Nowa promocja w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 96

Od 30.07.2004 r. (do odwołania) w sieci Idea dostępna jest nowa oferta promocyjna „Sekunda po sekundzie” - adresowana dla nowych klientów indywidualnych. Idea zdecydowała się na wprowadzenie nowej promocji „Sekunda po sekundzie”, ponieważ łączy w sobie:

  • do 12 darmowych godzin rozmów

  • 1-sekundowe naliczanie

  • telefony w atrakcyjnych cenach - w tym rynkowe nowości - SIEMENS C65, SIEMENS CX65

Decydując się na skorzystanie z promocji ‘Sekunda po sekundzie’ abonent otrzymuje pakiet darmowych godzin wraz z 1-sekundowym naliczaniem. W promocji dostępne są wszelkie telefony zgodnie z cennikiem w ofercie Idea dla Ciebie. Korzyści dla abonenta zależą od wybranego przez niego planu taryfowego:

Korzyści dla abonenta

  Czas dla Ciebie 1-sekundowe naliczanie
Nowa Idea Optima 30
Nowa Idea Optima 60
60 dodatkowych minut miesięcznie przez 6 miesięcy (razem 6 godzin) Sekunda bez opłaty abonamentowej przez 6 miesięcy
Nowa Idea Optima 90
Nowa Idea Optima 120
Nowa Idea Optima 240
60 dodatkowych minut miesięcznie przez 12 miesięcy (razem 12 godzin) Sekunda PRO bez opłaty abonamentowej przez 12 miesięcy

1-sekundowe naliczanie dotyczy wszystkich połączeń, a nie tylko tych z dodatkowego pakietu godzin. Otrzymane darmowe godziny wymienne są na SMS-y (1 minuta = 4 SMS-y) i można je wykorzystać na połączenia w ramach sieci Idea (bez połączeń na numery specjalne i bezpłatne).

Nową ofertę Idei prezentowała będzie silna kampania reklamowa w TV, radiu, na billboardach oraz w prasie oraz materiały reklamowe i informacyjne w punktach sprzedaży, a także działania BTL.

W sieci Idea od 21.07 do 30.09.2004 r. dostępna jest nowa oferta promocyjna SEKUNDA PO SEKUNDZIE, dostępna dla obecnych abonentów Idei, korzystających z taryf Nowa Idea Optima 15-240 i Pakietu Domowy. Decydując się na skorzystanie z oferty, obecny abonent Idei otrzymuje pakiet dodatkowych godzin (Czas dla Ciebie) wraz z sekundowym naliczaniem od początku połączenia (Sekunda PRO).

Opinie:

Opinie archiwalne (96):

Komentuj

Komentarze / 96

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2004-07-30 16:18
    Niby fajnie ale tylko do sieci idea... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2004-07-30 16:27
    ja tam z idei wychodze bo to juz mnie denerwuje. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-30 16:29
    ej no? Przecież to już było!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2004-07-30 16:29
    Lennox : dobrze że i o centymert. p00zdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2004-07-30 16:31
    To jest kpina!!!! W POPIE naliczanie sekundowe jest bezplatne a z nas abonamentowcow robia dojne krowy. Ja jestem w idei dla firm i jak idiota place co miesiac abonament i nawet nie mam naliczania sekundowego od poczatku. Gdybym chcial cos takiego aktywowac co miesiac bym musial placic 18 zl. abonamentu!!!! Jak tak dalej pojdzie %#$@$%#@ te durna siec!!!! Jak mozna prepaidy traktowac lepiej od firm!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lopez pisze: 2004-07-30 16:34
    co za syf!!! robia z nas durni, albo i z siebie!! pierd.... JUDEA!!
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2004-07-30 16:38
    **PAWLOK: ALE WZAMIAN MIAŁEŚ CHOLERNIE TANI TELEFON, MASZ CO MIESIĄC RACHUNEK Z PEŁNYM BILLINGIEM I INNE TAKIE KTÓRYCH PREPAIDOWCY NIE MAJĄ !!! COŚ ZA COŚ !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-30 16:47
    A doczytaliście??? To jest tylko dla NOWYCH klientów!!!! Co za granda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2004-07-30 16:52
    ****LENNOX: ROZUMIEM TWOJĄ WŚCIEKŁOŚĆ, JA TEŻ SIEDZĘ W ABO I TEŻ W JUDEI LECZ MIMO TO PO CZĘŚCI ROZUMIEM POLITYKĘ ŻE SMS I POŁĄCZENIA SĄ TAŃSZE PRE NIŻ W ABO. MÓWISZ ŻE FONY NIE BĘDĄ DOTOWANE. CZYLI CENA NP. S55 SKOCZY Z 99 NETTO NA 199 NETTO, ALE W PRE ZA TEN TELEFON MUSIAŁBYŚ WYDAĆ 1099 NETTO !!! A TO JUŻ JEST RÓŻNICA.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2004-07-30 16:55
    błehehehehehhe olejcie abo, robią Was w konia, 2 lata przymusu a co to może być w ciągu tych dwóch lat? lepiej zrezygnować z nowego tela na razie i obserwować sytuację a propos PANIE KALINOWSKI KOŃCZY SIĘ LIPIEC CZEKAM NA GPRS W POPIE !!!!!!! TANI !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2004-07-30 16:55
    TaDeO pelny biling to niepotrzebna raczej rzecz. Tak samo nowy tani telefon, ja kupilem nie dla telefonu ale potrzebowalem srodka do komunikowania!!! Wolalbym nie miec bilingu ale miec tanie polaczenia i naliczanie sekundowe! Nie wiem czy wiecie ale w POPie nastepna obnizka od 15 sierpnia - minuta 72 gr. brutto, sms 12 gr. A co z abonamentowcami, moze nalezy zrobic jakis protest i jednego dnia na 2 godziny wstrzymac wszystkie polaczenia???? Co Wy na to???
    0
  • Users Avatars Mini
    sikora pisze: 2004-07-30 16:55
    ale i tak jes lepij niz w erze czy plusie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2004-07-30 16:59
    ERA i PLUS to inna para kaloszy!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2004-07-30 17:00
    Pawlok dlatego ja zmieniam abo na POP. słuchawkę wykorzystam tą z abo ( s55 ) i już. Taniej mnie wyjdzie utrzymywanie do końca umowy najtańszego abo ( mam mixa ) plus 50 brutto co miesiąc na doładowanie niż posiadanie mixa za 60,99 pln !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-07-30 17:00
    ***TaDeO - a kto Ci powiedział że te telefony kosztują po 1099 - to jest kolejna ściema ze strony operatorów. Jak chcą to niech sprzedają te telefoniki po 1099 i zobaczymy ilu bedą mieli klientów, jeśli nie będą mieli oni nto i nie bedą mieli producenci słuchawek - jeśli tak to Ci ostatni urealnią (czyt.zmniejszą) cenę i dla człowieczka na końcu tego łańcuszka bedzie o wiele wiele taniej. Tak swoją droga to opy mają bardzo bardzo niskie ceny na słuchawki i jest to o wiele mniej niż 50% tego co podają !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-07-30 17:00
    **Lennox nie tak ostro , spokojnie bo ci pikawa wysiądzie .Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-07-30 17:02
    Oferta kiespka... Natomiast jesli ktos dzwoni prawie tylko do Idei, to mu się opłaci. Z NIO 90 ma Sekundę PRO i w przeliczeniu 60 groszy za minutę, sms za 15 groszy. Zupełnie jak we wprowadzanym Heyah ;D Chociaż w pragtyce bardzo trudno korzystać z telefonu w taki sposób, żeby dojść do podobnych rezultatów cenowych. No i abonament 90 zł. trzeba co miesiąc opłacać, czy się gada, czy nie... A jak się jeszcze za dużo podzwoni, nawet do Idei, to można się przestraszyć po otwarciu koperty z fakturą...
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2004-07-30 17:02
    tomi ja nie mówię że kosztują, natomiast twierdzę że gdyby wprowadzili zestaw pop z s55 to zapewne by kosztował 1099 netto !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-07-30 17:03
    A tak wogóle to pisze że "1-sekundowe naliczanie dotyczy wszystkich połączeń" ,czyli nie tylko do sieci Idea , tak mis ie wydaje przynajmniej
    0
  • Users Avatars Mini
    IDEA POP pisze: 2004-07-30 17:08
    Kurwa mać ja tu czekam na GPRS już %#$@$ drugi tydzień od zajebanego fartownego 15-tego lipca a tu %#$@ normalnie kaplica i co,kiedy bedzie ten GPRS??? Wszystkie sieci go mają a IDEA w co leci,w %#$@$%#@%&%@$%# ten GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-07-30 17:10
    He, he - ale mnie tu niektorzy smiesza, "na zlosc babci odmroze sobie uszy"... No dobrze, nie bedziecie przedluzac abonamentu (choc przypominam ze: 1. nikt was do tego nie zmuszal tylko sami podpisaliscie cyro 2. dostaliscie taniej telefon i wlasnie go splacacie) i co dalej? Zrezygnujecie z komorki i nbedziecie porozumiewac sie przez tam-tamy? Wolne zarty - albo wezmiecie inne abo - byc moze u innego opa - lub przejdziecie do prepaida. Ja przyznam sie szczerze tak wlasnie robie - przechodze z abo do prepaida, cyro mam jeszcze przez 3 tygodnie. Pozdrawiam wszystkich ktorzy nie histeryzuja.
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2004-07-30 17:12
    ***Lennox: zgadzam się z Tobą. Taki układ byłby bardzo uczciwy. Może to niedługo nastąpi. Zmiany w abo w idea mają być we wrześniu. pożyjemy - zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-07-30 17:26
    ***Lennox, i bardzo dobrze zrobisz. Wiesz strategia opow jest taka aby zlupic z nas jak najwiecej i to jak najmniejszym kosztem. Z kolei nasza strategia (konsumentow) jest aby sie nie dac i kombinowac aby najtaniej wyszlo. Dlatego najwazniejsze to nie ulegac emocjom i kalkulowac co jest dla nas najkorzystniejsze. I nieco OT, zawsze mnie smieszylo jak widywalem czasem blondynki ktore rozmawialy przez super fona i dawaly taki tekst "ale szybko, bo polaczenia drogie". Po co im taki superfonik? A wszystko to kalkulacja kosztow, zyskow i strat. Do wszystkich - kalkulujcie i nie dawajcie sie zlapac na lep typu przyslowiowy fon za 1 zl, ale ceny rozmowow jak za mokre zboze, Opy to nie dobrzy wujkowie - odbija sobie w dwojnasob. Pierwsza dziale narkotyku mozecie dostac od dealera nawet za darmo - ale pozniej nie liczcie na to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-07-30 17:38
    dokladnie ludziska dokladnie ;-) BTw Ciekawe kiedy bedzie w abo dostepna Motka E398 albo SE k700i ;-) No i ciekawe jak dalej potoczy sie walka pre-paidow i do ilu zejda z cenami :P
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-07-30 17:43
    promocja to bybyla wtedy gdyby optima 30 po wyczrpanie minut byla w cenie Idea Mega + wypasny fonik, a ie to ze czlek musi wybierac -albo rozsadne rachunki albo badziew w kieszeni :( Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-30 17:54
    Idea robi sobie jaja z klientów. Kasowanie za naliczanie sekudnowe jest po prostu niesmaczne w kontekście tego, co dzieje się w pre-paidach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-30 17:55
    TaDeO - zapewne... Oni nie kalkulują ceny słuchawek dla tych, którzy dużo dzwonią i mniej... Teoretycznie, którzy mniej dzwonią (mniej płacą) nie powinni potrzebować (również ze względów materialnych) drogich telefonów. Ale skoro tak, to średnio użytkownik pre-paida płaci 30 zł miesięcznie, co daje 360 zł rocznie - łącznie z opłatą za usługi. No to głupi tylko by do takiej kalkulacji dawał prezenty w postaci telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2004-07-30 17:57
    Idea rusza za cywilizacją................ dziś się dowiedziałem że wprowadziła kartę SIMteligent
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-30 17:58
    IDEA POP - na GPRS to Ty czekasz odkąd kupiłeś starter... Coś taki nerwoey - nagle potrzebujesz GPRS-u a przez cały okres użytkowania POP-a był Ci niepotrzebny? Ja, gdybym w prepaidze potrzebował GPRS-u, już w momencie zakupu bym przemyślał sprawę. Ale jeśli Ci nie zależało, aleo jeśli podszedłeś do sparwy tak, że co innego Ci się bardziej opłacało a GPRS jak będzie to będzie... No wybacz - teraz się tylko ośmieszasz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-30 18:00
    Longman - w kapitalizmie strategią każdego jest złupić swojego konsumenta jak najbardziej - Twoja firma (jeśli pracujesz, a jeśli nie to i tak to będzie się do niej odnosić) ma dokładnie taką samą strategię - niezależnie czy będziecie sprzątać ulece, czy sprzedawać żyletki, czy budować huty :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2004-07-30 18:00
    ***wlo: dlatego będe powtarzał że jest w porządku sytuacja gdy masz układ tanie usługi - drogi telefon i na odwrót. Aczkolwiek zgadzam się że w abo sekundowe mogłoby być standardem za free a minuta w granicach 1,20 tak jak wcześniej pisał Lennox !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-07-30 18:25
    oferta ciekawa, szkoda tylko ze kilka miesiecy temu juz podpisalem umowe:(
    0
  • Users Avatars Mini
    bakulik pisze: 2004-07-30 18:27
    *locco: Jest i dla obechnych klientów: www.idea .pl/portal/map/map/ promotionso?promo_id=56960 (2 spacje). *Sebastian: SIMteligent jest chyba od początku tego roku, a może od lutego, marca... Dokładnie nie pamiętam.
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2004-07-30 18:31
    *** sebastian to jakos dlugo zwlekales z dowiedzeniem się, al eprawda sim inteligent wprowadzila max miesiac temu
    0
  • Users Avatars Mini
    bakulik pisze: 2004-07-30 18:42
    *komunista: Podpisywałem umowę w maju i dostałem SIMteligent. To chyba więcej niż miesiąc temu, nieprawdaż?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-30 18:55
    TaDeO - rozpędziliśmy się aż za bardzo chyba. Taktowanie sekundowe naprawdę w nielicznych krajach jest standardem. W większości jednak jest to płatna opcja, a nawet nie jest dostępne - przejżyjcie sobie taryfy niemieckich sieci... (mówię niemieckich bo to blisko, najczęściej przeglądam i mam od czasu do czasu informacje z pierwszej ręki na temat ichniejszego GSM-u).
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-30 19:03
    ***wlo: to o Sami swoi to prawda, widziałem, chcesz cennik? ALe to ściema jest że za darmo, trzeba w kółko dołądowywać , żeby za darmo było.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-30 19:03
    Oferta normana (była fajna gdyby ktoś rok temu ją wypuścił). Ta tak to norma i niewarto się pachać do nocnika z reką pełną złotóweczek. Pozdro 1/1 rządzi !!
    0
  • Users Avatars Mini
    aluc pisze: 2004-07-30 19:15
    Ech jak czytam niektóre wypowiedzi to mi się od razu lepiej robi i mam humor do końca dnia dobry. Zrozumcie ludzie że jak dostajecie SE T610 za 1zł, albo Siemensa CX65 za 120,78 zł to nie dostaniecie warunków takich jak w prepaidzie. Co do dotowania telefonów to jak chcesz zapłacić za telexa 500 zł to weź mega. Z Sekundą Pro wychodzi przy małej 0,53 do idei/ 1,05 do innych a przy dużej 0,40 / 0,80, a jak dłużej gadasz to wystarczy ci sekundowe po pierwszej minucie które w mega jest za darmo. Co do Idea Firma naliczanie 1/1 kosztuje 12,20 a w najwyższych 6,10 a nie 18,30. Poza tym są teraz promocje gdzie 1/1 w ITF200 i 400 jest za 1 zł z fajnymi telefonami w niskiej cenie. Co do cen telefonów za 1000 i wyżej. OPY podają cenę producenta z roczną gwarancją i bez simlocka. Tak to wygląda. Jak chcesz to kupujesz taniej w komisie bez gwarancji.
    0
  • Users Avatars Mini
    P88 pisze: 2004-07-30 19:29
    Przecież to już było! Czas dla Ciebie w grudniu 2003!
    0
  • Users Avatars Mini
    k.zu pisze: 2004-07-30 21:29
    co za kaszana nadal pop najlepszy..........
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-30 21:29
    Ale dziecinni jesteście :-/ W Idei to ja już telefonu i tak nigdy nie kupię bo to dla mnie jest najgorsza firma, w któej po 2 tygodniach od braku płatności blokują telefon, ma kretyńską bramkę SMS a obsługa i usługi są najgorsze. Niemniej jednak jak się chce mieć telefon za złotówkę to niestety, ktoś musi za to zapłacić a nie ma nic za darmo - są drogie rozmowy. A poza tym nikt nikogo nie zmusza - kup sobie jeden z drugim komórę na allegro czy Wolumenie czy do tego hejka popa czy cokolwiek. I co , źle ? A to że telefon używany lub być może kradziony... wasze ryzyko i obciach,.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-07-30 21:37
    Coś ruszyło. Lepsze to niż nic. Już za rok pewnie sekundowe naliczanie będzie standardem. Ale co z GPRS w POPie??????? Mają na to nieco ponad DOBĘ:DDD Ciekawe czy im się uda dotrzymać słowa. Ciekawe też w czym leży problem takiego opóźnienia???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 21:55
    *** Gonzlaes 15.54 - czy tylko Idea ? Zapomniało Ci się dopisać jeszcze Plus i Era , czyba , że Plus wprowadził do abo dla fizycznych ( nie Efekt Plus) bezpłatne 1/1. Czy w wypadku Ery i Plusa to jest "smaczne" ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 22:02
    *** Lennox - jak Cię czytam , to mi się wydaje , że w rozpaczliwy sposób próbujesz umotywować swoje odejście z Idei , to znaczy przekonać sam siebie i chyba masz z tym problemy. Jak czytam o SE K jakimś tam , to nie wiem, czy śmiać się czy płakać ? Czy Ty sobie zapaliłeś trawki ? No dobra żaruję , a teraz na serio. Po co Ci taki ekstra telefon jak np. Motorola V500 , SE T610 , Siemens SL55 ? Czy jesteś w stanie skorzystać z czegoś więcej niż wysyłania sms-ów i połączeń głosowych ? Masz Nokię 6100 i to Ci nie wystarcza ? O co Ci tak naprawdę chodzi ? Z całym szacunkiem , ale Twoje n-krotne wypowiedzi mnie nie przekonały. Masz 6100 to zmień na Mega 150 , lub 350 , bo wiem , że płacisz (jeśli to prawda) rachunki rzędu 120-150 zł. Dostaniesz do Mega i 1/1 i co tam będziesz chciał. Przeczytaj raz jeszcze co powiedziałeś pod koniec 19.45 i zastanów się o czym Ty mówisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 22:05
    Dostajesz w Idei z pocałowaniem w rączkę , Mega 350 (abonament 122 zł brutto) , umowa na rok , sekundowe naliczanie gratis także na rok i do tego pakiet sms-ów. Stu sms-ów.... To mało ? A z tym telefonem to ... a zresztą napisałem powyżej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 22:11
    *** janusz X- a co byś powiedział , gdyby Twój pracodawca spóźnił się z wypłatą dla Ciebie dwa tygodnie ? Pominąłbyś ten fakt wzruszeniem ramion ? O jakich usługach mówisz ? Jeśli jesteś pewny , że wiesz co mówisz.... Bramka sms ? Może i kretyńska ( bo spam)... Ale darmowa. Jest i mBox poza tym. Ja jestem w Plusie i w Idei i w jednej i w drugiej sieci są jakieś plus i minusy. W życiu bym nie powiedział , że Idea czy Plus są ( i będą) najlepsze na świecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2004-07-30 22:12
    sekundowe ale ni na stale
    0
  • Users Avatars Mini
    Happy pisze: 2004-07-30 22:13
    A ja mam Tak-Taka i wlasnie przeszdlem na nowa taryfe Happy (te sekundowe naliczanie i 77gr brutto do wszystkich sieci :) . I nie musze placic jakiegos tam abonamentu. Dzwonie ile chce. Jak nie chce to nie dzwonie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 22:27
    Nie widzę w tym nic dziwnego , bo w sumię płacę więcej od Ciebie. Jeśli nie rozumiesz - "ja płacę i mogę płacić ok. 100zł, powiedzmy 120zł z vatem, za abonament powiedzmy 100 min. (stawka za minutę 1,2zł) tyle że sekundowe MUSI być za darmo". Już rozumiesz ? Już mnie nie przekonuj. To co piszesz jest bez sensu zupełnie. Nokia = wiocha itd. Daj spokój. Im więcej słów tym większa marność- taka bibilijna mądrość.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-30 22:43
    ***Issa, 19:55 : oczywiście, że jest to niesmaczne w przypadku wszystkich trzech operatorów. Ale tak się składa, że to Idea robi promocję z darmowym naliczaniem sekundowym, ba - atut ten podkreśla w nazwie promocji. Możesz byc pewien, że jeżeli Era czy Plus zaproponują podobną promocję, to jako jeden z pierwszym zamieszczę stosowny komentarz :). Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2004-07-30 22:58
    Lennox- ja sam mam bzika na punkcie telefonów i wymieniam co kilka miesięcy, ale to już przesada. Nokię 6100 nazwać wiochą? Wiele osób chciałoby mieć ten telefon? Jak NOKIA 6100 to wiocha, to SIEMENS C 35i to chyba zadupie? Ja używam SAMSUNGA V200 i co z tego i wcale moich dawnych telefonów nie nazywam przestarzałymi, itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 23:14
    Jeśli próbujesz mnie obrazić , to niesty Ci się to nie uda. Zresztą próbowałeś już walczyć ze wszystkimi przy okazji innego newsa. Jakbyś chciał zobaczyć jeden z moich telefonów to zapraszam na moją stronę. Chciałem Ci tylko pokazać jakim jesteś hipokrytą lecąc do Plusa i najeżdżając na Idee i Erę. Czy w Plusie będziesz miał 1/1 gratis ? Módł się byś w ogóle mógł jej aktywować w okresie trwania promocji. Nie odbierz to jako złośliwości , ale przed zakupem telefonu Twoich marzeń polecałby Ci lekturę słownika ortograficznego. A sobie zasad interpunkcji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-30 23:16
    Komentarze typu: jak chce się mieć telefon za złotowkę w abo to musisz płacic drożej za usługi nie są do końca uczciwe. W Czechach wiążąc się z opem umową dajmy na to 2 lata, dostaję taniej telefon i tańsze usługi, właśnie dlatego, że jestem przewidywalnym klientem, z ktorego można wyliczyć dokładnie koszty i zyski. Inna rzecz, że ze względu na nasycenie rynku, ilość oferowanych opcji zostania klientem sieci komórkowej jest większa niż u nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 23:20
    A jeszcze jedno. Smartphony, Symbian? Ale czad. To musi być coś fajnego. Przeglądarka internetowa w telefonie ? Zazdroszczę. Choć chyba jednak nie za bardzo ;-) Gdyby Cię zmylił mój host to specjalnie dla Ciebie mogę pojawić się jak dżin z butelki "pod" hostem z Plusa , ba nawet z Polkomtela , albo z Ery. Co do tego "nie jakieś tam WAPy" , mógłbyś napisać z jakiej części promocji "Promocja gprs" korzystasz ? A jeśli już przejdziesz do Plusa , to z którego pakietu będziesz ostro korzystał na swoim telefonie ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-07-30 23:21
    mam nadzieje,ze w koncu bedziemy miec 1/1 w abo.....ja jestem w idei i jestem zadowolony, mam Mege 350 i nie musze patrzec na zegarek:-))) ale szkoda ze 1/1 nie jest za free.....czekam na to!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 23:36
    A gdybyś *** Lenoź chciał się dowiedzieć mojego zdania na temat taryf poszczególnych operatorów , to spieszę napisać , że nie ma lepszych taryf "na start" niż taryfy Plus z pakietami na miarę do tego , oraz rewelacyjną i unikalną Strefą Plus. Trudno jednak nie dostrzec przy okazji wysiłku , który wkłada Idea w usatysfakcjonowanie klienta przez tworzenie ofert/promocji od Pop , przez Plan Dzienny , Mega , Mierz Wyżej , Potrójna Okazja , po taryfy IdF i Plan Premium. Erze zaś należą się bezapelacyjnie słowa pochwały za Happy i "Więcej i taniej". I to też oczywiście nie koniec. Chcieć , to znaczy móc. W tym wypadku znaczy to - chcieć dostrzec coś dobrego w czymś.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-07-30 23:43
    mi sie w idei podoba, ze ma promocje dla stalych abonentow, nie tylko dla nowych i to przez caly czas... w erze dla stalych abonentow to jedna promocja do tej pory byla poza ta promocja MMsow.....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-30 23:44
    Wybacz malutką literówkę w Twoim nicku , w poprzednim komentarzu. :-) Pozdrawiam i na zakończenie. Jednak zastanów się nim coś napiszesz , bo jeśli jednak już się do kogoś/czegoś czepiam , choć to nie najwłaściwsze słowo , to z reguły staram się by miało to pokrycie w faktach , jak widzisz. I odczep się od Idei , albo bądź sprawiedliwy dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-07-31 00:09
    No i bardzo fajnie,tylko szkoda ze w idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    rever pisze: 2004-07-31 00:13
    a mi sie podoba :) i chyba rzaden z opow nie pokazal czegos takiego hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 00:21
    Happy - ja dokładnie tak samo mam w abonamencie :-) Lennox - jak Cię lubię, tak proszę, nie nazywaj mnie frajerem, OK? Bo daleko KAŻDEJ prepaidowej ofercie z "darmowym sekundowym" do oferty abonamentowej (przy rachunkach o jakich mówisz) nawet z "płatnym sekundowym dla frajerów"... Twoje przemyślenia są MÓJ DROGI zupełnie nieprzemyślane - sam nie wiesz czego chcesz - chcesz dobrego telefonu do obrazków, wysyłania ich... tanio :-) Wysyłaj - w którym z tych nowych prepaidów możesz? Jakiego masz? Moja żona ma 6100 i jak ją znam kiedy za dwa lata (a ma ją już rok) powiem, że czas zmienić, pewnie tak jak z 8210 powie, że przecież ma bardzo dobry telefon. I po Twoim ostatnim poście wyszło, że potrzebujesz telefonu do pokazywania nie do korzystania jednak. Bo jeśli byś tak namiętnie korzyustał z możliwości jakie dają nowoczensne telefony, na pewno rachunki nie zamykałyby się w kwotach o jakich mówisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 00:25
    Lennox - może z Twojego doś płaskiego punktu widzenia abonamenty są kiepskie. Z mojego, jak nieraz mówiłem, ŻADNA nowa oferta prepaid nie jest lepsza od mojego, niskiego abonamentu - ale przemyślanego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-31 00:39
    ***wlo - tak sobie siedze i czytam co tu piszecie, a najbardziej mnie ubawił Twój post z 15.55 - nie dlatego, że mi się nie podoba, ale jakoś w kontekście Twojego przywiązania do Plusa - sprowokował mnie do odświerzenia Ci pamięci i pnownego wyciągnięcia owego wniosku po przeanalizowaniu tego co napiszę. OtóżwWedle Twoich wyliczeń taki prapaidowiec daje Opowi średnio 720zeta za dwa lata, więc jak to określiłeś "No to głupi tylko by do takiej kalkulacji dawał prezenty w postaci telefonów". Hmm... o ile się nie mylę to jakieś 10 miechów temu właśnie Plus zasłynął w postpaidzie najlepszymi chyba (jeśli chodzi o łowców aparatów - choć nie tylko) promocjami typu: Abo za 10zł + prezent.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 00:46
    JS1 - wiem - ale sam zauważ, że mówisz o POSTPAIDZIE :-) A tam jaka jest średnia? Sam z tej promocji skorzystałem i synowi kupiłem aktywację. Jednak to nie to samo - kontrakt 2 lata i ta średnia - ponad 5-krotnie wyższa niż w pre-paidzie. Widzisz różnicę? Także w moim rozumowaniu? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-31 00:46
    W promocjach tych (chodzi o tą najlepszą) średni miesięczny koszt najniższego abonamentu bez dodatkowych wodotrysków wynosił dokłądnie 23,89zł, a więc sporo mniej niż wspomniane przez Ciebie 30zł. Tymczasem - mimo tego Plus zaoferował na dodatek fantastyczne jak na tamtą porę ceny słuchawek - bodajże T610 (październik 2003) kosztował 303zeta JEDYNIE brutto. Czy więc uważasz, że w Plusie siedzą głupki, które bez odpowiedniej kalkulacji wypuściły taką promocję przy takiej cenie tego - wtedy chyba jednego z bardziej pożądanych - telefonów? Bo ja myślę, że raczej głupkami nie są - mają wszystko doskonale przekalkulowane, telefony kupują w pewnych przypadkach po rewelacyjnych cenach (w tym przypadku wychodzi, że MUSIELI kuppić T610 PONIŻEJ 303zł brutto) a wlaśnie tylko nam Klientom wciska się przy każdej okazji jak to drogo operatorzy muszą płacić za słuchawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 00:53
    Lennox - ile razy mam powtarzać? Jeśli bym miał za darmo, zazdrościłbyś mi mojej taryfy :-) Mam płatny i momo, że jest to , przeliczając na cenę minuty, podobna stawka jak w prepaidach, nie wmówiszmi, że abonament jest w takiej sytuacji gorszy :-) Gadanie o gadam kiedy mi się chce albo nie gadam kidy mi się nie chce jest poroniony - ja gadam ile potrzebuję - a potrzebuję mniej więcej tyle samo co miesiąc i est to 2,5-4 godziny (odbieram 3-krotnie więcej co punktuje mi przy ocenie w PWA). Twoje podejście jest nieco dziwne - wiadomo, że nikt na siłe własnych pieniędzy nie wydaje - nie myśl, że tego nie rozumiem - studentem byłem wieki temu - w czasach kryzysu, o którym Ty nie masz pojęcia - wiem co to znaczy, teraz mam rodzinę na utrzymaniu - w POLSCE ;-) Ale npowiedz mi - jak to możliwe, że Nokia 6100 do dla Cieie staroć? Ile wydajesz na telefony, skoro nie wydajesz na nie żeby je mieć tylko używać - wiesz co mam na myśli...
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-31 00:54
    CHodzi mi o to, że NIKT nie zagwarantował Plusowi, że weźmie więcej niż te 23,89zł brutto. NIKT. Myślisz, że ryzykowali z taką ilością telefonów? Pewnie jakaś część wyników za ten rok na to pytanie odpowie. Ja jednak myślę, że prawda jak zawsze jest tylko jedna ale nigdy jej nie zpoznamy. Moim zdaniem operatorzy z premedytacją wykorzystują niewiedzę szeregowych użytkowników i gdyby nie typowi laicy, którym uda się przy zawieraniu 2letniej umowy wcisnąć za złotówkę jakiegoś C60, czy 3510i - na dodatek przy wysokim abonamencie - to ceny telefonów trochę lepszych musiałyby być jeszcze wyższe niż są. Dla tych laików prezentowane są też ceny - niby poza promocją - kosmiczne i wzięte z księżyca - wyceniane 3 razy więcej niż ten sam zestaw w prepaidzie z dodatkową kartą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-31 01:01
    Dokładnie tak. Tyle, że naiwnych nie brakuje. Pryzjdzie sobie ludzik do salonu, popatrzy, zobaczy Nokię za 2300 i się cieszy, że opek daje mu ją jedynie za 600 PLN :). prosta zasada wzajemności.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-31 01:02
    A Idea z Erą prezentują w zakresie słuchawek typową zmowę - w najniższym abo szkoda obecnie cokolwiek kupować. Natomiast niestety prawda jest taka, że gdy ktoś teraz chciałby zawrzeć umowę i ma zamiar wydawać więcej niż 60zł miesięcznie - to jeden z nowych prepaidów będzie dla niego tańszy niż abonament. Niestety - taki to kraj. A podobno prepaid z założenia ma być dla tych niewiele korzystających. Niestety z obecnego rynku prepaid wynika jeszcze jedna rzecz, która się raczej sprawdzi. NIE BĘDZIE REWOLUCJI W POSTPAIDZIE. BO PO CO? Inni obniżą i wszyscy będą mieć mniej. Nauczeni doświadczeniem prepaidów operatorzy dadzą sobie spokój - bo tak mieli dobrze w tym segmencie, aż się Erze zachciało Heyah. WArunkiem zmian w postpaid jest kolejny (najlepiej 2) op spoza układu - dopiero wtedy jest szansa. Ale kto wejdzie z pozycją na tyle silną aby dyktować stawki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-31 01:03
    Jestem tylko ciekawy, co handlowcy z MPunktu mówią klientom, którzy podpisują umowy w Plusie i widzą - w warunkach umowy - taką Nokię 6100 za ca. 2000 PLN, kiedy identyczna stoi na półce za niecąły 1000, bez aktywacji i sim-locka?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 01:05
    Ja telefony wymieniam co dwa lata - kiedy dostaję od opeartaora... Czaem częsciej - mamkilka aktwacji i nie zawsze użytkownik (jak moja żona) chce nowy telefon, poza tym mam przyjaciół, którzy wymieniają telefony pozostawiając sobie stare - dzięki takiej operacji mam np. 6610. JS1 - matko! nie chodzi o śrendią z danej promocji - w 2003 roku średnia z abonamentu w Pusie wynosiła chyba 160 żłotych podczas gdy z Simplusa 30 - o tym mówię. T610 w tamtym okresie był intensywnie promowany wspólnie przez SE i Plusa, więc zarówni producent jak i operator dużo dolkładali do telefonu - na pewno nie 303 złote kosztuje ten telefon :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 01:12
    JS1 - już napisałem, że kalkulują to nie na ilość sprzedanych telefonów w określonej niskiej taryfie (są te ceny przecież i tak zróżnicowane) a z uwzględnieniem korzyścii w ogóle jakie mają z klentów post-paidowych. Porównaj sobie śrdnią 160 złotych (albo 155 nie pamiętam) do 30 w Simplusie!! Nawet jeśli sprzedali tych telefonów w najniższej taryfie kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy, to i tak się to zbilansuje. A co się zbilansuje w pre-paidzie? O czym w ogóle mówimy?
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-31 01:25
    Fakt to jedynie to, że w prepaidzie liczymy 2 lata, a może nie być tego nawet miesiąca. A umowa to umowa - i tu sieci maja klienta na pełne 24 miechy. Wszystko inne jest niewiadomą. Pozatym podajesz wskaźnik postpaidu razem z firmami. To uważasz za prawidłowe porównanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-31 01:33
    JS1 - tak, uważam, że to prawidłowe porównanie. Firmy oprócz tego o czym mówimy mają dodatkowe bonusy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-31 01:41
    JS1: jak to Plus kupił telefon typu SE610 poniżej 303 zł? Chyba coś ci się zdrowo pomieszało. Każdy operator dotuje telefony na kwotę X, której dokładnie nie znamy, ale jest to spora kwota. Jeśli Plus kupił wtedy SE 610 za dajmy na to 1000 złotych, to dokładał do każdego klienta 700 złotych licząc że mu się zwróci. Niestety zakupy przez opów telefonów po 300 złotych (tego typu!) to są bajki i o tym zapomnij. Na pewno kupują taniej niż ceny detaliczne ale moim zdaniem różnica może wynosi 30-40% ale nie 80 czy 90%.
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-07-31 01:47
    a mi się wydaje, że szykuje się również rewolucja w post-paidach. opy będą chciały zatrzymać post-paidowców przed migracją do pre-paida bo to im się bardzo opłaca. jak widać, wszystkie promocje są do sierpnia/września. moim zdaniem wtedy nastąpi mały przełom w abonamentach. ceny w post-paidzie napewno spadną do poziomu pre-paidów, jednak stopniowo w drodze rywalizacji między opami.
    0
  • Users Avatars Mini
    v-i-c-t-o-r pisze: 2004-07-31 02:07
    tak czytam wasze wypociny i zastanawiam sie czy ktory kolwiek z was (chcacych E700 za 99zl w abo za 35zl/m-c + 1/1 + moze jeszcze umowa na 12 m-c....) wiecie co to ekonomia..??? komu o sie ma oplacac??? operator to nie pomoc spoleczna!!!! chcesz popa, to sobie kup i nie narzekaj ze w abo jest drogo!!! ja place srednio 310-330 zl (w judei) sluchawle mam 6150 i nie narzekam:D umowe podpisuje tylko dla dod minut i uslug no i na 12m-c. jak mi sie zepsuje to w komisie kupie za smieszne pieniadze nastepna! chcesz zabawke do chwalenia sie na blokowisku to kup sobie dresiarskie BMW:) a nie E700 (ktore 3 wiekszych dresow ci ukradnie:D)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-31 03:55
    *** Lennox 01.39 i *** Lennox 20.51 - "dziwi mnie natomiast twój że tak powiem "brak tolerancji" dla poglądów innych, jeżeli są one sprzeczne z twoimi". Hmmmm ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-07-31 15:03
    TO ZAMIAST SIE WSCIEKAC DURNI NAIWNIACY CO DALI SIE NABRAC NA ABO TO POCZEKAJCIE NA KONIEC UMOWY I IDZCIE DO PRE-PAID. i NIE ZAPOMINAJCIE O TYM CO WY MACIE A CZEGO PRE-PAID NIGDY MIEC NIE BEDZIE: MOZECIE Z A W S Z E SKORZYSTAC Z TELEFONU, A W PRE-PAIDZIE JAK SKONCZY SIE KARTA I NIE BEDZIE W POBLIZU ZADNYCH KIOSKOW ALBO COS W TYM STYLU ALBO JAK NIE BEDZIECIE SAMI MIEC PRZYSOBIE ZDRAPEK TO SE CHOCBY I NAJLEPSZEGO PRE-PAID-a W DUPE WSADZIC MOZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-07-31 16:35
    szkoda ze dodaja te gratisy na 6 lub 12 m-cy
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-07-31 18:20
    ech ludzie! nie kłóćcie się o pierdoły. KAŻDA taryfa jest dla jednych popiepszona a dla innych fenomenalna. Tak było jest i będzie :) I z GPRS w popie nici widzę (to tak off-topic) :D
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-07-31 21:44
    moze dzi wlacza zostalo sporo czsu ~4,15h
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-07-31 21:48
    era swego czasu dala bonus 20 zł a konto 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    Polothx pisze: 2004-07-31 22:48
    Dobra teraz rzuce pare moich uwag po przeczytaniu waszych. mam abo w erze i wziełem go bo raz mialem darmowe 200 minut poza abo(40) i tel wtedy był ok ale juz wtedy cosa sie mówiło o zmniejszaniu dotacji na telefony i zmniejszaniu cen tylko kurde dlaczego zmniejszanie cen zaczeli od prepaidów??czy to nie jest smieszne zamkniete kolo - zmniejszają ceny w pre ludzie tam idą spada dochód z abo więc nieopłaca sie dotować tel.....i tak dalej jakaś lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-08-01 10:49
    *Polothx: bo w prepaid najłatwiej zmniejszyć dotację. Rozmowy z postpaid będą drogie jeszcze kilka miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    anabelka pisze: 2004-08-01 17:13
    niektorzy tu pisza o tym plusie...jakby to nie wiadomo jak super siec byla.....plus w jednym jest liderem w najdrozszych cenach polaczen w szczycie w pre-paidzie...i tu nie ma dyskusji...to fakty! co do innych rzeczy to wielu ma inne zdanie odnosnie np. jakosci plusa,ktora jest tylko przecietna!
    0
  • Users Avatars Mini
    Simon pisze: 2004-08-01 23:05
    najwazniejsza rzecz to dobra reklama, a na to plus nie szczedzi i potrafi sprzedac gowienko zawiniete w pazlotko i twierdzic, ze jest to fantastyczny cukierek
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2004-08-01 23:16
    HEYAH I TYLE
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-08-02 09:57
    ta promocja sekunda po sekundzie dla nowych abo jest bardziej pomieszana niz dla obecnych. wybierajac NIO30-60 abonent otrzymuje bezplatnie naliczanie 1/60 + 6,1 aktywacja usługi, (6m-cy) NIO 90-240 Sekunda pro 1/1 + 6,10 aktywacja (12m-cy). Ciekwae czy tak tez bedzie wygladał w przyszłości podział bezpłatnego naliczania w abo, czy moze jednak pojdą wreszcze na całośc
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-08-02 11:19
    Idea zdziera kasę za co tylko może - dziś dostałem SMSa, że kończy mi się ważność karty profit i jeśli chcę dostać nową, muszę wysłać SMSa za 3,66 z VAT. rotfl
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 13:17
    anabelka - obudź się... albo może lepiej śpij dalej ;-)Simon - A jeśli dajemy się na to nabierać, to nie śwadczy źle o Plusie, tylko o... Eskimosach???Opanuj się - takie opinie tylko potwierdzją to o czym nikt nie chce mwoć - durni są Polacy i tele! A wyjątki? Wyjątki są i zawsze mają lepiej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-02 13:22
    ***Lennox chcesz miec fajny tel to sobie na niego oszczedzaj i kup go sobie na wolnym rynku. Ja od kilku lat kazdy tel kupuje na allegro albo w komisach , zawsze z papierami i gwarancja . Przy przedluzaniu umowy z Era wolalem zrezygnowac z telefonu a wziac darmowe minuty , rabat 50 % na abo i nr promocyjny 97 % taniej. Mialem SE T68 i ale zaczal sie psuc i kupilem sobie Eryka T65 z ekranem monochromatycznym i w zupelnosci mi wystarcza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-02 13:26
    Oczywiscie choruje na SE T610 i T630 ale jak mam za niego dac 800 zl to wole wydac te kase na dodatkowe minuty w TT ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-08-03 14:38
    co tu dużo gadac w abo coś musi sie ruszyć a naliczanie 1s za free wydaje mi sie najłatwiejszym krokiem, pytanie tylko kiedy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-04 01:21
    ***mardall myśle że nie tak szybko jakbyśmy chcieli ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: