Nowa promocja "Łap Okazję" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 23

Regulamin Promocji "Łap Okazję" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Promocja "Łap Okazję" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf, o których mowa w § 1 pkt.4 niniejszego Regulaminu. 
2. Do wzięcia udziału w Promocji "Łap Okazję" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 
3. Promocja "Łap Okazję" trwa od 04.01.2006 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 17.01.2006 roku
4. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Łap Okazję" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165 lub promocyjnej taryfy NowyPlus 35, zgodnie z poniższą specyfikacją: 

   NowyPlus
25
NowyPlus
35
NowyPlus
45
NowyPlus
55
NowyPlus
85
NowyPlus
165
Abonament 25 zł brutto 35 zł brutto 45 zł brutto 55 zł brutto 85 zł brutto 165 zł brutto
Liczba minut wliczonych
w abonament,
wymiennych na SMS
25 40 50 75 125 250
Liczba SMS wliczonych
w abonament,
wymiennych na minuty
100 160 200 300 500 1000
Stawka za minutę
połączenia krajowego
0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,64 zł brutto
Stawka za minutę
połączenia krajowego
w ramach usługi Swojaki
0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,32 zł brutto
Stawka za krajową
wiadomość SMS
0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,16 zł brutto

5. Jeżeli niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej, za usługi nie określone w §1 pkt.4 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus (w przypadku promocyjnej taryfy NowyPlus 35 zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryfy NowyPlus 25). 

Opłata aktywacyjna 

6. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi: 
a. 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 35, NowyPlus 45; 
b. 15,00 zł brutto (12,29 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. 
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
7. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.6 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

Aparaty telefoniczne 

8. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
9. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Łap Okazję" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
NowyPlus
165
NowyPlus
85
NowyPlus
55
NowyPlus
45
NowyPlus
35
NowyPlus
25
1 LG L3100 1,00 1,00 1,00 1,00 49,00 149,00 619,00
2 Motorola C651 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 469,00
3 Motorola E398 1,00 1,00 1,00 19,00 49,00 249,00 799,00 
4 Motorola V500 1,00 1,00 1,00 49,00 99,00 199,00 599,00
5 Motorola V547 1,00 1,00 1,00 99,00 149,00 249,00 759,00
6 Nokia 5140 1,00 1,00 1,00 49,00 99,00 199,00 799,00
7 Nokia 6610i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 229,00 669,00
8 Nokia 6670 1,00 49,00 249,00 349,00 499,00 599,00 1299,00
9 Nokia 6820 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 299,00 899,00
10 Philips 355 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 479,00
11 Philips 655 1,00 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 599,00
12 Sagem my Z-5 1,00 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 599,00
13 Samsung D500 199,00 399,00 599,00 699,00 799,00 899,00 1349,00
14 Samsung E300 1,00 1,00 99,00 199,00 299,00 399,00 699,00
15 Samsung E700 1,00 1,00 49,00 99,00 199,00 299,00 999,00
16 Samsung E700 + MP3 1,00 1,00 99,00 199,00 299,00 399,00 1099,00
17 Siemens C65 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 49,00 449,00
18 Siemens C75 1,00 1,00 1,00 1,00 79,00 129,00 599,00
19 Siemens S65 1,00 1,00 49,00 199,00 299,00 399,00 799,00
20 Sony Ericsson T610 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 399,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 04.01.2006 roku.
10. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.9 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 WARUNKI SPECJALNE 

Usługa "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" 

1. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję" ma automatycznie aktywowaną usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej"("Usługa") na promocyjnych warunkach. 
2. Abonent, w ramach Usługi otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń głosowych do wszystkich sieci stacjonarnych i na numery w sieci Plus GSM (z wyłączeniem: połączeń z numerami Sami Swoi; połączeń w ramach usługi przekazywania połączeń; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych oraz połączeń z siecią Internet: numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321), po promocyjnych stawkach za minutę połączenia, określonych w tabeli poniżej: 

Stawki NowyPlus
25
NowyPlus
35
NowyPlus
45
NowyPlus
55
NowyPlus
85
NowyPlus
165
Koszt minuty krajowego połączenia
do sieci Plus i do sieci stacjonarnych
w ramach Usługi
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,32 zł
brutto

3. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej w wysokości 10 zł brutto. 
4. Abonent , który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję" ma prawo korzystać z Usługi bez ponoszenia opłaty miesięcznej1, o której mowa w §2 pkt.3 przez: 
a. 180 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 25; 
b. 360 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryf: NowyPlus 35, NowyPlus 45, 
c. 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. 
5. Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą , określona w § 1 pkt.4, podlega wymianie na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia w ramach Usługi w stosunku 1:2. Liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, wymienną na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia objęte Usługą, wymiennych na liczbę SMS wliczonych w abonament dla poszczególnych taryf przedstawia poniższa tabela: 

    NowyPlus
25
NowyPlus
35
NowyPlus
45
NowyPlus
55
NowyPlus
85
NowyPlus
165
Liczba minut wliczonych w abonament
na połączenia do sieci obcych
25 40 50 75 125 250
wymienne na lub lub lub lub lub lub
liczba minut wliczonych w abonament
na połączenia do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi
50 80 100 150 250 500
wymienne na lub lub lub lub lub lub
liczba SMS wliczonych w abonament 100 160 200 300 500 1000

6. Po wykorzystaniu wszystkich minut i SMS wliczonych w abonament opłaty za połączenia głosowe w ramach Usługi będą naliczane zgodnie z § 2 pkt.2 połączenia głosowe nie objęte Usługą i SMS będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.4 i 5. 
7. Abonent może deaktywować Usługę poprzez: 
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
Opłata za deaktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa §2 pkt.3 (z zastrzeżeniem §2 pkt.4) 
8. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.4 i 5. 
9. Po upływie: 
a. 180 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 25; 
b. 360 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryf: NowyPlus 35, NowyPlus 45, 
c. 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. 
Usługa będzie automatycznie deaktywowana . Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.4 i 5. 
10. Po okresie, o którym mowa w § 2 pkt.9 oraz po deaktywacji Usługi, o której mowa § 2 pkt.7, Abonent może ponownie aktywować Usługę. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej określonej w § 2 pkt.3. Aktywacji Usługi można dokonać poprzez: 
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
Opłata za aktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa w § 2 pkt.3. 
11. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w § 2 pkt.4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi na warunkach promocyjnych określonych w § 2 pkt.2 i § 2 pkt. 4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi. 

Usługa "Multimedialna" 

12. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję", w którego skład wchodzi telefon Motorola E398, ma w momencie aktywacji karty SIM automatycznie uruchamianą promocyjną usługę "Multimedialna" , w ramach której oferowana jest bonifikata ("Bonifikata") w wysokości 10 zł netto (12,20 zł z VAT) na wysłanie pierwszych pięciu wiadomości SMS na numer SMS Premium 7277, otwierających możliwość pobrania do pięciu plików muzycznych mp3 lub plików wideo ze strony internetowej: www.mp3.plusgsm.pl. Bonifikata nie obejmuje opłaty za transfer plików, która uzależniona jest od cennika dostawcy usług internetowych. 
13. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "Łap Okazję" ma prawo wykorzystać Bonifikatę przyznaną w ramach promocyjnej usługi"Multimedialna", októrej mowa w § 2 pkt. 12 w ciągu pierwszych 3 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM. Po upływie tego okresu Abonent traci prawo do niewykorzystanej wartości Bonifikaty przyznanej w ramach usługi"Multimedialna" . W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi"Multimedialna" . 
14. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w § 2 pkt.13 powoduje, że Abonent traci prawo do niewykorzystanej wartości Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna". W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna" . 

Inne warunki specjalne 

15. Z zastrzeżeniem § 3 pkt.4, § 2 pkt.11, § 2 pkt.14 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
16. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf : NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, lub w promocyjnej taryfie NowyPlus 35 , a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z § 1 pkt.4 i § 2 pkt.5, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

§ 3 OGRANICZENIA 

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Łap Okazję": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
d. Abonent nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej. 
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji"Łap Okazję", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych, a także niewykorzystana wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna", przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty, SMS oraz za utraconą wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna" . 
3. Abonent biorący udział w Promocji "Łap Okazję" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Łap Okazję" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w §1 pkt.4 Regulaminu Promocji z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości (z wyłączeniem promocyjnej taryfy NowyPlus 35), z zastrzeżeniem § 2 pkt.15. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI 

1. Promocja "Łap Okazję" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Łap Okazję" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM 

1. W Promocji "Łap Okazję", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "Łap Okazję", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY SIM 

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Abonent może żądać usunięcia blokady SIM Lock w Salonie Firmowym Plus GSM po upływie 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy. 
3. W przypadku usunięcia blokady SIM Lock poza Salonem Firmowym Plus GSM Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 7 KARY UMOWNE 

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 3 pkt.1 niniejszego Regulaminu: 
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta, 
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 
c. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
d. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. 
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 7 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy / zawieszenie świadczenia usług / spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów / spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie: 

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Łap Okazję" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej. 

1 w okresie o którym mowa powyżej miesięczna opłata za usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" wliczona jest w miesięczną opłatę abonamentową w wybranej taryfie.

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: