Nowa promocja "Najtańsze rozmowy" w Sami Swoi

Newsy
Żródło: SAMI SWOI
Opinie: 81

Regulamin promocji "NAJTAŃSZE ROZMOWY" w ofercie Sami Swoi:

1. Promocja "NAJTAŃSZE ROZMOWY" obejmuje wszystkich Użytkowników sieci Sami Swoi, którzy posiadają dodatnią wartość konta i jej wysokość pozwala na wykonanie co najmniej jednego połączenia wewnątrz sieci Sami Swoi oraz których konto znajduje się w okresie ważności, zwanych dalej "Użytkownikami". 
2. Promocja "NAJTAŃSZE ROZMOWY" trwa od 01.11.2004 do 01.05.2005 roku
3. Do wzięcia udziału w Promocji "NAJTAŃSZE ROZMOWY" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Użytkownika oprócz wymienionych w pkt 1. 
4. W okresie trwania Promocji "NAJTAŃSZE ROZMOWY" każdy Użytkownik nabywa prawo do rabatu pomniejszającego wysokość opłaty za minutę połączenia wewnątrz sieci Sami Swoi określonej w Cenniku Sami Swoi. 
5. Wysokość rabatu, o którym mowa w pkt. 4 kształtuje się odpowiednio: 

Połączenia krajowe Stawka wewnątrz sieci Sami Swoi Wysokość rabatu  Promocyjna stawka (po uwzględnieniu rabatu) wewnątrz sieci Sami Swoi
Opłata za minutę połączenia  bez VAT 0,44 zł 0,22 zł 0,22 zł
z VAT (0,54 zł)  (0,27 zł)  (0,27 zł)

6. Rabat zostanie udzielony w postaci zasilenia konta Użytkownika o równowartość 50% kosztu rozmów wykonanych w danym dniu wewnątrz sieci Sami Swoi maksymalnie w ciągu 36 godzin od wykonania pierwszego w danym dniu połączenia wewnątrz sieci Sami Swoi. 
7. Po zasileniu konta Użytkownika, przeprowadzonego zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 6, Użytkownik otrzyma wiadomość SMS o treści: "Konto Sami Swoi zaktualizowane. Wylacz i wlacz telefon". Po każdorazowym otrzymaniu takiego SMS, Użytkownik zobowiązany jest do wyłączenia i ponownego włączenia aparatu telefonicznego. 
8. Zasilenie konta przez Użytkownika zgodnie z pkt 6 nie przedłuża okresu ważności dla połączeń wychodzących i przychodzących. 
9. O ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej do świadczenia usług telekomunikacyjnych na warunkach Promocji "NAJTAŃSZE ROZMOWY" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." z wyłączeniem § 20 pkt.4 i § 25. 
10. Za pozostałe usługi, nie określone w niniejszym Regulaminie Promocji, opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem Sami Swoi. 
11. Zastrzega się możliwość zmiany zasad Promocji "NAJTAŃSZE ROZMOWY" lub wcześniejszego jej zakończenia.

Opinie:

Opinie archiwalne (81):

Komentuj

Komentarze / 81

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2004-11-02 11:39
    ojojoj ale ie rzucili.bylo za darmo..bylo lepiej.i tak jakos nie sadze alby SS mogl osiagnac wielki sukces
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-11-02 11:40
    rabat jest jest fajny, ale kto ma sami swoi, chyba jakies niedobitki
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2004-11-02 11:41
    I znowu zabawa w zwracanie kasy. Sciagnie z konta 54 a pojakims czasie zwroty. Czemu Polkomtel sobie z tym ni eumie poradzic zeby od razu sciagalo tyle ile trzeba ? Tak samo jest w simplusie. Beznadzieja
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 11:48
    Eliop: to nie jest kwestia "poradzenia sobie". To jest bonifikata, jak wykonasz połączenie w normalnej cenie to dostajesz bonifikatę na to i tyle. Ale najpierw powinieneś zainwestować w normalną cenę a dopiero potem odzyskać różnicę. Jakby w poprzednej promocji, z rozmowami za darmo, tak nie robili, to nikt by nie zasilał konta. Wystarzczył by starter z 3zł na koncie. A tak po zasileniu kasę Ci zwracają. Zasilenie jestr więc sprzedane więc potem tą kasę możesz użyć na inne połączenia z tego numeru,
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-11-02 11:58
    Sami Swoi to porażka, najgorsza oferta na rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-02 12:02
    no sam nie wiem. jakbym to dostał w moim telefonie to bym się pewnie cieszył, ale mimo wszystko nieco to skomplikowane jak na "prostą telefonię komórkową" i myślę, że psychologicznie nie pobije promocji z rozmowami za darmo. nie sądzę, żeby sami swoi okazali się sukcesem.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:04
    locco: No chyba lepiej 27 niż 54 nie? No chyba że gorzej?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-11-02 12:06
    Ja (i prawie wszyscy, ktorzy posiadaja dodatkowe karty sim SS) tylko kupiłem SS ze wzgledu na promocje z rozmowami za free ! Teraz tyle ile mi zostalo kasy to ja wygadam i odstawie... Nawet teraz tej polowy kasy mi nie oddali... :( :D Poza tym znam jedna tylko osobe, ktora kupila SS jako podstawowy numer... !!! Ciekawe jak szybko teraz ludzie beda "uciekali" od SS (pewnie tak samo szybko jak wczesniej kupowali ze wzgledu na promocje...)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-02 12:07
    ***RAFALS: no chyba że lepiej!!! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-02 12:08
    aaaa ahaaa! dopiero zajarzyłem z tym rabatem. jednak ja jestem idiotą. najpierw zrozumiałem że stawka 0,54 to już po rabacie.... Ale SS sobie i tak nie kupię, nie wiem czemu, hmmm:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:10
    Bartek: Znaczy wolisz odejść od tańszej oferty do droższej? Bo co nazwa zła? Reklama kiepska? Ciekawe podejście.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:16
    Grzegorz_Z: Pewnie że lepiej. A w abo nie lepiej 0,27 z 1s niż 2 zł z 60/30? Lepiej ale i tak nie zmienisz na ss.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilku_Lodz pisze: 2004-11-02 12:18
    Logika dzialania SS jak i SIMPLUSA jest dla mnie dziwna. Nie dosc ze oplaty za SMSy sa aktualizowane po ilustam smsach-co juz bardzo razi, to na dodatek SS znow bawi sie w niepotrzebne kombinacje rabatowe.Dzwonienie na SS ma mnie zachecic do dzwonienia a nie zrazac... teraz dzwon i zastanawiaj sie...oddadza czy nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    sss pisze: 2004-11-02 12:20
    Dla mnie kampania reklamowa SS jest skierowana nie dla ludzi mlodych lecz dobrze po 50 kto sie zagadza? No tak ja uwazam ta melodyjka beznadziejna heyah miala wejscie
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-02 12:20
    taniocha ale slyszalem ze heyah ma byc jeszcze tansza po 11 listopada
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:21
    Wilku_Lodz: a to że w tak-taku, kiedyś kasowało za 10 sms, po wysłaniu 1 sms to było dobre?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:24
    Wilku_Lodz: W simplusie to działą na twoją korzyść. Wyślesz kilka i dopiero wtedy zabierają kasę. No nie dogodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilku_Lodz pisze: 2004-11-02 12:26
    To tez bylo chore ale sie zmienilo, a tu nie widac aby cokolwiek mialo sie zmienic w dzialaniu systemu bilingowego :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilku_Lodz pisze: 2004-11-02 12:29
    A potem w SIM+ zminusuja ci konto, a potem i tak przyjdzie ci za to zaplacic! Wybacz ale wole wiedziec ile mam aktualnie niz myslec "byc moze urwie mi tyle"...
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-11-02 12:29
    Sieć która ma w ofercie UMTS nie potrafi normalnie rozliczyć kosztów w prepaidzie, po co to zabieranie i oddawanie kasy?
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-11-02 12:33
    Widze, że dla szanownych dyskutantów im taniej tym gorzej. To dzwonińcie sobie z popa, czy taktaka po 80, czy tam 77 groszy. Ja wolę gadać po 27 groszy w "najgorszej ofercie na rynku" ... ROTFL!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:35
    Wilku_Lodz: Z problemami przy oddawaniu pieniedzy za swojaki się nie spotkałem. A co "urawnia z konta". Zasady są proste, po uzbieraniu sie określonej kwoty, lub po określonej ilości dni (jeśli się kwota nie uzbiera). Widać więc że więcej niż... nikt CI nie może zabrać.
    0
  • Users Avatars Mini
    merk pisze: 2004-11-02 12:38
    Myślę, że te ceny ze zwracaniem to są trochę po to, aby nie zablokować małopojemnej pod-sieci SS (podobnie było z darmowymi połączeniami - trzeba było mieć trochę na koncie). Jak zwrócą, można gadać dalej, ale już mniej, albo doładować ponownie konto.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-11-02 12:41
    nie rozumiem dlaczego nie mozna pobierac normalnej stawki a nie bawic sie w oddawanie na drugi dzien...pieniedzy!no ale i tak plusy sie naleza za taka stawke :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 12:43
    merk: Jakiej pod-sieci? przecież to jest ciągle ta sama infrastruktura polkomtela, z jej pojemnością i zasięgiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-02 12:47
    Dobrze tu klina zabił ***RAFALS , do tego można dodać także sposób zliczania paczek wap i internet w Tak-taku ;-) Mi tam osobiście specjalnie nie przeszkadza sposób zliczania , jak pisałem faktyczny stan konta to zawsze to co się wyświetla +- 2.5zł Faktem jest , że jednak platforma Simplus jest polem do nadużyć , można sobie porządnie pointernetować via gprs (praktycznie bez ograniczeń) mając na konice znikomą sumę pieniędzy i cokolwiek by nie powiedzieć , jest to właśnie spowodowane tak zwanymi "aktualizacjami". Może trudno w to uwierzyć , ale użytkownicy Simplus , to także starsi , a nawet nardzo starzy ludzie i wytłumaczenie im zwracania pieniędzy komunikowanego sms-em jest praktycznie niewykonalne. Ale Simplus jest tani , suuuuper tani :-))))) ***locco - dzięki za "blu lajn info" ;-) , wprost nieiarygodne , zajrzyj zaraz na swoją skrzynkę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilku_Lodz pisze: 2004-11-02 12:51
    Rafals ty mi zasad nie tlumacz bo debilem nie jestem. Co do urywania kasy stosuje sie do komentarza ktory zamiescil na stronie BARTEK, przeczytaj sobie jego wypowiedz uwaznie i z nim sie targuj. Co do naliczania chodzi mi o to, ze system zliczania powinien byc zmieniony. Nie opiniuje bylej promocji darmowych rozmow bo wtedy linie byly by nieskonczenie zaladowane rozmowami godzinnymi... ten limit w oddawanie regulowal ten problem. A jezeli w obecnej promocji SS place za rozmowy za 27 gr (z rabatem) az do polowy 2005 to moze by zmiany wprowadzic na stale. A jezeli sprawdza sie slowa KAMILA200222 dotyczace sie HEYI to nie przypuszczam zeby byly wprowadzane rabaty tylko normalnie zostanie zmieniony cennik. MERK w koncu nie przesadzajmy. Porownajmy ilosc uzytkownikow SS a HEYI (to dla przykladu). Jakos HEYA daje sobie rade przy tylu uzytkownikach...nie wierze aby SS sobie nie dalo rady...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-02 13:01
    Twórcy SS są optymistami. Zakładają, że marka przetrwa aż do 1 maja 2005 roku :) Jeżeli plotki o obniżkach w Heyah się sprawdzą, pozmieniają się drastycznie oferty abonamentowe i nastąpią kosmetyczne zmiany w TakTaku i POPie, to nie wróżę świetlanej przyszłości tej ofercie, która już wcześniej darmowymi rozmowami rynku nie podbiła. Sam Sim+ jest o niebo lepszy od tej oferty. SS prawie nikt nie ma, więc nie ma do kogo dzwonić za 54 gr - 27 gr na drugi dzień. Lepsze jest już 7 numerów za 39 gr w Sim+, bo Plusowców jest x-razy więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-02 13:01
    Faktem jest , że w wypadku darmowych rozmów , zabieranie i oddawanie po czasie jest logiczne. W przypadku udzielania n% rabatów już nie , szczególnie po 5 dniach , czy po kwocie 2.5zł Tyle , że chyba dla tych blisko 3 milionów klientów , problem nie jest na tyle dolegliwy by rezygnować z Simplusa i tyle....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 13:17
    issa: Racja, jakby to był taki problem, to już dawno by ludzie z S+ pouciekali. A w SS to jest promocja, jakby zmienili cennik to powrotu na wyższe stawki by już nie było. A tak mogę w każdej chwili z tego zrezygnować, zmienić itp. w zależności od sytuacji na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-02 13:22
    A dla wiecznie niezadowolonych komentatorów, zawsze można własną sieć otworzyć i dać super stawki dla wszystkich. Pokazać co potraficie, przetarg się zbliża!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyzak.fm pisze: 2004-11-02 13:25
    Nigdy się wszystkich nie zadowoli jednym pasuje taka taryfa a drugim inna.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANCILLA pisze: 2004-11-02 13:38
    Stawka jest dobra ale faktycznie nie ma do kogo dzwonic...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-02 13:45
    nie jestem po 50. ani rolnikiem i jakos udalo mi sie nawet na rodzinie wymoc pozostawienie SS w domu (Mama jest strasznie oporna jesli chodzi o technike i woli ze stacjonarki dzwonic ale jakos wytlumaczylem roznice miedzy 1zl a 27gr, lub nawet 84gr i 1/1). sam tez sobie zostawiam jako 2. nr i Mama dziewczyny tez. robcie co chcecie - my wolimy gadac po 27gr ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-02 13:54
    ***issa: no mocne to o blu lajn:) ja swego czasu też miałem przejścia z nimi. Dziś kuleżanka była załatwiać ,że zapłaciła rachunek, ale nie załatwiła, bo nie miała przy sobie pisemnego upoważnienia właściciela telefonu! A tylko chciałą świstek im w twarz rzucić, że rachunek o który się pieklą zapłacony od wielu miesiecy jest i że przy stałym zleceniu i pokaźnych środkach na koncie bankowym nie ma siły by jakiś nie był zapłacony. uf - cała TPSA :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-02 13:56
    Problemem w SS jest posiadanie kogoś, do kogo można by dzwonić za te 27 gr. Ja z Heyah zrezygnowałem, bo nie mam nikogo w sieci, SS też nie. Dlatego tego nie kupuję. Nie przeniosę na siłę abonamentowców w rodzinie, którzy mają służbowe telefony. Drugiego telefonu kupować się nie opłaca. W Idei mam większość osób, do których dzwonię. W książce króluje w ogóle Era. Plus też się czasami pojawia. W Idei jakby obniżyli stawki wewnątrzsieciowe, co prawdopodobnie nastąpi po zmianach w abo i "gorączce abo", miałbym do kogo dzwonić taniej. Poza tym mam Profit i ciągle darmową kasę. Ostatnio za 1,22 zł dostałem 32,50 zł, czyli minuta po 3 grosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-02 13:59
    Każda oferta jest dobra, jeśli umiemy z niej wydusić jak najwięcej i płacić jak najmniej. Idea z profitem do takiego wyduszania się nadaje. Dodatkowo dają jeszcze 10 % przy doładowaniach. Mi to wystarczy. Darmowe rozmowy w SS mnie kusiły, ale dzwoniłbym chyba do biura obsługi, bo w gronie moich znajomych, rodziny, nie ma nikt SS. Ludzie słyszeli o tym i się śmieją.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-02 14:03
    W sumie różnice między cennikami prepaidów nie są aż tak znaczące biorąc pod uwagę "poza sieć" i smsy. Jednak porównując już bonusy u innych operatorów i promocje, to SS wypada bardzo słabo, gdy nie mamy do kogo dzwonić za 54gr/2.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 14:08
    KURESTWO PLUSA SIEGA ZENITU !!!!... oto jak dziala serwis informacyjny po 15 pazdziernika przy wprowadzeniu ktorego operator liczyl na pelne zrozumienie zasadnosci oplaty i \"udogodnienia\" zmian dla klienta...wyslanie smsa pod numer 2580 skutkuje otrzymaniem informacji o stanie uzycia konta w taki sam sposob jak mialo to miejsce przed wprowadzeniem oplaty !!!!!!!!! bez informacji o niewykorzystanych jednostkach..
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 14:09
    ....skutek? 29 groszy....ale to jeszcze nic!!!! dzwoniac pod numer 2580 uzyskujemy informacje ze polaczenie jest platne.....to juz wiemy...tu automat daje nam juz wiekszy wybor....bo pod 1 (jedynka) mozemy uslyszec informacje o stanie uzycia konta...a pod 2 (dwojka) o pozostalych niewykorzystanych jednostkach.....ale UWAGA !!!!! jesli wybierzemy pierwsza lub druga opcje to uslyszymy informacje...po czym...UWAGA !!!! glos slicznie nam podziekuje i rozlaczy nas !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 14:10
    ....zeby zatem uslyszec ile jednostek nam jeszcze zostalo...musimy zadzwonic po raz kolejny !!!!!! odplatnie !!!!! a jaka jest wartosc tej informacji o pozostalych jednostkach ????? w moim przypadku glos powiedzial mi ze zostalo mi jeszcze 2 min 30 sekund z pakietu plustobie...nie wspominajac wogole o istnieniu pakietu smsow i i ich ilosci !!!!! to co trzeba zadzwonic po raz trzeci ???? kochani rece opadaja i a czlowiek czuje sie jak wsrod szyderczych lupiezcow......nie ma na to sk........nstwo slow !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-11-02 14:11
    Jestem juz tym zmeczony i nie chce mi sie gadac przez telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 14:15
    a teraz o dniu pełnym satysfakcji...27 padziernika...gozina 16.45...biuro obslugi klienta...:"to rozumiem ze nie chce pan juz tego "telefonu" "? - zapytala delikatnie uprzejma mloda dziewczyna z obslugi...Nie, nie chce-dziekuje-odparlem...kilka minut wypelniania przez Pania wniosku o zmiane na koncie klienta, w milczeniu nie naklaniajacym mnie w najmniejszy nawet sposob do POZOSTANIA i KORZYSTANIA ZE WSPANIALYCH USLUG ABONAMENTOWYCH...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 14:17
    ...i za obopolnym milczeniem i zgoda obus stron, w tym jednej reprezentowanej przez pania a drugiej przeze mnie samego i przy pelnej mojej satysfakcji i szczesliwosci i podziekowaniu...pozegnalem sie z abonamentem Plus 40 i bez wielkiego zalu z milym numerem telefonu...jednak zastepowalnym na milsze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-02 14:22
    ***bach - o ile się nie mylę rezygnacja z abonentu w Plusie może odbyć się tylko przez Salon , nie zaś telefonicznieprzez Biuro Obsługi Klieta;-) Pre paidy witają , kolejnego użytkownika :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-02 14:23
    Jaki to "wniosek o zmiane na koncie klienta" ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-02 14:24
    "w milczeniu nie naklaniajacym mnie w najmniejszy nawet sposob do POZOSTANIA i KORZYSTANIA ZE WSPANIALYCH USLUG ABONAMENTOWYCH" - bądź pewny , że niedługo dostaniesz dużą kopertę z Polkomtela , nakłaniającą Cię do zostania w Plusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    smirak pisze: 2004-11-02 14:32
    ciekawe to co oni zapodali, jakos dziwna niepewnosc niby taniej ale nie tak znowu najtanie, ciagle to tylko promocje czasowe. Plus sie boi po prostu
    0
  • Users Avatars Mini
    tarak pisze: 2004-11-02 15:37
    jakies to nieciekawe. w plusa jakos nie wierze i tak juz chyba zostanie. tych samych swoich nikt nie ma to z kim mam rozmawiac taniej? mam w domu starter i jak jest ktos chetny to sprzedam;)
    0
  • Users Avatars Mini
    QweLL pisze: 2004-11-03 13:03
    Oferta super, ale nie na ten czas, zeby wchodzili z tym z pól roku temu, to by było OK, a tak rynek zdążył się już nasysić, i głównie dzięki Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-02 16:29
    ja tam wole jednak heyah!!! bo pewnie i tak bedzie tansza!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-11-02 17:21
    Sami swoi powinni zrobić coś z nieszczęsną ceną sms oraz dać choćby z 3 osobami ceny takie jak impuls stacjonarny. Wszak oferta ma być skierowana głównie do osób mieszkających na obszarach gdzie krucho ze stacjonarnym.. dziwna taktyka, ale cóż...
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-11-02 17:32
    **Alexander25 dokladnie tak, dziwna taktyka. Jeszcze co do newsa, rewelacja to nie jest ale zawsze cos
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-02 17:34
    Proszę o radę GOLOWICZÓW! Dostałem propozycję przedłużenia umowy w Plusie o 12 miesięcy w zamian za 50% rabat w taryfie Plus 40. Jednakże zmiana taryfy będzie skutkowała utratą rabatu, a wymówienie tej umowy karą w wys. 650PLN. Czy opłaca się przedłużać umowę z Plusem, kiedy ma dość do sporych zmian w abo? Co byście zrobili? Pozdrawiam wszystkich. Yanie PS. Może tylko tel. na kartę? Używam tel. tylko do gadania, czasami wysyłam sms-y.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziad pisze: 2004-11-02 17:36
    było drogo- to jęczeli, że drogo... było za darmo-.... co za ludzie!... proponuje stawkę -(minus) 5groszy... janosik wam dopłaci za wasze gadanie; kur..czaki- ktoś przebił oferte heyah i teraz sie zŁAPAni wsciekają hihi :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-11-02 17:45
    Soul Caliber- no przesadziłeś. SS jest lepsze np. od Idei dla każdego. W niektórych przypadkach także i od innych pre-paidów. issa- mój dziadek po przesiadce z Tak Taka też miał problemy z aktualizacją konta w Simplusie. Chodziło o to, że czasem nie wyłączał telefonu... ale szybko to pojął i nie ma problemów już. No i ma tanio :-) Niestety raczej nie zanosi się na zmiany liczenia za smsy, mmsy, gprs i swojaki. A szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-02 18:10
    no niby tanio jest ale ja jeszcze nie znam nikgo kto ma SS
    0
  • Users Avatars Mini
    ALEX pisze: 2004-11-02 18:14
    WSPOLCZUJE UZYTKOWNIKOM SAMI SWOI i simplusa!! tego wylaczani i wlaczania telefonu, mialem te sami swoi jeden dzien, ale dobily mnie te smsy prosze wlaczyc i wylaczyc telefon, acchh co za beznadzieja, rzeczywiscie jakies same niedobitki takie cos muszo miec
    0
  • Users Avatars Mini
    ALEX pisze: 2004-11-02 18:15
    niepatrzac na te wlaczanie i wylacznai, to bym se to wziol, gdy poza siec byly najtansze polaczenia!!! bo w sieci i tak niebde dzownil bo nikt w tym niema hahahahah
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-02 18:21
    bach - nie chciałbym Cię urazić, bo nie chcę ryzykować usunięcia z listy użytkowników tego zacnego serwisu... jednak podobnie jak nieznajomość prawa szkodzi, tak samo nieznajomość usług operatora komórkowego, z których się korzysta (chce korzystać czy chciałoby się korzystać) ma ten sam skutek. Raeczywiście wysyłając zapytanie K z pluskodem czy N na 2580 nic więcej się nie dowiesz ponad to co było przed 15 października. By się dowiedzieć o pozostałych "zasobach" na koncie czy numerze musisz zadać zupełnie inne zapytanie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 18:40
    ...issa...kontaktowalem sie z zywa osoba w cztery oczy w tak przeze mnie nazwanym biurze obslugi klienta...podpisujac taki ogolny blankiet do wszystkiego...ktory sie nazywa zacnie...wniosek o zmianie na koncie klienta...a ktorego skladnikiem jest wlasnie rezygnacja z umowy...tak to juz sobie poobili...i nie mam na to wplywu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 18:45
    wlo...szanowny i zacny Uzytkowniku...zadzwon sobie pod 2580 i poprobuj jakosci zmian...wtedy zapoznasz sie z ta zmiana...a jesli znasz jakies tajne zapytania...kody lub hasla pisane gdzies drobnym maczkiem przez operatora na niewiadomym szerokiemu kregowi uzytkownikow informatorze...lub znajdowanych jedynie za pomoca lupy w zasobach internetu...to poinformuj o tym uprzejmie nas wszystkich i nie opowiadaj o nieznajomosci uslug operatora... !!!! wiec gdzie to niby napisali????
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 18:46
    najlepiej jak powiadam zadzwon pod 2580 czyli yam gdzie niby powinienes i sprobuuj pogadac z automatem...napewno wdasz sie w mila i konstruktywna pogawedke... ;) ze skutkiem natychmiastowym...czyli jak pisalem...rozlaczeniowym
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-02 18:48
    Yanie - przy Plus 40 rzeczywiście nie wiem czy warto zastanawiać się nad pozostaniem jeśli korzystasz tylko z połączeń głosowych, szczególnie jeśli nie potrzebujesz nowego telefonu na raty ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-02 18:53
    bach - nie będę dzwonił, bo nie mam potrzeby, wolę to załatwić esemesem :-) Nie lubię gadać z automatami, pocztami itd. Że skutek pieniężny tego połączenia z automatej jest, operator poinformował każdego abonenta pisemnie już doś dawno temu. Pozwolisz, że jednak nie podam treści tych esemesów ponieważ nie chciałbym Cię w błąd wprowadzić podając coś co u mnie może tylko działać :-) Sądzę, że jako wytrawny internauta, także Ty potrafisz wyszukać tak prostej informacji, jaka ma być treść esemesa z zapytaniem na 2580 by otrzymać informację o niewykorzystanych pakietach...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 18:59
    ...wlo...jesli masz na mysli komunikacje z automatem na zasadzie typowo miedzyludzkiego zapytania ...czyli podazajac tym tropem sformulowania zapytania o tresci np: "do kur..... nedzy ile mam niewykorzystanych minut i smsow na koncie???"...to napewno masz racje ;) i z pewnoscia system odpowie na tak prosto zadanie pytanie jedynie slusznie i wlasciwie i bez omylki...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-11-02 19:00
    pomijajac twoje dzisiejsze fantazjowanie i bajdurzenie...bardzo Cie lubie :) za wywazenie i orientacje w wielu inych sprawach
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-02 19:05
    *Yanie: jesli juz chcesz zachowac nr w plusie to wymus na nich oferte z superkarta taka jak w najnowszej promocji bez telefonu. jesli nie zalezy Ci na nr to polecam sim+. SS tez dobre ale jak jestes mlody i rzeczywiscie mobilny to sim+ oferuje lepsze mozliwosci doladowan. SS na razie nie.. taktak heyah i pop tez nie sa zle ale sim+ team7 jest aktualnie imho najtanszy jesli tylko masz choc ze 2-3 osoby w plusie do ktorych dzwonisz i smsujesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-02 19:09
    bach - no to wyważenie napiszę, że tego typu informacji można szukać, ze 100-procentowym skutkiem w BOK-u operatora :-) Polecam szczególnie www.bok.plusgsm.pl - żeby się nie denerwować głupim gadaniem automatu czy nie dość, że mało wiarygodnym to i płatnym gadaniem konsultanta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-02 19:11
    Yanie - słuchaj klopsa! A propos... Nie sądzę by musiał to wymuszać - superkarta (a właściwie warunki superkarty) jest teraz w ofercie utrzymanościowej przecież...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-11-02 20:50
    issa - co do blue line - to od jakiegos czasu gdy usiłuje cos zmienic na koncie mam klopoty - telefon jest na żone ale jest załozony w moim mieszkaniu - wiec jak jest jakies prezyblokowanie u pani konsultantki z blue line to zadaje jej pytanie co ten telefon u mnie robi w mieszkaniu? bo o ile sobie przypominam to nie wyrażałem zgody na pismie by mi go instalowali - nie skladałem wniosku o załozenie telefonu - po chwili sprawdzenia pani informuje mnie ze telefon jest na zone a ja jej przerywam i mówie ze jest w moim mieszkaniu a ja nie skladałem wniosku o załozenie telefonu i ... zawsze babka daje sie przekonac bym mógł cos zmienic na koncie. Jak na razie mi sie udaje:)) Ostatnio przyblokowałem 0700 i 0300 ale pani namawiała mnie by zona upowżniła mnie do zmian na koncie hasłem. Po co jak zmieniam co chce. Choc ostatnio było juz ciezko :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-02 21:06
    Wlo & klops - dzięki za rady i utwierdzenie mnie w moich przemyśleniach. Pozdrawiam PS. Słyszałem, że w sim+ denerwują zwroty pieniędzy za połączenia z wybraną siódemką? A może warto poczekać na nowe taryfy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-02 21:34
    Yanie - dlaczego niby denerwują? Przecież nie musisz bez przerwy wyłączać i włączać telefonu każdorazowo po esemesie. Na pewno jeden więcej nie nie powinien być przyczyną powstania nerwicy :-) Podobnie wyłączenie i włączenie telefonu - nam takich, którzy po kilka razy dziennie to robią kiedy nie chcą odbierać telefonów a też takich, którzy kilka razy dziennie karty wymieniają w telefonie. Jeśli to nie jest problemem, to jedno wyłączenie/włączenie dziennie czy co kilka dni jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    Koleś pisze: 2004-11-02 21:57
    wiecie co plus wyprawia -płatne połączenie z kosultantem czy to nie idiotyzm.Czy się komuś coś popsuje czy potrzebuje informacji na temat swojej umowy w abonamencie trzeba zapłacić za pogawędkę z konsultantem.
    0
  • Users Avatars Mini
    abo_out pisze: 2004-11-02 22:45
    ***bach ja tez mialem satysfakcje jak podpisywalem ze nie przedluzam umowy z PLUSem 25 pazdziernika... i takich osob jak Ty i ja jest baaardzo duzo w ostatnim czasie w PLUSie ktorzy rezygnuja z abo:), sam przechodze na sim+
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-02 22:51
    Wlo - dziękuję za wszystkie informacje. Przechodzę z abo na kartę :-) Chyba, że pojawi się coś korzystnego w abo dla tych, którzy nie potrzebują nowego telefonu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-03 00:00
    Yanie - właśnie superkarta się pojawiła!! Zapytaj w jakimś punkcie - na pewno Ci powiedzą, że można wziąć zamiast PWA czy rabatu, na przedłużenie umowy. A warto przecież, bo ceny moim zdaniem lepsze niż w pre-paidzie biorąc pod uwagę możliwości abonamentu!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-03 00:04
    ss nie uzywam, ale mysle ze oferta jest naprawdę niezła i przykład ***klopsa najlepiej o tym świadczy. jak ktoś pokombinuje to przy korzystaniu z ss sporo oszczędza...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-03 02:45
    *wlo: wydaje mi sie ze Yanie nie bedzie korzystal z promocyjnych pakietow gprs. w tym wypadku jedyna przewaga abo nad sim+ jest mozliwe lenistwo abonenta - PZ jest cudowne ;) a co do superkarty - mogliby dla przedluzajacych jakis rabacik 10-20% strzelic, bo jak policzysz cene minuty w tym to jest dobrze ale nie rozowo...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-11-04 11:52
    dobra cena
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-11-17 19:07
    Taniocha, tylko, żeby to było w kwietniu! Ahh :/
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: