Nowa taryfa "Jedyna"

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 334

Era w dniu 25 listopada br. wprowadzi nową taryfę "Jedyna".

Nowa taryfa "Jedyna" to:

  • 70 minut lub 280 SMS-ów w pakiecie 48,80 zł brutto miesięcznie

  • 70 gr brutto i SMS: 17 gr brutto, w pakiecie przy porównywalnych wydatkach miesięcznych na abonament

  • ceny za połączenia poza pakietem: 73 gr brutto i SMS-y: 18 gr brutto

  • naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy

Nowa taryfa będzie dostępna wyłącznie w świątecznych ofertach sieci Era skierowanych do nowych klientów.

Opinie:

Opinie archiwalne (334):

Komentuj

Komentarze / 334

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 16:40
    czekam na _pelen_ cennik.. :) wiecej moich wynurzen news nizej.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-11-23 16:40
    eee, ale kicha
    0
  • Users Avatars Mini
    Ciapek pisze: 2004-11-23 16:41
    Jedna Jedyna Era... i kropka! ;) A telefony? Ja chcę motkę E395 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gufi pisze: 2004-11-23 16:41
    o mada faka !
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 16:42
    Poczekamy zobaczymy. Ciekawe tylko czy będą dostępne jakieś telefony do tego
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2004-11-23 16:43
    zeby byl ryczalt na wap jak kiedys ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jasior pisze: 2004-11-23 16:43
    Dziwna ta era ciągle zwala od idei
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-11-23 16:43
    Jedna idea i jedyna era, ciekawe co jeszcze wymyślą?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 16:44
    *** Ciapek -- wez sie ciapnij w swoja glowe, co? co bys chcial? 5 gr / min i p910i za zlotowke na 12 m-cy? ale wtedy i tak pewnie bys sie czepial, ze nie dodaja do umowy lodowki, sokowirowki, hydromasazera, walka do ciasta, kulek na mole i nie wiadomo czego jeszcze.. bosh, znow sie zacznie maraton narzekan.. biedni z was ludzie, wiecznie niezadowoleni.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-11-23 16:44
    kiszka, bo tylko jedna taryfa, a jakby kcial ktos numer za 10che miesiecznie to idei nie przebije
    0
  • Users Avatars Mini
    pess pisze: 2004-11-23 16:44
    a wiecie ile bedzie kosztowal k700i w idea dla firm??
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2004-11-23 16:45
    IDEA POWINNA PODAĆ ERĘ DO SĄDU !!! NIC NOWEGO NIE POTRAFIĄ WYMYŚLIĆ ??? Najbardziej obrzydliwa sieć w Polsce- ERA.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2004-11-23 16:45
    ciekawe ale na stronie już ten news zniknął
    0
  • Users Avatars Mini
    nuncjusz pisze: 2004-11-23 16:46
    a telefony to gdzie ???????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    nuncjusz pisze: 2004-11-23 16:47
    dżejk - nikogo nir obchodzą nieobiektywne opinue pracowników idei, takie jak twoje
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 16:47
    Ciekawe to porównanie taryf na zdjęciu powyżej
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2004-11-23 16:48
    a telefony są milczeniem...hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 16:49
    WOW!!!! Ale dowalili!!! Ja poproszę! REWELACJA:))))) ALE CENY SPADAJĄ!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ciapek pisze: 2004-11-23 16:49
    **Q! - ja narzekam?: Dobrze wiedzieć.... Nie. Dla mnie to bardzo dobra oferta, a liczę się z tym, że motka jak coś nie będzie tania, tylko czekam czy będzie. Kończy mi się właśnie abo w Erze i dobrze byłoby sobie przy tym zmienić telefon. W tym momencie Ty bardziej narzekasz, że inni narzekają :P
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 16:49
    Tyle tylko, że i plus i idea do tych taryf oferują dotowany aparat a zobaczymy co u ery
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2004-11-23 16:49
    zastanawia mnie tylko tylko napis na tej fotce: specjalna oferta świąteczna - kolejna tylko promocja czy taryfa na stałe
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 16:50
    CZEKAMY NA SZCZEGÓŁY! Na razie wygląda fantastycznie! Mam nadzieję, że z czasem będzie też dla obecnych coś takiego!!! :) Bo ceny są molto fantastico!:) A byłem pewien że Era ma jeszcze Asiora w rękawie! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 16:50
    no dobra, przemysle to jeszcze raz (bo pewnie niewielu bedzie chcialo sie zajrzec nius nizej :P).. idea jest "jedna", era "jedYna", a plus sie zrobi jako "jedynKa".. :P poza tym czekam na szczegoly.. i na T610 w rozsadnej cenie (czyli w takiej jak obecnie lub max 199 netto).. poza tym gprs -- pakiety logiczne (czyt.: tanie i nie taktowane co 25 mb :P) i w ogole.. :) a moze ryczalt znow? marzenia, ale kto wie? :P bo jesli bez fona to niewiele taniej niz w TT, ale za to umowa pewnie na 24 m-ce -- wiec jaki sens? no i gdzie moj m65 za max 299 brutto? :P (to zart:) poza tym wysokosc abo i ilosc minut mi odpowiada -- dotychczas z 25 mins (60/30) musialem sie ograniczac, a tak to pewnie bedzie mozna spokojnie korzystac.. :) poza tym poza abo min w tej samej cenie -- kieszen w razie czego nie boli.. :) (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 16:51
    ja pracuje w Idei i jestem zdania, że oferta jest w miarę ciekawa ale mixa 50 z pakietem Rozmowy 10 to nie przebije bo w takim połączeniu ja mam 54 minuty do wszystkich i 25 minut do Idei za 50zł, tu wszystko będzie zależało od cen telefonów
    0
  • Users Avatars Mini
    vikinger pisze: 2004-11-23 16:51
    Dzwonie do Biura Obsługi Era i sie pytam o ta taryfe, a babka error, nic na ten temat nie wie, hehe ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 16:52
    Jak takie coś jest na święta, to już zacieram ręce na to co będzie po świętach!:) Nie sądzę, żeby było droższe, a skoro będzie w tych granicach cenowych to nie mogę nic innego zrobić jak tylko wyszczerzyć się od ucha do ucha i zakrzyknąć gromko: BRAWO ERA!!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    MycHaH pisze: 2004-11-23 16:52
    hm, nowa taryfa ... ale czy obecni moga na nia przejsc?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 16:52
    ***vikinger: jak ma wiedzieć? Pewnie dopiero GOL się dowiedział:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2004-11-23 16:53
    nuncjusz- one są niestety obiektywne. To tak, jakby, np. sieć PLUS GSM starała się wdrożyć jakąś nową taryfę, a za miesiąc na rynku pojawia się PLUZ GSM korzysta z pomysłów PLUS-a, obniża koszty o kilka groszy i co?? Przecież Era już któryś raz z kolei kopiuje pomysły (przypomnę, ponad dwa lata temu IDEA wprowadziła taryfy NOWA IDEA OPTIMA, a potem Era NOWA ERA MOJA). Zbieg okoliczności? Plusa szanuję za to, że potrafi coś sam wykombinować.
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-23 16:53
    Era zastosowała taktyke talibów, fajnie że ceny z przebiciem ale proponowałbym troszkę większą wyrozumiałość dla abonentów od działu planów taryfowych PTC.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 16:54
    sorry *** Ciapek -- to bylo do *** silgin'a.. zwracam honor.. :) wiesz, to tak w przyplywie emocji.. :P bo to co teraz mam (juz poza cyro) to wola o pomste do nieba (25 mins + 25 sms za 50 pln + ryczalt 10), a tu taki kwiatek.. :) poza tym do ery nic nie mam i nie chce sie za bardzo z nimi rozstawac.. :) no, dawac to T610, nie najnowsze cudo, ale podobajace mi sie w rozsadnej cenie! :) ciekawe czy tylko dla nowych czy na przedluzenie tez? :) same znaki zapytania, podobnie jak bylo z jedna idea.. :) no nic, czekamy.. :) aha, pewnie watek szybko sie rozwinie.. przynajmniej do czasu pelnego cennika (o ile bedzie w osobnym niusie).. z zamknietymi oczami stawiam 250 komentarzy w 24h.. :P pzdr. *** Ciapek.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 16:55
    wykombinować - A MIX... te hasło należało do Idei dobrze się sprzedało to wszyscy to wprowadzili
    0
  • Users Avatars Mini
    MycHaH pisze: 2004-11-23 16:57
    dżejk - Plus czasem i wykombinuje jakas nazwe ale potem sie jej za bardzo trzyma i powstaje "nazwa oferty 5487"
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 16:57
    A Idea z POPem to nie spapugowała? A podszywanie się pod Heyah tobyło niby ok? A żółta kropka to niby nie zgapiona od Heyah? Dajmy spokój sporom o nazwy - Jedyna nie Jedyna - stawki REWELACJA! :) I to się liczy! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mrowa pisze: 2004-11-23 16:57
    przecież jest napisane że ta taryfa tylko dla nowych i na święta. Jest to odpowiedź do taryf idei. W erze nowe taryfy dopiero styczeń-luty. A to to tylko żeby za dużo klientów nie stracić w wyniku nowych taryf idei. Era czekam na proste zasady dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-11-23 16:58
    Jak widać Era to gówno!!!NIc nie potrafią sami wymyścec wspomniana kopia NIO,IDK,Nowy POP, o teraz to...
    0
  • Users Avatars Mini
    Nick pisze: 2004-11-23 16:58
    BRAWO !!! ERA THE BEST !!! :))))) dżejk - jesteś głupi, Era jest liderem rynku i to PTC wymyśliła rewolucyjną markę HEYAH !!!!! Ale dostanie Orange-idea i PLUS-kwa po łapach! hehehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2004-11-23 16:58
    Czas na --- JEDEN PLUS
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-23 16:59
    no niestety oferta mojej ulubionej sieci :-) jest nieco kiepsciarska. biorac sima w idei bez tel mozna miec minutke wszedzie za 50gr i sms za 13gr brutto a wewnatrz idei polaczenia nawet za 27gr brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:01
    *** mrowa: Era żeby nie stracić klientów to daje ciekawe warunki przy propozycji a nowych klientów jej dużo nie potrzeba ponieważ nie chce przekroczyć 40% udziału w rynku a ta promocja jest tylko po to by nie zostać sto lat za murzynami
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 17:02
    Opłacalność tej taryfy w stosunku do Idei bedzie zależała od telefonu. Bo rzeczywiście jeżeli go nie będzie bardziej opłacać się bedzie 50% w Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2004-11-23 17:04
    bysr; uważaj bo jeszcze kiedyś wdepniesz w to gówno
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:05
    *** zol82: zgadzam się z Tobą w zupełności i to samo powiedziałem znajomemu który pracuje w Erze
    0
  • Users Avatars Mini
    josss pisze: 2004-11-23 17:05
    S U P E R !!! :-) A pewnie po Świętach będzie też coś podobnego dla obecnych abonentów! :-) Ceny bardzo bardzo dobre! :-) Ja jestem zachwycony i uważam że Era świetnie to rozegrała! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:06
    *** jerry1 -- jasne, nikt nie chce sie rozwijac aby miec 40% rynku i wiecej, zwlaszcza era.. bzdury.. no nic to -- na razie nie komentuje wiecej bo co komentarz to jakies pseudonaukowe wywody maluchow.. :P gdzie szczegoly? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-11-23 17:06
    p.s Nowa Idea Optima-nowa era moja(smsy wymienne na minuty);idea dla kazdego-era tak tak dla kazdego;nowy pop-taktak identyczne stawki koszty obniżone o 3 gr a smsy wyzszy o 2;teraz to gdzie różnica jest 2-5groszy,pozatym oferta idei jest uniwersalna dla wszystkich klijentów, zarówno dla starych i dla nowych dostepna..era niemiecki szajs...
    0
  • Users Avatars Mini
    josss pisze: 2004-11-23 17:06
    Jak do tego jeszcze będzie telefon to chyba usiądę z wrażenia - bardzo to będzie wtedy opłacalne! S U P E R!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-11-23 17:07
    Jedna + jedyna = PLUS GSM :) Rozumiem ze te pola na kolorowe operator 2 i 3 to porownianie do ofert idei i plusa???
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-11-23 17:08
    ***przemopk nie bardzo jesli juz to idea i plus ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:09
    ***Q!: przeczytaj sobie artykułek "w polsce nie opłaca się być najlepszym" a zrozumiesz o co mi chodziło... a jak nie wiesz o czym mówie to nie nazywaj mnie maluchem
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:10
    *** locco -- zgadzam sie, ceny jak najbardziej rewelacyjne jak dla mnie! :) no i jak dobrze czytac jakis normalny komentarz wsrod tych oszolomow.. :) czekam na szczegoly.. :) ale mysle, ze era nie odbiegnie zbyt od konkurencji (np. platne BOA, itp. to akurat mnie grzeje bo to nie rozmowa lokalna i nie dzwoni sie kilka(nascie) razy dziennie).. czekam na _dobry_ gprs! ile razy jeszcze to powtorze? :P no i t\T610 za max 199 netto.. :) czy ja nie jestem monotematyczny? buahaha! :P pzdr. *** locco.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-11-23 17:12
    No troche to krzywdzące dla starych klientow ze nie moga sie przelaczyc na ta taryfe... mimo to ceny wygladają nieźle..pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:12
    *** jerry1 -- czytalem ten watek, i to dokladnie.. :) chodzi mi o to, ze to raczej nie zatrzyma ery! no i co z tego, ze bedzie miala obowiazki? jesli sie tego przestraszy to okaze sie firma niedojrzala do rynku konkurencyjnego (czyt.: takiego jak w polsce, bo konkurencji jeszcze nie ma).. a jesli Cie urazilem to wybacz, ale takie moje zdanie.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-23 17:12
    No bardzo ciekawie się Era zaprezentowała - ceny rzeczywiście najlepsze na rynku - zwłaszcza dla osób kupujących proste taryfy na gwiazdkę - moim zdaniem zdecydowanie strzał w 10! I dostają ode mnie za to 10 pkt! Gratulacje!
    0
  • Users Avatars Mini
    era pisze: 2004-11-23 17:13
    ...a co z dotychczasowymi abonentami ery? 1,80gr za min rozmowy w szczycie / moja25 start - to wymaga ZMIANY!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ciapek pisze: 2004-11-23 17:14
    **Q!: spoko zdarza się heheeh, ej ludzie nie narzekajcie tak, bo to Idea zaczęła z tym ściąganiem swoimi żółtymi rękoma.... era się odgrywa i tak powstaje to głupie kółko. Jednak mam nadzieję, że będą telefony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-11-23 17:15
    *** DO WSZYSTKICH, mam wiadomosc z pierwszej reki, ze telefony do tego tez beda w rewelacyjnych cenach!!!! Era jednak nie odpuscila i jak zwykle zaskoczyla.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek pisze: 2004-11-23 17:15
    Zawsz Era bezczelnie zrzyna od Idei, ale to juz szczyt: "Jedyna Era" - buahahahaha. Taka strategia zawsze beda Idee doganiac, a nie wyznaczac nowe standardy na polskim rynku, jak to robi zolta siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2004-11-23 17:15
    Smutne że ani ERA ani Plus nie chcą wprowadzić nowych taryf tylko karmią nowych abonentów promocjami. Doją nas do ostatniego momentu. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 17:15
    ***Q! - masz coś do moich wypowiedzi??
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-23 17:15
    ***jerry1: Ja też się zastanawiałem i wydaje mi się że żadne dodatkowe obowiązki nie zatrzymają Ery w ekspansji. Raczej będzie chciała wtedy już po maxie abonentów pozyskać i będzie jeszcze taniej. A taniej będzie jeszcze bardziej także dlatego, że regulator będzie cisnął. Ja bym się tym nie martwił więc za bardzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 17:17
    ***Bolek - skąd masz te wiadomości? Powiedz coś więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-23 17:17
    ***Bolek: skoro będą tanie telefony, no to rzeczywiście konkurencja w tym momencie nie ma szans. DO tego dobra reklama i Era zgarnie światecznych klientów. A mam nadzieję, że już wkrótce będzie też możliwość migracji do tej taryfki:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:17
    *** Q!: wiesz dzięki czemu sieci obniżają koszty połączeń a mają ciągle wysokie zyski dzięki temu, że obniżają koszty stałe m.in. właśnie dlatego w JI płatny jest billing, w momencie kiedy do Ery doczepi się URTiP to koszty stałe wzrosna jej i to drastycznie, ta oferta jest ciekawa i już dawno to napisałem ale czekam na cennik telefonów bo to on będzie warunkiem czy ktoś weźmie tą "promocję" czy nie
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:18
    *** zol82 -- o co Ci chodzi? czy ja komentowalem gdzies Twoja wypowiedz?!
    0
  • Users Avatars Mini
    mrozio pisze: 2004-11-23 17:20
    A ceny w TAK-TAK będą na poziomie 73 gr. za minute oraz 18 gr. za SMS?
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 17:20
    **Q! - nie mówie że moją ale napisałeś " na razie nie komentuje wiecej bo co komentarz to jakies pseudonaukowe wywody maluchow."
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-23 17:20
    dalszy ciag rozbudzania apetytu abonentow przez ere 10pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-11-23 17:22
    na poczatek dalem ocene odpowiednia do newsa czyli jeden a dlaczego to chyba kazdy sie domysla paranoja!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:22
    nie wierze że PTC zgodzi się na migrację do tej taryfy dla osób które mają w tej chwili wyższy abo, a on jest wyższy już przy 40 czyli najbardziej popularnej taryfie w Erze
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-11-23 17:22
    ***jerry1: w idea24online masz dostepny biling za free !! zamawiasz sobie i dostajesz pdf\'a dokladine takiego samego jak na drukowanym rachunku !
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:23
    gdybanie gdybaniem, ale *** Bolek moze miec racje.. era juz nie raz zaskakiwala (in + :P) cenami sluchawek.. :) *** jerry1 -- wiem jaki wplyw maja na to koszty stale, spokojnie.. :) i zdaje sobie rowniez sprawe, ze cena telefonow bedzie tu kluczowa.. ale zauwaz tez, ze jesli era zgarnie sporo abonentow to _ewentualne_ wyzsze koszty stale rozloza sie jeszcze bardziej.. tak wiec nie boj nic.. ;) a to, ze era wiec co robi mamy dowod w tym roku -- TT love, TT happy, heyah, itd. czy trzeba cos wiecej dodawac? :) (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-23 17:23
    Ale wyraźnie jest napisane "NOWA TARYFA" a nie "PROMOCJA" - więc mimo, że limitowana to chyba można mieć nadzieje, że będzie cos z tego:) A na razie pewnie z tanim telefon spowoduje poważne obłożenie przedświąteczne salonów Ery. ładne zresztą mają nowe opakowania dla TakTaka świątecznego więc graficznie tez przyciągną klientki łąse na opakowania:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:25
    ***Bartek: mnie nie musisz tego mówić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:28
    *** zol82 -- no dobra, niech Ci bedzie.. ;) a co do platnego billingu, to jesli bedzie tak jak w idei (pdf na zyczenie) to mie to pasuje -- po co generowac dodatkowe koszty (*** jerry1:)? slac tylko fakture i po zabawie! :) a najlepiej by bylo gdyby ta ich (propagandowa :P) gazetka tez byla dostepna on-line -- szanujmy drzewa! :) tak wiec billing on-line i platne BOA mnie grzeja (czyt.: nie przeszkadzaja, moze byc:).. :P a co do przechodzenia to chyba nie bedzie (u mnie) z tym problemu -- cyro wygaslo mi orawie 4 m-ce temu.. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomchem pisze: 2004-11-23 17:28
    Zeby dodali do tego Motke E 398 za 99 PLN to juz lece do salonu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-11-23 17:29
    taryfa na pewno jest tylko na okres swiateczny - i dlatego jest niedostepna dla starych abonentów :) jest wielce prawdopodbne ze ta taryfa bedzie czescią nowych taryf które będą w styczniu i które beda dostepne dla wszystkich. co do telefonów to wszsystko wskazyuje na to ze ceny telefonów w tej tarfyfie beda identyczne jak w m40 lub m25 ale wydaje mi sie ze jak w medium 40
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2004-11-23 17:29
    No wlasnie.... cos tu jest nie tak.. niby oferta jest dobra ale zeby to tylko jedna taryfa byla? :/ No i tak jak wczesniej news na ten temat byl na stronie Ery tak teraz go nie ma.........
    0
  • Users Avatars Mini
    zol82 pisze: 2004-11-23 17:30
    ***Q - Mojej dziewczynie umowa skończyla sie w czerwcu i jeszcze czeka
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:31
    no! minimalizowac koszty jak sie da oraz ulepszac e-bok'i! wiem, ze nie kazdy ma dostep do netu, ale pewnie znajomy, lub znajomy znajomych ma, a wiec raz w miesiacu uzycza.. :) i zamiast slac a4 z %#$@$%#@%& za 1.50 pln czy ile to slac w kopertce a5 zlozony rachunek (za 1.20 czy nawet mniej, bo hurtowo) i po zabawie.. :) a w e-boa chce dokladne rozliczanie pozostalych minut i wszystkiego na bierzaco.. :P ale sie nagadam, cholera.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:31
    ... jezeli to jest ta "rewolucja" to miejcie litość!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 17:32
    Bardzo jestem ciekawy, jak to się w Erze dalej rozwinie. Jedno jest pewne: powyższa taryfa jest piękna:) I całkiem poważnie się zastanawiam, czy jeżeli będzie do niej jakiś ładny telefon w przystępnej cenie - tak w granicach 200-300 złotych to czy by takiego prezentu nie kupić żonce - i tak ja jej rachunki płacę ostatnio :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-11-23 17:32
    ***JESCZE RAZ DO WSZYSTKICH, telefony beda dobre i tanie. Naprawdę rewelacyjne. trzeba troche poczekac na szczegoly. p.s. mowil mi to znajomy dealer, ktory ma juz informacje i całą ofertę. Wstrzymajcie się do czwrtku. W każdym razie ERA niezle zaskoczy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:34
    a MMS tez jest tańszy? Chyba nie...... Tyle czytałem o tych nowych ofertach ery, ze to co widzę chyba jest dopiero przedsmakiem tej superextraniesamowitej oferty. Jeżeli to jest ostatnie słowo to przypomiNA CZKAWKE!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:34
    te "krzaczki" to "p.i.e.r.d.o.l.a.m.i.".. :P *** zal82 -- chyba bym tyle nie wytrzymal.. :/ *** KORPORACJA -- najlepiej to komentowac (negatywnie) jak sie nie zna pelnego cennika, no nie? litosci! :/ dawac porzadny gprs! :P
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:36
    ta propozycja to kalka ofert konkurencji z 2 groszami rabatu, pełen cennik usług moze byc mniej zachecający DROGA ERO czekam dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:37
    Q! pomyśl sam czy to jest rewolucja?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:37
    *** locco -- true, true.. :) no wlasnie -- co z mms? ja chce za max 40 gr (jak w idei), a moze jednak jeszcze taniej? 35? :P *** Bolek -- oby, oby! :) kurde, prawie polowa komentarzy to moje wypociny.. :P a malo brakowalo a bym dzisiaj szedl zmigrowac na TT.. :O a tak to jest nadzieja! :) uff..
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 17:38
    Bardzo krzepiące są wypowiedzi ***Bolka o cenach telefonów:) Ja mówię - nie jestem pazerny żeby fonik-wypasik żądać za 1,22, ale za 122,00 albo 244,00 to nadal będzie przyjemna oferta np. na taką motkę jak moja:)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:39
    co maja zrobic ci lojalni aboneci. Ustawić się w kolejce z wypowiedzeniami i podpisywać nowy cyro???
    0
  • Users Avatars Mini
    tomziu pisze: 2004-11-23 17:39
    Czemu tylko dla nowych. jedna idea byla tez dla starych abonentów. poza tym moglibu pomyslec o bardziej ambitnej i swojej nazwie
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 17:40
    Ale się nie mogę doczekać co po nowym roku będzie! Chciałbym zmigrować do takiej taryfki! Cierpliwość niby mam, ale już zacząłem pod stołem przebierać kulasami:)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-23 17:41
    tak oferta jest dobra i przy polaczeniu z dobrymi (nie koniecznie tanimi) aparatami bedzie miala wziecie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:41
    *** KORPORACJA -- jesli ceny sluchawek beda jak teraz w moja40 to nazwe to przelomem! a jesli jeszcze bedzie logiczny wap i pochodne (mmsy np.) to tak -- dla mnie (i pewnie nie tylko, np. *** locco :), bedzie to rewolucja.. wiesz, patrzac na to co oferuje teraz era.. a i porownujac z konkurencja (np. ceny sluchawek w idei) to moze to byc przelom -- tania minuta i (rozsadnie) tania sluchawka.. bo nie licz na to, ze min bedzie po 5 gr, tel za 1 pln, a do tego mixer i telewizor 25".. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    ogonek pisze: 2004-11-23 17:45
    niezle calkiem podoba mi sie, chyba nikt nie powie ze jest lepsza oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:47
    tak jak pisałem wcześniej połączenia w tym kraju nie powinny przekraczać 20 groszy z vat. Czy nakład pracy do otrzymania 1 l mleka jest taki sam co min połączenia. Jeżeli URTiP nie zacznie mocniej przyciskać nadal wszyscy będą się cieszyć, że wydają od 5 do 25% swoich dochodów na rozmowy w sieci GSM. Na golu są ludzie związani z sektorem telekomunikacyjnym i mimo to nie widza tego co się dzieje. LITOŚCI, czy wiecie, że sa kraje gdzie SMS jest DARMOWY!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 17:47
    ***Q!: a ja bym chciał dotację! I żeby Era mi kwiaty co tydzień przysyłała z podziękowaniem za korzystanie z ich usług! I żeby w każdej promocji był mikser właśnie i turbosprężarka! TAK!
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-23 17:48
    ***ogonek: narazie jest lepsza oferta Jedna Idea bez telefonu minuta wyjdzie po 50 gr i sms po 13 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2004-11-23 17:50
    KORPORACJA**** Tak tak..takim krajem jest na przyklad USA..tam polaczenia regionalne (czyli w granicach stanu) i komorkowe wewnatrz sieci,tudziez za posrednictwem push to talk , sa darmowe.. Z tego co wiem w europie nie ma takiego operatora... i pewnie dlugo nie bedzie...:/
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 17:52
    *** KORPORACJA -- zgadza sie co piszesz (16:47), ale obudz sie! to nie zachod! to polska! i musimy patrzec z _naszego_ pukntu widzenia, nie z innego! musimy oceniac to co jest, a nie to co bysmy chcieli.. choc to co jest nie zawsze jest dobre i logiczne, niestety.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 17:55
    ***Q! myśląc o promocjach popadasz w błędne koło (rabat, telefon za 1zł itp.) Ja czekam na rozwiązania bez terminala, które pozwolą na otwartą komunikację. Oczywiście operator powinien zabezpieczać swoje przychody. Przy obecnych stawkach istotnym czynnikiem ograniczającym progres jest interkonekt. Jednak i ten składnik związany z kosztem połączenia można zmienić. Uwierz, ze terminal sprzedawany dla grupy VOODAFON lub T-MOBILE albo ORANGE nie kosztuje 300-1000$ to kolejny mit
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-23 18:01
    mnie ostatnio bardziej interesuje sprawa cen przesylu danych, tak powiedzmy 50Gb na miesiac za 50 zł lub najlepiej ryczalt za te same pieniadze, cos na wzor pakiet gprs w idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 18:01
    *** KORPORACJA -- ja sobie z tego swietnie zdaje sprawe, nie musisz mi tlumaczyc! :) ale coz, taki mamy urtip i telekomune (i ich lobby) i raczej nic na to nie poradzimy (i-connect).. ale zobacz -- i-connect w szczycie to cos kolo 64 grosikow, a przy cenie 70 gr za minute to chyba nie wygorowany narzut za usluge (6 gr), nieprawdaz? co do promocji -- ja nie chce telefonu za 1 pln! ja chce za 199 / 299 pln netto i to dokladnie T610, ktory w komisie kosztuje 600 pln! a jak myslisz -- za ile teraz opy go kupuja? za tyle ile im zaplace (199 / 299 netto)? nie watpie! :) tak wiec ogolnie nasze poglady sa podobne / takie same! :) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 18:03
    ***Q! fakt, ze takie sa realia ale tylko dlatego, ze jest na obecny stan przyzwolenie PAŃSTWA oraz SPOŁECZEŃSTWA. "Proście a będzie wam dane". Tylko wprowadzenie kolejnych opów na rynek doprowadzi do agresywnej walki. To co zrobiła era to ładniejsze opakowanie tej samej wody z dopiskiem na święta. Dlaczego tak to zrobili - proste koniec roku oznacza rapotr dla akcjonariuszy. Dobry kwartał plusa musi zostać zniwelowany przez agresywną sprzedaż typu KUP AKTYWACJE DAMY CI 10 TAKTAKów. To pozwoli dopisać kolejne 100.000 psełdo abonentów "klientów wirtualnych"
    0
  • Users Avatars Mini
    ygrek pisze: 2004-11-23 18:06
    JEDNA to idea, JEDYNA to ERA. Kolej na Plusa. Czyzby JEDYNACZKA?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 18:08
    *** KORPORACJA -- no to pora na (aksamitna?) rewolucje! szkoda tylko, ze nie kazdy tak uwaza.. i tak malo chetnych do dzialania.. a tymczasem musimy w tym tkwic.. :/ rowniez nie poperam 35 taktakow dodawanych do aktywacji, ale coz -- cza jakos podreperowac wynik finansowy i liczbe abonentow / uzytkownikow.. a ze wirtualni? kogo to obchodzi? :P ale z nowym opakowaniem sie nie zgodze.. w starym bylo 40 mins + 20 tylko do ery, a tu 70 wszedzie.. poza tym min poza abo "zdziebko" tansza niz 1.89 brutto (w moim przypadku).. tak wiec.. hmm.. ja jestem za! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 18:08
    ***Q! i-c. między idea era i plusem jest trochę inny koszt. te stawki dotyczą ruchu z tel stacjnarnego do GSM, gdyby z kom na stac było 65gr to plus i idea za połaczenia do tych sieci musiały by dopłacać!!! W ofertach B2B klient otrzymuję min poł. po 10-20gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    diwo pisze: 2004-11-23 18:10
    serdecznie pozdrawiam abonentów ery którzy będą mogli pooglądać nową taryfę w TV ale na swojej fakturze na pewno jej nie zobaczą :))) Idea przynajmniej każdemu pozwala zmienić taryfę na nową a nie urządza \"świąteczne promocje\"
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 18:11
    ***ygrek, w + sa swojaki wiec beda TROJACZKI zamiast jednego
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 18:13
    *** KORPORACJA -- no fakt, i-c to ceny dot. stacjonarki, ale przeznasz, ze to tez blokuje rozwoj.. :/ no nic to, to tyle z mojej strony.. :) na razie.. :P p.s. te 10-20 gr to raczej w sieci, prawda? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 18:14
    ciekawe czy z punktu widzenia prawa stary abonent moze zmusic PTC do uruchomienia nowego rozwiązania?
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2004-11-23 18:15
    no niezle , niezle :) , ale dlaczego tylko 1 plan taryfowy ? Wedlug mnie to zly ruch ery , gdyz rodzice kupujacy na swieta aktywacje swym pociechom beda zwracac uwage glownie na cene telefonu i niski abo , a u konkurencji sa przeciez nizsze taryfki z dobrymi fonami w przystwpnej cenie ( patrz PLUS )
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 18:16
    ***Q! takie stawki są w IDEAMIX8, 30, oraz taryfach MAXPROFIT z kom. dzwonisz na stacjonarny za np 0,20 bez limitów
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 18:16
    *** KORPORACJA -- co masz na mysli? jesli ma(m) umowe to raczej marne szanse, a jesli juz sie skonczyla (jak u mnie) to.. tez moze byc kiepsko! era okresla warunki (np. tylko dla nowych), a jak sie nie podoba to droga wolna..
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 18:18
    *** KORPORACJA -- mozliwe, nie zagladalem w te taryfy (nie dotycza mnie).. czyli wyglada na to, ze jednak sie da.. no coz, duzy (post-komunistyczny) moze wiecej.. :/ ok, juz sie wylaczam -- czas porobic cos innego niz tylko komentowac.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-11-23 18:20
    Fajnie, i porównanie od razu dali, widać że teraz Era the best, no tylko Idea ma jedną przewagę - taryfy dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-11-23 18:23
    w jakiej cenie słuchawki
    0
  • Users Avatars Mini
    Swinoujscie pisze: 2004-11-23 18:27
    No i wreszcie jakis ruch ze strony Ery :) Tylko gdzie sa jakies dokladniejsze szczegoly?:) Czekamy z niecierpliwoscia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 18:31
    Era nigdy nie była najlepsza (poza dwoma tygodniami Heyah) i nie będzie. Jest jedyną siecią, która przez całe 2 lata - strzeże jak lew zapisów umowy z podpisem złapanego w sieć frajera - bez możliwości zmiany taryfy na niższą.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 18:32
    Choćby tylko z tego względu nie należy tej sieci darzyć szacunkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 18:34
    Z tego samego powodu (ale o 180% innego stanowiska operatora) BAAAARDZO dużym szacunkiem należy darzyć IDEĘ (jeszcze miesiąc temu założybym się o nowy milion, że nie wypowiem tego typu słów), która wprowadzając nowe taryfy jasno określiła zasady przejścia na nie starych abonentów i to bez żadnych utrudnień.
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-11-23 18:39
    bez rewelacji, wystarczy kupowac zdrapki taktaka na allegro i wychodzi tak samo bez umowy. no chyba ze dadza jakies przyzwoite telefony to zmienie zdanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 18:41
    Co zaś do porównania Ery - to niech sobie je w tyłek wsadzi - przynajmniej do czasu gdy poznamy ceny słuchawek. Bez tej informacji - żadne porównanie nie ma najmniejszego sensu. No a ceny telefonów w taryfie nabliższej kwocie 48,80brutto, czyli w Mojej 25 Start były do tej pory KOSMICZNE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lanfełst pisze: 2004-11-23 18:42
    NORMALNIE CUDNIE! Jak tylko wchodzi od razu zmieniam. Będzie rewelka. Dobrze, ze cos sie zmienia. Dosc juz tych "super" ofert Idei i Plusa. Wielka Graba dla Wilekiej Pięty.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2004-11-23 18:44
    pewnie dadzą tel. z taryfy 40 medium , no może 50 zł dopłaty...
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 18:48
    ***Lanfełst - zmienić to sobie możesz jak Ci się umowa skończy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-11-23 18:49
    ***Bysr do cholery!!! przestań wreszcie ublizać TMobile i niemcom,bo tego nie znoszę najbardziej!!!! fakty się liczą a nie twoje nieciekawe hasła! a co do tematu : bardzo fajna Jedyna w Erze:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-11-23 18:51
    ***JS1 A Co się tak przyczepiłeś do telefonów?? ważne że usługi tanieja!a telefon to kij,mozna coś zawsze dobrać:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-11-23 18:53
    Oferta dla nowych w okresie świątecznym. Na tyle, żeby cokolwiek oferować przed w wprowadzeniem nowych taryf. A później propaganda, jak sprzedadzą na 100% DT, czyli te długo wyczekiwane nowe taryfy. Jednym słowem - perfidia. A już myślałem, że to jedyny op, który w miarę uczciwie, powtarzam w miarę, mówi co i jak. No bo sama oferta Ery jest słabiutka (porównywalny TT z konkurencją, bardzo słaba oferta w abo). To już Plus lepiej się prezentuje, który w perfidii akurat Erze nie ustępuje (nawet jest w tym lepszy). A Idea pręży muskuły. Prezesie Ery, i gdzie te świąteczne niespodzianki?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 18:54
    Tyle razy odświeżałem ten news w moim telefonie , że aż mi bateria wysiadła... Co do nazwy tej oferty , to lepiej tę kwestię przemilczeć. Czy prowokacyjne trabanty z żóltymi krokami zajechały już pod siedzibę PTC , jak to było (w drugą stronę) z Heyah ;-) A tak na poważnie , to oferta bardzo mi się podoba , a sądząc po szczęściu bijącemu z wypowiedzi ***locco ( w końcy się doczekał) , oraz "paranormal activity" w pozytywnym tego słowa znaczeniu ***Q , ta oferta to jest to :-) Jeśli do tego będą jeszcze telefony , to naprawdę może być gorąco w Salonach Ery :-) Jeśli zaś bez telefonu to nie ma co ukrywać - najlepsza jest wspomniana wyżej oferta Idei "50% gratis". No ale koledzy z Ery mają dziś swój dzień. 10 punktów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-23 18:56
    w sumie to ta taryfa powinna nazywac sie "pierwszego opa"
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:01
    ***olek_01 - podnosisz każdy kij co leży przy chodniku? A telefony gdyby jak te kije leżały - to też byś nie podnosił ;-) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:04
    Jak na razie najuczciwszą i najszerszą (abonamentowo) ofertę i zasady i tak ma Idea. Co tu ukrywać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 19:05
    *** issa -- "paranormal activity", hehe.. :D czekam na szczegoly.. :) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-23 19:07
    spokojnie. to tylko przejsciowka :-) dla malo wymagajacych zreszta. czekam niecierpliwie na nowa taryfe biznesowa (choc wiem ze smsy wliczone w oplate comiesieczna to slepa nadzieja-dlatego wysylam tylko 10-20 miesiecznie) ale najwazniejsza jest cena rozmow. Bedzie dobrze i taniej. mowie wam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-11-23 19:08
    issa to prawda, moze nie przepadam za idea, ale przyznaje ze maja teraz najlepsza oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    ogonek pisze: 2004-11-23 19:09
    dla mnie ta oferta jest jasna prosta i tania, a poza tym mam przekonanie do ery wiec dla mnie oferta idealna
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:09
    ***Q :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-23 19:10
    ***issa: ja mam nadzieję się dopiero doczekać:) Na razie kontrolnie ćwiczę się w przeżywaniu euforii, żeby mi przypadkiem po nowym roku wraz z nowymi taryfami pikawka nie siadła:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-23 19:13
    Namotore - nie powiedziałbym, że dla mało wymagających - to jednak prawie 50 złotych i ponad godzina rozmów - powiedziałbym że to raczej, jak na Polskę, dla średniaka oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:14
    ***issa - co tak rozdajesz te 10 bez poznania wszystkich szczegółów oferty? To tak jakbyś chwalił pizzę po wyglądzie - przed jej spróbowaniem ;-). Owszem tendencja spadkowa w cenach połączeń jest widoczna, ale kluczowe dla atrakcyjności oferty będą ceny aparatów. Jeśli będzie dużo taniej niż w Idei to będzie to dobra oferta - ale tylko dla nowych abonentów i tylko dlat tych co chcą płącić ok. 50zł miesięcznie - oczywiście przez 2 lata - bo zapewne w regulaminie promocji będzie zastrzeżony brak możliwości zmiany taryfy na inną przez 2 lata. i choćby tylko z tego względu - oferta ta będzie słabsza od konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    JUREK pisze: 2004-11-23 19:14
    A CO Z KLIENTAMI STARYMI??? JAK TO TYLKO DLA NOWYCH KLIENTOW??? TO JA MAM KURNA OLEK BULIC TAKI ABO PRZEZ ROK JESZCZE??? WYPOWIADAM UMOWE!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:14
    Dziwię się trochę , że taki niski ranking głosów , podniosłem go właśnie z 4.89 na 5.12 :-) Na 99% jestem przekonany , że do tej oferty będą telefony , bo innaczej mielibyśmy tu raczej Erową odsłonę promocji Plusa "Strzał w dziesiątkę" i taki sam abonament. No , ale na chwilę obecną pozostają tylko przeczucia , jest fajnie , czas pokaże , czy będzie jeszcze lepiej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kondzik pisze: 2004-11-23 19:17
    Czy to ważne jak się co nazywa? Ważne żeby tanio rozmawiać i tyle!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:18
    ***JS1 - za krok w dobrą stronę. Przynajmniej ja tak to widzę... Za rzucenie mi na talerz pizzy , zamiast zzzieleniałej ze starości , nieświeżej kiełbaski. Mam prawo ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:22
    ***issa - prawo masz zawsze (tu do głosowania troszkę mniejsze wymagania obowiązują niż w referendach i innych tego typu wyborach) - tego nikt Ci nie odmówi - jak również zjedzenia jeszcze starszej kielbaski wkomponowanej w pięknie wyglądającą pizzę. Smacznego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-11-23 19:24
    to jaka bedzie nowa nazwa + ? Wspolny Plus ? XD
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-11-23 19:24
    a co z cenami GPRS?????????? i znow SKOPIOWALI nazwe z idei... ta samo bylo z mixem i innymi....
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2004-11-23 19:24
    Ericsson T630 w Jedynej za 49 netto, duzo tez jest telefono za 1PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-23 19:25
    Taryfa jest ok, ale widać że jest to coś na szybko wymyślone. Porównanie jak to zwykle bywa nie do porównania, różne wartości abonamentów w Idei pakiet kwotowy. Tyle tylko że z nazwą się nie popisali "Nowa Era Jedyna i plama..."
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:26
    Oj **JS1 - czepiasz się niepotrzebnie. Spójrz na tabelkę i pomyśl jakie telefony i za jaką cenę oferuje operator X , w w/w abonamentach. Starczy ? :-) Jeśli nie , to pozostaje Ci czekać na cud. Bo ja jestem zadowolony z tego co mam....
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:27
    ***kmis - możesz podać źródło tych informacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:28
    ***bakx - pewnie stawki za gprs będą takie jak do tej pory. Mogliby trochę zmniejszyć paczkę i dorównać do Idei i Plusa , po 100KB jest to nieco lepiej i uczciwiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-23 19:28
    A starych klientów po rogach.
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2004-11-23 19:28
    niecierpliwe czekamy na prawdziwą ofertę Ery w następnym roku, przejściówka się nie liczy póki co, nazwa - ktoś nie odrobił pracy domowej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:29
    ***JS1 - no i jak pisałem , napisał też ***kmis :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:29
    Oj ***issa - mówisz bez sensu. Co ma do rzeczy to co oferują inni. Przyznam Ci rację jak zobaczę ceny telefonów w Erze. Skąd Twoja pewność, że nie będą gorsze? Tylko o to mi chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-23 19:30
    Tylko Idea ma pełną opcję, Plus połowiczną a Era zerową dla starych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:33
    Bardzo słuszny komentarz ***Rafalsa. Co prawda mam jeden numer w Erze - ale używam go tylko po to by wydzownić pakiet minut, więc za bardzo mi na przejściu nie zależy, jednak inni wieloletni abonenci - mogą się czuć rozczarowani. Tu nie ma już żadnego wytłumaczenia na pazerność Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2004-11-23 19:35
    JS1 nie moge podac żrodla, ale info na 100% [telefon,netto,brutto] Era MDA II 2499 3048,78 LG C1200 29 35,38 LG G7050 49 59,78 Motorola C550 1 1,22 Motorola C650 1 1,22 Motorola E365 99 120,78 Motorola E398 299 364,78 Motorola V300 99 120,78 Nokia 3410 1 1,22 Nokia 3510i 1 1,22 Nokia 3100 29 35,38 Nokia 3200 49 59,78
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-23 19:35
    JS1: I z tego powodu żona już wysłała deaktywację, po 5 latach w sieci i jednej wymianie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:36
    ***RAFALS - ta "połowiczność" pojawiła się dopiero dziś ;-) ***JS1 - wyluzuj , chyba masz dziś zły dzień...
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2004-11-23 19:36
    Nokia 3220 49 59,78 Nokia 3300 999 1218,78 Nokia 6610/6610i 249 303,78 Nokia 7250i 199 242,78 Nokia 6600 1499 1828,78 Nokia N-gage 399 486,78 Philips 530 99 120,78 Sagem my C-2 1 1,22 Sagem my C-4 1 1,22 Sagem my X-2 1 1,22 Sagem MY X-3-2 1 1,22 Sagem MY X-5-2 1 1,22 Samsung SGH-C100 49 59,78 Samsung SGH-X450 69 84,18 Samsung X600 99 120,78
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 19:36
    jesli prawda jest co pisze *** kmis to z miejsca biore T630 i podpisuje na 2 latka cyro! i bez narzekan bedzie przez caly okres umowy! :D szkoda tylko, ze nie T610 -- o wiele bardziej mi sie podoba.. :/ a moze bedzie m65 za max 299 netto? wtedy bylby juz max wypas! :P co do nazwy to pies czy kot -- jedna swinia! wazne by bylo taniej (a juz jest!).. chyba zaglosuje w rankingu.. :P co do gprs -- czekam na konkrety (np. takt co 10kB i 1 MB za 50 gr, no 1 pln.. :P).. ale jak nie bedzie to i tak bedzie ok -- wtedy szkoda czasu na klepanie smsa z wapa bo szybciej i lepiej zadzwonic! :D tak, idea ma teraz najbardziej przejrzyste (czyt.: ujawnione :P) zasady (choc za nia nie przepadam).. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2004-11-23 19:37
    Samsung E700 1149 1401,78 Siemens A60 1 1,22 Siemens C62 1 1,22 Siemens CT65/C65 1 1,22 Siemens CXT65 999 1218,78 Siemens M65 1199 1462,78 Siemens MC60 1 1,22 Sony Ericsson K700i 1299 1584,78 Sony Ericsson T230 1 1,22 Sony Ericsson T630 49 59,78
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:37
    ***kmis postawił "kropkę nad i" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:39
    Cena T630 zabójcza:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysieeq pisze: 2004-11-23 19:39
    heh no i era znowu zapomina o swoich starych klientach ... kur** juz mnie to denerwuje .. niewiecie ile kosztuje zerwanie umowy ? bo bym zerwal i nowa zalozyl bo chce przynajmniej naliczanie 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-23 19:39
    issa: ale jest a wczesniej była opcja bez telefonu na taryfy takie jak w SK. Tyle że jesno powiedzieli to jest oferta dla nowych ale w ciągu 2 miesięcy będą z tego taryfy dla każdego, a taraz już część starych może na to wejść.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-23 19:40
    pisalem juz gdzies wczesniej ze na SE T630 zlapia ludzisk oj sporo slapia
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 19:41
    napisalem to widzac tylko cene T630.. :P ale sobie zawolali za m65 -- kosmos.. :/ ale T630 -- niczego sobie! mam stycznosci sporo z T610 i to naprawde bardzo fajny fonik jak dla mnie! :D jesli okaze sie to prawda to (po poznaniu pelnego cennika i nie zauwazeniu zadnych kruczkow) od rau lece po T630 i po minute tania jak barszcz! :D a gdy to bedzie prawda to idea chyba bedzie musiala cos zrobic ze swoimi cenami fonow.. :P aha, ktos mowil, ze sie nie da taniej minuty i tanich fonow? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:43
    Jeśli ***kmis pisze prawdę - to przyznaję, że są to bardzo dobre ceny. Nigdy jednak nie podpiszę umowy z żadnym operatorem, jeśli będzie żądał ode mnie zakazu zmiany taryfy przez 2 lata. Z tego też powodu uważam, że jest to wyśmienita oferta dla tych co są pewni, że przez 2 lata będą wydzwaniać minimum taką kwotę, oraz są jednocześnie pewni, że w ciągu tych 2 lat nie pojawi się oferta np. 50% lepsza. O ile pierwszy warunke można jako tako przewidzieć, o tyle drugiego - z pewnością nie. Z tego tylko tytułu mimo świetnie wyglądającej oferty Ery - wybrałbym raczej coś z konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:43
    ***RAFALS - przepraszam , masz rację , zapomniałem o Super Karcie jako ANU:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2004-11-23 19:46
    przez 4 lata miałem Erę - ostatnio zrezygnowałem z umowy, przeszedłem na tak-tak z tym samym numerem - przeczekam do następnego roku - może uda się wrócić zachowując ten sam numer na nowe warunki abo? Chociaz telefonu w dobrej cenie na 99% nie da się wyrwać... chociaż kto to wie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Łukasz24 pisze: 2004-11-23 19:46
    Ktoś tui ściąga z Idei. Era zawsze ściągała wprowadziwa po Idei oiferte EeaMIX, Plus coć trochę zmienił nazwe mixPlus!!! I teraz ta niby Jedna Era to poprostu bezczelnoiść!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 19:48
    No to bardzo się cieszę , że jest "happy end" i że pizza oprócz ładnego wyglądu ma także świetny smak a także , że moje 10 punktów nie poszło na marne :-) Pozdrawiam :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:48
    Swoją drogą tylko patrzeć jak Idea zastosuje hiperpromocje z powalającą ceną jakiejś nowości w taryfie Jedyna 50. Bez tego, Era zgarnie większość świątecznego tortu, bo zgodnie z tym co napisał ***AQQ - ludziska się rzucą na T630 w tej cenie, jak na pomarańcze czy szampana przed 15 laty (stałem wtedy w kolejce po 1 butelkę 3,5 godziny ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 19:48
    na 99% jestem pewien tego T630.. :D ciekawe tylko co z kruczkami w umowie? :P a pamietacie jakie bylo parcie (:P) na nokie 7650(?) tez w erze? cos po 99 netto byla czy jak.. :P tak teraz pewnie bedzie z tym T630.. :) ciekawe czy przypadkiem nie bedzie kolejek spolecznych i innych tego typu instytucji w salonach ery? :P z takim czyms to 9 mln jest realna liczba dla ery (a ile teraz ma? :P).. co do lepszej oferty przez dwa lata (*** JS1) to watpie aby bylo poza siec -- jak juz to tylko w sieci (i-connect).. a ze ja wykonywac bede polaczenia glownie poza siec (plus + heyah).. :) a do ery sie przyzwyczailem, nie narzekam, no i zalezy mi tez troche na numerze -- zbyt duzo osob zna.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2004-11-23 19:48
    cena t630 rzeczywiscie zabojzca , e398 przystepna nawet :) ale m65 i k700i kosmizcne :(
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2004-11-23 19:51
    Ja może powiem, to co ostatnio przy PLUS-ie. TO TYLKO PROMOCJA, a IDEA ma tak cały czas
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 19:53
    e398 owszem, owszem, ale jakos nie lubie motorolki.. :/ jeszcze to m65, ale cena absolutnie nie do zaakceptowania (w komisie nowka po 850 pln).. k700i? hmm.. po co mi telewizor? :P no dobra, chyba woda sodowa powoli mi uderza.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:55
    ***issa - Twoje dobre samopoczucie nie zmienia faktu, że w wypadku trochę gorszego scenariusza straciłbyś wypłatę na płukanie żołądka po zatruciu pokarmowym, a i dalsze ocenianie wartości zjedzonego posiłku bez gruntownego poznania wszystkich składników i przypraw - potwierdza tylko moją opinię, że zbyt szybko przydzielasz maksymalne oceny. Czy wartość Twoich punktów byłaby mniejsza po przeczytaniu kompletnego regulaminu promocji? Hehehe. Nie mam nic do Ery (oprócz numeru, z którym muszę wytrzymać do 8 marca), i jeśli ceny słuchawek tu wymienione są prawdziwe to z pewnością jest dobry krok, bo nie wierzę, że konkurencja prześpi się z tym spokojnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-11-23 19:55
    Szkoda ze tlyko dla nowych,ale i tak musza dac lepsza promo dla wszystkich niedlugo!
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 19:58
    No i weźmy wszyscy pod uwagę, że T630 - mimo tego, że to świetny aparat - najnowszy już nie jest. K700 - ten to zrobiłby furorę w tej cenie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-11-23 20:02
    Cenowo to oferta wydaje się być atrakcyjna. Brak jednak szczegółów. Zaletą Idei jest to, że z nowej oferty mogą skorzystać WSZYSCY i nie jest to Świąteczna Promocja. Tak, że należy tylko poczekać na cennik (zwłaszcza telefonów i GPRS:D). Na razie +10 punktów za obniżkę (każda dobra), -1 za skopiowanie nazwy z Idei, -1 za tylko świąteczną ofertę, -1 za to że nie mogą skorzystać z tego aktualni abonenci. 7 punktów? No niech będzie. Osobiście dałbym 6.5 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-11-24 01:34
    Jak beda jakies ciekawe telefony do tego, to może warto wrócic z TT na abonament.... Choć obecnie mam minute za 66gr
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2004-11-23 20:09
    poczekamy - zobaczmy! przejściowa oferta Ery na 100000% przejdzie w nowym roku w całkowicie nową ofertę zarówno dla firm, jak i indywidualnych. Wtedy Plus i Idea zamieszają ponownie w swoich cennikach, żeby jakoś się dostosować, i summa summarum skorzystają Ci, którzy powinny - czyli Klienci, wypada tylko się cieszyć, że "coś drgnęło"!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2004-11-23 20:09
    zgadzam sie , t630 to swietny fon ! sam mam t610 i nie zamiezzam go zmieniac :) , ale ..... no wlasnie , kupilem go ponad 13 miesiecy temu , wtedy to byla peerelka technologiczna i szok cenowy , teraz t630 juz tak nie szokuje , chociaz cena jest naprawde dobra
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-23 20:14
    I widzę że jak zwykle wszystko się rozbija o ceny aparatów. Oferta usług jest obok, ważne żeby były tanie aparaty w promocji. I nawet jakby wam Era napisała, że te minuty są tylko do wydzwonienia między 18:00 a 18:15 to nikt by się nie czepiał ważne że T630 za 1zł. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-11-23 20:22
    **RAFALS: Nie ma się co dziwić. W dziedzinie telefonii komórkowej jest ogromny postęp. Z dnia na dzień mamy nowe słuchawki, które mają kolejne nowe funkcje ułatwiające (lub nie) codzienne życie. Dziś telefon, który ma 12 miesięcy to już muzealny zabytek:D Tak, więc każda możliwość zakupu jak najtaniej telefonu jest dobra. Walczyliśmy tyle o tanie stawki i się udało, teraz powalczmy o tanie słuchawki :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 20:23
    *** RAFALS -- a wlasnie ze nie (przynajmniej dla mnie)! :P malo brakowalo a bym dzisiaj poszedl zmigrowac na TT ze starym aparatem (me45).. i zamierzalem tam siedziec, a telefon kupic w komisie (T610 za 600 pln).. ceny takie same (w abo jak w tt, a nawet nizsze), a dodatkowo tel w bardzo fajnej cenie! tak wiec ja jestem w pelni usatysfakcjonowany, przede wszystkim minuta, a dopiero pozniej sluchawka (moj stary jeszcze dziala i pewnie bym z nim siedzial dalej).. :) zamieszalem troche, ale chyba sie polapiesz.. :) (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-11-23 20:25
    A ta tabelka porównawcza wygląda jakoś tak nieprofesjonalnie - zmajstowana metodą chałupniczą w Paincie;) Oczywiście kolejność operatorów jest taka: era, plus, idea. Nie wiem po co to ukrywać w tej tabelce...
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 20:26
    No - ja walczę od godziny z issą, próbując udowodnić, że żeby to dokładnie ocenić to należałoby przeczytać cały regulamin. Jednak ceny telefonó są też ważne - jadnak należy brać pod uwagę ofertę jako całość. Pęd do taniego telefonu słusznie (nie po po raz pierwszy zresztą w dniu dzisiejszym) skomentował ***Rafals. Era jednak nie od parady ma najwięcej Klientów - przy (o zgrozo) najgorszej (przynamniej dotychczasowo) ofercie. Prawda jest taka, że przeważnie Era ma najbardziej pożądane słuchawki w dobrych cenach. I to jest nalepszy lep na muchy (sam się złapałem swego czasu na T68i w cenie 99 zeta netto ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 20:27
    poza tym nie sadze (jak juz pisalem wyzej), aby przez najblizsze dwa lata cos sie az tak bardzo zmienilo (zobacz np. moj profil dzownienia).. a roznice u innych rzedu 5 czy 10 groszy przy braku telefonu to dla mnie zadna roznica.. a cena minuty na poziomie 70 groszy z 1/1 w zupelnosci mi odpowiada! poza tym zalezy mi na starym numerze.. tak wiec, jak widzisz, cena minuty przede wszystkim! :) a, jak juz pisalem, dalbym pewnie i 299 netto za T610.. :) no wlasnie, szkoda tylko, ze nie bedzie T610 -- bardziej mi sie podoba niz T630.. :/ no ale coz -- nie mozna miec wszystkiego.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 20:28
    Sorry za literówki - znowu za szybko piszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 20:30
    Wystarczyło spojrzeć na tabelkę , by przewidzieć z dużym prawdopodobieństwem , jaki będzie scenraiusz , bez niepotrzebnego czepiania się innych i udowadniania rozbudowanymi niezbyt trafionymi komentarzami na siłę , swojej elokwencji. Byłbym wdzięczny gdybyś testował ją już na innej osobie , jak pisałem ja mam dosyć słownych przepychanek i chlewu. A Ty jak chcesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 20:32
    ***Q - na razie mamy wojnę na ceny połączeń. Ale weź pod uwagę w jakiej cenie można kupić w tej chwili na zachodzie, czy północy K700i. Wyobrażasz sobie co by się działo, gdyby w tej cenie był dostępny w Polsce. A jeśli za rok następca P910i będzie w promocji za 99zeta? Wtedy zmieniłbyś taryfę w Erze na najniższą (tylko jaką jak u tych łobuzów 25Start jest najniższa) i wziąłbyś sobie nowy telefonik minimalizując jednocześnie koszt starego abonamentu. Jakby ktoś rok temu powiedział, że sekundowe będzie w prepaidzie za friko i minuta po 80 groszy to uwierzylibyście. Wiele rzeczy, które wydają się niemożliwe mogą być możliwe w przyszłości...
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-23 20:34
    Jakbyś miał dosyć - to byś nie komentował, zwłaszcza w tym stylu, niczym Ci nie ubliżyłem, a Ty niebezpiecznie się do tej granicy zbliżyłeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-23 20:35
    Słowa pochwały jeszcze dla Ery , za bardzo atrakcyjny abonament , który jest naprawdę w granicach możliwości wielu klientów. Ja niestety ;-) pozostaję u operatora 2 i 3...
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-23 20:40
    t630 to dziadzius. maly wyswietlacz, brak videosms, kamera tylko cif, brak radia, ciche dzwonki, slaba wibra, i soft dla tolerancyjnych ;-) ale wyglad nawet ciekawy ma i szybko sie nie znudzi amatorom :-) nie mam dostepu do cen ale cos mi o uszy obija sie ze sx-1 ma byc za 299netto. Ciekawe czy znajda sie jakies sztuki w magazynach :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2004-11-23 20:44
    a ja tylko chce w Plusie podobna taryfe dla indywidualnych jak w MaxProfit!-pakiet zlotowy ktory moge wydac na Samych Swoich,Strefe+,smsy.Nic mnie nie przekona juz do Ery ;-))Czekam Plusie,w Erze siorze sie konczy cyro wiec tylko czeka na nowe promo Plusa ;-)) i juz prawie wszyscy beda w Plusie ......
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2004-11-23 20:51
    ***JS1 pelne poparcie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 20:58
    *** JS1 -- masz racje z tymi cenami sluchawek, ale nawet gdyby bylo tak jak piszesz (k700i) za 99 pln po roku to bym nie zmienial! juz wyroslem z fajerwerkow bez wzgledu na koszty, powaga.. :) jak pisalem -- T610/630 i 70 gr / min z 1/1 w zupelnosci mnie satysfakcjonuje.. :) *** Namotore -- czy aby cos nie sciemniasz z tym SX1? cos mi sie wierzyc nie chce.. zbyt to piekne aby.. chociaz 360 pln za taki fonik.. hmm.. kto wie? :) ale pewnie sytuacja bedzie taka, ze przez pierwsze 3 m-ce bedzie tylko dla znajomych pracownikow salonow.. i chyba nie ma sensu sie zabijac az tak o niego.. w zupelnosci styknie mi T6x0 za 49 netto.. ale gdyby byla okazja.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 21:08
    OK, przeczytałem już wiele. Powiedziałem, że jest to kalka oferty + i idei ale jeżeli to prawda, że TERMINALE BĘDĄ W TAK DOBRYCH CENACH czyli SE T630 - 49zł to jest mocna oferta!!! Jeżeli chodzi o ceny połączeń i fakt, że nie mozna migrować to dali plamę tylko aby nakręcić sprzedaz
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-23 21:09
    w k700 za 99 to nieuwierze
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-23 21:09
    fajna!!! tylko ze wzorowana na idei!!!!! ale powinno byc taniej niz w idei! i jest:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-23 21:12
    nie videsms a videomms. perdono :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bandi pisze: 2004-11-23 21:13
    słuchajcie, jest powiedziane, że \"Nowa taryfa będzie dostępna wyłącznie w świątecznych ofertach sieci Era skierowanych do nowych klientów. \" także myślę, że to tylko takie coś na przetrymanie świąt i specjalnie to zrobili z tą nazwą, żeby upokorzyć ideę! Era chce pokazać, że u nich to tylko taka zagrywka na święta, a po.. będzie coś lepszego! Bo nie może to być stałą taryfą, gdyż pomija duży segment ludzi, dla których 50 zeta to za dużo na miesiąc.. pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    toy pisze: 2004-11-23 21:26
    to sie nazywa nerwowa odpowiedz na oferte ideii. zenujaca ta era :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-11-23 21:30
    hehhe no to uż wea po raz kolejny.. ściągneła coś z idei (nazwa bardzo podobna). No i oczywiście er\a wasza kochana ma swoich starych abonamentów głęboko w.,.... a niech płaca po 2 zł za minute rozmowy :]. :D lol
    0
  • Users Avatars Mini
    Siergiej pisze: 2004-11-23 21:34
    czym wy się tu zapalacie?? wg mnie JI jest o niebo lepsza niż jedynka, a tak BTW to co, teraz czekamy na "jeden z plusem":P
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-11-23 21:37
    hmmm jak widac poziom cen ponad abonament juz jest taki sam u innych. Roznica jedynie w ramach pakietu , jak widac Era nadal nie potrafi zrobic pakietu kwotowego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-11-23 21:46
    era przed swietami zlapie troche dodatkowych Klientow a gdy starzy zaczna rezygnowac to pozwola starym klientom przejsc na nowa taryfe ale juz bez aparatu i tanim sposobem zapewnia sobie Klientow na nastepne 24 miesiace
    0
  • Users Avatars Mini
    era pisze: 2004-11-23 21:47
    W nowej taryfie \"JEDYNA\" będą dostępne wszystkie telefony , które są w aktualnych promocjach prywatnych w tych samych cenach
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-11-23 21:50
    ***era z tym ze w aktualnych promocjach telefony sa w roznych cenach w zaleznosci od taryfy czyli co z Twoim newsem?
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-11-23 21:54
    Zerznięte z Idei ! Prawie to samo !
    0
  • Users Avatars Mini
    barracuda pisze: 2004-11-23 21:55
    qwa znowu nic dla starych abonentow!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-11-23 22:09
    czekamy na pelny cennik, jak tam wap, gprs, mms i inni bochaterowie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-23 22:24
    Locco, czym ty się tak podniecasz? Oferta wcale nie jest taka wyczesana, Era musiała jakoś dorównać do konkurencji, aby cokolwiek sprzedac na święta. I prawie dorównała, ale okrzyki entuzjazmu to zdecydowanie za duża nagroda. Już nie wspomnę o niezwykle oryginalnej nazwie. Ale to nie dziwi, z "Dla Każdego" było to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:24
    Czesc, no to ERA odkryla karty, no moze nie do konca. Oferta ciekawa, ale nie rewelacyjna, mozna powiedzic ze interesujaca, stawia ja pomiedzy oferta #1 Idei i oferta #3 PLUSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-11-23 22:25
    Era dlaczego nie możesz więcej???
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:26
    Uwazam ze zadecydyje kosz polaczen w sieci, na ile era zejdzie z cena. Jak zapowiadali bedzie to powazna konkurencja dla sieci stacjonarnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-23 22:27
    A tabelka powyższa jest tendencyjna. Nie bierze pod uwagę, że częśc rozmów odbywa się wewnątrz sieci. W Erze tociągle 70 i 73 grosze/min! Wystarczy zamiast Jedna Idea 50 wziąć Jedna Idea 25+ Pakiet Wiadomosci 20 i już nowa taryfa Ery się chowa o kilkanaście minut miesięcznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:29
    Mysle ze PLUS jak I ERA wyczekuja z tym do nowego roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    The Man pisze: 2004-11-23 22:32
    Co za parszywi złodzieje! Wszystoko tak chamsko przedrzeźniają. No respect! :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:32
    Fakt narazie IDEA ma taryfe #1, ale zobaczymy. PLUS zawsze mial najtansze polaczenia w sieci, i to zawsze promowal, mysle ze skubancy jeszcze czekaja, tylko na co, zeby wprowadzic ostateczne taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-11-23 22:39
    ale taka mała wojna cenowa chyba rozpoczeta?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-23 22:39
    Jedyna ERA: 48,8 zł = 70minut. Jedna Idea 25+Rozmowy20: 45 zł = 83 minuty. Onanizm werbalny Locco i kilku innych zdecydowanie przesadzony. Idea ciągle górą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:39
    Zastanawiam sie dlaczego PLUS w pakiecie ma rozmowy za 85 gr, hmmm w pakiecie powinny byc tansze, tak jak jest to w ERZE.
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-11-23 22:40
    hehe duplikat ideii :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:42
    Pete55: co ty gadasz jaka wojna, narazie wszyscy podobnie coagna, roznice to tylko grosze. Jesli ktos ma zaplaci 5 zl mniej albo wicej i na to zwraca uwaga to jest poprostu zasrancem. Narazie wszysctkie OPY jada podobnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-23 22:46
    Na marginesie. Zastanawia mnie niezwykła różnica pomiędzy poziomem ludzi z marketingu Ery i Heyah. Niby to i to PTC, ta sama firma. A tymczasem... ludzie z Heyah są twórzy, oryginalni, ich komunikacja reklamowa trafia celnie i daje się zapamiętać. Zarówno pierwsza kampania, jak i pozostałe były pewnym wyłomem w naszej trochę skostniałej komórkowej rzeczywistości. No ale jest jeszcze Era. Ich marketing to zupełna indolencja. Najlepiej wychodzi im kopiowanie nazw, podszywanie się. Są zawsze o krok z tyłu. Naśladowanie nazw jest na pewno skuteczne, gdyż podpinają się pod komunikację konkurenta, a wielu ludzi nie odróżni Jednej od Jedynej. Nie zmienia to faktu, że jest to żałosne. Dlaczego więc w jednej firmie aż takie skrajności? Spodziewam się, że po wejściu T-Mobile załoga marketingu Ery zostanie gruntownie przebudowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-11-23 22:48
    marcoss moze zle sformulowalem swoja mysl chodzi o pewne ewolucyjne podejscie do Klienta lepiej zeby wygadał 100 min po 1 zł niz 40 min po 2 zł i w tym widze element konkurencyjnosci operatorow ze jak jeden zaczal tak myslec to inni musza tym tropem podazac co poczytałem sobie za poczatek "wojny cenowej"
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-23 22:50
    A wyniki Tak Taka i Ery postpaid są w tym roku słabe. Gdyby nie Heyah, to między PTC a Polkomtelem i Centertelem znacznie by spadł. Zarząd PTC powinien teraz na kolanach wznosić modły dziękczynne do bożka Heyaha :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-11-23 22:54
    Ania: ooooo masz racje
    0
  • Users Avatars Mini
    pipka pisze: 2004-11-23 23:04
    ERA JESZCZE MUSI TROSZKE POSSAC KIESZENIE SWOICH OBECNYCH ABONENTOW I DLATEGO NIE WPROWADZA NOWEJ TARYFY "DLA WSZYSTKICH"!!!! PAJACE. OGOLNIE OFERTA JEST OK- BRAKUJE TERMINALI ALE NA PEWNO JUZ MAJA GOTOWY CENNIK WIEC TYLKO CZEKAC.... IDEA JEST REWELACYJNA A PLUS JAK ZWYKLE DO BANI- JAK ZWYKLE DO DUPY I JAK ZWYKLE NA KONCU- hehehehee
    0
  • Users Avatars Mini
    pipka pisze: 2004-11-23 23:08
    JEDEN PLUS - podoba mi sie TO - heheheeee. uuuhahaaa
    0
  • Users Avatars Mini
    aalto pisze: 2004-11-23 23:27
    Czy ceny w TAK-TAK-u też zostaną obniżone? W tabelce dwie ostanie pozycje: Cena minuty/SMS poza pakietem... a potem: Nowa taryfa będzie dostępna wyłącznie w świątecznych ofertach sieci Era skierowanych do nowych klientów. TT zaczyna być drogi i prawdopodobnie przejde na prepaid Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 23:44
    *** Ania -- i kto tu co uprawia? :P mi te ceny bardzo odpowiadaja bo najprawdopodobniej 95% (jak nie wiecej) polaczen bede wykonywac poza ere.. i czy beda tansze minuty wewnatrz czy nie to mnie grzeje.. :P a nie grzeja mnie (prawdopodobne) ceny sluchawek, ktore zostaly tu przytoczone (T630 za 49 netto).. i to jest wg mnie swiety srodek -- i cena minuty wystarczajaco niska, i cena sluchawki jak najbardziej odpowiednia.. :) a jak ktos woli wyrzucic fure zlota na byle jaki fon (a gdzie? w idei! :P) to droga wolna.. :) podnieta -- rzecz gustu, ale dla mnie plotki sa na razie jak najbardziej po mysli (zobacz moje wczesniejsze posty).. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-23 23:52
    c.d. a jesli operator wychodzi z propozycja, ze za podpisanie cyro na 24 m-ce da mi fajny telefon za 49 netto i na takich samych (albo i lepszych) warunkach jak planowalem (TT) to dlaczego niby mam sie nie cieszyc? hmm? no tak, lepiej byc malkontentem, ktoremu nigdy nic nie pasuje.. jak wiekszosc tu komentujacych.. :/ fakt, zagranie nie fair ze tylko dla nowych (w porownaniu do idei), ale jak sie nie podoba to.. wiadomo co mozna zrobic.. :P ale co tam -- *** Ania pewnie by chciala aby opy jeszcze doplacaly do jej rozmow.. :/ jak komus zalezy na nr (tak jak zapewne *** locco, wielu innym, oraz mi) -- to oferta jest wysmienita! minuta jak barzcz, suchawki za poldarmo.. a umowa? skoro zalezy komus na nrze to szybko opa nie zmieni.. a na przenoszenie nru jeszcze sobie troche poczekamy..
    0
  • Users Avatars Mini
    FRANTIC pisze: 2004-11-23 23:59
    *** KycA_HCKR 100% poparcia :)))) ta siec to DNO !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2004-11-24 00:13
    Chociaz jestem zagorzalym ERAowcem uwazam ze oferta IDEI jest lepsza - pakiety kwotowe. Wiekszosc ludzikow ma juz telefony z oblsuga MMS, w IDEI wyslanie takiego MMSka potraca kwote z pakietu, natomiast w ERZE trzeba w dalszym ciagu bulic ABO + MMSy. Kiedy ERA wpadnie na to zeby wprowadzic pakiety kwotowe ? Mam nadzieje ze doczekam...
    0
  • Users Avatars Mini
    niunia111 pisze: 2004-11-24 00:18
    Fakt ceny ciut nizsze niz w idei, ale co z MMS-ami ??
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-11-24 00:19
    Bardzo mi się podoba. Jak jeszcze coś podobnego wprowadzi Era dla obecnych abonentów to już na pewno podpiszę lojalkę choćby i na 2 lata. Ceny świetne. Ceny telefonów jeśli się sprawdzą to jeszcze lepsze. Ogólnie dobrze przygotowana pferta. Sądzę że nie powstała z dnia na dzień ;))) A taka ściema była że nic już przed Nowym Rokiem nie będzie, a tu taka niespodzianka:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jamirq pisze: 2004-11-24 00:19
    Ania: pemnie nie wiesz, ale maketingiem nie zajmouja sie pracownicy tylko agencje marketingowe. To, ze Heyah ma inna reklame i romocje wynika tylko i wylacznie z inne grupy docelowej. Sorry , ale nie trafisz do wiekszoci 40latkow pokazujac im jakigos dresiarza w reklamie lub DJ'a. Nie wposminam juz o takiej promocji w sferze biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-11-24 00:21
    Bardzo się dziwię negatywnym komentarzom a jeszcze bardziej dziwię się atakom i wulgaryzmom - ludzie nie chcecie to nie używajcie! JA się cieszę z obniżki, idzie wszystko w dobrym kierunku! Czemu to szkalowanie? Przytyki? Co za różnica jaka sieć robi, ważne że jest coraz taniej i taniej i taniej!!! Ode mnei bezapelacyjnie 10 punktów i to na zaś, jeszcze przed poznaniem rzeczywistego cennika telefonówi regulaminu!
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-11-24 00:24
    A *Ani powiem, że ja też uważam, że marketing Heyah jest po prostu NIESPOTYKANY, ciekawy i ogólnie powinien być pokazywany na uczelniach... ale ma swoją grupę docelową i do niej jest kierowany (być może Ania się w niej znajduje, skoro docenia akcje Heyah), ale marketing Ery jest skierowany do odbiorcy bardzo mglistego i nieokreślonego więc i akcje promocyjne nie mogą być tak jednoznaczne jak akcje Heyah. A mimo to ludzie lubią i szanują Erę i lecą po nowe propmo do salonów - to znaczy że działa, osobiście np. bardzo lubię to jak pozycjonowany jest TakTak - z takim spokojem, ciepłem i uczuciowością. Mimo, że Heyah jest rzeczywiście soczysta i wyraźna i świetna marketingowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-11-24 00:25
    ***jamirq - nie zauważyłem, że o tym samym pisaliśmy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-11-24 00:30
    Bueh ale sie z nazwą wysilili...Ale ładne cenki - ciekawe jak z telefonkami :]
    0
  • Users Avatars Mini
    johny pisze: 2004-11-24 00:38
    telefony w tej ofercie będą w cenie jak dla Moja40 w Siątecznej z wyjątkiem 3100, 3200, 6610I których ceny spadną :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    johny pisze: 2004-11-24 00:39
    ...czyli np. T630 za 59,78 :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-24 00:44
    to sie rozgadali...
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz pisze: 2004-11-24 00:46
    *****ANIA nie wiem z jakiego wzgledu jestes taka zakochana w tej twojej IDEALNEJ idei, rozumeim ze moze nabralas sie na ich "jedna" i kupilas aparat 10 razy drozej niz teraz oferuje era, no ale rzeba spojrzec obiektywnie i jesli chodzi o ceny telefonow co jednak jest bardzo bażnym warunkiem przy wyborze sieci to Idea przegrywa o 3 długości. Jesli natomias uwazasz ze Idea gra tak fer jesli chodzi o promocje to jeden z kolegow przypomnial juz jak to idea podszywala sie pod heyah, a zreszta czy to takie wazne jaka jest polityka sieci w ktrej mamy telefon. Wazne jest aby ceny byly NISKIE i oferta CIEKAWA jak by idea wyskoczyla z ta promocja to by poszedl tam ale ze Era zaoferowala cos o wiele ciekawszego to mnie to cieszy bo nie muzse zmienac sieci. !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Swinoujscie pisze: 2004-11-24 00:53
    Co by duzo nie powiedziec to i tak wychodzi na to ze z pobieznych ogledzin tableki pozywej wraz z sugerowanymi cenami telefonow Era bezsprzecznie wygrywa wyscig i jak na "oferte przejsciowa" jest to rewelacja :) Ciekawe co wymysla jako ta wlasciwa bo przeciez nic gorszego raczej nie dadza a wrecz zmuszeni beda dac cos lepszego od tego co w tej chwili :) I oby tak dalej bez wzgledu na kto bedzie prowadzil o tego jednego grosza i tak wszystko odbywa sie z zyskiem dla nas zwyklych klientow :) I obysmy na koncu to my wygrali kazdy w swojej ulubionej sieci z roznicami w cenach nie przekraczajacymi 1 grosza :)
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2004-11-24 00:58
    Z tego co pisze wyborcza to tylko przejsciowka.... Wydaje mi sie ,ze prawdopodobny jest scenariusz wprowadzenia na poczatku roku nowych taryf i powiazanie z tym startu komercyjnego UMTSu w Erze... wtedy dopiero mozemy sie spodziewac promocji na aparaty UMTSowe.... Mysle ,ze do czasu wlasciwej oferty ze strony Ery warto sie wstrzymac z zakupem telefonu w jakiejkolwiek sieci.. Mam przeczucie ,ze sprawdzi sie w tym przypadku powiedzenie iz cierpliwosc jest cnota.. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-11-24 01:05
    ***issa - najciekawiej jest teraz w idei - 10KB = 1 grosz (czyli 1MB = 1pln) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2004-11-24 01:10
    A czy ktoś wie coś o obniżce cen w HEYAH? Kiedy Bedą itp.?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-11-24 01:43
    No i Era pokazała niniejszym gdzie ma swoich stałych i starych abonentów ........ żebym się nie wyraził ..bo jeszcze mnie usuną . bu ha ha ha ha......Era jest doprawdy żałosna. Plus przynajmniej zrobił nadzieję...a tu , oficjalnie stary abonencie ucałuj nas w nowa taryfę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-11-24 02:57
    A cio to za zielony i zolty operator obok Ery? :P :P
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-24 03:28
    blobi: jeden to pewnie jakis chorwacki.... A drugi to mysle, ze cos chyba z Iraku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-24 03:30
    Alexander25: nie tylko Era pokazala, gdzie ma stalych klientow - Plus zrobil to samo... a te niby nadzieje, to moim zdaniem tylko dopisek autora newsa i nic wiecej...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-24 03:31
    Aha sorry, ze tak na 3 newsy, ale juz o 2:30 nie mysle rozsadnie :) ***Alexander25: mozesz spytac ***wlo, ze obecne taryfy nie sa takie zle - dobiera sie odpowiedni pakiet do Plusa i wychodzi naprawde tanio :)
    0
  • Users Avatars Mini
    artsdub pisze: 2004-11-24 03:54
    cienizna że bajka. perfidna obniżka o kilka groszy w porównaniu z pomarańczą ale TYLKO dla świeżo złowionego narybku na święta. a co z ogromną rzeszą którą już się udało wcześniej złapać?? a kogo oni obchodzą. są w sieci i kropka. lojalki podpisane i siedźcie sobie cicho "drodzy" abonenci. moja siostrzyczka kupiła telefon w Idei MIX w sierpniu a już od kilku dni korzysta z Jednej Idei mix za 25 zeta/mc i może sobie dzwonić do bólu. jak już wydzwoni tankuje POPem. a do tego pakiet na wiadomości w sieci i sle sobie MMSY po 20 groszy zamiast klepać SMSY. życ nie umierać. a lojalka w sierpniu podpisana i już można zmienić. ja trzaskam na medze z 60/60 a do tego 250 SMS/mc i nigdy nie gryzę się w język. jesli to jest cała odpowiedź postpaida erowego na zmiany u pomarańczowych to marnie to wygląda nawet jeśli fony będą fajne a pewno będą bo tu erze nic dodać nic ująć.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-24 05:59
    chyba faktycznie najbardziej prawdopodobny scenariusz to traktowanie tej taryfy jako szybkiej odpowiedzi na konkurencję - JI i Worek +, i jeśli się nic nie zmieni to będzie to jedna z nowych taryf ery. A jakby plus sie bardziej ruszył to zawsze można drobna korektę zrobić...
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-11-24 07:57
    Jednym słowem kiszka. Już wolą moją mege 150. Mam praktycznie 150 minut za 61 zł, bo prawie wszyscy moi znajomi też mają idee. A ta oferta Ery to żenada, połączenia trochę tańsze niż w Jednej Idei, ale to ograniczenie do nowych klientów... Żenada.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-11-24 07:59
    I jeszcze ta nazwa - JEDYNA. Już drugi raz...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-11-24 08:25
    no to faktem jest ze do konca roku do tanszych niz w idei telefonow doplaca sie z wyzszych rachunkow obecnych abonentow Ery. ciekawe podejscie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaczor332 pisze: 2004-11-24 08:52
    ta oferta to jeden wilki schitt !!!!!! ERA w głęboko w du... swoich klientów!!! od 7 lat jestem w ERZE i jakoś nie moge sie doproscić naliczania sekundowego! juz za sam staż powinni mi go dac!!! :/ gdyby mnie cyro nie trzymało to mnie juz by dawno w ERZE nie widzieli :/ ERZ TO POTĘGA... DO KOPANIA WĘGLA ;-P hehehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-24 09:18
    bakx - w Plusie jest bodaj 10 gr/100 kB, a więc "masowo" tak samo :-) Przy WAP-ie wielkość paczki ma znaczenie, ale przy połączeniach przez "internetowy" APN? Olo - a co? Heyah ma złe ceny, że obniżka jest potrzebna? reboot - nie każdy tyle wydzwania do Plusa, żeby od razu zamiawiać pakiety z minutą po 50 groszy. kaczor332 - żartujesz chyba... Ja mogę to powiedzieć, a waściwie mogłem, kiedy Plus wprowadził w pół roku ponad po konkurecji - w połowie zeszłego roku... ale Ty? Przecież wystarczy zamówić billingowanie sekundowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-24 10:24
    NO no no, to się nasłuchałem:) Jestem onanistą werbalnym itd:))) Normalnie czad:) Nawet się już pocieszyć z nowej taryfki nie moża:)))) A wczoraj żonce pokazałem cennik i jesteśmy potencjalnie zainteresowani tą taryfką - wprawdzie to już drugi raz żonka zmieni wtedy numer w tym roku, ale chyba się opłaci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2004-11-24 10:34
    ja tam wole netie :) mam za 12 zł 20h lokalnych połaczń rozliczanych 1/1 :):):):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-11-24 10:40
    No jeśli to prawda z tymi telefonami to rewelacja taka jak dla mnie jest "Worek Prezentów" w +. Bardzo zbliżone te oferty, a kropka to zaczyna mi sie wydawać jakimś niedopracowanym kleksem. Ale to moje sybiektywne odczucie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-24 10:56
    ***wlo: ale przewaznie wwybiera sie operatora, z ktorego uslug korzysta Mama, Tata, Babcia, Brat, Siostra itp. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 11:12
    ***reboot: toś mu powiedział, to musze cholera zostać przy TP-sie bo to i jedni dziadkowie mają i drudzy... a rodzice też mają... bu ha ha ha, mnie nie odbchodzi którego operatora wybrała ciocia kuzyna mojego brata przyrodniego tylko w którym ja najmniej zapłacę za kożystanie z telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 11:13
    aha do wszystkich jest nowy cennik słuchawek od jutra w JI
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 11:21
    *** jerry1 -- w ktoryms z moich postow pisalem, ze jesli idea nie wprowadzi nowego to kiepsko bedzie z nia.. :P a swoja droga -- maja jakis wywiad gospodarczy czy co? :O co do cioc, babc, itp. to u mnie chyba tylko ja jestem w erze -- reszta ma albo plusa, albo heyah.. :P wracajac do ery: ciekawe co bedzie z eranet? bo ta ich poczta to smiech na sali! 4.88 / m-c lub 10.98 / 3 m-ce to lekka przesada porownujac np. do plusa zielonego.. :/ w dodatku zadnego antyvira i antyspama.. wielkosc ujdzie (12 mb), ale co z tego? juz dawno z niej zrezygnowalem (ktos mial trojana i spam lecial tonami), a powiadamianie o nowej poczcie via sms bylo calkiem fajne.. :) tak wiec czekamy na szczegoly (nadal), ale tu (eranet) raczej nie spodziewam sie rewolucji..
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 11:27
    a tak na powaznie to wciaz sie zastanawiam czy teraz leciec przedluzac umowe (i brac koma), czy poczekac na zwykla oferte? bo fakt, 70 groszy za min to juz naprawde dobra stawka, ale gdyby era w styczniu wprowadzila pakiety to.. plul bym sobie w brode.. :/ plus i idea juz to maja (i to ich wielki plus! :P), a kiedy era? poza tym przedluzajac teraz bez telefonu (do konca listopada) za 30 pln bym mial 90 mins wszedzie (70 + 20/12 m-cy z era premia), 1/1, i takie tam %#$@$%#@%&% :/ no wciaz jestem w kropce.. ale z drugiej strony to nie pakiety.. i znow nie wiadomo jak beda w nowych minuty przechodzic.. ale raczej tylko na 1 m-c znajac ere (obym sie mylil!).. cholera, ile niewiadomych.. i badz tu czlowieku madry? :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafik pisze: 2004-11-24 11:39
    "Nowa taryfa będzie dostępna wyłącznie w świątecznych ofertach sieci Era skierowanych do nowych klientów." - powoli zaczyna mnie to wkurzać :(
    0
  • Users Avatars Mini
    TOMI pisze: 2004-11-24 11:50
    taryfa nie jest tak do konca atrakcyjna na jaka wyglada poniewaz wykonanie kazdej innej usługi jak MMS, transmisja danych, SMS premium powoduje podnoszenie kosztow rachunku czego nie ma w Jednej Idei momo niewielkiej roznicy stawek za polaczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszg pisze: 2004-11-24 11:52
    wcale nie taka rewelacja. Owszem jest taniej ale brak wyboru wysokości abonamentu (jak w idei), brak jakichś pakietów obniżających ceny połączeń/smsów wewnątrz sieci no i co ze starymi abonentami?
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 12:01
    ***Q!: powiem ci szczerze, że Cię rozumiem z tym, że się zastanawiasz czy nie wziąść cyro ale rozważ też to, że jeśli masz zamiar czekać do stycznia to jeszcze dwa miechy będziesz sporo przepłacał w porównanu do tego co jest, a tak wogóle to się dziwie, że nie podpisałeś wcześniej, bo mam kumpla, który skorzystał z promocji urodzinowej ERY, owszem podpisał na 24 miechy, ale dostał 50% abo na stałe 1/1 i jeszcze dodatkowe 25 minut i teraz za 65 min z 1/1 płaci 28 zyla przez całe 24 miechy i moim zdaniem to jest oferta, 43 gr za min do wszystkich i sms za 11 gr dlatego uważam, że Era jest nastawiona na utrzymanie klienta a nie zdobywanie nowych
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 12:09
    *** jerry1 -- zobacz gdzies w moich wczesniejszych komentarzach -- tez mialem taka propozycje (30 pln za 70 mins wszedzie, 1/1, 24 m-ce), dodatkowo z era premia moge miec 20 mins co m-c / 12 m-cy.. i uwazam, ze oferta owszem, owszem.. ale zobacz, ze za podobna kase (ca 50 pln) mam to samo, ale z telefonem dobrym.. czyli za telefon place 20 pln / m-c -- a to chyba nie duzo, prawda? :) poza tym trzyma(l) mnie ryczalt (na wap), z ktorego sle sporo sms'ow (glownie do heyah, czyli bramka omnix'owa), a to naprawde spora oszczednosc.. :) tak wiec moze przetrzymam jeszcze te 2 m-ce (choc nie gwarantuje :P).. a jesli era nie da pakietow kwotowych to.. bedzie kiszka.. bo nru za bardzo nie chce zmieniac, a z uslug dodanych chetnie bym skorzystal (glownie mms, no i moze troche gprs'a, o ile bedzie w dobrej cenie)..
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 12:20
    ***Q!: nie dużo....? za jaki telefon, bo wcale bym tego tak nie określił, z fonem to pewnie na 24 miechy czyli za słuchawke płacisz nie 20 zł tylko 1zł+(24x20zł)= 481 zł, a za tyle chodzą super telefoniki na wolnym rynku, a wole mieć cyro na 12 miechów i jak w przypadku Idei po 10 miechach kożystać z przedłużenia, bo może się okazać, że jak wejdzie 4 operator to będzie duuuuużo taniej, więc wolałbym ne przepłacać dodatkowych 12 miesięcy
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2004-11-24 12:28
    nie wiem czy koś juz pisał o cenach telefonów wiem na że będa wg. dotychczasowej moja 40 medium
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 12:29
    *** jerry1 -- chodzi mi (najprawdopodobniej) o T630.. na wolnym rynku widzialem po 700.. zalozmy, ze znajde gdzies po 650, ale i tak na swoje wyjde.. :) zastanawiam sie jeszcze nad SX1 (ktos rzucil haslo, ze po 299 netto, ale szczerze mowiac to watpie), ale chyba nie oplaca sie tyle ladowac w koma.. :) czyli z T630 wychodzi 60 +19 x 24 = 516 pln.. zalozmy, ze to nieoprocentowane raty, tak wiec.. :) poza tym latwiej mi wyda(wa)c po 20 pln na miesiac niz wylozyc 5 stowek od razu (dlatego watpie w SX1 nawet gdyby byl w cenie j.w.).. :) myslisz, ze przez 2 lata wejda nowe opy? watpie, a jesli nawet to ceny nie beda na tyle nizsze zebym zalowal (tak sadze).. bo ile moze byc nizej? 10 groszy (czyli 60 za min)? przy 90 min / m-c 1 min dla mnie to.. 54 grosze! dadza 10 groszy mniej czyli 40 groszy za min? heh.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 12:44
    ***Q!: myśle, że przez dwa lata jeszcze dużo się zmieni, że wejdzie czwarty operator ... bo ta walka cenowa, która się teraz odbywa jest po to by podzielić rynek pomiędzy istniejących operatorów, aby ten który wejdzie nie miał zbyt dużo do powiedzenia, już wiele plotek słyszałem o tym jakie to nowości wejdą w Heyah i choć narazie uważam je za bzdury to zaczynam się powoli nad nimi zastanawiać... bo o tym co sie teraz dzieje też jeszcze niedawno się mówiło, że to zwykłe plotki i wszyscy się tylko śmiali, a tu prosze... poczekamy zobaczymy, już niektórzy operatorzy w sieci proponują 27 gr i choć mnie to śmieszy bo najpierw zabierają normalnie a na drugi dzień zwracają to myśle, że niedługo pozostali będą chcieli ich dogonić
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 13:09
    *** jerry1 -- to ja mam jeszcze jedna propozycje, ktora moze Cie przekona.. ;) T630 jest w komisach po 700.. mysle, ze gdybym nowego zostawil to by mozna za niego wziasc 600, jak sadzisz? a wtedy dokladam 250 i mam m65 (w komisie nowka za 850)! telefonik, ktory od dawna mi sie podoba i mam na niego chrapke (teraz me45).. tak wiec za 300 pln mam swoj wymarzony (:P) fonik i minuta tania jak barszcz.. :D a teraz spojrz: bardzo watpie, aby opy przy cenie 54 grosze zaproponowali m65 za 249 netto (tyle by wyszlo).. poza tym wirtualni: to wiaze sie ze zmiana nru, a ja tego nie chce.. no i dzwonie w 95% poza siec -- tu i-c bedzie _dlugo_ ograniczal wszelki rozwoj.. :( tak wiec.. :) (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 13:14
    do ery nic nie mam, takze nic na sile nie bedzie robione! :) a wiesz czemu ostatecznie nie zdecydowalem sie na umowe bez telefonu? z powodu minuty poza abo (a przy 1/1 to raczej latwo wyjsc poza) za _dokladnie_ 1.89 pln! to kradziejstwo w bialy dzien.. :P ah, jesli to okaze sie prawda to byc moze juz jutro / w pt bede miec m65! :D a tak dla symulacji: sumujac cene m65, minut, T630, i w ogole, to cena minuty z telefonem za darmo(! amortyzacja) wyniesie mnie 69 groszy! wciaz twierdzisz, ze to duzo? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tbc pisze: 2004-11-24 13:24
    T A K era zaskoczyla ale niedorobow jakichs. 2 lata temu rozwiazale z nimi umowe za comiesieczne, bezczelne okradanie mnie (na rozliczeniach) przez 3 miesiace zawyzali mi fakture, uznawali reklamacje i dalej zawyzali. Wczesniejszych faktur nie moglem sprawdzic czego nie zaluje zreszta.
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 13:29
    do tej swojej amortyzacji m65 dodaj cene baterii po 8 miesiącach i koszty laryngologa i problemów zdrowotnych ale każdy ma swoje zdanie i ja je szanuje moim zdaniem Era to dobra sieć i nierozumiem dlaczego wszyscy się wkoło krzywią, że zapomina o starych klientach, klient który jest w sieci 2 miesiące nie jest starym klientem i jeszcze kożysta z promocyjnych bonusów a ci starzy dostali naprawde fajne propozycje w okresie promocji urodzinowej (nawet 4 miesiące przed zakończeniem umowy!!!) i niech teraz nie narzekają, skoro z nich nie skorzystali, bo ta wcale nie jest od nich lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    Magic pisze: 2004-11-24 13:29
    Teraz nadszedl czas na taryfe \"JedenPLUS\"
    0
  • Users Avatars Mini
    pp pisze: 2004-11-24 13:39
    sluchajcie mam pytanie jak ktos teraz przedluzal umowe w nowej jednej idei bez telefonu ,!!czy tylko dostajemy 50%wiecej i to wszystko czy mozemy dostac np.50% i pakiet sms przy planie za 25 zl....kontakt gg 5446043
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 13:41
    *** jerry1 -- laryngolog juz nie grozny -- jest nowy firmware i ta niedogodnosc (glosny dziwek) jest juz (chyba :P) wyeliminowany.. :) z bateria chyba nie bedzie az tak zle -- chyba wyolbrzymiasz.. ;) poza tym siemens ma spora zalete -- samemu mozna uaktualniac oprogramowanie! nie trzeba biegac po serwisach, itp. ktory telefon to oferuje? :) a co do narzekania -- tez tego nie rozumiem i zgadzam sie z Twoim pkt widzenia.. pzdr. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2004-11-24 13:43
    Oj ale się wszyscy podniecili tą ERĄ:):):).Naprawdę ciekawszym rozwiązaniem jest jednak Jedna IDEA.Nie mówię ze to co Era zaoferowała jest do bani ale tej ofercie naprwde duzo brakuje.Naprwdę jestem zadowolony z Jednej Idei , naprawdę ale wybór należy do Was:):).Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-11-24 13:43
    mialo byc oczywiscie "dzwiek", a nie khmm.. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2004-11-24 13:44
    coś mi to "a" ucieka ze słowa naprawdę. Naprawdę nie wiem czemu...?????:):):):):):D
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2004-11-24 13:58
    A ten operator 2 i operator 3 to Plus i Idea?
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-11-24 14:16
    no ładnie, ładnie... spodziewałam się 71 gr. za połączenia i 16 gr za sms ( tendencja spadkowa o 2 grosze...). niestety teraz to najgorzej wychodzi Idea... ciekawe jak ukształtuje się cennik telefonów. w idei też niestety jest nieporozumieniem...
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 14:33
    ***youzyczka: idź się przespać, tutaj wcale nie jest taka rewelacja, a poza tym nielubie jak ktoś zaczyna kręcić nosem od razu jak zobaczył 2gr taniej w innej sieci, tu jest tylko jedna taryfa w Idei masz całą ofertą, ani słowa o mms i gprs, nic tylko rozmowy i sms, żadnych pakietów ani głosowych ani na wiadomości, ot takie Era Love z cyro i fonem w promocji, a o cenach telefonów nic nie wiadomo
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2004-11-24 14:57
    youzyczka*** a szczególnie jeśli weźmiesz pod uwagę, że co miesiąc era zaśpiewa od Ciebie prawie 50 zł. Wtedy to dopiero będzie ładnie. A Tobie notorycznie będą przpadać minuty bo nie ma żadnejwzmianki o tym które będą schodzic najpierw: zaległe czy bieżące.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2004-11-24 14:59
    bOb*** Trzeci to na pewno idea. A ten drugi to bardziej cenowo przypomina tepse (tylko skąd te 50 min w pakiecie?).
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-11-24 15:07
    **jerry1- ja mam telefon w idei. jest ok. nie kręcę nosem, ale niewątpliwie jest to lepsza oferta dla klienta, który chce niewiele płacić a dużo mieć. poza tym porównaj ceny telefonów przy aktywacji. sorry, ale idea ma pod tym względem gorszą ofertę. a dużo osób patrzy przy nowej aktywacji nie tylko na ceny połączeń ale i na ceny aparatów...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-11-24 15:16
    w erze byłam i mi się nie podobało. dlatego zmieniłam sieć. ale obiektywnie jest to naprawdę dobra oferta, z której dużo osób skorzysta. sagem my x5-2 za 1,00; a SE T630 za 49,00.
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-11-24 15:17
    **barnie- dwójka to plus- nowy plus 35
    0
  • Users Avatars Mini
    modzelek3 pisze: 2004-11-24 15:18
    ceny telefonów rewelacja, mam przed soba aktualne ceny telefonów w tej taryfie. Brawo Era!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 15:35
    ***youzyczka: i dlatego od jutra jest nowy cennik sluchawek w JI pomału Idea zaczyna się też zbliżać do ciekawych cen telefonów
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-11-24 15:41
    mnie to i tak nie urządza ;) mam umowę do grudnia 2005...
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2004-11-24 16:05
    musze przyznać że ceny słuchawek w jedynej są stosunkowo niskie i to będzie przekonywało klientów, ale sądzę żę już wkrótce Idea też zejdzie z cen przynajmniej w tych modelach, które można porównać i to jeszcze bardziej niż tak, jak jest w cenniku od 25.11
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-11-24 16:34
    będzie musiała, jeśli chce pozyskać klientów przed świętami...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-11-24 16:36
    plagiat po jednej idei.ERA dla frajera
    0
  • Users Avatars Mini
    marbie pisze: 2004-11-24 17:18
    ALE WIEŚNIAKI Z TEJ ERY!!! NIE POTRAFIĄ NAPRAWDE NIC WYMYSLIĆ??? TYLKO ODGAPIAJA NA KAŻDYM KORKU!!! ALE BURAKI!!! ERA JEST DLA FRAJERA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marbie pisze: 2004-11-24 17:18
    ALE WIEŚNIAKI Z TEJ ERY!!! NIE POTRAFIĄ NAPRAWDE NIC WYMYSLIĆ??? TYLKO ODGAPIAJA NA KAŻDYM KORKU!!! ALE BURAKI!!! ERA JEST DLA FRAJERA!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marbie pisze: 2004-11-24 17:18
    ALE WIEŚNIAKI Z TEJ ERY!!! NIE POTRAFIĄ NAPRAWDE NIC WYMYSLIĆ??? TYLKO ODGAPIAJA NA KAŻDYM KORKU!!! ALE BURAKI!!! ERA JEST DLA FRAJERA!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marbie pisze: 2004-11-24 17:19
    ALE WIEŚNIAKI Z TEJ ERY!!! NIE POTRAFIĄ NAPRAWDE NIC WYMYSLIĆ??? TYLKO ODGAPIAJA NA KAŻDYM KORKU!!! ALE BURAKI!!! ERA JEST DLA FRAJERA!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2004-11-24 17:58
    dlaczego tylko dla nowych abonentow?????????????? z co z tymi ktorzy juz maja telefon w erze?
    0
  • Users Avatars Mini
    dred pisze: 2004-11-24 19:48
    "jedyna" - co za kreatywność tej wspaniałej i cudownej sieci... oferta, może nie jest zła ale zapis, że dotyczy tylko nowych dalej utwierdza starych abonentów ze sieć ma ich gdzies i ma zamiar nadal zdzierać z nich krocie....
    0
  • Users Avatars Mini
    ~mahoń~ pisze: 2004-11-24 20:49
    zeby tylko byla opcja migracji obecnych abonentow do nowej oferty. Moja Medium 40 wychodzi 57,33 wiec dosyc podobnie:)POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    developer pisze: 2004-11-24 20:50
    ERA DAŁA ŚWIETNĄ OFERTĘ - ALE NA DZIEŃ DZISIEJSZY MAX PROFIT W PLUSIE RZĄDZI. POZDRAWIAM WSZYSTKICH NIEZDECYDOWANYCH...
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2004-11-24 21:31
    no, Plus przynajmniej obiecal, ze za okolo 2 miesiace wprowadzi nowa taryfe dla obecnych abonentow... a tylu z was narzekalo, ze to plus ma obecnych abonentow w dupie... tak naprawde to jest biznes i sie robi, wszystko zeby zyskac jak najwiecej i jak najmniej stracic i nikt nie patrzy na pojedynczych niezadowolonych z obecnej sytuacji... Ja uwazam, ze nie ma co sie przenosic z sieci do sieci tylko dlatego, ze jest pare groszy taniej, jak za 2-3 miesiace wszystko moze sie radykalnie odwrocic i mozna na tym wiecej stracic niz zyskac...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-24 23:49
    nut - nie chcę tego samego po raz kolejny powtarzać, by nie umacniać się na pozycji najwierniejszego wyznawcy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-25 01:33
    ***jerry1: tylko nie popusc z tego cwaniactwa... Jesli rodzina ma telefony w Erze, to wezmiesz telefon w Idei, Plusie czy Erze ?? Chyba logiczne jest, ze bierzesz wtedy w Erze, bo polaczenia wewnatrzsieciowe sa tansze niz miedzysieciowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    dragon pisze: 2004-11-25 09:15
    Przeczytalem juz regulamin... Nie jest zbyt ciekawy. Wyrazny zapis, ze w ciagu 24 miesiecy nie mozna zmienic taryfy jedyna! :( Nie ma przechodzenia niewykorzystanych minut, nawet na nastepny miesiac!!! :( Tak wiec, moja ogolna ocena tej promocji spoada z 9-10 na 5-6 pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek pisze: 2004-11-25 17:12
    a moja ocena pozostaje wysoko, bo bierzesz sobie taka taryfe jak ci pasuje ja zawsze wiem ze mi wystarczy ok 70 min i mui to pasi
    0
  • Users Avatars Mini
    wadazet1 pisze: 2004-11-25 19:12
    Dobra oferta. Nie najlepsza? być może. Ale dlatego mamy własny rozumek abyśmy wybrali to co dla nas jest najlepsze. Opluwanie operatorów i psioczenie jest bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    milidis pisze: 2004-11-26 15:02
    a ja jednak uwazam ze najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-11-29 01:02
    Oferta naprawde fajna ale ja czekam na nowe taryfy w Erze . W styczniu konczy mi sie rabat 50 % ma abo na jednej aktywacji. Jesli nie bedzie nowych taryf bede musial zejsc na najnizszy abonament a nie chce placic 42 zl za 65 min bez 1/1 s
    0
  • Users Avatars Mini
    Max! pisze: 2004-12-01 14:02
    Czy to prawda, ze ERA ma w STYCZNIU na 100% wyjsc z NOWA OFERTA? Czy to tylko takie rozsiewanie plotek i robienie sobie nadziei, ze wlasny operator wyjdzie z czyms konkurencyjnym? Moge prosic o odpowiedz na to pytanie Szanowych GOL-owiczow :) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2004-12-01 14:50
    Ploty, nic nie będzie.szkoda.....Do końca umowy pojedziemy na tych frajerskich cnach, a później już tylko POP.....
    0
  • Users Avatars Mini
    plusek pisze: 2004-12-01 23:53
    SZKODA ZE ERA CZEGOS SAMA NIE WYMYSLI NOWEGO .. GLUPIAS JAKS CZY CO ?
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2004-12-02 19:27
    widac osoby zajmujace sie kampania reklamowa w erze nie sa zbyt kreatywni haslo "nieco" przypominajace haslo reklamowe Idei ehhh mogli by sie bardziej postarac ceny w porzadku ciekawe jak odpowiedza na usluge Idei Ty i Ja :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wilku pisze: 2004-12-04 00:48
    era to era porzadna siec a ta propzycja wg mnie ciekawa . Co za glaby piszecie bezdety ze era sciaga z idei . Najwiekszym syfem w telefonii komorkowej to ta idea ze to wogule istnieje !!! po sie pytam. Wybaczcie ze po czesci nie na temat ale jak ktos pisze ze wszystko to syf a idea najlepsza to siano mu z butow wystaje
    0
  • Users Avatars Mini
    szuwar pisze: 2004-12-04 11:10
    CZytam i czytam ten chol#@%@# regulamin promocji Jedyna i nigdzie nie mogę znaleść co sie staje z niewykorzystanymi minutami ?? przepadają?? Jeżeli tak to faktycznieta oferta byłaby do bani. Już raz podpisałem cyrograf z Erą i jedyne co w tej chwili mogą zaoferować to wmiare dobre ceny telefonów a pozostałe warunki do BANI!!! Bez dwóch zdań Era znowu daje Du^%$ !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-12-05 22:12
    Handlowcy w autoryzowanych punktach twierdza ze nowa taryfa bedzie w styczniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-17 12:24
    nieważne kiedy będzie i tak już wygląda dużo atrakcyjniej niż propozycja Idei.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: