Nowa promocja "Wrześniowa" w sieci NOM

Newsy
Żródło: NOM
Opinie: 11

Regulamin promocji "WRZEŚNIOWEJ" w sieci NOM:

I. Warunki uczestnictwa w Promocji "Wrześniowej" 

  1. Promocję "Wrześniową" organizuje "Niezależny Operator Międzystrefowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 183, zwana dalej "NOM". 

  2. Promocja "Wrześniowa" obejmuje osoby i podmioty zwane dalej "Klientami", które: 

    1. są Abonentami Telekomunikacji Polskiej S.A. i podpiszą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z NOM w okresie od dnia 1 września 2003 r. do dnia 30 września 2003 r. (włącznie), przyjmując jako podstawę rozliczeń taryfę TELE1044 zgodnie z "Cennikiem usług świadczonych przez NOM Sp. z o.o." ("Nowi Klienci TELE1044"), lub 

    2. są Abonentami Telekomunikacji Polskiej S.A. i podpiszą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z NOM w okresie od dnia 1 września 2003 r. do dnia 30 września 2003 r. (włącznie), przyjmując jako podstawę rozliczeń taryfę BIZNES1044, KORPO1044 lub PRO1044 zgodnie z "Cennikiem usług świadczonych przez NOM Sp. z o.o." ("Nowi Klienci Biznesowi"). 

  3. Warunkiem uczestnictwa w Promocji "Wrześniowej" jest zawarcie z NOM umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas nieokreślony zgodnie z pkt 2 niniejszego Regulaminu i wyrażenie w formie pisemnej zgody na udział Klienta w Promocji "Wrześniowej", poprzez złożenie podpisu na regulaminie promocji. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych może być zawarta osobiście w siedzibie NOM lub za pośrednictwem Przedstawiciela Handlowego lub Partnera Handlowego NOM albo w trybie korespondencyjnym. Warunkiem udziału w Promocji "Wrześniowej" w trybie korespondencyjnym jest doręczenie do NOM do dnia 15 października 2003 r. (włącznie), prawidłowo wypełnionego i podpisanego egzemplarza umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz podpisanej kopii regulaminu Promocji "Wrześniowej". 

II. Zasady Promocji "Wrześniowej" 

  1. Promocja "Wrześniowa" trwa od dnia 1 września 2003 do dnia 30 września 2003 ("Okres Trwania Promocji"). 

  2. W Okresie Trwania Promocji Nowi Klienci Tele1044 i Nowi Klienci Biznesowi nabywają prawo do korzystania na poniżej określonych specjalnych warunkach z usług telekomunikacyjnych przez kolejne 12 (słownie: dwanaście) miesięcy począwszy od pierwszego okresu rozliczeniowego po podpisaniu Umowy ("Okres Realizacji Promocji"). 

  3. W Okresie Realizacji Promocji Nowi Klienci TELE1044 korzystają z wyboru jednej z dwóch opcji korzystania z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez NOM rozliczanych na następujących warunkach: 

    1. "rabat na usługi międzystrefowe": obowiązuje rabat obliczany od łącznej kwoty należności za połączenia międzystrefowe w każdym okresie rozliczeniowym w Okresie Realizacji Promocji w wysokości 10,44%

    2. "darmowe minuty na usługi dostępu do Internetu"

      • poprzez numer dostępowy 1044 32 257 86 40 - dla Abonentów z warszawskiej strefy numeracyjnej, 

      • poprzez numer dostępowy 1044 22 571 66 04 - dla Abonentów z obszaru całego kraju, z wyłączeniem warszawskiej strefy numeracyjnej, 

      obowiązuje cena 0,00 zł za każdą minutę połączenia (w godzinach 18:00 - 8:00 przez siedem dni w tygodniu), wykonanego w ramach pierwszych 54 minut połączeń w każdym okresie rozliczeniowym w Okresie Realizacji Promocji. 

  4. W Okresie Realizacji Promocji Nowi Klienci Biznesowi korzystają z wyboru jednej z dwóch opcji korzystania z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez NOM rozliczanych na następujących warunkach: 

    1. "darmowe minuty na usługi międzystrefowe": obowiązuje cena 0,00 zł za każdą minutę połączenia wykonanego w ramach pierwszych 20 minut połączeń w godzinach szczytu w każdym okresie rozliczeniowym w Okresie Realizacji Promocji, 

    2. "rabaty na usługi międzystrefowe, międzynarodowe oraz połączeń do krajowych sieci telefonii ruchomej"

      • na połączenia międzystrefowe obowiązuje rabat obliczany od łącznej kwoty należności za połączenia międzystrefowe w każdym okresie rozliczeniowym w Okresie Realizacji Promocji w wysokości 10%

      • na połączenia międzynarodowe obowiązuje rabat obliczany od łącznej kwoty należności za połączenia międzynarodowe w każdym okresie rozliczeniowym w Okresie Realizacji Promocji w wysokości 15%

      • na połączenia do krajowych sieci telefonii ruchomej: 

        1. poprzez numer dostępowy 1044 32 257 86 44 - dla Abonentów z warszawskiej strefy numeracyjnej o wskaźniku strefowym 22, 

        2. poprzez numer dostępowy 1044 22 571 64 44 - dla Abonentów z obszaru całego kraju, z wyłączeniem warszawskiej strefy numeracyjnej, 

        obowiązuje rabat obliczany od łącznej kwoty należności za połączenia do krajowych sieci telefonii ruchomej poprzez numery dostępowe w każdym okresie rozliczeniowym w Okresie Realizacji Promocji w wysokości 5%

  5. Nowi Klienci Biznesowi zobowiązani zgodnie z "Cennikiem usług świadczonych przez NOM Sp. z o. o." do uiszczenia opłaty minimalnej, uzyskują uprawnienie do skorzystania z zasad rozliczeń, o których mowa w pkt 3 powyżej jedynie w takim zakresie, w jakim realizacja rozliczeń zgodnie z tymi zasadami nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia należnego NOM do kwoty niższej niż opłata minimalna netto. 

  6. Rozliczenie usług świadczonych na rzecz Klientów w Okresie Realizacji Promocji, zgodnie z zasadami rozliczeń określonymi w pkt 2-4 powyżej, zostanie dokonane w fakturach VAT wystawionych Klientom za okresy rozliczeniowe, objęte Okresem Realizacji Promocji. Udzielenie rabatów, określonych w pkt 2-4 powyżej, zostanie wyszczególnione w fakturach VAT wystawionych Klientom za odpowiednie okresy. 

III. Pozostałe zasady Promocji "Wrześniowej" 

  1. Promocja "Wrześniowa" nie może być łączona z innymi promocjami oferowanymi przez NOM w okresie jej trwania. 

  2. W przypadku zmiany planu taryfowego rabaty ulegają zniesieniu i nie przechodzą na nowo wybrany plan taryfowy. 

  3. W przypadku niewykorzystania w jednym Okresie Realizacji Promocji przysługujących darmowych minut na usługi międzystrefowe lub, w zależności od wyboru opcji promocji, na usługi dostępu do Internetu - minuty niewykorzystane nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-09-01 23:56
    Bardzo ciekawa promocja! Skonczyła się wakacyjna, gdzie rozmowy były za darmo, w określonych godzinach, a teraz jest rabat na międzystrefowe 10,44% i 54 minuty DialUpa po 18-stej za darmo!
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-09-02 00:19
    NOM będzie miał chyba coraz więcej klientów...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-09-02 00:20
    Nieźle! NOM, się teraz stara pozyskać TPsianych klientów!, oczywiście użytkowników planu standardowego, a jakże inaczej! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-09-02 00:26
    Nom, ciekawa ta promocja NOM. Napewno dzieki niej NOM zdobedzie cennych klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    dark pisze: 2003-09-02 01:44
    Szkoda, że zapominają o aktualnych abonentach. Ale to chyba już standard u wszystkich operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-02 09:36
    dark: masz rację - stary klient to jak stary człowiek - niech sobie żyje o ile będzie płacić, ale niech nieczego nie oczekuje. Ale tym razem skpnęlo trochę i dla starych (przynajmniej mozna uniknać placenia prowizj za rachunki).
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-09-02 09:38
    Jak to dobrze, że oprócz TP są jeszcze inni operatorzy. Przynajmniej telekomuna tak się nie panoszy. A pamiętam jeszcze czasy, gdy na założenie telefonu czakało się ponad dziesięć lat...
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-09-02 10:49
    dosyć ze długo sie czekało to jeszcze jakie kase sie płaciło
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-09-02 10:51
    Ale i tak do Dialogu im daleko....
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-09-02 11:18
    **barnie - ale niewątpliwie zaleta NOM-u jest to ze nawet "stary klient" jeśli mu nie będą odpowiadały ceny tego operatora to nie musi korzystac z jego usług bo nie ma zadnych dodatkowych stałych opłat (jak np. abonament).
    0
  • Users Avatars Mini
    VOYTEC pisze: 2003-09-02 22:29
    I o co Wy macie pretensje ??? NOM nie pamięta o \\\"starych\\\" klientach ??? A wspomniane już darmowe godziny rozmów przez całe wakacje to co ??? Oj chyba odwrót od TPsa przewrócił niektórym w głowach ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: