiem z Ery, który twierdzi, że strategia Polkomtela opiera się na zdobywaniu klientów biznesowych... Moim zdaniem to bzdura, bo czy to oznacza, że Ery nie interesowali do tej pory klienci biznesowi? Nie, po prostu oferta Ery dla tej kategorii klientów pozostawała w tyle za Plusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-13 16:38
    Przepraszam, nie chciałem porównać abonentów Ery z widzami Polsatu (wiem jaki to rodzaj obelgi:)). Chciałem tylko powiedzieć, że Era chce dotrzeć do klientów z innej półki, że tak powiem, co nie znaczy, że jest to błąd marketingowy, a przynajmniej jeszcze teraz tak nie jest. Przyszłość pokaże.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-13 16:45
    wszystko fajnie tylko za malo szczegolow no i w jakich cenach chyba sie skusze jak bedzie ciekawa prom
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-13 16:54
    telefony sa spoko ale ciekawe jak sie taryfy biznesowe przedstawiaja(ile minut daja,abonament) (zaraz lukne na stronie) - to rzeczywiscie nie jest glupi pomysl z braniem na firme.a o 3 miesiacach dzialalnosci firmy slysze po raz pierwszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-13 16:57
    rhat: niestety nie wiem co proponują i na jakich warunkach przedstawiciele Plusa dla klientów biznesowych i nie mam porównania. To co dla klientów indywidualnych jest wg mnie jest słabe, szczególnie kosztowne usługi dodatkowe ( poczta gł., identyfikacja). Pamiętam jak w ubiegłym wieku ( jak to brzmi...) startowały obie sieci, to Era raczej nastawiała się na osoby indywidualne ( ludzie młodzi, yuppies ) i miała bardziej wesoły wizerunek, a Plus raczej poważny i moze przez to popularny był w biznesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-13 17:02
    graffi dzieki za pamiec o mnie ;-) co ja powiem no coz strasznie sie ciesz ze bede mial pierwszego grudnia nowego fona! coz czekalem pol roku tp oczekam pol miesiaca :-), nawet mnie kusi by kupic dwa fony-chyba zwariowalem ale mam taka mozliwosc pomysle nad tym jedno jest pewne s45 bedzie moj! chyba ze mi cos odbije i jednak skusze sie na tez moim zdanie b. dobre t39 lub 8310, jednak najwazniejsze jest dla mnie to ze bede mial nowego fona na gwiazdke :-), trzeba bedzie pomyslec co mu kupic na gwiazdke zestaw sluchawkowy a moze pokrowiec.....:-))) najpierw mnie wiadomosc zmartwila ale po jej przeczytaniu juz sie ciesz GRAFFI POZDROWIONKAdzieki za pamiec! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-11-13 17:05
    Ciekawe czy już napewno ta promocja wejdzie i czemu takie telefony nie pojawiają się w promocjach dla mas
    0
  • Users Avatars Mini
    xxxbit pisze: 2001-11-13 21:26
    Era Biznes ma najlepsza i najtansza oferte skierowana dla podmiotow gospodarczycz z posrod naszych trzech operatorów gsm.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-13 23:50
    Rhat, nie przesadzaj, że plus tak dominuje w tych ogłoszeniach (w drobnych to akurat Idea ;) ) co do strategii marketingowej operatorów to już kiedyś pisałem, co myślę na ten temat, nie będę się powtarzał. Jednak pamiętaj, że to Era wydzieliła (niestety) część swojej oferty tylko dla biznesu. Co do poziomu tej firmy i Polsatu, to chyba bliższą byłaby jednak Idea - tam jest chyba kilka konkursów w związku z wzmiankowanym przez ciebie programem... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-13 23:51
    Mcbrain, o ofercie dla większych firm to nie dyskutujmy, bo poza tymi firmami nikt jej nie zna - mają sprcjalne taryfy, usługi itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-14 02:29
    ano wlasnie dokladnie kto z nas kupuje i utrzymuje np: conajmniej 20 kart sim! ja sie ciesze z tego co mam i szykuje sie ostro na ta propocje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-14 04:07
    Ja też, tylko "kompinuje" jak wejść w nią bez REGONu. W ostateczności załatwię sobie z kimś by on wymienił tel w Biznes a ja w zwykłej promocji (gdzie pewnie nici z GPRSów) i się zamienimy za ewentualną dopłatą. Ale najbardziej to bym chciał taryfę zmienić na biznesową z Ery i tu mnie boli! :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-14 08:44
    No to sobie zmienie tel. Moze jeszcze bedzie jakis upust dla stalych klijentow. ... dawno chcialem miec T39...
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-11-14 12:23
    zastanowcie sie najpierw , bo wiem ze 95% ludzi ktorzy tu napisali nie beda korzytac z GPRS
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-14 16:40
    ale ja chce miec telefon wysokiej klasy i tak naprawde nie mam nadczym sie zastanawiac! a ze bedzie mial dodatkowo gprs to tylko milej :-) !!!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: