Nowe numery kont bankowych TP

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 10

Telekomunikacja Polska zmienia numery rachunków, na które przyjmowane są opłaty klientów, dostosowując się w ten sposób do nowych przepisów bankowych. Dotychczasowe numery rachunków funkcjonują jedynie do końca czerwca 2004 r.

Klienci TP zostali poinformowani o zmianie kont w specjalnym liście, dołączonym do rachunku telefonicznego. Nowy indywidualny numer konta, odrębny dla każdego klienta, znajduje się w lewym górnym rogu faktury VAT. Ten sam numer rachunku bankowego zamieszczony jest również na załączonym do faktury formularzu wpłaty.

Nowa numeracja rachunków bankowych TP jest efektem wejścia w życie Zarządzenia Prezesa NBP, dostosowującego polską bankowość do standardów Unii Europejskiej. Zarządzenie to zobowiązało wszystkie banki do zmiany numerów rachunków.

Zmiana jest szczególnie istotna dla tych klientów, którzy korzystają ze zleceń stałych lub bankowości elektronicznej. W celu uniknięcia nieporozumień klienci powinni poinformować bank o zmianie numeru konta, na które będą wpływały opłaty za faktury TP.

Zmian nie odczują klienci opłacający rachunki przy pomocy polecenia zapłaty lub załączonego do faktury formularza wpłaty przy płatności gotówką.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-06-09 19:37
    Musieli to zrobić tak jak wszyscy inni, ale jestem przekonany że w TPSie to gładko nie pójdzie... Zagubione faktury, pieniądze, które poszły w eter i przepadły, odłączeni abonenci itd. To nas czeka. I jeszcze więcej szarpanki z Błękitną:(
    0
  • Users Avatars Mini
    post pisze: 2004-06-09 22:08
    indywidualny numer nrb mam już od stycznia tamtego roku
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-09 23:54
    ja też już mam od dawna nowy numer konta a TPSy dopiero teraz wprowadzają zmiany- to jasne że będą problemy ,u nich to niemożliwe,zeby cos działało odrazu,no moze z wyjątkiem poczty głosowej ..... niehh łączy nas coraz więcej...eeech....:-((
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-10 00:31
    No tak - najpierw czekałem pół roku aby te łobuzy z tepsy zechcieli mi łaskawie uruchomić polecenie zapłaty, a teraz pewnie nie będzie ich stać na to, aby załatwić problem z bankiem bez niepokojenia abonenta czyli mnie. Jestem ciekawy jak to będzie właśnie przy PZ, bo gdy nr r-ku zmieniała Era to nie kazała klientom załatwiać tematu z bankiem, lecz wzięła problemy związane ze zmianą konta na siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-06-10 04:55
    czy macie to samo, od pewnego czasu w niektorych godzinach nie moge dzwonic z telefonu TPSY, ani nie moge sie na ten numer dodzwonić, czy was tez tak kreca ????
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2004-06-10 12:42
    *simon - oszem u nas w firmie tez są takie problemy i u kumpla też - tepsa coś kombinuje (Kraków)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-11 00:41
    Dobrze przynajmniej, że jak ma się uruchomione Polecenie Zapłaty, to nie trzeba się martwić, o żadne numery kont.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-11 00:46
    JS1: Masz szczęście to i tak krótko, ja musiałem czekać 9 msc. A i w tej sprawie dzwoniłem właśnie do BL i powiedzano mi, że nic nie muszę ani przesyłać, ani informować, a sprawa dotyczyła także zmiany nr. rachunku na własnym prywatnym koncie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-06-12 13:17
    już tepsa zadba aby kasa do nich trafiała...
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-14 18:42
    Ja pierdziele, moj bank poinformowal mnie o tej zmianie z dwuletnim wyprzedzeniem, a TPSA obudzila sie z wyprzedzeniem 30 dni... Jak zwykle, niemal juz standardem dala ciala.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: