Nowe taryfy w Plusie

Newsy
Opinie: 207

Według nieoficjalnych informacji sieć Plus GSM zaprezentuje jutro nowe oferty taryfowe dla klientów biznesowych. Żadne szczegóły nowych taryf nie są jeszcze znane. Konferencja prasowa Polkomtela zapowiadana jest na godzinę 11.00.

Opinie:

Opinie archiwalne (207):

Komentuj

Komentarze / 207

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 16:13
    czekam z niecierpliwoscia!!!!szczegolnie na oferty biznesowe!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2006-03-15 16:14
    szkoda ze tylko dla biznesu
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 16:21
    Jak to powiedział swego czasu herr Premier - yes , yes , yes! ;-) Oby się tylko nie okazało , że z dużej chmury mały deszcz , czyli bezapelacyjne mistrostwo świata w konferencyjnym bredzenie i robieniu zamętu a'la Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:21
    wielkie mi co, niech lepiej obniżą ceny telefonów dla idnywidualnych, bo ceny usług mamy podobne do innych krajów a telefony najdroższe w europie, w normalnych krajach operatorzy zarabiają TYLKO na usługach, a do telefonów dopłacają, a u nas zarabiają i na usługach i na telefonach, dopłacają tylko do jakichś śmieci które można w sklepie kupić za 400zł, a na zachodzie do abonamentu ok 100zł dostaje się za darmo telefon klasy moto V3x, albo noki N70, to daje do myślenia jak nas ożynają w Polsce :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 16:26
    Ciekawe czy to prawda i czy będą lepsze od MaxProfitów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:29
    dodam tylko, bo zaraz ktoś (jakiś obrońca uciśnionych operatorów :D) mi wyjedzie z tekstem że tam minuta kosztuje 1,6zł... owszem jak ktoś dobrze poszuka to znajdzie i taką ofertę, ale to rzadkość, np. w ofercie z abo 90zł mamy 150minut to wcale nie jest drożej niż w Polsce, a do tego V3x za darmo, a w orange UK w abo za 150zł jest 200 minut + 100 smsów DO WSZYSTKICH czyli nawet taniej niż u nas, a do tego N70 za darmo... oczywiście umowa na 12 lub 18 miesięcy...
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-03-15 16:34
    ciekawe, ciekawe co to będzie. pewnie jakaś kosmetyka ale zobaczymy. telefony to chyba u nas nigdy nie beda tanie, bo od dobrego roku wszedzie trąbią że operatorzy odchodzą od subsydiowania telefonów i że chcą głównie świadczyć usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 16:46
    ***bono - pisałem o tym. Za przeproszeniem zwrot operatorów "odchodzą od subsydiowania telefonów i że chcą głównie świadczyć usługi." jest pier... , no pierniczeniem ;-P Czekam na Super Kartę Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA a nie takie SuperShity jak teraz , co do cen telefonów , to podawałem wczoraj ceny Motki L6 , robią nas w balona i mówienie takich rzecz jak powyżej to szczt bezczelności.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 16:47
    Jedyną Super Kartą na rynku jest jak na razie TakTak Ery w podwójnym doładowaniu. Każdy to powie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 16:48
    lennox - kończ szybko tę szkołe i pakuj sie do samolotu... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:52
    *issa - heh dokładnie, jak tak dalej będą odchodzić to w końcu klienci zaczną odchodzić i kupować fony na allegro i korzystać z pre-paida z którego W KAŻDEJ CHWILI moga zrezygnować, co jeszcze lepsze - z zachowaniem numeru (już niedługo) a to nie jest chyba to czego by chcieli operatorzy, a pozatym to to "odchodzenie od dotowania" to wg. mnie taka propaganda, mająca na celu wmówienie ludziom że ALBO będą tanie minuty, ALBO tanie telefony, a jest to FAŁSZYWA alternatywa...
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 16:54
    ach to typowo polskie!!!zadac taryfy za pare groszy,minut w niej miliony i dobre telefony za zlotowke!!!a moze jeszcze doplata ze strony operatora ze sie w ogole z ich uslug korzysta!!!!a i tak po czasie cos sie znajdzie zeby znowu ponarzekac!!!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:55
    a jakoś na zachodzie telefony sa za darmo a i minuty nie są droższe niż w Polsce, a jeżeli są to o parę groszy, pozatym jak można odchodzić od dotowania ?!? to raczej powninni się wyrazić: "odchodzimy od abonamentów, teraz będzie tylko pre-paid" bo poco komu umowa skoro nie dostanie telefonu a usługi w pre-paidzie wcale nie są droższe, a nawet tańsze ?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-03-15 16:57
    i nie było żadnych przecieków? coś nie chce sie wierzyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-03-15 16:57
    idalna polska siec wg uzytkownikow GOLa: taryfa za 50zl/miesiac, w niej 1000 minut do kazdej sieci, 100mb na gprs, 3 darmowe numery w tym jeden poza siec, telefony po 49,99. pelny dostep do ustawien konta przez www, darmowe bramki sms bez limitow. Ludzie, przejzyjcie na oczy ! po co ktos ma sprzedawac telefon za 200zl, jak za 500 tez mu sie swietnie sprzedaje ??? wolelibyscie dostawac mniej, jak mozna wiecej ??
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:58
    *vod - odpowiem w jednym zdaniu: WYSTARCZY ŻEBY OFERTY BYŁY DOKŁADNIE TAKIE JAK W GB... reszta argumentów powyżej
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-15 16:58
    Ciekawe jakie będą... I czy tylko dla nowych czy dla wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-03-15 16:59
    lennox: poczytaj sobie o cenach aparatow i rozmow we wloszech lub portugali, jesli twierdzisz ze w polsce jest najdrozej. inna sprawa to nasze zarobki.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 17:03
    *belzebub - ocipiałeś ?! mi wystarczy abo: 100zł, w tym 150 minut, umowa na 18 miesięcy, do tego N70 za darmo, czy DOKŁADNIE taka taryfa jaka jest standardem na zachodzie, wiesz... wszystko można sprowadzić do absurdu i Ty próbujesz to zrobić, tylko po co ? aczkolwiek z jednym się zgodzę "po co ktos ma sprzedawac telefon za 200zl, jak za 500 tez mu sie swietnie sprzedaje ???" niestety, brak konkurencji to nasza narodowa tragedia, przez to WSZYSTKO jest u nas gorsze i jeszcze w dodatku droższe...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 17:04
    *belzebub - tak, są kraje gdzie jest JESZCZE gorzej, ale dlaczego mamy się równać do najgorszych a nie do najlepszych, czy nawet średniaków ?
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:06
    *lennox tak tylko ze nasz rynek jest jeszcze malo ustabilizowany,sa juz smieszne kroki coprawda nieznaczace wiele na obnizanie cen telefonow(wiem ze wybrane fony i obnizki smieszne)ale dojdzie do tego zapewne niebawem bo rynek to wymusi!!narazie tego typu sprawy raczkuja ale jest to nieuniknione!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:10
    ***vod - gówniany Simplus , nie jest mi w stanie nawet zaoferować więcej niż jednego pakietu sms miesięcznie , przy takim podejściu do klienta mówienie , że "chce zarabiać na usługach" jest kpiną. Gdzieś jest granica gadania bzdur , dotczy to operatorów. Co do telefonów za 1zł. Pisałem o tm , nawet taki "bajerny" model jak 6020 jest w KOSMICZNEJ cenie w niskich tarfach. O czym tu wogóle mówić jeszcze? Jakie masz wątpliwości? Takie są fakty.
    0
  • Users Avatars Mini
    ferdynand pisze: 2006-03-15 17:20
    Pewnie dadzą coś fajnego biznesowcom. Tylko, że akurat biznes w plusie ma nieźle. Taryfy dla indywidualnych są nie bardzo konkurencyjne i widze, ze to sie nie zmieni
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:20
    Druga sprawa to ZŁODZIEJSKIE limit czasowe w Simplusie. Jakim prawem , coś za co zapłaciłem ma mi przepaść? Nawet nie ma tak jak w POPie , że stary , niewykorzstan pakiet jest do uratowania zamówieniem kolejnego pakietu. O TakTaku już nie wpomnę , bo takiego uczciwości rozliczeń Plus chyba nigdy nie osiągnie w pre-paid.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:21
    *issa ja zadnych watpliwosci nie mam pisze tylko ze niskie ceny telefonow z czasem wymusi rynek,a uslugi bardziej odpowiadajace naszym rodakom takze musza byc lepiej dostosowane do potrzeb!!i to pewnie uslugi szybciej sie zmienia niz telefony lecz to w naszych realiach jeszcze wymaga troche czasu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 17:23
    *issa - chcesz mieć tanie usługi czy tani telefon? Bo niestety u nas w kraju trzeba coś wybrać, nie da się połączyć tych dwóch rzeczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:24
    a co do uslug w sieci x czy y to kazdy wybiera co mu bardziej pasuje!!!!wiec nie ma co tu gdybac!!!!jest wybor a w uslugach przedplaconych nikt niczym czlowieka nie wiaze!!!!wiec wolna wola!!!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-03-15 17:24
    Ciekawe co wymyśla ? Bo jeśli tylko to będzie dla nowych aktywacji to im serdecznie po dziękuję :) Plus powinien np dać tak jak w Erze za 30zł brutto wielki pakiet minut w weekendy do Plusa i stacjonarne bo ja sam korzystam z Plusa ale na weekend używam Ery :-):-):-) i wszysto w pakiet kwotowy powinno wchodzić to będzie ok nawet głupie połączenie z konsulem !
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:30
    ***Bartplus - no tak "niestety u nas w kraju" :-) ***vod - masz sen. Jakbyś miał , a masz Plusa w abo , to nie kupisz dzieciom TakTaka czy POPa. O jakim więc wyborze mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:32
    ***Szalony - tak to Panu tylko w MixPlusie dopasują. Wielki pakiet 300 minut w weekend do Plusa i na stacjonarne , oraz konsul "z pakietu" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-03-15 17:33
    I niech w końcu Plus zniesie opłatę za usługę blokowania połączeń ! Bo ta bardzo dobra usługa w Orange i Erze od dawna jest bezpłatną :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:36
    *issa mam telefony z opcja abonament ale takze sim+ wiec mam wybor!!!a wybor ten dotyczy wlasnie tych powiedzmy sim+ ktorego moge zawsze w kazdej chwili zamienic na np.popa!!!!(wiec nie wiem o co ci chodzi?pisalem akurat odpowiedz na twoje zale z telefonami w uslugach PRZEDPLACONYCH!!!)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:38
    a jesli chodzi ci o to czy w jednej sieci mam rozmawiac to powiem ci ze to juz od dawna nie ma wiekszego znaczenia!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-03-15 17:39
    @Issa-widzę że świat i ludzie się zmieniają na Plus oop chyba na minus :-) Bo kiedyś to byliśmi gorącymi zwolennikami Plusa a teraz to się duużo pozmieniało :) ps W weekend jak mam kartę Ery i wchodzę w "niepewne" rejony to blokuję hasłem wszystkie wychodzące i mam spokój że nikt mi konta nie nabije :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:40
    ***vod - abonament też możesz w każdej chwili zmienić na Orange , wraz ze zmianą pre-paid na POPa? O czym Ty mówisz? **bartplus - jeszcze jedna rzecz. W polsce nie można miec tanich usług i tanich telefonów jak się jest klientem indywidulanm. Klienci firmowi mają jedno i drugie , a prznajmniej bardziej w granicach normy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-03-15 17:46
    I niech w końcu Plus zniesie opłatę za usługę blokowania połączeń ! Bo ta bardzo dobra usługa w Orange i Erze od dawna jest bezpłatną :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:46
    *issa wiem ze moge,o czym ty mowisz!!!!pisze ze jest to w w obecnym czasie bez znaczenia!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-03-15 17:49
    Hehe komórka mi głupieję i duble robi :) Przepraszam :) ps co dziwne ale te nowe Gsmonline jakoś źle działa :/ bo w domu z Opery (nie używam Ie) nie mogę się tu zalogować :/
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:50
    to przeciez ty masz Mixy Plusa i do tego Ere wiec widocznie tobie takze to roznicy nie robi!!!!(a tak pozatym odbieglismy od tematu!) ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    cator pisze: 2006-03-15 17:50
    No jestem ciekaw nowych ofert biznesowych plusa. Widać, że Era z nowymi taryfami Era Biznes nieźle Plusowi namieszała. Walczcie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:52
    ***vod - yyyyyyy? Różnica pomiędzy ok. 80/20groszy a 25/1grosz w cenie , na minucie i smsie jest bez znaczenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-15 17:52
    ***issa taktaka x2 to ta oferta nie doścignie ale jezeli mowimy o erze to wyobrza sobie MAXPROFIT po dodaniu kilku ciekawych rozwiązań z ery biznes i paru usługach tańszych niz sa gdziekolwiek = nowa oferta PROFIT w +
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-15 17:52
    ... i mam nadzieje, ze to co widzialem to prawda (dotyczy sie roamingu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 17:53
    ***vod - no mam też TakTaka , jestem BARDZO zadowolony , ale to karta na połączenia Orange/Era/stacjonarne. Nie na Plusa:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 17:59
    *issa no widzisz jest wiele wyjsc z tych sytuacj!!!dajmy juz spokoj,miejmy nadzieje ze wszystko to bedzie zmierzac do zacierania takich roznic i ujednoliceniu w miare stawek miedzy operatorami!!!a reasumujac jak bedzie ta oferta ulepszeniem caly czas bardzo dobrych taryf Max Profit to problemy z kombinacja Tak Tak czy POP przestana istniec!!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 18:00
    ***KORPO - ma schodzić z pakietu? I mmsy i roaming? O tym się kiedyś mówiło. Zmiana , jak najbardziej w porządku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 18:06
    *issa - bardzo się cieszę, że mogę mieć telefon w taryfie biznesowej, bo jak tak patrzę na ofertę indywidualną to widzę, że nic by mi nie pasowało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 18:07
    Kiedy jakieś przecieki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 18:08
    lennox - kończ szybko tę szkołe i pakuj sie do samolotu... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 18:10
    lennox - możesz konkretny przykłąd podać? Bo aj patrzę i w życiu bym nie chciał takich cen!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 18:11
    lennox - 150 minut za 100 złotych? Człowieku!! Tyle to ja płaciłem lata temu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 18:18
    Z tego co udało mi się dowiedzieć, informacje prawdziwe,a taryfy ruszają w przyszłym tygodniu. Żadnych szczegółów nie znam.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-03-15 18:40
    Czekam niecierpliwie ;] może sobie zmienie z maxProfit ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-03-15 18:45
    mam nadzieje że to nie będa taryfy promocyjne ... i będzie jakaś do 40 pln... bo więcej nie będę ładował w telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 18:53
    *wlo - sam się pakuj do samolotu :D a teraz "człowieku" ile płacisz ? tylko mi nie podawaj cen wew. sieci bo wew. sieci w tamtych ofertach ceny są ZUPEŁNIE inne, te co ja podałem są do wszystkich i przypadkiem nie porównuj do taryf biznesowych bo byś się ośmieszył po całości. Jakich chcesz konkretów ? te co podałem to za mało ??? a możesz Ty podać jakiekolwiek konkrety, bo jak narazie to słabo z nimi w Twoich wypowiedziach
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 18:58
    chciałem dodać że w abonamencie gdzie za 100zł (właściwie niecałe, ale liczmy 100zł) jest 150 minut - minuta wychodzi po 65 groszy, powiedz nam wszystkim *wlo gdzież to Ty tyle płaciłeś w ofercie dla indywidualnych, tylko uprzedzam że jak mi wyjedziesz ze strefą plus, czyli telefonem stacjonarnym z zasięgiem 1km, to naprawde nie mamy o czym rozmawiać... dodam jeszcze że w tej ofercie telefon V3x dostajesz za darmo, też lata temu tak miałeś ? ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2006-03-15 19:08
    oj, widzę, że dzisiaj niektórym nerwy puszczają...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 19:12
    lennox - może ja przegapiłem - to możliwe - ale powiedz konkretnie co to za operator i taryfa? Naprawdę chcę to zobaczyć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 19:12
    ***lennox: Spokojnie. Az tak rozowo na zachodzie nie jest jak pisales ze z umowa 12 miesieczna N70 za darmo i tyle minut. N70 w abonamencie ok. 35€ (200 min do wszystkich + jakies bonusy) kosztuje ok. 200€ (www.t-mobile.at), w Hutschisonie czasami sa te wyzsze telefony tansze, ale to jest kwestia ok. 150€ za telefon. Do tego umowa na 24 miesiace. Jak piszez takie informacje to podwaja prosze zrodlo ich pochodzenia. pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-15 19:17
    ***lennox: Zeby uzasadniach swoje wypowiedzi podaj linki do cen, ofert, wzglednie nazwe operatora i konkretna oferte. pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2006-03-15 19:33
    proponuje obnizyc stawke 78gr w simplusie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    _pastor pisze: 2006-03-15 19:42
    2 spacje
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-03-15 19:49
    Szkoda, że dla biznesu a nie zykłych szaraczków. Widocznie uznali, że NowyPlus_B jest wystarczającą ofertą. Szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    wave pisze: 2006-03-15 19:56
    nowe taryfy beda podobno podobne do Maxprofit tylko z nizsza stawka plaska do wszystkich i mozliwoscia wykorzystania pakietu na wszystko!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 19:56
    *anthos - a żebyś wiedział że mi nerwy puszczają jak czytam że w Polsce mamy lepsze oferty, HALO !!! konkretnie ? podam kilka żeby było na zapas :) t-mobile UK, abo 135zł w tym 450 minut, po przekroczeniu abo minuta 1,2zł, nokia N70 za 60zł, taryfa FLEXT 35, dalej w "three" abo 90zł przez 9 miesięcy, 180zł przez kolejne 9 (to daje średnio ok 130zł) w abo 300 minut do każdej sieci + 1000 smsów, po przekroczeniu abo minuta 60gr, do tego moto V3x za darmo...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 19:57
    ...a konkretnie ta taryfa którą podałem wynika z pewnego mojego uproszczenia, tzn. ponieważ umowa jest na 12 miesięcy i jest w niej 300 minut, przełożyłem to na Polskie warunki, nic nie zmieniając, pozatym że rozłożyłem to na 24 miesiące, czas na jaki w Polsce się podpisuje umowy, czyli 90zł miesięcznie, za to 150 minut, jest to taryfa "three" i jest do niej V3x za darmo, a dlatego to tak rozłożyłem że u nich 180zł to są grosze, dlatego umowa może być na 12 miesięcy...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 19:57
    ...u nas 180zł to dla 90% społeczeństwa zbyt dużo na telefon, dlatego u nas podpisuje się umowy na 24 miesiące i to jest akurat zrozumiałe dla mnie, a już 90zł to jest do uniesienia dla większości, nic to nie zmienia w rozliczeniu, tylko zamiast na 12 mies. jest to rozłożone na 24... a u opa zostaje tyle samo, a druga z podanych przezemnie to orange UK, w której za 150zł jest 200 minut, umowa na 18 miesięcy i N70 za darmo, a pozatym ludzie co tu porównywać ???
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 19:58
    ...wiadomo że w GB płaca minimalna wynosi 4,5 funta za godz, czyli 27zł, to jest płaca minimalna ! więc jeśli minuta kosztuje 1zł to zarabiasz w godzine na CONAJMNIEJ 27 minut, u nas płaca minimalna to ile ? 3zł ? czyli zarabiasz w godzine na (licząc po 75gr za min.) na 4 minuty, ale nawet mimo tego w takim "three" minuta i tak kosztuje taniej niż u nas - 60 gr i do takiej oferty dostajemy V3x, którego w Polsce w ogóle jeszcze nie ma u opów !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2006-03-15 19:58
    Eeeejjjj... Są podobne oferty, choć osobiście nie wiem, o jakiej dokładnie lennox mówi. Ja pod koniec stycznia złapałem w Carephone Warehouse aktywacje w O2. 200 min + 100SMS miesięcznie za 30 funtów, 6 miesięcy za pół ceny (czyli 15 funtów), Samsung D600 za free (była jeszcze Nokia 6680 za free i N70, ale za 20 funtów) i kontrakt 12 miesięcy. Uważam, że to niezła oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2006-03-15 20:01
    Sorka Lennox, jak pisałem swoje, nie widziałem jeszcze Twoich wyjaśnień.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 20:02
    *tkubon - heh sory, ale nie chce mi się już teraz jeszcze raz wchodzić na stronki opów angielskich żeby podać lionki, wcześniej nie zauważyłem tego posta (żebym podał linki) ale myślę że te dane są wystarczające żeby sobie każdy sam odnalazł :) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 20:04
    *Pablo - to tylko świadczy o tym że przykłady można mnożyć bez końca i raczej ciężko po nich stwierdzić że w Polsce mamy lepsze oferty :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2006-03-15 20:06
    cos dla klientów prywatnych powinni przygotować, bo obecne taryfy Nowy Plus sa do bani!! Mnie sie podobają taryfy w Orange w UK, a szczególnie Direct Plan!! to jest bardzo fajne połaczenie!! :P:P :) musicie to psrawdzić!! www. orange. co. uk :):)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2006-03-15 20:10
    lennox - masz rację. I dodam ze sie spozniłem na podobna promocje, gdzie jeszcze oryginalnego bluetootha Samsunga dodawali w prezencie do tego... więc ...
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2006-03-15 20:15
    no jeśli to jest oferta co ją lennox tak opisuje to się chyba troche machnął za 150 minut mamy za 140 złotych (np. w plusie za 165zł jest 250 minut) czyli 0,93zł kontra 0,66zł także cena w GB jest o 40% wyższa. Ponadto telefon Nokia N70 jest w cenie 300zł (49.99 funtów), u nas z tego co patrzyłem tylko Orange udostępnia N70 która w przedziale 116-199zł kosztuje 799zł a przy 200zł cena schodzi do 350zł. Żeby wprowadzić wiarygodne porównanie to można ułożyć Twój Plan jako 100zł na wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2006-03-15 20:17
    ... i 50zł na Orange (bo nie ma 150zł na wszystkich) za to dostajesz 133 minuty do wszystkich i 111 minut do orange i N70 za 799zł. Więc różnica jest ale nie taka jaką ty rysujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2006-03-15 20:48
    ja znam nową ofertę !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-15 21:03
    Czekam z niecierpliwościa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-03-15 21:10
    jakos juz tak bardzo mnie to nie interesuje jaka bedzie nowa oferta plusa bo i tak i tak nie bede sie przeprowadzal... PS; fajne czyta sie te wasze wymiany zdan :) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-03-15 21:25
    Pytanie poza tematem: Czy ktos moze posiada plik pdf z POLSKA INSTRUKCJA OBSLUGI do MDA II (QTEK 2020) - ewentualnie byc moze jest do opis systemu windows mobile 2003 dla pocket pc. Prosze o ewentualnego meila kamaz(malpa)orange.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wave pisze: 2006-03-15 21:35
    nowe taryfy beda podobno podobne do Maxprofit tylko z nizsza stawka plaska do wszystkich i mozliwoscia wykorzystania pakietu na wszystko!
    0
  • Users Avatars Mini
    arnie pisze: 2006-03-15 22:04
    No w sam raz!!!!!!!!!!!!!!!!! Oby oferta była lepsza jeszcze od Maxprofita!! Jestem na etapie rozważania przeniesienia się z Orange dla firm, bo mi się umowa kończy, a oferta Propozycji jest, mówiąc delikatnie, żałosna...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 22:23
    i tylko dla nowych ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-15 22:26
    no wlasnie dla wszystkich! zupelnie jak nie w Plusie ale jednak bedzie podobno totalnie dla wszystkich! nawet dla tych ktorzy maja inne promocje! beda mogli z nich zrezygnowac i zmienic na Biznes...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-03-15 22:29
    Pytanie poza tematem: Czy ktos moze posiada plik pdf z POLSKA INSTRUKCJA OBSLUGI do MDA II (QTEK 2020) - ewentualnie byc moze jest do opis systemu windows mobile 2003 dla pocket pc. Prosze o ewentualnego meila kamaz(malpa)orange.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-03-15 22:32
    dlaczego teraz przy odswiezaniu pojawia sie drugi raz tekst ktory pisalem wczesniej ? to jakis chyba blad na tej stronie?
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2006-03-15 22:53
    zmiany jak zwykle bedą kosmetyczne "tak by klientom wydawało sie że mają taniej" Oczywiście za bezpłatne minuty i numerki trzeba bedzie zapłacić (i to z góry - jak to w abonamencie) a przy zmianie taryfy - nawet w ramach tej samej grupy taryfowej - dalej bedą przepadały niewykorzystane minuty - tu ze strony Plusa raczej żadnej rewolucji sie nie można spodziewać
    0
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2006-03-15 22:56
    obstawiam...... rozmowy pozasieciowe tansze o kilka groszy, bezplatny kontakt plus no i moze w wyzszych taryfach bezplatne rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-15 22:56
    ale komentarzy, a jeszcze nie ma taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-15 22:57
    a przecież wiadomo, że nic ciekawego dla klientów z tych taryf nie wyniknie
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiek pisze: 2006-03-15 23:02
    komentarzy wcale nie jest dużo!pamietacie podniecenie zwiazanie z wprowadzeniem Heyah lub tez emocje zwiazane z lewym cennikiem Orange? pozdrawiam! tak na marginesie co do plusa-dzisiaj wsadziłem do tel. karte simplusa-nadal nic nie działa:):):)!!!To sie nazywa byc liderem technologicznym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2006-03-15 23:09
    ***stasiek - najpierw naladuj telefon pozniej probuj cokolwiek na nim robić. Co do taryf to zgodnie z dotychczasowym postępowaniem plusa przewiduje ze za miesiąc bedzie proba zmmiany w ofercie dla indywidualnych. Mnie tylko ciekawi czy to będzie kosmetyka taryf czy cosik nowego
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-15 23:12
    więc są już jakies przecieki;p?
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-15 23:17
    *kulis - a co chcesz wiedziec:>
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-15 23:25
    czy będzie darmowy numer, jakas obnizka w cenie poclzen do plusa, jakies pakiety sms-ow czy wejda?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 23:31
    Pakiety sms... Taaaaaa... Jak ja bym chciał takie pakiety z NP na moim numerze w MaxProfit. Na początku można było aktywować , potem zablokowali. Minimum 2*500 sztuk. Dramowych 5 numerów mam , iPlusa mam , minutę w sieci i na stacjonarne po 24 grosze mam , czego ja bym jeszcze mógł chcieć , hmmm... :-) Może np. nową aktywację z nielimtowanymi rozmowami tylko do Plusa , podobno jest coś takiego w Vodafone.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 23:32
    Szkoda , że nikt nic nie wie. Nikt jeszcze nie był na żadnym "szkoleniu"? ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 23:34
    Ach , byłbym zapomniał , mam jeszcze na e-boku pakiet 1 tyś. złoty na mmsy w Plusie , niektórzy się załapali na tę promocję. Dużo lepsza niż 10mmsków za grosz , swoją drogą nie było na Gol-u nic o tej mmsowej promocji Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 23:36
    Dziwne , że nie zapisało komentarza. Chciałem jeszcze dodać pakiet 1tys. zł na mmsy na eboku.
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-15 23:38
    wybrana promocja dal wybranych?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-15 23:42
    Yhm. Trwała od 9 do 13 marca. Chyba że ***lol mówisz o tysiączku na emenemsy , to ***wlo podał info :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-15 23:42
    darmowego numeru narazie niebedzie (chyba ze w jakiejs promocji aktywacyjnej jak bezplatna piatka), bedzie nizsza stawka do innych sieci i mozliwosc wykorzystania pakietu kwotowego na wszystko czyli roaming, pol.miedz, mms... uslugi premium
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-15 23:51
    a co z kontakt plus, staniej cos w tym kierunku:>?
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-15 23:55
    w podobnym klimacie ale stawki zalezne od wysokosci taryfy
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-16 00:04
    a znasz te stawki?
    0
  • Users Avatars Mini
    biru pisze: 2006-03-16 00:06
    do stasiek: To proste i jasne wszyscy, którzy komentowali dorośli. Ci, którzy nie dorośli przenieśli się na atrakcyjny portal końkurencji czyli TELE2 (nie napiszę nazwy, bo wykropkuje, i będziesz myślał, że Cię obrażam). Polis nie warto już kupować, bo jak wiadomo liczba klików spaaaaaaaaaaaaaaada. Tu zostali do komentarzy tacy dziadki jak na ten przykład ja, starożytna 606.
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-16 00:09
    podobno mozna odzielinie aktywowac na plusa i oddzielnie na stacjonarne ale stawki tajna lamane przez polufne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-03-16 00:24
    a moze chociaz sluchawki potanieja? konkretnie d600 a dla poszukujacych ofert anielskich dwie strony gdzie sa oferty wszystkich opow: thelink.co.uk i druga carephonewarehouse.co.uk z dopiskiem www na poczatek:D
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-16 00:24
    szkoda:P mam nadzieje, ze bedzie o wiele taniej::P bo ja glownie dzwonie pod 10wybranych numerow;p a lol czy beda tansze sms-y do siec???
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-16 00:27
    a nie wiecei może czy wprowadza super karte z darmowym numerem dla indywidualnych?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2006-03-16 00:32
    obnizka bedzie napweno nie wieksza niz 10-15%, uwazam ze to duzo! biorac pod uwage normalne stawki na pozionie 0.72 gr/min. smsy ani rusz. widocznie wyszli z zalozenia ze biznesowi rozmawiaja a nie wysylaj smsy! szkoda mogliby dam im chociaz te 500 wew. sieci z 5 zyli
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2006-03-16 00:34
    zapinator - podales 2 najdrozsze sieci sprzedazy. ja polecam www.dialaphonepp.co.uk oraz strony operatorów np. www.orange.co.uk
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-03-16 00:42
    moglby wprowadzic jakies pakiety glosowe, np 100minut do plusa za 5zl:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mikey pisze: 2006-03-16 01:17
    a ciekawe czy Era na to odpowie- skoro Plus napewnoe bedzie musial dac stawki nizsze niz w Erze (i jeszcze uslugi premium i roaming schodzacy z pakietu) to ciekawe czy Oni znow zmienia swoje plany taryfowe- choc nie wydaje mi sie zeby mogli zadzialac tak szybkko. chyba ze znow powtorza sytuacje z tamtego roku gdy na odpowiedz MAX PROFTIOW trzeba bylo czekac niemal 1 rok!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-03-16 02:09
    *maciejd czemu od razu najdrozsze? podaje to co znam a oferty przez internet sa zblizone do tego co podaje lennox. ale dzieki za podpowiedz kolejnej strony
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 05:48
    Ktos pisal na poczatku, ze jak opy odejda od dotowania fonow to fony beda kupowac na allegro. Tylko trzeba wziasc pod uwage ze wiekszosc fonow w komisach czy na allegro sa z Polski wiec jak opy podniosa ceny to i na allegro pojda w gore, bo przeciez za darmo ich tam nikt nie da.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 06:04
    Jesli patrzycie na taryfy na swiecie to przyklad z USA.Operator: Cingular: abo 40$ (120zl) 450 min wszedzie + 5000 min wieczory i weekendy + nielimtowane bezplatne w sieci; 60$ (180zl) 900 min + nielimotwane bezplatne noce, weekendy i w sieci. Trzeba pamietac ze minuty schodza tez przy polaczeniach przychodzacych. Jesli chodzi o fony to nie ma tu tak zaawansowanych fonow jak w Europie, ale mozna za free dostac V3, Motke V557+bluetooth, SE W600 (ulepszona wersja w550) a jak sie kupuje prostsze
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 06:11
    cd fony typu Motka V220 czy Nokia 6102 to jeszcze doplacaja odpowiednio 50$ i 30$. Te ceny fonow sa takie jak sie zamawia u autoryzowanego przedstawiciela interntowego, w punktach normalnych sa wyzsze i nie ma doplat nawet do kiepskich fonow :) I jeszcze jeden jest haczyk: czesto (nie zawsze) musisz zaplacic za fon wiecej przy zakupie ale potem ci wysylaja czek ze zwrotem. Ale w sumie masz fon za free, choc musisz "zainwestowac" najpierw :) zrodlo: www.cingular.com oraz www.wirefly.com
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 06:17
    zapomnialem dodac ze wieczory i weekendy do wszytkich, nie tylko w sieci, bo w sieci zawsze za darmo :) No i oczywiscie te minuty w sieci, weekendowe i nocne dostepne sa w pierwszej kolejnosci. Dodatkowo minuty z pakietu, ktore zostaly przechodza na nastepne miesiace przez rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-03-16 07:36
    Generalnie nie sądzę aby PlusGSM przestał zmieniać swój świat na plus. To nie w ich stylu. Raczej wprowadzą zmiany kosmetyczne i porównywalne z konkurencją ale z tendencją na plus, oczywiście w wyższej cenie. Bycie liderem przychodów w telefonii GSM zobowiązuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2006-03-16 08:45
    cingular to badziew - z szacunkiem np. w New York ma słaby zasięg np. brooklin, queens, nie mówiąc o long island gdzie go wogóle tam nie ma... jak ktoś wybiera się do usa to polecam t-mobile ogromnym plusem tej sieci jest 12mies umowa i telefony w których jest miejsce na karte sim!!! pomyślicie że to banał, ale w at&t cingular, sprint, nextel dają telefony w których nie ma miejsca na karte sim!!! o i jeszcze w t-mobile jest pre paid pay as you go,można kupic samą karte lub z tel. www.tmobile.com
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2006-03-16 09:33
    Widze, że Polska (a może to jest ludzkie) mentalność jak zwykle górą. Najwięcej wypowiedzi przed faktami. Spekulacje, wymądrzania, PROROCTWA, itp. Albo średnia wieku tutaj spada albo IQ.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 09:57
    ***krs@two - oglądasz prognozę pogody?
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-03-16 10:11
    ja bylem w NYC w pazdzierniku ze swoim T310 i sami swoi :) - nie uwazam zeby byl slaby zasieg w NYC-u - no ale moze to pojecie wzgledne albo moj aparat mocny :) - w kazdym razie przerazony jestem cena prepaidow - myslalem na na takowego t-mobile bedzie mozna dzwonic ze skypea - a tutaj lipa - rzeczywiscie minuty przychodzace schodza z rachunku :( a i za 30 dolarow niewiele mozna pogadac - na pakiecie startowym - fakt ze chcialem kupic starter na greenpoincie - moze chcieli zrobic mnie w wała
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-03-16 10:15
    w NYC wysoka zabudowa powinna sprawiac ze zasieg bedzie maly - fakt - rzadko kiedy zobaczylem jakiegos BTS-a ale naprawde nie mialem na co narzekac :) - nawet w metrze na 42 ulicy :) - rowniez na olbrzymich polaciach florydy gdzie BTS-a sie nie uswiadczylo zasieg byl bardzo dobry - ale tam w oddali mozna bylo zobaczyc przynajmniej ogromne paresetmetrowe maszty :) - moze oporcz nasluchu brodacza z cygarem swiadczyly przy okazji uslugi komorkowe ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2006-03-16 10:38
    Zapewne z dużej chmury mały deszcz...???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 11:52
    kulis - ŻADNYCH PAKIETÓW!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 11:55
    Jeszcze 10 minut i się zaczyna. Ciekawe czy ktoś z menagementu Plusa ma tak szpanerski płaszcz jak Pani Kossman:-D Podobno Poręcz szykuje już odpowiedź. W taryfach Poręcz dla Firm , podwyżka cen w abo o 100% , dodatkowy promocyjny pakiet minut do każdej aktywacji który najpierw był w sieci i na stacjonarne , aktualnie jest tylko w sieci , w najnowszej odsłonie będzie do wykorzystania tylko w sieci od 18-8 rano , szykowana jest też powalająca na kolana promocja "Pakiet od 22-6 rano" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 11:58
    ***wlo - pakiety nie są takie złe , ale UCZCIWE PAKIETY. Takie jak w TT , które Ci złodziejsko NIE PRZEPADNĄ i na których operator zarabia od razu , a nie na cyrkaniu minut , czy w zasadzie teraz nawet - sekund. Wilk jest syty i owca cała.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2006-03-16 11:59
    jest gdzies w tv albo w necie transmisja na zywo z konferencji ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2006-03-16 12:06
    Czekam na ofertę 20zł / 40min do wszystkich i SE K750i za 99zł lub Nokia N70 za 199zł. U mnie już po 11 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issiolek pisze: 2006-03-16 12:11
    juz sie zaczelo, issa juz z podniecenia salate zajada, a zlodzieje z plusa juz kombinuja i debatuja jak by tu jeszcze biednego issiaczka dobic. a moze by go tak ubezwlasnowolnic i zmusic do korzystania z plusa? to jest myśl!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:15
    issa - żadnych pakietów!! opłata za dodatkową usługę (jak kontakty, strefa czy rozmawiaj taniej), ale żadnych pakietów!! wojtek - pewnie dziennikarzom dali do podpisania cyrografy przed wejściem na salę, pozabierali im komputery i komórki oraz inne urządzenia umożliwiające komunikację ;-) A czy ta 11 to pewna była? Bo może ta konferencja nieoficjana jest nie mówiąc o tym co mają na niej mówić?
    0
  • Users Avatars Mini
    djbanan pisze: 2006-03-16 12:21
    A mi się nowa taryfa podoba,pewnie niezadowoleni będą Ci, którzy będą chcieli niskie taryfy, bo zapłacą trochę więcej za połączenie do plusa i stacjonarki, ale do obcych sieci będą mieli do 20% taniej, pakiety rzeczywiście schodzą na wszystko, oprócz trzech numerów, ale je można wykluczyć korzystając z netu. Płaska stawka przy wszystkich abo i to niższa niż w Max profit 200!!! W najwyszczej taryfie oszczędność około 30%. Kontakt plus pozostaje i dobrze. No i zadbali o starych abonentów. Dla niek
    0
  • Users Avatars Mini
    djbanan pisze: 2006-03-16 12:23
    Dla niektórych (także i dla mnie) lepiej jeśli Max profit pozostanie jeszce przez jakiś czas. Ogólnie 5 z małym minusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 12:25
    ****issiolek - poczytaj sobie regulaminy pakietów w odpowiednich pre-paidach i zastanów się , czy moje sugestie nie są uzasadnione. Co do MaxProfita i Plusa - myślę , że Plus nie ma powodów do narzekań ze mnie jako klienta jeśli chodzi o stronę finansową , a to że ja dbam o to by mieć za to jak najwięcej , może być dla Ciebie dziwne , dla mnei nie jest. Ty mi jeszcze rachunków nie płacisz :-) To wszystko zależy od poziomu inteligencji , ale może to zrozumiesz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    weekend pisze: 2006-03-16 12:26
    Czekamy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 12:28
    A jeśli uważasz , że rozwiązanie w Simplusie nie jest złodziejskie to przykro mi - albo jesteś kompletnym głupcem , alebo jesteś zupełnie zindoktrynowany przez Plusa i jesteś bezmyślnym fanem tej sieci , co na jedno wychodzi. Może się okazać , że to wcale nie ja jestem osłem jak zdajesz się to sugerować , a wręcz przeciwnie. Ba , nawet mam dogłębne przekonanie , że na pewno tak jest :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:28
    ***wlo Napisz cos wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:29
    djbanan - nie rozumiem... znasz już te taryfy? Bo coś mieszasz... w obecnych stawka jest przeciez płaska... Jedynie można aktywować rozmawiaj taniej - zlikwidowali te usługę? To zdaje się ie będzie lifting starych a zypełnie nowe taryfy w takim razie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:30
    wlo 2006-03-16 11:28 - a co niby? Nie mam zielonego pojęcia na ten temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 12:32
    Nawiąże może jeszcze do słynnego , zwrotu , że "operatorzy odchodzą od subsydiowania telefonów i że chcą głównie świadczyć usługi.". To może byś mi odpowiedział mądralo , dlaczego nie chcą sprzedawać samych aktywacji w MixPlus na 6-12 doładowań , tylko trzeba ją kupić z telefonem po horrendalnej cenie? Nie widzisz tu jawnej sprzeczności? :-) Dodatkowo nawet nie można przenieść numeru z Simplus do Mixa , czyli jasny i klarowny trick obliczony na nabicie sobie aktywacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    MB pisze: 2006-03-16 12:32
    *wlo sorki zle wpisalem nicka, nie tam gdzie trzeba :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel pisze: 2006-03-16 12:32
    hmm juz mogliby podac konkrety. jestem ciekaw bo konczy mi sie cyro i czekam co nowego bedzie ciekawego. a tak sobie pomyslalem ze plus lubi w marcu zmieniac cenniki
    0
  • Users Avatars Mini
    djbanan pisze: 2006-03-16 12:33
    Źle się wyraziłem, w każdym abo jest ta sama stawka za minutę połączenia do obcej sieci i jest ona niższa niż przy Max profit 200, a rozmawiaj pozostaje tylko zmodyfikowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:33
    issa - no trochę kategorycznie się wyrażasz... Jak ktoś nie uważa rozwiązania pkaietowego w Simplusie za złodziejskie to od razu głupiec? Wg mnie nie powinien korzystać w takim razie z rozwiązań złodziejskich albo.... (Ty wiesz co bym powiedział ;-)). Znam wiele osób uznającyh ofertę jaką ona jest i korzystają. Że trzeba kontrolować? No cóż... Uciążliwość, ale alternatywą jest nie aktywować tanńszych połączeń w sieci. Można zmienić kartę i mieć tanio w innej sieci a w swojej płacić drożej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2006-03-16 12:36
    Czekam na ofertę 20zł / 40min do wszystkich i SE K750i za 99zł lub Nokia N70 za 199zł. U mnie już po 11 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:37
    issa - znowu... MixPlus jest specyficzną ofertą. I tak należy ją traktować a nie od razu zastanawiać się dlaczego bez telefonu jej nie ma... Starter sobie kup w Simplusie... Że inne usługi? No cóż... Jest jak jest. Superkartę sobie kup... Uważam, że lepsza od każdego Mixa jest. Że abonament? No cóż... ;-) Alternatywą jest zmiana operatora, gdzie może takie rozwiązania są i komuś pasują. Czy nie można podchodzić do oferty takiej jaka jest? Naprawdę niewiele możemy zmienić. Oni owszem - cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel pisze: 2006-03-16 12:37
    co do pakietow w sim+ to moim zdniem prawda jest gdzies posrodku stanowiska issa i wlo. sam kiedys dogadywalem sim+ bratanka ktory byl na wakacjach. i korzystalem z pakietow. musze powiedziec ze niezle sobie to plus wykombinowal. bo rzeczywiscie super cena za 1 minute w pakiecie ale z drugiej nigdy mi sie nie udalo mi sie skonczyc pakietu i rozmowy w tym samym czasie. i wtedy op zarabia sobie. pomimo iz jestem swiadomym uzytkownikiem i kontrolowalem pakiety
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2006-03-16 12:38
    ja mam nowy cennik pdf :) i znam ofertę REWELACJA !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2006-03-16 12:39
    ja mam nowy cennik pdf :) i znam ofertę REWELACJA !!
    0
  • Users Avatars Mini
    camel pisze: 2006-03-16 12:40
    my tez niedlugo bedziemy znali.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:41
    cd. - "wsłuch_ują się w głos ludu" ale są niestety dość inercyjną organizacją z racji skali chociażby. Znasz mnie trochę... Popatrz - ja czekam z posiadaną najlepszą z oferowanych ofert na jeszcze lepszą. Bez nerwów, bez - co najgorsze u większości - wyobrażeń co by było gdyby (a staje się to w pewnym momencie u niektórych przyczyną petensji, że nie ma jak miało być) ;-) I jeśli tylko zobaczę te nowe taryfy ocenię czy są dla mnie czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2006-03-16 12:42
    Sorry za to co jest 2006-03-16 11:36 ale w momencie odswieżenia strony komentarz sam się powielił, dziwne.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:43
    Lutek - no i co tam jes? Mnie interesuje data obowiązywani głównie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2006-03-16 12:44
    no.... czekamy czekamy i nic z tego chyba nie bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    djbanan pisze: 2006-03-16 12:45
    *wlo, nic się nie zmienia, dalej masz 24 miechy, lub 12 w konktecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 12:46
    ***wlo 11.33 - proszę , nie zaczynaj znów plątać się w wyjaśnieniach. Nie masz racji. Znów te bezsensowne , pozbawione jakichkolwiek wartości argumenty w stylu "zmień sieć"? I od razu mam też mienić znajomych? Co do Simplusa - jesli nie możesz przedłużyć ważności wykupionych przez siebie minut , nawet nie możesz wykupić następnego pakietu w okresie trwania poprzedniego to co mam napisać? Super oferta. Weź nie przesadzaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:46
    data obowiązywania cennika a nie kontrak w promocji!! o czym mówimy?
    0
  • Users Avatars Mini
    djbanan pisze: 2006-03-16 12:49
    nowy cennik od 21.03.2006
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:50
    issa - ano właśnie - zmienić znajmomych... Ponieważ pakiety są jakie są i my nie mamy na nie wpływu oprócz tego czy je aktywować i kontrolować ew. jak mało dzwonimy stracić czy nie aktywować, po co pytać, dlaczego przepadają, dlaczego nie można dwóch (w przypadku kiedy np. jedej się kończy i trzeba kończyć rozmowę żeby za drogo nie dzwonić) itd. ? Co to da powiedz mi? Wywołuje konflokty tylko pomiędzy Tobą i mną np. bo ja przyjmuję ofertę jaka jest a Ty oczekujesz... czego, no właśnie czego?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 12:50
    "Staret sobie kup" , "Super Kartę sobie kup" "że inne usługi" , "jest , jak jest" - nawiązałem wyraźnie do zdania , że operator woli sprzedawać usługi i wycofuje się z subsydiowania , co jak widzisz nie ma pokrycia w rzeczywistości. Chcą Ci sprzedać i drogi aparat i uwiązać , a podobno tego nie chcą. Schizofernia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 12:51
    Wiem jakie są minusy tej oferty... Tylko powiedz, co z tego, że wiem? Mogę zrobić dwie rzeczy - nie korzystać albo... nie korzystać (czytaj: korzystać u innego operatora) ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MB pisze: 2006-03-16 12:53
    ***Lutek moze poslij cennik na maila: mb201@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 12:54
    ***wlo - to myślenia "zmienić znajomyc' , jest sankcjonowaniem postępowania operatorów , i przypomina odzywki niektórych z okresu awarii platformy , które można by streścić w słowach "nie podoba ci się to wynocha". Nawet nie można napisac , że nie jest to uczciwe. Dlaczego Ty masz w zwyczaju bronić kogoś kto ma Ciebie (i mnie też) za nic , mówię o Plusie? Chcesz się doczekac podwyżek jak w Orange? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:00
    issa - nie rozumiem... Że te pakiety z gadką czy esemesami są rozliczane nie fair powiedziałem w komentzru pod newsem o ich wprowadzeniu... Ile razy mam powiatrzać, że nie podoba mi się sposób ich rozliczania? Kilka razy o tym mówiłem. Ale mamy taryfy już dość długo i co? Kto chce korzystać musi się pilnować. Mwienie o tym, że to nie jest całkiem w porządku jest bez sensu uważam. Sposób rozliczania minut promocyjnych w Orange też jest nieuczciwy... I co z tego? Czy ludzie nie korzystają?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:04
    I nikogo nie bronię. Nie jest to w moim stylu. Jak mówiłem - mogę wyrazić sprzeciw tylko w ten jeden sposób - nie korzystać. Bo nie mam innej możliwości do czasu zmiany oferty. To proste i przyjąłem to do wiadomości już dawno. Tak samo jak to, że płacę 150 złotcyh (chyba już ponad 170) na ubezpieczenie zdrowotne a leczę się w prywatnych lecznicach płacąc za to niezależnie od obowiązkowego ubezpieczenia. I tutaj to złodziejstwo ma sankcje - nie zapłać ;-) Tu płacić nie musisz jak nie korzystasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-16 13:04
    jeszcze troche i co niektorzy beda oczekiwali darmowych polaczen w calej sieci!!!czy wtedy Plus bylby wychwalany?? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2006-03-16 13:04
    Czy ktos tutaj zna jakas konkretna,szczegolowa oferte? bo piszecie same jakies takie dziwne rzeczy zamiast konkretow.
    0
  • Users Avatars Mini
    camel pisze: 2006-03-16 13:04
    na ********* juz sa !
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:05
    Lutek zna :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel pisze: 2006-03-16 13:05
    cenzura, na te le po lis sa
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-16 13:08
    ***wlo: Czytam te wasze dyskuje z Issa i niestety racja jest po stronie issy. Nawet Orange z oplata aktywacyjna jest lepsze niz pakiet teoretycznie za 25gr, bo raz wlaczasz i przez miesiac nie musisz nic kontrolowac. A tutaj jesli w pakiecie zostanie Ci minuta, zadzwonisz i pogadasz np. 7 minut, to za 6 placisz wg staki 78gr!!! To jest karygodne. Jak ma sie to upowszechnic, wiesz ilu uzytkownikow jest w stanie kontrolowac i chce im sie to robic? Znikoma ilosc. Telefon jest do dzownienia
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-16 13:09
    Widocznie musiałem coś przegapić , ale cieszę , że napisałeś tutaj , że sposób ich rozliczania jest "nie fair" , w Twoich ustach jest to niemal największa nagana jeśli chodzi o Plusa;-D Co do narzekania - rzeczywiście , masz rację , bez ich dobrej woli (zmian) nic to nie da. Może coś się ruszy od kwietnia w Simplusie. Cen zmieniać nie trzeba , są aż nadto dobre ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2006-03-16 13:09
    a na t e l e p o l i s są już pdfy z nowymi taryfami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pitl pisze: 2006-03-16 13:10
    Zamazalo te le po lis
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-16 13:10
    A nie do kontrolowania pakietow to raz, a niestety nie wszyscy uzytkownicy Sim+ sa GOLowiczami, wiec jesli cos nie dziala to kupuja nowy starter, najczesciej w innej sieci. I daj sobie to powiedziec... i nie mow, ze masz maxprofita i tam po 24gr bo podkreslam nie kazdy moze miec max profita i nie kazdy chce miec maxprofita.
    0
  • Users Avatars Mini
    MB pisze: 2006-03-16 13:14
    Czy wie moze ktos czy jest mozliwosc przejscia na te nowe taryfy?????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:16
    tkubon - no zgadzam się z Tobą... tylko co z tego? Możesz korzystać z Orange a nie z tego złodziejsiego Easy... No powiedz - co innego mogę Ci odpowiedzieć? Długo będziemy gdybać? Jaki to ma sens po raz dwudziesty powrównywanie i twierdzenie, że to jest niekorzystne takie rozliczanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-03-16 13:16
    Halo, już jest jutro, godz. 12.15, konferencja miała być o 11.00. Czy GOL jeszcze śpi?
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-16 13:17
    no i jakie opinie odnosnie nowych taryf????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:18
    Lutek zna :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:19
    co jest z tą stroną? zdążyłem napisać 10 kolejnych komentarzy a ta mi wpisuje któryś z poprzednich...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2006-03-16 13:24
    na www.t*e*l*e*p*o*l*i*s.pl juz sa szczegoly i cennik.
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-03-16 13:24
    na innych portalach juz sa, a gol spi albo szykuje jakas mega relacje z tej konferencji:D tylko ze cen telefonow nie moge znalezc:/ ciekawe czy jeszcze nie ustalili czy portal nie zdazyl wrzucic?
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-03-16 13:27
    cos nowa strona nie wytrzymuje przy tylu komentarzach i dziala z opoznieniem, ciekawe jak bedzie jak ilosc komentarzy przekroczy 500! chyba ze to nie od tego zalezy. sam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wieluniak pisze: 2006-03-16 13:38
    Ta nowa super oferta jeśli o mnie chodzi nic szczególnego 61 brutto do wszystkich zniżki zalezne od pakietu kwotowego na stacjonarne i do plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:39
    tkubon - z tymi ptaniami to jest tak - odpowedz, dlaczego w Plusie (czy w maxprofit czy nowym plusie) przechodzące minuty mogą być wykorzystywane przed pakietem abonamentowym a u innych oiperatorów nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 13:40
    wieluniak - ale ciągle bardziej się opłaca Tak-Taka mieć bo tam 59 groszy jest ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    djbanan pisze: 2006-03-16 13:45
    *zapinator - nie myl taryfy z promocją. To jest plan taryfowy, a promocje na zakup aparatów, one będą się pojawiać po 21.03.2006 i aparaty będą dość drogie w niższych taryfach, a w wyższych bardzo tanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-16 13:51
    i co sie dziwić 0,50zł wszędzie i to w 30zł abo z nowym telefonem i nadal źle. Wieluniak a dodatkowe 2000 w abo to tez nic??? 60gr do angli to tyle samo co w orange do somsiada za sciana
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-03-16 13:51
    no racja - moj blad, a co do telefonu to czekam na d600 w taryfie 50 za max 300zl + vat, czyli tak jak jest teraz w taryfie 100, ale watpie w takie cuda
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-16 14:00
    wlo gdy kupisz telefon i go sprzedasz to w taryfie 30zl masz bonus 300zl!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-16 14:01
    "z" sorki
    0
  • Users Avatars Mini
    MB pisze: 2006-03-16 14:12
    *** KORPORACJA - o czym ty piszesz? Jak to sprzedac telefon? Napisz cos wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wieluniak pisze: 2006-03-16 14:25
    Ta nowa super oferta jeśli o mnie chodzi nic szczególnego 61 brutto do wszystkich zniżki zalezne od pakietu kwotowego na stacjonarne i do plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    MB pisze: 2006-03-16 14:28
    Pytanie z innej beczki - ile kosztuje calodzienne korzystanie z papli lub innego konmunikatora w MP, powiedzmy 10 h dziennie????????
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-03-16 14:30
    ja tam moglbym miec uslugi w takiej samej cenie jak mam. i telefony moga tez pozostac w takiej cenie. (i samochody, telewizory, pralki lodowki i wszystko inne.) niech tylko pracodawca da mi zarobic zamiast 1000pln to 3000pln. i juz mnie bedze stac po obecnych cenach.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-03-16 14:31
    przyszly pracodawca. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    MB pisze: 2006-03-16 15:15
    Pytanie z innej beczki - ile kosztuje calodzienne korzystanie z papli lub innego konmunikatora w MP, powiedzmy 10 h dziennie????????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-16 16:06
    MB - a to zależy od tego jak dużo piszesz, jak się łączysz - czy po WAP czy TCP/IP (niektóre telefony tego nie potrafią)... Nie da się tego powiedzieć bo każdy inaczej korzysta. Ja przez półtorej godziny oczekiwania na dziecko podczas jego treningu przy przeglądaniu intensywnym serwisów informacyjncyh - różnych - na Operze wykorzystuję jakieś 1-2 MB danych. Nie mam wyłaczonych obrazków przy tym. Na komunikatorze ilość danych jest zdecydowanie mniejsza jak zaobserwowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    ktosik pisze: 2006-03-16 17:03
    n a www.t e l e p o l i s.pl [bez spacji] jest wszytsko o tych taryfach zapraszam :) pisze adres ze spacjami bo szanowna administracja gsmonline robi cenzurę na slowo ********* ( t e l e p o l i s)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-17 04:27
    pawlikkk*** co ty za glupoty wypisujesz. Nie tylko T-Mobile w USA ma SIM karty :/ Tak samo jest w Cingular i bylo w AT&T (tej firmy juz jako tako nie ma w sprzedazy bo poalaczyla sie Z Cingular wlasnie). Bez SIM sa Sprint (polaczony juz z NEXTEL) US Cellular oraz Verizon. No kilku mniejszych pewnie jeszce opow. Sam mam Cingular i uwierz mi ze nie raz zagladalem do srodka i SIM widzialem :). Nie wiem jak z zaseigiem w NY ale generalnie Cingular po fuzji z AT&T ma najwiekszy zasieg GSM w USA.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-17 04:32
    Dodac nalezy ze swoj zasieg :) Jesli chodzi o T-mobile operuje on na "swoich" nadajnikach 1900 MHz oraz w roamingu na 850 Mhz. O ile pokrycie w wiekszych metropoliach jest ok to jak sie wyjedzie dalej to juz jest rozne a w wewnetrznym roamingu nie masz juz np darmowych polaczen wewnatrz sieci. Pozatym w T-mobile USA za bezplatne polaczenia wewnatrz sieci musisz doplacac w planach indywidualnych i nie we wszytkich mozesz to uruchomic. Ja dla tego wybralem Cingular.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-17 04:39
    rollo*** mysle ze nie chcieli cie zrobic... prepaid w USA jest drogi, a biorac pod uwage ze licza sie wszytkie rozmowy i przychodzace tez to wiele nie pogadasz przy stwace 20c/min. sa jakies promocje ze za 1$ dziennie cos tam masz taniej czy za darmo w sieci ale generalnie trzeba kombinowac. Swoja droga ciezko kupic tutaj sam starter. Tylko jakis kombinowany. Sa tylko zestawy z fonem gdzies od 40$, samej aktywacji abonamentowej tez nie uswiadczysz, chyba ze cos zakombinuja ci w salonie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-17 12:11
    No to zobaczymy co wymyślą, oprócz ostatnio emitowanych głupawych reklam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-03-20 03:31
    A jest też w Plusie taka taryfa jak w Erze z 10zł abonamentem ?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: